مجموعه متن کوبنده و سنگین برای استوری

وقتی که یکی یه رفتار بد در حقت انجام میده، شاید بهترین روشش این باشه که از طریق استوری جوابش رو بدی. در این زمان تو باید به دنبال یک استوری تیکه دار، خوب و مفهومی بگردی تا در نهایت بتونی تاثیر خودت رو روی اون طرفی که باهاش دعوا داری بزاری. استوری بعضی وقتا میتونه بیشترین تاثیر رو از هر چیز دیگه ای داشته باشه.

امروزه استوری اینستاگرام برای افراد تبدیل به یک سرگرمی فوق العاده شده است. این ویژگی اپلیکیشن اینستاگرام تا حدی پیش رفته که افراد حتی در آن با یکدیگر جدال می کنند و یا به قول معروف و به زبان عامیانه با هم کل کل میکنند. در این مطلب ما انواع متن کوبنده و سنگین را آماده کرده ایم که می توانید برای استوری هایتان از آنها استفاده کنید. همراه ما باشید.

متن سنگین و کوبنده برای استوری

برای اعتماد  به افرادی که وارد زندگی تان می شوند ابتدا سعی کنید آن ها را خوب بشناسید چون خیلی ها اون چیزی نیستند که نشان می دهند. خیلی ها همیشه نقابی به چهره دارند که خود واقعی شان را از شما مخفی می کنند.

**************

کاش بعضیا انقدر شجاعت و جسارت داشتن که حرف هایی رو که پشت سرمان می زنند تو رویمان بزنند.

**************

نون و نمک مون رو که خوردید. نمکدونم که شکستید میشه دیگه گورتونو گم کنید و  از زندگی مون برید بیرون.

**************

کاش میشد یک روز شبیه ما می شدید و کفش ما را به پا می کردید تا دیگه انقد قضاوت بی جا نکنید.

**************

یک اصل خیلی ساده وجود داره و اون اینه که هیچ وقت افراد رو بیش از اندازه بزرگ نکنید چون به شدت کیفیت شونو از دست می دن.

**************

برای خوبی کردن به دیگران اول میزان ظرفیت شان را بسنجید. چون به قول معروف خوبی چون از حد بگذرد نادان خیال بد کند.

**************

این قانون زندگی منه یک قدم به سویم بردار دو قدم به سویت بر خواهم داشت.

**************

دوستت دارم اما نه به اندازه خودم.

**************

اونایی که پشت سرم حرف می زنن رو دوست دارم چون با این کارشون  مدام بهم یادآوری می کنن که چقدر خوبم.

**************

اصل زندگی من اینه! واسه اطرافیانم  دست نیافتنی باقی می مونم تا ساده کنار گذاشته نشم.

**************

آدما هیچ وقت عوض نمیشن اون ها تنها کاری که می کنن اینه که خود واقعی شون رو از همه مخفی می کنن.

**************

انقدر دیگران را نپیچانید چون یه روزی ممکنه زنگ بزنید و به درد نخور بشید.

**************

واسه حذف دیگران از زندگی تان لازم نیست زیاد به خودتان زحمت دهید. فقط کافیه یه خودکار قرمز دست بگیرید و یک دایره دورتا دور اسم شان بکشید.

**************

انقدر به خودم مطمئنم که نیازی به ثابت شدن به دیگران ندارم.

**************

 زیادی درباره هر چیزی توضیح نده چون همون چیز میشه نقطه ضعفت و اون وقت از همون چیز بر علیه خودت استفاده می کنند.

**************

برای پی بردن به ارزش بعضی آدم ها  فقط کافیه چند روزی با اون ها همسفر بشی.

**************

با ادم ها حرف بزن و اون ها رو به چالش بکش تا به شخصیت واقعی شون پی ببری.

**************

زیاد با اطرافیانت گرم نگیر. گرمای زیاد سردی میاره.

**************

کاش آدم های لاف زن زندگی شون هم مثل لافاشون هیجان انگیز می بود.

