برای تعبیر خواب به کجا مراجعه کنیم

  تعبیر خواب مطمئنا یکی از مسائل جالب برای هر انسانی است که شب گذشته خواب دیده است و می خواهد براند که تعبیر خوابش چیست و چگونه می تواند ربط آن خواب به زندگی واقعی و در حال جریانش را بفهمد.تعبیر خواب یک کار تفریحی و صرفا برای کنجکاوی نیست و همینطور اکثر خواب ها نیز قابل تعبیر نیستند، تعبیر خواب تنها برای خواب هایی است که در زمان و مکان اصلی دیده شده اند و آن خواب به دلیل مشکلات و فشار های روزمره و همچنین پرخوری در شب هنگام ایجاد نشده باشد، علاوه بر تمام این موارد تعبیر خواب کار هر شخصی نیست و تنها کسانی می توانند یک خواب را تعبیر کنند که علم آن را داشته باشند.

علم تعبیر خواب تنها به یکی از این ۳ صورت به یک شخص اعطا می شود:

اولین روش به این صورت است که این علم کاملا به صورت الهی باشد و انسان از بدو تولد این قدرت را داشته باشد که البته این روش تنها مخصوص انبیا، و امامان الهی می باشد و مخصوص افراد معمولی نیست. زیرا تنها امامان و انبیاء الهی می توانند که به صورت مستقیم و بدون رابطه از خدا الهاماتی داشته باشند و این معجزه را از بدو تولد دریافت کنند و با اذن خدا و در شرایط لازمه از آن استفاده کنند.

دومین روش به این صورت است که فرد با علاقه و ذوق خود بتواند تعابیر را از قرآن و روایات استخراج کند و بتواند تمامی موضوعات را به هم مربوط کند. این روش نیازمند یک ذوق بسیار است و همچنین فردی را می خواهد که تمام آموزه های دینی را رعایت کند و با خدا و قرآن انس زیادی داشته باشد، علاوه بر این ها باید به زبان عربی مسلط باشد تا بتواند ربط آیات مختلف و روایات را به یکدیگر پیدا کند.

سومین روش نیز آموزش از یک استاد کاربلد و ماهر است که می تواند روش خوبی برای یادگیری باشد. زیرا شما می توانید بدون هیچگونه تلاش اضافی برای درک آیات و روایات و همچنین مرتبط کردن آن ها به یکدیگر این علم وسیع و ماورایی را فرا بگیرید البته یکی از مهمترین قوانین در یادگیری این است که تلاش خود را برای یادگیری مضاعف و دو برابر کنید. نکته ی دیگر این است که شما برای اینکه بتوانید ارتباط خود را با قرآن و روایات محکم تر کنید و از سمت خدا نیز الهاماتی به شما شود بهتر است که ترک گناه کرده و از مکروهات نیز فاصله بگیرید.

وقتی خواب دیدیم چکار کنیم ؟ برای تعبیر خواب به کجا مراجعه کنیم

وقتی که خوابی می بینیم چه کنیم؟

در هنگامی که خواب دیدیم و از خواب بیدار شدیم باید علت های آن خواب را بررسی کنیم و ببینیم که این خواب به چه علت بوده است، زیرا همانطور که بیان شد ممکن است به دلیل اتفاقات بد آن روز باشد و یا به خاطر پرخوری و تغذیه ی بد آن روز، اگر احساس کردید خواب شما به یکی از این دلایل است اصلا به خوابی که دیدید توجه نکنید زیرا این خواب از خستگی و توهمات ذهن تشکیل می شود. اما اگر خوابی که دیدید به دلایلی که ذکر شد اتفاق نیفتاده بود باید خوابتان را کمی جدی تر گرفته و به سراغ تعبیر آن بروید.

البته همانطور که میدانید باید به زمانی که خواب دیدید نیز توجه کنید زیرا در هنگام تعبیر خواب زمان وقوع خواب نیز مهم است، طبق شنیده ها نمازی که بعد از اذان صبح باشد مهم نیست و تعبیری نیز ندارد اما خواب دیدن در ساعات مختلف شب و همچنین در شب های مختلف نشان دهنده ی موضوعاتی متفاوت است و ما باید برای اینکه تعبیر خواب درستی داشته باشیم باید روز و ساعتی که خواب دیده ایم را به فرد معبر به درستی بیان کنیم.

