تعبیر خواب صدا زدن اسم امامان

صدا زدن اسم امامان در خواب می تواند تعابیر متعددی داشته باشد. به عنوان مثال صدا زدن اسم امام رضا در خواب با صدا زدن اسم امام زمان در خواب متفاوت است. در این مقاله قصد داریم در این رابطه بیشتر صحبت کنیم و شما را از اسرار و مفاهیم خوابی که در آن شخصی را صدا می زنید با خبر سازیم. با ما همراه باشید.

تعبیر خواب صدا زدن اسم

صدا زدن اسم در خواب معانی متفاوتی در بر دارد. شما باید ببینید که در خواب، چه کسی را صدا می زنید تا بتوانید خواب خود را از این جهت تعبیر نمایید. در ادامه ما قصد داریم تعبیر خواب صدا زدن امامان و یا برخی از ائمه ی معصوم (ع) را تشریح کنیم که البته به اعتقاد بیشتر معبران چنین رویایی میتواند رازهای جالب و زیبنده ای به همراه داشته باشد.

تعبیر صدا زدن اسم امام حسن

این رویا میتواند نمادی از صلح ، بخشش ، برکت ، نعمت و یا رفعت باشد ، اگر ببینی که خودت در حال صدا زدن اسم امام حسن هستی و یا از محضر ایشان درخواستی داری بیانگر این است که در ادامه ی زندگی توسط برخی از افراد شناخته شده و صاحب مقام رهنمود خواهی شد ، چنان چه ببینی که دیگران در حال صدا زدن و یا فرا خواندن امام حسن هستند به این علامت خواهد بود که با افراد بزرگ ، صاحب دانش ، و مهمی رفت و آمد خواهی کرد و زندگی خوب و خوشی در پی خواهی داشت ، بطور کلی اکثر معبران چنین رویایی را مثبت و همراه با معانی مطلوب و امیدوار کننده معنا کرده اند.

تعبیر خواب صدا زدن اسم امامان

ما اکنون می خواهیم تعبیر خواب صدا زدن اسم چندین امام مختلف در خواب را برایتان ذکر کنیم تا بتوانید بیشتر با تعبیر خواب خود، ارتباط برقرار کنید و بدانید که دقیقا چرا آن خواب را دیده اید.

ائمه در خواب، به عقاید و ارزش هایی اشاره دارند که از گذشته در شما نهادینه شده است. وقتی که شما در خوابتان می بینید که یا خودتان و یا دیگران، اسم ائمه را صدا می زنید، در واقع می توان اینگونه از خواب برداشت کرد که شما باید ارزش های مرتبط با آن امام را در خود بررسی کنید و مورد بازبینی قرار دهید و اگر لازم بود، از این ارزش ها برای خروج از چالش های فعلیتان در زندگی استفاده نمایید.

حال ما سعی می کنیم که ارزش های امامان مختلف را ذکر کنیم تا شما دقیقا بدانید که ارزش هایی که قرار است در خود مورد بازبینی قرار دهید (و اگر در خواب یکی از این امامان را دیدید)، چه می باشند.

تعبیر خواب صدا زدن اسم امام علی علیه السلام

امام علی علی علیه السلام چند ویژگی حسنه داشتند که شما باید این ویژگی ها را در خود بازبینی کنید و ببینید که آیا فقدان آن ارزش در زندگیتان حس می شود یا خیر. این ویژگی ها و ارزش ها عبارت هستند از:

_حسن خلق

_گذشت

_سخاوت و بخشندگی

_اصلاح طلبی

    به عنوان مثال ممکن است که از شخصی طلبی داشته باشید و آن فرد نتواند طلب خود را پاس کند! در این هنگام به خواب دیدن صدا زدن اسم حضرت علی علیه السلام، می تواند تعبیرش این باشد که شما باید از ویژگی و ارزش امام علی به نام سخاوت و بخشندگی استفاده نمایید تا چالش پیش روی خود را حل کنید و از آن بگذرید.

    تعبیر خواب صدا زدن اسم امام حسین علیه السلام

    از جمله ویژگی های امام حسین علیه السلام می توان به شجاعت، رعایت حقوق، حیا، اعطای صدقات اشاره کرد. اگر شما در خواب دیدید که خودتان یا شخص خاصی در حال صدا زدن اسم امام حسین علیه السلام می باشد، می توان تعبیر را اینگونه برداشت که شما باید از ویژگی های آن حضرت در زندگی خود به کار ببرید.

    ممکن است بلایی به سراغ شما آمده باشد که نشان صدا زدن اسم امام حسین اعطای صدقات می باشد یا ممکن است در مورد کاری بخواهید قضاوت کنید که در اینجا ویژگی رعایت حقوق امام حسین علیه السلام مورد بحث است و باید این ویژگی را در خود به وجود بیاورید.

    به صورت کلی از آنجا که امامان ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارند، شما بهتر است به چالش خود نگاه کنید و از چشم دل به آن بنگرید و ببینید که کار خداپسندانه کدام است و همان را انجام دهید.

    تعبیر خواب صدا زدن اسم حضرت زهرا (س)

    اگر بخواهیم تعبیر خواب صدا زدن اسم حضرت زهرا (س) در خواب را بیان کنیم، می توانیم به فضائل و ارزش های ایشان که عبارت هستند از نجابت، مروت، سخاوت، بخشش، جمال، نرم خویی، صبر و بردباری، مهربانی، عفت، حق گویی، حفظ اسرار، وفای به عهد و پیمان، صداقت، ایثار و تقوا اشاره کنیم.

    قطعا زمانی که خواب صدا زدن اسم حضرت زهرا (س) را می بینید، باید به صورت کامل تری به کارهای خود دقت کنید و چالش هایتان را بررسی کنید و ببینید که دقیقا چه مشکلی است که با استفاده از ارزش های آن حضرت می توان آن را برطرف کند.

    حضرت زهرا (س) یکی از ائمه اطهار است که در دین اسلام تاثیر به سزایی گذاشته و از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد. زمانی که شما این حضرت را به خوب دیدید یا حتی صدا زدن نامشان را ملاحظه کردید، یعنی اینکه توفیقی به شما رسیده و باید به بهترین شکل ممکن از این توفیق فوق العاده استفاده نمایید.

    تعبیر خواب صدا زدن اسم امام زمان (عج)

    اگر در خواب دیدید که در حال صدا زدن اسم امام زمان هستید، به ویژگی بارز این امام یعنی ترس از خدا باید رجوع کنید. به خود و کارهایتان بیندیشید که در کدام یک از آنها خداوند را فراموش کرده و یا در آن خداوند را نادیده گرفته اید. توجه کنید که ممکن است چالش پیش روی شما خیلی خفیف و کوچک باشد به حدی که نتوان آن را ملاحظه کرد.

    وقتی که از چشم دل به مسئله ای بنگرید و با قضاوت های بی جای خود نخواهد که مانع این نگاه شوید، می توانید دلیل اصلی این خواب را ببینید که چرا در خواب در حال صدا زدن اسم امام زمان علیه السلام بودید. این حضرت مظهر ویژگی های خداپسندانه است که اصلی ترین آن را می توان ترس از خدا دانست.

