تعبیر خواب ققنوس در حالت های مختلف

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در خواب ققنوسی را ببینید و ندانید که تعبیر آن چیست؟ ما در این مقاله سعی کرده ایم که تعبیرهای مختلفی از خواب سیمرغ را برایتان بیاوریم که به واسطه ی آن تعابیر بتوانید به معنا و رمزی که پشت این خواب شما نهادینه شده است، پی ببرید. در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید.

تعبیر خواب ققنوس

سیمرغ یکی از زیباترین پرندگانی است که در خلقت خداوند یافت می شود. گاهی اوقات شما این پرنده را در حالت های مختلفی ممکن است که در خواب ببینید. ما می خواهیم بیشتر این حالت ها را برای شما ذکر کنیم و تعبیر خاص آن را برایتان بیان نماییم. در همین ابتدای مطلب توجه داشته باشید که این تعاریف صرفاً یک تعبیر خواب ساده هستند و نباید آنها را خیلی جدی بگیرید و پایه و بنای زندگی خود را بر اساس آنها پی ریزی کنید. تنها به دید یک راهنمای ساده به تعبیر خواب خود نگاه کنید و از آن درس بگیرید.

در مورد تعبیر خواب سیمرغ اینگونه می توان برداشت کرد که اگر شما ققنوس یا سیمرغی در دستتان بود که از دست شما خود را رها کرده و پرید، به این معنا است که زن و همسر شما از شما طلاق خواهد گرفت و از شما جدا خواهد شد. این تفسیری است که ابراهیم کرمانی در مورد سیمرغ یا همان ققنوس دارد.

اما جابر مغربی اینگونه در مورد سیمرغ حرف می زند که دیدن آن در خواب به معنای پادشاهی می باشد. اگر کسی دید که ققنوسی در خانه ی او فرود آمده، می توان تعبیر آن را اینگونه بیان کرد که قرار است پادشاهی به ملک و منزل او بیاید یا به معنای دیگر فرود آید. همچنین اگر کسی در خواب دید که بچه سیمرغی را گرفته، تعبیرش این است که او در پناه پادشاهی خواهد رفت.

به نظر شما دیدگاه عالمان دینی در مورد دیدن خواب سیمرغ چیست؟ برای اینکه پاسخ این سوال را بدهیم، به سراغ تعبیر امام صادق علیه السلام در مورد سیمرغ خواهیم رفت. ایشان تعبیر خواب این پرنده را بر چهار وجه می دانند که در زیر آنها را بیان خواهیم نمود.

1. پادشاه

2. مردی بزرگ

3. ولایتمداری

4. زنی صاحب جمال

    منوچهر مطیعی نیز یکی دیگر از بزرگانی است که علم تعبیر خواب داشته و دیدن سیمرغی را در خواب نشانه ی نیکویی می داند. او این خواب را یک رویای مبارک به حساب می آورد. منوچهر مطیعی اینگونه می گوید که اگر در خواب ببینید که ققنوسی در خانه ی شما لانه کرده است، به این معنی است که شما به شوکت، جاه و مال دست خواهید یافت. او اظهار دارد که اگر چنین خوابی دیدید، یعنی اینکه قرار است روزگار خوشی داشته باشید و دنیا خوش ترین چهره خود را به شما نمایان خواهد کرد.

    زمانی که در خواب ببینید که سیمرغی از هوا بر روی بام خانه و منزل شما فرود آمده یا در خانه شما مامن گرفته است، منوچهر مطیعی این خواب را نسبت به خواب قبل بهتر می داند.

    معبران در مورد تعبیر خواب ققنوس اینگونه نوشته اند که سیمرغ ماده به مانند زنی است که برای کسی که آن را در خواب می بیند، به زندگ اش تحولی دلخواه خواهد بخشید. اینکه آیا سیمرغی که در خواب میبینید نر است یا ماده، به حس شما باز می گردد و باید به حس خود نگاه کنید که آیا در خواب حس می کرده اید که آن ماده است یا نر.

