متن در مورد آدم های پست

آدم های پست زندگی نمی توانند در زندگی تان حضور مثبتی داشته باشند! آنها تنها چیزی که دارند ضرر است و کم کم آرامش را از زندگیتان حذف خواهند کرد. برای آنها هر کاری بکنید، نمی توانید توقع شان را کم کنید و خواسته هایشان را برآورده سازید و اگر در جهت برطرف کردن خواسته هایشان حرکت نکنید، آنها شما را تحقیر خواهند کرد.

آدم های پست تاثیر به سزایی در زندگیتان می گذارند. اگر نتوانید این افراد را از زندگی حذف کنید، آنها کم کم آرامش تان را از بین خواهند برد و دیگر طعم خوشبختی را نمی توانید با وجود آنها در زندگی بچشید. اگر فکر می کنید که یکی از نزدیکانتان با چنین انسان هایی در ارتباط است، بد نیست یک متن خوب در این رابطه با این مسئله با او به اشتراک بگذارید و او را از این موضوع مطلع سازید. در زیر متن های زیبایی در مورد آدم های پست زندگی آورده شده که می تواند به شما کمک کند. با ما همراه باشید.

متن درباره آدم های پست

آدم های پست را از زندگی خود حذف کن. آنها به مانند موریانه کم کم وجود تو را از بین می برند! بدون آنکه خود متوجه شوی و در نهایت با اندک ضربه ای از پا خواهی افتاد.. هم اکنون که توان داری، دور آنها را خطر بکش و سعی کن برای خود حریم خاصی بسازی و اجازه ی ورود آنها به این حریم را ندهی که اگر این کار را بکنی، خود خواهی بود که در نهایت شکست می خوری.

..................................................

هرگز با آدم های پست وارد معاشرت نشو و هیچ وقت آنها را جزو آدم های نزدیک زندگی خودت قرار نده. انسان ها مانند 5 نفر از افراد نزدیکشان می شوند و اگر یکی از افراد نزدیک شما، انسان پستی بود، حتی اگر شما نخواهید هم به مرور زمان به مانند آن خواهید شد. این مسئله به این صورت روی می دهد که کم کم مسائلی که برای شما غیر قابل درک بودند و اشتباه به نظر می رسیدند، عادی جلوه می کنند و قبح شان شکسته خواهد شد.

..................................................

آدم های پست، ویروس های زندگی تو هستند. اگر به آنها اجازه دهی که به زندگیت وارد شوند، زندگیت را مریض خواهند کرد! اما اگر در برابرشان ایستادگی کنی و از خود مقاومت نشان دهی، آنها نمی توانند وارد زندگی تو شوند و خیلی زود از زندگیت خارج خواهند شد. به یاد داشته باش که زندگی ارزش بی نهایت بالایی دارد و نباید به خاطر آدم های پست از نعمت زندگی باز بمانی و نتوانی آنطور که می خواهی، آن را شکل بدهی.

..................................................

آدم های پست زندگیت را بشناس. آنها فقط نقاب هایی بر چهره خود زده اند؛ اما ذات شان هیچ وقت تغییر نمی کند. می گویند معمولا انسان ها را می تواند در سفر شناخت. اگر می خواهید ذات آدم های پست زندگی تان برایتان روی شود، با آنها سفر کنید تا بتوانید آنها را واقعا بشناسید. عده ی اندکی در زندگی هستند که به مانند شما می اندیشند و به مانند شما عمل می کنند! پس همه را به مانند خود فرض نکنید و به همه اجازه ی ورود به حریم شخصی تان را ندهید.

..................................................

زندگی ارزش بسیار زیادی دارد. ما انسان ها فقط یک بار در این دنیا زندگی می کنیم و فقط یک بار زندگی در دنیا را تجربه می کنیم. پس باید طوری زندگیمان را طرح ریزی کنیم که کمترین خدشه ای به ما وارد شود. ما باید تمام عوامل منفی که زندگی ما را تحت الشعاع قرار می دهند، حذف نماییم. یکی از این عوامل منفی، آدم های پست هستند که فقط نفرت و کینه را در دل شما می نشانند. از این انسان ها فاصله بگیرید و از زندگی خود حذفشان کنید تا زندگیتان را به بهترین شکل در دست بگیرید.

..................................................

به آدم های پست اعتماد نکنید! آنها همانطور که در جلوی چشم شما برای دیگران ذات پست و فقیر خود را رو کرده اند، در آینده برای شما هم رو خواهند کرد. به این آدم ها هیچ اعتمادی نمی توانید بکنید و فقط باید برایشان در زندگی هزینه کنید تا از شما راضی باشند و دوستی با شما را ادامه دهند. دوستی تان را با آنها خاتمه دهید که این کاملا به نفع خودتان بوده و شما با اتمام این دوستی، بهترین لطف را در حق خود کرده اید.


