تعبیر خواب انگشتر در دست راست

فرایند تعبیر خواب انگشتر در دست راست همواره با سؤالات متعددی همراه بوده و هست. از آنجایی که دیدن چنین خوابی همانند رؤیاهای دیگر از مغز ما انسان ها نشات می گیرد و به نوعی از وضعیت جسمی و روحی ما خبر می دهد به همین خاطر است که معبران و خواب گذاران بسیاری علاقه مند به مبادرت و تعبیر چنین خوابی هستند. از نظر تحلیل گران بزرگ خواب همچون محمد بن سیرین، آنلی بیتون، لوک اوینتهاو و... تعبیر خواب انگشتر در دست راست بر مسئولیت پذیری و تعهد شخص خواب بین دلالت دارد.

می توان گفت همان طور که دیدن هرچیزی در خواب می تواند تجربه ای خاص و متفاوت را برای ما به ارمغان آورد  دیدن خواب انگشتر در دست راست هم که با قدرت روایت و حافظه ما در ارتباط است از آن دسته خواب های مشترکی است که در حالات و موقعیت های متفاوت تعابیر و مفهومی متفاوت نیز برایمان به همراه دارد. اگر شما هم به دفعات بسیار انگشتر را در خواب خود دیده اید و دلتان می خواهد با تعابیر آن آشنا شوید پیشنهاد می کنیم حتماً این مطلب ما را تا اتمام شدن آن مطالعه کنید.

تعبیر خواب انگشتر در دست راست کردن چیست؟

در حالت کلی تعبیر خواب انگشتر در دست راست کردن نشانه از خوشحال و موفقیت و پیروزمندی است. به روایت برخی معبران غربی چنانچه کسی خواب بیند که یک انگشتر در دست راست خود دارد به گونه ای که تا به حال آن را نداشته معنی اش آن خواهد بود که به شادمانی و موفقیت غیر قابل پیش بینی دست پیدا خواهد کرد. اما اگر کسی خواب بیند که انگشتری در دست راست داشته و اکنون آن را گم کرده است به گونه ای که از گم شدن آن احساس بد و ناراحتی دارد تعبیرش آن خواهد بود مال و مکنتش را به شیوه ای ناباورانه از دست خواهد داد. در ادامه مطلب تعابیر بیشتری را درباره چنین خوابی در اختیارتان قرار خواهیم داد.

تعبیر خواب انگشتر در دست راست به روایت محمد بن سیرین

بر اساس تعبیر خواب محمد بن سیرین به عنوان یکی از رایج ترین تعابیر خواب دنیا خواب انگشتر در دست راست از آن دسته خواب هایی است که احساس بسیار خوشایندی را در شخص خواب دیده به وجود می آورد. به تعبیر ایشان دیدن انگشتر در دست راست در هر حالتی تعبیری خوشایند و رضایت بخشی به همراه دارد.

به ویژه اگر شخص خواب بین در خواب خود از داشتن انگشتر احساس رضایت کند. به روایتی از ابن سیرین اگر شخصی خواب بیند که انگشتری زیبا و باشکوه در دست راست دارد به طوری که از زیبایی آن به وجد آمده معنی اش آن خواهد بود که از جانب خداوند در آینده ای نزدیک به او فرزندی زیبا و خوش چهره اعطا می شود.

تعبیر خواب انگشتر الماس در دست راست

دیدن خواب انگشتر الماس در دست راست دلیل بر دینداری بسیار شخص خواب بین دارد. اگر کسی خواب بیند که یک انگشتر الماس و درخشان در دست رأس خود دارد معنی اش آن است که در دین و ایمان خود ثابت قدم و راسخ است. 

اما اگر خواب بیند که انگشتر را از دست راست خود در آورده و در گوشه ای گذاشته به طوریکه فراموش کند دوباره آن را در دست کند معنی اش آن خواهد بود ضعف و سستی در ایمانش ایجاد می گردد بدون آنکه خود بر آن آگاه شود.

تعبیر خواب انگشتر عقیق در دست راست به روایت دانیال نبی

به روایت دانیال نبی تعبیر خواب انگشتر عقیق در دست راست بر رزق و روزی فراوان دلالت دارد. به تعبیری از ایشان اگر در خواب خود بینیم که یک انگشتر عقیق درخشان در دست راست خود داریم به طوری که نقش و نگار انگشتر بر ما آشکار باشد نشانه آن است که از جانبی مال و مکنت بسیاری به ما می رسد.

