تعبیر خواب سفر به ترکیه به چه معنی است؟

تعبیر خواب سفر به ترکیه می تواند معانی مختلفی را به همراه داشته باشد و اگر بخواهیم به جنبه های آن نگاه کنیم مطمئن خواب سفر به ترکیه برای شما و یا آشنایاتان هم جنبه مثبت و هم جنبه منفی دارد. زمانی که شما در خواب می بینید که به ترکیه رفتید مطمئنا می توانید پیش بینی کنید که اتفاقاتی برای شما رخ دهد.

حال این اتفاقاتی که به هنگام خواب دیدن دیده اید می تواند در جنبه مثبت به کار رفته شود و یا اینکه همچنین می تواند در جنبه منفی به کار برود.خواب های ترکیه رفتن می تواند مختلف باشد. شما باید در ابتدا ببینید که چه چیزی در خواب دیده اید و سعی کنید که یادآور خواب خود باشید و ببینید که آیا شما به ترکیه سفر کرده اید و در آن جا هستید و یا اینکه صرفا در حال بازدید از شهر ترکیه باشید.

خواب سفر رفتن به کشورهای خارجه

ممکن است شما حتی خواب سفر به ترکیه را هم ندیده باشید اما در خوابتان حتما خواب افراد و مردم ترکیه را دیده اید. تمام این تفاسیر باعث می شود تا معانی مختلفی برای تعبیر به وجود بیاید و به جرات می توان گفت بسیاری از آن ها به حقیقت پیوسته است.

اگر شما در خواب ببینید که به ترکیه سفر کرده اید،همانطور که پیش تر ذکر شد،منظور از سفر در خواب چیست و چه نوع سفری را داشته اید. اگر که شما در خواب ببینید صرفا از کشور ترکیه بازدید کردید، می تواند معنی بسیار بدی را برای شما به ارمغان بیاورد به گونه ای که باید به فکر فرو بروید و ببینید کجای کار را اشتباه رفتید و آیا راه برگشتی برای شما وجود دارد یا خیر.

دیدن خواب سفر به ترکیه به چه معنی است؟

اگر در خواب ببینید که از ترکیه بازدید کردید،می توان آن را این گونه توصیف کرد که شما و یا اطرافیان تان بزودی تمام اموال خود را از دست می دهید. اما هیچ ترسی از این مسئله نداشته باشید،همانطور که می دانید،سرنوشت انسان ها دست خود افراد است و این شما هستید که سرنوشت خود را رقم می زنید.

برای این کار کافی است به کارهای بدی که انجام دادید و یا اگر در زندگی دچار خطاهای غیر قابل پوشش شده اید فکر کنید و از خداوند متعال طلب آمرزش کنید و مطمئنا چنین اتفاقی برای شما رخ نخواهد داد. حال اگر شما در خواب ببینید که در ترکیه زندگی می کنید و در آن جا به طور دائم ساکن شده اید و زندگی را برای خود تشکیل داده اید معنی بسیار شیرین و لذت بخشی در پی خواهد داشت.

اگر شما در خواب ببینید که در ترکیه هستید،به این معنی است که شما به زودی عشق خود را خواهید یافت و می توانید از زندگی خوبی برخوردار شوید. کافی است همت و اراده خود را انگیزشی کنید تا به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید و بهترین فرصت در رو به روی شما قرار دارد.

جنبه های بیشتر خواب رفتن به ترکیه به صورت منفی بیشتر از مثبت است.

حال اگر ببینید که شما خواب مردم ترکیه را دیده اید،همانند بازدید از ترکیه می تواند تعبیر بسیار ناخوشایندی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر شما در خواب ببینید که مردم ترکیه در کنار شما در حال حرکت هستند و یا به طور مداوم خواب مردم ترکیه را می بییند،می تواند به این معنی باشد که افراد پلید و شومی در انتظار فرصت هایی هستند تا شما را نابود سازند.

از این جهت شما باید مراقب خود و خانواده تان باشید تا کسی به شما آسیبی وارد نکند.