همچنین ببینید :

عکس نوشته های چاپلوسی


اگر نمی دانید آدم های پست را در زندگی چگونه بشناسید، پس به رفتار و منش انسان های اطراف خود نگاه کنید. انسان هایی که ذاتی ثروتمند دارند و همواره از نعمت وجود خویش دیگران را بهره مند می سازند، معمولا زمانی که با آنها برای تفریح به بیرون می روید، برای شما بدون چشم داشت هزینه می کنند؛ اگر لطفی در حق شما بکنند، آن را به رویتان نخواهند آورد؛ سعی می کنند که دائما باعث خوشحالی شما شوند و اگر رفتار اشتباهی ناخواسته از شما سر زد، آنها به دنبال تلافی آن نخواهند بود. اگر شخصی خلاف این رفتارها را در زندگی با شما دارد، بهتر است که با او قطع رابطه کنید که این رابطه برای شما به مانند سم عمل می کند.

..................................................

آدم های پست در جایی که حتی فکرش را نمیکنید، پشت شما را خالی خواهند کرد و حتی اگر بتوانند به شما ضربه نیز وارد خواهند نمود. رفتار این آدم ها کاملا مشخص است و اگر کمی دقت کنید، می توانید متوجه شوید که آیا این آدم برای شما ارزشی قائل می شود یا خیر. آدم های پست زندگی مانند بختک هایی هستند که به زندگیتان می چسبند و حتی گاهی اگر خود بخواهید هم نمی توانید آنها را از خود دور نمایید. اما به یاد داشته باشید که راز سعادت در این دنیا وجود ذهنی آرام و ثروتمند است که با وجود آدم های پست در اطرافتان، این اتفاق به نوعی می توان گفت که نخواهد افتاد.

..................................................

قانون جذب میگوید که هر چیزی که به آن توجه کنید را به سمت خود خواهید کشاند. عوامل مختلفی هستند که باعث می شوند که توجه شما به سمت مسئله ی خاصی جلب شود. مهمترین عاملی که باعث جلب شدن توجه شما به موضوعی می شود، انسان های اطرافتان هستند. آنها حتی اگر خود نخواهید هم کم کم کانون توجه تان را تغییر خواهند داد. اگر می خواهید طبق قانون جذب عمل کنید و اتفاقات مثبت را در زندگیتان به وجود آورید، پس تنها آدم هایی را در اطرافتان قرار دهید که به نفع شما کار می کنند و توجه شما را به سمت چیزی که می خواهید می برند. آدم های پست تاثیر به سزایی در تغییر کانون توجه شما دارند و طولی نمی کشد که با تغییر احساسات تان، باعث می شوند که اتفاقات منفی را به زندگی خود جذب کنید.

..................................................

اگر میخواهید طعم سعادت را در زندگی بچشید، پس آدم های پست را فراموش کنید. این آدم ها وجودشان فقط مایه ی ضرر خواهد بود. برای این آدم ها چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ روحی باید هزینه های زیادی کنید تا بتوانید راضی شان نگه دارد. برای آنها اگر اندکی قدم برندارید و نخواهید که به خواسته هایشان توجه کنید، طوری شما تحقیر می کنند و طوری شما حقیر خواهند کرد که تا مدت ها ممکن است این مسئله ذهن شما را به خود درگیر کند. پس از هم اکنون این انسان ها را از زندگیتان حذف کنید و نخواهید که به آنها اجازه دهید که بیشتر از حد در زندگیتان دخالت کنند.

..................................................

به آدم های پست در زندگیتان توجه نکنید. خیلی ها می گویند که نمی توانند آدم های پست را از زندگی شان حذف کنند. این مسئله کاملا عادیست و گاهی اتفاق می افتد که شخصی به واسطه ی برخی مسائل، امکان حذف کردن این افراد را ندارد و نمی تواند رابطه اش را با آنها خاتمه دهد. در این جا بهترین کار این است که به آنها توجه نکنید و کم کم کانون توجه خود را از روی آنها بردارید تا مبادا احساسات شما را منفی کنند و باعث شوند به چیزی توجه کنید که نمی خواهید.

..................................................

به آدم های زندگی تان توجه بسیاری کنید. گاهی انسان ها از همان اول پست و ناچیز نمی شوند و رفتار شما کم کم باعث تغییر آنها خواهد شد. سعی کنید برای انسان های ارزشمند زندگی تان زمان بگذارید و به آنها بها دهید تا مبادا این عدم توجه شما به آنها، باعث شود که آنها ذات زیبای خود را از دست بدهند و به یک انسان پست تبدیل شوند.


همچنین ببینید :

متن در مورد آدمهای خوب زندگی + عکس نوشته


آرامش در زندگی مهمترین مسئله است. هر چیزی در این دنیا که آرامش را از شما بگیرد، به عنوان دشمن شما شناخته می شود و باید هرچه زودتر از زندگیتان محو شود. اگر مشغول به کاری هستید که در آن احساس آرامش ندارید، باید از آن خارج شوید؛ اگر در رشته ای درس می خوانید که به آن علاقه ای ندارید، باید از آن خارج شوید؛ اگر انسان هایی در اطراف تان هستند که برای شما ارزشی قائل نمی شوند و ذاتی پست و حقیر دارند، پس باید آنها را هم از زندگیتان حذف کنید. فراموش نکنید که فقط وجود شما اهمیت دارد و آرامش تان نباید از بین برود. پس مواردی که باعث اختلال در آرامش تان می شوند را خیلی سریع از بین ببرید.

