تعبیر خواب گاز گرفتن کلاغ

تعبیر خواب گاز گرفتن کلاغ برخی از اوقات دربرگیرنده خبرهای بسیار بدی است که حتی می تواند به مرگ افراد دوست داشتنی زندگی ما نیز مربوط باشد. این در حالیست که کلاغ گاهی نیز به پولی اشاره دارد که به طور غیر منتظره از رئیس خود دریافت می کنیم!

تعبیر خواب گاز گرفتن کلاغ مانند بسیاری از خواب هایی که مربوط به حیوانات است اغلب مثبت و خوب تلقی می شود. اما اگر در میان این پرندگان فقط به کلاغ توجه کنیم، به خصوص کلاغی که ما را گاز می گیرید، می تواند در برگیرنده نکات منفی نیز باشد. هرچند طبق آمارهای بدست آمده دیدن کلاغ در رویا چندان که باید رایج نیست. کلاغ به تنهایی در برخی از فرهنگ ها نمادی از مرگ، بدبختی، خبرهای بد، هوش و کم هوشی، شعور و مفاهیمی شبیه به این می باشد. برخی اوقات حتی کلاغ را به عنوان سمبل جرم می شناسند.

به خصوص در زندگی واقعی کلاغ برای برخی از مردم نماد ناامنی است و دیدن آن را همراه با یک رویداد ترسناک تلقی می کنند. از این رو اگر از این افراد سوال کنیم، پاسخ خواهند داد که تعبیر خواب گاز گرفتن کلاغ نشانگر ضربه ای است که از سوی افراد دیگر به ما وارد می شود. اما به طور کلی رویای مربوط به کلاغ ها اغلب نشانگر احساسات، ترس، استرس، بیماری و سلامتی شخصی است که در بیداری نزدیک به شما است. برخی دیگر از معبرین بر این باور هستند که تعبیر خواب گاز گرفتن کلاغ بدین معناست که در آینده ای نه چندان دور شاهد مرگ فردی خواهیم بود. چه بسا این مرگ برای خودمان رخ دهد!

تعبیر خواب گاز گرفتن کلاغ چه خبری به همراه دارد؟

تعبیر خواب گاز گرفتن کلاغ از دیدگاه برخی از معبرین نشانگر دریافت خبری بد است که اغلب آن را به معنای خبر مرگ عنوان می کنند. گاهی اوقات نیز تعبیر خواب گاز گرفتن کلاغ می تواند پیش بینی بر مبنای مرگ خود بیننده رویا باشد. همچنین برخی از دشواری ها و مشکلاتی که در آینده نزدیک در انتظار شماست از دیگر مواردیست که بایستی با دیدن چنین رویایی آن را مدنظر قرار دهید. به بیان ساده تر اگر در رویای خود ببینید که کلاغی با سرعت به شما نزدیک می شود و به ناگهان شما را گاز می گیرد، می توان شرایط و اتفاقاتی را انتظار داشت که ممکن است به زودی با آن ها روبرو شوید، در حالیکه برای شما باعث بروز ناراحتی و استرس زیادی خواهند شد. اگر در رویا کلاغ های بی شماری در آسمان دیدید که در حال پرواز دسته جمعی بودند، چنین رویایی معمولا نشانه بدی است و دلالت بر کشته شدن و یا مردن فردی در خانواده و فامیل دارد که باعث می شود به مراسم تشییع جنازه دعوت شوید و افراد دیگر را نیز در آن محل ملاقات کنید.

تعبیر خواب گاز گرفتن کلاغ

تعبیر خواب گاز گرفتن کلاغ همیشه بد نیست!

تعبیر خواب گاز گرفتن کلاغ چنانچه در ابتدا نیز مطرح کردیم می تواند نشانه های خوبی نیز به همراه داشته باشد. به خصوص اگر صرف نظر از عمل انجام شده، خود کلاغ را مدنظر قرار دهیم. گاهی اوقات دیدن کلاغ در رویا نشان می دهد که شما به یادگیری مفاهیم جدیدتری در زندگی نیاز دارید. بدین ترتیب تعبیر خواب گاز گرفتن کلاغ ممکن است دربرگیرنده پیام تغییر برای زندگی شما باشد. تغییراتی اساسی که به زودی در زندگی واقعی با آن ها روبرو می شوید. در این دیدگاه تغییرات اغلب به نتایج مثبت می انجامد. حتی اگر پذیرش اولیه این تغییر دشوار باشد.