**************

تو زندگیم یاد گرفتم به تنها چیزی که فکر کنم خودم باشم و خودم را در مقابل خودم مسئول بدونم.

**************

بعضیا رو باید روی سرتان بگذارید و حلوا حلوا یشان کنید از بس که خوبند.

**************

انقدر زندگی تان را جار نزنید. باد بگیرید بی صدا زندگی کنید. بی صدا زندگی کردن بزرگ تون می کنه.

**************

یه کسایی توی مجازی برامون شاخ میشن که اگه توی واقعیت اونا رو ببینیم، آدمم حسابشون نمیکنیم.

**********

میگما مجازی خوب جایی شده برا کسایی که تو فضای واقعی آدم به حساب نمیان. اونجا دیگه خوب میتونن خودشون رو بروز بدن و عقده هاشون رو خالی کنن.

**********

عقده های بعضیا هم که تمومی نداره. توی یک موضوع که خوب عقده شون رو نشون میدن، فکر میکنی که تموم شده دیگه! ولی نه؛ تازه تو زمینه های دیگه میخوان عقده ای بازیاشون رو در بیارن.

**********

اینقدر عقده نباشید. باور کنید که تموم کارایی که شما میکنید و ازش استوری میگیرید رو ما هم روزی هزاربار انجام میدیم. ولی چون از بس برامون تکراریه، دیگه حوصلمون نمیشه که بخوایم استوریش هم بکنیم.

**********

واسه کسی شاخ بازی در بیار، که حداقل تحمل گوش و دُمت رو داشته باشه. آخه جوجه، تو گوشای درازت رو هم به زور داری، باز شاخت کجا بود آخه؟

**********

از بعضیا متنفرم؛ چون اونا از من بدشون میاد. عاشق بعضیام شدیداً؛ چون اونا از من خوششون میاد. آره اینجوریاس. هر کی واسمون تب کنه، واسش جون میدیم.

**********

من جونم رو هم واسه اون کسایی که دوست دارم میدم، اما وای به حال اونایی که ازشون متنفرم. واسه اونا فقط یه چیز دارم اونم درد و بلاهای پس کَلَمِه.

**********

اینقدر لات کوچه خلوت نباشین؛ اگه راست میگید و جرات دارید، تو استوری زورتون رو به رخ نکشید. بیان تو واقعیت و پیش روی خودم این کار رو بکنید.

**********

جوری حرف میزنن و جوری تا میکنن که انگار اگه واقعا منو از نزدیک ببینن هم همینجوری حرف میزنن. فالووراشون خبر ندارن که اینا وقتی ما رو میبینن از ترس خودشون رو خیس میکنن.

**********

اونقدر از ابهت خودت حرف نزن. آدم گوریل رو که ببینه میترسه؛ حالا هر چقدر هم که شجاع باشه. ترسی هم اگه از تو توی وجود من باشه، به خاطر ابهتت نیست، به خاطر گوریل بودنته.

**********

توجه توجه، این پیج کثیف شد و باید غسلش بدم. آخه کریه ترین موجودی که می شناختم اون رو فالوو کرد و الان خیلی خیلی کثیف شده.

**********

من نمیدونم که چطور بعضیا خودشونو اینقدر آدم حساب میکنن. بابا ما شما رو پول خوردم حساب نمیکنیم، لازم نیست اینقدر خودتون رو به رخ ما بکشین.

**********

کسی به چشم من میاد که حداقل بر و رو داشته باشه؛ نه تویی که قیافت رو با یک قرون تو بازار سیاه آب میکنن.

**********

شرف من از وقتی لکه دار شد که بعضیا خودشون رو به عنوان دوست من معرفی کردن. از همین جا اعلام میکنم که من حتی اگه این عزیزان رو از نزدیک ببینم، سلامشونم نمیکنم! چه برسه به اینکه بخوام به عنوان دوست حسابشون کنم.

**********

برو واسه یکی خودت رو بگیر که حداقل به حسابت بیاره. من نهایت چیزی که توی تو میبینم، مگسیه که مدام دور و ورم ویز ویز میکنه.

