متن زیبا برای نماز اول وقت + عکس نوشته

خواندن نماز اول وقت، لذتی چند برابر نسبت به خواندن نماز در اوقات دیگر روز دارد. اگر شما برای نمازتان ارزش قائل شوید و در همان لحظات اول آن را به جای آورید، در اجابت کردن خداوند و یاد کردن او سریع تر پیش رفته اید و به این شکل خداوند نیز به صورت سریع تری به شما پاسخ می دهد.

نماز اول وقت، لذتی دیگر دارد. اگر بتوانید همیشه در همان لحظات اول نمازتان را به جا بیاورید، در واقع کلیدی در دست گرفته اید که می تواند قفل همه ی مشکلات را باز کند. در این مقاله متن هایی درباره نماز اول وقت برایتان تهیه کرده ایم. با ما همراه باشید.

نماز اول وقت یه چیز دیگس، یه جورایی بنده هایی که ایمان قوی تری دارن رو جدا می کنه از اونایی که ضعیف ترن. نماز اول وقت مثل جنگه فقط جنگ آورای واقعی اول از همه سینه سپر می کنن.

" " " " "

نمازت رو اول وقت بخون و برای اون چیزی که خدا برات واجب کرده ارزش قائل شو چون خداوند با همین نماز اول وقته که بنده های واقعی شواز بقیه جدا می کنه.

جملات کوتاه نماز اول وقت با عکس نوشته 2022 جدید

نماز رو که اول وقت بخونی، یه جورایی آرام تر و صبور تر میشی انگار بار سنگینی از روی دوشت برمی دارن. روحت و جسمت یه جورایی  آسوده تر میشن.

" " " " "

هیچ لذتی به اندازه خوندن نماز اول وقت دلچسب و گوارا نیست. این لذتو فقط اونایی چشیدن که به خوندن نماز اول وقت عادت دارن.

" " " " "

ساعت درونت رو یه جوری کوک کن تا به محض فرا رسیدن وقت نماز بند بند وجودت زنگ بخوره و بهت هشدار بدن که بیاست به نماز و بایست به وقتی که پروردگارت تو را به آن امر کرده است.

" " " " "

خوندن نماز اول وقت به جورایی قدردانی از خدایی ست که فرصت گفتگو با  خودش  را برایت فراهم کرده تا همه دلتنگی ها و بغض هایت را به او در میان بگذاری. پس ناشکر نباش و به پاس این نعمت بزرگ نماز اول وقتت را  به جای بیاور.

" " " " "

خواندن نماز اول وقت نشانه قدردانی تو از پروردگارت است. کسی که نمازش رو اول وقت می خونه نشون می ده که هیچ چیز دنیایی به اندازه امر خداوند براش مهم و با ارزش نیست. این جور آدما هم خوشبختی  دنیا رو دارن هم سعادت آخرت رو.

متن نماز اول وقت + عکس نوشته

نماز خوندن داریم تا نماز خوندن. اونایی که نمازشون رو اول وقت به جای می آرن بنده های واقعی خداوند هستند و حتما با اونایی که از سر رفع تکلیف نماز می خونن فرق دارن.

" " " " "

خدایا، ای پروردگار جهانیان از تو می خواهم توفیق بندگیت را به ما ببخشایی و ثواب خواندن نماز اول وقت را نصیب مان کنی.

" " " " "

بعد از شنیدن اذان در اولین وقت قیام کنید و نمازتان را اول وقت بخوانید تا در قیامت مورد شفاعت پیامبر (ص) قرار بگیرید.

" " " " "

اون هایی که نمازشون رو اول وقت می خونن در انجام کارهاشون صبور تر و شکیبا تر هستند و در طول روز  بدونه استرس و ارام تر هستن. این جور آدما تو هیچ کاری عجله نمی کنن الا به پا کردن نماز.

" " " " "

نماز اول وقت  باعث می شود تا همه برکات دنیوی بر سر زندگی تان ببارد و درخت زندگی تان با باران رحمت سیراب شود. این فرصت و نعمت استثنایی را با خواندن نماز اول وقت از دست ندهید.

" " " " "

نماز اول وقت باعث درخشان شدن و نورانی شدن چهره خواهد شد و آن هایی که چنین عادت فوق العاده ای دارند  در قیامت چهرهای شان مانند چراغ خواهد درخشید.

