متن تبریک روز معلم 99 جدید

تاثیر تبریک روز معلم با یک متن زیبا می تواند چندین برابر افزایش پیدا کند. معلم کسی است که به ما در زندگی درس میدهد و این وظیفه ی ماست که تا حد توان خود از اون تشکر کنیم و قدردانی به عمل بیاوریم. یک معلم از جان و دل خود مایه می گذارد که دانش آموزان پیشرفت کنند و این وظیفه دانش آموزان است که از او تشکر کنند.

معلمی شغلی شریف در کشور ما شناخته می شود و مردم احترام ویژه ای برای معلم ها قائل هستند. روز معلم روزی است که بابت زحمات این افراد، از آنها تشکر و قدردانی به عمل می آید. اگر یک متن زیبا داشته باشید که بتوانید به واسطه ی آن روز معلم را به معلم زندگی خود تبریک بگویید، تاثیرگذاری حسی که می خواهید به اون منتقل کنید، بیشتر خواهد بود.

متن تبریک روز معلم 99

معلم عزیزم روزت مبارک. تو مسیر خوشبختی و سعادت را به من نشان دادی و به فهماندی که شیرین تر از علم و دانش در این دنیا چیزی نیست. تو را به خاطر تمام زحماتت می ستایمت و برای ارزش زیادی قائل هستم. امیدوارم که تا سالیان سال بتوانی این مسیر زیبا را ادامه دهی و شاگردان زیادی را تربیت کنی! چرا که شاگردانی که به واسطه ی علم تو وارد جامعه می شوند، می توانند بهترین ها در نوع خود باشند.

******************************

متن تبریک روز معلم 99 جدید

معلم عزیزم روز معلم را بی نهایت بار به تو تبریک می گویم. معلمی شغل نیست بلکه عشق است. تو مسیری که عاشقش بودی را انتخاب کردی و اکنون شاگردانی را تربیت میکنی که قرار است آینده ی کشورمان ایران را بسازند. به داشتن استادی مانند تو در زندگیم افتخار میکنم و از خداوند عمری سرشار از برکت و نعمت را برایت از خداوند منان خواستارم. امیدوارم که به هر آنچه که در زندگی میخواهی دست پیدا کنی.

******************************

عشقی که شما در دلم برای درس خواندن نهادید را هیچ کسی نمی تواند از بین ببرد. شما به من نشان دادید که درس خواندن وظیفه نیست؛ درس خواندن کار سخت نیست؛ درس خواندن عذاب آور نیست. شما به من شیوه ی صحیح درس خواندن را آموختید! کاری که شاید هیچ یک از آموزگاران امروزی انجام ندهند. به خاطر همین بی نهایت بار از شما متشکرم و برایتان آرزوی توفیق رسیدن به هر آنچه که در زندگی میخواهید را دارم. در پناه خداوند یکتا، شاد و موفق باشید.


حتما ببینید :

متن و عکس زیبا برای تبریک روز معلم ( 18تصویر نوشته)


به نظر من معلمی پاک ترین شغل دنیاست. مگر میشود دانش آموزانی را تربیت کنی و آنها را نسبت به جهان خویش آگاهی سازی و آن وقت شغلت پاک نباشد؟! معلم عزیزم تو مرا نسبت به امور زندگی ام آگاه ساختی و ذهن مرا روشن کردی که بتوانم در مورد مسائل مختلف بیندیشم و به سادگی تصمیم نگیرم. به خاطر همه ی اینها از تو سپاس گذارم و میخواهم این را بدانی که تا قیامت من مدیون به تو هستم و هر کاری برایت بکنم، پاسخگوی خوبی های تو به من نخواهد بود.

******************************

معلم عزیز تو خاص ترین استاد و معلم دنیایی. تو به من آموختی بیاندیشم نه اینکه اندیشه ها را از بر کنم و این خیلی برای من ارزش داشت. ما بین این دو تفاوتیست بسیار. به قول معروف تو به من ماهی ندادی، بلکه ماهی گیری را یادم دادی. خیلی از آموزگاران امروزی ممکن است کاری خلاف تو را بکنند و فقط از روی رفع مسئولیت بخواهند ماهی را در دست دانش آموزان بگذارند. اما تو به من روش صید ماهی را یاد دادی و به من آموختی که چگونه از پس مسائل و چالش های مختلف زندگی بر بیایم که این برای من بسیار ارزشمند بود. روز معلم مبارک.

