تعبیر خواب دختر عمه

تعبیر خواب دختر عمه از خوابهای می باشد که افراد زیادی تمایل دارند  آن را بدانند.  تعابیر زیادی برای مورد بیان شده است و تعداد زیادی از معبران به نام خواب  آن را در دسته خواب هایی که در مورد دختران می باشد دسته بندی نموده اند.

 بهترین بیانی که در مورد تعبیر خواب دختر عمه برای افراد بسیاری از جهات گوناگونی بیان شده است  فرح و شادی می باشد که این خواب مژده میدهد.

 تعبیر خواب دختر در واقع نشان‌دهنده شادی و نشاط می باشد زیرا دختر نشانه رحمت و نعمت فراوان است اما اگر شما در خواب دختر عمه خود را ببینید و به دنبال تعبیر آن باشید باید به نکاتی نیز دقت کنید مثلاً شما در خواب ببینید که  با دختر عمه خود گفتگو و بحث می‌کنید این نوع خواب نشانه این می باشد که شما خبرهای خوب و زیاد جدیدی در آینده خواهید شنید. 

البته بعضی ازتعبیر کنندگان خواب  تعبیر خواب دختر عمه را نیز به عنوان یک عضو از اعضای خانواده  بیان کردند زیرا وی  یکی از اعضای خانواده و فامیل می‌باشد و تعبیر خواب دیدن اعضای فامیل و خانواده در خواب نشانه رفتار و واکنش اجتماعی و منزلت شما میباشد. 

یعنی اینکه شما در خواب دختر عمه خود را ببینید و تعبیر خواب دختر عمه اینگونه باشد که ممکن است در یکی از مراحل اجتماعی خود مانند شغل کار و یا حتی روابط احساسی خود در آینده اتفاقات خوب و خوشی برای شما رخ بدهد.

 اما در خواب ممکن است اتفاقات دیگری نیز رخ بدهد برای مثال تعبیر خواب دختر عمه خود زمانی که از وی  هدیه ای می گیرید و یا به وی هدیه می‌دهید متفاوت می باشد و همچنین بعضی از افراد تعبیر خواب دختر عمه را در بعضی جهات ناخوشایند تعبیر کردند اما اگر وی خوشحال و شاد و همچنین در قید حیات بود می توان این خواب  را خوب و نشانه شادکامی و نشاط دانست.

تعبیر خواب دختر عمه اگر به وی چیزی بدهیم یا از وی چیزی بگیریم

تعبیر خواب دختر عمه با توجه به اینکه در قید حیات می باشد یا نمی باشد تعابیر متعدد و گوناگونی دارد. برای مثال اگر شما هدیه ای از دختر عمه خود که در قید حیات می باشد بگیرید نشانه این باشد که به شما مال و اموال فراوانی خواهد رسید و  و در آینده شما از مسئله ای مادی یا معنوی بهره مند خواهید شد. اگر هدیه‌ای که در خواب می گیرید مورد پسند همگان باشد  آن هدیه و مالک در زندگی و آینده شما تاثیر بسزایی دارد.

سوال توسط کاربر : خواب دیدم با دختر عمه ام در حال دویدن بودیم و در حین دویدن با صدای بلند میخندیدم ، و روز خیلی خوبی را با هم داشتیم ، اما در واقعیت خانواده ی ما با خانواد ه ی آن ها مدت هاست که قهر هستند ، آیا تعبیری داره؟

پاسخ توسط مدیر : نوید بخش این است که دیر یا زود اتفاقات مثبت و هیجان انگیزی را در زمینه ی مسائل خانوادگی تجربه خواهید کرد و ممکن است به سبب یک خبر تازه شادمان شوید و همچنین این احتمال می رود وارد یک جشن بزرگ شوید.

اما اگر در خواب خود ببینید که به کسی هدیه ای  داده اید و یا  در خواب ببینید که  دختر عمه  از شما چیزی را می گیرد معانی  متفاوت و گوناگونی دارد.

 برای دادن  چیزی به دختر عمه خود چندین تعبیر  وجود دارد. تعبیر اینکه کسی از شما چیزی را دریافت می‌کند  گاهی به این نشان می باشد که افراد احترامات کم و ناچیز برای شما قائل میشوندو بی توجهی به شما را بیان میکند. گاه نشانی از اموال است که دزدیده خواهد شد و یا به تاراج خواهد رفت. اما در برخی مواقع هدیه دادن به دیگران و یا تعبیر خواب  خود در حالی که به دیگران  هدیه ای میدهید نشانه موفقیت در کارها می باشد.