" " " " "

هر چیزی خوبه به وقتش انجام بشه! درسته که برای نماز هم وقت زیادی داریم و مثلا چند ساعت فرصت داریم که به جا بیاریمش اما اگه سر وقت بخونیم و اول وقت به نماز بایستیم کیفیتش چند برابر میشه و این کیفیت باعث میشه که حال خوب خودمون بیشتر بشه. وقتی که یک وظیفه دینی که بر گردن ما هست رو به دوش کشیده و همون اول وقت انجامش میدیم انگار که یک حال خوب بسیار به قلبمون وارد شده و کلا حس و حالمون رو دگرگون کرده. به همه کسایی که نماز اول وقت نمیخونن پیشنهاد می کنم که این کار رو انجام بدن چون تاثیر خیلی خوبی توی حال خوب داره.

جملات زیبا درباره نماز اول وقت

دیدی وقتی نماز اول وقت رو به وقت دیگه ای موکول میکنی همش احساس میکنی یه کاری هست که باید انجام بدی؟ در واقع همین احساس هیچوقت نمیذاره که حال خوبی داشته باشی! پس اگه نمازت رو اول وقت نخونی بهتره که از این به بعد این کار رو انجام بدی. وقتی که نمازت رو خوندی میفهمی که او احساس وظیفه دیگه به سراغت نمیاد و انگاری یک آرامش عمیق تموم وجودت رو در بر میگیره .این آرامش به خاطر همون خوندن نماز در اول وقت هست.

********************

با خواندن نماز اول وقت آدم یک احساس آرامش بی نظیر بهش دست میده. ما برای ملاقات کردن آدمهای مهم زندگیمون لحظه شماری میکنیم و اگه برای خدا هم چنین کاری کنیم و لحظه شماری کنیم و نمازمون رو اول وقت بخونیم بدونید که خدا هم ثمره اش رو وارد زندگیمون میکنه و این ثمره یک حال خوب و یک آرامش بی نظیره. فقط کسایی که نماز اول وقت میخونن میتونن حرفی که زدم رو درک کنن و متوجه اش بشن. نماز اول وقت یک حس خوبه، یک حس بی نظیر و فوق العاده است پس اگه نمازت اول وقت نیست سعی کن همیشه اول وقت بخونی.

پروفایل نماز اول وقت

بین کسایی که نماز میخونن و نماز نمیخونن خیلی فرقه و همچنین بین کسایی که نماز رو دیر میخونن با کسایی که نماز رو اول وقت میخونن هم خیلی فرقه. کسایی که نماز اول وقت میخونن انگاری که یک حس و حال بی نظیر و فوق العاده تر نسبت به کسایی که نماز رو هر وقت خواستن میخونن دارن و این حس و حال همیشه باعث میشه که از هر چی ناراحتی و غم هست دور بشن. نماز اول وقت حکم یک خوب کننده حال رو داره که در هر روز میتونه مرهم تموم غم های ما بشه و حالمون رو از ته دل خوب کنه.

********************

نماز اول وقت میتونه تو رو به اوج آسمونا ببره، به یک حال خوب برسونه و تو رو در همون حال خوب نگهت داره. در واقع نماز اول وقت باعث میشه که حس بد درونت کشته بشه و حس خوب تموم وجودت رو در بر بگیره. اگر به خوندن نمازت در اول وقت مصمم نیستی بهتره که از این به بعد باشی و همیشه برای این کار تلاش کنی چون این کار نهایتا باعث حال خوب بیشتر خودت میشه و باعث میشه که از دردها و ناراحتی هات فاصله بگیری.

عکس نوشته نماز اول وقت

متن درباره نماز اول وقت

اگر می خواهید چه در این دنیا و چه در آخرت به سعادت واقعی برسید، نماز اول وقت را فراموش نکنید. زمانی که در اول وقت شروع به خواندن نماز می کنید، یعنی اینکه یاد خداوند و ذکر او را بر هر چیزی اولویت میدهید و آن را بر هر چیزی مقدم می شمارید که این قطعا باعث خشنودی خدا از شما خواهد شد.

*〰* متن زیبا درباره نماز اول وقت*〰*

خداوند خود در قرآن می گوید که هر کسی که می خواهد من او را اجابت کنم، مرا اجابت کند. این اجابت کردن می تواند معانی مختلفی داشته باشد که یکی از آنها را می توان همین نماز دانست. زمانی که شما برای اجابت کردن خداوند وقت بگذارید و آن را قبل از هر کار دیگری انجام دهید، قطعا خداوند هم برای شما در این امر سریع تر عمل خواهد نمود و شما را هر چه زودتر به خواسته هایتان خواهد رساند. اما چه زیباست که به جای اینکه برای رسیدن به ثمره ای نماز بخوانیم، برای اینکه روح خود را تازه کنیم و با خداوند ارتباط برقرار کنیم، نماز بخوانیم.

