تعبیر خواب لباس آبی

در خواب هامان ، چیزهایی می بینیم ، می شنویم ، می نوشیم ، می خوریم ، با افرادی ملاقات می کنیم  که  در بیشتر اوقات برایمان شگفت آور و راز آلودند. به همین دلیل از دیر باز و به قدمت تاریخ تعبیر خواب ها برای انسان جالب بوده است. گاه این رویاها با ما از اتفاقات آینده می دهند و گاه پیامی یا هشداری از وضعیتی است که در آن به سر می بریم.

 آنچه مسلم است خواب ها زبانی نمادین و نیاز به تعبیر و تفسیر  دارند. روانشناسان می گویند رویاها حاوی پیام هایی هستند که که در حالت خواب عمیق  از ناخوداگاه به  شکل تصاویر ، صداها ، رنگ ها ، اشیا و ....به ذهن می­آیند و با تفسیر آنها می توان به بسیاری از مشکلات در زندگی فرد پی برد . 

فروید (روانشناس بزرگ اطریشی) بر این باور بود که خواب های ما امیال سرکوب شده­ی ما در زندگی است  که به صورت رمزی در رویا    می بینیم . يونگ (Jung) روان شناس سوئيسي معتقد بود درک حالات ناخودآگاه آدمی به درک مفهوم رويا ها کمک می­کند.

در این نوشته قصدداریم به یکی از نمونه ­های رویا بپردازیم و تعبیر و تحلیل آن را چه در آثار تعبیرکنندگان سنتی و چه  از منظر روانکاوی بررسی نماییم . موضوع بررسی ما تعبیر خواب لباس آبی است.

مفهوم نمادین لباس

دیدن لباس در خواب گویای واقعیت هایی درباره­ی شخصیت ماست . لباس‌ها گویای این هستند که ما دوست داریم چگونه دیده شویم  از دید فروید لباس به صورت استعاری اشاره به نیاز به رهایی از عریانی و احساس شرم از وجود نقص و کمبودی  عاطفی با روانی‌مان دارد .

البته حالت های مختلف وانواع لباس هر یک تعبیر خاص خود را دارند از دید روانشناسی یونگ دیدن لباس ها در رویا  ، نماد خود عمومی آدمی است یعنی خودتان را در محضر جامعه چگونه می بینید واگر از وضعیت جامه ای که در رویا پوشیده اید رضایت ندارید و لباس کوچک ، بزرگ یا به اندازه کافی زیبا نبود ، این موضوع نشانه نارضایتی درونی یا وجود موانع خاصی در زندگی  شما می باشد.

این حس ناحوشآیند از لباس پوشیدن شما گاه نشانه ی است از اینکه بخشی پنهانی از خودتان را به دیگران می نمایید یا می­خواهید خودتان را غیر از آنچه به راستی هستید نشان دهید، برای شما احساس خجالت دارد . از دانیال نبی (ع) روایت است که دیدن لباس ناخوشآبند در رویا نشان از  کسادی و رضایت از پوشش مناسب نشان از رونق کسب و کار دارد.

امام جعفر صادق (ع) هفت وجه برای تعبیر خواب لباس قائل است : پاك دينی ، ثروتمند شدن، عزت و مقام، سود، زندگي مرفه، عمل و عدالت.

مفهوم نمادین رنگ آبی

همه رویاهای مربوط به رنگ آبی مربوط به جنبه­ی معنوی زندگی است با مفاهیمی چون  دانش ، عقل ، صلح ، آرزو در پیوند است . رنگ آبی ،  نماد نیاز انسان به عشق و آرامش است. رنگ آبی فیروزه ای یا آسمانی همواره بشارت آینده بهتر و کسب درآمد بالا را دارد .

معنی رویای آبی تیره رنگ ها در رویا  نشانگر انرژی، احساسات و حالت های روحی،  همچنین گویای تشریفات ، خدمات عمومی وپایبندی به مقررات اداری است. خواب دیدن در مورد آبی نفتی نشان می دهد که ممکن است فرد به یک مقام مهم در یک اداره­ی دولتی منصوب شود یا به یک نشست مهم و سودآور تجاری دعوت شده یا به عنوان یک مدیر پیشنهاد شغلی دریافت کند. 

