نقاشی گام به گام بچه فیل برای کودکان

فیل‌ها بزرگ‌ترین حیوان زمین در زمین هستند . این حیوان بزرگ با گوش‌های بزرگ , دندان‌های دراز و رو به جلو به نام عاج و بینی بی‌نظیر مثل مار به نام خرطوم شناخته می‌شود .فیل‌ها از زمان‌های باستان در هنر ظاهر شده‌اند . از آن‌ها برای نشان دادن قدرت , وفاداری , حکمت و سایر صفات مثبت استفاده می‌شد .

در بسیاری از فیلم های امروزی ، فیل ها به نمایش در آمده اند و بیش از تعداد کمی از آن‌ها فیل‌های کوچک مانند این یکی را در فیلم شان نشان دادند. به عنوان مثال فیلم های شرکت دیزنی که شامل شخصیت های فیل کودک هستند عبارتند از: دمبو (1941 ، 2019) ، کتاب جنگل (1967) و تارزان (1999).

آیا می‌دانستید ؟ در فیلم کتاب جنگل ، سرهنگ هاتی و فیل‌های جنگلی داخل جنگل در مورد " یک هدف نظامی " آواز می‌خواندند . در روم باستان و هند ، فیل‌ها فقط برای حمل افراد یا اشیا استفاده نمیشدند، بلکه برای جنگیدن در نبردها آموزش ‌دیده بودند . واحدهای نظامی که از این فیل‌های جنگی استفاده می‌کردند ، " یگان فیل " نامیده می‌شدند .

دوست داری یه فیل کوچولوی دوست‌ داشتنی رو بکشی ؟ حالا می‌توانید با کمک این راهنمای آسان قدم به قدم، نقاشی حیوانات را بکشید. تنها چیزی که لازم دارید یک مداد ، یک پاک‌کن و یک ورقه کاغذ است .

دستورالعمل‌های گام  به گام برای کشیدن یک بچه فیل مخصوص کودکان

1. با کشیدن یک بیضی یا دایره شروع کنید. این شکل سر فیل را شکل خواهد داد.

گام به گام نقاشی بچه فیل مرحله اول

2. خط بلندی را از یک طرف بیضی رسم کنید . این خط را در زیر بیضی ادامه بدید تا به آن طرف بیضی برسد. این خط نیمه پایینی صورت فیل یعنی چانه و گونه‌هایش است .

گام به گام نقاشی بچه فیل مرحله 2

3. با کشیدن یک جفت خط منحنی از وسط صورت ، عاج فیل را بکشید. در انتها آن دو خط شکلی شبیه تخم مرغ را بکشید. دو تا بیضی کوچک را درون شکل تخم مرغ بکشید تا سوراخ بینی کشیده شود، حالا قسمت داخل آن دو خط را که قبلا کشیدید چند خط افقی بکشید.

گام به گام نقاشی بچه فیل مرحله 3

4. خطوط راهنما را از چهره فیل پاک کنید.

گام به گام نقاشی بچه فیل مرحله 4

5. از خطوط منحنی برای کشیدن گوش‌های فیل استفاده کنید . حواستون به نوک گوش فیل حتما باشه. بعد به موازات شکلی که برای گوش کشیدید یکم کوچکتر و داخل آن بکشید. حالا چند خط منحنی کنار سر و داخل گوش بکشید.

گام به گام نقاشی بچه فیل مرحله 5

6. حالا جزئیات چهره فیل. چند خط کوتاه و خمیده در بالای سر بکشید تا دسته‌ای از مو تشکیل شود. برای کشیدن هر چشم , یک خط منحنی افقی بکشید و یک بیضی را در بالای آن رسم کنید. بعد یک دایره‌ با دایره کوچک‌تر داخلش و بیضی کوچک در داخل و گوشه دایره ها بکشید. دایره کوچک‌تر را سایه بزنید تا مردمک چشم را کشیده باشید. در نهایت یک شکل منحنی را در بالای هر چشم بکشید تا ابرو‌ها را نشان دهد .

گام به گام نقاشی بچه فیل مرحله 6

7. پاهای جلویی را با استفاده از حرف "U" بکشید. بعد برای کشیدن ناخن های روی پای جلو از حرف کوچک "U" استفاده كنید تا کشیدن پا کامل شود.

گام به گام نقاشی بچه فیل مرحله 7

8. از چند خط خمیده برای کشیدن شانه های فیل و پاهای عقبش استفاده کنید. در انتهای هر پا یک بیضی بکشید و از خطوط کوچک به شکل "U" برای کشیدن ناخن های پا استفاده کنید. روی هر زانو یک شکل مارپیچی را بکشید.

گام به گام نقاشی بچه فیل مرحله 8

9. برای کشیدن دم فیل یک جفت خط بکشید. در نوک آن ، چند خط خمیده کنار هم بکشید که انتها به هم بچسبند. با این کار یک دسته مو انتهای دم فیل رسم شود.

گام به گام نقاشی بچه فیل مرحله 9

    بچه فیل خودتون را رنگ کنید. فیل‌ها معمولا خاکستری یا قهوه‌ای رنگ هستند. اما فیل‌های سیرک را گاهی اوقات سفید رنگ میکنند و یا حتی رنگ های دیگر.

    رنگ آمیزی نقاشی بچه فیل

    آموزش نقاشی گام به گام بچه فیل برای کودکان در یک عکس

    آموزش نقاشی بچه فیل در یک عکس

    دیگر مطالب پیشنهادی :

    چگونه یک سنگ نقاشی کنیم

    چگونه یک زرافه نقاشی کنیم

    چگونه یک دایره نقاشی کنیم


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...