فوت و فن های بیرون دادن دود از دهان به شکل های مختلف

فوت و فن های دود بیرون دادن راه خوبی برای وقت گذراندن کنار دوستانتان و یا تحت تاثیر قرار دادن جمع است. و این فوت و فن ها بسیار ساده هستند. تنها چیزی که برای یادگیری نیاز دارید، مقداری صبر و مقداری تمرین است.

برای اجرای فوت و فن ها دود مناسبی ایجاد کنید.

تمرین در اتاقی که جریان هوای کمتری دارد

در اتاقی با جریان هوای کم تمرین کنید. روز های بادی اجرای این روش ها را حتی برای کسانی که این کار را حرفه ای انجام می دهند، غیر ممکن می کند. شما به کمترین میزان باد بیرونی احتیاج دارید . پس از کولر و پنکه دور بمامید، پنجره ها را ببندید و یک اتاق ساکن و ساکت انتخاب کنید.

روی نگه داشتن دود در دهان تمرین کنید

روی نگه داشتن دود در دهانتان کار کنید. دود شروع به پخش شدن در ریه هایتان می کند و ضعیف تر و باریک تر میشود. نفس های کوتاه بگیرید، لپ هایتان را به آرامی باد کنید، و تلاش کنید دود را در دهانتان نگه دارید. به جای یک دم عمیق از سیگار یا قلیانتان، پوک های کوتاه 3-4 بخشی بزنید.

 شما باید دود را در گلوی خود احساس کنید، مخصوصا زمانی که سریع تنفس می کنید.

به آرامی دود را از دهان بیرون کنید

آرام دود را بیرون بدهید. یک بازدم طولانی و آرام، دود را منسجم نگه می دارد، کمک می کند که دود شبیه ابری ضخیم و منسجم به نظر برسد. تلاش کنید در بازدم دود را کنترل شده جاری کنید و اجازه دهید دود از دهانتان بیرون بیاید، آن را با فشار بیرون ندهید.

انتخاب ابزار تولید دود به صورت منطقی

ابزار تولید دود را منطقی انتخاب کنید. ابزار های دودزا ی رول شده مثل سیگار ها، joint  و blunt به دلیل اینکه کاغذ نیز با ماده ی درون آن می سوزد، دود ضخیم تری دارند. E-pen ها همراه با گنجایش دود زیاد نیز ابزار خوبی در تولید دود برای کسانی که می خواهند این فوت و فن ها را اجرا کنند، هستند. اما ساده ترین ابزار برای این کار قلیان است زیرا گلیسیرین موجود در شیشه ی قلیان برای ایجاد یک دود ضخیم در هوا لازم است.

Water bong ها و پیپ سخت ترین ابزار برای تولید دود ضخیم هستند.

روی بیرون دادن دود کار کنید

روی بیرون دادن دود کار کنید. این راه آسان یک راه خوب برای تمرین نگه داشتن دود به جای ریه هایتان در دهانتان است. برای انجام آن، یک پوک بزرگ بزنید و سپس دهانتان را ببندید. دهانتان را با یک بازدم سریع مثل “ puh “   باز کنید. انگار یک توده ی توپی شکل از دود با لبانتان ایجاد می کنید. باید دهانتان را کاملا خالی کنید. اگر دود توپی شکل ایجاد شده بزرگ و سفید رنگ است، شما کارتان را درست انجام داده اید.

انتخاب مدل اژدها

مدل اژدها را امتحان کنید. این راه ساده راه خوبی برای تمرین استفاده از بینی و دهانتان به طور همزمان است. این کار با بیرون دادن 4 جریان دود مختلف انجام می شود: 2 تا از دهانتان و 2 تا از بینی. برای انجام این کار:

یک دم عمیق از دود بگیرید و در صورت امکان در دهانتان نگه دارید.

لب پایینی تان را به طرفین باز کنید و لب بالاییتان را به وسط آن بچسبانید. بنابراین دو راه خروج در طرفین دهانتان ایجاد میشود.

هم زمان از لب ها و بینی تان، دود را خارج کنید.