..................................................

آدم های پست شیره ی وجود شما را می کشند و در نهایت از شما توقع دارند که کارهای بیشتری برای آنها انجام دهید. این آدمها مانند موجودی که هیچگاه از غذا سیر نمی شود، مدام توقع دارند که برایش کارهای خاصی را انجام دهید و اگر این کار ها را نکنید، آنها شما را تحقیر می کنند و آرامش تان را می گیرند. این افراد را به مانند همان موجود مداوم باید سیر کنید که هرگز هم سیر نمی شوند. برای این آدم ها وقت نگذارید! زمان شما و زندگی شما ارزشمند تر از آن است که بخواهید برای برطرف کردن نیازهای آدم های پست آن را صرف کنید.

..................................................

هیچوقت به آدم های پست اجازه ندهید که در امور و مسائل زندگیتان دخالت کنند. اگر به آنها اجازه ی دخالت دادید، طولی نخواهد کشید که افسار زندگیتان را در دست خواهند گرفت و حتی به شما اجازه نمی دهند که برای زندگی خود هم تصمیم بگیرید. این انسان ها همانطور که از نامشان هم پیداست، پست و حقیر هستند و به این دلیل همه را حقیر می دانند و برای شما ارزش آن چنانی قائل نمی شوند که خود بخواهید برای زندگیتان تصمیم بگیرید.

..................................................

آدم های پست همان کسانی هستند که برایشان از جان و دل مایه می گذارید و در جایی که توقعش را ندارید پشتتان را خالی خواهند کرد. این آدمها هیچگاه قابل اعتماد نیستند و نمی توان به آنها تکیه کرد. وجود این افراد صرفا برای اینکه اطرافتان خالی نباشد، مفید است و اگر به آنها اجازه دهید که در برخی مسائل شما دخالت کنند، کم کم خود را وارد زندگیتان می کنند و وجود شما را حتی در زندگی خود هم نادیده خواهند گرفت.

با آدم های پست وارد رابطه نشوید. آنها هیچگاه برای شما نقش یک همسر خوب را بازی نخواهند کرد. حتی اگر با آنها وارد زندگی مشترک شدید، طولی نمی کشد که ذات پست خود را روی خواهند کرد و این شما خواهید بود که مجبور هستید آنها را تحمل کنید. اکنون می توانید این افراد را از زندگیتان اخراج کنید و هرگز اجازه ی ورود به آنها ندهید! اگر این کار را نکنید، آنها خود را حتی صاحب شما خواهند دانست و کارهایی می کنند که هرگز طبق میل شما نخواهد بود.

..................................................

برای آدم های پست هر کاری بکنید، باز هم از نگاهشان انگار هیچ کاری نکرده اید. آنها به این اهمیت نمی دهند که تاکنون برایشان چقدر زحمت کشیده اید! آنها فقط این مسئله را می بینند که اکنون از شما درخواستی داشته اند و شما آن را برآورده نکرده اید. هیچگاه نمی تواند رضایت این افراد برای خود به ارمغان بیاورید. آنها همیشه توقع شان از شما زیاد خواهد بود و تنها کسی که می تواند این افراد را در سر جای خود بنشاند و کاری کند که دیگر به خود اجازه ندهند که اینگونه فکر کنند، خود شما هستید.

..................................................

اگر اطرافتان را آدم های پست پر کرده اند، لحظه بنشینید و به یک زندگی سرشار از آرامش فکر کنید! به یک زندگی که در اطرافتان انسان هایی هستند که به اندازه از شما توقع دارند و به همان اندازه هم برای شما کاری را انجام می دهند و به شما خدمت می کنند. به لحظه ای بیندیشید که دیگر برای به وجود آوردن لبخند رضایت در افراد لازم نیست کار خاصی بکنید و آنها همانطور که هستید شما را دوست خواهند داشت. حتی با خواندن این جملات و گذشتن تصاویری در ذهن تان در این باره، طعم لذیذ آرامش را چشیدید. پس اگر می خواهید این آرامش در زندگیتان دائمی شود، آدم های پست را حذف کنید و به آنها اجازه ندهید که بیش از اندازه در زندگیتان دخالت کنند!

..................................................

فراموش نکنید که شما هستید که افسار زندگیتان در دستتان است. اسب زندگیتان را به سمتی هدایت کنید که فقط آرامش و نشاط منتظر شماست. به انسان ها و آدم های پست در زندگی خود بها ندهید که آنها فقط به این اسب چابک ضربه خواهند زد و در آخر کاری می کنند که این اسب حتی توان راه رفتن نداشته باشد. پس تا می توانید از آنها فاصله بگیرید که این اسبی که از آن حرف میزنیم، همیشه چابک باشد و شما را به سمت آرامش هدایت کند.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...