تعبیر خواب پریود شدن نشانه چیست؟ (2)

پریود شدن، یکی از عادات زنان است که خواب دیدن آن برای بسیاری از زنان ممکن است اتفاق بیفتد. به همین دلیل در کتاب های تعبیر خواب و بین معبرین تعبیر های متنوعی از تعبیر خواب پریود شدن وجود دارد. البته به این دلیل که این خواب در قدیم ها هم وجود داشته است، بنابراین با تعبیر خواب حیض از آن در کتاب ها و بین معبران خواب فارسی و عربی یاد می شود.

این نکته را هم بدانید که خواب پریود شدن مردان هم اتفاق می افتد که در آن مرد این اتفاق را در رویا خواهد دید که البته در بین معبران و کتاب های تعبیر خواب برای آن تعبیرهای مختلفی را ارائه کرده اند.معبرین مختلف تعبیر خواب پریود شدن را در مورد زنان اتفاق نظر بر این دارند که شخص مال و منال به دست می آورد. اما این خواب در مورد مردان بیان می کند که در گناه و مال حرام غرق شده اند یا هشداری است که به آنها غرق شدن در مال حرام را گوشزد می کند.

شاید اکثر خانم ها با دیدن چنین رویایی نگران شوند و این تصور را داشته باشند که چنین موردی معنای نحس و یا بدی به دنبال دارد ، مخصوصا اینکه ممکن است خون دیده باشند ، باید توجه داشته باشید که بر طبق نظرات بیشتر معبران قدیمی چنین رویایی برای زنان و دختران منفعت های قابل توجهی نیز به دنبال دارد بطور مثال ، رهایی از افسردگی و رنج ، خلاصی از وسوسه و گناه ، بدست آمدن پول حلال ، پیدا شدن راه حل های تازه برای برخی از مشکلات کلافه کننده ، تصمیم گیری های جدید و همراه با سود ، قوی تر شدن اراده و ...برخی از معانی این رویا برای زنان و دختران است.

یک نکته در مورد تعبیر خواب پریود شدن

قبل از بیان کامل تعبیر خواب پریود شدن، این نکته را بدانید که حالت های بدن در طول روز هم ممکن است سبب خواب دیدن شما بشود. یکی از عواملی که می تواند باعث شود شما در خواب به رویا بروید، پرخوری زیاد یا خستگی زیاد می باشد.

علاوه بر آن دیگر عواملی که می تواند در یک خواب تاثیر داشته باشد، این است که شما ممکن است حالاتی را که در طول روز داشته اید، برایتان اتفاق بیفتد. برای مثال اگر شما در طول روز دائم خوشحال باشید و بخندید، ممکن است خواب خندیدن و خوشحال بودن ببینید که با تعبیر واقعی آن فاصله دارد.

در مورد خواب پریود شدن هم ممکن است همین اتفاق برای شما رخ دهد. اگر شما در طول روز همیشه به این قضیه فکر میکردید و شما را درگیر کرده باشد، ممکن است به طور طبیعی خواب پریود شدن را هم ببینید.

تعبیر خواب پریود شدن از نگاه معبران مختلف

همانطور که میدانید، افرادی بسیار زیادی در گذشته علم تعبیر خواب را داشته اند و می توانستند به تعبیر خواب و رویای افراد بپردازند. این معبرین غربی و عربی هستند و هرکدام برای تعبیر خواب دارای نظریه های متفاوتی هستند. تعبیر خواب پریود شدن از دیدگاه چند معبر بزرگ را برای شما بیان خواهیم کرد.

تعبیر خواب پریود شدن از دیدگاه ابن سیرین

    محمد بن سیرین یکی از معبرین بزرگ می باشد که در تعبیر خواب پریود شدن بیان کرده است که این خواب در مورد مردان نشانه ماندگاری در گناه است و برای زنان، بدست آوردن مال و منال زیاد می باشد. البته میزان ماندگاری در کار و مال حرام برای مردان بسته به میزان خونی که از آن در خواب رفته است خواهد داشت.