**********

خدا روی ما رو دید که به بعضیا چیزی نداد. اونا هنوز با اینکه هیچی ندارن اینجورین، اگه بخوان چیزی داشته باشن که دیگه فکر نکنم حتی ما رو نگاه هم بکنن.

**********

وقتی منو میبینه چنان قیافه اش رو کج میکنه که انگار بچه ی رئیس جمهوره. برو عزیزم سر خیابونت وایسا که اجازه خونت عقب نمونه.

**********

بعضیا هم که خودشون رو خیلی آدم حسابی به حساب میارن. اما ما اینجوری فکر نمیکنیم؛ میزاریم به پای عقب موندگی ذهنشون. آدمای عقب افتاده رو هم که کسی جدی نمیگیره. بزار هر جور که دوست دارن خودشونو نشون بدن.

**********

من با اینکه چیزی نمیگم، با اینکه خودم رو به کوچه علی چپ میزنم و با اینکه به روی خودم نمیارم، اما خوب تو یادم میونه. همیشه اینو تو ذهنت تکرار کن که اگه فلانی به من چیزی نمیگه، به حساب بی زبون بودنش نیست. اون صبر میکنه و صبر میکنه تا یه جای خوب زهرش رو بریزه.

**********

اگه بهت چیزی نمیگم و اگه به حرفات توجهی نمیکنم، خودت رو شاخ ندون. من اونقدر برای اعصاب خودم ارزش قائلم که نخوام به خاطر موجود بی ارزشی مثل تو اون رو خورد کنم.

**********

اینقدر کم ارزشی که حتی دلم نمیاد فحش نثارت کنم. حتی فحش هایی هم که از زبون من خارج میشن، در برابر بیشعوری تو سر تعظیم فرود میارن.

**********

بعضیا رو هم که باید گذاشت به عنوان امپراطور بیشعور ها. لامصبا اینقدر توی اینکار از هم سبقت میگیرن که حتی واسه انتخاب امپراطورشون هم باید رای گیری راه بندازیم.

**********

تعداد آدمای بیشعور زندگیم کم نیست. بعضی از بیشعور ها هم هستن که ادای آدمای با شعور رو در میارن. این آدما از اونایی که مستقیما بیشعور هستن هم بیشعورترن.

**********

خدایا ما را از شر آدمایی که فکر میکنن خیلی هستن، در صورت که پشیزی هم نیستن، حفظ بفرما. آمین یا رب العالمین.

**********

خدا که دنیا رو آفریده هم خودش رو اینجوری که تو میگیری نمیگیره. نهایت کاری که تو میتونی بکنی خوردن و ری...نه. اون موقع خودت رو واسه کی میای میگیری؟

**********

اینقدر که خودت رو میگیری، مواظب باش که خشک نشی.

**********

بعضیا اینقدر ذهنیت شون کوچیکه که خود خدا هم شک میکنه که آیا من اینا رو میخواستم شپش خلق کنم یا انسان؟!

**********

من که فکر میکنم که بعضی از آدما اشتباهی آدم آفریده شدن. اونا حیوونای ناشناخته ای بودن که خدا نمیدونسته چه شکلی بیافرینه و به همین خاطر به شکل آدم آفریده و الان توی زندگی ما دارن جولون میدن.

**********

کاش یکی به این آدمایی که توهم لاکچری بودن برداشتن بگه که باشه عزیزم ما فهمیدیم که تو لاکچری هستی! فقط وقت کردی جورابای شوهرتم بشور که شب نیاد سیاه و کبودت کنه.

**********

آدمی که زندگی واقعیش شیرین و لذت بخش باشه، خیلی کم وقت میکنه بیاد مجازی و خودی نشون بده. آره عزیزم! میای مجازی فکر نکن ما فکر میکنیم که خیلی لاکچری و خیلی باحالی. نه اصلا! ما فکر میکنیم که تو یه بدبخت بیچاره ای که خوشبختیش رو به چش و چال دیگرون گره زده.

