تعبیر خواب صلیب

خواب صلیب برای ما مسلمانان می تواند تقریبا یک چیز عجیب باشد، اما غیر عادی نیست و می تواند معانی گوناگونی نیز داشته باشد.تعبیر خواب صلیب معمولا تفاوت هایی را برای هر نوع صلیب دارد و می تواند یک نکته ی کوچک به کلی تعبیر را دگرگون سازد.تعبیر خواب صلیب از نظر معبرین ایرانی دارای نکاتی منفی است و از نظر معبرین غربی دارای نکاتی مثبت.

اگر فردی در خواب خود صلیب ببیند به این معنا است که در این خود کوتاهی کرده و مرتکب اشتباه در این شده است، اما از نظر معبرین غربی به دلیل وجود حضرت عیسی بر صلیب این نشانه را خوب می بینند و صلیب را نشانه ی عشق و علاقه و یا تولد یک نوزاد می پندارند.

از نظر مسلمانان صلیب نشانه ی بی اعتنایی به دین است و اگر فردی در خواب صلیب ببیند و یا خواب ببیند که صلیب را بر گردن انداخته به این معنا است که به زودی از دین خارج می شود و از صف مسلمانان معزول می گردد.اگر فردی در خواب ببیند که دارد صلیب را نیز پرستد به این معنا است که برای خدا شریک قرار داده و از زمره ی مسلمین خارج شده و به کفار می پیوندد.

اگر ببیند صلیب را می بوسد به این معنا است که دوستان کافری خواهد داشت که می توانند او را گمراه سازند و از دین خارج گردانند.اگر هم در خواب ببینی کسی به تو صلیب داده اما تو آن را شکسته ای به این معنا است که شما در هیچ صورت به دین خود خیانت نمی کنید و تا ابد در صف مسلمان قرار خواهید داشت و دین اسلام را دوست خواهید داشت.

تعبیر خواب صلیب طلایی

تعبیر خواب صلیب طلایی

اگر در خواب صلیب طلایی ببینی به این معنا است که زندگی تو پر رونق خواهد شد و به زودی صاحب مال و اموال و ثروت خواهی شد، اما اگر ببینی صلیب طلایی را می بوسی و یا پرستش می کنی یعنی اینکه به خاطر ثروت و دارایی دین خود را می فروشی و برای پول و یا چیز دیگری دین خود را از دست می دهی و به دین دیگری رجعت می کنی.اگر در خواب صلیب طلایی شکسته ببینی به این معنا است که دارایی خود را از دست میدهی و ممکن است که دین خود را نیز در این راستا از دست بدهی.

تعبیر خواب صلیب شکسته

خواب صلیب شکسته به این معنا است یک یک موضوع به شدن باعث ناراحتی شما می شود و شما از آن به سختی ضربه می خورید صلیب شکسته معمولا معنای بسیار بدی دارد و می تواند موجب ناراحتی باشد اما اگر زندانی ای داشته باشید و یا فردی در مسیر اعدام باشد به این معنا است که از زندان آزاد می شود و یا از اعدام عفو خواهد شد.

تعبیر خواب صلیب واژگون یا برعکس

تعبیر خواب صلیب واژگون نیز چیز خوبی نیست و همیشه به معنای شکست در انجام کار می باشد و می تواند در اکثر موضوعات زندگی دخیل باشد و نشان دهنده ی عاقبت بد آن کار و تهی بودن آن باشد.خواب صلیب واژگون معمولا خیلی کم اتفاق می افتد و نشانه ی خوبی نیست، این خواب هیچ وقت تعبیری مثبتی ندارد و آکنده از یاس و نا امیدی و شکست می باشد.

تعبیر خواب به صلیب کشیده شدن

اگر فردی در خواب ببیند که به صلیب کشیده شده است به این معنا است که به زودی دچار یاس و ناامیدی می شود و کارهایش نیز به هم میریزند و به طور کلی زندگی او دچار یک حادثه می شود که می تواند همه را درگیر خود کند. خواب صلیب کشیدن نیز مانند خواب هایی که ذکر شد معمولا معنای مثبتی ندارد و می تواند پیامد های بدی داشته باشد.

تعبیر خواب صلیب ساختن و یا کشیدن صلیب

اگر فردی در خواب صلیب بسازد و یا عکس آن را نقاشی کند به این معنا است که کافر می شود و از دین دست بر می دارد و علاوه بر تمام این موارد به گمراه ساختن دیگران نیز مشغول می شود و شروع به تبلیغ دین کفار می کند و اطرافیان و دوستان خود را نیز از دین اسلام خارج می سازد.

تعبیر خواب صلیب چوبی

تعبیر خواب صلیب چوبی

صلیب چوبی نیز تعابیر خاصی دارد و می تواند علاوه بر تعابیر مثبت، تعابیر منفی ای را نیز شامل شود.

صلیب چوبی از دیدگاه غربی ها نشان دهنده ی متولد شدن نوزاد پسر و یا ازدواج است که می تواند بسیار خوش یمن و مبارک باشد، علاوه ب اینها صلیب چوبی در نظر غربی ها نشانه ی عشق و علاقه نیز می باشد و می تواند برای تعبیر پر رنگ شدن نقش خانواده نیز با کار رود.

صلیب چوبی اما از نظر معبرین ما به معنای ضدیت با دین اسلام و مسلمانان می باشد و بیشتر یاد آور جنگ های صلیبی برای مسلمانان است، زیرا در این جنگ ها با به آتش کشیدن شهر های مسلمانان و برافراشته کردن صلیب در آن مکان، بسیاری از مردم مسلمان در آن زمان خواب صلیب می دیدند که نشانگر ویرانی و ضدیت با اسلام بود.

تعبیر صلیب بر افراشته

صلیب بر افراشته در خواب نشانه ی این است که به زودی در کار شما یک توفیقی ایجاد می شود و می تواند در کار خود رشد و ترقی کنید. صلیب برافراشته به این دلیل نشان دهنده ی این موضوعات می باشد که بر افراشته شدن و پیچیده شدن باد در آن نشانه ی قدرت و عظمت است و می تواند تاثیرات مثبتی در زندگی ما ایجاد کند.

صلیب بر افراشته از منظر غربی ها نیز بسیار مثبت است و نشان دهنده ی یک شخص قدرتمند و راسخ می باشد که در همه ی کار های خود موفق است و می تواند هر کاری را با اراده ی خود انجام دهد.اگر فردی در خواب ببیند که صلیبی را با خود حمل می کند به این معنا است که در آینده شخص مذهبی بسیار مهمی خواهد شد و می تواند در بسیاری از امور سیاسی و مذهبی تغییرات مهم و خوبی را ایجاد کند‌.صلیب برافراشته مانند صلیب چوبی از نگاه غربیان سنبل بسیار خوبی می باشد و می تواند هر کسی را که خواب می بیند یاری کند.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...