دیگر مطالب پیشنهادی :

تعبير خواب سفر كردن به خارج از كشور

تعبیر خواب مسافرت رفتن با دوستان

18 نظر

1. ملیکا جعفریملیکا جعفریsays:

من خواب دیدم دارم با خواهر و مادرم و خاله و دختر خالم میریم به ترکیه و داریم وسایلامون جمع میکنیم و بعدشم بیدار شدم ؟ج

2. محمد امین ریحانیمحمد امین ریحانیsays:

من خواب دیدم که با خوانواده به ترکیه رفتم و گم شدم که با دختری آشنا شدم و آدرسی رو پرسیدم اما راهنماییم نکرد چون زبونشو بلد نبودم اما اون اخلاق خوبی داشت وکمی قد کوتاه و من خیلی دوستش داشتم تعبیرش چیه ؟

3. ابولفضلابولفضلsays:

سلام من خواب دیدیم که در کلبه کوچکی بیدار شدم وقتی در خواب بیدار شدم خواهر بزرگ خودم دیدم که در حال باز کردن کارتن های وسیله بود و دورم هم پر از کارتن وسیله بود انگار اسباب کشی کردم به آن خانه من ۱۵ ساله از خواهرم در خواب پرسیدم ما کجا هستیم اون اسم یک شهر گفت که یادم نماید چی بود ولی میدانم اسم ترکی بود و بعد درب خانه را باز کردم و به بیرون رفتم بیرون جای خیلی قشنگی بود رودخانه درخت بود انگار یک کلبه وسط یک دشت زیبا بود ویک دفعه از خواب با گریه بیدار شدم واز فردای آن روز خود به خود به دنبال مهاجرت به ترکیه رفتم تعبیرش چیست من باید این موضوع به خواهرم بگم یا نه

4. نازنیننازنینsays:

سلام من خواب دیدم میگفتند اینجا ترکیه هست بعد تو کوچه هاش می گشتم که گفتند تو باید کلا اینجا زندگی کنی بعد خودم کنار یه دریا دیدم که متعلق به ترکیه بود میشه تعبیر کنید

5. مهرانا باقریمهرانا باقریsays:

من خواب دیدم ک شب تولدم با ی مردی ک همسرم هست رفتم ترکیه و فقط با افرادی ک داخل فرودگاه اجازه خروج از فرودگاه و میدادن صحبت می‌کردیم و بعد ب جایی ک قرار بود در اونجا زندگی کنیم رفتیم ک دولت بهمون داده بود جواب؟

6. ریحانه سیروسیریحانه سیروسیsays:

من تو خواب دیدم که با خانواده هم رفتیم ترکیه درانجا قایق اجاره کردیم و سوار قایق شدیم بعد پدرم با کفش فروشی مشغول صحبت بود و نه بابام میفهید چه میگه ونه فروشنده وفقط وقتی قیمت رو گفت بابام فهمید چقدر میگه ماکه کفش دو دست اروده بودیم جفت دوم رو گرفت و به فروشنده فروخت اینم بگم که من عاشق رفتن به ترکیه هستم و در آنجا اقامت دائم بگیرم

7. آتناآتناsays:

سلام من خواب دیدم من و خواهر و برادر ۷ ساله ام به ترکیه مهاجرت کرده ایم و آنجا مشغول کار شده ایم تعبیر این خواب چیست

8. تبسم حیدریتبسم حیدریsays:

سلام.خواب دیدم مدت زیادی تو ترکیه هستم که یه روزی میرم بیرون جای خاصی بود که از زمین و لابلای خاک و کنار برکه پول های اسکناس که حالت جاسازی شده بودن تو خاک.. پیدا میکنم چندتا زن ترک هم کنارم بودن که داشتن میدیدن منو و پابه پای من همه جا میومدن. من از تو خاک یه گلدون هم پیدا کردم که طلا و جواهر های کوچیکی توش قایم کرده بودن .که همه رو برداشتم.و از پولهام یه مقدار کمی به یه دختربچه دادم که خوشحالش کنم.پولها همه اسکناس لیر بود .هم اسکناس پرارزش بود تو پولها هم کم ارزش.