متن تبریک روز معلم 99 جدید

******************************

معلم دوست داشتنی و بزرگوارم میخواهم فرق تو و پدرم را با هم برایت بگویم. پدرم مرا از پیش خداوند و آسمان ها به زمین آورد و فرصت زیستن به من داد! اما تو مرا به پیش خداوند و آسمان ها بردی و به من فرصت زندگی کردن دادی. هر دوی این ها برای من ارزشمند هستند. اما اگر تو نبودی شاید من فقط می زیستم و نفس می کشیدم و کاری نمی کردم! اما اکنون دارم زندگی میکنم و دارم از تک تک لحظات زندگیم لذت میبریم و این فقط به خاطر این بود که تو به من آموختی که چگونه زندگی کنم.

******************************

اگر فقط یک نفر در این دنیا باشد که برای کاری که برای من انجام می دهد، منت نمی گذارد، تو هستی معلم عزیزتر از جانم. روز معلم را به تو تبریک میگویم چرا که تو یک تلاشگر بی ادعا هستی. کسی هستی که با کمترین میزان مزد، بزرگ ترین کار دنیا را میکنی. تو مرا برای آینده آماده میکنی. آینده ی کشوری که قرار است در دست من باشد. تو به من می آموزی که چگونه مشکلات را حل کنم و چگونه از پس مشکلات بر بیایم که این فوق العاده ارزشمند و بی نهایت بار عالیست.

جملات زیبای تبریک روز معلم سال 99 جدید

******************************

معلم بزرگوارم از زمانی که وارد مدرسه شدم، تو همراه من بودی و قدم در قدم با من در مسیر آموختن گام نهادی که اکنون توانسته ام به جایگاه و مقامی برسم. تو به من آموختی که چگونه بتوانم زندگی را زیبا کنم؛ تو به من آموختی که چگونه زندگی را برای خود و اطرافیانم به بهترین شکل ممکن عوض کنم و آن را سرشار از زیبایی و نشاط کنم و برای تمامی اینها از تو متشکرم. تو را بی نهایت بار می ستایم و اگر از من بپرسند که خدای دومت کیست، بدون شک خواهم گفت معلمم.

******************************

متن تبریک روز معلم به پدر

پدر عزیزم، اولین معلم زندگی ام، نمی دانی که چقدر خوشحالم که اکنون تو معلم دانش آموزان این مرز و بوم هستی. تو نقش خود را به عنوان یک پدر بسیار خوب بازی کردی و اکنون نقشت را به عنوان معلم داری بازی میکنی. تو آنقدر عاشق این حرفه و شغل بودی و هستی که تنها آموزگاری من برایت کافی نیست و دوست داری از چشمه ی علم و معرفتت همه بهره مند شوند. نمی دانی که چقدر خوشحالم که تو پدرم هستی. روز معلم مبارک.

متن زیبای تبریک روز معلم به پدر

******************************

روز معلم را به تنها پشتوانه ام در زندگی تبریک می گویم. از زمانی که چشم باز کردم، تو در حال آموزش من بودی. کم کم بزرگتر شدم و تو با لبخندهایت، با اخم هایت، با سکوتت و با حرفایت همواره به من آموختی. تو به من چیزهایی را آموختی که شاید نتوان آنها را حتی با خواندن صدها کتاب آموخت. تو را دوست دارم و برای احترام ویژه ای قائل هستم. این را بدانکه اگر تمام دنیا به تو پشت کردند، من همواره ابتدا به عنوان معشوقی که عاشق علم و دانش معلم خود است و بعد به عنوان فرزندت در کنارت خواهم بود.

******************************

نمی دانی که چقدر خوشحال کننده است که پدرت معلم باشد. زمانی که سر کلاس درس مینشینم و به دوستانم نگاه میکنم، نگاهی همراه با عشق به معلمم در آنها میبینم. از بین حرف هایشان می شنوم که میگویند کاش پدر من هم به مانند آقای فلانی معلم بود و درس زندگی به بچه ها می داد. اکنون من به خود غبطه میخورم که تو پدرم هستی و در مقام آموزگار، دانش آموزان کشورمان را درس می دهی.


مطلب پیشنهادی :

متن زیبا برای تشکر از معلم و استاد,1395 جدید


پدر بزرگوارم خیلی خوشحالم که فرزند تو هستم. نمی دانی که چه شوقی دارد زمانی که معلم هایم از من شغل پدرم را می پرسند و من با عشق می گویم که پدرم همکار شماست و معلم است. نمیدانی که چقدر بچه های دیگر به من حسودی میکنند که پدرم شغلش آموزگاری است. نه اینکه شغل پدران آنها بد باشد، اما معلمی چیز دیگریست و مزه ی دیگری دارد.

