تعبیر خواب بیرون بودن اعضای بدن مرده از قبر

تعبیر خواب بیرون بودن اعضای بدن مرده در خواب تعریف های مختلفی را دارد. گاهی در خواب نزدیکان و اقوامی را می بینید که مرده اند. برخی صاحبان علم تعبیر خواب تعبیرهایی را برای این نوع خواب ها نوشته اند. در این مطلب می خواهیم به بررسی تعبیر خواب بیرون بودن اعضای بدن مرده بپردازیم. خواب ها گاه می توانند خبرهای صادقی را از آینده دهند و یا خبری را از افرادی که از این دنیا رفته اند، می دهند.

بیرون بودن اعضای بدن مرده از قبر تعبیرهای فراوانی را دارد. البته این نکته نیز مهم است که کدام یک از اعضای بدن مرده از قبر بیرون است. اگر به طور کلی بخواهیم تعبیری برای این موضوع بنویسیم باید گفت بیرون بودن اعضای بدن از قبر نشانه ی خوبی از احوالات فرد متوفی نیست. 

دیدن این نوع خواب این مفهوم را می دهد که فرد فوت شده وابستگی هایی را دارد که نمی تواند از آن ها دل بکند. معمولا افراد بعد از مرگ وابسته به داشته های خود می مانند و مرگ خود را باور نمی کنند. برای دانستن تعبیر خواب بیرون بودن اعضای بدن مرده با ما در این مطلب همراه باشید.

تعبیر خواب بیرون بودن دست مرده از قبر

در صورتی که دست فرد فوت شده را بیرون از قبر ببینیم این مفهوم را دارد که او وابسته به مال و ثروت خود مانده است. اگر فرد در زمان حیات خود فردی ثروتمند و قدرتمند بوده ممکن است شما این خواب را درباره ی او ببینید. تعبیر خواب بیرون بودن دست مرده از قبر این است که او هنوز نتوانسته از مال و ثروت خود دل بکند. قطعا شما هم با افرادی روبرو شده اید که دارای مال و ثروت زیادی هستند ولی در زمان حیات خود نمی توانند به خوبی از امکانات خود استفاده کنند. 

این افراد معمولا بعد از مرگ در حسرت پول و ثروت استفاده نشده خود می مانند. به خصوص که بعد از مردن خود میبیند که فرزندان و وراث از مال او استفاده می نمایند. همانطور که اشاره شدن بیرون ماندن اعضای بدن مرده از قبر نشان از وابسته گی های فرد متوفی دارد. در صورتی که در خواب دیدید که دست مرده بیرون از قبر است این تعبیر خواب را دارد که فرد در حسرت استفاده از مال و ثروت خود می باشد. بهتر است بعد از دیدین این خواب برای مرده فاتحه ای بخوانیم و از خدا برایش طلب خیر کنیم.

تعبیر خواب بیرون بودن سر مرده از قبر

اگر در خواب ببینید که شخصی از اقوام و آشنایان مرده ، سرش بیرون از قبر است، این تعبیر را دارد که فرد وابستگی شدیدی به خانواده و افراد نزدیکش دارد. به احتمال زیاد این فرد در دوران حیات خود توجه زیادی به خانواده، همسر و فرزندان خود نکرده است و هم اکنون در حسرت محبت کردن به خانواده خود به سر می برد. در علوم تعبیر خواب سر نمادی از ذهنیت، افکار و احساسات فرد است. 

همین مسئله نیز باعث شده تا بیرون بودن اعضای بدن مرده و به خصوص سر این تعبیر را داشته باشد که فرد احساساتی را دارد و یا داشته است که در زمان حیات خود آن ها را سرکوب نموده است و حال بعد از مرگ فرد در حالت وابستگی و حسرت خوردن آن موضوعات قرار دارد.

بر اساس نظریه هایی بعد از مرگ تنها کالبد ذهنی از فرد باقی می ماند. در واقع کالبد ذهنی همان روحی است که در فرهنگ ما از آن یاد می کنیم. بعد از نابود شدن جسم کالبد ذهنی فرد به جهانی دیگر منتقل می گردد و گاهی نیز فرد چنان وابستگی های عمیق و بسیاری دارد که نمی تواند از این دنیا جدا شود و حیات جهان بعدی را آغاز نماید.