**********

نمیتونم فاز بعضی از آدما رو درک کنم. آخه خود خدا هم توی خلقت اونا مونده و مونده که چی تو خلقتشون استفاده کرده که اینا اینجوری شدن.

**********

بعضیا رو اگه خدا حتی تو خلقتشون کود هم استفاده میکرد، اینقدر عن نمیشدن که الان هستن.

**********

متوجه نمیشم که چرا اینقدر برای خودت نوشابه باز میکنی؟! اگه جای ما باشی که ما به زور جلوت پاکت ساندیس میزاریم! اون وقت اینجوری خودت رو تحویل میگیری؟

**********

یه استوری هم ما میزاریم که مثلا به در بگیم دیوار بشنوه، ولی نمیدونیم که چرا پنجره به خودش میگیره.

**********

هر استوری ای که من میزارم و هر متنی که مینویسم رو به خودتون نگیرید. من بعضی وقتا خودمم فاز خودم رو نمیدونم! اون وقت شماها حرفای منو به خودتون میگیرید؟

**********

چقدر باحالین. منم اگه اینقد اندازه شماها خرسند بودم، الان وضعم این نبود. خداییش چجوری از چارتا دونه استوری من فکر میکنید که من بهتون حس دارم یا عاشقتون شدم؟

**********

منو تحریک نکن، اگه من بخوام تیکه سنگین بهت بندازم، کمر نحیف تو نمیتونه تحملش کنه و خیلی زود زیرش میشکنه. پس تا میتونی سعی کن که خونسردی من رو خودت حفظ کنی تا اون اتفاق پیش نیاد.

**********

آرامشی که الان دارم رو مدیون هنری ام که توی خودم به وجود آوردم .اون هنر اینه که هر کسی رو آدم حساب نمیکنم و واسه هر چیزی که ارزش فکر کردن نداره، خودم رو داغون نمی کنم.

**********

من ارزشت رو از روی قیافت نمیسنجم، از روی حرفات میسنجم. وقتی میبینی که من حتی سلامت هم نمیکنم، به خودت نگو این از قیافم بدش میاد، بگو چه زری زدم که این ناراحت شده.

**********

وقتی که پیش منی، خیلی مواظب حرف زدنت باش. تک تک حرفایی که میزنی رو توی ذهنم می سپارم و اگه روزی خواستی کلاس الکی بزاری و چرت و پرت بگی، حرفای خودت رو میکوبونم تو صورتت.

**********

من همون کسی هستم که میگن جلوش فلان حرف رو نزنید که فلان روز علیه تون استفاده میکنه. آره من همینجوریم. خیلی راحت واقعیتا رو بیان میکنم. اگه از شنیدن حقیقتا ترس داری، هیچوقت با من ارتباط نگیر.

**********

اونقدر زندگی کردم و اونقدر توی این زندگی جون دادن که فهمیدم این آدما ارزش هیچ چیزی رو ندارن. باور کن که اگه همین فردا افتادی و مردی، اونا به جای اینکه از مردنت ناراحت باشن، از این ناراحتن که چرا واسه ناهار نوشابه مشکی دادن نه زرد.

**********

عزیزم فکر نکن که خیلی برام مهمی. باور کن که ارزش ناخن شصت پام، واسم بیشتره از سر تو. پس بیشتر از این خودت رو تحقیر نکن و از زندگیم برو بیرون.

**********

بعضیا رو هم که باید مستقیما بهشون بگی گمشو از زندگیم بیرون. انگار با رفتارا و اینا متوجه نمیشن.

**********

وقتی که من حرف میزنم فقط ساکت شو و گوش بده. شاید یکم از بین حرفای من تونستی واسه خودت چیزمیز یاد بگیری.

**********

به بعضی از آدما هم باید گفت که عزیزم این کلاسایی که تو میزاری رو ما توی دبستان پاس کردیم. بی خود خودت رو با این کارا جر نده.

