متن زیبا برای دعوت به مهمانی افطار

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما روزه داران راستین در ماه خدا ، ماه خود سازی دل ها. با افتخار میزبان شماییم تا گرد هم آییم با تمام قلوب از ارباب قلوب و اصحاب نور با یک کوزه سیراب و معطر ز طراوت و یک سفره پر از خاطره ها خوش نان، در ضیافتی از عشق و نور و در فضایی سرشار از عطر ایمان و معرفت.

دوست بزرگوار ضمن تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، به اطلاع می رسد که مطابق سال های گذشته مراسم افطاری در شب های این ماه مبارک، برگزار خواهد شد. بدین وسیله از شما و خانواده گرامي صمیمانه دعوت می شود این سفره افطاری را به حضور خود مزین فرمایید.

********************

می‌گویند رجب ماه خدا، ‌شعبان ماه پیامبر و رمضان ماه امت پیامبر است، ‌از این رو همه به مهمانی پروردگار دعوت شده‌ اند. از لحظه لحظه این جشن عرفانی غافل نشویم. از جنابعالی دعوت می کنیم در ضیافت افطار ما حضور داشته باشید.

متن دعوت به مراسم افطاری

********************

سپاس خالقی را سزاست که توفیق درک بهاری دیگر از هنگامه ضیافت وصل را نصیبمان ساخت. ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه خدا ، ماه تزکیه و راز و  نیاز با حضرت حق، بسی خشنود خواهیم شد در  این ماه پر برکت و با فضیلت، میزبان ضیافت افطار در خدمت جناب عالی و خانواده محترم باشیم.

********************

حلول ماه مبارک رمضان، بهار قرآن، ماه عبادت های عاشقانه نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه را به شما دوست عزیز تبریک عرض می کنم و از شما دعوت می نماییم در ضیافت افطار ما حضور داشته باشید.

********************

به عاصیان وعده رحمت رسید. ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برای تان آرزومندم و خواستار حضور پر مهرتان در کنار سفره افطاری که به برکت این ماه عزیز گسترانیده شده است هستیم.

********************

دوست گرامی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما روزه دار راستین، بر آنیم به وقت گلبانگ اذان، در ضیافتی از نور، سفره دار مناجات افطار تان باشیم و جرعه نوش استجابت دعای تان. حضور پر فیض تان را در بزم آسمانی شاهد و مشهود ارج می نهیم.

********************

ضمن سپاس از ضیافت روحانی حضرت عالی که بدایت احوال دوستان و بستن پیمان و عهد دوستی با ایشان محقق گشت، در کمال ارادت و در نهایت عنایت از آن  مقام سراسر مودت و محبت دعوت می نماید. در ضیافت افطار در این ماه لطیف طُرفة الاسرار با حضور فیض ظهور خود در مجلس انس و عرفان، ما را از جام محبت خویش سیراب فرمایید.

متن کوتاه دعوت به افطاری

********************

به این وسیله شما را دعوت می ‌کنم به گره زدن بوی نان و عطر اذان، هنگامی که یاد دوست در دل ‌های مان جا به ‌جا می ‌شود و دست ‌های پراکنده رو به آسمان اجتماع کرده ‌اند، نوشیدن استکانی آب را با آسمان، با هم قاطی می ‌شویم مثل قاطی شدن بوی یاس، بوی گل‌ های محمدی در سمت نردبانی که ما را به آسمان می ‌رساند.

********************

از شما دعوت می ‌کنیم با صفای وجود تان با ما کنار این سفره بنشینید تا با هم برای هم دعای خیر کنیم. به این وسیله از شما دعوت می ‌شود، هنگامی که دست ‌های مان برای اجابت دعا رو به آسمان است کنار سفره افطار پر برکت افطار ما بنشینید، شما مهمان ویژه این ضیافت الهی هستید،

********************

عازم یک سفرم، سفری دور به جایی نزدیک، سفری از خود من تا به خودم، مدتی هست نگاهم، به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست، فرا رسیدن ماه رمضان، ماه بارش باران رحمت الهی مبارک. از شما دعوت می کنم در این سفر مهمان سفر افطارم باشید.

********************

هرچه داریم از خداست و هرچه توان داریم برای خدا باید خرج کنیم، با ادب خاص خود وارد این مهمانی بی مانند بشویم … ماه رمضان بر شما مبارک. در این ماه مبارک در کنار سفره افطاری که به همین مناسب گسترده شده است خواهان حضور گرم شماییم.

********************

در ماه مبارک رمضان به حلقه ذکر عارفان و دعای جان بخش مناجاتیان ره می یابیم تا از ذخایر گنجینه بی منتهای شان بهره ها ببریم. با امید به اینکه، حقایق و معارف آن سالکان الی الله را چراغ راه و عارفان را شمع جمع و مناجاتیان را ذکر خلوت انس باشد. از شما همکار ارجمند دعوت می شود در مراسم افطاری این شب های عزیز ما را همراهی کنید.

متن دعوت به ضیافت افطار

********************

ضمن تبریک ماه ضیافت الله، ماه صداقت دل ها و راز و نیاز با حضرت حق و با آرزوی قبولی عبادات و طاعات، بدین وسیله از حضرت عالی دعوت می نماید به میهمانی خالق یکتا شتافته و بر خوان گسترده نعماتش، افتخار میزبانی جنابعالی را در لحظات ملکوتی و روحانی افطار داشته باشیم.