کلاغ ها پرندگانی بسیار باهوش هستند. بر همین اساس اگر در رویا ببینید که کلاغی آزادانه پرواز می کند، نشان دهنده هوش بالا است. کلاغ در رویا اغلب به روابط میان فردی در بیداری اشاره دارد. شاید چنین رویایی نشانگر بودن در رابطه ای است که یکی از طرفین دیگری را بیشتر ناراحت و آزرده خاطر می کند. اگر در رویا کلاغی بر روی سر شما نشسته بود، نشان می دهد که رابطه کنونی شما صرفا براساس جذابیت ظاهری و جنسی شکل گرفته است. بنابراین اگر می خواهید این رابطه پایدار بماند بهتر است در مورد هدف خود و پارتنرتان از برقراری آن آگاه شوید. اگر کلاغی در نزدیکی شما ایستاده باشد اما هیچ آسیبی به شما وارد نسازد، بدین معناست که احتمالا در تصمیم گیری تردید دارید. بهتر است از دیگران در این خصوص مشورت بگیرید.

تعبیر خواب گاز گرفتن دست توسط کلاغ

تعبیر خواب گاز گرفتن دست توسط کلاغ به خصوص اگر فقط یک کلاغ در رویای شما ظاهر شده باشد، به معنای تضاد فکری با شخصی نزدیک است. اما اگر تعداد زیادی کلاغ را در رویا ببینید که بالای سر شما در حال چرخیدن هستند، نشان می دهد که احتمالا فردی هستید که در بیداری زیاد تحت تاثیر دیگران قرار می گیرید. شاید هم فردی ضعیف هستید که معمولا تمایل دارید پشت دیگران قایم شوید. افکار خود را نادیده می گیرید و همیشه تحت تاثیر افکار افراد دیگر در زندگی تصمیم گیری می کنید. اگر در رویا دست خود را وارد لانه کلاغی کنید و ناگهان کلاغ دست شما را گاز بگیرد، نشان می دهد که فردی در بیداری وجود دارد که لایق دریافت کمک از طرف شما نیست. این خواب نشان می دهد که شاید مجبور خواهید شد به کسی که در گذشته از مهربانی و سخاوت شما استفاده کرده است، دوباره نزدیک شده و کمک کنید.

تعبیر خواب گاز گرفتن دست توسط کلاغ

تعبیر خواب گاز گرفتن کلاغ سفید

تعبیر خواب گاز گرفتن کلاغ سفید صرف نظر از عمل گاز گرفتن بیشتر به رنگ آن اشاره دارد. دیدن کلاغ سفید در رویا به آسایش پس از مرگ اشاره دارد. خوابی که به ما می گوید از مرگ نترسید چرا که زندگی بعدی گاهی اوقات بهتر از زندگی در این دنیا خواهد بود.

تعبیر خواب خوردن گوشت کلاغ

تعبیر خواب خوردن گوشت کلاغ در حالی که دارید با خوشحالی آن را گاز می زنید بسیار خوب و همراه با نشانه های مثبت است. چنین رویایی نشان می دهد که به شرایط مثبت کاری گذشته بازخواهید گشت. یا اینکه سود سرمایه گذاری خود را دریافت می کنید. همچنین ممکن است پاداشی غیرمنتظره برای مسئولیت پذیری و کارهای خوب اخیرتان دریافت کنید. 

تهیه کننده : توپ تاپ         

مطالب مرتبط...

1 نظر

  1. AdiAdisays:

    من خواب دیدم که یه کلاغ که انگار تازه از قفسش در اومده بود و ما فراموش کرده بودیم بهش اب و غذا بدیم اومد و سر یه زاغ رو خورد. ممکنه بهم بگید این خواب تعبیری داره یا نه؟