تعبیر خواب بیرون بودن پای مرده از قبر

در این مطلب به بررسی تعبیر خواب بیرون بودن اعضای بدن مرده از قبر می پردازیم. از دیگر اعضای بدن که ممکن است از قبر بیرون باشد پا است. تعبیر به خصوص و دقیقی در این مورد وجود ندارد ولی تعبیر کلی که در این مورد آورده و نوشته شده است این است که بیرون بودن پای مرده از قبر نشان از وابستگی به مقام و شغل است. 

در علم تعبیر خواب پا نمادی از حرکت و موقعیت است. در صورتی که شما خوابی را دیدید که در آن پای مرده بیرون از قبر بود این تعبیر را دارد که به احتمال زیاد فرد به شدت وابسته به شغل و یا مقام خود بوده و یا اینکه در حسرت کارهایی است که در زمان حیات آن را به انجام نرسانده است.

بنابراین تعبیر خواب کلی برای بیرون بودن اعضای بدن مرده از قبر این است که فرد وابستگی هایی را در این دنیا دارد که به شدت به آنها علاقه مند است. بعد از دیدین خواب ها و دانستن تعبیر آنها بهترین کار این است که برای فرد فوت شده دعا کرده و برایش آمرزش بطلبید. خواب ها رازهایی را دارند که نباید به سادگی از آنها گذشت.


در ادامه ببینید :

تعبیر خواب مرده از قبر بیرون کشیدن

تعبیر دیدن مرده در خواب | توپ تاپ

تعبیر خواب گذاشتن مرده در قبر


42 نظر

  1. تهمینهتهمینهsays:

    سلام وقت بخیر من چند شب پیش خواب دیدم پدربزرگ سید من که حدود یکسال است فوت کرده قبرش در خانه خودش بود در گوشه ای از پذیرایی و یک آقا که عبا پوشیده بود جسم پدربزرگم را از قبر در آورد و همه گریه میکردند مثل روز خاکسپاری و بعد روی قبر در آهنی بود در را بلند کرد و گذاشت و گفت به آرامش رسیده و ما با تعجب به او گفتیم جنازه بیرون است و او گفت این که میبینید روحش است جسمش در خاک است تعبیر چیست ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در زندگی خود دقیق تر شوید و بهتر است برای ارامش روحشان صلواتی خیرات دهید

  2. سیده صفورا سجادسیده صفورا سجادsays:

    سلام ببخشید خاله من چند شب پیش خواب دیده که مادربزگم که فوت شده سنگ قبر نداشته و کفن از روی یک طرف صورتش کنار رفته و دستش از قبر بیرون بوده.....تعبیر چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر این رویا به وابستگی های مادی و دنیوی مربوط است. برای آرامش روح مادربزرگتان دعا کنید.

  3. الهه رضاییالهه رضاییsays:

    سلام خواب دایی جوانم را دیدم که ۷ماه است فوت شده...خواب دیدم که دست راستش از قبرش بیرون است و لباس سفید هم پوشیده بود در انگشتش هم انگشتر در نجف بود...من تو خواب خیلی ترسیدم ازاینکه دستش سالم سالم بود و آستین سفید داشت...تعبیرش چیست ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نیازمند بودن میت به دعا و خیرات است

  4. آنیتاآنیتاsays:

    سلام پدر همسر من 4 ماه است که به رحمت خدا رفته. دیشب من در خواب دیدم که با همسرم به سرخاک پدر شوهرم رفتیم و گویا 10 روز از مرگش می‌گذشت و سنگ روی قبرش نداشت هنوز ، و همسرم مشغول خواندن فاتحه بود و با دستش خاک را از روی قبر کنار میزد. دلیل این کارش را نمی‌دانستم و فقط نگاه میکردم تا اینکه بعد از کمی کنار زدن خاک دست پدر همسرم را دیدم که از خاک بیرون است و همسرم خوشحال از اینکه پدرش زنده است خاک ها را به سرعت کنار میزد تا به سر و گردن پدرش رسید و پدر همسرم با کمک همسرم از قبر بیرون آمد و من در کمال تعجب از او پرسیدم که شما زنده هستید و نمرده اید? ایشان هم گفتن که بله من زنده ام و من با تعجب از او میپرسم که چطور ممکن است که یه نفر 10روز بدون آب و غذا زیر این همه خاک زنده است و ایشان فقط لبخندی به لب داشت. و یه لباس معمولی به تن داشت که همیشه برای خرید روزمره به بیرون میرفت اما کفن نداشت . و به سرعت هم از آنجا رفت. و من در خوابم این قصه نبش قبر را برای افراد خانواده همسرم تعریف میکردم و آنها اصلا حاضر به شنیدن و قبول کردن این قصه نبودند. و مدام میگفتند که از فلانی (همسر من) این کار بعید است