********************

رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏ اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. حضور شما در مراسم افطاری که به مناسب حلول این ماه مبارک برگزار می گردد مزید امتنان است.

********************

سلام بر تو ای بزرگ ترین ماه خدا و ای عید دوستان خدا. سلام بر تو که پیش از آمدن در آرزوی تو بودیم و پیش از رفتن از اندیشه فراغت محزونیم. سلام بر تو که دیروز چه سخت به تو دل بسته بودیم و فردا چه بسیار به سوی تو مشتاق .بدینوسیله از شما دعوت می گردد در مراسم افطاری که به لطف حلول این ماه مبارک برگزار می گردد حضور به هم رسانده و ما را سرافراز نمایید.

********************

حریم دل بیارایید و آغوش باز کنید که ایام عاشقی رسید، همنشینی با سحر و هم آوایی با افطار روح را می پالاید و جسم را می آراید. به شمیم بهشت، حال اهل دل و دعا لطیف می رود، و به رودابه رحمت جان اصحاب ندبه و توبه سبک بال می شود. هم اکنون ما میهمان خانه دوست هستیم. اذن دخول در محفل انس و معنویت مبارک بادتان. حضور سرشار از لطف و لطافت و آکنده از کرامت و عنایت جنابعالی در ضیافت افطار ، مزید مسرت است.

متن دعوتنامه به افطاری

********************

ترغیب شما عزیزان با صفا و تحریض شما دوستان با وفا که صحیفه حال از فروغ رویتان جمال گیرد و بضاعت اَفضال سخن بر حُسن فکر و کارتان کمال  پذیرد، حامل و باعث آن گردید تا با برگزاری ضیافت معنوی افطار میزبان حضور سعادت ظهورتان باشیم. با دیدارتان شادمانه ایم و در بُن شکرانه ایم.

********************

وقتی سکوت خدا را در برابر راز و نیازت دیدی, نگو خدا با من قهر است , او به تمام کائنات فرمان سکوت داده تا حرف دلت را بشنود، پس حرف دلت را به او بگو… الهی به حق ماه قشنگ ”رمضان” هیچ کدام از آرزو هایت آرزو نماند… مهمان ضیافت افطار ما در شب های این ماه مبارک باشید.

********************

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک و مقدس رمضان، ماه تزکیه روح و تهذیب نفس و تنویر قلوب، ضمن گرامی داشت هفته سترگ تعاون، بسی خشنود خواهیم شد در ضیافت افطار همراه با جنگ شادمانه ای که در شب عید صیام برگزار می گردد، زینت بخش محفل صمیمی ما باشید. گوهر وجودتان پایدار و برقرار و گام های تان استوار و ماندگار باد.

********************

این بزم را خداوند، برای تو آماده کرده است تا رستگاری‏ ات را تضمین کند. بزمی که در آن تنها تو هستی که باید سرنوشت خویش را به سمت رستگاری سوق دهی، مهیای سفر شو ... از شما دعوت می شود مهمان سفره پر برکت افطار ما باشید.

متن دعوت به افطاری

********************

کوله بارت بر بند… شاید این چند سحر فرصت آخر باشد که به مقصد برسیم. بشناسیم خدا را و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم… می شود آسان رفت… می شود کاری کرد که رضا باشد او را… بسیار خرسند خواهیم بود که شما را به عنوان مهمان در ضیافت افطار خود داشته باشیم.

********************

ماه رمضان، ماه مفروش کردن قدوم شب قدر با اشک ‌های شوق برای درک «زیباترین لحظه حیات انسانی» است. از شما دعوت می کنیم مهمان سفره پر برکت افطار ما باشید.

********************

همه آن چه در این زندگی داریم از لطف خداوندی است و بر ماست که هر آن چه در توان داریم برای خشنودی پروردگار خرج کنیم. ماه رمضان بر شما مبارک. بدین وسیله از شما دعوت می شود مهمان سفره افطار ما باشید.

********************

خدایا قرار ده روزه‌ ام را در این ماه روزه روزه داران واقعى و شب زنده‌ داری ‌ام را نیز مانند شب زنده داران و بیدارم کن در آن از خواب بی‌ خبران و گناهم را بر من ببخش اى معبود جهانیان و درگذر از من اى درگذرنده از گناهکاران ... از جنابعالی دعوت می شود مهمان افطار ما باشید.

جملات زیبا برای دعوت مهمان به افطاری

********************

بزم پر برکت ماه رمضان را خداوند، برای بندگانش آماده نموده است تا رستگاری ‏آن ها را ضمانت کند. در این بزم تنها بندگان محتاج هستند که می توانند آینده خویش را با رستگاری و سعادت رقم بزنند، آماده این سفر پر برکت شوید ... حضور شما در مهمانی افطار را خواستاریم.

********************

دعا می ‌کنم زیر این سقف بلند، روی دامان زمین، هر کجا خسته شدی یا که پر غصه شدی، دستی از غیب به دادت برسد و چه زیباست که آن دست خداوند بخشنده و مهربان باشد و بس… با حضور خود زینت بخش سفره افطار ما باشید.

********************

وسوسه ‌های نفس نگذاشت، جانم در نهر رجب تطهیر شود، از در آویختگان درخت طوبای شعبان هم که نبودم، ترحم فرما و در دریای رحمت رمضانت مستقرم نما… از شما دعوت می شود مهمان سفره پر برکت افطار ما باشید.


شاید علاقمند باشید :

متن در مورد ماه رمضان به انگلیسی + ترجمه فارسی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...