جملات تبریک روز معلم به پدرم

******************************

پدر جانم از تو ممنون و متشکرم هستم که در طی این همه سال، همواره آموزگارم بودی. درست است که شغل تو معلمی نیست، اما برای من بزرگترین معلم زندگی ام بودی. من روز معلم را به تو تبریک می گویم و از تو بابت این همه زحمتی که برای رشد و پرورش من کشیدی، سپاس گذاری میکنم. امیدوارم روزی برسد که بتوانم کار تو را بکنم و من هم به عنوان آموزگاری برای فرزندم، به او درس زندگی بدهم.

متن تبریک روز معلم به برادر

بردار عزیزم بعد از پدر و مادر تو بزرگترین معلم من در زندگی بودی و اکنون معلم دانش آموزانی شده ای که قرار است آینده سازان کشورمان باشند. روز معلم را به تو تبریک می گویم و می خواهم بدانی که ارزش و منزلت تو بیشتر از هر چیزیست. تو راه زیستن را به دانش آموزان آموزش می دهی؛ تو شیوه ی زندگی کردن را به دانش آموزان، آموزش می دهی؛ تو به دانش آموزان درست و غلط را یاد می دهی که این بی نهایت بار ارزشمند است و آن را نمی توان با هیچ چیز دیگری در این دنیا مقایسه کرد. باز هم روز معلم را به تو تبریک میگویم.

******************************

امروز که روز معلم است، می خواهم به تو این روز را تبریک بگویم. تو بهترین معلم من در زندگی هستی و این تو هستی و بودی که به من یاد دادی چگونه انتخاب هایم را مدیریت کنم و چگونه انتخاب کنم که کمترین ضرری را به زندگی ام برسانم. تو نحوه ی استفاده از هوش و عقلم را به من یاد دادی که این بی مانند ترین کاری است که یک شخص می تواند در حق شخص دیگری بکند. روز معلم را به برادر عزیزم تبریک می گویم.

متن تبریک روز معلم به برادرم

******************************

برادر بزرگوارم، دانش آموزانی که در حال تحصیل در کلاس درس تو هستند، الفبای زندگی را از تو می آموزند؛ بیشتر وقت خود را در روز با تو می گذارنند و در بهترین دوران زندگیشان، تو معلم آنها هستی. می دانم که به بهترین شکل به وظیفه ات عمل میکنی و آنها را برای ساختن یک آینده ی زیبا هدایت می کنی؛ برای همین خواستم روز معلم را به تو تبریک بگویم و به تو بگویم که این کارت نه تنها پاداش دنیایی، بلکه پاداشی اخروی هم دارد و خداوند تو را خیلی دوست داشته که معلمت کرده است.

******************************

برادر جان فقط من میتونم ببینم که چقدر برای دانش آموزانی که در حال تحصیلی در کلاس تو هستند زحمت میکشی و سعی می کنی که اونها رو درک کنی و سعی میکنی که بهشون به بهترین شکل آموزش بدی. روز معلم رو بهت تبریک میگم و از خداوند میخوام که در این روز مقدس، تورو به هر چیزی که میخوای برسوندت. تو لایق بهترین ها در زندگیت هستی که باید به اونها برسی.

******************************

بردارم، تو فرشته ای هستی که از سوی خداوند بر روی زمین آمده ای که ما را از گمراهی به در کنی. درس هایی که تو در مورد زندگی به ما دادی، بر هر چیزی ارزشمند است و آنها را نمی توان با پول و یا هر چیز دیگری خرید. کاش امکانش وجود داشت که تک تک سخنانت را به عنوان آموزگارم در کتابی ثبت کنم و برای آیندگان به یادگار بگذارم. روز معلم را به تو تبریک میگویم و امیدوارم که به هر آنچه که در زندگی می خواهی برسی. چرا که تو لایق بهترین ها هستی.

تبریک روز معلم به داداش جونم

******************************

روز معلم رو به اون کسی که در بین دانش آموزان فرق نمیزاره و دانش آموزان زرنگ رو نسبت به دانش آموزان تنبل بیشتر دوست نداره تبریک میگم. داداش عزیزم این روز رو به تو هم تبریک میگم و با اخلاقی که از تو سراغ دارم، میدونم که بین دانش آموزهات فرق نمیذاری که خدای نکرده یکی از اونها فکر نکنه تنبل هست و به هیچ کاری نمیاد. تو به فکر همه هستی و این واقعا زیباست و قابل ستایشه. برات از خداوند منان بهترین ها رو طلب میکنم و امیدوارم که روزی برسه که به هر چیزی که میخوای در زندگیت برسی.


