آموزش گام به گام نقاشی کانگورو برای کودکان

کانگورو یکی از نمادین ترین حیوانات استرالیا است. کانگوروها جز پستاندارانی هستند که دارای کیسه می باشند. آنها نوزادان خود را در کیسه حمل می کنند و از آنها محافظت می نمایند. کانگوروها با استفاده از پاهای بزرگ و قدرتمند خود، می توانند به حالت ایستاده بایستند. از دم اغلب به عنوان پای سوم استفاده می کنند. دم در ایجاد تعادل در این حیوانات نقش مهمی دارد.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید یک کانگورو را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه کشیدن نقاشی کانگورو:

آموزش نقاشی کانگورو برای کودکان

1- با کشیدن دو شکل نقاشی را شروع کنید - دایره ای برای تشکیل سر و یک شکل لوبیای گرد و نامنظم برای کشیدن بدن استفاده نمایید.

آموزش نقاشی کانگورو مرحله دوم

2- شکل ها را با استفاده از دو خط خمیده به هم وصل کنید، گردن را نقاشی کنید. از قسمت پایین و پشت شکل لوبیا، دو خط خمیده را بکشید که در یک نقطه گرد می شوند. این دم ماهیچه ای و ضخیم کانگورو را تشکیل می دهد.

نقاشی کودکانه کانگورو مرحله سوم

3- خطوط راهنما را برای وضوح بیشتر نقاشی پاک کنید.

آموزش نقاشی آسان کانگورو مرحله چهارم

4- بازوهای کانگورو را بکشید. برای بازوی جلویی از یک خط خمیده و بلند استفاده کنید. خط باید خارج از شکل عبور کند و شانه و بازوی بالایی را تشکیل دهد. سپس به داخل برگردد و بازوی پایین را تشکیل دهد. خط را به پشت خود دو برابر کنید، تقریبا به انتهای مخالف خود متصل کنید. برای بازوی پشتی، از یک خط به شکل U برای محصور کردن بازوی پایین نقاشی کنید.

کشیدن نقاشی کانگورو مرحله پنجم

5- پاها را نقاشی نمایید. برای هر پا، از یک خط بلند برای نقاشی قسمت جلو و بالای پا استفاده کنید. سپس آن را به پشت خود دو برابر کنید. برای تمایز انگشتان پا از یک خط کوتاه و منحنی استفاده کنید.

آموزش رسم کانگورو مرحله ششم

6- با استفاده از تعدادی خط منحنی، صورت را نقاش نمایید. پوزه، گونه و فک پایین را رسیم کنید.

آموزش نقاشی کانگورو برای بچه ها

7- خطوط راهنما را از سر، بازوها و پاها پاک کنید. بخشی از سر را پاک کنید تا در مرحله بعدی جای بگیرد.

آموزش نقاشی کانگورو مرحله هشتم

8- با استفاده از یک سری خطوط کوتاه و خمیده، یک خز را در بالای سر نقاشی کنید. خطوط در نقاط همخوانی داشته باشند. سپس گوش های بلند را بکشید. برای هر گوش، دو خط خمیده را به سمت بالا بکشید. به این ترتیب خطوط در نقاط تیز قرار می گیرند. سپس با کشیدن یک خط خمیده دیگر به طول آن گوش را گوش دهید.

آموزش نقاشی کانگورو مرحله نهم

9- در این مرحله صورت را کامل کنید. بینی را بکشید. در صورت لزوم خطوط راهنما را پاک کنید. یک بیضی را درون یک بیضی بکشید تا چشم ایجاد شود. در داخل بیضی کوچکتر، یک دایره بکشید و اطراف آن را سایه بزنید تا مردمک ایجاد شود. یک خط خمیده در بالای چشم نشانگر ابرو است. انگشتان دست را با کشیدن خطوط کوتاه و خمیده روی پیشانی ها متمایز کنید و از دو خط خمیده برای نشان دادن شکل کیسه استفاده کنید.

رنگ آمیزی نقاشی کانگورو

    نقاشی خود را رنگ کنید. کانگوروها در دو نوع قرمز و خاکستری وجود دارند.


    بچه های عزیز از آموزش های پایین هم دیدن کنید :

    آموزش نقاشی کشیدن فلامینگو برای کودکان

    آموزش گام به گام نقاشی حلزون برای کودکان

    آموزش نقاشی کشیدن ملخ برای کودکان


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...