    اگر دختری دم بخت در خواب سیمرغی را ببیند، به این معناست که شوهری نمونه و دلخواه پیدا می کند.

    تعبیر خواب ققنوس کوچک

    در مورد سیمرغ کوچک می توان اینگونه برداشت کرد که منظور همان بچه ی سیمرغ است که در قبل گفته شد که اگر کسی ببیند که آن را گرفته است، یعنی در پناه پادشاهی رفته. این می تواند مفهومش آن باشد که شخصی والا مقام و با جایگاه رفیع از شما در برابر روزگار محافظت خواهد نمود و مراقب شما خواهد بود.

    تعبیر خواب ققنوس رنگی

    اگر شما در خواب ققنوسی رنگی دیدید، بهتر است که به سراغ تعابیر رنگ هایی که آن سیمرغ داشته است بروید و ببینید که تعبیر آنها چه می شده. به عنوان مثال در زیر ما برایتان تعبیر خواب ققنوس طلایی و سبز را خواهیم آورد که بیشتر با این مسئله آشنا شوید. در این زمان، طبق تعریفی که تاکنون از خواب سیمرغ داشتیم، مشخص شد که معنای خواب آن اغلب نیکویی است. این تعبیر را در کنار تعبیر آن رنگ های خاص بگذارید تا در نهایت به یک معنا و مفهوم می رسید.

    تعبیر خواب ققنوس طلایی

    برای اینکه خواب ققنوسی با رنگ طلایی را تعبیر کنیم، باید به سراغ تعبیر خواب رنگ طلایی برویم که جابر مغربی در مورد آن می گوید که دیدن این رنگ در خواب بر با ارزش بودن آن شی یا چیزی که می بینید، تاکید دارد. این می تواند معنایش این باشد که سیمرغی که در خواب میبینید، حال به هر حالتی که می خواهد باشد، ارزشمند است و باید قدرشان را بدانید.

    تعبیر خواب ققنوس سبز

    امام صادق علیه السلام در مورد رنگ سبز اینگونه می فرمایند که اگر این رنگ را در خواب دیدید، به معنی عزت، سربلندی و داشتن دینی پاک است که دیدن یک ققنوس سبز رنگ می تواند کاملا نیکویی را به شما نشان دهد! چرا که طبق تعریف امام صادق یا دیگر افراد از خواب سیمرغ، که در قبل گفتیم، این خواب برای شما خوشی را به بار خواهد آمد.

    در این مطلب ما سعی کردیم که برایتان تعبیرهای مختلفی از ققنوس را به اشتراک بگذاریم. باز هم تکرار می کنیم که خواب همانطور که از نامش پیداست یک خواب است و در واقعیت به حقیقت نپیوسته! پس هرگز دنیای واقعی خود را بر پای یک خواب بنا نکنید و سعی کنید با دیدی باز زندگیتان را مدیریت کنید و از علم تعبیر خواب تنها به عنوان یک راهنمای ساده در زندگی کمک بگیرید.


    مطلب پیشنهادی :

    تعبیر خواب گرفتن پرنده زیبا


    42 نظر

    1. مینا جانمینا جانsays:

      سلام خواب دیدم یه جایی وایسادم پرنده عجیبی که تا حالا ندیدمش بالای سرم پرواز می‌کنه وقتی بیدار شدم فهمیدم ققنوس هستش ققنوس مشکی بزرگ و فوق العاده زیبا و اینکه یه شخصی هم میخواست یه بچه ققنوس رو تو یه بوج کنه بفرسته یه جایی اما یه شخص دیگه نذاشت و بعدش یه حیوون سفید شبیه سگ اما با چشمانی فوق العاده درشت و زیبا پدرم از همسایه گرفتش و اوردش خونه بوی بدی میداد و من حوله پوشیدم که برم حموم تا دید حوله پوشیدم بهم حمله کرد و پام رو زخمی کرد انگار حوله پوشیدن من وحشیش کرد و پدرم هم که خواست بیاد کمکم پای پدرم هم زخمی کرد بعدش پدرم بغلش کرد و داشت میبردش و من صدای بوسیدن اون حیوون توسط پدرم رو می‌شنیدم ممنون میشم تعبیرش کنید من در واقعیت این حیوون ها رو حتی نمیشنایم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        شخص بزرگواری وارد زندگی شما میشه که یک نفر از نردیکانتون بخاطر حسادت قصد داره به این رابطه لطمه بزنه