    ممکن است خیلی ها ترس از خدا را به معنی عذاب دادن و ... تعبیر کنند که به هیچ وجه اینگونه نیست و خداوند به وسیله ی سیستمی که بر این جهان تعبیه کرده است، هر کس را همانقدر می دهد که خود آن فرد کاشته است و وی را نه برتری خواهد بخشید و نه جایگاه او را پایین خواهد آورد. پس زمانی که نام ترس از خدا به میان می آید، به این توجه کنید که کدام ویژگی شما باعث می شود که جایگاه تان در پیشگاه خداوند پایین بیاید و به این شیوه سعی کنید که این ویژگی و چالش را از بین ببرید.

    تعبیر خواب صدا زدن اسم امام رضا

    با ملاحظه صدا زدن اسم امام رضا در خواب، پرهیزگاری و تقوا، سخاوت، صبر و مقاومت، عزت نفس را مد نظر خود بیاورید. با خود فکر کنید که چرا در خواب در حال صدا زدن اسم امام رضا بودید و با توجه به تعابیر دیدن امامان در خواب، دلیل این صدا زدن چه بوده است.

    با دیدن این خواب می توان چنین برداشت کرد که شما به یکی از این ویژگی ها و ارزش ها باید هدایت می شوید. به عنوان مثال ممکن است خداوند را از یاد ببرید و به جای توکل به او، به شخص دیگری توکل کنید و به صورت کلی شخصیت خود را پایین بیاورید که با دیدن این خواب، می توان اینگونه برداشت کرد که به شما هشدار داده می شود که این ویژگی را کنار بگذارید و عزت نفس خود را بالا ببرید.

    به هر شکل دیگری ممکن است شما با چالشی رو به رو شده باشید که به واسطه ی این ویژگی ها، می توانید آن چالش را برطرف کرده و از بین ببرید. کافیست کمی دقت کنید و ببینید که پاشنه ی آشیل شما کجاست. آن موقع است که می توان این ویژگی های بد را در خود برطرف کنید.

    این بود تعبیرهای متفاوت از صدا زدن اسم های خاص در خواب که هر کدام معنی خود را داشتند و می توانند شما را در زمینه ای کمک کنند. گرچه که این تعابیر می توانند به نفع شما باشند! اما برخی تعابیر خواب هستند که ممکن است برای شما بیچارگی و گمراهی را به دنبال داشته باشند که پیشنهاد ما این است که اصلا به چنین خوابهایی توجه نکنید و سعی کنید با عقل و منطق خویش همواره به مسیر درست هدایت شوید.

    خداوند نیز همانطور که گفتیم بر این جهان سیستمی نهاده است که به واسطه ی این سیستم شما پیش می روید و در این سیستم پیش بینی و ... جای ندارند و تنها و تنها عملکرد شماست که بر زندگیتان تاثیر گذار است. پس اگر خوابی با تعابیر بد دیدید، فقط به واسطه ی این تعابیر خود را نبازید و سعی کنید به واسطه ی منطق و قدرتی که خداوند به نام عقل در وجود شما آفریده، چالش هایتان را رفع کنید.

    تهیه کننده : توپ تاپ

    مطالب مرتبط...

    97 نظر

    1. ریحانهریحانهsays:

      با عرض سلام وخسته نباشید.بنده خواب دیدم که یک نوزاد پسر در بغلم هست. و این بچه انگار مریض بود ومن اسم امام حسین صدا میزدم.تعبیرش میکنید.

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام ممکن است نشان دهنده اشنایی شما با افراد صاحب سبک و بزرگ باشد

    2. عباسعلی زارععباسعلی زارعsays:

      با سلام یکروز مشکلی برایم پیش آمد غمگین و گریان به رختخواب رفتم پرخواب دیدم دو تابوت آوردن که روی آنهاپرچم ایران بود روی یکی از تابوت‌ها که کمی از دیگری کوچکتر بود نوشته بود شهید گمنام و آن تابوت مربوط به من بود من هم بلند شدم و فریاد میزدم یا حسین و گریه میکردم و به طرف تابوت می‌دویدند که بیدار شدم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن اتفاقاتی مثبت در زندگیتان است که باعث شادی شما خواهدشد

    3. نسترننسترنsays:

      سلام و پیشاپیش ممنون از تعبیرتون من خواب بدی دیدم،خواب میدیدم که مادرم داره ی برنامه ای درست میکنه که پدربزرگم رو اذیت کنه(پدربزرگم مرحوم ولی توو خاب ندیدمش ولی زنده بود)بعد توو این فاصله،خاهر کوچیک من رفته بود بیرون و ما هرجایی دنبالش میگشتیم نبود،در حدی که دخترعمم رو دیدم و گفت نیم ساعت پیش داشته میرفته سمت خونه،توو این فاصله من همش فک میکردم که مامان بخاطر نیت بدی که داشته این اتفاق افتاده،هرچی به بابام میگفتم برو کلانتری اعلام کن کسی نمیرفت،بلند شدم از خونه رفتم به سمت مسیری که خاهرم رفته بود و تمام مسیر رو خانوم یا فاطمه زهرا صدا میزدم و میگفتم کاش چیزی بهش نشده باشه که در نهایت پیداش کردم توو همون مسیر میشه تعبیرش رو برام بگین؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا نشان دهنده این است که میتواند نمادی از صلح ، بخشش ، برکت ، نعمت و یا رفعت باشد

    4. آناهیتا خرم دلآناهیتا خرم دلsays:

      درود بر مدیر سایت برای بار دوم است ک این خواب تکرار میشود برایم خواب دیده ام ک در دو قسمت از آسمان اسامی الله محمد و علی نوشته شده و بسیار زیبا و روشن، در یک قسمت اسامی ثابت و در قسمت دیگر اسامی دایره وار میچرخیدن فرزندانم رو صدا میکنم ک این را ببینن و دختر بزرگم میگوید ک سوال کرده ام و میگویند این علائم ظهور امام زمان است و من میگویم اگر امام زمان ظهور کرده باید شهادتین را بشنویم ک یکمرتبه صدای الله اکبر از فاصله ی دوری ب گوش میرسد در این لحظه از خواب بیدار شدم ممنون میشم تعبیرکنید.با سپاس

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا نشان دهنده تندرستی و عاقبت بخیری و سعادتمندی در زندگیتان است

    5. ناشناسناشناسsays:

      سلام من در خواب دیدم که دراز کشیدم و تشنه هستم و با صدای بلند میگم یا حضرت زهرا به من آب بده بعد یک خانم که چهر ه ی او دیده نمیشود با چادر مشکی به من آب میدهد و من به لیوان نگاه میکنم لیوان خالی بود و آب از داخل لیوان مثل چشمه در می آمد چند بار من با صدای بلند اسم حضرت زهرا را صدا کردم و هر بار یک خانم سیاه پوش به من آب داد.

