با تعبیر خواب آدم کشی آشنا شوید

آیا می دانید تعبیر خواب آدم کشی در حالات مختلف چیست؟ حتماً تاکنون برایتان پیش آمده که چنین خوابی را ببینید و با وحشت و آشفتگی خاطر از خواب بپرید. یقیناً اولین کاری که بلافاصله پس از بیدار شدن انجام می دهید این است که سراغ کتاب یا سایت های تعبیر خواب رفته و به اولین تعبیری که به خوابتان نزدیک باشد بسنده می کنید. 

اما اگر تاکنون تعبیر خواب آدم کشی خود را پیدا نکرده اید پیشنهاد می کنیم حتماً این بخش از دانستنی های مفید ما را مطالعه کنید. با توجه به تفاسیر متنوعی که در مطلب ما درباره آدم کشی در خواب وجود دارند به شما قول خواهیم داد تعبیر مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد.

همه چیز درباره تعبیر خواب آدم کشی

به طور کلی تعبیر خواب آدم کشی بر افکار، دغدغه ها و نیز انعکاس اتفاقات روزمره انسان ها دلالت دارد. از آنجایی که امروزه انسان ها به دلیل مشغله های بسیاری که بر زندگی شان هجوم آورده درگیر مشکلات و دغدغه های مالی و روحی بسیاری شده اند لذا تمامی این احوال می توانند دخل و تصرف بسیاری بر آشفتگی خاطر ، پریشان احوالی و نیز دیدن خواب های بد داشته باشند. در غیر این شرایط اگر کسی خواب قتل و آدم کشی بیند تعبیرش به حالات و نوع خواب شخص خواب بین بستگی دارد.

اگر کسی خواب خود بیند که به دست کسی کشته شده است معنی اش آن خواهد بود که عمر طولانی و با عزتی نصیبش خواهد شد. این تعبیر درباره دیگران هم صادق است. به این معنی که اگر در خواب خود بینید که شخصی به دست یک آدم کش به قتل رسیده یا به عبارتی شاهد آدم کشی نفر در خواب شدید معنی اش آن است که فرد به قتل رسیده از عمر طولانی و با عزتی بی بهره نخواهد ماند.

تعبیر خواب آدم کشی به روایت آنلی بیتون

به بیان آنلی بیتون اگر کسی خواب بیند که گروهی آدم کش قصد جان وی را کردند و یا خود شاهد مرگش به دست فرد آدم کشی شد تعبیرش آن است که فردی که به دست وی به قتل رسیده در عالم واقعی و به طور پنهانی برای شکست دادن و غلبه کردن بر شخص خواب بین تلاش می کند.

همچنین آنلی بیتون در شرایط دیگر چنین خوابی را چنین تعبیر می کند: اگر خواب دیدید که به دست کسی کشته شده اید و آن شخص برایتان آشنا باش. معنی اش این است که در دنیای واقعی، در جایی و موقعیتی برای آن شخص فداکاری خواهید کرد.

تعبیر خواب آدم کشی فرزند

اگر کسی خواب آدم کشی فرزند خود را بیند نشانه آن است که به زودی در کسب و کارش به رسوایی خواهد کشید. آنلی بیتون می گوید اگر کسی خواب بیند که فرزندش به دست یک آدم کش به قتل رسیده است و تلاش وی برای نجات فرزندش بی نتیجه بوده معنی اش آن خواهد بود که رزق و روزی حلال از وی دور خواهد شد.

تعبیر خواب آدم کشی برادر

اگر کسی خواب بیند که خود آدم کش شده و برادرش را به قتل رسانده به طوری که سرش را از بدنش جدا می کند نشانه و تعبیرش آن است که به برادر خود سود و منفعت بسیاری می رساند. محمد بن سیرین می گوید اگر شخصی در خواب، خود را آدم کش و قاتل بیند به طوری که خونش به کشتن برادرش آلوده شود معنی اش آن است برادرش را تحت حمایت خود قرار می دهد. اما اگر خواب دید برادرش به دست یک شخص به قتل رسیده است تعبیرش همان است که منفعت بسیاری نصیب وی خواهد شد.

