تعبیر خواب هروئین و معتاد شدن به مواد از هر نوع

خواب ها همگی دارای تعبیر خاصی هستند. برخی از آنها را می توانیم به خوبی تعبیر کنیم، و برخی دیگر تعبیری بد دارند. اما دانستن تعبیر این خواب ها مسلما می تواند برای هر فردی مزایایی را به دنبال داشته باشد. مثلا تعبیر خواب هروئین به معنای احساس گناه از کارهایی است که انجام داده اید.

رویاهایی که ما در عالم خواب می بینیم، در بیشتر موارد قابلیت تعبیر شدن دارند. حال باید بدانیم در خواب چه دیده ایم، و جزئیات آن چه می باشد. مثلا در تعبیر خواب هروئین نشان دهنده احساس گناه است. حال باید بپرسیم در موارد مختلف خواب چنین موادی را دیدن چه تعبیری خواهد داشت؟

همیشه رفتار هایی که در دنیای واقعی زیان بار هستند، می توانند در رویای ما نیز زیان رسان باشند. مثلا اگر در خواب ببینیم که معتاد شده ایم، ممکن است این عمل همانطور که در دنیای واقعی نفی شده و باز خورد شومی دارد، در خواب نیز چنین باشد.

تا کنون خودتان را در خواب در حال مصرف مواد مخدر دیده اید؟ هیچ به تعبیر خواب هروئین یا مواد دیگر فکر کرده اید؟ این که اگر در خواب شاهد مصرف هروئین باشیم، یا خودمان مصرف کنم، چه تعابیری می تواند با خود به همراه داشته باشد؟

تعبیر خواب هروئین و انواع مواد های مخدر

آقای دکتر نادر مظفر در مورد تعبیر خواب کشیدن مواد مخدر در نمونه های مختلف بیان نموده است، اگر شخصی در خواب ببیند در حال مصرف مواد مخدر به هر نوعی باشد، بدان معنی است که تمامی احترام و عزتی که در طول زندگی خود به دست آورده است را یک شبه از دست خواهد داد.

شاهد هستیم که افراد معتاد در دنیای واقعی نیز تمامی احترام و عزت خود را از دست می دهند. پس می توانیم در تعبیر خواب هروئین نیز چنین آینده ای را برای خود متصور شویم. زمانی که همه چی خود را از دست دادید، روزی پشیمان می شوید که دیگر سودی نخواهد داشت.

ممکن است دیگر قادر به جبران چنین خسارت بزرگی نباشید. تمام دوستان خود را از دست خواهید داد و زندگیان به باد می رود. همان طور که در تعبیر خواب هروئین بیان شده است، اگر خودتان در حال مصرف هروئین یا مواد دیگری از نوع مخدر باشید، حتی اگر در زندگی واقعی خود به هیچ عنوان با چنین مواد مخدری در ارتباط نبوده باشید، بدون شک پشیمانی از رفتار های اخری شما را به دنبال خواهد داشت.

تعبیر خواب مواد کشیدن دوستان از هر نوع

حال تصور کنید در خواب ببینید دوستتان یا دیگری در حال مصرف مواد مخدر از نوع هروئین است. در تعبیر خواب هروئین باید به این معنا اشاره نماییم، که ممکن است شما حرکتی را به صورت خواسته یا ناخواسته انجام دهید، که در خانواده و بین رفقای خود درگیری به وجود آید.

پس از آن اتفاق ناگواری برای شما به بار می آید. تعبیر خواب هروئین همچون واقعیت آن پر از سختی و فلاکت است. حتی اگر در خواب ببینید فردی را که در حال مصرف مواد مخدر است، نصیحت می کنید، یا از سر دلسوزی قصد دارید آنها را از ادامه چنین عملی بازدارید، به این معنا است که شما راه درست را در پیش گرفته اید.

ممکن است در تعبیر چنین خوابی شما به مقامی رسمی برسید. درجه ای پیدا کنید که بتوانید به دیگران مشاوره دهید. بتوانید از خانواده هایی که به کمک شما نیاز دارند حمایت کنید. مسلما تعبیر خواب هروئین هیچ ربطی به این که فرد معتاد به هروئین باشد یا نباشد ندارد.

در کل بیشتر تعبیر خواب ها، ممکن است هیچ ربطی به زندگی روزمره شما و در بیداری نداشته باشد. از این رو است که ما به برخی از خواب ها، رویای صادقانه می گوییم. رویایی که صداقت را به شما نشان می دهند.

تعبیر خواب مصرف مواد مخدر توسط شخص مرده

برخی از افراد ممکن است در خواب ببینند که مرده ای از فامیل های نزدیک خود، در حال مصرف مواد مخدر است. فرقی نمی کند چه موادی، می تواند شیشه، هروئین، تریاک و ... باشد. برای تعبیر خواب هروئین چنین خوابی، باید بگوییم نشان از نابودی و تبدیل به نا امنی تمامی آرامش و شادی دارد، که شما در حال حاضر در زندگی خود با ان روبرو هستید.

به نوعی باید بگوییم تعبیر خواب هروئین کشیدن یک فرد مرده از نزدیکان و اعضای فامیل، می تواند تمامی خوشی ها و زندگی لذت بخش شما را به نابودی بکشاند. درد و ناراحتی با خود به همراه داشته و روزهایی را برای شما به دنبال خواهد داشت، که بسیار رنجور و بی حوصله هستید.

هر روز آرزو می کنید بتوانید به روزهای قبل از این اتفاقات باز گردید. حتی ممکن است خودتان را از خواندن تعبیر خواب هروئین کشیدن مرده نیز سرزنش کنید. اما اگر همین خواب را در مورد شخصی ببینید که بیگانه است، می توانید با خیال راحت به این مسئله فکر کنید، که هیچ خطری شما را تهدید نمی کند.

نگرانی را از خودتان دور کنید و پس از تعبیر خواب هروئین یک مرده غریبه، سلامتی و خوشبختی دیگران را شاهد باشید. این خواب بدان معناست که خطر و بلا از سمت هر فرد ناشناسی به سوی شما نمی رسد، و می توانید رد شدن آن را با خیال راحت شاهد باشید.


سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب کشیدن مواد مخدر

تعبیر خواب معتاد شدن شخصی

تعبیر خواب ترک اعتیاد بعد از معتاد شدن


2 نظر

  1. مهرسامهرساsays:

    سلام خواب دیدم که همسرم حالش خوب نیست و سفر بودیم شخصی بهم گفت همسرت مواد مصرف کرده و سر همسرم را داخل جوی آب میکرد و در می آورد و منم آشفته و ناراحت میگفتم نه مواد مصرف نمیکنه وقتی سرش را از آب بیرون آورد محکم زد پشت کمرش یه تکه استخوان با گوشت از دهنش اومد بیرون که انگار راحت شد و دوباره این کار را کرد و تکه دیگه استخوان اومد بیرون و حالش خوب شد و اون آقا به من گفت دیدی مواد مصرف کرده و تو خواب منظورش قرص بودو منم از همسرم انقدر ناراحت شدم که در خواب به فکر جدایی افتادم و همین طور گریه میکردم تعبیر خواب من چی میشه ممنونم

  2. علیعلیsays:

    اون مردع ک دیدی دشمنتونه