روح بسازید!

روح ساختن با دود

بعد از یک مکش متوسط دود را در دهانتان نگه دارید. بیرون دادن دود شبیه روح وقتی اتفاق می افتد که شما بخشی از دود را بیرون داده و سپس دود را دوباره با داخل تنفس کنید.

دهان را باز کرده و دود را به آرامی بیرون دهید

دهانتان را باز کرده و دود را به آرامی بیرون دهید. دهانتان را نیمه باز کرده و برای چند ثانیه به آرامی دود را بیرون دهید. آرام انجام دهید تا دود خیلی از صورتتان فاصله نگیرد.

 به این فکر کنید که اجازه دهید دود از دهانتان فرار کند به جای آنکه آن را با فشار بیرون دهید.

به سرعت دود را به داخل بکشید

به سرعت دود را به داخل بکشید. لب هایتان را باهم نگه دارید و به جلو حرکت دهید، مثل دستگاه مکش همه ی دود را به داخل بکشید.

تلفیق دود با دم ناگهانی

آن را با دم ناگهانی تلفیق کنید تا راحت تر باشید. اجازه دهید دود از دهانتان خارج شود و سپس دوباره آن را به داخل بکشید اما می توانید این کار را با دم ناگهانی سریع تر انجام دهید:

زمانی که دهانتان پر از دود است، با لب های بسته زبانتان را به سمت سقف دهانتان پیچ دهید.

هنگامی که می خواهید دهانتان را باز کرده و دود را بیرون دهید، زبانتان را ناگهانی پایین بیاورید.

قبل از آنکه دود از شما دور شود به سرعت آن را به داخل بکشید.

دم فرانسوی یا آبشاری انجام دهید.

گرفتن دم فرانسوی یا آبشاری

یک دم بزرگ و کامل بگیرید. اگر ممکن است دود را در دهانتان به طور معمول نگه دارید. این روش با دود سفید و ضخیم بهتر اجرا می شود.

لب پایین را بالا دهید و دهان را آرام باز کنید

لب پایین خود را به سمت بالا داده و دهانتان را به آرامی باز کنید. مثل زمانی که نوشیدنی می خورید لب پایین خود را به بیرون نگه دارید. اجازه دهید دود از دهانتان فرار کند، با لب پایین خود آن را منحرف کنید.

دود را از سوراخ بینی به درون بکشید

از سوراخ بینی خود دود را به درون بکشید. زمانی که دود فرار می کند و با لب پایینی شما منحرف می شود، به آرامی با بینی خود آن را به درون بکشید. این مانند یک آبشار برعکس به نظر می رسد، یک حرکت پنهانی بین بینی و دهانتان.

ترکیب دم فرانسوی با روشهای دیگر

دم فرانسوی را با روش های دیگر ترکیب کنید. تلاش کنید یک دود حلقوی با دهانتان بسازید و سپس آن را از بینی به درون تنفس کنید. میتوانید آن را با روش روح تلفیق کنید؟ به طوری که دود با دهانتان بیرون داده و با سوراخ بینی به درون بکشید؟

انتخاب روشی که صورتتان را مثل روح از دود پر کنید

روش را که صورت خود را مثل روح از دود پر کنید را امتحان کنید. این یک راه صبورانه و ساده تر روش دم فرانسوی است. برای انجام آن باید یک مکش بزرگ و کامل انجام دهید. دهانتان را از سمت لب پایینی خود باز کرده و به آرامی بازدم کنید، دود را به سمت بالا و بیرون جهت دهید، به آرامی بازدم را ادامه دهید، چانه ی خود را به پایین کج کنید تا کل صورت خود را در دود بپوشانید.

دود حلقوی خیلی خوب ایجاد کنید.

چگونه دود حلقوی درست کنیم

دهانتان را پر از دود کنید. یک مکش کامل و طولانی انجام دهید و دود را در دهانتان نگه دارید. دود حلقوی تنها به دود ضخیم و کامل فرم گرفته قابل اجراست، پس توجه کنید که از قلیان یا سیگار برای تمرین استفاده کنید.

