متن جالب برای پیغام گیر تلفن

در گذشته هنگامی که کسی از دوستان یا آشنایان با ما تماس می گرفت و ما قادر به پاسخ گویی نبودیم و یا در منزل نبودیم، بعد از بازگشت به منزل نمی توانستیم متوجه شویم که آیا کسی با ما تماس گرفته یا خیر. و یا اینکه اگر کسی تماس گرفته، به چه علت بوده است. اما با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه و ظهور تلفن های نسل جدیدتر در بازار، این مشکل برطرف شد. به این صورت که در تلفن های جدید این قابلیت وجود دارد که در صورت پاسخ ندادن به تماس، حالت پیغام گیر تلفن فعال می شود و با استفاده از پیغامی که از قبل ضبط شده از شخص تماس گیرنده می خواهد تا مشخصات خود را اعلام کند تا با او تماس گرفته شود.

پیغام هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول پیغام هایی که به صورت پیش فرض در دستگاه تلفن موجود می باشد و می توان با انتخاب یکی از آنها، از آن استفاده کرد. اما دسته دوم کمی جالب تر می باشد و به ما این امکان را می دهد که با ضبط کردن صدای خود، پیغام دلخواهی که مدنظر داریم را ایجاد کرده و از آن استفاده کنیم.

در بسیاری از موارد افراد علاقه دارند تا از صدای خود در پیغام گیر تلفن استفاده کنند، اما متن جالب و مفیدی به ذهنشان نمی رسد. ما در ادامه نمونه هایی از این پیغام ها را برای استفاده ی کاربران عزیز جمع آوری کردیم که هم برای تلفن منزل و هم برای شرکت ها و سازمان ها کاربرد دارند. در بین این نمونه متن ها، متن هایی به صورت طنز، شعر و پیام های ادبی نیز وجود دارد.

از صدای آهنگ تو مستم، برون از منزل و شرمنده هستم

دهم پاسخ پیغام تو را من، نخستین فرصتی کاید به دستم


وقت بخیر. به گروه ---------- خوش آمدید. اگر شماره داخلی مورد نظر خود را می دانید آن را وارد کرده و منتظر پاسخ از سمت کاربر بمانید، در غیر این صورت جهت ارتباط با واحد ------- عدد ---، ارتباط با واحد ------ عدد --- و ارتباط با اپراتور عدد --- را شماره گیری نمایید.


با سلام. در حال حاضر قادر به پاسخگویی شما نیستم. در صورت تمایل بعد از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.


سلام، شما با منزل -------- تماس گرفته اید. بعد از اینکه صدای بوق را شنیدید پیام و مشخصات خود را اعلام کنید تا با شما تماس بگیرم. با تشکر.


این گردش ایام مرا داد به باد، متشکرم از تو می کنی از من یاد

رفتم سر کوچه زود می آیم باز، وقتی که رسم به خانه پاسخت خواهم داد


درود بر شما، با عرض پوزش در حال حاضر بیرون از منزل به سر می بریم. به محض بازگشت، با شما تماس خواهم گرفت. لطفا پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را اعلام کنید.


تو یادم کرده ای جانم فدایت، الهی من به قربان صدایت

به محض بازگشت من به منزل، فرستم پاسخی زیبا برایت


سلام، ما منزل نیستیم. برای اولین بار تلفن پیغام گیر خریدیم. پس خواهشا پیغام خود را بگذارید تا ما لذت ببریم!


حتما خونه نیستم یا دستم بنده که جواب نمیدم. چرا پشت هم زنگ میزنی؟ به جای زنگ زدن، یک بار پیغام بذار تا خودم باهات تماس بگیرم.


سلام. شما با تلفن یک دختر غمگین و دپرس تماس گرفتید. پس حتما اطلاع دارید که چی باید بگید.