سوال توسط کاربر : من خواب دیدم که دختر عمه ام عاشقم شده و بهم از طریق پیام پیشنهاد دوستی داده و بهم میگفت که بیا باهم رابطه جدیدی را شروع کنیم و بهم گفت که خیلی دوستم داره ولی این مدت خجالت میکشیده که به زبون بیاره و پیشنهادش را قبول کردم ، تعبیری داره ؟

پاسخ توسط مدیر : این رویا بیان می دارد که در آینده ای نه چندان دور در زمینه ی مسائل عاطفی دچار چالش خواهید شد و ممکن است تصمیم های جدید و قابل تاملی را در همین زمینه بگیرید ولی در حالت کلی ارتباط با دختر عمه تان ندارد.

برای آگاهی از تعابیر و نشانه های خود در خوابهایتان میتوانید سوالات و خواب های خود را برای ما ارسال کرده و تعبیر آن ها را متوجه شوید.


مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب عمه

تعبیر خواب دیدن عمه مرده

تعبیر خواب مردن شخصی از نزدیکان


43 نظر

  1. HhhhhhHhhhhhsays:

    خواب دیدم من با دختر عمه هام درس میتونم باهم صحبت میکنیم درس میخونیم تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا بیانگر تلاش شما برای پیشرفت است

  2. MaedehMaedehsays:

    من خواب دیدم ک دختر عمه ام سه شبانه روز بخاطر ریزش باران در خانه ما مانده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دلتنگ و بی حوصله هستن

  3. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم که دختر عمه ای که باهاشون قهریم خونه مامان بزرگم هستن و با اینکه دختر عمم با من هم سنه ولی بابام اونو از من کوچیک تر میدونه و به اون بیشتر از من اهمیت میده و تو. خواب خیلی ناراحت بودمو با بابام سر این دعوا میکردم که چرا به اون بیشتر اهمیت میده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بخاطر احساسات درونی شماست

  4. بانوبانوsays:

    سلام دیشب خواب دیدم تو یه جایی انگارتوالت بود در توالت باز بود و دخترعمم ایستاده بود تو اونجا وخیلی حالش بد بود بااینکه دخترعمم فقط یکسال ازم کوچیکتره ولی وقتی دیدم حالش بده عین بچه ها بغلش کردم و اوردمش بیرون بعد تو یه صحنه ای دیگ که کلاس درس بود من و دخترعمم ویکی از دوستای دخترعمم روی یه نیمکت نشسته بودیم سرکلاس و دوست دخترعمم بهم دفتر و مداد داد وخودشم تودفتر یچیزایی مینوشت منم از رو دست اون نگاه میکردم مینوشتم چون بلدنبودم خودم یا هول شده بودم میگفتم بزار از رو این بنویسم تو خونه میخونم تاجایی ک دفتر دختره رو یه لحظه نگا کردم دیدم عه بجای یسری اعداد یا حروف تو دفترش فلفل دلمه ای سبز کوچیک کشیده یا واقعا تو دفترش فلفل دلمه ای بود،معلم کلاسمونم یه خانوم بود ک باهام مهربون بود و توکلاسم یکی دوتا دختره شروشیطون بود،بعدانگارمدرسه تعطیل شد من ودخترعمم ودوستش داشتیم میرفتیم خونه ک دست دوسته دخترعمم یه بسته دیدم ک توش خودکار آبی وسبز و یسری لوازم تحریربود منم ازش پرسیدم ازکجاخریدی وتواین فکربودم ک منم بخرم،ببخشید طولانی شد بایداضافه کنم که من ودخترعمم رابطمون زیادخوب نیست زیاد رفت آمدنداریم واینکه من درحال حاضر کنکوردارم و درس میخونم ولی اون ازدواج کرده و ترک تحصیل کرده واینکه اون دوست دخترعمم رو من فقط یکی دوبار دیدم اونم شاید8 - 9سال پیش ،میشه لطفا تعبیرشو بگین خیلی فکرم مشغوله

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به اتفاقی مربوط به گذشته اشاره دارد

  5. غلامغلامsays:

    من خواب دیدم با دختر عمه ام رابطه جنسی برقرار میکنم . یعنی از لبانش بوسه میگیرم

  6. داریوشداریوشsays:

    خواب دیدم دختر عمه ام اومده خونمون محلم نمیزاره؟تعبیرش چیه.

