تعبیر خواب توالت

دیدن توالت در خواب یک رویای نادر و گاهی خنده دار است و نشان می دهد که برای درک احساسات خود به نوعی حریم خصوصی احتیاج دارید یا قصد دارید جهت دیگری را برای ادامه­ی زندگی خود برگزینید. فروید سال ها پیش اظهار داشت که رویاها می توانند محرک های بدنی قدرتمند را شناسایی کنند و در واقع رویاها به ما تصاویری را ارائه می دهند که بیانگر خواسته ها و نیازهای ما هستند و در زندگی روزمره آن ها را حس می کنیم. به همین جهت یک خواب را بسته به جزئیات آن و احساسی که در آن لحظه داریم به شکل های مختلفی می توانیم تعبیر کنیم.

به عنوان مثال تعبیر توالت های کثیف و غیر بهداشتی در خواب یا دیدن یک توالت  فوق العاده تمیز می تواند کاملاً متفاوت باشد. از نظر روان شناسی توالت می تواند نشانگر این باشد که شما باید به احساسات خود توجه کنید. اگر توالت ها در خواب به هر طریقی مسدود شده باشند به معنی این است که در زندگی واقعی انرژی شما مسدود شده است و نیاز به تخلیه­ی احساسات خود دارید. عجله برای رفتن به توالت در خواب می تواند نشانگر این باشد که در بیداری و زندگی واقعی از اضطراب رنج می برید.

توالت قدیمی یا مستراح نمادی بسیار قوی در تعبیر خواب است و نشانگر پول و ثروتی می باشد که  در آینده قرار است از آن لذت ببرید. دیدن حمام و سرویس بهداشتی نیز نمادی از زندگی است. دیدن یک حمام و دستشویی تمیز نشان می دهد که اتفاقات خوبی پیش رو خواهید داشت. بعضی اوقات این خواب نشانگر این است که قصد دارید روی آینده متمرکز شوید.

دیدن توالت جدید در خواب که تأمین آب نشده یا آب قطع است، نشانگر ثروتی است که توسط خودتان قابل استفاده نیست و حاوی پیام عدم دسترسی به ثروت است. همچنین دیدن خود با لباس خواب در توالت فرنگی خوشبختی به حساب می آید.

تعبیر خواب دستشویی ، تعبیر خواب مستراح

تعبیر عاطفی و معنوی خواب توالت چیست؟

در بسیاری از کتاب های تعبیر خواب قدیمی، توالت نشان دهنده­ی رها کردن احساسات، صلح، هماهنگی و شانس بیشتر در زندگی است و معمولاً شانس و خوشبختی را به ارمغان می آورد. اگر چنین رویایی دیدید باید در آینده تا حدودی مراقب احساسات خود باشید. خواب توالت پیام محکمی برای تغییر و انتقال دارد و یک روح معنوی خوش شانس را نشان می دهد. توالت فرنگی در خواب نشان دهنده­ی هر گونه قدرت از جمله قدرت عاطفی خود ماست. شستشوی توالت در خواب به سفر معنوی ما در زندگی مرتبط است. اگر دیدن توالت با رنج همراه است اغلب به این معناست که احساس می کنید دیگران به شما گوش نمی دهند.

تمیز کردن توالت در خواب به چه معنی است؟

تمیز کردن توالت فعالیت خوشایندی بین مردم نیست اما کاری است که به هر حال باید انجام دهیم تا فضای خانه­ی خود را تمیز نگه داشته و آن را از انواع میکروب ها و آلودگی ها پاک نماییم. تمیز کردن توالت در خواب، تعبیر واضح و شفافی دارد و حاوی پیام مهمی است. شما باید روح خود را در بیداری و زندگی واقعی تمیز کنید. شما انرژی منفی را در بدن، ذهن و روح خود احساس می کنید. قبل از اینکه خیلی دیر شود راهی برای رهایی از آن بیابید. این خواب در مورد تمیز کردن کارمای منفی شما و همین طور از بین بردن افکار خود تخریبی است.

شاید شما به یکباره با بسیاری از مشکلات رو به رو شده اید. باید نیرومند باشید و از هر چیز و هر کس که باعث نارضایتی شما می شود خلاص شوید و ذهن خود را از افکار منفی و زندگی خود را از افراد غیر ضروری پاک کنید.