    تعبیر خواب پریود شدن از دیدگاه تونی کریسپ

      تونی کریسپ یکی از معبرانی است که نویسنده کتاب فرهنگ تفسیر رویا می باشد. در واقع این معبر این خواب را نشانه از اسرار حیات، غریزه مادرانه و یا پدیدار شدن جنسیت می داند. وی بیان می دارد که در هنگامی که پریود بودید و خواب دیدید، تعبیر خواب پریود شدن این است : پذیرش جریان زندگی درون شما . اما اگر قاعده نبودید، نماد عدم پذیرش غرایز زندگانی می باشد. اگر این خواب در مردان دیده شود بیانگر طبیعت پذیرا و پرورش دهنده فرد، خواهد بود.

      تعبیر خواب پریود شدن از دیدگاه معبران غربی

        معبران غربی معتقد هستند که تعبیر خواب پریود شدن و بالطبع آن دیدن خروج خون در هنگام دیدن رویا، نشان از رهایی یافتن از نگرانی ها، تنش ها و اضطراب ها می باشد. بیشتر زنان قاعدتا می دانند که چه روز و چه ساعتی باید اتفاق عادت ماهانه اتفاق بیفتد بنابراین دیدن خواب پریود شدن و به همراه آن اذیت شدن هنگام خونریزی می تواند نشانه این امر باشد که شما مدتی سخت را پیش رو گذاشته اید و بعد از آن به آرامش می رسید.

        اگر زنی سن دار این خواب را ببیند، نشان از شادابی او دارد که نتیجه کارهایی است که آنها را در دوران جوانی انجام داده است.

        تعبیر خواب پریود شدن مرد

        همانطور که برایتان بیان کردیم، پریود شدن مرد در دیدگاه ابن سیرین به این نکته اشاره می کند که فرد در گناه و حرام در حال غرق شدن است و نشانه و یا هشداری است تا با استفاده از آن بتواند خود را نجات دهد. میزان خون رفته شده از مرد، میزان گناه و کار حرام وی را بیان می کند.

        اگر به دیدگاه تونی کریسپ نگاهی بیندازیم متوجه تفاوت خواهیم شد. او در تعبیر خواب پریود شدن مرد، اشاره دارد که مرد با دیدن این خواب نشان از پرورش فرد خواهد داشت.اگر مردی در خواب ببیند که زنش حائضه شده است، نتیجه و تعبیر آن خواب این است که در کارها و امور دنیوی او گره و مشکل خواهد افتاد.

        اگر مردی در خواب ببیند که زنش غسل کرده و از حائض شدن پاک شده است، تعبیر آن این است که در کار ها و مشکلات او گشایش ایجاد خواهد شد و گره های کار او در امور دنیوی و مالی باز خواهد شد.

        تعبیر خواب پریود شدن دختر بچه

        تعبیر خواب پریود شدن دختر بچه، نشان از این دارد که وی به بلوغ رسیده است. همچنین در سنین بالاتر بلوغ بیانگر این است که از لحاظ سنی بزرگتر و به بلوغ عقلی کاملتری رسیده است.

        تعبیر خواب پریود شدن زن یائسه

        تعبیر خواب پریود شدن در یائسگی در افراد و معبران مختلف دارای نظریه های متفاوتی است که با استفاده از آن می توانید به تعبیر خواب خود پی ببرید.

        تعبیر خواب پریود شدن زن یائسه از دیدگاه کارل یونگ

          کارل یونگ یک پروفسور سوئیسی می باشد که درباره خواب پریود شدن در یائسگی اینگونه بیان می کند که اگر یائسه بودید و در آن دوران خواب پریود شدن دیدید، نشان از زنده دلی و شادابی شما خواهد داشت.