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        یا مشکلی دارین یا در مسیری هستین که باعث میشه براتون مشکل پیش بیاد برای همین دست به دامن حضرت زهرا شین که نجاتتون بدن

    6. منتظر المهدیمنتظر المهدیsays:

      سلام استاد.خدا قوت.دیشب خواب دیدم با خانواده سوار یه ماشین قدیمی هستیم. ماشین تو جاده منحرف میشه و دور خودش میچرخه. من عقب وسط نشسته بودم ، شیشه عقب ماشین شکسته شده بود و فقط من از کمر بیرون بودم و همه داخل.میدونستم که الان با دیوار برخوردشدیدی میکنه،بعد از اعماق وجودم گفتم یا امام زمان اینجا بفر یادم نرسی کی دیگه میخوای به دادم برسی.ماشین به همراه من بشدت به دیوار خورد.چشم باز کردم و دیدم هیچیم نشده با اینکه بقیه همه زخمی شدند.من این مدل خواب رو چندبار دیدم.دو سال است حاجت بزرگی دارم و بارها توسل کردم به امام زمان.اما هنوز حاجت نگرفتم‌.ممنونم از شما🌷

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا میتواند بیانگر نمادی از رفعت و صلح در زندگیتان باشید

    7. MahshadMahshadsays:

      سلام..خواب دیدم با مامانم داریم میریم سمت امامزاده ک زیارت کنیم ..مسیرم خیلی شلوغ.. داشتم آسمونو نگاه میکردم که تصویر امام حسین تو آسمون بود بهمراه اسم یااباعبدالله منم تصویر رو نشون مامانم دادم و هر دومون یاحسین صدا میزدیم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا نشان دهنده کسب روزی حلال در زندگیتان است

    8. سعیدیسعیدیsays:

      درخواب می دیدم همه جا به یکباره سیاه وسفید شد انگار به اخر عمرم نزدیک میشدم وفقط فریاد میزدم یا صاحب الزمان...

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        این رویا نمادی از منفعت و خیر در زندگیتان است

    9. Reyhan farhadiReyhan farhadisays:

      من دیشب خواب دیدم یه سیدی که عبا و عمامه ی سبز پوشیدن تو یه کوچه کاهگلی وایسادن و من هم پشت سرشون دستمو سمتشون دراز کردم و ملتمسانه امام زمان رو صدا میزنم... تعبیر خوابم چیه؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        ممکن است اتفاقات مطلوب و امید وار کننده ای برایتان در زندگیتان ایجادشود

    10. فردینفردینsays:

      سلام. وقت حضرتعالی بخیر.در زندگی شخصی خودم حاجتی دارم که مدتهاست برای براورده شدنش متوسل به امام زمان میشم.. دیشب خواب دیدم در عالم رؤیا استغاثه به امام زمان کردم و گریه شدیدی کردم و نام ایشان رو با تمام وجود صدا میزدم...و از ایشون میخواستم که پاسخ منو بدن و حاجت منو روا کنن.. ممنون میشم اگر برام تعبیر کنین پیامی این خواب داره یا نه..

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس ارتباطتون رو با حضرت قطع نکنین ادامه بدین که به نفع شماست

    11. مهسا احمدیمهسا احمدیsays:

      باسلام و خسته نباشید من دیروز صبح خواب دیدم شوهرم یه سینی چای آورد واسه من و مامانم که نشسته بودیم و میکفت اسم داداشم که علی هست شده ابوالفضل و من و مامانم گریه کردیم خواستم تعبیرشو بدونم سپاسگزارم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا نشان دهنده رافعت و تندرستی و شادابی در زندگیتان است

    12. VafaVafasays:

      سلام صب خواب دیدم وسط درختان سروقدم میزدم ب اخرش که رسیدم دیدم ماه کامل شده وسط ماه عکس خانه خدابوددویدم گفتم خداکمکم کن بعدیک مسجددیدم رفتم طرفش رفتم داخل انگارمسجدجمکران بودشلوغ بودباگریه التماس میکردم ب امام زمان یک خانم اومدگفت تددلت شکسته برامنم دعاکن ورفت من هم درحال التماس ب امام زمان بااشک بیدارشدم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا میتواند بیانگر تندرستی و عاقبت بخیری در زندگیتان باشد

    13. فاطمههفاطمههsays:

      سلام من دختر مجردم و خواب دیدم که امام جعفر صادق علیه السلام اومدن و روی گردن من مدال طلایی آویزون می کنن و من چهره ایشون رو ندیدم ولی در خواب می دونستم که ایشون امام جعفر صادق علیه السلام هستن . ممنونم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا میتواند نمادی از صلح و راعفت و بخشش در زندگیتان باشد

    14. محمدمحمدsays:

      با سلام من اول دهه فاطمیه خواب دیدم در یک جای تاریکی هستم و پسرم را در. آغوش گرفتم. وصدا می زنم یا فاطمیه زهرا . پسرم را می خواهند ببرند این خواب تعبیرش چیست

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام ممکن است با افراد بزرگ و صاحب دانشی در زندگیتان اشنا شوید

    15. محمدمحمدsays:

      با سلام پسرم حدود دو ماه که از دنیا رفته شب جمعه خواب دیدم که زنده شده ومی خوام براش خواستگاری برم تعبیرش چیست

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام برای شادی روحشان سوره ملک را بخوانید

    16. فاطمهفاطمهsays:

      سلام خسته نباشید من یه خواب خیلی عجیبی دیدم دیشب خواب دیدم ک تو یه خونه ایی هستم من و حضرت فاطمه زهرا حال ایشون خوب نبود من هم تو خواب حال خوبی نداشتم فضای اتاق یجور خاصی بود در عین حال ک همه چی قدیمی بود و به رنگ آبی میدیدم نمیدونم از خوابی ک دیدم خیلی مطمعن نیستم ولی یه حس خیلی قوی بهم میگه حضرت فاطمه (س) بود ک تو بغلم گرفتمشون و حالشون بد بود از هوش رفتن هم زمان حال من بد شده بود اسم شونو صدا میکردم و گریه میکردم ک از خواب بیدار شدم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا میتواند نمادی از صلح و منفعت و نیکی در زندگیتان باشد

    17. معصومهمعصومهsays:

      با سلام من در عالم خواب دیدم که مرا به اسارت میبرن و من با گریه و زاری التماس می کردم و نام مادر امام زمان رو صدا میزدم بقدری گریه و زاری می کردم که آنهای که مرا به اسارت میبردن عصبانی شده وبه رویم شمشیر کشیدن در عالم رویا انگار یکی از نگهبان هارو میشناختم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام خودتون رو درگیر مسائلی می کنین که باعث رنجشتون میشه

    18. محمدمحمدsays:

      سلام خسته نباشید من سالهاست که مادر بزرگم از دنیا رفته بود و یک شب به خوابم آمد و درخواست کرد تا به آن میوه بدهم تعبیر ش چیست

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس نیا به قرآن و خیرات دارن

    19. محمدمحمدsays:

      سلام با خسته نباشید من اول دهیه فاطمیه خواب دیدم که در یک جای تاریک هستم و پسرم را در آغوش گرفته ام وصدا می زنم یا فاطمه ی زهرا سلام الله علیها پسرم را میخواهند ببرند ...........................................بعد از این خواب یک ماه گذشت پسرم تصادف کرد و فوت کردوروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها خاک سپاری اش بود این خواب و حادثه ای که پیش آمد تعبیرش چیست خیلی ممنون.........