**********

فلانی چقدر احساس با اهمیت بودن میکنه. نمیدونه که من شخصیتم اینه که به آدما احترام بزارم. اون حتما الان با خودش فکر کرده که باد کدوم معده هست که من باهاش اینجوری رفتار کردم. من رفتارم با بقیه خوبه و واسشون احترام قائلم. اما همینکه خودشونو گرفتن، ارزششون برابر با همون باده معده میشه برام.

**********

بی خودی جلوی کسی که از تمام زندگیتون خبر داره خودتون رو نگیرید. یهو جلوی جمع یکی از خاطراتت رو تعریف میکنه و اونجا فقط باید آب بشی و بری توی زمین.

**********

فاز بعضیا رو خیلی دوست دارم. اینکه فکر میکنن خیلی بارشونه و خیلی میفهمن، اما نمیدونن که سطح فهمشون اندازه ی اورانگوتانه.

**********

بعضیا رو اگه تو مسابقه ی خوشگل یابی با میمونا بندازی، آخر میشن؛ باز اینقدر میان عکس میزارن از خودشون که پشمات میریزه از اعتماد به نفسشون. عزیزای دلم واسه شما شرکت اسنپ چت باید سالها کار کنه که یک فیلتر بسازه که قشنگ نشونتون بده. اینقدر که عکس میزارین، به فک دل و روده ی ما هم باشین که اسهال نگیریم.

**********

حوصلم سر رفته از این همه نقش بازی کردنتون. بابا یکم خودتون باشین. تو خیابون که راه میری همه نقی معمولین، اما وقتی میای تو اینستا همه میشن برد پیت و آنجلینا جولی. خداییش چه خبرتونه؟ چه خبرتوووونه؟

**********

خوشگلی باید طبیعی باشه وگرنه که میمون رو هم که جلو اسنپ چت بزاری، خوشگل میشه. بیخودی ژست مدلینگ ها رو جلوی اسنپ چت نگیر. چهره ی واقعی خودت رو اگه کارگردان فیلم جنگیر ببینه، به فکر میفته که نسخه جدید اون فیلم رو بسازه.

**********

من موندم تو داری ادا در میاری یا واقعا وضعیتت همینه. اگه وضعیتت همینه که روانپزشک خوب سراغ دارم و اگه داری ادا در میاری که دامپزشک خوب سراغ دارم.

**********

وقتی که داری از من حرف میزنی، اول دهنتو بشور. حتی اون دهن کثیفت هم لیاقت نداره که اسم من رو به زبونش بیاره.

**********

من چیکار کنم که از ما بکشین بیرون؟ بابا نهایت صمیمیتی که بین من وش ما بوده، یه سلام و علیک خشک و خالی بوده. اون وقت میرین تو استوریتون منو به عنوان بهترین دوستتون تگ میکنین؟

**********

بیزارم از تموم این آدمایی که تو مجازی خودشون رو میگیرن. این آدما از بس تو دنیای واقعی تحویل گرفته نشدن، تو دنیای مجازی یه محیط امن برا خودشون و عقده هاشون پیدا کردن و اونجا همه ی این عقده ها رو نشون میدن.

**********

کم نداریم آدمایی که واسه تحویل گرفته شدن، حتی حاضرن نزدیک ترین دوستشون رو هم بفروشن. اگه همچین آدمی هستی، هیچوقت نزدیک من نیا. چون همون اولین بار با یک قرون میفروشمت. اگه این کار رو نکنم، مطمئنم که فردا خودت این کار رو در حق من میکنی.

**********

بعضیا تازه میزن جزو خاطرات و قراره که از ذهن پاک بشن؛ اما نمیدونم که چطور یهو میان و دوباره تو زندگیت جولان میدن. عزیزای من، میشه برین قسمت سطل آشغال زندگیم؟ آخه اینقدر کثیف هستین که خودم حالم بد میشه بگیرمتون و بندازمتون توی سطل آشغال.

**********

هیچوقت سعی نکن که خودت رو برای من بگیری. اگه این کار رو کردی، یک روزی و یک جایی چنان میگیرمت که کامل خشک بشی. میفهمی که چی میگم؟ مواظب رفتارات باش که همه ی این رفتارا تو ذهنم میمونه و یه روزی که حتی فکرش رو هم نمیکنی، علیه خودت از همشون استفاده میکنم.