دیدن آبی تیره در خواب نمادی برای کسانی است که به کسب و کار در حوزه های اداری مشغول اند و درگیر دیوانسالاری و  کاغذبازی ، امضاها و مهرها هستند . رویای رنگ آبی تیره همچنین ممکن است تحت تاثیر ناراحتی درونی شما از مشکلات ارتباط با افراد جدید ، احساس ناكامي و شرمساری ناشی از  فرار از روابط عاشقانه یا تمایل به یافتن شغل جدید دیده شود. 

رنگ بنفش در خواب بطورمعمول نشانه­ی عزت نفس ، مهربانی ، دوست داشتن و محبت است .همچنین بنفش سیر می تواند نماد ثروت و قدرت اجتماعی بسیار بالا باشد. دیدن رنگ بنفش در رویای شما موفقیت و به دست آوردن یک حرفه خوب را پس از یک دوره کسادی و کندی در زندگی تجاری نشان می ­دهد. این بدان معناست که شما توسط افراد زیادی شناخته خواهید شد و به دلیل آموخته هایتان به شهرت خواهید رسید.

تعبیر خواب لباس آبی پوشیدن

رنگ آبی بازتابی از خلوص معنوی و معنویت عمیق است. اگر در خواب،  خود در لباسی زیبا  به رنگ آبی آسمان دیدید ، تعبیر آن یک زندگی آرام برای شماست. این احتمال وجود دارد که چیز‌هایی که درباره آن خواب دیده اید، یا منتظر رخ دادن آن‌ها هستید، به زودی به دست می آورید پس تمام تلاش خود را به کار گیرید و هیچ فرصتی را بیهوده از دست ندهید. 

رویای پوشیدن لباس به رنگ آبی نشانگر این است که در کسب و کار خود موفق خواهید بود شما در تحصبل و کار همیشه بهترین هستید.گاه پوشیدن لباس آبی در خواب به وجود رقیب  در امور عشقی تان اشاره دارد ! با این حال اگر به نظر می رسد که لباس متناسب با شما باشد ، دیگر نباید نگران آن باشید. 

دیدن لباس به رنگ آبي در خواب ، نشانه­ ی آن است كه با زحماتي كه مي كشيد به آرزوهاي خود خواهيد رسيد و در اين راه دوستاني باوفا از شما پشتیبانی خواهند کرد . 

دیدن لباس آبی تیره در خواب نمادی از اشتغال در یک کار دولتی است.  این رویا به عنوان شروع کار در یک دفتر دولتی یا یک مؤسسه رسمی مهم یا موفقیت در امتحانات تعبیر می شود. از طرف دیگر ، لباس آبی تیره ممکن است گویای خبر خوب در مورد مسائل رسمی باشد.

تعبیر خواب لباس آبی کوتاه پوشیدن

اگر خواب می بینید که لباس آبی کوتاه پوشیده اید یعنی زیاد کار می کنید و نیاز به آرامش و استراحت بیشتر دارید.

تعبیر خواب لباس آبی بلند پوشیدن

لباس بلند در خواب نشان می دهد که همه چیز در زندگی شما خوب پیش می رود.

اگر مردی در خواب خانمی را با لباس آبی ببیند

اگر مردی در خواب خانمی را با لباس آبی ببیند به معنای این است که با زنی پاکدامن و با کمالات آشنا خواهد شد.

اگر خانمی در خواب آقایی را با لباس آبی ببیند

اگر خانمی در خواب آقایی را با لباس آبی تیره ببیند با شخصی بسیار مؤدب ، در زندگی تجاری موفق و دارای برنامه های شغلی ملاقات خواهد کرد.

تعبیر خواب لباس آبی آسمانی بر تن کودک

به معنای امید به آینده بهتر و کسب درآمد زیاد است.

تعبیر خواب دوختن لباس آبی

اگر خواب ببینید که مشغول دوختن لباس آبی می باشید، تفسیرش این است که  به احتمال زیاد در امور معنوی و روحانی ، تجربه های دشواری را پشت سر خواهید گذاشت که به خود سازی و رشد شما می انجامد.

تعبیر خواب خریدن لباس آبی

اگر شما در خواب یک لباس آبی خریده اید یا به شما  لباس آبی هدیه داده اند ، نشانگر آن است که اگر در زندگی تان دغدغه و گرفتاری دارید، ختم به خبر می شود. خریدن لباس های آبی تیره در خواب ، به خبر های خوبی در مورد جابجایی و حرکت به یک شهر دیگر به دلیل تجارت و رها کردن دوستان و خانواده به دلیل کار رسمی اشاره دارد. اگر فردی که خواب می بیند جوان باشد ، رویایش دلالت بر موفقیت در تحصیل ، یافتن فرصت های خوب شغلی در آینده دارد.