برای تعبیر خواب به کجا مراجعه کنیم؟

برای اینکه هر فردی تعبیر خواب خود را بفهمد و بداند که این تعبیر در چه وقتی به وقوع می پیوندد راه های متفاوت و مختلفی وجود دارد که ما در اینجا به صورت کاملا مفصل آن را برای شما توضیح می دهیم تا شما را در این زمینه کاملا آگاه سازیم

به طور کلی برای اینکه ما به تعبیر یک خواب برسیم چهار روش وجود دارد که شامل اند از:

تعبیر خواب توسط خود شخص: تعبیر خواب می تواند توسط خود شخص صورت گیرد اما همانطور که بیان شد تعلیم علم خواب باید توسط فردی مسلط صورت گیرد و باید از تجربیات آن نیز در هنگام تعبیر خواب استفاده کرد زیرا ممکن است اشتباهاتی نیز از خود فردی که خواب دیده است در هنگام تعبیر خواب خود صورت گیرد که می تواند نتایج تعبیر را تا حدود زیادی تغییر دهد.

یکی از مهمترین نکات در تعبیر خواب این است که فرد معبر باید به همه نکات حتی کوچکترینشان توجه زیادی کند به دلیل اینکه ممکن است کل مضمون خواب یک چیز را بگویند ولی با همان چیز کوچک کل تعبیر برعکس شود و به قول گفتنی ۱۸۰ درجه تغییر کند.

تعبیر خواب با مراجعه به فردی که دارای علم تعبیر خواب است: قبل از اینکه به سراغ هر چیز دیگری برویم باید به این نکته توجه کنیم که هر فرد با ایمان و مفسر قرآن نمی تواند خوابی را تعبیر کند برای مثال ممکن است که یک آیت الله کاملا با ایمان و با تقوا این علم را نداشته باشد و از تعبیر خواب شما عاجز باشد و در سمت مخالف ممکن است یک فردی که تمام آموزه های دینی را به طور کامل از حفظ نیست و گاها نیز مرتکب گناه می شود از علم تعبیر خواب برخوردار باشد و بتواند خواب شما را تعبیر کند.

اگر شما خوابی دیدید و خواستید که تعبیر آن را از اینگونه افراد بپرسید اما کسی را نمی شناختید که بتواند این کار را برای شما انجام دهد بهترین کار مراجعه به روحانیون محل اقامت شماست زیرا ممکن است از علم تعبیر خواب نیز برخوردار باشند و بتوانند خواب شما را تعبیر کنند اگر هم از این علم برخوردار نباشند مطمئنا کسی را در این رابطه می شناسند که این علم را فرا گرفته باشد و بتواند خواب شما را تعبیر کند، پس اگر نتوانستید فردی را پیدا کنید که خواب شما را تعبیر کند بهترین روش در این مقطع مراجعه به روحانیون است که می توانند این کار را به سادگی و بدن هیچ هزینه ای برای شما انجام دهند.

مراجعه به کتب تعبیر خواب: یکی دیگر از روش هایی که بسیار نیز پر کاربرد می باشد مراجعه به کتب تعبیر خواب می باشد که می توانند به راحتی خواب های ساده و متوسط شما را به آسانی تعبیر کنند و هیچگونه ابهامی نیز در آن باقی نگذارند پس شما می توانید در صورت نیاز یک کتاب تعبیر خواب تهیه کنید و تعبیر خواب های خود را به آسانی و تنها با چند ورق زدن کتاب به دست آورید.

یکی از مهمترین نکات در این بخش تهیه ی کتاب تعبیر خواب مناسب می باشد زیرا بعضی از این کتاب ها به گونه ای مطلب را سنگین و پیچیده می نویسند که برای درک عموم کار سختی است و هر کسی نمی تواند آن را به خوبی درک کند و بد تر فرد نیازمند را گیج می کنند برای همین بهتر است که ما کتابی را تهیه کنیم که هم ساده باشد و هم برای درک عموم مناسب. بهترین کتاب هایی که می شود در این رابطه معرفی کرد اول کتاب کلیات تعبیر خواب است که شامل تعبیر خواب های امام صادق می باشد و سپس در دومین جایگاه می توان کتاب بانک جامع تعبیر خواب که شامل تمامی تعبیر خواب ها می باشد را معرفی کرد.

چند روش برای رسیدن به پاسخ تعبیر خوابتان

یکی از معایب کتاب ها این است که نمی توانند خواب های پیچیده و چند بخشی را به درستی تعبیر کنند و اگر شامل هر کدام از بخش هایی که شما خواب دیدید نیز باشند مرتبط کردن این بخش ها کار بسیار سختی است. پس بهترین کار این است که تنها برای تعبیر خواب های یک بخشی و ساده به سراغ کتاب ها بروید و برای خواب های پیچیده تر و چند بخشی به راه های دیگر که ذکر شد مراجعه کنید.