دهان را به شکل O باز کنید

دهانتان را به شکل o باز کنید.بعضی از مردم با برگرداندن لب هایشان به پشت دندان هایشان می توانند این کار را انجام دهند اما در حالت کلی زمانی وفق می شوید کعه حالت دهانتان شبیه گفتن کلمه ی oh باشد. دهانتان را باز و گرد نگه دارید موفق خواهید بود.

نفس های سریع و پشت هم برای خارج کردن دود

از نفس های سریع پشت سرهم برای بیرون دادن دود استفاده کنید. نظرهای مختلفی برای بهترین راه اجرای این روش وجود دارد زیرا سخت ترین قسمت حلقه بیرون دادن است:

نفس هایتان را به سرعت و پیوسته بیرون بدهید. خیلی از گروه ها آن را سکسکه ی برعکس می نامند. سکسکه نفس کشیدن کوتاه و سریع است. حس این کار مثل ضربه ی ناگهانی است. سعی کنید با بیرون دادن نفس خود صدایی مثل " هاه هاه هاه" ایجاد کنید.

از زبان خود برای بیرون دادن ناگهانی و تکه تکه ای نفس خود استفاده کنید. زمانی که به هوا ضربه میزنید مانند سنگین تلفظ کردن کلمه ی " to  " است.

حلقه ها را به صورت ضربات تنفسی بیرون دهید. دهانتان را کج کنید تا لپ هایتان به درون فرو روند. با انگشت به لپ خود ضربه بزنید به صورتی که بتوانید هوا را از دهان خود خارج کنید. شما می توانید ضربه ها را پیوسته بزنید تا به مرور بهتر شوید.

تغییر دادن شکل حلقه های دود

شکل دهانتان را تغییر دهید تا شکل حلقه ها نیز تغییر کند.

حلقه ها به اندازه ی دهانتان و نیرویی که استفاده می کنید تا دود را بیرون بدهید بستگی دارند. وقتی پایه ی این کار را آموختید، تمرین کنید که با حرکت دادن لب های خود و کار کردن روی ریه هایتان سایزهای مختلفی از حلقه ها بسازید.

شما می توانید به راحتی حلقه هایتان را به شکل قلب بسازید. بعد از آنکه حلقه را بیرون دادید به بالاتر از حلقه، به هوا ضربه بزنید. نتیجه ی هوای از هم پاشیده بالای حلقه را گود می کند و شکل قلب ایجاد می کند.

حباب بسازید

درست کردن حباب

مایع ظرفشویی و آب را در یک ظرف مخلوط کنید. شما یک مایع مخلوط می خواهید اما به میزان کافی صابون احتیاج دارید. با نصف فنجان آب و 2 فشار مایع ظرفشویی شروع کنید و آنها را ترکیب کنید.

فرو بردن نی داخل مخلوط

انتهای نی را درون مخلوط فرو ببرید. این مانند درست کردن حباب برای بچه های کوچک است. شما در انتهای نی یک لایه ی نازک از آب و صابون احتیاج دارید.

هرچه نی پهن تر، حباب بهتر.

ایجاد مکش عمیق

 یک مکش عمیق ایجاد کنید. هر چقدر دود که می توانید از ابزار مورد نظر خود تنفس کنید. هرچه دود بیشتر، حباب شما بزرگتر. هنگام تنفس نی را در صابون قرار دهید.

بیرون دادن نفس از سمت خشک نی

از سمت خشک نی نفس خود را بیرون دهید. به آرامی نفس خود را بیرون دهید، حباب را بسازید، بنابراین در طی بیرون دادن هوا منفجر نمی شود. وقتی دود تمام شد، نفس کشیدن را متوقف کرده . حباب را از انتهای نی جدا کنید.

از مکیدن هوا از نی خودداری کنید اگر نمیخواهید دهانتان از صابون پر شود.

تهیه کننده : توپ تاپ

2 نظر

  1. مسعودیمسعودیsays:

    خوب بود

  2. المیرا امالمیرا امsays:

    عالی