تعبیر خواب پوشیدن لباس عروسی به رنگ آبی

اگر دختر جوانی در خواب دید که لباس عروسی زیبایی به رنگ آبی پوشیده است به زودی با مردی آشنامی شود  و ازدواج خواهد کرد. دیدن لباس عروسی آبی رنگ در خواب نوید یک مرحله جدید زندگی ، رخ داد های مثبت و تغییرات مطلوب ، روابط و آشنایی های خوب ، موفقیت در برنامه های زندگی و رشد معنوی را می دهد.

سایت توپ تاپ همراه با یک تیم کارشناس ، آماده پاسخگویی به سوالات کاربران در همین زمینه خواهد بود ، کافیست سوالات در بخش نظرات درج شود و در کوتاه ترین زمان ممکن منتظر پاسخ بمانند ، پاسخ هم در مطلب و هم به ایمیل ثبت شده ارسال می شود.


دیگر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب لباس

تعبیر دیدن رنگ آبی فیروزه ای در خواب


45 نظر

  1. VafaVafasays:

    سلام خواب دیدم میخوام باخواهرم برم بیرون ویک مانتوبرنگ ابی پوشیدم وبه بابام وخواهرم میگفتم اگه قشنگ نیس دربیارم اونامیگفتن نه قشنگه بهت میادومن خودم تواینه نگاه میکردم وب ارایش صورتم میرسیدم وازکمدیک سنجاق مودراوردم قشنگ بودگذاشتم توموهام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه منفعتی بهتون میرسه

  2. aasays:

    سلام خواب دیدم که مانتو سرمه ای( که در واقعیت کنار دارم و کمی برام کوچیک شده ) پوشیدم و کاملا اندازمه. خودمو تو مغازه دختر عموم دیدم. مغازشون لباس فروشی بود و پیراهنهای طوسی بلند (تا پایین زانو )میفروختن و از نظر من مدلای نسبتا خوبی بود و چون دختر عموم زیاد تحویلم نگرفت بیرون اومدم. به مغازه دیگه ای رفتم. وقتی خودمو تو آیینه قدی اونجا نگاه میکردم از نظر تیپ خیلی رو فرم بودم و مانتوم هم بهم میومد. سر تا پا سرمه ای پوشیده بودم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام عزت و احترام پیدا می کنین

  3. ا لا لsays:

    سلام وقت بخیر دیشب خواب دیدم یسری از لباسهامو هدیه دادم به کوله برها ولی اونا یکمشو پس اوردن من ناراحت شدم ممنون میشم تعبیرشو لطف کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شرایطتتان تغییر کند

  4. الهامالهامsays:

    سلام من خواب دیدم یه ماشین خالی پارک کرده خم شدم دیدم مانتوی لی آبی رنگم افتاده روی صندلیهای ردیف دوم ماشین،خم شدم مانتومو برداشتم و رفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در جایی از شخصی حرفی می شنوین که برای شما سودمند و ازش استفاده می کنین

  5. Sara ebrahim poorSara ebrahim poorsays:

    سلام من خواب ديدم كه روز عروسي ام هست و رفتم بازار لباس عروسي ام را آبي انتخاب كردم لباسم خيليييي خوشگل بود برق مبدد...بعد ميام خونه متوجه ميشم دستام حنا شده هست و بعد ميخوام برم ارايشگاه ولي آرايشگاه بيته هست و خواهرم تصميم ميگيره منى ارايش كنه و موهامم درست كنه در اين حال مامانم مياد ميگه لباس عروسي تو ببينم كه ديرم ميشه بايد برم تالار منك لباسم نشونيش ميدم ميگه لباس عروس بايد سفيد باشه نه آبي الاً بايد زنگ بزني نامزدت بياد ببرتت لباس عروس سفيد بگيري،خواهرم سريع موهامو درست ميكنه بعد من ميرم با نامزدم بازار وآي نگم عجب لباس عروس هاي بود بعد يكي بر ميدارم ساده ولي خيلي زيبا تنم ميكنم بعد يادم ميفته لباس واسه مراسم حنا واسم ندوختم خيلي نگران كه الاً چه بشه و خيلي دير شده سرمون راهي تالار ميشيم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه ناراحتی براتون پیش میاد که زود هم برطرف میشه