  7. امیرامیرsays:

    من خواب دیدم با دختر عمم میخوام ازدواج کنم ولی در حالی که اون ازدواج کرده بود و جدا شده بود ما خیلی خوشحال بودیم و خانوادهامونم راضی بودن اونا میخواستم ما ازدواج کنیم

  8. کامیکامیsays:

    باسلام من خواب دیدم که دختر عمه ام بدون روسری و چادر کنار من خوابید منم دست روی موهاش می کشم بعد رفتیم زیر یک درخت توت در کنار بودیم دختر عمه ام می خواست چیزی به من بگه منم می خواستم با پدرم حرف بزنم ولی نمی دونم چی شد

  9. آرتیآرتیsays:

    باسلام من خواب دیدم که یدفعه ای دارم ازدواج میکنم حتی خریدهم نرفتم آرایشگاه هم نرفتم گفتن الان خانواده داماد با داماد میاد فکر کنم تلفن هم به داماد زدم که برام وسایل بخره بیاره منم هول شدم که چکار کنم دختر عمه م تو خواب داشت موهامو درست میکرد موهای جلو سرم وجداکرد که فرشون کنه مراسم هم شبیه مهمانی بود بدون سرو صدا . تو خواب هم انگارخونه بابابزرگ خدابیامرزم بودم اونجا داشتم جمع میشدم

  10. محمدمحمدsays:

    خواب دیدم که با دخترعمه ام رابطه دارم و داره الت من را میخوره و بعدش کارهای دیگر

  11. محمدمحمدsays:

    خواب دیدم که با دخترعمه ام رابطه دارم و داره الت من را میخوره و بعدش کارهای دیگر

  12. حامدحامدsays:

    خواب دیدم که با دختر عمه ام داریم میریم باغ و او داشت رارندگی میکرد ویه باره التم را گرفت و با او بازی کرد وبعدان را مکید

  13. Ali.comAli.comsays:

    دیدن عمه و دختر عمه و دادن چیزی به عمه چه تعبیری دارد

  14. BoyBoysays:

    من خواب دیدم که همراه دختر عمم دارم نذری برنج خیلی زیادی درست میکنم میشه بگین تعبیرش چیه؟؟؟

  15. MeysamMeysamsays:

    سلام من خواب دیدم دارم با دختر عمه ام ازدواج میکنم تعبیرش چیه

  16. آینازآینازsays:

    سلام من تو خواب دیدم که من گوشی دختر عمم رو برداشتم و دیدم ک هدختر عمم با معشوقه ی قبلیم پیامک به هم میدن و با هم دوست شدن

  17. آینازآینازsays:

    سلام من تو خواب دیدم که من گوشی دختر عمم رو برداشتم و دیدم ک هدختر عمم با معشوقه ی قبلیم پیامک به هم میدن و با هم دوست شدن و ایشون میدونستن که من با تمام وجود این فرد رو دوست دارم و ایشون فامیلمون هستن

  18. محمد حسین طاعتیمحمد حسین طاعتیsays:

    سلام.من میخواستم بگم که خواب منو تعبیر کنید.👇 من که ۱۲ سال دارم و دختر عمه ام حدود۱۷ یا ۱۸ سال دارد یا همان دانشجو است در یک جنگل بودیم و مثل فیلم ها تصاویر آهسته می‌رفت و من و اون خیلی می‌خندیدم و من چند روز پیش خانه‌ی آنها بودیم و با همان لباسی که در خانه شأن دیدمش در جنگل بود و ما خیلی رفت آمد هم نداریم اما چند روز پیش رفتیم برای اینکه خانه شان را عوض کرده بودند. میشه تعبیر را بگویید.

  19. مصطفیمصطفیsays:

    من تو خواب دختر عمم دیدم که تو خیاط قبلیمون بودیم داداشمم بود داداشم خوشحال بود منم بودم همش من میرفتم طرف دختر عمم براش نمیدونم چی میبردم درس معلوم نبود هر دفع هم یه جای از حیاط بودیم باهم اخرین جا نزدیک در حیاط بودیم عموم که یه شش ماهی هس رحمت خدا رفته صدام زد رفتم گفت چته همش میری این بر اون بر کی مگه باهاته کسی اونجاس منم هیچی نگفتم و از خواب بیدار میشه بهم بگین تعبیرش چی میشه

  20. امیرامیرsays:

    سلام من خواب دیدم که با دختر عمم در حال صحبت بودیم که یه لحضله یه گربه و یه شیطان پیدا شدع در خونع تعبیرش چیع