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام الان مشخص نیست هر دو حالت خواب بوده یا نه؟

    20. محمدمحمدsays:

      سلام با خسته نباشید من اولین سالی بود که نذر دیگچه درست کردم و پنج روز روزه گرفتم بودم بعد چند روز که گذشت خواب دیدم که گریه میکنم و امام زمان را صدا میزنم در جایی که نذر دیگچه ام را درست کردم آقا یی از نور عصا به دست ایستاده است

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام و سپاس نذرتون قبول می شود

    21. محمدمحمدsays:

      سلام با خسته نباشید من اول دهیه ی فاطمیه خواب دیدم که در یک جای تاریک هستم و پسرم را در آغوش گرفته ام و صدای میزنم یا فاطمه ی زهرا سلام الله علیها پسرم را میخواهند ببرند تا اینجا که نوشتم پسرم را میخواهند ببرند خواب بود و حال که می خواهم بگویم در بیداری است ودر بیداری بعد از این یک ماه گذشت پسرم در بیداری تصادف کرد و فوت کرد وروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها خاک سپاری اش بود این خواب واین حادثه در که پیش آمد تعبیرش چیست .... خیلی ممنون

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس خب خوابتون تعبیر شده

    22. ابوالفضل احمدیابوالفضل احمدیsays:

      با سلام خسته نباشید پسرم قبل از این که فوت کنه خواب دیده بود که مار سیاهی او را نیش زده بعد ازاین خواب در بیدا ری یک ماه بعد پسرم تصادف کرد فوت کرد تعبیرش چیست

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس این خواب متاسفانه به همین اتفاق اشاره داره اما نباید مشابه همین خواب را برای اتفاق های اینچنین تطبیق داد در افراد بلحاظ شرایط مختلف تغییر می کند

    23. اتانازاتانازsays:

      با سلام دیشب پدر من خواب دیدن در صحرای کربلا هستند و پس از جنگ سعی دارند به امام سجاد برای بلند شدن کمک کنن که به یکباره با حالت روحانی از خواب بیدار میشن.

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام دارای اعتقادات قوی و شخصیت باطن داری دارن

    24. ابوالفضلابوالفضلsays:

      سلام ضمن عرض ادب وخسته نباشید پسرم که دو ماه است فوت کرده یک شب خواب دیدم که می گوید لباس هایم کجا است تعبیر این خواب چیست ممنون با تشکر فراوان

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام برای ارامش روحشان سوره یس را بخوانید

    25. amiRamiRsays:

      با سلام پسرم که تازه فوت کرده روز جمعه بخوابم آمد و می گوید تمام کتفش خونی است و از او می پرسم چه شده است می گوید مرا زده اند تعبیر این خواب چیست ممنون با تشکر فراوان

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا نشان دهنده نیازمند بودن میت به دعا و خیرات است

    26. ابوالفضلابوالفضلsays:

      سلام با خسته نباشید من پسرم که دوماه است که فوت کرده یک شب خواب دیدم که پسرم در خواب برنج می خورد از او می پرسم که این برنج را از کجا آورده ای می گوید هرکس دفتر چه ی بهشت رضا را داشته باشد برایش برنج می دهند تعبیر این خواب چیست

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس خیری به شما می رسد برای پسرتون سوره ی یوسف بخونین

    27. ناشناسناشناسsays:

      سلام با خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که در یک خانه ی قدیمی هستم می گویم به زیارت شاهزاده یحیی هستم این خواب تعبیرش چیست خیلی ممنون

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس حاجتی دارین و این نشانه ای برای توسل می باشد

    28. ابوالفضلابوالفضلsays:

      سلام با خسته نباشید من که پسرم تازه فوت کرده یک شب خواب دیدم ودر ماه همین رجب بود که آمده به خانه ومی گوید مادر برایم برنج و غیمه درست کن تعبیر این خواب چیست خیلی ممنون

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام در مشکلات به خداوند توکل کنید

    29. مریممریمsays:

      با سلام من حاجتی دارم از خدا که برای رسیدن بهش خیلی دعا میکنم و شب شهادت موسی بن جعفر با وضو خوابیدم و خواستم از ایشون که تو خواب تکلیف این حاجت مشخص شه که شدنی هست یا نه خواب دیدم نوزاد پسری را بغل کردم که همش گریه میکنه و نمیخابه من هم برای این که بچه اروم شه مدام میزدم پشتش و در گوشش زمزمه میکردم یا موسی بن جعفر

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام به حاجتی که دارین اشاره داره و سختی هایی که کشیدین نا امید نشین و صبور باشین

    30. ناشناسناشناسsays:

      با سلام خسته نباشید فرزندم که تازه فوت کرده خواب دیدم که غذایی که خیلی دوست داره می خوره و خو شمال است تعبیر این خواب چیست

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس خیری براتون پیش میاد

    31. ابوالفضلابوالفضلsays:

      سلام با خسته نباشید من خواب دیدم که دریک جایی هستم می گویند اینجا خانه‌ی خدا است همه نشسته اند و گریه می کنند ومن هم در کنار خانه‌ی خدا نشسته ام و دعا می کنم تعبیر این خواب چیست خیلی ممنون

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام در مشکلات به خداوند توکل کنید

    32. فاطمه خلیلیفاطمه خلیلیsays:

      سلام خسته نباشید من امشب خواب دیدم که مغزم پوکیده و خیلی حضرت ابوالفضل را صدا میزنم و یهو از خواب بیدار شدم ساعت ۳ بود تعبیرش چی میشه

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس به ایشان متوسل شین محبت ایشان شامل حالتون میش

    33. زکییزکییsays:

      سلام ببخشیدمن خواب دیدم داخل صحن امام رضاهستیم بامادرم تلفنی حرف میزدم که فهمیدم حالش بدشده بغض کردم وروکردم به ضریح وفقط دادمیزدم میگفتم یاامام رضا بعدبطورمعجزه اسایی مادرمو کنارضریح دیدم سالم بود وگفتم معجزه شده

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام به خواسته های خود نزدیک تر خواهید شد

    34. FaezehFaezehsays:

      سلام من خواب دیدم حضرت فاطمه باموبایلم زنگ زدن وباایشان صحبت کردم ایشان میگفتندازکدام در بایدبیام خونتون چون خونمون دوتادرداره ومن گفتم وبعدش پرسیدم شماواقعاحضرت فاطمه اید قبلش هم درخواب دیده بودم حضرت فاطمه پیام داده بودن بهم درباره ی شهادت مادرم واینابعدش درزنگ بهم گفتن بگیدغصه نخوره وایناتعبیرخواب چیه لطفابگید

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام از ایشان همیشه در زندگیتان کمک بخواین و مراقب رفتارتون باشین عنایت حضرت شامل حالتون میشه

    35. آمنهآمنهsays:

      سلام من مشکلی درزندگی دارم وچندین بارخواب دیدم امام زمان راصدامیزنم ویکباربالفظ یافارس الحجاز ادرکنی صدا کردم ودوسه روز پیش هم خواب دیدم کنار ضریح حضرت معصومه علیهاالسلام هستم ومیگویم یا بنت موسی بن جعفر باگریه میگفتم معنیش چیست؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام اگر خطا و اشتباهی داشتین توبه کنین و نماز استغاثه ی حضرت فاطمه رو بخونین

    36. نهفتهنهفتهsays:

      سلام من یه مشکلی دارم از پنج سال پیش یه زن وارد زندگی خانواده گی ما شد و روابط خانوادع رو بهم ریخت من خواب دیدم که همان زن را در خواب نفرین میکنم و از ته دل امام حسین را صدا میزنم تعبیر این خواب چیه؟

    37. ابوالفضلابوالفضلsays:

      سلام با خسته نباشید پسرم که تازه فوت کرده یک شب خواب دیدم که پسرم درصحن حیاط دراز کشیده و باران می بارد در خانه را باز کردم و به او گفتم بیا داخل خانه و او آمد تعبیرش چیست

    38. ناشناسناشناسsays:

      با عرض سلام خسته نباشید من یک شب خواب دیدم که امام حسین را صدا می زنم و می گویم حسینم را نگهدار تعبیر این خواب چیست

    39. محیا شرفیمحیا شرفیsays:

      سلام من خواب دیدم با ماشین برادرم در جاده هستیم بعد سرعت ماشینیش خیلیی زیاده صدا میزدم یا ابولفضل عباس یا قمر منیر، تعبیرشو میخواستم ،ممنون، من سه ساله ی مشکلی دارم همه ش دعا میکنم،

    40. SSsays:

      سلام،من در خواب دیدم که هرکدام از امامان یک اتاق مخصوص به خود داشتند و اسمشان بالای اتاقها زده شده بود وبقیه میگفتند که مریض ها رو درمان میکنند و من وارد یکی از آن اتاق ها شدم (دقیق یادم نیس به نظرم برای امام سجاد بودن) بعد یه خانم مسن داشت چایی پخش میکرد و اونجا شلوغ بود شبیه یه مراسم معنوی بود تو خواب حتی حس خاصی داشتم، من هم خواستم چایی بردارم ولی دوستم مانع شد و از اونجا خارج شدیم .چه تعبیری ممکنه داشته باشه؟!ممنون میشم اگه بگین🙏🏼

    41. زهرصادقیزهرصادقیsays:

      سلام من خواب دیدم رفتم سنگ از رود خونه پیدا کردم وب او میگ محدی محدی بعد ب نطر خودم میگم خیلی سنگ خوبیه چند تا سنگ تو سبد بود که میاوردم میشه تعبیر کنید

    42. elhamelhamsays:

      خواب دیدم تو جهنمم و میخوان آتیشم بزنن در حالی ک فرار میکردم اسم امام زمانو صدا میزدم و ی مرد با لباس سبز ک صورتش مشخص نبودو دیدم تو خوابم امام زمان بود از جهنم نجاتم داد. من آدم خیلی مذهبی نیستم. نمیدونم معنی خوابم چیه

    43. پریا پیرهادیپریا پیرهادیsays:

      سلام من خواب دیدم همسرم انگار داشت خفم میکرد و توی خواب همش میگفتم عمو عمو کمکم کن بعد همش گفتم ابولفضل کمکم کن چند بار اسم حضرت ابوالفضل رو اوردم

    44. پروانهپروانهsays:

      سلام من خواب دیدم که همراه بامادرم به امامزاده ای رفته ایم وخیلی شلوغ نبودنمیدانستم که زیارت کدام امام است همین طورکه درحال زیارت بودم مردی آمدوبرگه ای دادوروی کاغذنوشته بودکه من ومادرم به یک جایی که غذا میدهندبرویم تعبیرش رولطف کنید

    45. مینامیناsays:

      سلام و با احترام، من دیشب خواب دیدم ظاهرا بیرون طوفان بود بعد از شدت طوفان پنجره خونه باز شد و چند قطره باران از پنجره به اتاق چکید، بعدش خونه با سرعت در حال حرکت کردن کرد مثل ماشینی که با سرعت زیاد میره، و بعدش ترسیدم. و وقتی خانه با سرعت در حال حرکت کردن شد میگفتم یا امام رضا. بعدش دیگه از خواب بیدار شدم. ممنون میشم لطف کنید تعبیرشو بگید. سپاسگزارم.

    46. پریا تکیه بندپریا تکیه بندsays:

      ببخشید سلام من خواب دیدم که شنیدم که نام پیامبر هفتم رو میگفتند لطفا جوابم رو بدید

    47. SSsays:

      سلام..بنده دیشب در خواب دیدم که حضرت عباس و یارانش در یک رودخانه در واقعه کربلا مشغول جنگ بودندو بنده هم در زیر آب هی این بزرگوار را صدا میزدم و میخواستم به ایشون کمک کنم.لطفا خواب منو تعبیر کنید ممنون میشم

    48. امیر علیامیر علیsays:

      خواب دیدم که امام حسین علیه السلام داره با من حرف میزنه به من میگه تو منو به خاطر بهشت دوست داری - تعبیرش چیه؟

    49. سحرصدرسحرصدرsays:

      سلام..من خواب دیدم ک رفتم توو آبه رود فرات ی جوونی زیبا اونجابود بایه پیرزن ک یه علم چوبی اورده بودن براعزاداری..اون مردزیباوهیکلی ک میخاست علم رو برداره من فقط میگفتم یاابولفضل اخرشم گفتم یاعلی و بلندش کرد...تعبیرش چیه؟

    50. بشرابشراsays:

      سلام من باردارم‌اما نمیدونم جنسیتش چیه تو خواب ی نفر اسم دختره کوچکمو صادق صدا میزد بعدش بهش گفتم بچم دختره گفت من فککردم پسره بعد خودم یادحدیث امام صادق افتادم ک گفته بود کسی ک نیت اسم محمد بکنه بچش پسر میشه تعبیرش چیه

    51. ناشناسناشناسsays:

      در خواب دیدم درمسجد حضرت زهرا هستم خواستم وضو بگیرم برم نماز بخونم یکی از خانمهای متدین مسجد به من گفت دختر چی شد برو دنبالش دخترم در خواب ۵ساله یا ۶ ساله س من نتونستم پیدایش کنم خیلی گریه میکردم ومدام یا فاطمه زهرا رو صدا میزدم که همسرم منو از خواب بیدار کرد هم چنان گریه می کردم

    52. سعید رسعید رsays:

      سلام و عرض ادب ،،،بنده خواب دیدم که پشت به حرم امام رضا(ع)ایستادم و به شدت زیادگریه می کنم و نام امام رضا راصدامی کنم.لطفا بفرماییدتعبیرش چه می باشد.باتشکر

    53. سجادسجادsays:

      سلام علیکم،خسته نباشید،بنده جوانی هستم که قصد ازدواج دارم و به امام رضا ع هم متوسل شده ام،خواب دیدم دختری وارد منزلی شد و من در پشت سر او بودم در این حال گوسفندی را دیدم، سپس ندایی آمد که من ضامن آهو هستم. خدا اجرتون بده،لطف کنید تعبیر این خواب و بفرمایید

    54. بنفشه بهلولیبنفشه بهلولیsays:

      سلام من دیشب خواب دیدم با ی گروهی هستیم و روبه رومون ی مسجد میبینیم یا امام زاده ک ب صورت خیلی زیبایی روش نوشته شده بود حضرت زینب و ما رفتیم اونجا مستقر شدیم و غذا میخاسیم بخوریم از خواب ک بیدار شدم فهمیدم فردا تولد حضرت زینبه،ممنون میشم تعبیرشو بگید

    55. ستارهستارهsays:

      سلام من روز ولادت حضرت زینب(س)خواب دیدم با مادرم دربیابانی هستیم که دشمن از دور میبینیم به طرف بالای صخره همراه چند مرد سیاهپوست چاق به بالای صخره ها فرار کردیم واونا تیر اندازی کردن ولی هیچ کس تیر نخورد ودرآخر به ما رسیدن به دستهایمان غل وزنجیر بستن ومن خیلی ترسیده بودم به مامانم گفتم که به داداشم خبر داده گرفتار شدیم مامانم که ترسیده بود چشماش اشک جمع شده بود گفت زنگ زده خبر داده ومن ازترس زیاد چندبار باصدایی بلند حضرت زینب (س)صدازدم وکمک خواستم

    56. لیلالیلاsays:

      سلام.من دیشب قبل اذان صبح خواب دیدم که زنی همسایمونو که خانواده خوبی نداره مواد فروش ودزد، توخواب قرار بود این خانم یه نوزاد به دنیا بیاره که همه میگفتن منجی عالمه، مردم همه خوشحال بودن واسه تولدش حتی خونه ای این خانوم درشونو چراغانی کرده بودند یه لحظه مادرشوهرم اومد گفت بریم که نوزاد متولد شده من که رفتم بیرون دیدم آسمان دگرگون شده دوتا ماه تو آسمان بود ستاره ها با سرعت میرفتن حتی چندتا روزمین بودن بعدش همه مردم باهم میگفتن یا مهدی من توخواب ترسیده بودم

    57. ستاره نوریستاره نوریsays:

      سلام.... من خواب دیدم امامزاده بی بی سکینه واقع در صفادشت رفتم و در حیاط به گفتن ذکر یا فاطمه الزهرا هستم برای حاجتی بسیار بزرگ... که اونجا در حیاط امامزاده دست فروش روسری بود یکی را خوشم اومد اما پول نداشتم بخرم... چه تعبیری دارد؟

    58. MMsays:

      سلام خسته نباشید خواب دیدم پیامبرایی که میشناختم و همه ائمه رو به ترتیب صدا زدم و ازشون خواستم حاجتمو بدن..

    59. NafasNafassays:

      سلام من خواب دیدم یه جایی مثل کلیسا بود دعا میکردم مثل مسیحیا '.دوتادستمو بهم چسبونده بودم.' بعد یه روح سفیدپوش اوند مریم مقدس بود ولی انگار خوشش نیومد از من وبعد منو میزد منم صلوات میفرستادم تندتند دستشوروبدنم میزد دردنداشتم بعد اسم حضرت زهرارو اوردم بعد خواهرم نمیزاشت منوبزنه بعدش مشکی پوش شدو انگار جن بود گفت تو کربلا بودن ونشستیم برای حصرت زینب گریه کردیم ومیگفتم یا زینبم یا زهرا تعبیرش چیه

    60. KavariKavarisays:

      شب داشتم خواب بد میدیدم ولی یادم نیست چه خوابی بود فقط میدونم وحشت ناک بود بعد توی عالم خوابو بیداری ۵۰ مرتبه ذکر یا جواد الائمه ادرکنی رو گفتم انگار علاوه بر اون اتفاقی که افتاده بود برا کنکور هم از خدا کمک میخاستم تعبیرش چی میشه

    61. زینب ایزدیزینب ایزدیsays:

      سلام دوبار در خواب های مختلف در فاصله یک ماه دیدم که نام بانو فاطمه زهرا رو به حالت گریان صدا میزنم تعبیرش چیست.

    62. MfMfsays:

      سلام دیشب که تولدامام حسن بود صلوات نذر کردم و فرستادم و خوابیدم اولین باربودمتوسل میشدم به ایشون خواب دیدم یه جایی هستم خواب بودم بعدبایه صدا بیدار شدم ک بهم میگفت بیدار شو گوشیتو نگاه کن همین ک پسورد وزدم دیدم کل گوشی نورسبزی شد بعدرفتم دیدم نوشته امام حسن مجتبی مثه حالت استیکر بعد تند تند ازاون استیکر برام پیام میومد گوشیمم سبز بود دور گوشیم نورسبزاومده بود بعد یه عالمه پیام بود نمیدونستم کدومو بخونم بعد همون مرده پیامارو میخوند واسم صداش میومد فقط اینو شنیدم گفت خیلی غصه میخوری ناراحت نباش یه زندگی عالی درانتظارته اسم همسرتم محمد جواد بااونی ک دوسش داری ازدواج میکنی فقط خوشبختی واست میبینم من اون لحظه مات بودم تااومدم واسش تایپ کنم رفت و بعدم بیدارشدم

    63. ShShsays:

      سلام چن شب پیش خواب دیدم ک تو یه مهمونیه بزرگی هستم در حین پذیرایی بودم ک ناگهان به صورت نا خوداگاه گفتم ک قراره امام علی (ع)همراه حضرت زهرا(س) به این مهمانی بیایین و امدن اما نتونستم چهرشونو ببینم میخام بدونم تعبیرش چی هست

    64. بی نامبی نامsays:

      سلام من دوبار تو خواب چشم جهان بین رو دیدم بار اول به سمتش کتاب پرت کردم ولی نرفت و اسم همه ی امامان رو به ترتیب میگفتم تو خوابام احساس میکردم چشم جهان بین من رو زیر نظر داره و من هی اسم امامان رو میگفتم و آیت الکرسی میخواندم دفعه ی دوم که خواب دیدم تازه به خونه آمده بودم که یک شی ء که تک چشمی وحشتناک وسطش بود تو آشپزخونمون بود من ترسیوم و از مادرم پرسیدم مامان این اینجا چکار میکنه گفت نمیدونم از اونموقعی که اینجا دیدمش حالم بده منم اسم امامان رو صدا زدم و سوره کوچکی رو خوندم و اون شیء رو انداختم تو کوچه. میشه تعبیرش رو بگید؟ خیلی ازتون ممنونم

    65. بی نامبی نامsays:

      سلام من دوبار تو خواب چشم جهان بین رو دیدم بار اول به سمتش کتاب پرت کردم ولی نرفت و اسم همه ی امامان رو به ترتیب میگفتم تو خوابام احساس میکردم چشم جهان بین من رو زیر نظر داره و من هی اسم امامان رو میگفتم و آیت الکرسی میخواندم دفعه ی دوم که خواب دیدم تازه به خونه آمده بودم که یک شی ء که تک چشمی وحشتناک وسطش بود تو آشپزخونمون بود من ترسیوم و از مادرم پرسیدم مامان این اینجا چکار میکنه گفت نمیدونم از اونموقعی که اینجا دیدمش حالم بده منم اسم امامان رو صدا زدم و سوره کوچکی رو خوندم و اون شیء رو انداختم تو کوچه. میشه تعبیرش رو بگید؟ خیلی ازتون ممنونم

    66. یلدایلداsays:

      سلام من خواب دیدم که یک نفر که فکر کنم از دوستان قبلی ام بود بهم یه گردنبند داد و گفت این راه رو نشونت میده و برات شانس میاره و رو اون گردنبند رو که خوندم اسم امام رضا بود. تعبیرش چی میشه؟

    67. vafa_sovafa_sosays:

      سلام وعرض ادب صبح امروز خواب دیدم کهبه دختر جوان به اسم فاطمه در خانه مان را کوبید بعد اینکه در را باز کردم ازم آب خواست ویه بطری که در دست دلشت بهم داد وگفت سرکه میخواهم اما من به ایشان سرکه ندادم رفتم داخل خانه تا برایش اب بیاورم ودر را بستم.... که همان موقع صدای دختر آمد که با ناراحتی وکینه توزی فریاد میزد باب الله ۳مرتبه این حرف راتکرار کرد..... تعبیر خواب را اگر کسی میداند لطف کند بگوید... درضمن من مجرد وبیمار هستم.