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای ایشان زیارت عاشورا و سوره ی یس بخونین

  5. احمدیاحمدیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم تو قبرستونی هستم که همه مرده ها پاهاشون از قبر بیرون و سالم مونده خیلی وحشتناک بود ،دولا میشدم ببینم بقیه بدنشونم دیده میشه یا نه انگار زیر کفن بقیه بدنشون با باند و چسب پوشونده بودن و دیده نمیشد یادمه روی قبر یه نفر سال وفاتش که سال ۸۹ بود دیدم خیلی ترسیدم که پاش هنوز انقدر سالم.تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه مشکلی براتون پیش میاد

  6. پیمان فتاحیپیمان فتاحیsays:

    سلام شما ۱بار در کامنت تعبیر خواب نظردهندگان که گفتن دست متوفی از خاک بیرون اومده فرمودید که وابستگی مادی و دنیوی هست. در جای دیگر فرمودید که باید خیرات کنند. حقیقتش خانمم خواب مادرشون رو دید که دستشون از قبر بیرون اومده و طبق تعبیری که در سایت گذاشتین فکر کردیم وابستگی دنیوی هست ولی بعد از خوندن نظرات که فرمودید خیرات بشه مردد شدیم که تعبیر واقعی چی هست...!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد کارهای ناتمام دارند بهتر است اگر دینی دارند ادا کنید و برای ارامش روحشان قران بخوانید

  7. وحیده حیدریوحیده حیدریsays:

    سلام من خواب دیدم با خواهرم و پسرم توی جایی کویر مانند هستیم که من ایستاده بودم کمی دوتر از خواهر و بچم اونا نشسته بودند ،بعد دیدم شاید هزار دست مرده از خاک کویر بیرونه ،رفتم به خواهرم بگم حتی یه دست نزدیک بچم بود میترسیدم یهو ببینه و بترسه و بعد دیدم در جایی روی آسمانم با چند نفر زندگی میکنیم ولی انگار قرار تازه متولد بشیم و باید از آسمان خودمونو پرت کنیم پایین بدون هیچی ،دوستام میگفتن بریم ببینیم دنیا جدید چجوریه ،منم تا اخر خوابم از ترس نتونستم پرت کنم خودمو ولی میدونستم باید بپرم.

  8. علی علاالدینیعلی علاالدینیsays:

    سلام تازه فوت شده و تو هال خونه خواب دیدم دفنش کردیم و هر چی خاک میریختیم روش جنازش میومد بالا و پایین نمیرفت و پاش از کاوری که توش بود بیرون مونده بود خواب دیدم و پسرش اومد پاشو کشید گفت نه من بابا رو میخوام ببینم بابا یهو پاشد و دیدیم زندست بغلم کرد و خیلی جوون شده بود و گفت دستت درد نکنه

  9. صادق کاکیصادق کاکیsays:

    سلام من حدود ۷ سال پیش خواب دیدم که یکی از اعضا خانوادم فوت شده و پاش بیرونه و وقتی به پاش دست میزدم انگار ی اتشی از تو قبر بلند میشد و میگفت به من دست نزن منم مرتبا چند مرتبه بدون اختیار به پاش دست زدم که همون اتیش من رو برد تو قبر و دیدم که تو برزخم و با هزاران نفر دیگه تو بیابان برهوت در حال راه رفتنم که یه سواره داشت میامد سمتمون و وقتی پرسیدیم کیه گفتن که حضرت علی (ع) و بعدش با شمشیر مارو نصف کرد دست برقضا الان همون کسی که خواب مرگش رو دیدم و خیلی خیلی ادم با انصاف و با وجدان و با خدایی بود فوت شده و یه بچه کوچیک ازش جا مونده به همراه همسرش که باعث تصادف و مرگ خانواده من شده و به همین خاطر ی کینه بزرگ تو دلم مانده برای از بین رفتن خانوادم به کلی سردرگمم اگه میشه کمک کنید