  6. سهیلا سیاریسهیلا سیاریsays:

    سلام... پدرم فوت شده یکی از بستگانمون خواب دیده پدرم با لباس ابی اومده و بهش میگه دارم برای یه فقیری که شناس هست خونه میسازم و لباس بهش میدم واینکه چند بار چند نفر خواب دیدن پدرم گوشت دستش هست گوشت خام پدرم کمتر از۲ماه هست که فوت شده و به عنوان یه ادم خوب تو مردم شناخته شده خیلی ممنون میشم تعبیر کنید🌹🌹

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای ارامش روحشان خیرات دهید

  7. Darya bhzDarya bhzsays:

    سلام من خواب دیدم وارد اتاقی میشم ک توش پر از مانکن هست ک همشون لباس مجلسی ب رنگ ابی تیره ب تن دارن کمی دو سالن چرخ میزنم و اخر سر فقط ی چادر خیلی خوشگل میبینم ک اونجا تکه(ینی بقیه لباسا مجلسی هستن) و همینطور رنگ چادر هم ابیه که خیلی چشممو میگیره ولی مجبور میشم از سالن خارج شم بدون اینکه بتونم لمسش کنم یا بخرمش. خابم چ تعبیری میتونه داشته باشه؟! ممنون میشم بگین و همیتطور این نکته رو هم بگم که تو این خابم قبل از وارد شدن ب اون اتاق تو یک قرار آشنایی بودم با ی اقایی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواسته ای مادی دارین

  8. هدیههدیهsays:

    با سلام... عروسم چند وقت پیش باباش با برادرش رو از دست داده عزادار هست..... خواب دیدم وارد خونمون شد لباس آبی آسمانی خیلی قشنگی پوشیده بود منم خوشحال میگفتم چقدر خوشکل شدی تو این لباس بیا بشین کنارم . میخواستم بدونم تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تغییراتی مثبتی است که در زندگیتان ممکن است ایجادشود

  9. ر.شر.شsays:

    خواب دیدم همسرم شلوارنوآبی تیره خریده است .الان چندروزه که ازش بیخبرم وباهاش اختلاف پیداکردم ،ازمن خواسته ازش جداشم،توخواب چیزهای نودیگه ای هم خریده بودوبه خونه برگشته بودوباهام اشتی کردوقرارشدباهاش عقدمحضری بشم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است تغییرایت در شرایط زندگیتان ایجادشود

  10. خانم کتابدارخانم کتابدارsays:

    سلام خواب دیدم از اقواممون، مانتو اوردن برای فروش. توی اجناس، یک مانتو بلند و شیک به رنگ آبی تیره بود. تزیینات خوبی داشت و خیلی فاخر دوخته شده بود. چشممو گرفت و خودمو توش تصور کردم.تصمیم گرفتم بخرمش..و بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نسبت به موقعیت شخصی غبطه میخورین

  11. زینب زبرجدیزینب زبرجدیsays:

    با سلام و احترام خواب دیدم پیراهن ابی روشن بلندم که واسه ده سال پیشم بوده رو به همراه یه شال تنم کردم بعد کسی ازم پرسید چه لباس زیبایی تنت کردی چقدر بهت میاد و من با خنده و خوشرویی بهش گفتم تازه نیست قدیمیه ، جدی بهم میاد!! و بعد ازش تشکر کردم. خوابم تعبیر داره یا نه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب افراد حیله گر باشید

  12. یاشیل شمسیاشیل شمسsays:

    سلام و وقت بخیر، خواب دیدم که عشق قدیمیم، همراه همسرشون(که به تازگی ازدواج کردند) از جلوم رد شدند، عشقم یه کت آبی داشتند، و جلو من گونه ی زنشو بوسید..... بعدش اومد خونه ی ما، و داشت با ما غذا می خورد.... احساس می کردم توی خواب داشت به من نزدیک میشد😐تعبیرش چیه لطفا

  13. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام خواب دیدم که یه لباس نامزدی آبی کاربی خیلی خوشگل به تن کردم تو یه اتاق پر ازچراغ های آبی زیبا همه جا برق میزد اززیبایی میخواستم بدونم تعبیرش چیه؟

  14. آیماآیماsays:

    باسلام. یکی از آشناهامون خواب دیدن یجای شیکی هستن انگار فرودگاهه دارن تو سالن راه میرن یدفه یکی صداش میزنه تا منم و خیلی خوشحال میشه از دیدن من و من لباس ابی و سفید هم پوشیده بودم و خیلی خوشتیپ بودم البته وقتی صداش میزدم انگار مضطرب بودم یکم. وایسادیم حرف زدیم بعد اون آقا گفتن تا زنگ بزنم به خواهرت ولی من ناراحت شدم و سرشو که برگردونده تا من رفتم وهرچقد گشت منو پیدا نکرد. واقعا خیلی مشتاقم تعبیرشو بدونم. ممنونم ازتون

  15. هانی اسدهانی اسدsays:

    سلام ... ممنون از سایت خوب تون ببخشید من به آقایی علاقه مند هستم و تا الان دومرتبه خواب ایشان را دیدم و هر دو مرتبه من در خواب ایشان را با پیراهن آبی روشن دیدم ... چه تعبیری دارد؟

  16. زینبزینبsays:

    سلام من در خواب دیدم که خدا بیامرزد عمویم با لیاس ابی پیش من امده و با دوتا بیل خاک های جلوی خودمون را برا می داشتیم البته روی زمین زراعت راه می رفتیم میشه تفسیر کنید برام.

  17. Z.kZ.ksays:

    سلام بنده خواب دیدم که روز عروسی من است و من یک لباس آبی فیروزه ای خیلی درخشان تنم کردم و یک تاج نقره ای بزرگ هم روی سرم دارم ولی خواهرم موقع عروسی من خیلی من را اذیت میکند ، ممنون میشم تعبیرش کنید 🙏🙏

  18. Shokofe.shShokofe.shsays:

    وقت خوش اگر خانمی مجردخواب ببیند که اقایی پیراهن ابی کمرنگ پوشیده؛ تعبیر خواب چی هست؟

  19. مليكا پاسبانمليكا پاسبانsays:

    خواب ديدم مردى كه همكارم بود و چند روزى هست كه فوت شده اومده شركت و پيراهن ابى تنش بود من مى دونستم كه فوت شده ترسيدم جيغ زدم ولى اون لبخند زد به من چه تعبيرى دارد

  20. زهرامحمدیزهرامحمدیsays:

    سلام من دوبار بافاصله یک ماهه دارم خواب میبینم لباس مرده یاهمون جسد روبرمیدادم واسه خودم ،که تو خواب اولی لباس گرم بود وتو خواب دومی لباس بلندو خیلی زیبا میشه تعبیرکنید ممنون میشم

  21. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم که استادم که یک لباس ابی کالباسی نو و شیک و زیبا پوشیده و توی یه اتاقه که من داشتم میرفتم پیشش ولی به من بیتوجهی و بی محلی میکرد و اخم میکر د.لطفا تعبیرش بگید

  22. حنانهحنانهsays:

    خواب دیدم ی لباس مجلسیه به رنگ آبی تنمه و تو ی مجلسی هستم که هم مرد هست و هم زن،یادم نمیاد مراسم چی بود فقط یادمه بعد ی مدت اعلام کردن که قسمت بار رایگانه و همه رفتن سمتش منم ی شراب سبک سفارش دادم و ی لیوان که توش شراب ابی بود بهم دادن،منم خوردم ولی پشیمون شدم،البته مست هم نشدم اما تو خواب خیلی پشیمون بودم و هی با خودم تکرار میکردم آدم بی ظرفیتی هستم، تعبیرش چی میشه؟

  23. SaniaSaniasays:

    سلام و خسته نباشید عزیز من خواب دیدم شلوار ابی روشن دارم و از این دمپا گشاداست و ی مانتو ابی نفتی و دارم ی جایی راه میرم بعدش میرم تو یع خونه ای ک دوستمم اونجاست و بعدش ی خبری میرسه ک من میرقصم با لباس زرد خال خالی ک پایینش مشکیه و ساپورت مشکی تعبیرش چیه بنظرتون؟

  24. صالحیصالحیsays:

    سلام مادرم خواب دید لباس نو یی را بخاطر کرونا شست و گذاشت خشک شود که دوستش لباس را از او در خواست کرد و خواست آن لباس را به او دهد اما مادرم لباس را به او نداد ولی برای دادن دو دل بود. رنگ لباس آبی کم رنگ و اندازه ی آن تا زانو