  21. سعید رجبیسعید رجبیsays:

    خواب دیدم با دختر عمم همش بگو بخند میکردیم خوشحال بودیم

  22. اسلامیاسلامیsays:

    الان پنج شب هست دارم خواب دخترعمه خودم رو می بینم یه شب رفتیم بوتاکس،یه شب اومد کارت عروسی بده ولی مانتو اداری داشت و دستکش سیاه،یه شب با پول های قدیمی پیدا کردیم،....تعبیرش چیه ،خیلی ارتباط هم نداریم با همدیگه

  23. مهدیمهدیsays:

    سلام! خواب دیدم که من و دختر عمه ام باهم هستیم و خیلی خوشحال از اینکه باهم هستیم ولی پدرش خبر ندارد که من و دخترش در رابطه ایم.(اما در واقعیت پدرش ارتباط با خانواده مادریشو کلا ممنوع کرده برای اون دختر و حتی همسرش. )

  24. امیامیsays:

    سلام دختر عمه من ۱۰ سال خودم کوچیک تره و الان خودش ۱۰ سالشه و عین خواهر نداشته خودم خیلی دوستش دارم و جایی که زندگی میکنن خیلی از ما دوره و سالی یبار میبینمش و دیشب خوابشو دیدم که بغلم میکنه و ازم جدا نمیشه و وقتی با من بود خیلی خیلی خوشحال بود درضمن تمام اقوام هم اطرافم بودن تعبییرش چیه؟

  25. علعلsays:

    من دیشب خواب دیدم که با دختر عمه ام رابطه جنسی برقرار کردم.تعبیری دارد ؟

  26. AmirAmirsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم با دختر عمه خود رابطه داشتم و در صورتی ک ن حسی ب شخص دارم و ارتباطی خیلی خیلی کم سن هم دوسال کوچیک تر هست خودم 15سن دارم

  27. مهرابمهرابsays:

    خواب دیدم دختر عمه ام برام نامه گذاشته چیزایی نوشته چون باهاش قهرم در واقیعت تو خوابم قهر بودیم ولی نامه داد بهم چیزایی در مورد قهر بودن عشقو این‌چیزها ولی اون ازدواج کرده معنی چی میشه؟

  28. علیعلیsays:

    سلام من دیدم که با عمه وپسر عمه ودختر عمه نشستم ولی عمم خیلی داشت ازم من حمایت میکنه وبه پسراش میگه باید خواهرتن به ازدواج میکنه یعنی با من وپسراش هیچ حرفی نداشتن

  29. HHsays:

    سلام من خواب دیدم که دختر عمه ام اومده خونمون و داره تند وتند درس میخونه و منم کتاب دستمه ولی نمیخوندم تعبيرش چیه

  30. HHsays:

    سلام من خواب دیدم که دختر عمه ام اومده خونمون و داره تند وتند درس میخونه و منم کتاب دستمه ولی نمیخوندم تعبيرش چیه

  31. SSsays:

    ببخشید من خواب دیدم که دختر عمم که زنده هست رو مبل خانه‌ی ما نشستست و داره با سگش بازی میکنه و بلند میخنده

  32. حسن حسن زادهحسن حسن زادهsays:

    سلام من خواب دیدم دختر عمم که از من کوچکتره یه بار طلاق گرفته و الان ازدواج کرده کامپیوترشو داده من درست کنم بعد بین حرفا گفت مگه تو توجه هم بلدی بکنی منم گفتم بلدم بعد هر کاری میکردم پسورد رو بلد نبود از خوا ب بیدارم شدم

  33. حسن حسن زادهحسن حسن زادهsays:

    سلام من خواب دیدم دختر عمم که از من کوچکتره یه بار طلاق گرفته و الان ازدواج کرده کامپیوترشو داده من درست کنم بعد بین حرفا گفت مگه تو توجه هم بلدی بکنی منم گفتم بلدم بعد هر کاری میکردم پسورد رو بلد نبود از خوا ب بیدارم شدم

  34. POORITAPOORITAsays:

    سلان من خواب دیدم در حسینه ای شبیه حسینه محله خودم هستم وقتی از آنجا بیرون آمدم کفش هایم نبود.ناگهان دختری شبیهدختر عمم رو دیدم که با کفش هایم به سمتم میامد که بیدار شدم.