یکی دیگر از معایب دیگر کتاب ها دسترسی کمتر به آن ها است زیرا شما برای اینکه یک کتاب تعبیر خواب مناسب را پیدا کنید هم زمان زیادی نیاز دارید و هم به هزینه ی زیادی برای تهیه نمودن آن اما خوبی آن این است که تنها با یکبار تهیه کردن دیگر همیشه تعبیر خواب را در دسترس می بینید.

مراجعه به سایت های تعبیر خواب آنلاین: یکی دیگر از روش ها که این روز ها نیز بسیار رونق پیدا کرده است مراجعه به سایت های تعبیر خواب به صورت آنلاین است که راحتی را برای همه به ارمغان آورده اند و تنها با چند کلیک تعبیر خواب شما را پس از گذشت تنها چند ثانیه برای شما ارسال می کنند و شما می توانید به راحتی آن را مطالعه نموده و از ویژگی های خواب خود آگاه شوید.

این سایت ها مزایای زیادی دارند و یکی از مهمترین مزایای آن قابل دسترس بودن آن است که شما می توانید تنها با داشتن یک تلفن همراه متصل به اینترنت به تعبیر خواب خود تنها در چند ثانیه دسترسی پیدا کنید و نگرانی خود را در این زمینه کاهش دهید.

یکی دیگر از مزایای فراوان سایت های معتبر این است که تعبیر خواب را به صورت ۲۴ ساعته انجام می دهند و شما در هر زمانی از شبانه روز مخصوصا بعد از خواب دیدن می توانید بدون فراموش کردن جزئیات در همان زمان تعبیر خواب خود را مشاهده کنید و بدون هیچ معطلی برای یافتن فرد مناسب از روش های دیگر از تعبیر خواب به صورت آنلاین برخوردار شوید.

از معایب این سایت ها که معایب بسیار کمی هم دارند می توان به اینکه آیا تعبیری که انجام می دهند کاملا درست است یا نه رجوع کرد، زیرا ممکن است تعبیر خواب را به درستی انجام ندهند و وقت و هزینه ای که در آن راه مصرف نموده ایم بیهوده باشد. اما جای نگرانی نیست و شما باید برای برطرف کردن این موضوع به سایت های معتبر مراجعه کنید که با استفاده از افرادی که در رابطه با تعبیرخواب اطلاعات زیادی دارند می توانند شما را در این راه یاری کنند.

پیدا کردن یک سایت تعبیر خواب آنلاین معتبر کار بسیار سختی است و تنها تجربه ثابت می کند که آیا یک سایت معتبر است یا خیر اما نگران این موضوع نیز نباشید زیرا ما بهترین سایت را برای شما کشف کرده ایم که علاوه بر پشتیبانی ۲۴ ساعته از سابقه ی درخشانی نیز بهره مند است و استعداد خود را در این رابطه برای همه آشکار کرده است.

مراجعه به سایت توپ تاپ برای تعبیر خواب

سایت توپ تاپ با بهره مندی از بهترین اساتید تعبیر خواب و به صورت پشتیبانی ۲۴ ساعته این امکان را برای علاقمندان و مشترکان ایجاد کرده است که بتوانند تعبیر خواب خود را در فضایی امن و تنها با چند کلیک و ظرف مدت چند ثانیه مشاهده کنند و بتوانند از معتبر بودن و سرعت در آن واحد بهره مند شوند و بدون هیچگونه اتلاف وقت و از دست دادن زمان تمامی خواب های خود از جمله خواب های پیچیده، دشوار و چند بخشی را تعبیر کنند.

یکی از مهمترین ویژگی های سایت تعبیر خواب آنلاین توپ تاپ این است که فضای کاربری امنی دارد و کاربر می تواند در امن ترین مکان به کار خود برسد و هیچگونه نگرانی ای بابت پخش شدن اطلاعات و حتی گذرواژه ها و نام کاربری نیز نداشته باشد. از دیگر امکانات این سایت فضای کاربری بسیار ساده و زیبا می باشد که کاربر را تنها جهت تعبیر خواب هدایت می کند و از گیج شدن کاربران با یک فضای پیچیده و شلخته جلوگیری کرده است.

