متن خداحافظی عروس از خانواده

خداحافظی کردن از خانواده ای که یک عمر باهاشون زندگی کردی و سردی و گرمی زندگی رو باهاشون چشیدی، خیلی سخته. این خانواده هست که در همه مشکلات واقعا پا به پات هست. مهر و محبتی که خانواده به آدم داره بی آلایشه و برای همین هم که شده، وقتی میخوای زندگی زناشویی و مستقلت رو شروع کنی، از جدا شدنت از اونا، کلی ناراحتی.

وقتی که دختر عروسی میکند، از خانه ی پدری اش می رود و زندگی جدیدی را در خانه ی همسرش شروع می کند. لحظه ی خداحافظی دختر از خانواده ممکن است کمی احساسی و غم انگیز باشد که برای همین پیشنهاد میکنیم از متن هایی زیبا برای آن لحظات استفاده کنید. در این مطلب از توپ تاپ ما چندین و چند نمونه متن خداحافظی عروس از خانواده را آماده کرده ایم که هر کدام را که مایل بودید، می توانید انتخاب کنید و برای آن موقعیت استفاده نمایید.

عکس متن خداحافظی عروس از خانواده

متن درباره خداحافظی عروس از خانواده

خداحافظی برام خیلی سخته؛ به خصوص از شما که تموم زندگی من هستید. من تا الان با شما زندگی کردم و از الان به بعد قراره که زندگی بدون شما رو تجربه کنم. خیلی سخته برام، اما باید باهاش کنار بیام. از همتون خداحافظی میکنم و میخوام که این رو بدونید که مهم نیست ما چقدر از هم دوریم، مهم اینه که قلب و دل ما به هم نزدیکه.

**********

بعضی از واژه ها رو دوست ندارم؛ مثل خداحافظی. خداحافظی از خانوادت. اینکه بدونی که دیگه قرار نیست با خانواده ات زندگی کنی، اینکه بدونی دیگه زندگیت مستقل شده و باید بری سر خونه زندگی خودت، خیلی سخته؛ من الان دارم این سختی رو تحمل میکنم. خانواده ی عزیزم، دوری از شما باعث میشه که من از واژه ی خداحافظی بیزار بشم. خداحافظی با شما سخت ترین کاری هست که من باید انجامش بدم.

**********

توی مدتی که درگیر مراسم عروسی و ازدواج خودم بودم، به جرات میتونم بگم که هیچ کاری اونقدر برام سخت نبود که خداحافظی از شما برام سخته. اینکه میخوام از شما جدا بشم و اینکه قراره دیگه با شما زندگی نکنم، برام خیلی سختی داره. کاش رسم و رسوما اینطوری نبود که من بخوام از شما جدا بشم. ازتون برای این جدایی سخت خداحافظی می کنم.

**********

دلم خیلی گرفته؛ دیگه کسی نیست که نازم رو بکشه، کسی نیست که من بشینم و اون موهام رو شونه کنه، کسی نیست که برام غذام درست کنه و از این به بعد باید خودم باشم و همسرم. من دارم خونه زندگی خودم رو شروع میکنم و قسمت سخت این کار اینه که قراره از شما که تمام وجود من هستید جدا بشم. خداحافظی الان سخت ترین کاریه که باید انجامش بدم.

**********

مهربونی هاتون، خوبی هاتون و عشقی که به من می دادید تا آخر عمرم توی ذهنم میمونه و به هیچ وجه نمیخوام که پاک بشه. من بهترین قسمت عمرم رو با شما زندگی کردم. خانواده ی عزیزم، درسته که من دارم وارد خونه زندگی خودم میشم و دیگه با شما زندگی نمیکنم، اما این رو بدونید که دل من همیشه پیش شما هست و خواهد بود. من ذهنم همیشه پیش شماست و در همه حال به شما فکر میکنم.