عکس پروفایل نماز اول وقت

نماز روح انسان را تسلی می دهد و به نوعی یک غذای فوق العاده برای روح اوست. عده ی زیادی برای جسم خود غذا های مختلف گرفته و میل می کنند اما از غذای روح غافل اند که این افراد باید بدانند که روح هم مانند جسم نیاز به غذا دارند. فرض کنید که یک غذای خوشمزه و لذیذ آماده است که شما بخورید، اما آن را به بعد موکول می کنید! قطعا هرچه زمان بگذرد، کیفیت این غذا کمتر خواهد شد. نماز اول وقت هم همینطور است و ممکن است که با گذشت زمان از کیفیت نماز کاسته نشود، اما نماز اول وقت چیز دیگریست و لذتی دو چندان دارد.

*〰* متن زیبا درباره نماز اول وقت*〰*

نماز به نوعی یاد خداوند را در دل ما زنده می کند. یاد خدا بر هر چیزی برتر و بهتر است و زمانی که ما قبل از هر چیزی بخواهیم که یاد خداوند را در دل خود زنده کنیم و با او سخن بگوییم، قطعا از طرف مقابل، خداوند هم برای ما به همین شکل جبران خواهد کرد. اگر ما یک قدم به سوی خدا برداریم، خداوند ده قدم به سوی ما خواهد برداشت. نماز اول وقت را جدی بگیرید و حتما سر موقع اقدام به خواندن نماز کنید که از فضیلت های آن بهره مند شوید.

عکس نوشته در مورد نماز اول وقت

حتما برایتان پیش آمده که زمانی که نمازتان را می خوانید، با فراغ بال به سراغ کارهای دیگران خواهید رفت و دیگر استرس و نگرانی چیزی را ندارید. اما برعکس اگر نماز را به بعد موکول کنید و در سر وقت خود آن را نخوانید، دائما دلشوره و نگرانی خاصی خواهید داشت که تا نماز نخوانید، این دلشوره برطرف نخواهد شد. چه خوب که قبل از اینکه این دلهره ها به سراغمان بیاید، سریعتر نماز بخوانیم که هم آرامش بیشتری داشته باشیم و هم دیگر نگرانی ای بابت این نداشته باشیم که نمازمان دیر شده یا ...!

*〰* متن زیبا درباره نماز اول وقت*〰*

پیامبر اکرم کسی را که نماز را به تاخیر می اندازد و اول وقت نمی خواند، در روز قیامت شفاعت نخواهد کرد. قابل توجه کسانی که می خواهند نماز را به تاخیر بیندازند، کاش در مورد نماز بیشتر می دانستیم و کاش نماز را بیشتر درک می کردیم! ما نماز می خوانیم که یاد خداوند را در دل خود زنده کنیم و یادمان نرود که ما قسمتی از وجود خداوندیم و زمانی که ما می خواهیم به منبع اصلی خود یعنی خدا متصل شویم، باید برای این کار مشتاق باشیم و در اول وقت این کار را انجام دهیم.

عکس درباره نماز اول وقت

امام علی علیه السلام در مورد نماز اول وقت می گویند که نباید امور دنیا کاری کنند که ما نماز اول وقت را فراموش کنیم. این کار بر هر چیزی اولویت دارد و برای ما عاقبت به خیری را به همراه خواهد داشت. فرض کنید که شما چندین سال نماز اول وقت می خوانید، بعد از گذشت مدتی یا در همان اوایل، حس خوبی در وجود شما بعد از خواندن نماز به وجود می آید و باعث می شود که شما انگیزه و انرژی بیشتری داشته باشید. همین امر موجب عاقبت به خیری شما خواهد شد. چرا که چه خیریتی بهتر از اینکه شما همواره آرامش داشته باشید؟

*〰* متن ادبی در مورد نماز اول وقت*〰*

اگر ما برای نماز ارزش قائل شویم و در زمان مناسب آن را به جا بیاوریم، قطعا بازخورد مثبتش را در زندگی خواهیم گرفت. یکی از فضیلت های نماز خواندن در اول وقت می تواند این باشد که غم و اندوه هایتان کم کم از بین خواهند رفت. اگر انسانی همواره یاد خدا را بر هر چیزی ترجیح دهد و آن را اول وقت بیندازد و نگذارد که امور دنیوی او را به خود مشغول کنند، دیگر دلیلی ندارد که در زندگی او غم و اندوهی وجود داشته باشد.