تمیز کردن توالت با سفید کننده نشان می دهد که شما در حال تلاش برای پاک کردن چیزی از زندگی خود هستید.

تعبیر خواب تمیز کردن توالت

تمیز کردن توالت مسدود شده به چه معناست؟

در بیداری تمیز کردن توالت مسدود شده می تواند کار بسیار دشواری باشد اما در خواب می تواند نشانگر این باشد که چیزی در زندگی خصوصی شما به بن بست خورده است. این مسئله در مورد سینک یا لوله­ی مسدود شده نیز صدق می کند.

هنگامی این خواب را می بینیم که زندگی از کنترل ما خارج شده است و احساس می کنیم توانایی کنترل بر موقعیت های خاص زندگی خود را نداریم.

همچنین این خواب می تواند نشان دهنده­ی تمایل شما برای پاکسازی زندگی یا شرایطی باشد که باعث اضطراب شما می شود. همان طور که گفتیم توالت نمایانگر احساسات شما است و بیانگر این است که سعی در برقراری ارتباط و اتخاذ یک رویکرد قوی تر در مواجهه با مسائل زندگی دارید. بنابراین اگر شما انسداد و گرفتگی را تمیز می کنید، زمان آن رسیده است تا ببینید که چه مواردی در حال حاضر بر احساسات شما تأثیر می گذارند. شاید شما بی دلیل در مورد یک وضعیت نگران باشید.

توالت شکسته در خواب به چه معنی است؟

 توالت شکسته در خواب نشان می دهد که اتفاقات غیرقابل پیش بینی در انتظار شماست. بعضی اوقات در زندگی، ما با اتفاقات خاصی غافلگیر می شویم و از خود می پرسیم  چرا این اتفاق افتاد به ویژه لحظه هایی که انتظار وقوع آن اتفاق را نداشتیم. توالت شکسته می تواند اقداماتی را نشان دهد که با شکست مواجه شده اند. این می تواند برای دوستان قدیمی یا آشنایانی که با شما هم مسیر یا به نوعی شریک هستند نیز صدق کند. سعی کنید به کسی اعتماد نکنید و از شایعات دوری نمایید. این خواب همچنین می تواند نشان می دهد که شما با پشیمانی های بزرگی در زندگیتان روبرو شده اید و باید آن ها را رها کنید و به جلو بروید. یک توالت شکسته می تواند حاکی از این باشد که همه چیز در درون شما شکسته شده است.

تعبیر خواب توالت شکسته

دیدن افرادی که برای رفتن به توالت صف می کشند در خواب چه معنایی دارد؟

گیرکردن در صف توالت احتمالاً یکی از بدترین اتفاق ها است. همه­ی ما سعی می کنیم مردم را بشماریم تا نوبت به ما برسد. دیدن چنین خوابی یعنی« انتظار برای توالت» به معنای این است که خودتان را در جایگاه دوم زندگی قرار می دهید و برای شما، دیگران در اولویت هستند. قرار دادن نیازهای مردم قبل از خود، هیچ خیری برای شما نخواهد داشت. به جای تأمین نیازهای دیگران، از خودتان بیشتر مراقبت نمایید. خواب شما همچنین یک هشدار است و بیان می کند اگر به انتظار خود در صف ادامه دهید، شانس زندگی خود را همان طور که می خواهید به دست می آورید اما این مسئله نیاز به زمان و صبوری زیادی دارد پس به جای انتظار به جستجوی چیزی بهتر بپردازید.


دیدن توالت بدون در چه مفهومی دارد؟

توالت در خواب شما بیانگر توانایی یا ناتوانی شما در ابراز احساسات و حل و فصل آن است. این خواب می تواند به مسائل درونی شما یا واقعیتی که مایل به از بین بردن اثرات منفی آن هستید مرتبط باشد. شاید به فکر قطع ارتباط با برخی افراد باشید و نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید. اگر توالتی که در خواب دیده اید در نداشته باشد، حاکی از نقض حریم خصوصی زندگیتان در بیداری است. همان طور که می دانید درها از حقایق و هویت شما در واقعیت محافظت می کنند. بنابراین خواب شما بیانگر آشفتگی حریم خصوصی شماست.

