گام به گام آموزش نقاشی ماشین برای کودکان

در اواخر دهه 1800 اتومبیل مدرن ساخته شد که از آن موقع تاالان خودروی محبوب در فرهنگ فناوری ما بوده است.

طولی نکشید که کاریکاتوریست ها با کشیدن چشم، دهان و دادن شخصیت خودشان به اتومبیل ها و وسایل نقلیه دیگر، برای آنها شخصیت سازی کردند. شخصیت دادن به اتومبیل ها از زمانی که انیمیشن اتومبیل دیزنی در سال 2006 منتشر شد تاکنون به طور عجیبی بسیار محبوب شده است.

دوست دارید ماشین کارتونی مورد علاقه ی خودتان را بکشید؟ این گام به گام نقاشی ماشین به شما کمک می کند تا به راحتی ماشین موردعلاقه ی خود را بکشید.

تنها چیزی که برای کشیدن نقاشی ماشین نیاز دارید یک برگه کاغذ و یک مداد، خودکار یا ماژیک است. همچنین ممکن است بخواهید چندتا مداد شمعی، مداد رنگی و یا ماژیک داشته باشید تا بتوانید طراحی نهایی خود را رنگ آمیزی کنید.

در این مطلب از توپ تاپ ، با دنبال کردن مراحل کشیدن نقاشی ماشین، متوجه می شوید که هر مرحله با یک تصویر توضیح داده شده است. در تمامی مراحل خط های جدیدی که به تصاویر هر مرحله اضافه شده اند به رنگ آبی نشان داده شده اند. احتمالا قبل از تمام کردن نقاشی خود لازم باشد بعضی از خط های قبلی را پاک کنید پس مداد خود را به نرمی بر روی کاغذ بکشید.

حالاآماده باشید،پیش به سوی کشیدن نقاشی ماشین. اگر این روش آموزش را دوست داشتید به دیگر گام به گام های نقاشی برای کودکان ما نیز نگاهی بیندازید.

گام به گام نقاشی ماشین برای کودکان

مراحل کشیدن نقاشی ماشین

آموزش نقاشی ماشین مرحله اول

1. با کشیدن یک خط منحنی شکل و افقی شروع کنید.

آموزش نقاشی ماشین مرحله دوم

2. یک خط منحنی دیگر در بالای خط اولی بکشید جوریکه یک شکل بسته شده تشکیل شود.

آموزش نقاشی ماشین مرحله سوم

3. یک خط خمیده کوتاه از جاییکه خط های اصلی به هم وصل شده اند به سمت پایین بکشید. از طرف دیگر، یک خط منحنی گردتر و طولانی تری از نقطه مخالف به سمت پایین و و کمی رو به داخل بکشید.

آموزش نقاشی ماشین مرحله چهارم

4. دوتا خط منحنی کشیده شده در مرحله قبل را ادامه دهید و به هم وصل کنید جوریکه یک شکل بسته تشکیل شود. این شکل بدنه ی ماشین را تشکیل می دهد.

آموزش نقاشی ماشین مرحله پنجم

5. یک خط منحنی کوتاه وافقی از نقطه ی اتصال قسمت بالای ماشین با بدنه ی ماشین بکشید.

آموزش نقاشی ماشین مرحله ششم

6. با کشیدن دو تا نیم دایره در قسمت پایینی بدنه ی ماشین، چرخ ها را مشخص کنید.

آموزش نقاشی ماشین مرحله هفتم

7. در پایین چرخ ها و جاییکه بدنه ماشین و قسمت بالای ماشین با هم برخورد دارند، خط های راهنما را پاک کنید.

آموزش نقاشی ماشین مرحله هشتم

8. پنجره ها را بکشید. دو شکل مستطیلی گرد با استفاده از دو خط منحنی در قسمت بالای ماشین بکشید.

آموزش نقاشی ماشین مرحله نهم

9. با کشیدن دو خط منحنی و موازی در هر کدام از پنجره ها، جزئیاتی را به پنجره اضافه کنید. بعد از تمام کردنش متوجه می شوید که شبیه انعکاس نور روی شیشه است.

آموزش نقاشی ماشین مرحله دهم

10. نیم دایره های سمت چپ ماشین را کامل کنید و دو تا دایره برای چرخ ها بکشید. در قسمت زیر و جلوی ماشین یک نیم دایره برای چرخ دورتر بکشید.

آموزش نقاشی ماشین کودکانه مرحله یازدهم

11. با کشیدن یک خط منحنی در سمت راست هر لاستیک به لاستیک ها بعد بدهید. یک اثر سع بعدی تشکیل می شود. با استفاده از یک خط کوتاه منحنی شکل سپر عقب ماشین را بکشید.

آموزش نقاشی ماشین برای بچه ها مرحله دوازدهم

12. با کشیدن دایره های کوچک داخل هر چرخ، توپی ها را بکشید.

آموزش نقاشی ماشین مرحله سیزدهم

13. یک سری جزئیاتی را به بدنه ی ماشین اضافه کنید. دو خط خمیده از شیشه یا جام جلوی ماشین برای کشیدن کاپوت، رسم کنید. برای نشان دادن درب ماشین، دو خط منحنی وارونه از سمت چپ به سمت پایین بکشید. برای کشیدن دسته ی در یک شکل اشک مانند بکشید. خط های منحنی شکلی دور هر چرخ بکشید.

آموزش نقاشی ماشین مرحله چهاردهم

14. در این سپر جلو را بکشید. یک خط خمیده در جلو و داخل بدنه ی ماشین بکشید، آن را امتداد دهید و خط منحنی دیگری در زیر آن بکشید و یه شکل مستطیلی گرد به عنوان سپر جلو رسم کنید.

آموزش نقاشی ماشین مرحله پانزدهم

15. خط های کشیده شده ی قبلی را از داخل سپر پاک کنید.

آموزش نقاشی ماشین مرحله شانزدهم

16. دو تا دایره بالای سپر جلو برای نشان دادن چراغ های جلویی بکشید.

آموزش نقاشی ماشین مرحله هفدهم

17. درون هر دایره، یک دایره ی کوچکتر بکشید. با کشیدن یه خط منحنی بلند و افقی و یک خط منحنی کوتاه و عمودی شکل به سپر جلو برجستگی دهید.

نقاشی بچگانه ماشین مرحله هجدهم

18. حالا واسه ماشین یه صورت بکشید. دوتا دایره ی کوچکتر درون چراغ ها بکشد. چراغهای جلو به عنوان چشم عمل می کنند. بین چراغ ها دوتا خط منحنی به صورت Uانگلیسی واسه نشان دادن دهان بکشید.

قدم به قدم نقاشی ماشین مرحله نوزدهم

19. در هر کدام از دایره های چشم ها، یک دایره ی کوچک دیگر در داخل بکشید، این دایره ها را سایه بزنید. دو خط خمیده کوتاه یکی در بالا و دیگری در پایین دهان بکشید و بین این خط ها را سایه بزنید.

رنگ آمیزی نقاشی ماشین

20. و در آخر ماشین کارتونی خود را رنگ آمیزی کنید.


در ادامه ببینید :

آموزش نقاشی سر اژدها برای کودکان

آموزش نقاشی پاندا کارتونی برای کودکان

گام به گام آموزش نقاشی ابر برای کودکان


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...