همچنین ایشان در تعابیری دیگر چنین می فرمایند: اگر کسی خواب بیند که انگشتری عقیق بسیار زیبا و با شکوه در دست راست خود دارد و می داند که آن را از کسی به عنوان هدیه و پیشکشی دریافت کرده تفسیرش آن خواهد بود که به فراخور آنچه که لایقش است خواهد رسید.

تعبیر خواب انگشتر ازدواج در دست راست

دیدن خواب انگشتر ازدواج در دست راست برای مردان تعبیری بر ازدواج و دست یافتن به کسی که سال های طولانی آرزویش را در دل دارد. البته تعبیر چنین خوابی به نوع و جنس انگشتر نیز بستگی دارد. چنانچه شخص خواب بین مرد باشد و در خواب خود بیند که انگشتر طلا در دست راست خود دارد از آنجایی که دیدن خواب طلا برای مردان خوشایند نیست تعبیر چنین خوابی بر این امر دلالت دارد که شخص خواب بین به مشکلات و گرفتاری مادی دچار می شود.

تعبیر انگشتر ازدواج در دست راست برای خانم ها

اگر خانم مجردی خواب بیند که از جانب شخصی به وی انگشتر ازدواج هدیه داده شده و به طوری که همان شخص انگشتر را در دست راست وی می کند تعبیرش خواستگاری و ازدواج است. چنانچه خانم متأهلی این خواب را بیند و کسی که انگشتر را در دست راستش کرده همسر او باشد معنی اش آن است که ناراحتی و کدورت میان شخص خواب بین و همسرش برطرف خواهد شد.

تعبیر خواب انگشتر فیروزه در دست راست

حضرت یوسف نبی تعبیر خواب انگشتر فیروزه در دست راست را فراخی روزی و گشایش در کارها می دانند. به روایت ایشان اگر خواب بینید که کسی انگشتر فیروزه در دست راستتان می کند به شیوه ای که حسی از رضایت و شادمانی در شما ایجاد می گردد معنی اش آن خواهد بود که از جایی که انتظارش را ندارید اعتبار و فرصت های ایده آلی به دست خواهید آورد.

تعبیر خواب انگشتر فیروزه در دست راست با روایت امام جعفر صادق

امام جعفر صادق(ع) تعبیر خواب انگشتر فیروزه در دست راست را بر پنج وجه می دانند. اول احترام، دوم اعتبار، سوم ازدواج، چهارم عمر دراز و پنجم مال و ثروت. به روایت ایشان چنانچه دختر مجردی خواب بیند که صاحب انگشتر فیروزه ای زیبا و با شکوه شده و آن را در دست راستش کرده معنی اش آن است که با سربلندی و افتخار ازدواج خواهد کرد. اگر بازرگان و تاجری خواب بیند که انگشتری فیروزه پیدا کرده و خود آن را در دست راستش می کند نشانه آن است که در معاملاتش به سودآوری بالایی می رسد.

تعبیر خواب انگشتر نقره در دست راست

به روایت منوچهر مطیعی تهرانی دیدن خواب انگشتر نقره. به موفقیت، خلاقیت و محبوبیت شخص خواب بین دلالت دارد. چنانچه شخصی خواب بیند که یک انگشتر نقره در دست راستش دارد به گونه که قبلاً آن را نداشته تعبیرش آن خواهد بود که در نزد مردم محبوبیت و احترام بیش از اندازه‌ای به دست می آورد. اگر خواب بیند که در مسجد یا مکانی مقدس انگشتر نقره ای یافت و بلافاصله آن را در دست راستش کرد معنی اش آن است که پیشرفت های بزرگی در کارش ایجاد می شود


چند مطلب پیشنهادی :

تعبیر خواب انگشتر فیروزه در دست

تعبیر خواب انگشتر طلا برای دختر مجرد (2)

تعبیر خواب در دست داشتن حلقه ازدواج (2)

تعبیر خواب انگشتر طلا در دست چپ

تعبیر خواب انگشتر سفید نگین دار


10 نظر

  1. م جم جsays:

    سلام وقت بخیر دیشب خواب دیدم میخواستم یه انگشتر بخرم ممنون میشم تعبیرشو لطف کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شاهد موفقیت باشید