**********

از قدم الایام هم گفتن که دختر مال مردمه و میان و میبرنش. اما من این رسم رو دوست ندارم؛ میخوام که تا آخر عمرم با شما باشم و با شما زندگی کنم. نمیدونید که بودن در کنارتون چقدر به من انگیزه میده؛ نمیدونید که بودن در کنارتون چقدر حال من رو خوب میکنه. الان نمیدونم که میتونم با شرایط جدید و نبود شما کنار بیام یا نه. محبت های شما و مهربونی هاتون به من، هر لحظه جلوی چشممه و این واقعا درد دوریتون رو برام خیلی خیلی بیشتر میکنه.

**********

شاید خیلی نازپرورده ام که این حرف رو میزنم، اما واقعا خیلی برام سخته که بخوام ازتون خداحافظی کنم. حتی فکر کردن به این که قراره بدون شما زندگی کنم، مثل موریانه تمام وجودم رو میخوره. اما همیشه رسم همین بوده؛ دختری که شوهر میکنه، باید بره خونه ی شوهرش. کاش بتونم با نبودن شما کنار بیام؛ کاش بتونم نبودنتون رو تحمل کنم.

**********

با شما بزرگ شدم، دنیا رو درک کردم و فهمیدم که توی دنیا چی میگذره. اصلا با شما بود که من فهمیدم که زندگی کردن چطوری هست. الان قراره ترکتون کنم و برای همیشه از پیشتون برم. نبودنتون قلبم رو به درد میاره. اینکه قرار نیست از این به بعد صبح ها که از خواب پا میشم، چهره ی شما رو ببینم، دلم رو میشکنه. اما این راهیه که باید هر دختری بره. امیدوارم که بتونم با نبودنتون کنار بیام.

**********

هیچ مشکلی برای رفتن سر خونه زندگیم ندارم جز اینکه قراره دیگه شما رو نبینم. این بزرگترین مشکل و دغدغه ام شده. نمیدونم چطوری باهاش کنار بیام و نمیدونم که اصلا میتونم باهاش کنار بیام یا نه. کاش هیچ دختری از خانوادش جدا نشه، کاش هیچ دختری نخواد که غم دوری خانوادش رو تحمل کنه.خیلی سخته اما باید پذیرفت و باید باهاش کنار اومد.

متن خداحافظی عروس از خانواده

تنها چیزی که این روزا میتونه من رو آرومم کنه، دلگرمی هایی هست که مامان بهم میده. تنها حرف های اون هست که منو آماده کرده که به خونه ی شوهر برم و خونه ی پدریم رو ترک کنم. قطعا بهم خیلی سخت میگذره و خیلی روم فشار میاد؛ اما دلم به دلگرمی های مامان خوشه، دلم به این خوشه که حداقل میتونم چند باری به خونمون سر بزنم.

**********

دیگه منم رفتنی شدم و از الان باید برنامه بچینم که توی یک روزای خاص به خونه شما بیام تا دوباره دیداری تازه کنم. دیگه اگه بخوایم منطقیش رو ببینیم، من عضوی از این خانواده نیستم و قراره که از این خانواده جدا بشم. همین که به این موضوع فکر میکنم، تمام سختی هایی که پیش روم دارم، به یادم میاد. کاش بتونم که نبودنتون رو تحمل کنم.

**********

یک تغییر خیلی بزرگ توی راهه؛ یک تغییر که قراره زندگی من رو متحول کنه. من ازدواج کردم و قراره که از خانواده ام که شما باشید جدا بشم. سختی این جدایی برام خیلی زیاده. خیلی زیادتر از اون چیزیه که فکرش رو بکنی. این تغییری که قراره توی زندگیم به وجود بیاد، از یه طرف خوشحالم میکنه چون با کسی که دوستش دارم، میخوام برم سر خونه زندگیم و از یه طرف ناراحتم میکنه چون هم قراره از کسایی که وجودم به وجودشون بسته هست جدا بشم. خدا برام آسون کنه این راه رو.

