چطوری در امتحان ریاضی تقلب کنیم

ریاضی می تواند سخت باشد. گاهی اوقات ممکن است احساس ناتوانی بکنید و تصمیمی که می گیرید این است که تقلب در امتحان ریاضی بعدی ، لازم است. هرچند، باید به خاطر داشته باشید که اگر تقلب لو برود، عواقبی جدی می تواند داشته باشد. علاوه بر این، شما هیچ آموزشی برای تقلب کردن ندیده اید. در واقع، در مدت زمانی که طول می کشد، که یاد بگیرید چطوری تقلب کنید، می توانید احتمالاً برای همان امتحان مطالعه کنید! با این حال، چندین روش برای تقلب کردن در یک امتحان  ریاضی وجود دارد، اگر تصمیم گرفته اید که از این روش استفاده کنید. تقلب کردن به سادگی از یک روش طولانی مدت نگاه کردن به برگۀ امتحان شخص دیگری، شروع شده است.

استفاده از تکنولوژی

استفاده از تکنولوژی

برنامه نویسی روی ماشین حساب خود. یک برنامه، روز قبل از امتحان بنویسید. تحت تابع Program، روی ماشین حساب خود فرمول ها یا یادداشت های تقلب را تایپ کنید.

اما تعداد زیادی از معلمین، الآن برنامه های روی ماشین حساب ها را چک می کنند. بنابراین، همچنین می توانید یادداشت های خود را در دکمۀ (Vars "(Variables "در یکی از 10 بند لیست شده قرار دهید. قرار دادن یادداشت های تقلب در بخش های متفاوت ماشین حساب کار را برای معلم شما جهت پیدا کردن محل آنها سخت تر می کند، اگر آنها را سرچ کند.

پیام فرستادن به دوستتان

یک پیامک از طریق گوشی هوشمند خود به یک دوست بفرستید. یک پیامک را سریع با سوالی که در امتحان آمده است به یک دوستی که به وی اعتماد دارید – و در ریاضی هم ماهر است، بفرستید! احتمالاً بهترین حالت این است که تلاش کنید از کسی که در امتحان اخیر حاضر نیست، کمک بخواهید، کسی که بتواند فرمول ها و جواب هایی که نیاز دارید را برای شما ارسال کند.

ارسال پیامک به مرکز خدماتی تدریس خصوصی

یک پیامک از طریق گوشی هوشمند خود به یک مرکز خدماتی تدریس خصوصی بفرستید. سعی کنید "به یک معلم خصوصی پیامک بزنید"، یک مرکز خدماتی برای شما دسترسی به یک معلم تدریس خصوصی واقعی ریاضی را از طریق گوشی هوشمند، ممکن می سازد. می توانید سوال خود را از طریق ارسال پیام یا ایمیل از طریق عکس سوالات، ارسال کنید.

زمان پاسخگویی معمولاً 10 دقیقه است. اگر فکر می کنید شما به یک زمان بازگشت پاسخ سریع تر نیاز دارید، با خدمات پیشرفتۀ اطلاع رسانی سریع در تماس باشید.

"به یک معلم خصوصی پیامک بزنید" یک اپلیکیشن دارد که شما می توانید در گوشی اندرویدی خود دانلود کنید. برای کاربران آیفون و گوشی های هوشمند دیگر،  می توانید این سرویس را حتی بدون یک اپلیکیشن استفاده کنید.

استفاده از اپلیکیشن PhotoMath روی گوشی

از یک اپلیکیشن PhotoMath بر روی گوشی خود استفاده کنید. اپلیکیشن از سوال یک عکس می گیرد و فوراْ آن را حل می کند.

این اپلیکیشن، مخصوصاً اگر امتحان شما، طوری است که از شما می خواهد مراحل حل یک مسئله را نشان دهید، از آن جایی که گزینۀ دیدن مراحل متفاوت(بیشتر از خود جواب ) را دارید، گزینۀ خوبی است.

این اپلیکیشن فقط برای تقلب نیست؛ همچنان برای مطالعه هم مفید است. شما می توانید از آن به عنوان یک ابزار آموزشی و درک چگونه حل کردن مسائل ریاضی به صورت گام به گام، استفاده کنید و یاد بگیرید.