9. HayatHayatsays:

من دیشب خواب دیدم رفتم ترکیه تنها پدر و مادرم مرا همراهی کردن و مادربزرگم بهم مقداری پول داد واسه خرج اونجا میشه معنی کنید تشکر و یکبار دیگه خواب دیدم رفتم ترکیه پیش هنرمندان

10. مهنازمهنازsays:

خواب دیدم مچ دست دخترم قطع شد وافتاده وهرکارکردم به هم وصل نشد،،،وآرم گریه مکنم کسی نفمه،،چی تعبیرخواب

11. مهنازمهنازsays:

خواب دیدم با مادرشوهرم رفتیم ترکیه دیدن مکنم ومادرشوهرم مخادازم عکس بگیره واصرارداره من آریش کنم ولی آریش نکردم،،،،میشه تعبیرخواب بگین لطفا یاجوابش چجوری بایدبگیرم

12. روناروناsays:

من خواب دیدم بدون اینکه به خانوادم بگم با کسی که دوسش دارم رفتم ترکیه و اونجا بارش شهاب سنگ گرفته اتیش سوزی شد خیلی از ادما مردن وحشتناک بود اما درخشش شهاب سنگارم دیدم ینی تعبیرش چیه

13. محسنمحسنsays:

من شبها دجارعذاب وجدانم وکابوس میبینم من دانشجوی علمی کاربردی یک گچساران درمقطع کاردانی درسال ۹۵ بودام یکی ازدرسها به نام اصول فقه نیومدام روی جلسه وغیبت دانشگاه خودش بهم دوازده داد شبها دجار عذاب وجدانم به مسعولین دانشگاه علمی کاربردی یک گچساران گفتم صفرخودم را بدید تهدید کردندمتسفانه حتا خواستم استاد درس راپیدا کنم حلالیت بطلبم پیدایش نکردم ازاون روز به بعد شبها دجارعذاب وجدانم وکابوس میبینم

14. محسنمحسنsays:

15. اصغراصغرsays:

کسی که خواب ترکیه می بینه قرار هس زود با کسی ملاقات میکنه که باهاش رابطه کنه چه مرد چه زن فرق نمیکنه.

16. احسان عباسیاحسان عباسیsays:

من خواب دیدم یکی ازم کلاهبرداری کرد تو استانبول بعد یکی دیگه مچشو گرفت و پولمو داد.. بعدش رفتم میوه فروشی هلو خواستم ازش نداشت رفت از حیاط خونش آورد نشستیم با هم خوردیم. ازونجایی که من ترکیه ای بلدم قشنگ با هم حرف زدیم

17. مهدی عبدویمهدی عبدویsays:

سلام منم خواب دیدم دارم وسایلامو جمع جور میکنم و پرواز میگیرم ترکیه و میرسم اونجا چن روزی میمیونم بیرون میرم میام تو همینجور تخیلا بودم ک یهو بیدار شدم

18. آیلین محمدیآیلین محمدیsays:

من خواب دیدم همه آدم ها ی جای نامشخص بود یک زنی ک خیلی پولدار بود و قدرت داشت اومد مایی توی خونه بودیم گفت یکی یکی بیاین بیرون تا من ببینمتون میخاست دختر هارو پسند کنه و با خودش ببره تا منو دیدی گفت اینو واسه خودم انتخاب کردم دختر عموم را هم با ی ماشین شیک فرستادش ی کشور دیگه.بعد اینکه کارش تموم شد بادیگارد ها منو سوار ماشین کردن و رفیتم فرودگاه من همش گریه میکردم نمیخاستم برم ولی اون اصلا ب حرفم گوش نمیکرد تا رسیدیم ب ترکیه باهم رفتیم تو ی عمارت هر پسری ک منو میدید چشمش رو می‌دوخت روم همه میگفتن خیلی جذابی ولی من همش گریه میکردم و التماس میکردم ک منو ببرید پیش شوهرم ولی اون زنه میگفت دیگه نمیتونی برگردی