    2. میلاد رزمجومیلاد رزمجوsays:

      سلام خسته نباشید در خواب دیدم چند سیمرغ باشکوه و زیبا بر بام خانه ی ما پرواز کنان در حال چرخش بودند. تعبیر خواب من چیه؟ ممنون از لطفتون

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس به موقعیت بزرگی دست پیدا می کنین

    3. سمانهسمانهsays:

      سلام بنده خانم و متاهل هستم من دیدم در مکانی هستم نمیدونم خونه کسی بود یا خونه خودمون بودم ولی احساس میکنم محل زندگی خودم بود..اول یه عدد ققنوس آبی رنگ و ماده دیدم بعدشم یه نر و بعد چندین تا نروماده شدن من از پشت پنجره ی خانه درحال نگاه کردنشو بودم ویه شخصیکه نمیدونم کی بود پیشم بود و حرف زدم یا خودش بود که حرف زدیم باهم درمود ایکه اینا ققنوسن همشونم بنظر خودم آبی رنگ بودن بیشتر

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام به آرزویی که دارین میرسین

    4. محمودمحمودsays:

      خواب یک ققنوس ابی رنگ دیدم که از بالای سر من پرواز میکند.معنی میخوام

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        به آرزویی که دارین اشاره داره و نشانه ای مثبت از آن برداشت می شود

    5. سمیسمیsays:

      سلام خواب دیدم ققنوسی از آسمون اومد و منو بغل کرد.منم کلی از خوشحالی توی بغلش گریه کردم.و پشت سرش یه ققنوس دیگه که اونم بسیار زیبا بود اومد و کنارم نشست.

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام شادی هایی در اینده در انتظارتان باشد

    6. فریده بوذریفریده بوذریsays:

      سلام من خواب دیدم که یک ققنوس از لابه لای درختان بیرون امد و شروع به راه رفتن کرد .کمی بعد به روی بام خانه ای نشست و چند لحظه بعد از بالای سرم پرواز کرده وبه اوج اسمان رفت و در آسمان حک شد من در همین حین به اسمان نگاه میکردم و در خواب فکر میکردم که ققنوس مرده که اینگونه در اسمان حک شده

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام باید صبور تر باشید و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش بیشتر کنید

    7. علی غلامیعلی غلامیsays:

      سلام.من خواب دیدم که در بالا پشت بوم خانه مان ققنوسی پرواز میکند.شب هنگام بود.تعبیرش چه چیزی می تواند باشد؟

    8. فاطمهفاطمهsays:

      سلام وقت بخیر من خواب دیدم تو یه باغی کنار یه دریا با خانم بابا بزرگم وایساده بودیم یهو متوجه شدیم تو آسمون یه رنگ آبی خیلی قشنگ جدا از رنگ بقیه اسمون هست بعد از اونجا یه پرنده خوشگل شروع کرد به پرواز کردن داشتیم نگاش میکردیم (و من حس یه چیزی مثل عروس دریایی رو بهش داشتم که تو آب شنا میکنه اصلا نمیدونستم چیه) بعد یهو آتیش گرفت و آتیشش ریخت رو زمین و همه جا رو آتیش زد داشتیم فرار میکردیم سمت آب که دیدیم اونم آتیش گرفته هیمن الان فهمیدم ققنوس بوده