  25. مهلا عسکرزادهمهلا عسکرزادهsays:

    سلام من خواب دیدم که تو یه جایی هستم ک چن تا لباس سفید بلد هست ولی من لباس آبی بلند رو پوشیدم و نگین کار شده بود قشنگ اما یکم گشاد بودتعبیرش چیه ؟

  26. مینامیناsays:

    سلام خواهش میکنم خوابم رو تعبیر کنید خواب میدیدم توی یه بازار شلوغ هستم وجلوی مغازه ای نشسته بودم وسط بازار کنارم پسری که عاشقش بودم وهستم در کنارم ایستاده بود به جز من بازم کسایی بودن که وسط راه تو بازار نشسته بودنمن اولش یکمی عقب تر از ایشون نشسته بودم ولی بعد دقیقا در کنارشون روی زمین نشستم و من توی خواب لباس عروسی یا نامزدی به رنگ آبی خیلی روشن و زیبا پوشیده بودم یهو دلم چایی خواست اون آقا از پیشم رفت و رفت به مغازه کناری که مال خودشون بود بعد یکی از کارمندان برام چایی آورد از طرف اون آقا میشه لطفا تعبیرش کنید🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  27. AvinghadryAvinghadrysays:

    سلام من خواب دیدم که خواستگار برام اومده و من شلوار ابی راحتی خونه پام بود و حتی هیچ حس بدی نسبت به لباس نداشتم ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگین.

  28. فروغ سارافروغ ساراsays:

    من خواب ديدم كه خياط لباس خيلي قشنگ به رنگ آبي روشن و خيلي بلند برايم دوخته است و آنرا عقب شيشه دوكانش گذاشته است و من بعد ديدن لباس به تعجب افتاده بودم لباس با نگينه هاي خيلي كوچك تزيين شده بود و بزرگ و دامن خيلي بف داشت

  29. به تو چهبه تو چهsays:

    سلام خواب دیدم دارم با دوستم حرف میزنم کسی رو هم که دوست دارم اونطرف داره با دوستش حرف میزنه بعدش من به دوستم گفتم که از اون خوشم میاد فک کردم نمیشنوه ولی در اصل شنید بعد اومد بغلم کردم منم از ذوق و تعجب و اینا گریم گرفت بعدش قرار شد بریم سر قرار اون رفت حمومو اینا به منم یه کادو داد و گفت برو این کادوت تو اون پارکه خودشم یه پیراهن آبی آسمانی بود (قبل خوابم بهش فک نکرده بودم تقریبا ماهی میشد که بهش فک نکردم)

  30. راراsays:

    سلام من خواب دیدم که یه مرد دوتاپیراهن بچگانه بهم داد یکیش آیی بود آون وری مثلا به طلایئ این رنگها میزد تعبیرش چیه؟

  31. امیرامیرsays:

    سلام من خواب دیدم تو یه مغازه خیلی بزرگ همه لباس ابی پوشیدن ولی من مشکی تنم بود یه نفر یه شلوار ابی بهم دادن گفت رو این شلوارت بپوش تعبیرش چیه

  32. Sheyda ghajarySheyda ghajarysays:

    سلام خواب دیدم ک همسرم برای من مانتو و شلوار ابی خریده و من هم بهش گفتم ک خودش هم لباس ابی بخره مثل من

  33. بهاربهارsays:

    سلام خدا قوت خواب مردی آقایی رو که تقریبا میشناسم و دوستش دارم،رو یه دست پیراهن و شلوار آبی نفتی پوشیده بود ،و موهاشو هم مرتب اصلاح کرده بود، وارد دفتر کارش می شد و من از دور نگاش میکردم. بعد خودم رو دیدم که دارم یه موکت کف دفترش پهن میکنم تعبیرش چیه ممنون میشم

  34. ملیحهملیحهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم عروسم لباس بلند آبی من را پوشیده بود و نوه چهار ساله ام با ماشینی شاسی بلند رانندگی میکرد، ممنون میشم تعبیرش رو برام توضیح دهید

  35. ویداویداsays:

    سلام خسته نباشید . من توی خواب (یک پیرهن ابی مردانه رو دیدم که ابی کم رنگ بود انگار اونو دم در خونمون با چند تا لباس مردانه دیگ پبدا کرده بودم و میخاستم صاحب لباسارو پیدا کنم و بفهمم طرف کیه) .میشه تعبیرش رو بهم بگید ممنوتون میشم ♡