    68. مریم رجبیمریم رجبیsays:

      سلام مادرم توی خاب دیده که سگ ها داشتن برادرم رو میخوردن وزمانی که من فریاد میزدم یاامام رضای غریب سگ ها غیب میشن و میرن تعبیرش چیه؟

    69. ندا الهیندا الهیsays:

      سلام وقت بخیر.من دیروز خواب دیدم یه روحانی به من گفت الان امام حسین رو دیدن و باهاشون حرف زدن منم تو اون مکانی که بودیم همش این سمت و اون سمت میرفتم و گریه میکردم و میگفتم یا اباعدلله و همش صداشون میزنم بعدش از گریه از خواب بیدار شدم.تعبیرشو میخواستم.سپاس

    70. مرضیه حسنیمرضیه حسنیsays:

      صدا زدن اسم امام رضاوحاجت خواستناز او. تعبیرش

    71. اکبر اکبریاکبر اکبریsays:

      باسلام من دیشب خواب دیدم که نتایج کنکور برادرم اومده و اتفاقی هرچی زده بود درست در اومده بود و من برای تشکر گریه میکردم ‌و صدای امام زاده اسماعیل وشاهچراغ ع میزدم که ممنونم شما درست کردین ( جالبه بدونید ایشون کنکور نداشتن ولی من خودم آزمون وکالت دادم و جوابش نیومده هنوز ) میخواستم تعبیر خوابم رو بدونم باتشکر

    72. MmMmsays:

      سلام خواب دیدم که از سر کوچمو دسته امام حسین رد میشه .چند بار دیگه هم تو خواب دیدم ک چند نفر میخان منو اذیت کنن منم اما حسین و صدا میکنم و فرار میکنم تعبیرش چیه؟ ممنون میشم بگید

    73. یاسمین راجیانییاسمین راجیانیsays:

      سلام و وقت بخیر من خواب دیدم در مجلسی قرار گرفتیم یک سری خانم دارن اعمال خاصی رو انجام میدن تا ذهن ما رو از شیعه بودن و اعتقاد به ائمه تهی کنند در همین بین یک نفر درگوشم گفت این افراد سنی هستن در همین وضعیت بودیم و اونها تلاش میکردن که من بلند جلوشون شروع کردم به گفتن علاقه و اعتقادم به امامان ولی مشخصا یادم مونده که به وضوح بلند اول اسم امام حسین رو آوردم و بعد حمد و ثنای امام علی رو گفتم و درنهایت با صدای بلند گفتم که ماهمه شیعه اثنی عشری هستیم و اون افراد با اینکه حفظ ظاهرمیکردند اما به شدت عصبی بودن و میخواستن مارو اذیت کنن. لطف میکنید این خواب رو تعبیر کنید.ممنونم

    74. یاسمین راجیانییاسمین راجیانیsays:

      سلام و وقت بخیر من خواب دیدم در مجلسی قرار گرفتیم یک سری خانم دارن اعمال خاصی رو انجام میدن تا ذهن ما رو از شیعه بودن و اعتقاد به ائمه تهی کنند در همین بین یک نفر درگوشم گفت این افراد سنی هستن در همین وضعیت بودیم و اونها تلاش میکردن که من بلند جلوشون شروع کردم به گفتن علاقه و اعتقادم به امامان ولی مشخصا یادم مونده که به وضوح بلند اول اسم امام حسین رو آوردم و بعد حمد و ثنای امام علی رو گفتم و درنهایت با صدای بلند گفتم که ماهمه شیعه اثنی عشری هستیم و اون افراد با اینکه حفظ ظاهرمیکردند اما به شدت عصبی بودن و میخواستن مارو اذیت کنن. لطف میکنید این خواب رو تعبیر کنید.ممنونم

    75. ZzZZzZsays:

      سلام وقت بخیر اگه امکان داره خوابم رو تعبیر کنید خواب دیدم به همراه یک خانم غریبه و یک آقا پسر که آشناست "اما از هم دوریم و یک ماهی میشه حرف نمیزنیم اما میشناسمش " تو مکانی هستیم که شبیه حیاط مسجد یا مدرسست یکمم شلوغه من اون آقا پسر رو اول تو راه پله ها دیدم که صدام زد خیلی واضح شنیدم اسمم و اما بعدش نمیفهمیدم چی میگه بعدش دیدم در حال خوردن فِرونی هست و با من حرف میزنه اما اون خانم که سنی هم داشت حدود ۴۰ ۵۰ سال بلند شد و رفت میشه تعبیرشو بگین خیلی برام عجیب بود مخصوصا وقتی اسم خودم و شنیدم و برگشتم تا جواب بدم هنوزم صداش تو سرمه

    76. زهرهزهرهsays:

      خواب امام زمان رو دیدم که تو آسمان بودم همه جا تاریک بود از یک روشنایی که باریک بود و مثل تونل امام بیرون اومد همه جا تاریک بود به جز جایی که امام ایستاده بود صداش میکردم دست راستم رو به طرفش بلند کردم ایشون هم دستشان رو بلند کردن به طرف من چون تو خونه هم تو خواب بلند فریاد میزدم و آیه میخوندم همه بیدار شدن حالات جسمی من هم طوری بوده که جسم من بلند میشده دست من هم موقع بیدار شدن بالا بود اگه امکانش هست تعبیر کنید ممنون میشم

    77. MaliheMalihesays:

      سلام من تو رویای یه بار تو جاده که هوا هم تاریک بود اسم پیامر اسلام رو صدا زدم یه بارم توی خونه امون اسم امام صادق رو صدا زدم این چیه معنی میتونه داشته باشه به نظر شما

    78. ArtamArtamsays:

      سلام وقت تون بخیر من خواب دیدم به یه مشکل خیلی بدی بر خوردم و توی دلم میگم عیب نداره از امام حسین کمک می خوای ایشون کمکت می کنه مشکلت حل میشه تعبیرش چی می تونه باشه؟

    79. حمید افضلیحمید افضلیsays:

      یکی از دوستان در خواب دیده من در حمعی برگه ای را از جیبم خارج کرده و با صدایی بسیار رسا در نعت امام حسن ع خوانده ام تعبیر را محبت کنید

    80. همتاهمتاsays:

      سلام خواب دیدم رو به آسمونم به ماه دارم نزدیک میشم روبه پایین نگاه میکردم و احساس کردم پایین جایی ک به امام حسین تعلق داره همش امام حسینو صدا میزدم و ازش میخواستم خوشبختم کنه و حاجت روا بشم تعبیرش چیه؟لطفا بگین

    81. انسیهانسیهsays:

      سلام من دیشب خواب دیدم میرم خونه وتوخوابم سیل دیدم ومن فرارکردم رفتم روتپه وتوخواب اسم حضرت ابوالفضل می‌آوردم واینکه کسایی ک توسیل بودن خانم وباچادرهای مشگی وسالم رواب ایستاده بودن

    82. شین - حشین - حsays:

      مدیر سایت گرامی از این بدترم میتونستی تعبیر کنی خوابهای بندگان خدا رو؟؟ دوستان خوابهاتونو هرجایی نگین حداقل به آدمهای مثبت نگد بگین تا خوب تعبیر کنن... حضرا محمد فرمودن خواب رو هر جور تعبیر کنی همونجور اتفاق میفته

    83. بارانبارانsays:

      سلام من خواب دیدم دستامو بردم بالای بالا یهو دادـزدم یا فاطمه زهرا نجاتم بده درسته ادم بدیم ولی تو نجاتم بده کمکم کن بعد گریه میکردم....تعبیرش چیه

    84. زینبزینبsays:

      سلام دیشب اول اذان صبح وقتی بیدار شدم که در حال زمزمه شعری بودم و با صدای زمزمه خودم بیدار شدم فقط مصرع آخرش این بود که در این همه سختی خدا بهم حسین داد.. من باردار هستم بابت بارداری همسرم منو رها کردن و رفتن چون بچه نمیخوان... و فقط پیام‌میدن که سقط کن..‌‌من کارم گریه شده و بی قراری.. آیا منظور این خواب این هست اسم پسرم و‌حسین بگذارم؟ لطفا جواب رو برام ایمیل کنید..‌‌ .