          تعبیر خواب پریود شدن زن یائسه از دیدگاه معبران غربی

            خواب اینکه پریود شده اید و در دوران یائسگی هستید، نشان می دهد که روح جوانی هنوز در شما وجود دارد و شما سر زنده هستید. این خواب همچنین می تواند انعکاسی از رفتار ها و کار های شما در هنگام جوانی شما باشد که آنها را از خود بروز داده اید.

            تعبیر خواب پریود شدن دختر مجرد

            تعبیر خواب پریود شدن دختر مجرد می تواند از استرس ها و تنش ها ایجاد شود. اگر دختر مجرد هستید و خواب پریود شدن می بینید، این امر یعنی نسبت به مسائل و مشکلات اخیر نباید زیاد نگران باشید و به زودی از غم فارغ خواهید شد. یعنی شما به زودی از بند مشکلات رهایی خواهید یافت.

            تعبیر خواب پریود شدن زن حامله

            شاید خیلی ها هستند که می پرسند اگر زن حامله ای خواب ببیند که پریود شده است، نتیجه اش را از دو جنبه می توان بررسی کرد.

            تعبیر خواب پریود شدن زن باردار

              در دید معبرین بیان می شود که در صورتیکه حامله یا باردار هستید، تعبیر خواب پریود شدن شما در این هنگام این است که ممکن است فرزند شما با خطر مواجه شده باشد. شما باید در مورد بارداری خود بیشتر مراقب باشید و مراقبت های لازم را برای حفظ کودک خود داشته باشید.

              تعبیر خواب پریود شدن زن حامله از دیدگاه کارل یونگ

                تعبیر خواب پریود شدن زن حامله از دیدگاه کارل یونگ، معبر خواب سوئیسی، نشان این است که شما باید کارها و مسائل را راحت تر و آسان تر بگیرید.

                تعبیر خواب ارتباط با زن پریود شده

                در تعبیر خواب پریود شدن، مسائلی در پیرامون آن هم بسیار دیده شده است و رویای آن در کتب های مختلف تعبیر شده است. اگر کسی خواب ببیند که با زن پرید شده رابطه جنسی برقرار می کند، نشانه این است که کار ها و امور دنیوی او با مشکل مواجه خواهد شد. این تعبیر از ابن سیرین بیان شده است.

                همچنین جابر مغربی در تعبیر خواب رابطه با زن حائض بیان می دارد که دیدن این خواب، بیانگر این است که گره در کارهای شما می افتد.در دیگر تعبیر ها همچنین بیان شده است که دیدن خواب خونی شدن لباس ها ناشی از خون قاعدگی بیان این را می دارد که شما به گذشته بیشتر توجه دارید و به طور پیاپی به گذشته توجه می کنید.

                البته خواب دیدن هم ساعت و زمانی درست است که در مواقع پرت اتفاق نیفتد. بر اساس گفته معبران، ساعت های 6 تا 10 شب برای خواب دیدن مناسب نیست و تعبیری ندارد، چرا که بر اثر پرخوری خواهد بود. بنابراین هنگامی که بخواهید تعبیر خواب پریود شد درست باشد، باید بین ساعت 10 شب تا طلوع آفتاب باشد.

                البته از ساعت 10 تا 2 شب به شرطی که در بین خواب دچار امتلاء نباشد، تعبیر خواب درست خواهد بود. بر اساس بیان امام صادق (ع) همچنین خواب اول ماه صحت ندارد و همچنین خواب دوم و سوم ماه قمری دارای تعبیر برعکس می باشد.

                شما همانطور که گفتیم برای تعبیر خواب پریود شدن باید به ساعت و هنگام خواب دیدن دقت ویژه داشته باشد، چون ممکن است تعبیر آن خواب که اشتباه هم باشد، باعث پریشان حالی و مشکلات آینده شما گردد.


                مطالب پیشنهادی :

                تعبیر خواب پریود شدن زن باردار

                تعبیر خواب خارج شدن خون از واژن


                هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...