**********

این راهیه که قراره برم و حتما هم باید برم. نمیدونم سر دو راهی عشق کدوم رو انتخاب کنم! خانواده ام یا کسی که قلباً دوستش دارم. اگر کسی که دوست دارم رو انتخاب کنم، باید از خانواده ام دل بکندم و اگر خانواده ام رو انتخاب کنم، باید از کسی که دوستش دارم دل بکنم. بعضی وقتا زندگی بد سر دوراهی قرارت میده. مثل همین الان که منو سر یه دوراهی بزرگ گذاشته و نمیدونم که کدوم مسیر رو انتخاب کنم.

**********

دارم به این فکر میکنم که چطور این همه سال من رو تحمل کردید؛ چطور غرغرهام رو شنیدید و دم نزدید. من خودمم نمیتونم گاهی وقتا خودم رو تحمل کنم؛ ولی شما تحمل کردید و باهام کنار اومدید. ازتون خیلی ممنونم که توی این همه سال زحمتم رو کشیدید و توی این همه سال منو تحملم کردید.

**********

تا دیروز شما من رو تحمل می کردید و از این به بعد قراره شوهرم این کار رو بکنه. خداییش چطور این کار رو میکنید؟ من اگه کسی مثل خودم رو ببینم که مثل خودم باهام رفتار کنه، به روز اول نکشیده، پرتش میکنم از زندگیم بیرون. :) مرسی از اینکه اینقدر تحمل دارید و موجود روی اعصابی مثل من رو تحمل میکنید.

**********

الانش که برام سخته، خیلی هم برام سخته. اینکه بخوام ازتون جدا بشم رو میگم! قطعا چند سال دیگه که به این زمان فکر کنم، خنده ام میگیره که چرا اینقدر برام این کار سخت بوده، اما الان واقعا با تمام وجودم میگم که حاضر بودم بدترین و پر زحمت ترین کار دنیا رو انجام بدم، اما از خانواده ام جدا نشم. ولی چه کنیم که این کار که حتی از سخت ترین کار دنیا هم سخت تره رو هر دختری باید انجام بده. من دارم شما رو ترک میکنم و این برام سخت تر از هر چیزیه.

متن خداحافظی عروس با پدر و مادر

من فقط به این امید دارم خونه ی بابا رو ترک میکنم که از این به بعد قراره مدام به شما سر بزنم و دلتنگ نشم. اگه من بخوام کامل از شما دور بشم و دیگه شما رو نبینم، غم دوریتون منو زمین گیر میکنه. من بیشتر از اون چیزی که فکرش رو بکنید بهتون وابسته هستم و هیچوقت نمیتونم بدون شما بودن رو تصور کنم.

**********

قهرمان زندگی هر دختری، باباشه. این باباشه که براش خواسته هاش رو برآورده میکنه و این باباشه که مدام ناز اون رو میکشه که به هیچ نازخر دیگه ای احتیاج نداشته باشه. یک روز قراره که هر کدوم از ما دخترا، از قهرمان زندگیمون جدا بشیم. الان نوبت من رسیده و میخوام بگم که این سخت ترین کاری هست که توی زندگیم قراره تجربش کنم. امیدوارم که با سختیش بتونم کنار بیام.

**********

پدر و مادر مهربونم، شما هستید که تموم زندگی منید. باور کنید که اگه نباشید، من هیچی توی این دنیا نمیخوام. اگه شوهر کردم، اگر قراره خونه زندگی خودم رو داشته باشم و اگه قراره که از شما جدا بشم، فقط به خاطر این هست که میدونم بازم قراره که شما رو ببینم و بازم قراره که با دیدنتون آروم بگیرم. اگه این مسیری بود که قرار بود برای همیشه میرفتم و شما رو نمیدیدم، قطعا به این سادگیا این کار رو نمی کردم و به این سادگیا جدا شدن از شما رو نمی پذیرفتم.