    85. سید مسلم آهوقلندریسید مسلم آهوقلندریsays:

      با سلام خواب دیدم رفتم تو روضه ای ولی کسی نبود خواستم برگردم یهو حضرت زینب ع صدا زد برو مرادتو دادم تورو خدا تعبیرش چیست

    86. معصومهمعصومهsays:

      سلام من خواب دیدم که یک خانمی که قبلا در کارگاه تولیدی باهم بودیم داشت به دیوار که ترک نازک داشت واز لای آن مورچه هابه صورت قطار وار پایین می آمدن نگاه می کرد من پرسیدم چرا نگاه می کنی گفت که کسی گفته اگه عکس العمل نشون دادن به من خبر بده بعد من نگاه کردم دیدم دارن کلمه محمد را نشون می‌دهند ومن بلند وبا تعجب می خونم وبعد کلمه علی وبعد فاطمه که با صدای بلند می گفتم که همسرم از خواب بیدار کرد تعبیرش چیست ممنون می شم

    87. معصومهمعصومهsays:

      سلام من خواب دیدم که یک خانمی که قبلا در کارگاه تولیدی باهم بودیم داشت به دیوار که ترک نازک داشت واز لای آن مورچه هابه صورت قطار وار پایین می آمدن نگاه می کرد من پرسیدم چرا نگاه می کنی گفت که کسی گفته اگه عکس العمل نشون دادن به من خبر بده بعد من نگاه کردم دیدم دارن کلمه محمد را نشون می‌دهند ومن بلند وبا تعجب می خونم وبعد کلمه علی وبعد فاطمه که با صدای بلند می گفتم که همسرم از خواب بیدار کرد تعبیرش چیست ممنون می شم

    88. سیماسیماsays:

      سلام خوابه بدی دیدم خواب دیدم مادرم مریضه ویه سرم دستشه بعد ازتموم شدن بهم میگه روح چنتا مرده رو دیدی بهش نمیگم که خیالاتی شدی فقط سرشو تو بغلم میگیرم چن لحظه بعد یه احساس کردم یه فشار ی شبیه به شوک الکتریکی به هردومون واردشده یه لحظه به مادرم نگاه میکنم میبینم که از شدت درد لباش غنچه شده وفشارزیادی تحمل میکنه صورتش قرمز،ورگای پیشونیش برجسته شده بهش میگم بگو یا علی خودم تکرار میکنم یا علی یا علی یاعلی حتی وختی بیدارشدم تکرار کردم یا علی یا علی

    89. سیماسیماsays:

      سلام خوابه بدی دیدم خواب دیدم مادرم مریضه ویه سرم دستشه بعد ازتموم شدن بهم میگه روح چنتا مرده رو دیدی بهش نمیگم که خیالاتی شدی فقط سرشو تو بغلم میگیرم چن لحظه بعد یه احساس کردم یه فشار ی شبیه به شوک الکتریکی به هردومون واردشده یه لحظه به مادرم نگاه میکنم میبینم که از شدت درد لباش غنچه شده وفشارزیادی تحمل میکنه صورتش قرمز،ورگای پیشونیش برجسته شده بهش میگم بگو یا علی خودم تکرار میکنم یا علی یا علی یاعلی حتی وختی بیدارشدم تکرار کردم یا علی یا علی

    90. کمند رحیمیکمند رحیمیsays:

      خواب دیدم رفتم مسافرت و در خیابان نشسته بودم باران هم داشت میزد.کنار یه مسجد مجلل و بزرگ نشسته بودم و یه آخوند به من گفت این مسجد امام موسی کاظم هست.گنبدش شبیه گنبدهای معمولی نبود ولی خیلی مجلل و بزرگ بود.

    91. امیرحسینامیرحسینsays:

      سلام. من دیشب خابی دیدم میخواستم بدونم تعبیرش چیه... خاب دیدم پسر سه سالم تو خونه بوده گم شده، هرجا گشتم نبود. از ی طرف ی دزد تو خونم بوده، میرم بیرون ب آسمون نگاه میکنم و دو بار از ته دل و با صدای خیلی خیلی بلند امام رضا رو صدا میکنم. میشه تعبیرش رو بگید؟؟ ممنونم

    92. Seyed Raziq sadatSeyed Raziq sadatsays:

      سلام وقتتون بخیر استاد .من دیشب خواب مولود ائمه ع رو دیدم که داشتیم سرود میخاندیم و دست می‌زدیم تعبیرش چی می‌تونه باشه؟ ممنون میشم

    93. یلداستارییلداستاریsays:

      من خواب دیدم سونامی شده و آسمون تاریک همینجوری ک سونامی میزد داخل شهر رفتم پشت یک دیوار و دستمو مقابل اون سونامی قرار دادم و اسم امام رضا رو صدا میزدم وقتی اب به دستم برخورد کرد تبدیل ب اکلیل آبی شد ‌

    94. ساناز نجفیساناز نجفیsays:

      خواب دیدم یه مسجدی که من تو حیاطش وایسادم دارم به اتاق های بالای مسجد نگاه میکنم که عزاداری میکنن اسم حضرت ابوالفضل رو صدا میزدن من که داخل حیاطم منم شروع میکنم داد میزنم بلند یا ابوالفضل چندین بار جلو در حیاطش زن و مردهایی اند که دارن سکس میکنن یه نگاهی میکنم به اون زن و مرد های که جلو در حیاط نشستن بعدش میام بیرون از اون مسجد.

    95. فاطمه علیزادهفاطمه علیزادهsays:

      سلام تو خواب دیدم که تو مملکت جنگ شده مارو بستن به توپ موشک بعد دیدم چند نفر شهید شدن من خیلی ترسیده بودم وقتی موشک اینا میزدن صدا می اومد بعد هم دیدم برا اونایی که شهید شدن مراسم تشییع گرفتن من هم تو مراسم بلند بلند زار میزدم گریه میکردم واسم امام حسین صدا میزدم تعبیرش چی میشه

    96. سراجیسراجیsays:

      با سلام و حسته نباشید من دیشب سه بار پشت سر هم خوابی دیدم که موضوعش اصلا یادم نیست ولی هر سه باری که بیدار شدم اسم حضرت ام البنین رو میگفتم و جالب اینجاست که من اصلا ایشون رو تا همین زمان که دارم مینویسم نمیشناختم که کی هستن. تعبیرش چی میشه؟

    97. زمانیزمانیsays:

      سلام من در خواب دیدم که به مسیری با همسرم میرفتم رسیدیم به سرداب امام زمان چاهی بود دریچه کوچکی داشت همسرم روی اون رفته بود بهش گفتم بیا کنار خادم اونجا اومد واز خاک کنار دریچه با انگشت بر روی زبان من زد گفت حاجت میدهد بعد به یکباره سنگ قبری آنجا بود روی اون نام امام رضا امام زمان وامام حسین بود وضریح امام رضا وامام حسین بود تعبیر ابن چیه