تعبیر خواب سرویس بهداشتی ، تعبیر خواب توالت قفل شده

دیدن توالت قفل شده به چه معناست؟

دیدن توالت قفل شده به این معنی است که چیزی در زندگی شما وجود دارد که شما را از پیشرفت و یا حتی یک قدم کوچک به جلو باز می دارد. بسیاری از مشکلات حل نشده در انتظار شما هستند تا حداقل یک راه حل پیدا کنید. اگر نتوانید به جلو حرکت کنید و هیچ کاری برای بهبود اوضاع خود انجام ندهید، نتیجه­ی مثبتی به دست نمی آورید پس با تبدیل مشکلات بزرگتر به مشکلات کوچکتر شروع کنید و آرام آرام به جلو حرکت نمایید.

اگر در خواب سعی می کنید توالت را از حالت قفل خارج کنید، این نمایانگر بهترین تلاش شما برای نظم بخشیدن به زندگیتان است. با خود مهربان باشید و فقط به کار خوب خود ادامه دهید. همه چیز به زودی طبق میل شما پیش خواهد رفت. 

خلاصه ی مطلب : 

دیدن توالت در خواب یک رویای نادر و گاهی خنده دار است و نشان می دهد که برای درک احساسات خود به نوعی حریم خصوصی احتیاج داریم یا قصد داریم جهت دیگری را برای ادامه­ی زندگی خود برگزینیم. از نظر روان شناسی توالت می تواند نشانگر این باشد که شما باید به احساسات خود توجه کنید.


سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب دستشویی رفتن مرده

تعبير خواب توالت فرنگي

تعبیر خواب پر شدن چاه توالت | توپ تاپ

تعبیر خواب شستن مدفوع در توالت


14 نظر

  1. سیماسیماsays:

    سلام خواب دیدم رفتم دستشویی دیدم یکی شیرآبو باز گذاشته وآب درحال هدر رفتنه ناراحت شدم درهمین حین شیرآبو بستم (ببخشید) ونشسته بودم انگار به قصد ادار کردن یه دفعه متوجه رد شدن دوستم که یه چند ماهی باهاش آشنا شدم از دم در سرویس شدم وبهش تذکر دادم که داخل نشه ممنون از تعبیرشما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شخصی قصد داره در زندگی شما دخالت کنه

  2. آیداآیداsays:

    سلام خواب دیدم رفتم توالت در حالی که قصد دسشویی کردن نداشتم و به حالت نشسته مدت زیادی روی توالت قرار گرفتم تا اینکه کم کم داشت خوابم میبرد و یکی اومد در زد و من رفتم بیرون ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر ان است که ممکن است مال حرامی به دستتان برسد

  3. اسمااسماsays:

    با سلام خواب دیدم سه کاسه توالت نصب شده یعنی یه دستشویی بدون حفاظ بین اونا دوتاشون رو هم یعنی از یکی به دیکری پله میخورد و یکی کنار اون دو تا یعنی سه توالت در خانه دارم بدون حفاظ بیشون و کاملا راضی از این وضعیت هم هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ناراحتی تون برطرف میشه

  4. جوادجوادsays:

    سلام بین ساعت ۵:۳۰ صبح خواب دیدم که همسایه ی رو به روی مغازم (اسم پسره رسوله) یه توالت ساخته اما تو دهاتیم و طبقه اول ینی توالت تو ارتفاع سه متری بود . رسول رفته مصالح (کاسه توالت ، روشویی و سرامیک و...) برای گرفته بود و داشت تعریف میکرد که رفتم بهترین مصالح رو گرفتم ، فروشنده پرسید برا کجا میخوای ؟ گفتم برای دهات و فروشنده ریشخند کرد.... منم داشتم رسولو راهنمایی میکردم چون میخواست اندازه اتاق دستشویی رو کوچیک کنه داشتم اندازه و استاندارد های دستشویی رو توضیح میدادم که کوچیکش نکنه.... و از خواب بیدار شدم داشت اذان میداد ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقات مثبتی در زندگیتان ممکن است برایتان اتفاق بیوفتد که تحولات مالی را نیز همراه خواهدداشت

  5. رویارویاsays:

    با عرض سلام و ادب.ممنون از سایت کاربردیتون.منزل ما یک طبقه است.و خانه ی قبلی دوطبقه بود.در خواب دیدم طبقه دوم خانه ی قبلی در طبقه ی بالای خانه ای که هستم قرار گرفته.صاحبخانه که بعد ماخردیه بود مقداری تغییرات داده بود و خانه بزرگتر و روشنتر شده بود.هر دری رو که باز میکردم سنگ مستراح میدیدم حدود سه عدد .در هر اتاق یک سنگ دستشویی بود.در گوشه ی دیوار روی زمین دو عدد قورباغه یکی بزرگ و دیگری کوچک جداگانه داخل تار عنکبوت بودند.به مادرم گفتم اونا رو بکش که برکشتم دیدم تبدیل به دلفین شده اند در اندازه ی قورباغه‌.با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام پشت سرتان حرف می زنند

  6. صباصباsays:

    باسلام من مجردم خواب دیدم توخونه ای غیرآشنابودم بعدادمایه خونه بنظرم غریبه بودند قیافشون ندیدم ویادم نیست،رفتم توحیاط ووارددستشویی شدم دیدم کثیف هست رویه سنگ توالت ساده نشستم وادرارکردم چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شخصی پشت سر شما حرف میزنه

  7. نرگسنرگسsays:

    سلام. عذر میخوام خواب دیدم در توالت خانه ام دوتکه مدفوع است. چند بار رفتم در دستشویی دیدمش و آخرین بار شستمش و رفت. بعد که آمدم بیرون پدرم و خانواده خانه ی من بودند گفتم که شستم و رفت مدفوع پدرم گفت چرا شستی مال من بود و من عذرخواهی کردم و گفتم ببخشید فکر کردم مال خودم است

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائل مالی در زندگیتان بهبود یابد

  8. Kh.jKh.jsays:

    سلام خواب دیدم به توالت خونه یکی از بستگانمون رفتم و بعد بیرون اومدن از توالت،پسر اون خونه رو دیدم و احوالپرسی کردم باش بعدش اون وضو گرفتو نماز خوند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نسبت به ارتباطتون با خداوند دقت و توجه بیشتری داشته باشین

  9. پردیسپردیسsays:

    سلام خواب دیدم رفتم دستشویی در توالت نشستم مدفوع کردم یدفه دیدم کاسه توالت پر از مدفوع شده است و همش آفتابه پر کردم تا آب بریزم بره.... تعبیر چیست ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موفقیت های مالی در زندگی نصیبتان خواهدشد

  10. N.KN.Ksays:

    سلام. خواب دیدم در جستجوی توالت هستم حتی به یاد ندارم که نیازی به توالت داشتم یا نه ، فقط میدانم به دنبال آن بودم. جایی همانند توالتهای بین راهی پیدا کردم که در هر کدام را باز میکردم بسیار کثیف و پر مدفوع بودند. ممنون میشم تعبیرشو بگید.

  11. پروانهپروانهsays:

    سلام.دیشب خواب دیرم چادر مشکیم افتاده تو توالت.بعد مدتی کوتاه اومدم نشستم یهو دیرم حواسم نبوده درش بیارم بیشتر فرو رفته توسوراخ توالت.کشیدمش بیرون.بعد با خودم گفتم بشورمش یا دیگه بندازم بره؟ میدونم مدیر محترم گفتید ک تعبیر نمیکنید دیگه.ولی این خیلی برام مهمه‌وهیچ جام نیست.میشه اینو بهم بگید؟ممنون میشم

  12. لیلا نصیریلیلا نصیریsays:

    سلام من خیلی زیاد خواب می بینم که میرم توالت عمومی . حالا یا در مدرسه یا در پارک و یا جاهای مختلف و بعضی هاشون کثیفن و یا شیر اب ندارن و بعضی هم تمیز این خوابو خیلی زیاد می بینم ممنونم تعبیر کنین

  13. سماسماsays:

    سلام خاب دیدم سر سفره داریم غذا میخورم ی نفر فامیل دورمون هس زیاد غذا خورد من گفتم بقیه بده من ولی نداد بعد رفتم ی جایی دسشویی عمومی بود ی نفر اونجارو تمیز کرده بود دسشویی عمومی تمیزبود ممنون

  14. سماسماsays:

    سلام خاب دیدم سر سفره داریم غذا میخورم ی نفر فامیل دورمون هس زیاد غذا خورد من گفتم بقیه بده من ولی نداد بعد رفتم ی جایی دسشویی عمومی بود ی نفر اونجارو تمیز کرده بود دسشویی عمومی تمیزبود ممنون