  2. ایناز تقیزادهایناز تقیزادهsays:

    سلام من دیشب خاب دیدم فک دایی ام بود چند تا انگشتر برام اورده من یکیشو که مثل حلقه ازدواج بود توو انگشت وسطی دست راستم کردم خیلی به دستم میومد من توو خاب خیلی خوشحال بودم میگفتم این انگشتر خیلی قشنگه به خواهرم میگفتم این انگشتر مثل یه حلقه ازدواج است من وقتی که دستم میکردم احساس میکردم کمی گشاد باشه ولی بعدش به دستام کرم زذم بعد انگشتر رو دستم دقیقا اندازه دستم بود نه گشاد نه تنگ من خیلی خوشحال ورضایت داشتم میگفتم ببین چقدر خوشگله وبه دستم میاد در ضمن من دخترم ومجرد دختر باایمان ونماز خونی هستم تاکنون با کسی رابطه دوستی نداشتم به خاطر محرم ونامحرم...ممنون میشم اگه تعبیرشو بگین...

  3. ایناز تقیزادهایناز تقیزادهsays:

    درادامه خواب بالا بگم که من انگشتر رو خودم دستم کردم مثل حلقه ازدواج بود یه نگین داشت نگینش سبز رنگ بود.دخترم ومجرد...

  4. ح.سح.سsays:

    سلام خسته نباشید.من خواب دیدم که دوتا انگشتر دارم هردو عقیق بود اما یکیش برام بزرگ بود اما او یکی اندازه انگشتم بود.

  5. ایناز تقیزادهایناز تقیزادهsays:

    سلام من خواب دیدم که یه حلقه طلا سفید در انگشت اشاره دست راستم دارم واندازه دستم بود ممنون میشم تعبیر کنید در ضمن من دخترم ومجرد تاکنون با کسی به خاطر مسایل اعتقادی ومحرم ونامحرم ارتباط دوستی نداشتم دختر باایمان ونماز خونی هستم...

  6. dani.rakdani.raksays:

    سلام من خواب دیدم دو انگشتر سبز بسیار زیبا که واقعا زیبا بود و من رو به وجد و حیرت آورده بود در دوانگشتی که همیشه به همان دو دو انگشتر میکنم در در دست راست به همان انگشت ها دو انگشتر سبز بسیار زیبا به دست دارم که باعث خوشحالیم شده لطفاتعبیرش بهم بگید

  7. MaryamMaryamsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که انگشتر طلای مادرم رو توی دست راستم کردم و چند دقیقه بعد تیکه ای از انگشتر میشکنه و تیکه شکسته انگشتر به شکل عجیبی در میاد درضم من یه دختر نوجوان ۱۴ ساله هستم اگه لطف کنید تعبیر خواب منو بگید

  8. فاطمه کرینیفاطمه کرینیsays:

    سلام وقت بخیرمن امروز حدودای ساعت ۸ تا۸:۳۰صبح خواب دیدم یه انگشترطلاروی دست راستم دارم که با انگشترطلای انگشت اشاره دست چپم جاشون و باهم عوض میکنم()انگشت دست چپم و واقعا دارم ولی دست راستم و فقط تو خواب دیدم)میخواستم ببینم تعبیرش چیه

  9. آمنه حسین پورآمنه حسین پورsays:

    با سلام و عرض ادب لطفا اگر امکان داره خواب منو تعبیر کنید خواب دیدم همسرم چند تا انگشتر سیاه داره خیلی زیبا بود من یکی از آنها را دستم کردم و اومدم یکی دیگه ش رو دست همسرم کنم دیدم یه دونه کوچیکش دستشه این انگشتر ها نگینش سیاه بود و روش آیه قرآن نوشته شده بود انگشتر من هم نگینش می چرخید و پشتش مهر بود که روش آیه های قرآنی بود. انگشتر رو از دستم درآوردم و همش هواسم به آیه های قرآن روی مهر بود و می خوندمشون.. وان یکاد بود آیه الکرسی بود و چند تا آیه دیگه که همگی تو هم رفته بودن سخت می شد بخونیشون. بعدش هم از خواب بیدار شدم.

  10. کمیلکمیلsays:

    من متاهلم و خواب دیدم حلقه ازدواجم به دست راستمه