عکس برای نماز اول وقت

سعادت واقعی را کسی تجربه می کند که به خواندن نماز در اول وقت مشغول شود. این کار موجب این می شود که او در بهترین زمان به خداوند فکر کند.

*〰* متن ادبی در مورد نماز اول وقت*〰*

در زندگی روزمره ممکن است انسان با سختی ها و مشکلات بسیاری رو به رو شود که هر کدام از آنها می توانند اضطراب را در او تجدید کنند و باعث شوند که او احساس ناراحتی و غم داشته باشد. نماز اول وقت به وی کمک خواهد کرد که دست نیاز بسوی خداوند دراز کند و باعث شود که مشکلات دنیایی در چشم او بسیار کوچک و کم شمرده شوند.

*〰* متن ادبی در مورد نماز اول وقت*〰*

اگر مشکلی بزرگ دارید، اگر مسئله ای حل نشده دارید، اگر هر چیزی باعث به وجود آمدن نگرانی در شما می شود، پس در اول وقت نماز بخوانید. شاید در ظاهر این یک کار برای شما بیهوده به نظر برسد! اما مطمئن باشید که همین کار باعث میشود که شما خداوند را بر هر چیزی ترجیح دهید و او را بزرگتر از هرچیزی بدانید. زمانی که خدا را بر هر چیزی مقدم شمردید و دانستید که بزرگتر از هر چیزی است، دیگر مشکلات دنیایی آنقدر برایتان سخت و حزن آور نخواهند بود.

تصاویر نماز اول وقت

نماز اول وقت به شما نظم را آموزش می دهد. اگر سعی کنید که همواره در اولین وقت نماز را به پا دارید، کم کم یاد می گیرید که برای هر مسئله ای، در زمان مناسب اقدام کنید و هر کاری را در اولین وقت انجام دهید.

*〰* متن ادبی در مورد نماز اول وقت*〰*

آیا می دانید شاه کلیدی که می تواند هر قفلی در زندگی را بگشاید، چیست؟ قطعا نماز اول وقت است. هر مشکلی که در زندگی دارید، به واسطه ی یاد خداوند و یاری خواستن از او حل خواهد شد و نماز خواندن یکی از بهترین شیوه هایی است که شما می توانید یاد خدا را در دل خود زنده کنید. پس اگر می خواهید در سریعترین زمان ممکن مشکلات حل بشود، نماز را در اول وقت به پا دارید.

*〰* متن زیبا و کوتاه درباره نماز اول وقت*〰*

فرض کنید که شخص مهمی در انتظار شماست و شما می خواهید که با او ملاقاتی داشته باشید! قطعا در این موقع تمام تلاش خود را خواهید کرد تا در سریعترین زمان ممکن به نزد او بروید که مبادا از شما ناراحت شود یا از شما دل آزرده شود. در اینجا نقش آن مهمان برای شما بسیار با اهمیت بوده است و همین اهمیت باعث شده که شما خیلی سریع به سمت او بروید. اما چرا وقتی سخن نماز به میان می آید، خیلی از ما نماز اول وقت را فراموش می کنیم؟ مگر مهمتر از خداوند کیست که با او صحبت کنیم؟ اگر در زندگی انسان، خدا بر هر چیزی مقدم باشد، او نمازش را در اول وقت خواهد خواند.

عکس نوشته نماز اول وقت برای پروفایل

برای مومن واقعی، هیچ کاری شیرین تر از نماز اول وقت نیست. نماز باعث می شود که فرد به دیدار خداوند برود و با او صحبت کند و برای مومنانی که قلباً دین خدا را پذیرفته اند، چه چیزی زیباتر از این؟ قطعا آنها تمام تلاش خود را خواهند کرد که او را خیلی زود ملاقات نمایند.

*〰* متن زیبا و کوتاه درباره نماز اول وقت*〰*

متاسفانه مشکلات دنیایی ما آنقدر بزرگ شده اند که دیگر اهمیت نماز اول وقت را فراموش کرده ایم. گاهی آنقدر کار بر سر ما ریخته که فراموش میکنم که خدایی هم داریم؛ اما باید یادمان باشد که اگر ما خدا را اجابت کنیم و او را یاد کنیم، قطعا خداوند هم ما را اجابت خواهد کرد و ما را یاد خواهد نمود. در این دنیا همه چیز بستگی به عملکرد ما دارد و اگر ما برای نماز ارزش قائل شویم و در زمان مناسب آن را بخوانیم، قطعا در زمان مناسب هم مشکلات ما حل می شوند.