  36. ریحانه رضاییریحانه رضاییsays:

    خواب دیدم دوست دختر پسرخاله ام لباس نامزدی آبی پوشیده و شادی میکنه ولی پسر خالم تو خواب خیلی ناراحت بود و تو خودش بود و میگفت مجبور شدم بخاطر پولم و در اخر جشن اول اسم اون دختر رو با آتش سوزاند به این صورت که شعله کشید و رفت تا بالا تعبیرش چی میشه ؟

  37. کیمیا دلجودکیمیا دلجودsays:

    خواب دیدم یکی از دوستان دورم که خیلی اون رو زن خوبی می دونم بچه بدنیا آورده و وقتی پییشش می دم یهو یک لباس آبی رو که داشته می دوخته و بسیار خوشرنگ بوده میاد به من می ده میگه دوختم می دم به تو ....ولی من متوجه می شم داشته برای هفت شب بچش اون رو می دوخته تا بپوشه ..واسه این قبول نمی کنم ...بعدش می شینیم باهم چایی می خوریم و از زایمانش حرف می زنیم تعبیرش چیه تو رو بخدا یکی بگه

  38. MohammadMohammadsays:

    سلام وقتتون بخیر. بنده خواب دیدم که پیرهن آبی ام را گم کرده ام به رنگ آبی آسمانی هست و تقریبا این پیرهن رو دوست دارم خواستم بدونم تعبیرش چی میشه؟؟سپاسگزارم🙏🙏🙏

  39. شهرامشهرامsays:

    سلام مادرم خواب دیده. لباس آبی بر تن دارم

  40. پریساپریساsays:

    سلام مادرم در مورد من خواب دیده بود که یه لباس ابی رنگ اسمانی پوشیده بودم پرواز میکردم به سمت اسمان نه زیاد دور نه نزدیک تعبیرش چیه ؟

  41. HastiHastisays:

    سلام خواب دیدم یکی از فامیلای مادرم به من پیراهن آبی می‌دهد که هم آبی و هم سفید هست ولی من هر چقدر میخوام این بپوشم نمیتونم

  42. rezarezasays:

    درود به شما ، من خواب دیدم دختری که از بچگی می‌شناختم لباس بلند آبی پوشیده و بامن قدم میزنه ولی نمیدونم مفهومش چیه

  43. شیرینشیرینsays:

    سلام وقت بخیر پنج دقیقه به اذان صبح بود که دخترم منو تو خواب صدا کرد بلدشدم دیدم خوابه داشت تو خواب می‌گفت مامان اون دختره قد بلند که لباس آبی پوشیده زیر سر تو چیکار می‌کنه .بعد وقتی بیدار شد هرچی ازش پرسیدم گفت چیزی یادم نمیاد اما من مطمعنم که این حرفارو گفت چون من بیدار بودم . می‌خوام بدونم تعبیرش چیه لطفاً.

  44. شیرینشیرینsays:

    سلام وقت بخیر پنج دقیقه به اذان صبح بود که دخترم منو تو خواب صدا کرد بلدشدم دیدم خوابه داشت تو خواب می‌گفت مامان اون دختره قد بلند که لباس آبی پوشیده زیر سر تو چیکار می‌کنه .بعد وقتی بیدار شد هرچی ازش پرسیدم گفت چیزی یادم نمیاد اما من مطمعنم که این حرفارو گفت چون من بیدار بودم . می‌خوام بدونم تعبیرش چیه لطفاً.

  45. هاناهاناsays:

    باسلام و احترام چند روز پیش با شوهرم اختلاف داشتم و دعوایی شد که شوهرم چندتا دروغ و... بهم نسبت داد ولی من بخشیدم و برگشتم صبحش خواب دیدم یه لباس بلند آبی خوش رنگی شبیه جنس لمه پوشیده بودم چندفنر خونمون بود انگار یکی خواستگار یا شوهرم بود ولی رنگ و روش خوب نبود بعد دیدم بیرون خونه تو کوچه یه درخت بادام بود و تعدادی کلاغ سیاه روی زمین با نوکشون بادام های پوست کنده رو هرکدوم جداگانه جمع میکردن و من تو ذهن اون بادام هارو از ان خودم و بقیه میدونستم و به برادرمم گفتم شما هم مقداری بادام ببرید نگاه کنید چه خوب دارند جمع میکنند.