پیدا کردن جواب و سوال بصورت آن لاین

جواب سوال را آنلاین پیدا کنید. می توانید از یک سرچ کلی مثلاً در گوگل استفاده کنید یا حتی بهتر است سوال را در WolframAlpha.com تایپ کنید. این WolframAlpha.com یک موتور محاسباتی علمی است، به عبارت دیگر سایت به سوالات، با استفاده از داده های مسئله، جواب آن را از منابعی که قبلاً در آن قرار داده شده است، بدهد. سپس برخلاف یک موتور جست و جوی استاندارد، این سایت با یک جواب به شما پاسخ می دهد، به جای این که یک لیست از صفحات وب که می توانند جواب را داشته باشند.

به خاطر داشته باشید که استفاده از موبایل یک روش تقلب بسیار واضح است. احتمال این اتفاق زیاد است و آن این است که، همان طور که معلم ها و ناظرین حواس شان به موبایل ها هست ممکن است طی امتحان، گیر بیافتید. در بسیاری از موقعیت های در بسیاری از موقعیت ها، لازم است شما موبایل خود در کولۀ خود یا در جلوی درب اتاق بگذارید، یعنی این که این روش اصلاً برای شما جواب نخواهد داد.

استفاده از دیگران

لب خوانی کردن نکته ها

نکته ها را لب خوانی کرده یا منتقل کنید.  تحریک در تماس با یک دوست حین امتحان مطمئناً یک راه قوی برای تقلب است، اما این شیوه کمی ریسک دارد. در بیشتر موقعیت های امتحانی، لب خوانی، صحبت، انتقال نکته ها بین امتحان گیرنده ها مجاز نیست. همچنین این راه کاملاً آسان برای استفاده از یک مسافتی معین می باشد.

استفاده از روش ضربه زنی

از روش ضربه زنی استفاده کنید. این شیوه یک نسخۀ بروز شدۀ کد مورس است، که شامل ارتباط با شخصی دیگر با سیگنال های از پیش تعیین شده است.

در کلاس خود یک دوستی را پیدا کنید که یک شریک خوب برای این کار باشد. این کار بهتر است به شکلی ایده آل با شخصی انجام شود که خیلی از شما دور نباشد(در حالت ایده آل کنار شما باشد) و یک نفری که مطالب را به خوبی می شناسد و بلد است.

یک کدگذاری ضربه زنی ایجاد کنید. مثلاً 5 بار یعنی شمارۀ 5. برای یک عدد مانند 2647 مداد را اول 2 بار، بعد 3 ثانیه مکث کنید. سپس 6 بار ضربه بزنید و همین طور الی آخر. اگر یک سوال چند گزینه ای است، با استفاده از الفبا، سعی کنید به A,B,C,… به ترتیب 1,2,3,… بار ضربه بزنید.

شما همچنین می توانید نسخه های مختلف را امتحان کنید که بر همان اساس عمل می کند. به جای ضربه زنی، سرفه کردن یا عطسه کردن می تواند باعث برقراری ارتباط و رسیدن به یک جواب شود. همچنین میتوانید از زبان اشاره استفاده کنید – به ویژه انگشت ها برای روش های مختلف – تا با یک دوست ارتباط برقرار کنید.

با راهنمایی اشتباه جلب توجه کنید

با راهنمایی اشتباه جلب توجه کنید. یک دوستی همراه با خود داشته باشید که در حالی که شما تقلب می کنید(یا برعکس) یک حواس پرتی ایجاد کند. مثلاً دوست شما، ممکن است از احساس بیمار شدن علائمی بروز دهد به طوری که توجه ناظر امتحان به سمت آن شخص جلب شود و از شما و دیگر دانش آموزان روی برگردانده و صرفاً حواسش به او باشد. این کار به شما کمی زمان می دهد تا دربارۀ نکته ها یا کمک های دیگر که تهیه کرده اید تا به شما کمک شود تقلب کنید، مشورت کنید.

استفاده از بدن و اطرافیان خود

استفاده از اطرافیان و بدن خود

از یک خودکار استفاده کنید. یک خودکاری بگیرید که بتوان آن را باز کرد و یادداشت ها را درون آن جاسازی کرد. یک خودکار خوب برای این کار خودکاری است که می توانید برای برداشتن و تعویض جوهر آن، بتوان آن را باز کرد. خودکار را خالی کنید و یادداشت ها کوچکی که نوشته اید را لوله کرده و به جای کارتریج جوهر آن قرار دهید.

می توانید از یک خودکار مکانیکی استفاده کنید.

همچنین میتوانید خودکار های لوله ای بخرید. اینها خودکارهایی هستند که پنجرۀ کوچکی دارند که با کلیک آنها پیام ها می چرخند.