جملات کوتاه خداحافظی عروس با خانواده

نمیدونم حرف بزنم یا اشکای چشمام رو پاک کنم. آخه من قراره که از خانواده ام جدا بشم، قراره که دیگه با اونا زندگی نکنم و قراره که کمتر ببینمشون. فکرش رو بکن! دختری که هر روز با صدای دلنشین بابا و مامانش از خواب بیدار میشده، از این به بعد قراره از اونا جدا بشه. خیلی برام سخته. فقط در همین حد بگم که عاشقتونم و دوستتون دارم و همین عشقی که از شما توی وجودم هست، باعث شده که اینقدر از نبودنتون ناراحت بشم.

**********

همین لحظه هم که کنارم هستید و همین لحظه هم که دارم میبینمتون، بازم ناراحتم. نه نگران نباشید! از شما ناراحت نیستم؛ از اینکه قراره دیگه با شما نباشم ناراحتم. من تا امروز دختر خونه ی شما بودم و از امروز قراره به نوعی دختر خونه ی مردم بشم. الان که دارم این کار رو میکنم و شما رو ترک میکنم، خوبه بدونید که از قبل کلی تمرینش کردم که گریه نکنم و فقط حرفم رو بهتون بزنم.

**********

شما هستید که چراغ قلب منو روشن نگه داشتید و الان که قراره از شما دور بشم، مطمئنم که نور این چراغ خیلی خیلی کم میشه. هر چقدرم که خودم رو دلداری میدم که قراره بیام و بهتون سر بزنم و هر چقدرم که خودم رو آروم میکنم، ولی بازم متوجه میشم که نور این چراغ داره خیلی کم سو میشه. امیدوارم که بتونم کنار بیام با این غم.

**********

عزیزای دل من، من هر چقدر هم که از شما دور باشم و هر چقدرم که بینمون فاصله باشه، بازم ذره ای از عشقم بهتون کم نمیشه. میدونم همونقدر که من ناراحتم از رفتم، شما هم ناراحتید؛ اما به روتون نمیارید که مبادا من منصرف بشم و مبادا من پس بکشم. خواستم بگم که اگه ناراحتی دارید، ابرازش کنید. الگوی من خانواده ای قرص و محکم مثل شما بوده و من سرسختی رو از شما یاد گرفتم. پس لازم نیست نگران اون موضوع باشید.

**********

من عشق ورزیدن رو از شما یاد گرفتم و عاشق شدن رو هم همینطور. به خاطر همینم الان دارم از شما جدا میشم. اگر قراره که دیگه من توی خونه ی شما نباشم، مقصرش خودتونید که عاشق شدن رو بهم یاد دادید که باعث شد به کسی دلبسته بشم. از یه طرفی از دستتون ناراحتم که اینو بهم یاد دادید و باعث شدید که ازتون دور بشم و از یه طرفم ازتون ممنونم که باعث شدید با این کار زندگی رو به معنای واقعیش زندگی کنم.

**********

دارم ازتون دور میشم، ولی من به همینکه صداتون رو از پشت تلفن بشنوم و همینکه عکستون رو هم ببینم راضیم. حتما لازم نیست جسم ما کنار هم باشه، ما روح هایی داریم که به هم وابسته هست و قلبایی داریم که عاشقانه هم رو دوست دارن. همین کافیه که ما بتونیم غم دوری هم رو تحمل کنیم و باهاش کنار بیایم.

**********

خودم الان مهم نیستم، میدونم پشت اون چهره ی جدی ای که بابام داره، یک غم بزرگ نهفته است و پشت اون لبای خندون مامانم، ناراحت ترین زن دنیا هست که قراره دخترش اون رو ترک کنه. من اگه ناراحتم، به خاطر این موضوع هست! وگرنه کنار اومدن رو که بالاخره کنار میام؛ ولی نمیتونم الان ناراحتی مامان و بابام رو تحمل کنم.