متن جالب برای تلفن منزل پدربزرگ و مادربزرگ:

در حال حاضر در دسترس نیستیم. لطفا پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگویید. اگر یکی از بچه های ما هستید شماره یک را وارد کنید. اگر درخواست نگهداری از بچه را دارید عدد 2 را وارد کنید. در صورتی که قصد قرض گرفتن ماشین را دارید عدد 3 را وارد کنید. اگر درخواست شما این است که فرزندتان را از مدرسه برداریم عدد 4 را وارد کنید. اگر نیاز به آشپزی ما برای مهمانی آخر هفته خود دارید عدد 5 را وارد کنید. اگر شب برای شام می آیید عدد 6 را وارد کنید. اگر نیاز به پول دارید عدد 7 را وارد کنید. اما اگر قصد دارید برای شام ما را دعوت کنید و یا اینکه ما را برای گردش به بیرون ببرید، بگویید، ما در حال گوش کردن هستیم!


سلام، شما با تلفن منزل --------- تماس گرفته اید. در صورتی که پیغامی دارید بعد از شنیدن صدای بوق اعلام کنید.


سلام. من --------- هستم. من و بابا و مامان رفتیم بیرون و کسی خونه نیست. اگه دوست دارین پیغام بذارین تا وقتی برگشتیم خونه با شما تماس بگیریم.


متاسفانه فعلا در دسترس نیستیم. در صورت تمایل بعد از اینکه صدای بوق را شنیدید پیغام خود را بگذارید.


نیستم من اکنون اندر سرای، تا بیارم رسم ادب را به جای

پیغام تو را می گویم جواب، در آن گاه که آید بلند آفتاب


با سلام و عرض معذرت بابت اینکه در حال حاضر نمی توانم پاسخ شما را بدهم. لطفا پیغام بگذارید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیرم. با سپاس.


سلام. لطفا پیغام بگذارید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیرم.


سلام به تو دوست من، همسرم کنده پوست من. رفتم لباس بخرم، برای نازنین همسرم.


شماره مورد نظر شما مسدود می باشد، لطفا بعدا شماره گیری بفرمایید. دیگه هم زنگ نزنید. عاشق شما هستم. مرسی.


برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد، لطفا پس از شنیدن صدای بوق پیغام بگذارید.


با سلام. در حال حاضر قادر به پاسخگویی تلفن شما نیستم، لطفا بعد از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید.


سلام. در حال حاضر نمیتونم تلفنتونو جواب بدم، لطفا اسم و شماره خودتونو بگید تا بعدا با شما تماس بگیرم. متشکرم.


با سلام. لطفا بعد از شنیدن صدای بوق چیزی بگو، حرفی بزن، اگر نگی می ره دلم!


سلام، شما با شماره -------- تماس گرفته اید. لطفا نام و شماره خود را بگویید تا بتوانم با شما تماس بگیرم.


سلام. لطفا پیام خود را همراه با شماره تلفن بفرمایید. متشکرم.


با سلام. از اینکه نمی توانم جواب تلفن شما را بدهم معذرت می خواهم. لطفا بعد از شنیدن صدای بوق ممتد پیام خود را بفرمایید.


در حال حاضر قادر به پاسخگویی تلفن شما نیستم. شما می توانید پس از شنیدن صدای بیپ پیام خود را بگذارید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.


اکنون رفتم بیرون از کاشانه خود، تا که شاید بینم رخ جانانه خود

پاسخت را بشنوی آنگه که بگذاری پیام، هر زمان که باز گردم من به کاشانه خود


متاسفم که الان نمی توانم جواب تلفن شما را بدهم. اگر مقدور است پیام بگذارید تا با شما تماس برقرار کنم.


با عرض پوزش در حال حاضر قادر به پاسخگویی شما نیستم، خواهشمند است پس از شنیدن صدای بوق پیغام بگذارید تا بتوانم پاسخ شما را بدهم.


سلام. شما با خونه ی بابام تماس گرفتین و منم ----- هستم، ولی الان کسی نمیتونه جواب شما رو بده. لطفا پیام بذارین تا با شما تماس بگیریم.


سلام دوست من. من ------- هستم و الان دارم بستنی می خورم. هر وقت بستی خوردنم تموم شد باهات تماس می گیرم. منتظرم باش.