مطلب پیشنهادی :

تاریخ روز معلم در سال 99


در روز معلم بهترین کاری که برای برادرم می توانم انجام دهم، این است که بر دستانش بوسه زنم. این بوسه در برابر کارهایی که برای من در زندگی کرد، هیچ نمی ارزد و ارزش آن چنانی ندارد. برادرم به من آموخت که چطور در این جهانی که در هر لحظه ممکن است از آن با مرگم خارج شوم، زندگی کنم و در آن تاثیرات خوبی از خودم به جای بگذارم. اگر اکنون به جایی رسیده ام، اگر اکنون به موفقیتی دستی پیده کرده ام، همه اش به خاطر برادرم بوده. چون برادرم میخواست که من به این ها برسم و به من آموزش دادن را شروع کرد. روز معلم را به برادر عزیزم تبریک میگویم.

متن تبریک روز معلم به خواهر

خواهر عزیزم تو با لطافت زنانه ات به من آموختی که هنوز در دنیا مهربانی وجود دارد. آغوش تو دومین جایی بود که بعد از آغوش مادرم در آنجا آرامش میگرفتم. با پندها و نصیحت هایی که به من در زندگی داشتی، به من یاد دادی که چطور زندگی کنم. در دنیای خشنی که در آن قرار داشتم، تو با مهربانیت آرامش را به من آموختی و یاد دادی که چطور خودم را کنترل کنم و چطور برای خودم در این جهان به جایگاه و مقامی برسم. روز معلم را به تو تبریک می گویم.

******************************

متن تبریک روز معلم به خواهر


خواهر مهربانم، اکنون که معلم دانش آموزانی هستی که قرار است در آینده جامعه و کشور ما را بسازند و به پیشرفت آن کمک کنند، فراموش نکن که از جان و دل برایشان مایه بگذاری. اینان همان کسانی هستند که قرار است موجب غرور ما و کشورمان شوند. البته می دانم که به همهری این مسائل واقف هستی و همه شان را می دانی، چون تو انسان زیرک و باهوشی هستی؛ اما خواستم از اهمیت کارت برایت بگویم تا بدانی که چقدر وظیفه ی سنگینی بر دوشت است. روز معلم مبارک.

******************************

روز معلم را به تک خواهر عزیزم که بهترین معلم من در زندگی بود، تبریک میگم. خواهر جانم تو هیچ وقت با زبونت به من امر و نهی نکردی و من رو نصیحت نکردی، اما رفتارت کلی برای من نصیحت در بر داشت. رفتار تو بزرگترین معلم زندگی من در طول عمرم شد و باعث شد که من راه خودم رو به سمت مسیر درست و خوب پیدا کنم. امیدوارم که پله های ترقی و موفقیت رو یکی به یکی بالا بری :) چون میدونم که تو خیلی بیشتر از اینها لیاقتت هست و خیلی بیشتر از اینها میتونی خودت رو نشون.

******************************

خواهر عزیزم روز معلم را به تو تبریک میگویم. میدانم که چقدر سختی کشیدی که به شغلی که الان داری رسیدی! اما میخواهم بگویم که سختی هایت تازه شروع شده اند و تو تازه در ابتدای راه هستی. اگر کوچکترین خطایی در مسیر تعلیم و پرورش دانش آموزان انجام دهی، آینده ی تخریب شده ی آنها بر دوش تو خواهد بود. پس سعی کن برای اینکه این عذاب وجدان همراهت نباشد، همیشه برای این دانش آموزان وقت بگذاری و آن طور که باید آنها را آموزش دهی تا به بهترین شکل درس ها را فرا بگیرند و برای آینده آماده شوند.

متن تبریک روز معلم به خواهر عزیزم

******************************

خواهر جانم دارم به کسانی که جزو دانش آموزان تو هستند، حسودیم می شود. آنها بهترین معلم زندگی نصیبشان شده است. اگر بدانند که تو چه قدر شخصیت بزرگ و والایی داری، با جان و دل به پای حرف هایت می نشستند و حتی از روی حرف هایت سعی می کردند که نت برداری کنند. از تو میخواهم که با قدرت و تلاشی بیشتر از این دانش آموزان را برای سفر زندگی آماده کنی و به آنها بیاموزی که چطور در این دنیا بهترین خود باشند.