**********

اینکه به خوشبختی نمیرسی، دلیلش اینه که بعضیا هنوز توی زندگیتن. اگه میخوای رمز و راز خوشبختی رو درک کنی، دقیقا باید همین تفاله ها رو از زندگیت بندازی بیرون! وقتی که این کار رو کردی، تازه میفهمی که چقدر میتونستی خوشبخت بشی و مانع خوشبختی خودت می شدی.

**********

واسه کسی فیلم بازی کن که تاریخچه ی زندگیت توی دستش نباشه. تو رو من بزرگت کردم، الان واسه من بازیگر شدی و فیلم در میاری.

**********

بیخودی خودت رو گنده جلوه نده. ولی نه گنده جلوه بده! تو یه جات گنده هست و اونم کله ی پوکِتِه.

**********

جایی که من هستم، اصلا سعی نکن که اظهار وجود کنی. وگرنه خاطرات شیرینت رو برای بقیه تعریف میکنم که همه خوب بشناسنت.

**********

منکه استوری میزارم، برای دلم خودمه! برای علی و نقی و تقی و فلان و بهمان نیست. لطفا و بالاغیرتاً به خودتون نگیرید. آخه در حد استوری های منم نیستید که بگم آره من این رو واسه فلانی گذاشتم.

**********

من یه روز دلم میگیره و یه استوری میزارم! باز تا ده روز باید واسه فلانی توضیح بدم که بابا استوری من به تو ربطی نداشت و خودتو اینقدر تحویل نگیر. خداییش زشته اینقدر هول بازی.

**********

به بهانه ی چالش و اینا میان احساسشون رو بهمون میگن. باشه بابا شما چالش باز ما نه. ولی خداییش اون خر کیف شدنتون وقتی که جوابتون رو میدم رو میتونم از همین فاصله هم درکش کنم.

**********

لطفا هول نباشیم. این یک پیام است که اگر به آن گوش فردا دهیم، می توانیم زندگی مان را متحول کنیم. خیلی از افراد با عمل کردن به همین پیام توانستند اندکی عزت نفس داشته باشند.

**********

اینقدر واسه خودم ارزش قائل هستم که نخوام چیزی رو برای شما توضیح بدم. از هر استوری من، هر چی که میخواین برداشت کنین. برداشتتون به هیچ جای منم نیست و اصلا خودتون به چشم نمیاین که برداشتتون بخواد بیاد.

**********

ازشون بدم میاد و واسه همینم نمیرم باهاشون حرف بزنم؛ بهم انگ درون گرا بودن و کم حرف بودن میزنن. عزیزم اینکه نخوام باهات حرف بزنم، تا اینکه روم نشه باهات حرف بزنم خیلی فاصله داره.

**********

کمتر خودتون رو جدی بگیرید. بابا اینقدر که شما خودتون رو جدی گرفتین، ترامپ هم خودشو جدی نمیگیره. توی خودتون چی دیدید که اینقدر احساس غرور می کنید.

**********

نه واقعا میخوام بدونم که بعضیا در وجود خودشون چی دیدن که اینقدر خود بزرگ پندارن؟! بابا این رفتاراتون رو که نشون میدید، ما بیشتر یقین پیدا میکنیم که یحتمل تو کودکیتون بهتون تجاوز شده که الان اینقدر عقده پیدا کردید.

**********

عقده چیست؟ همان چیزی است که در وجود خود شاخ پندارها نهفته شده و احساس می کنند که ما به آنها اهمیت می دهیم! در صورتی که برای باده معده ی خود هم ارزش بیشتری قائلیم تا آنها.

**********

ادعای خوشگلیش میشه، اون وقت با اسنپ چت عکس میگیره. عزیز دل نچرال من، ندزدنت از این همه خوشگلی.