  10. بابک اثنا عشریبابک اثنا عشریsays:

    سلام خسته نباشید.پدرم ۱۲ روز پیش فوت کرد.دیشب به خوابم آمد من پسر آخر خانواده هستم.و پدرم یک ماه در بستر بیماری بود و من در بیمارستان از او مراقبت میکردم .دیشب خواب دیدم که خوب شده و سر پا دست رو چار چوب در اتاق بیمارستان گذاشت.و سر پا دستشویی کرد .و کسی دستشویی او تمیز نکرد نگاه کردم دیدم چیزی از روی زمین نمانده.معنیش چیست ممنون

  11. سعید جسعید جsays:

    سلام.مرحوم پدرم به خواب یه نفر از اقوام اومده و گفته که پاهام از قبر بیرون موندن به پسرام بگو پاهام‌رو بپوشونن تعبیرش چیه خواهشا

  12. موسی تمیمیموسی تمیمیsays:

    با سلام مادر بزرگم دو هفته پیش فوت کردن خواب دیدم که داریم تشیعش میکنیم اما پاش از کفن خارج شده ممنون میشم پاسخ بدید

  13. احمد ساحمد سsays:

    وقتی پدرم فوت کرد بچه بودم چندروز بعد خواب دیدم توی قبر سیمانی گردی دراز کشیده و یکی از پاهایش رو جمع کرده انگار جا نبود ک پاشو دراز کنه از زیر قبرش هم اب رد میشد لطفا تعبیرشو برام بگید نزدیک چهل سال پیش این خوابو دیدم هنوز برام سئوال با تشکر

  14. ملیحملیحsays:

    سلام . من خواب یکی از اقوام که فوت کردن چند روز پیش رو دیدم که از جای گود بالا میومد و یک نفر دست راستش رو جدا کرد و داد به من . تعبیر این خواب چی؟

  15. نسیم صادقینسیم صادقیsays:

    من خواب دیدم رفتیم سر قبر مامان جونم ولی ایشون رو قبر خوابیده بودن وخیلی چاق و سرحال بود رفتیم روش پتو بود درست کردیم. ایشون قبرشون جایی دیگه بود تو یه اتاق بود. بعد تو خوابم میگفتم دکتر اشتباه تشخیص داده مرده و زنده شده بعد بهش گفتم بیا خونمون اخه دوسال اخر عمرشون به خاطر بیماری باهام دیگه زندگی میکردیم. گفتند نمیام. بعد زنداییم یه قابلمه حلوا درست کرده بود که رنگ زرد داشت و چرب بود روغن روش بود بعد با دخترش اینو پخش میکردن و ته قابلمه که حلوا بود و میخورد.

  16. زهرا حیدریزهرا حیدریsays:

    خواب دیدم تشیع جنازه کسی ست که‌من نمیشناسم و به همراه بقیه به قبرستان رفتیم‌ که کسی که فوت شده دفن شود ولی در آنجا پدر خودم که چندین ماه است فوت شده از قبر بیرون و درون کفن بود و اطرافیان از این موضوع غافلگیر نبودند حتی خودم میخواستم او را بغل کنم که جنازه از روی جایی که روی آن بود افتاد سریع جنازه پدرم را بلند کردم و او را در آغوش گرفتم و گریه کردم میتوانستم حس کنم که بدن پدرم سالم است

  17. ma fma fsays:

    سلام من خواب دیدم پسرعموی فوت شده ام رو دیدم کع روی قبر خودش خوابیده بود ممنون میشم تعبیرش رو بگین

  18. ma fma fsays:

    سلام من خواب دیدم پسرعموی فوت شده ام رو دیدم کع روی قبر خودش خوابیده بود ممنون میشم تعبیرش رو بگین

  19. م نم نsays:

    با عرض سلام ، خواب دیدم که رفتم بالای قبر پدرم که حدود بیست سال پیش فوت کرده . نیمی ار بدنشون بیرون قبر بود . دست منو گرفت و با مهربانی گفت خیلی سخت بود خیلی سخت بود ، ولی حالا راحت شدم و خوشحال بود . ممنون میشم بفرمایید تعبیرش چیه ؟

  20. ZahraZahrasays:

    سلام من خواب دیدم که درخانه قدیمی بابابزرگم که فروخته شده همه آنجا نشستیم که یه زن یا یه روح زن داره هممونو اذیت میکنه من ازترس رفتم به قبرستان که دهاتمونه واونجا مادربزرگم و مامانو بابای مادربرزگم و بابای پدربزرگم و ویکی از فامیلای ما که سید هست دارم صداشون میکنم که بیان کمکم کنن بعداز چندبار صدا کردن وگریه کردن همه قبرهای که صدا میکردم باز شدن و فقط صورت مادربزرگم ازقبر اومد بیرون فقط صورتش بدنش داخل قبر بود و صورت استخوانی هم داشت وبعداون روح اون زن ناپدید شد وهمه قبرها بسته شدن میخواستم بدونم تعبیرش چیه

  21. مهناز کیانیمهناز کیانیsays:

    پسر عمویم ۴۰روز فوت کرده بود و ۳۴سال داشت دستی که انگشتر ازدواجش دستش بود از قبر بیرون بود ولی ۲ است طلاق گرفته بود وقتی دست از قبر بیرون باشد نشانه چیست

  22. وجیههوجیههsays:

    سلام من جنازه متحفن وبوگرفته وکبود پدر همسرم رو دیدم که یه کفن مثل گونی روش انداخته بودن وسر کبود وپاهاش بیرون بود.که تو یه خونه که ظاهرا متعلق به دخترش بود قرار داشت من میگفتم به دخترش چرا پدر رو خاک نمکنی اونم میگفت نمیزارم دفنش کنن واب یخ میریخت رو مرده.

  23. معصومه امیریمعصومه امیریsays:

    سلام خواب دیدم خونه قدیمی پدر بزرگم هستیم و من در ایوان ایستادم و به سمت راهی که به جنگل منتهی میشه نگاه میکنم و میدونم پدرم با مردی که نمیشناسم تو حیاط هستن و احضار روح میکنن وقتی به آن راه نگاه میکنم میبینم پدر بزرگم که فوت شدن با لباس مرتب و ریش سفید در حال اومدن هستن من جیغی از سر خوشحالی میکشم و قصد دارم به سمتش بدوم که پدرم داد زد نرو من به سمت پدرم نگاه میکنم میبینم تا گردن در خاک هست فقط سرش از خاک بیرون هست و به من میگن اون جن هست که خودشرو به شکل پدربزرگ در آورده. من تو خواب از وضعییت پدرم نگران نیستم

  24. آزاده آذرخشآزاده آذرخشsays:

    همسرم چندساله بیماره..دیشب توخواب دیدم اون مرده و تو دسشویی خاکش کردیم تمام بدنش تو خاک بود ولی دست و صورتش خون آلود وکثیف بیرون خاک بود لطف میکنید بگین تعبیرش چیه

  25. آزاده آذرخشآزاده آذرخشsays:

    همسرم چندساله بیماره..دیشب توخواب دیدم اون مرده و تو دسشویی خاکش کردیم تمام بدنش تو خاک بود ولی دست و صورتش خون آلود وکثیف بیرون خاک بود لطف میکنید بگین تعبیرش چیه

  26. زهذاانامنیازهذاانامنیاsays:

    من خواب دیدم رفتم سره خاکه پدرم دیدم سرش با شانه هاشون بیرون قبره ببخشید تعبیرش

  27. مبین.جعفریانمبین.جعفریانsays:

    خواب دیدم داشتم با مادرم روی در اتاق مث ی عکس حرف میزدم اونم حرف میزد.یهو‌خشکش زد و مرد با چشم باز.رفتم دنبال خواهرم ک بیادو ازش بپرسم چرا مرددوباره ک برگشتم دیدم دستش از لای در همون اتاق بیرونه تا مچ ولی دربستس.درو باز کردم ک بعلت ناله زیاد درخواب همسرم منو بیدار کرد.تعبیرشو بگین لطفا

  28. فاطمه موسوی ثابتفاطمه موسوی ثابتsays:

    سلام وقتتون بخیر. من دیشب خواب دیدم مادرم که ۵ سال پیش فوت شده، سر و دستانش تا آرنج از خاک بیرون هست و با خوشرویی با من احوالپرسی می کرذ. من ناراحت بودم و غصه می خوردم ازین که به اندازه ی کافی به دادش نرسیدیم، اما مادرم مرا دلداری می داد.