عکس نوشته اهمیت نماز اول وقت

اگر می خواهید در اول وقت نماز بخوانید، پس باید برای این کار خود لذتی در نظر بگیرید. هیچ کاری را انسان انجام نمی دهد، مگر در آن لذتی بیابد. شما باید لذت خواندن نماز را درک کنید که همواره برای خواندن آن مشتاق باشید. زمانی که قصد دارید که نمازتان را به تاخیر بیندازید، این لذت را به یاد آورید و سعی کنید که برای رسیدن به آن، هر طور شده نماز را به پا دارید. به عنوان مثال این لذت می تواند دست یابی به آرامشی باشد که بعد از نماز به آن می رسید یا می تواند زنده کردن یاد خدا در دل باشد که در هر صورت شما باید چیزی را بیابید که واقعا به شما آرامش می دهد.

*〰* متن زیبا و کوتاه درباره نماز اول وقت*〰*

نماز اول وقت را به پا دارید که هیچ چیز به اندازه ی نماز در اول وقت نمی تواند موجب سعادت ما چه در زندگی دنیوی و چه در زندگی اخروی بشود. با نمازی که در اول وقت می خوانیم، ما آرامش کسب می کنیم و جدای از آرامش، نظم را در زندگی خواهیم آموخت. درس دیگر نماز در اولین وقت این است که ما می آموزیم که هر کاری را در همان وهله نخست انجام دهیم و آن را به بعد نسپاریم. در سراسر نماز درس هایی است برای آموختن و عبرت گرفتن که بد نیست گاهی با دیدی بازتر به آن بنگریم.

عکس نوشته راجب خواندن نماز اول وقت

اگر قلبی و دلی سرشار از آرامش می خواهیم، باید نماز اول وقت بخوانیم. هر چیزی را در زمان خودش باید انجام داد و نماز هم در همان اول وقت طعم و لذتی وصف ناپذیر و فوق العاده برایتان به بار می آورد. البته که نماز هر موقع خوانده شود، موجب آرامش قلب خواهد بود. اما زمانی که شما این نماز را در همان لحظات اول بخوانید، چیز دیگریست و لذتی دو چندان دارد.

*〰* متن زیبا و کوتاه درباره نماز اول وقت*〰*

زمانی که در اول وقت برای نماز جا نمازتان را پهن می کنید و آماده نماز خواندن می شوید، انگار همه ی سختی ها عقب می کشند. انگار سختی های روزگار، به احترام نمازی که ما به پا داشته ایم، رهایمان می کنند و ما با خواندن نماز به یک آرامش قلبی وصف ناپذیر می رسیم. هیچ کلمه ای نمی تواند لذت واقعی نماز اول وقت را توصیف کند. زمانی که شما در همان لحظات اولیه مشغول به خواندن نماز هستید، در واقع شاه کلیدی در دست گرفته اید برای حل کردن همه ی مشکلات تان.

عکس نوشته و متن درباره ی نماز اول وقت

زمانی که در اول وقت شروع به خواندن نماز می کنید، انگار که خداوند درهای نعمتش را با شدت بیشتری به سوی شما باز می کند. خدا می گوید که مرا اجابت کنید، تا شما را اجابت کنم و اگر در نماز خواندن در اول وقت از یکدیگر سبقت بگیریم و سعی کنیم که همیشه در همان لحظات اولیه نمازمان را بخوانیم، این یعنی سعی در اجابت کردن خداوند داریم و خدا نیز به شیوه ی دیگری جواب ما را به ما خواهد داد و از آنجا که خدا بخشاینده و مهربان است، حتما پاداش این کار ما دو چندان و حتی بیشتر خواهد بود.

*〰* متن زیبا و کوتاه درباره نماز اول وقت*〰*

اگر هر بار که صدای اذان بلند می شود، ما هم به احترام آن از جای برخیزیم و برای وضو گرفتن اقدام کنیم تا نماز اول وقت به جا بیاوریم، قدمی به سوی خداوند برداشته ایم. قدمی بزرگ که ما را به خداوند وصل می کند. اگر این نماز با خلوص نیت و پاکی دل خوانده شود، اثرش دو چندان خواهد بود. روزی خواهد رسید که برای این نماز هایمان، پاداش هایی نیکو دریافت خواهیم کرد و آن روز می تواند هم در دنیا و هم در آخرت اتفاق بیفتد.


پیشنهاد ویژه :

جملات کوتاه زیبا در مورد نماز

عکس و متن زیبا از خدا (18 تصویر با کیفیت بالا)

آلبوم عکس نوشته درباره نماز شب


1 نظر

  1. فقط خدافقط خداsays:

    سباس از این همه تلاش برای رفاه ما