تعبیر خواب آدم کشی والدین

امام جعفر صادق(ع) درباره تعبیر خواب آدم کشی والدین چنین می فرماید: اگر کسی خواب بیند که یکی از والدین خود را کشته و خود بالای سرشان گریه و زاری می کند نشانه آن است که ادامه زندگی برای شخص خواب بین سخت خواهد شد. همچنین دیدن چنین خوابی به روایت امام صادق(ع) تعبیری بر پایان زندگی فرد خواب بین دارد. 

در جاهای دیگر ایشان آدم کشی والدین را این‌گونه تعبیر می کنند اگر خواب دیدید که به یک آدمکش تبدیل شده اید و قصد کشت به یکی از بزرگ ترهای فامیل حمله ور شده اید تعبیرش آن است که در مدت زمان بسیار کوتاهی داغ یکی از عزیزانتان را خواهید دید. این مسئله شما را برای مدت های طولانی افسرده و غمگین خواهد کرد.

تعبیر خواب آدم کشی رفیق

در کتاب تفاسیر رؤیا درباره تعبیر خواب آدم کشی رفیق این‌گونه بیان شده است. اگر کسی خواب بیند که به دنبال یک درگیری لفظی با یکی از رفقا و دوستان خود، به طور ناخواسته و یا عمد وی را به قتل می رساند معنی اش آن است سختی و مشکلات او به پایان می رسد. چه بسا از سوی شخص خواب بین منفعت بسیاری به وی رسد.

در وهله دوم تعبیر خواب آدم کشی در کتاب تفاسیر رؤیا این‌چنین روایت شده که کشتن رفیق یا دوستی به دستتان در خواب بر سلامتی جسمی و طول عمر وی دلالت دارد. چنانچه در خواب خود بینید که دستتان به خون یکی از رفقای خود آلوده می گردد نشانه آن است رابطه و دوستی شما با فردی که به قتل رسیده است بهتر خواهد شد.

تعبیر خواب آدم کشی با اسلحه

تعبیر خواب آدم کشی با اسلحه بر حسادت بسیاری دلالت دارد که شخص خواب بین را آزار می دهد. چنانچه در خواب دیدید که برای نجات جان خود کسی را از طریق اسلحه به قتل رساندید علامت آن است که حسادت از شخصی به شدت شما را آزار می دهد. 

همچنین اگر خواب بینید که به طور عمد کسی را با اسلحه کشتید معنی اش آن است که در یک کار نادرست مشارکت خواهید کرد که عاقبت آن رسوایی و شکست است. در واقع دیدن چنین خوابی به شما هشدار می دهد تا اعمال ناپسند و غیر معقول را در برنامه کاری و زندگی خود قرار ندهید تا موجبات رسواییتان را فراهم نیاورد.

تعبیر خواب آدم کشی به روایت ابن سیرین

محمد بن سیرین می گوید اگر در خواب خود بینید که دیگران شما را یک آدم کش و قاتل می پندارند معنی اش آن است که از بی تفاوتی و بی اعتنایی دیگران و اطرافیانتان احساس حقارت و پوچی می کنید.

همچنین ایشان در جای دیگر این‌گونه بیان می کند اگر در خواب خود دیدید که فردی شما را با کمک اسلحه می کشد نشانه آن است اشتباهاتی که فرد آدم کش در دنیای واقعی انجام می دهد باعث درگیری شما نیز می شود.


سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب کشتن یک نفر

تعبیر خواب خودکشی دوست


5 نظر

  1. مهتابمهتابsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم فردی مشهور رو که علاقه مندم بهش قاتل شده ، رو صندلی دادگاه نشسته بود و از آشناهای مقتول هم کنارش بود که مردی چاق مانند ۴۰،۵۰ ساله بود سبیل و موهاش کمی حنایی بود خلاصه قیافش رو قشنگ یادمه ناآشنا بود بعد این یارو میگفت تو اون رو از عمد کشتی ولی خودش میگفت نه از عمد نبود یه مامورهم پشت سرش بود که از پشت دو دستی گرفته بودش که فرار نکنه بعد برادرم گفت اون چند نفر کشتی من گفتم نه یه نفر رو کشته من میدونستم که غیر عمد کشته و مقتول یه زن بود بعد دیدم تو خونمون پر از روزنامس تو یه مجله ای عکس مقتول رو انداخته بود توی خواب اون عکس خیلی شبیه من بود یه دختر جوانی که لبخند زده بود و خوش قیافه بود چهره اینم قشنگ یادمه ولی در واقع شبیه من نبود وتو خواب فکر میکردم من این شکلی ام ، من خیلی ناراحت بودم بودم که چرا این فرد مرتکب قتل شده بعد رفتم بالا پشت بوم ، پشت بوم همه خونه ها از رو پشت بوممون میدیدم همه پشت بوما شبیه هم بودن و میگفتم چقدر حیف شد این پشت بوما همش کار اونه(یعنی همون فرد مشهور ) و گفتم چرا پشت بوما ایزوگام نداره . ببخشید طولانی شد واینم بگم به این جور چیزا فکر نمیکردم که این خوابو دیدم تشکر میکنم اگه تعبیر داره بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاسسعی کنین فکر های آشفته نداشته باشین و شب ها از غذاهای با طبع سرد نخورین

  2. هانیههانیهsays:

    سلام پریشب دوستم که پسره خواب دیده خیلی حراسونه با ترس و لرز فقط عین بید داره میلرزه من با چشمای خون الود دنبالش بودم تا بکشمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شب ها غذای با طبع سرد نخورن پاک بخوابن و آرامش داشته باشن

  3. علیعلیsays:

    سلام خواب دیدم گروهی قاتل از برزیل یا آمریکا بودند تمام مردم رو میخاستن بکشند من هم زیر چرخ ماشین قایم شدم و منو پیدا نکردند ولی خیلی ها رو دستگیر کردند

  4. NeginNeginsays:

    با سلام . یکی از فامیلامون خواب دیده که مغازه شیرینی فروشی سرکوچشون میره که انگاری شوهرش اونجا کار میکرده بعد این فامیلمون داشته باپدر شریک شوهرش حرف میزده که یکدفعه میبینه صدای شوهرش میاد میره میبینه شوهرش کشتن . بعد اینم از اونجا فرار میکنه تا به پلیس خبر بده . حالا این فامیلمون قراره با همونی ک توی خواب دیده شریک بشن استخاره باز کرده خوب اومده ولی با این حال میترسه چون توی خواب شوهرشو کشتن میترسه این شریک شدن دردسر درست شه براشون ممنون میشم تعبیرشو بگید . خیلی فوریه 🙏

  5. عرفانعرفانsays:

    سلام علیکم امروز خواب دیدم من در یک تاریکی یکی رو کشتم(اون صحنه برام واضح نیست) بعدش همه موموران و نیروها به شدت زیاد میگشتن و من هم فرار میکردم بالاخره منو دستگیر کردن و داشتن میگفتن که چیکارش کنیم ولی نمیدونم چجوری که حواسشون یکدفعه پرت شد و منم دوباره فرار میکردم در خواب سبک بودم مثلا پله هارو پایین نمیرفتم کلا رو هوا بودم و فقط با دستگیرش جهتمو عوض میکردم یا از دیوار راحت بالا میرفتم بعد رسیدم به مسجد که دوستامون بودن و نمیدونستن که قاتلم یکدفعه دیدم اونجا هم میخوان مارو چک کنن بعد امام خمینی رو دیدم که داره نفر به نفر با اونا حرف میزنه به من که نرسیده بود گفت تو از بیداری به خواب میری من هم اون لحظه فهمیدم که خوابم و میخواستم بیدار بشم و با این سخن او مطمئن شدم که بیدار میشم و بعد از چند ثاتیه بیدار شدم [چون خواب برادر مرگه و در مرگ انسان بیدار میشه در خواب اینطوری گفتم]