**********

من هر چقدرم که امشب لبخند بزنم، هر چقدرم که بخندم و هر چقدرم که شادی کنم، بازم غمگین ترین دختر دنیام. چون قراره که خانواده ام رو ترک کنم و قراره که دیگه پیش اونا زندگی نکنم. لبخند من الان یک لبخند فیکه که فقط ناراحتیم رو نشون نمیده. وگرنه اگن دلم رو ببینی، متوجه میشی که داره فریاد میزنه از ناراحتی.

دلنوشته های غمگین خداحافظی عروس از خانواده

بیاین با یه لبخند از همدیگه خداحافظی کنیم؛ خانواده ی ما، خاص ترین خانواده ی دنیاست. بیاین به جای اینکه اشک بریزیم که قراره هم رو ترک کنیم، با هم بخندیم و این لحظات آخر رو خوب و خوش باشیم. بیاین همین لحظات رو هم خاص باشیم و به دنیا بفهمونیم که هر چقدر که بین ما فاصله بندازه، بازم قلبامون به هم نزدیکه و هیچوقت دور نمیشه.

**********

این دم آخری، اگه میخواین که من توی زندگی جدیدم دووم بیارم، اگه میخواین که به پای زندگیم بمونم، پس لبخند بزنید و گریه رو فراموش کنید. باور کنین که این لبخندای شما توی زندگیم بزرگترین محرکم میشه که به اون شرایط عادت کنم! چون همیشه این لبخندای زیباتون رو به یاد میارم و دوباره انرژی میگیرم برای ادامه دادن. اگه با غم و غصه از هم جداشیم، غم دوریتون بهم اجازه نمیده که بخوام انگیزه ای برای ادامه داشته باشم.

**********

درسته که من دارم از پیش شما میرم، اما قرار نیست که رابطمون به طور کامل قطع بشه. این تقدیر هر دختریه که باید از خونه ی باباش بره به خونه ی شوهرش؛ منم این راه رو رفتم و مطمئن باشید که مدام بهتون سر میزنم. یعنی اگه خودتون نخواین هم نمیتونم که نیام! چون شدیداً بهتون وابسته ام.

**********

بد کاری کردین که من رو وابسته ی خودتون کردید. الان این قدر خوشحالیم به بودن شما گره خورده که دیگه به هیچ وجه نمیتونم نبودنتون رو بپذیرم. من دارم میرم سر خونه زندگیم، اما تنها دلیلی که باعث شد این کار رو بکنم، این بود که شما قراره بیاین و از من سر بزنین! منم قراره همین کار رو بکنم. اینجوری میتونم دلتنگیام رو تسکین بدم؛ اینجوری میتونم با غم نبودنتون کنار بیام.

**********

نمیدونم میتونم از پس این مسئولیت سخت بر بیام یا نه؛ از این به بعد من تنها مسئول زندگی خودم نیستم و مسئول زندگی یک نفرم دیگه هم هستم و باید تلاشم رو از قبل برای حفظ زندگیم بیشتر و بیشتر کنم. ازتون یک دنیا ممنونم که من رو اونقدر قوی بار آوردید که بتونم با شرایط جدید خودم رو وفق بدم. بودنتون توی زندگیم برام یک نعمت بود.

**********

شما همون خانواده ای هستین که خانواده ی همه ی پسرای دنیا آرزو میکنن که کاش خانواده ی عروسشون مثل شما بود. اینقدر خوبین و اینقدر با محبتین که نمیشه کسی فکری جز این بکنه. ازتون ممنونم که اینقدر خوب بودید که کلی ّبرو برام پیش خانواده ی شوهرم خریدید. شما همیشه توی زندگیم حامی و پشتیبان من بودید و هستید. الان درسته که دارم از شما جدا میشم، اما باز هم به همون حمایته و پشتیبانیه نیاز دارم. اگه شما نباشید، مسیر زندگی من خیلی سخت میشه.