ما خونه نیستیم، اگرم بودیم جواب تلفن رو نمی دادیم چون فعلا حوصله نداریم. حرفی که میخواستی بزنی رو پیغام بذار تا بعدا بهت زنگ بزنم.


درود بر شما که نمونه اید. از اینکه با شرکت ---------- تماس گرفته اید متشکریم، اما متاسفانه در حال حاضر قادر به پاسخگویی به شما نیستیم و از این بابت عذر ما را پذیرا باشید. لطفا پیام و مشخصات خود را بفرمایید تا بتوانیم با شما تماس برقرار کنیم. موفق باشید.


یک دو سه آزمایش میشه. سلام، امروز نوبت من بود که صدام روی پیغام گیر پخش بشه و خیلی خوشحالم. لطفا بعد از اینکه صدای بوق شنیدین پیام بذارین.ممنون.


با سلام، به گروه ---------- خوش آمدید. جهت ارتباط با ---------- عدد ----، ارتباط با ---------- عدد ----، ارتباط با --------- عدد --- و در غیر این صورت منتظر برقرای ارتباط با اپراتور بمانید.


با سلام و وقت بخیر، به ------------- خوش آمدید. شما در ساعت غیر اداری تماس گرفته اید. در صورتی که پیامی دارید عدد ---- را وارد کنید و پیغام خود را بفرمایید. با تشکر.


با سلام. شما با شرکت ------------ تماس گرفته اید. توجه داشته باشید که به منظور افزایش کیفیت خدمات، مکالمه شما ضبط می شود. اگر شماره داخلی مورد نظر خود اطلاع دارید آن را وارد کنید، در  غیر این صورت برای برقرای ارتباط با -------- عدد ----، ارتباط با ------- عدد -----، ارتباط با --------- عدد ---، ارتباط با اپراتور عدد صفر و در صورت تمایل به ارسال دورنگار عدد --- را وارد کنید.


باسلام. ساعت کاری شرکت ---------- به اتمام رسیده است. لطفا به منظور برقراری تماس با کارشناسان شرکت در ساعات اداری تماس بگیرید. با تشکر.


سلام. به علت اینکه فعلا قادر به پاسخگویی نیستم، شما به صندوق صوتی من متصل می شوید. لطفا بعد از شنیدن صدای بوق پیام خود را بفرمایید.


از این نمونه هایی که ارائه شد می توانید با لحن و صدای دلخواه خود به عنوان پیغام گیر تلفن خود استفاده کنید.

تهیه کننده : توپ تاپ

4 نظر

  1. سینا احمدیسینا احمدیsays:

    چگونه لاید این ضبط صدا ها را انجام و فعال کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر میشنوید بگید لطفا

  2. پرهام علی مردانیپرهام علی مردانیsays:

    من میخوام وقتی جواب ندم بگه پاسخگو نیست

  3. کاظم متصدی زادهکاظم متصدی زادهsays:

    با سلام این متن پیغام گیر که خودم ساختم لطف کنید در سایت بگذارید که دیگران استفاده کنند الو سلام ...خوبید سلامتید ... قربونتون ممنون ... شرمنده ببخشید ما خونه نیستیم .پیغام بگذارید.

  4. محمد رمضانیمحمد رمضانیsays:

    آق کاظم واقعا خودت تنهایی این متن رو ساختی 😯😲 واقعا برگااااام ریخت ...البته ما بعداز صرف کلی وقت و مشورت با اساتید زبان فارسی مثل فردوسی 2024 دکتر حداد عادل فقط موفق شدیم خط اول متن شما رو درک کنیم و بقیه این متن که باید با طلا نوشت در دست تحلیل و بررسیه... استاد خواهش میکنم بدون بادیگارد از منزل خارج نشید که‌ خدایی نکرده دشمن یه وقت شما رو از مسیر منحرف نکنه ...واقعا من الان موهای بدنم سیخ شده و اشک از چشمانم همینطور شرشر داره میریزه...🥹😭