    9. ملیکاملیکاsays:

      سلام پدرم خواب دیده بود که سی مرغی از آسمان روی زمین کشاورزی در نزدیکی روستای پدربزرگم پایین اومد و می خواست من رو با خودش ببره و می گفت که شفای دست دخترت در دست من و من می تونم اون رو شفا بدم پدرم گفت نه تو نمی تونی خیلی ها نتونستن این کار رو انجام بدن حتی دکتر ها و بعد سی مرغ دست من رو لمس کرد ومن شفا گرفتم من تا به حال به خیلی امام ها توسل کردم اما جوابی نگرفتم این سی مرغ کی می تونه باشه چند باری هم من توی خواب رودخانه زلال عریض و شفاف دیده بودم، یک بار هم خواب پرنده سفیدی که در اوج آسمان آبی پرواز میکنه نماد همه اینا می تونه چی باشه

    10. TargolTargolsays:

      سلام .من خواب دیدم توی ی دشتی هستم ک خواهرم داره از پشت سر دنبالم میکنه بعد یهو ی صدای وحشتناکی چندبار بلد گفت ققنوس ققنوس..بعد خواهرم تبدیل ب ی پرنده ای شد ک نمیتونستم درست ببینمش بعد از بیدار شدنم هنوزم میترسیدم من تا اون شب نمیدونستم ک پرندهای ب نام ققنوس وجود داره...لطفا بگید تعبیرش چیه

    11. میترامیتراsays:

      سلام. من خواب دیدم یک ققنوس کوچک سفید از بالای خونمون رد شد، بعدش یک سیمرغ خیلی بزرگ مشکی اومد ، وقتی داشت از بالای خونمون رد میشد من دستم رو به سمتش دراز کردم و یکهویی کشیده شدم سمتش، و خودم با ققنوسه یکی شدم، حالا خودم اون ققنوسه بودم

    12. میترامیتراsays:

      من همون میترا کامنت قبلم من خودم تعبیرم از خوابم اینه... که با آدمی که دوسش دارم ازدواج میکنم.... چند وقت قبل یه چیز جالب دیدم تو یکی از سایتها... موجود افسانه ای متولدین آبان ققنوسه (گرچه این چیزا واسه سرگرمیه ولی جالب بود) ، کسی هم که من دوسش دارم متولد آبانه... واسه همین این تعبیر رو کردم.... نظر شما چیه؟؟ تعبیر همینه آیا؟؟ تعبیر خوابم چیه؟؟؟

    13. مجتبیمجتبیsays:

      سلام خسته نباشید من خواب دیدم که یه نفر داخل یه اطاقی داره نقاشی میکشه روی دیوار ها با زمین اون اطاق بعد دیدم نقاشی ققنوسه خیلی زیبا بود من اونجا ناظر بودم تغبیرش چیه

    14. RekimRekimsays:

      سلام و وقت بخیر من تو خواب دیدم که یه شمشیر دست یه نفرم بود که ادعا داشت پادشاه هست منم رفتم جلو و گفتم من روح ققنوسم و شمشیر و از دستش گرفتم و شمشیر تو دستم شعله ور شد تعبیر داره اصلا؟

    15. صدیقهصدیقهsays:

      سلام.من یه خانومم که متاهلم ولی هنوز سرخونه زندگی خودم نرفتم.دوران عقدم. من خواب دیدم توی روستای پدربزرگم بودم و یهو همه متوجه این شدن که یه پرنده توی آسمونه نگاه کردم دیدم یه پرنده ی خیلی بزرگ و زیبا که تقریبا رنگارنگ بود(سفید و سبز وصورتی و...بود که انگار موج داشت و باحرکتاش‌رنگاش یکم تغیر میکرد) داشت توی آسمون پرواز میکرد به شکل به حلقه همش بالای سرمون پرواز میکرد،ولی نه فقط بالای سر ما انگار بالای کره ی زمین پرواز میکرد،یه حلقه ی بزرگ میزد بالای سرمون وقتی پرواز میکرد. چنددورکه زد من توی آسمون ماهی های آبی رنگ دیدم،مثل توی اقیانوس که یه عالمه ماهی باهم گروهی شنا میکنن اونطوری توی آسمون بودن،انگار آسمون شد اقیانوس،و یهو همه چی بهم ریخت و آخر دنیاشد.بقیه سیاره ها نزدیک شده بودن به زمین و بی نظم میچرخیدن همه ولی من حس ترس نداشتم اصلا.فقط سعی میکردم از برادر کوچیکترم محافظت کنم و لای پتو وبالش بذارمش که دردنکشه.ولی انگار از اینکه قراره دنیابه اخربرسه نمیترسیدم و ناراحت نبودم.ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگین.

    16. تتsays:

      سلام من خواب دیدم که از روی پشت بام خانه ققنوسی را گرفته ام زیبا و خیییلی بال های بزرگی داشت و همه وقتی اورا میدیدند حیران میشدند و همه ان را ققنوس مینامیدند ققنوس خیلی شکوه و عظمت داشت و بعد تبدیل به اسب شد بازهم اسبی با شکوه و بزرگ

    17. اعظم بهمنیاعظم بهمنیsays:

      سلام. خواب دیدم تعداد خیلی زیادی تابلوهای دایره ای با طرحهای رنگی هستند که انگار مچاله و خشک و خراب شدن و از گوشه هر کدوم در حال بازسازی و زیبا شدن بودند انگار موجود زنده بودن و داشتن رشد میکردن و کسی مدام کلمه ققنوس رو تکرار میکرد. لطفا بفرمایید تعبیرش چی هست🙏

    18. بهروزبهروزsays:

      سلام من خواب ديدم يك ققنوس كوچك بود من گرفتمش توي دستم سوخت بعدش تبديل به قطرات معلق آب شد بعد به سرعت داشت بزرگ مي شد من بردمش بيرون از خونه ولي بيرون بارون مي يومد و بارون مانع رشدش شد و رشدش متوقف شد تقريبا خيلي بزرگ شده بود حدود دو متر ولي رشدش متوقف شد من يك جايي قايمش كردم. خيلي خيلي زيبا بود. هرگز در عمرم پرنده اي به اين زيبايي نديده بودم پرهاش آتشين بود و نور آتشش طلايي بود يعني منظورم اينه رنگ زرد آتش ولي نور زيبايي داشت.

    19. ارشارشsays:

      سلام من خواب دیدم که توی اتاقم چندمرغ عشق ازقفسی فرارکرده اندشخصی درحال برگردوندن انهابه قفس بودداخل قفس قوقنوس رنگی بارنگای ابی قرمز بود تعبیرش چیه؟

    20. فرخ ذره بینانفرخ ذره بینانsays:

      سلام. خواب دیدم سیمرغی رنگی و زیبا از آسمان بر شانه راست من فرودآمد. لحظه ای بعد بازی سفید بر شانه چپ من فرود آمد.در خواب شاد و خرم بودم.

    21. محمدحسینمحمدحسینsays:

      سلام وقتتون بخیر من خوابی عجیب دیدم ممنون میشم تعبیرشوبهم بگین باپسرعموم کنار مسجدی وایستاده بودم ک بهم سیمرغی نشون داد اول فک کردم سفینه ست،بعد ک نزدیکترشد دیدم پرنده ای خیلییییی زیباست و رنگی ک باپروازش میرقصیدو مشخص بود ک بخاطرمن امده نزدیکتر و بعدرفت روی دیوارعمودی ایستاد ومن تمام صورتشو دیدم ک بهم لبخندمیزد

    22. فاطمهفاطمهsays:

      سلام خسته نباشید،من خواب دیدم که یه پرنده بزرگ و عجیب که حدس میزنم همون ققنوس باشه بمن حمله کرد،ک من اونو زندانی کردم تعبیر بدی داره ایا؟