  29. مریم حسینیمریم حسینیsays:

    میشه لطفا تعبیر خواب بیرون بودن پای مرده از کفن در حالی پاها میت سیاه شده بود رو بگید

  30. نازیلا بهادرانینازیلا بهادرانیsays:

    خواب دیدم مادرم فوت کرده بدنش را خاک کردیم ولی سر مادرم پیش من بود و از او مراقبت میکردم در این حین به مسافرت رفتم و خواهرم پیش مادرم بود وقتی اومدم دیدم سر مادرم نیست با گریه و زاری به دنبال سر مادرم میگشتم تا پیدا کردم خواهشا بعرمایید تعبیرش چیست؟

  31. احمدشیخاحمدشیخsays:

    سلام پدرمن 8ماهه فوت شده خواب دیدم ک پدرم درون قبراست سرش بیرون ازقبربود.مردم هم دورش جمع بودن وداشت مردم صدامیزد.میگفت چراجواب منونمیدین.کسی چیزی نمیگفت ونگاهش میکردن فقط.تااینکه یک نفراومد یک دست ویک پای پدرم گرفت کوبید به یک دیواری پدرم دیگه چشاش بسته شد ودرون قبرگذاشته شد.تعبیرش چیه

  32. زهراسادات خدائیزهراسادات خدائیsays:

    سلام،پدرشوهرِمن فوت کرده اند. یکی از خواهرهای همسرم خواب پدرشون را دیدند که پاشون از قبر بیرون بوده. یکی از علمای تعبیر خواب گفتند تعبیرش اینه که ایشون یا وصیت نکرده اند یا به یکی از فرزندان خود بدهکار هستند. آیا این تعبیر درسته؟! شایان ذکر است که : همسر من در زمان جوانی تمام درآمد و ذخیره ی پول خود را برای خانواده پدری و خرید منزل پدری خرج کرده و برادران و خواهران ایشون مطلع هستند اما همسرم را به گذشت کردن از حق خود ترغیب میکنند. اما اکنون خودمان در زندگی زناشویی به آن پول نیاز دارن. ممنون میشم راهنماییم کنید.

  33. مرضیه حیدریمرضیه حیدریsays:

    سلام مادرم حدود یک ماه پیش فوت شدن امروز بعد از ظهر خواب دیدم از قبر بیرون هست در پارچه ای سفید یک دستش بیرون دست راستش بودو صورتش دیده میشد و برایش قران میخواندند من رفتم آن سمتش که ببینمش دیدم بدون لباس است و لاغر تر شده من و خواهرم رو که با لباس سیاه بودیم و گریه می کردیم رو که دید دو دستش باز کرد و ما رو در آغوش گرفت و من گفتم دلم برات تنگ شده کسی گفت باید بزاریمش داخل قبر گفت نه اونجا تاریک هست با حالت مظلوم و بیدار شدم تعبیرش چیست

  34. مریم جهانگیریمریم جهانگیریsays:

    سلام دیروز یکی از اقوام دور ما مرد مسنی بود فوت کرد وشب من خواب دیدم خاکش کردند ولی سرش را خاک نکردند ومن هرچی گفتم سرش از خاک بیرونه گفتند بعداز چلهم سنگ که گذاشتیم میزاریمش داخل تعبیرش چیه

  35. لطیفیلطیفیsays:

    سلام من خواب پدرم را که شش ماه پیش فوت شده دیدم خواب دیدم قسمتی از بدنی پدرم مثله پا ودستش بیرون از قبرش است که قبرش سنگ ندارد.من در خواب به برادرم گفتم چرا اینگونه است پدرم و با برادرم سرخک پدرم رفتیم و برادرم سعی کرد دستو پای پدرم را در قبر جای دهد و رویش خاک ریخت ولی باز من دیدم دست پدرم بیرون از قبر است. تعبیر این خواب چیست؟