**********

خدا رو شکر میکنم که توی زندگیم یک خانواده ی سالم و عالی دارم. یک خانوده که وقت مشکلات و وقت غم و غصه هات کنارته و نمیزاره که تنها بمونی. الانم میدونم که با اینکه قراره ازتون جدا بشم، ولی نهایت سعیتون رو میکنید که این جدای برام خیلی سخت نباشه. به خاطر همه ی زحماتی که برای من میکشید ازتون کلی ممنونم.

**********

همیشه از خدا گلایه میکردم که آخه این چه زندگی ایه که من دارم. اما الان که دارم از شما جدا میشم، میبینم که یک نعمت بزرگ داشتم که زندگی منو زیبا میکرد و اون رو ندیدم و اون هم بودن با خانواده ام بود. الان که دارم از شما جدا میشم، میفهمم که چه نعمتی داشتم و چه زندگی زیبایی داشتم و قدرش رو ندونستم. خیلی دوستتون دارم خانواده ی عزیزم.

**********

شما ها اگه نباشین، دیگه منم دلیلی ندارم برای زنده بودنم و زندگی کردنم. شما هستین که شدین دلیل زندگی من؛ شما هستین که باعث شدین من به زندگیم سر و سامون بدم و ازدواج کنم. اگه شما نبودید، شاید من هیچ وقت این کار رو نمیکردم! آخه اونقدر شهامتش رو نداشتم. مرسی که همیشه و در همه حال کنارم بودین و بهم انگیزه دادین.

**********

به خاطر یک چیز توی این دنیا خدا رو بی نهایت بار شاکرم و اون چیز، خانواده ام هست. خانواده ام بزرگترین دارایی و نعمتی هست که من توی زندگیم دارم. الان دارم ازشون جدا میشم! آره من قراره که دیگه با خانواده ام زندگی نکنم، اما همیشه و در همه حال اونا الگوی من توی زندگیم هستن و توی زندگی مشترکی که قراره شروع کنم، اونا چراغ راهم میشن.

**********

زندگی مشترک و زندگی زناشوییم رو سعی میکنم که مثل پدر و مادرم بنا کنم. بابا جان و مامان جان، شما برای من همه چیز هستید. هر کاری که کنید، میدونم درسته و هر اقدامی بکنید، میدونم که به نتیجه ی درست میرسه. مگه میتونم به غیر از شما، از کس دیگه ای الگو بگیرم. من زندگیم رو مثل شما بنا میکنم تا دست آخر یک زندگی عاشقانه داشته باشم که بچه هام مثل همین الان که من دارم شما رو ترک میکنم و از ترک کردنتون ماتم گرفتم، از ترک کردنم ماتم بگیرن.

متن زیبای خداحافظی عروس از خانواده

زندگی مشترکم رو میخوام مثل مامان و بابام بنا کنم. عزیزای دلم، شما عشقی دارید توی زندگیتون که بی نظیره. شما با دعواهایی که مدام میکنید، سر و صداهایی که دارید، بازم عاشقانه هم رو دوست دارید و باز هم به هم احترام میزارید. دلم یک عشق پاک مثل عشق شما میخواد. عشقی که بی آلایشه و بعد از کلی دعوا، بازم خودش رو نشون میده. میخوام زندگیم رو مثل شما بنا کنم تا یک زندگی شاد و عاشقانه داشته باشم.

**********

خدایا شکرت که به من این پدرو مادر رو و این خواهر و برادر رو دادی. هر کدوم از اعضای خانوادم، نقشی توی خوشبختی من دارن. آره اینکه من خوشبختم رو کاملا مدیون خانواده ام هستم. اونا به من با کاراشون کلی درس زندگی دادن و این درس ها الان داره خودش رو نشون میده و باعث شده که من کلی خوشبخت بشم.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...