    23. ماه بانوماه بانوsays:

      سلام من خواب دیدم در یک اتاق تاریکم ،یکی که فقط صداش رو میشنوم بهم میگه برو جلو پنجره یک ققنوس منتظرته وقتی دارم میرم جلو پنجره یک زن سیاهپوس تاریک که چهره شو نمیبینم جلوم رو میگیره ولی من با یه قدرتی اونو پس میزنم وه میرم یه ققنوس اتشی رو میبینم

    24. صالحیصالحیsays:

      سلام خواب دیدم یه ققنوس قرمز بزرگ به اندازه عقاب داره بالای خونمون پرواز میکنه و دو تا از پرهاش افتاد روی زمین کنازر من . من هم یکی از اون پر ها رو انداختم داخل اتیش و بعد اسمون شروع کرد به صاعقه زدن و یکی از اون صاعقه ها خورد جلوی من و از داخلش اون ققنوس پدیدار شد . بعد هم با هم صحبت کردیم و یک چیزی داد به من یا شاید من چیزی به اون دادم ممنون میشم تعبیر کنید

    25. ع مع مsays:

      سلام من خواب دیدم یک ماهی قرمز از داخل آب جلوی پام افتاد وقتی خواستم برش دارم بندازم تو آب تبدیل شد به یه سیمرغ یا همون ققنوس و چند دقیقه جلوی من پرواز کرد و شروع کرد به به دنیا آوردن بچه و خودش از بین رفت و فقط یه تکی ای ب خون ازش موند مردد بودم اون و چکار کنم بچه هاش نمیر ن تو ادن خون و لی متوجه شدم که قرار اون بچه ها ازش تغذیه کنند و بزرگ شوند . تعبیر آیین خواب چی میشه ؟

    26. نرگس حلیم پزینرگس حلیم پزیsays:

      خواب دیدم ققنوسی را در حیاط خانه مان که گاهی ققنوس و گاهی پیر زنی ۷۹ ساله بسییییاااار مهربان بود درکنار من و خواهرم که مشغول صحبت بودیم نشست و مقداری باقلوا که در دستم بود به او دادم تا میل کند، برگشتم و تاجی از جنسی که نه تابحال مثلش رادیده ام و نه در جهان وجود دارد بر سر خواهرم دیدم که خود او نمیدید ، من تا قبل از این خواب ققنوس ندیده ام ، اما وقتی عکس افسانه ای اش را در این صفحه دیدم ، فهمیدم ققنوسی که من در خواب دیدم نوکش همانند همین عکس و درشت هیکل و طلایی بود و به گمانی بور بود بسیاررررر مهربان بود چقدر دوستش داشتم چقدر

    27. یغمایغماsays:

      سلام من در خواب دیدم در یک خانه ای با پنجره ی بزرگ ایستاده ام که ارتفاع اون خونه زیاد بود سر به فلک رسیده بود روربروی خانه چندین اسب سفید و چندین ققنوس پرواز میکردن اسب های سفید بالدار و خیلی زیبا بودن یه ققنوس به من نزدیک شد که من خیلی ترسیده بودم داشتم با سرعت پنجره هارو میبستم ولی یکیش نزدیک به من شد و نور از چشماش به من داد

    28. كيميا كاظميكيميا كاظميsays:

      سلام خواب ديدم رفتم توي لانه ي ققنوس و اون بهم جا داد و گفت حالا كه تو اينجايي اينجارو ميدم به تو و من ميرم جاي ديگه و پرواز كرد و رفت ، از رو محبت جاشو داد به من مفهومشو ميشه بگين، برام خيلب مهمه ، ممنون🙏🏻

    29. كيمياكيمياsays:

      سلام خواب ديدم رفتم توي لانه ي ققنوس و اون بهم جا داد و گفت حالا كه تو اينجايي اينجارو ميدم به تو و من ميرم جاي ديگه و پرواز كرد و رفت ،دمشم خيلي دراز بود و سر دمش يه مثلث تيزي شكل داشت كه من خيلي ميخواستم دمشو بگيرم و نميزاشت ، از رو محبت جاشو داد به من مفهومشو ميشه بگين، برام خيلب مهمه ، ممنون🙏🏻

    30. ElahenazElahenazsays:

      سلام من خواب ديدم تو وضع ناراحتيه عجيبي هستم و اطرافيانم نزديكم نيستن من لبه ي يك تپه شني نشستم يهو خالي ميشه من سقوط ميكنم اسم يكي از دوستامو صدا ميزنم كه كمكم كنه ميبينم يه پرنده ي بزرگ خوشكل اومد زيرم منو برد سمت خانوادم ... اونجا چند نفري بودن يكيش پدر و مادرم بودن بقيه آشنا نبودن ،،، ٢ تا آقايي كه اصلاً نميشناختمشون يه انرژيه خاصي داشتن بعدش منم بيام تعريف كنم انگار بدنم برق گرفت بيهوش شدم .. بعدش تو گوشم يكي گفت الهه خوبي ؟ بهتري ؟ منم چشامو باز كردم گفتم آره بعد ديدم من كه خواب نيستم يه چيزي تو تموم تنم فرستاد هرچي گشتم پيداش نكردم !!! اين چه خوابي بود

    31. روژینروژینsays:

      سلام من تا حالا زیاد از ققنوس چیزی نمیدونستم اما تو بدترین شرایطم خاب دیدم که شب بود و ققنوس توی آسمون پرواز میکنه ک رفتم روی دیوار و ققنوس و گرفتم و توی چشام کردم و بعد به صورت اشک از چشمام فرو ریخت و کلی توی خاب از خوشحالی گریه میکردم

    32. روژینروژینsays:

      سلام من تا حالا زیاد از ققنوس چیزی نمیدونستم اما تو بدترین شرایطم خاب دیدم که شب بود و ققنوس توی آسمون پرواز میکنه ک رفتم روی دیوار و ققنوس و گرفتم و توی چشام کردم و بعد به صورت اشک از چشمام فرو ریخت و کلی توی خاب از خوشحالی گریه میکردم

    33. آیدیآیدیsays:

      سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم پاییز بود وداشت برف میومد اما یه دفعه اون برف به شدت زیبا تبدیل سیل عظیمی از ففنوس های سفید شد بعد یه ققنوس سبز کوچکتر از اون سفید ها، روس دوار خونه نشست من از پشت پنجره داشتم نگاه میکردم، بعدشم پرید رفت

    34. آیدیآیدیsays:

      سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم پاییز بود وداشت برف میومد اما یه دفعه اون برف به شدت زیبا تبدیل سیل عظیمی از ففنوس های سفید شد بعد یه ققنوس سبز کوچکتر از اون سفید ها، روس دوار خونه نشست من از پشت پنجره داشتم نگاه میکردم، بعدشم پرید رفت

    35. کوروش مظفریکوروش مظفریsays:

      من 29سالمه و در سن 16سالگی من و داداش دامادمون شبها پشتبوم میخوابیدیم یک شب قبل از اینکه بخوابمدسه تا سیمرغ بزرگ که در ارتفاع سه کیلومتری ار اسمان بودند و در بالای سر من میچرخیدند و انها بالاهای بزرگی داشتند و دم اونها هم خیلی بزرگ بود و رنگ انها سفید . به برادر دامادمون نشون دادم ولی اون نمیدیدشون. من خیلی شوکه شده بودم و تازه نمیدونستم اونا سیمرغ بودن ولی خیلی قشنگ بودند

    36. زهرا رزقیزهرا رزقیsays:

      سلام من یه دخترم مجردم و خواب دیدم مردم یه سیمرغ زرد رنگ رو بستن به یه جایی و من رفتم کنارش و بهش محبت کردم اون سیمرغ یه تخم طلا و دو تا سنگ گران بها تخم گذاشت و بهم داد و من اونارو برداشتم و با خودم بردم.