  36. مسعود ابراهمیمیمسعود ابراهمیمیsays:

    سلام پدر من نزدیک به یک سال ونیم است که از دنیا رفته . دیشب خوابش را دیدم که تنها سرش از خاک بیرون است و زمین که توش بود گلش هم تازه بود کمی با هم حرف زدیم بعد بیدار شدم لطفا تعبیرش کنید ممنون میشم 🙏

  37. سارا موسویسارا موسویsays:

    سلام وقت بخیر،پدر بنده چهارساله فوت شده وسید هم بودن ،خیلی علاقه به خواهر زاده ام داشت ودرپایان عمرش نتونست اونو ببینه ومشتاق هم بود ببینه اما نشد،چند شبه خواهر زاده ام خواب میبینه که با پدرش رفتن سرخاک پدرم و پدرم اونجا میاد بهشون میگه که من اینجا نیستم و سر این خاک نیاین هیچکس داخل این قبرنیست،بهمراه پدرم یه سگی بوده که مثل آدم حرف میزده ومیگفته اگر می‌خواین بدونین قبرشون کجاست بیاین تا نشونتون بدم چند شبه این خواب رو هم خواهر زاده ام میبینه هم خواهرم پدرم همش میگه قبر من اینجا نیست و اینجا نیاین

  38. هستی شکیباهستی شکیباsays:

    سلام خسته نباشید دیشب خواب دیدم مامانم که یکسال پیش فوت کرده سرش از قبربیرون مونده و زنده است ودرحال ناله ولی صورتش بسیار زیبا و جوان شده لطف میکنید تعبیرش رابگوئید

  39. هستی شکیباهستی شکیباsays:

    سلام خسته نباشید دیشب خواب دیدم مامانم که یکسال پیش فوت کرده سرش از قبربیرون مونده و زنده است ودرحال ناله ولی صورتش بسیار زیبا و جوان شده لطف میکنید تعبیرش رابگوئید

  40. ۰۰۰۰says:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم لطفا تغییر خوابم بگین داخل قبرستانی بودم تمام قبر ها رنگ سفیدی داشتن با فاصله نسبتا دوری می دیدم که یک مرده تازه فوت شد قبر سفیدی داشت و سرش بیرون بود به اطراف و به من نگاه میکرد

  41. م.عم.عsays:

    سلام وقت بخیر.من امروز صبح خواب دیدم انگار از آسمون اومدم پایین و بعدش روی قبر یه دختر غریبه رو دیدم که کفن از رو صورتش کنار رفته و پر از خاک و ماسه است قبرش با اینکه قبر سنگ داشت اما قسمت بالای قبر باز بود و میشد خاک و صورت دختره رو دید دختره هم صورتش سالم بود تقریبا بعد تو خواب بهم گفتن انگار این دختر خودکشی کرده منم ناراحت شدم براش و اونجارو ترک کردم و یکم که گذشت انگار یک مهمونی بود و کلی آدم جمع شده بودن یه دختر بچه خوشگل اومد پیشم و باهاش بازی کردم توی چادر مامانش قایم شده بود...دیگه ادامه خواب دقیق یادم نیست

  42. ا.صا.صsays:

    بنده دیشب خواب پدر عزیزم که یک سال شش ماه که فوت شده دیدم .خواب دیدم پدر عزیزم تو تابوته عموم که قبل از پدرم فوت شده بود نزدیک دوساله تو تابوته پدرم تابوت جلو عموم تابوت عقب داشتن میبردن من هم نظار گر بودم در خواب یک دفعه پای پدرم از تابوت اویزونه دارن میبرن ورم کرده انگار چند روز که از مرگش گذشته خاک نکرده بودیم همین که من پای پدرم دیدم گریه کردم شیون کردم انگار برادرم بود که میخواستم کسی نفهمه برود پا رو بزار در تابوت همینطور با خودم گریه میکردم میگفتم بابا جون من چند روز فوت شده بیرون بوده ولی بو نگرفته تعبیرش لطف میکنید