  35. پوریاپوریاsays:

    سلام‌من خواب دیدم که با دختر عمه ام‌ داشتیم احساسی حرف میزدیم که یهو خودشو پرت کرد پاین از بالا پشت بوم

  36. محمدمحمدsays:

    من تو خوابم دیدم که با رفیقم و خودم و حتی خود دختر عمه هم پیشنهاد میداد که باهم رابطه جنسی برقرار کنیم رفیقم هی برقرار می کرد ولی من هی نوبتم نمی رسید تعبیر این خواب مسخره چیه؟

  37. محسنمحسنsays:

    سلام خواب دیدم بادخترعمم رابطه جنسی داشتم وازم آب منی خارج شد تعبیرش چیه استاد

  38. ....says:

    خواب دیدم شخصی از اقوام دور به من پیام داده بعد که اسم رو خوندم اسم بچه دختر عمم آیدا بود اما من این پیام رو از زبون دختر عمم خوندم که میخواست چهارشنبه به دنبال من بیاد و از مدرسه خارج بشیم تعبیر این خواب پیچیده میدونید چیه؟🤧

  39. MkMksays:

    سلام من خواب دیدم که توی حیاط مدرسه بودیم بعد یهو متوجه شدم خانواده ی عمه ام تو حیاط به دختر عمه هام و عمه دست تکان دادم بعد اونا هم دست تکان دادن بعد دیدم شوهر عمه تو اتاق داره با تمام معلما صحبت میکنه . بعد دیدم جلوی اتاق معلما تو حیاط یه آلاچیق که پسر عمه ام که ۲ سالشه با موهای زرد زرده گریه میکنه و یه سری وسیاه مثل ادویه و کف کفش پیشش بود ساکتش کردم بعد یهو دیدم باباش اومد بردش بعد شروع کردن به جمع کردن وسایلش بردنشون به ماشین آنها بعد اون ادویه ها که بودن موقع جمع کردن بهشون که دست میزدم اون بخش از بدنم نامرئی میشد و بقیه نمیتونستن اونو ببینن اما مم میتونستم بعد رفتم بیرون خانواده ام رو توی یه ماشین دیدم ماشینش ال نود بود داشتن میرفتن خونه ی عمم . ببخشید طولانی شد میخواستم بدونم تعبیر این خواب چی میشه ؟

  40. MkMksays:

    سلام من خواب دیدم که توی حیاط مدرسه بودیم بعد یهو متوجه شدم خانواده ی عمه ام تو حیاط به دختر عمه هام و عمه دست تکان دادم بعد اونا هم دست تکان دادن بعد دیدم شوهر عمه تو اتاق داره با تمام معلما صحبت میکنه . بعد دیدم جلوی اتاق معلما تو حیاط یه آلاچیق که پسر عمه ام که ۲ سالشه با موهای زرد گریه میکنه و یه سری وسایل مثل ادویه و کف کفش پیشش بود ساکتش کردم بعد یهو دیدم باباش اومد بردش بعد شروع کردم به جمع کردن وسایلش بردمشون به ماشین بعدش اون ادویه ها که بودن موقع جمع کردنشون بهشون که دست میزدم اون بخش از بدنم نامرئی میشد و بقیه نمیتونستن اونو ببینن اماخودم میتونستم بعد رفتم بیرون خانواده ام رو توی یه ماشین دیدم ماشینش ال نود بود داشتن میرفتن خونه ی عمم . ببخشید طولانی شد میخواستم بدونم تعبیر این خواب چی میشه ؟

  41. نسنزن خدائینسنزن خدائیsays:

    باسلام خسته نباشید توروخدا این خواب رو برام یه نفر توصیف کنه من دخترعمه ی خودمو در خواب دیدم که پاهاش سست میشه میوفته زمین لمس میشه و منم میگم نمردم که ماساژت میدم بلند شی انگار مثلا روزی یه بار یا یک روز در میان خلاصه پاهاش اینجوری میشد وباید ماساژش داد تا خوب توی خواب این مدلی بود ها درضمن ما از بچگی باهم بزرگ شدیم گقتیم خندیدیم تا 18سالگی الان نزدیک 8ساله ما رفت و امد نداریم من باعمه ام که مادرش میشه قهرم و اونم یکم مغروره یکمم نه زیاد این چه معنی داره

  42. ارشیا نوریارشیا نوریsays:

    سلام من تا حالا ۴ بار خواب دیدم با دختر عمم رابطه جنسی داشتم میشه تعبیرش و بگید

  43. امیرعلی مصطفی دختامیرعلی مصطفی دختsays:

    من در خواب دیدم که با دختر عمه در یک کلاس هستیم ولی در واقع من خارج از کشور زندگی می کنم