******************************

خواهر عزیزم به تو تبریک میگویم که اکنون توانستی به درجه معلمی برسی. تو اکنون معلم چندین و چند دانش آموز هستی و آنها قرار است که از تو چیزی بیاموزند. سعی کن سر کلاس درس برای آنها بهترین باشی. هرگز نمی خواهم به تو بگویم که چه کاری انجام دهی و چه کاری خیر. فقط میخواهم بگویم که تو شخصیتت آنقدر بزرگ است و آنقدر در وجود تو نبوغ نهفته است که حیف است دانش آموزانی که سر کلاس تو می نشینند، از علم تو بی بهره بمانند. برایت بهترین ها را از خداوند منان خواستارم. همیشه موفق باشی.

جملات کوتاه و زیبای تبریک روز معلم به خواهرم

******************************

خواهر عزیزم روز معلم مبارک. از همان کودکی، معملی را در وجود تو می دیدم. اینکه با شوق سعی میکردی به کودکان دیگر چیزی بیاموزی و یا راه حلی برای مشکلاتشان ارائه دهی، نشان می داد که تو از همان اول قرار بوده معلم شوی. تو همیشه سعی میکردی نقشه راه باشی و بقیه را راهنمایی کنی و اکنون که بزرگتر شده ای، این کار را به عنوان حرفه ات پذیرفته ای. خوشحالم  که خواهری سخت کوش و توانا مثل تو دارم که توانسته ای اینقدر در زندگیت به موفقیت برسی و توانستی در آخر به آن چیزی که علاقه داری برسی. روز معلم را مجددا تبریک میگویم و بهترین ها را برایت آرزومندم. موفق باشی

متن تبریک روز معلم به همسر

همسر عزیزتر از جانم، از زمانی که وارد زندگی ام شدی، همواره بی آنکه لب بگشایی، از تو درس آموختم و تو به من چیزهای فراوانی آموزش دادی. من به عنوان شاگردی پر شور و شوق در کنار تو بودم و همواره از تو چیزی می آموختم بی آنکه تو بابت آنها از من مزدی بخواهی. هیچ وقت برای این مسائل از تو تشکر نکردم! اما اکنون که روز معلم است، روزم معلم را به تو تبریک میگویم. تو در ردیف بهترین معلم های زندگی من هستی.

******************************

متن تبریک روز معلم به همسرم


همسر جانم، تو به من که همسر تو هستم درس زندگی می دهی! این را به خوبی می دانم که دانش آموزانی که در کلاس تو مشغول به خواندن درس هستند، در آینده انسانهایی سخت کوش و توانا خواهند شد. چرا که تو معلم آنها هستی و تو به آنها درس می دهی. پس چیزی نباید غیر از این از آنها توقع داشت.

******************************

نمی دانی که چقدر خوشحالم که همسرم معلم است و من به عنوان همسر یک معلم قرار است روز معلم را به او تبریک بگویم. شوق دارم و این شوق به خاطر این است که همسرم کسانی را دارد آماده ی زندگی می کند که آینده داران کشورمان هستند و قرار است روزی کشور ما را همان ها اداره کنند.

******************************

میدونی خوشبختی چیه؟ خوشبختی اینه که یک همسر داشته باشی که معلم باشه. معلمی شغل انبیا هست و من از اینکه همسرم شغل انبیا رو برای خودش انتخاب کرده، بی نهایت خوشحالم هستم. از همون اول که وارد زندگی من شدی، میدونستم که قراره چیزهای زیادی رو ازت یاد بگیرم. تو تنها معلم دانش آموزهای کلاست نیستی! بلکه معلم من هم هستی و من درس هایی رو از تو یاد گرفتم که هیچ وقت کسی به من اونها رو نگفته بود. روز معلم مبارک.

جملات زیبای تبریک روز معلم به همسر

******************************

برایت خوشحالم هستم که به آرزویت رسیدی. هیچوقت زحمت های تو را افراد دیگر ندیدند و فقط خبرش را شنیدند که تو معلم شدی. اما من همواره رنج کشیدن هایت را دیدم؛ تلاش کردن هایت را دیدم؛ سختی کشیدن هایت را دیدم و اکنون که ثمره اش به تو رسیده، به هیچ وجه تعجب نمیکنم! چرا که این شغل برازنده تو بود و تو لیاقت این شغل را داشتی. روز معلم را بی نهایت بار به تو تبریک می گویم.

******************************

امیدوارم که همانطور که به من در زندگی، درس دادی، به دانش آموزانت هم درس بدهی. می دانم که اگر با همین فرمان جلو بروی، دانش آموزانی سخت کوش و اهل علم و دانش تربیت خواهی کرد. برایت بهترین ها را از خداوند میخواهم و از او میخواهم که چه من در کنارت بودم و چه نبودم، تو مسیر موفقیت و پیشرفت را به بهترین شکل ممکن بپیمایی. روز معلم مبارک

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...