    37. محسنمحسنsays:

      سلام‌من.درخواب‌دیدم‌‌یک‌ققنوس‌سفیدبالای‌‌پشت‌بام‌آمدم‌وبدیه‌خروس‌قرمزنیزبه‌اوملحق‌شدولی‌پسرعمویم‌که‌فوت‌کرده‌بودآمدوآن‌راگرفت‌وبه‌پتوی‌پیچیدگرفت‌چه‌تعبیری‌داردممنون‌ازشماعزیزان.

    38. رضارضاsays:

      سلام وقت به خیر، بنده خواب دیدم در حرم امام رضا بودم و چند تا از مناره های گنبد رو دیدم و مادرم کنارم اومد و یه ققنوس داد دست من و من مثل کبوتر این ققنوس هارو از دور رها میکردم و میرفتم روی مناره ها وای میستادن خیلی زیبا بودن و ۴یا ۵ تا دونه دونه مادرم بهم میداد و من پرت میکردم سمت مناره ها و میرفتم بالا و به من نگاه میکردن، خیلی زیبا بود، اندازشون ۱ متر بود یکم بزرگ تر بعضی ها و رنگشون قرمز و دورشون حالت آتش مانند بود و تو خواب هم حس خوبی داشتم میشه لطف کنید بگید تعبیر خواب من چیه؟ من هر روز چک میکنم سایت رو لطفا بگید خیلی ممنون

    39. احمد علیاحمد علیsays:

      خواب دیدم که یک ققنوس کوچک داشت هنرهای رزمی بی‌نظیری را می‌آموزد و قشنگ آنها را یاد می‌گرفت

    40. زهرازهراsays:

      سلام من خواب دیدم یه ققنوس بسیار بزرگ امد سمت من و منم در جنگ خیلی بزرگی بودم و اونقدر اسمان تاریک بود فقط اون پرنده دیده مشود ولی وقتی به من رسید دم بزرگ خودشو کند به من داد و برای محافظت از من اون ادما داشتن تک تکش میکردن و همه بدنش از ببین رفت و یک تک از وجودش منظورم گوشت بدنش در دستان من بود و من با تمام وجودم از اون محافظت کردم یه چیز دیگه کسی که اون رو کشت مادرم اولی نفر )

    41. آرام.رسولیآرام.رسولیsays:

      من خواب دیدم یا ققنوس بود یا همای سعادت ولی رنگش یادمه طلایی و نارنجی یکمی سبز بود بعد چند نفری ازش پرشو خواستن با نوکش کند داد بهشون ینفر از گرفتن پر خیلی خوشحال بود منم داشتم نگاش میکردم انگار متوجه نگاهم شد سرشو کج کرد زول زد بهم تو دلم گفتم من میخوام بغلت کنم انگار متوجه شد بعد هیکل بزرگی داشت و وایستاده بود نشست و رفتم سمتش بغلش کردم حس خوبی بهم داد و یکی از پراشم خودم ازش جدا کردم بعد از خواب بیدار شدم

    42. آرام.رسولیآرام.رسولیsays:

      من خواب دیدم یا ققنوس بود یا همای سعادت ولی رنگش یادمه طلایی و نارنجی یکمی سبز بود بعد چند نفری ازش پرشو خواستن با نوکش کند داد بهشون ینفر از گرفتن پر خیلی خوشحال بود منم داشتم نگاش میکردم انگار متوجه نگاهم شد سرشو کج کرد زول زد بهم تو دلم گفتم من میخوام بغلت کنم انگار متوجه شد بعد هیکل بزرگی داشت و وایستاده بود نشست و رفتم سمتش بغلش کردم حس خوبی بهم داد و یکی از پراشم خودم ازش جدا کردم بعد از خواب بیدار شدم