**********

اسنپ چت واسه ضعیفاست. آدمایی مثل ما حتی اگه دماغشون خرطوم فیل باشه، لباشون لب شتر باشه و چشماشون چشم وزغ، بازم خودشون رو دوست دارن و از همون چیزی که هستن عکس میزارن! نه اون چیزی که نرم افزار میسازه.

**********

خیلی برام جالبه که آخه چطور این همه با دروغ کنار میاین. عکساتون که همه فیلتر، شخصیتی که از خودتون نشون می دید که فیک، اونقدر که ادعا میکنید که چیزی بارتونه هم که هیچی بارتون نیست، پس چطور خودتون رو اینقدر میگیرید؟ همین رو فقط به من توضیح بدید خواهشا.

**********

ازتون خواهش میکنم که خودتون باشید. باور کنید این که خودتون باشید، جذاب تر از هر چیزی دیگه ای هست. این نقابی که زدید روی صورتتون، بیشتر به جای اینکه جذاب نشونتون بده، شبیه دلقکا کردتون.

**********

همیشه فکر میکردم که فیلم بازی کردن سخته، اما الان دیدم که نه. بعضیا خیلی راحت فیلم بازی میکنن. لامصبا یه جوری خودشون و زندگیشون رو جلوه میدن که بردپیتم ببینه حسودیش میشه.

**********

اینکه من مدام مثل تو توی اینستا نیستم، دلیل داره. من زندگی دارم و هدف دارم واسه خودم. هدف من نشون دادن بدنم به فالوورام نیست، بلکه ساختن رویاهای تو ذهنمه. هیچوقت سعی نکن که خودتو با من مقایسه کنی. چون مثل مقایسه ی پراید با بنزه.

**********

کمرم از وقتی شکست که معیار سنجش محبوبیت آدما به فالووراشون شد نه خودشون. لامصب شعورشون در حد شعور قورباغست، اما با همون فالووراشون اینقدر واسه خودشون محبوبیت خریدن که فکر میکنن انیشتینی هستن واسه خودشون.

**********

خودتون حالتون بهم نمیخوره از خودتون؟ من اگه دو روز مثل شما از زندگی واقعیم دور بشم و سعی کنم مدام برای لایک و فالوور زندگی کنم، حالم از خودم بهم میخوره. چطور شما اینجوری زندگی میکنید و هنوزم از خودتون خوشتون میاد؟

**********

احترام خریدنی نیست، کسب کردنیه. تو میتونی هر چیزی رو با پول بخری، اما وقتی که حرف از احترام شد، تا وقتی که نتونی به بقیه احترام بزاری، نمیتونی اون رو برای خودت به وجود بیاریش.

**********

کم کم دارم درک میکنم که چرا اینجوری هستین! آخه آدمایی که توی بچگیشون خیلی بهشون ظلم شده هم دقیقا مثل شما هستن. قبلنا خیلی اعصابم از دستتون خورد میشد، اما حالا دلم براتون میسوزه. دلم به حالتون میسوزه که همچین بچگی تلخی داشتین.

**********

هر وقت که بهم گفتی که خوب باشم، یادت باشه که اینجا بهشت نیست و منم فرشته نیستم که بخوام خوب باشم! اوکی؟

**********

اگه میگم خوب باش و در جواب بهم میگی اینجا بهشت نیست و منم فرشته نیستم؛ پس بدون که اینجا جهنمم نیست و دلیلی هم نداره که نقش شیطان رو بازی کنی.

**********

واقعا دلت واسه خودت تنگ نمیشه؟ تا کی میخوای این شخصیت فیک رو داشته باشی؟ تا کی میخوای به این بازی که راه انداختی ادامه بدی؟ باور کن که یک روز دیر میشه و دیگه هیچوقت نمیتونی نقابی که روی صورتت گذاشتی رو برداری. اون وقته که به فکر حرفای من میفتی و نمیدونی که چه گِلی به سرت بگیری.


سایر مطالب پیشنهادی :

کوبنده ترین جملات انگلیسی همراه با ترجمه فارسی

متن و نوشته های کوتاه و زیبای پروفایل لاین واتساپ وایبر

متن های قشنگ دخترونه برای پروفایل


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...