همچنین می توانید یک خودکار مخصوص بخرید که یک رول کاغذ درون خود، در یک سمت دارد که می توانید به سمت بیرون و به پشت آن را بچرخانید.

می توانید نکته ها را در حالی که به دستشویی رفته اید از ترمز سیفون که نکات را قبلاً آنجا جاسازی کرده اید، بیرون بکشید. بدترین حالت گرفتن دستشویی است که می تواند بدشانسی باشد.

از دست یادداشت ها خلاص شوید. وقتی از آنها استفاده کردید، کارتان با آنها تمام شده است میتوانید آن ها را بیرون اندازید. ترجیحاً جایی که نزدیک کلاس درس، جایی که امتحان دادید نباشد. اگر در کلاس بیاندازید احتمال ردیابی دست خط شما وجود دارد.

استفاده از کفش هایتان

ازکفش های خود استفاده کنید. یادداشت ها را ثبت کرده و در انتهای کفش خود قرار دهید. طی امتحان، برای استراحت، پاهای خود را از کفش خارج کنید و سر خود را برگردانید به اندازۀ زاویه ای که بتوانید یادداشت ها را بخوانید. سعی کنید خیلی واضح این کار را انجام ندهید. مثل این که در حال کش آوردن گردن خود هستید.

می توانید برگه ها یا یادداشت های تقلب را درون کفش خود بگذارید و هر وقت نیاز شد، آنها را بیرون آورید. به یاد داشته باشید، با این حال برداشتن یادداشت ها از درون کفش خود حین امتحان، بدون جلب توجه، کار سختی است. این روش ممکن است جواب دهد، هرچند اگر برای استراحت به دستشویی بروید.

نوشتن یادداشت ها روی لباستان

یادداشت ها را روی لباس های خود بنویسید. فرمول ها و متریال دیگر را که به شما کمک خواهد کرد روی شلوار خود (روی قسمتی که زیر مچ دست است) بنویسید. سپس یک ژاکت بپوشید و روی پیراهن خود اندازید. این کار کمک می کند مجبور نشوید بیش از حد تابلو شوید، آن هم زمانی که اولین برگه را بیرون می کشید تا یادداشت های نوشته شده روی طرف دیگر آن را ببینید.

می توانید تکه های ثبت شدۀ کاغذ را درون هود یا خط کلاه نیز جاسازی کنید.

روی بدن خود بنویسید

روی بدن خود بنویسید. با استفاده از جوهری که کمی همرنگ پوست شماست، یادداشت ها را روی پاها، دست ها، بازوها و مچ پای خود بنویسید – اساساً هر جایی که قابل رویت باشد تا شما با چشم خود در زاویه دید خود، آنها را ببینید.

می توانید سعی کنید شورت یا دامن پوشیده و فرمول ها رادرست بالای خطی که شورت شما آنجا را پوشانده است،  بنویسید. کمی آنها را جابجا کنید اگر زیر لباس گیر می کند. سپس آنها را به پشت برگردانید. ناظرها و معلمین ممکن است بیش از خجالتی باشند یا نگران باشند شما را معذب کنند، به همین خاطر اگر به این روش تقلب کنید، بدن شما بازرسی نمی شود.

روی میز بنویسید

 روی میز بنویسید. یادداشت ها را روی میز با مداد نوشته و سپس پاک کنید و بعد از این که اثری باقی نماند، کاملاً پاک و خشک کنید.

از نوار استفاده کنید

 از نوار استفاده کنید. فرمول ها را روی یک نوار روی پای خود بنویسید، تکه ای دیگر از نوار را بالای محل خونریزی قرار دهید. این کار برای کسانی که شورت بلند یا دامن می پوشند، جواب می دهد.


در ادامه ببینید :

چطوری در ریاضی نمرات خوبی کسب کنیم

چگونه در امتحان ریاضی بالاترین نمره را بگیریم؟

چطوری ریاضی خود را تقویت کنیم؟


3 نظر

  1. Matin bakhshiMatin bakhshisays:

    با برنامه لنز میتوان یک تقلبی خوب داشت اما به شرط این که یک چیز هایی بلد باشی اخه غلط هایی هم داره اما عالی هست لطفا اگر نظرات من خوب بود من را دنبال کنید 1 اینستا گرام Phone.knowledge 2 یا اپارات matin6764 3و...

  2. ابوالفضل خانیابوالفضل خانیsays:

    عالیه این راه حل

  3. حسینحسینsays:

    خوبه ولی به تقلب من نمیرسه هرکی دنبال یک راه حل خوبه بیاد به پیج hossenvahde13در انیستا گرام