علاوه بر اینها تعبیری که از سمت سایت نیز ارسال می شود کاملا با معنا بوده و قابل درک برای همگان است و همچنین سایت از به کارگیری کلمات سخت و پیچیده نیز منع شده است تا کاربر بتواند تعبیر خواب خود را به ساده ترین شکل بفهمد و بداند که باید بعد از این کار چه کاری را باید انجام دهد.

خواب زن

یکی از مطالبی که همه به اشتباه متوجه آن شده اند خواب دیدن زن است که همه فکر می کنند خواب زن تعبیر ندارد اما برعکس همه ی شنیده شده ها سایت توپ تاپ با افتخار اعلام می کند که این جمله اشتباه است و آن جمله خواب ظن چپ است می باشد که با این جمله به صورت لفظی اشتباه گرفته می شود و خواب همه ی افراد مخصوصا زنان قابل تعبیر است. و سایت توپ تاپ نیز با افتخار خواب تمامی افراد علی الخصوص بانوان گرامی را تعبیر خواهد کرد.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

70 نظر

  1. سورناسورناsays:

    سایت شما خیلی عالیه واقعا همونطور که نوشتین به راحتی و بی دغدغه میشه خواب ارسال کردبهتر از اون معبران توانایی که دارین. مدت دوسال این سایت دنبال میکنم ممنونم به خاطر تمام تعبیرهای خوبتون ?سربلند باشید و سلامت.

  2. سهیلا متقیسهیلا متقیsays:

    سلام و خسته نباشید دیشب دم دمای صبح یا شایدم صبح خوای طولانی دیدم که مشخص ترین قسمتش اینکه با دخترم و خواهر زاده هام داریم میریم جایی مهمونی یا پارک..... (خواهر زاده هام. پسر . خارج از ایران و هر کدام بالی ۲۵ سالند و دخترم ۱۶ سالهولی توی خواب همه بچه های ۶تا۸ ساله بودند) در نهایت جایی میرویم و من میبینم دخترم نیست میپرسم میگن تو استخره نگران میشم که تنها با پسرا رفته اونجا میرم استخر میبینم دخترم روی لبه استخر نشسته بلوز تنش هست که تقریبا روی پاش میاد ولی داره توی استخر ادرار میکنه وادرارش مثل پسرا سربالا میره من اشاره میکنم که تو تنها( یه جوونی که قیافه اش آشناست اما نمیدونم کی بود داره رد میشه)اینجا چی میکنی دخترم میخنده و من بهتر نگاه میکنم میبینم یه استخر خیلی بزرگه و توش یه خانوم هم داره شنا میکنه و آب استخر زلال و بسیار زیباست ممنون میشم اگه تعبیرش رو بدونم???

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه مهمان ناخوانده است که موجب شادی شما میشود

  3. سارايسارايsays:

    خواب ديدم در خانه بجگي ام به سر ميبريم و همه چيز خيلي عادي است من از پنجره ديدم برف بسيار زيبايي ميبارد با خودم گفتم تازه ماه ابان انقد برف امده؟!! بعد به روي بالكن رفتم و خيلي خوشحال بودم و لذت ميبردم داشتم فيلم ميگرفتم از اسمان زوم كردم روي برج ميلاد از طريق زوم گوشي ديدم اسمان نزديك برج ميلاد قرمز شد بنفش شد خيلي ترسيدم و يهو يه انفجار بزرگ رخ داد من از ترس دوييدم تو خونه و به مادرم گفتم انفجار هسته اي شده از ترس درها و پنجره هارو بستيم و از تلويزيون ديديم اخبارو كه اتشنشان ها و مردم غرق و خون و اجساد را نشان ميداد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است به انجام کارهایی مشغول شوید که برایتان لذت بخش و سرگرم کننده باشد

  4. علی گچلوعلی گچلوsays:

    خواب دیدم سر کودک از فامیل از گلو بریده می شود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اتفاق ناخوشایندی ممکن است بیوفتد

  5. سلطانیسلطانیsays:

    سلام.خسته نباشید.من خواب دیدم که با یه شلنگ آب دارم مرده ای رو غسل میدم که یه دفعه می فهمم زندست.ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس برای کسی فاته میدین و باعث آرامشش میشه

  6. meysammeysamsays:

    سلام وقت بخیر من. من دوروزه دارم خواب های عجیبی میبینم.البتهخواب دیشب رویادم نیست. ولی خواب امروز رو خوب یادمه.این خواب ها اینقدر واقعی بودند ک من به واقعیت شک دارم الان. اولین خوابی ک دیدم خواب دیدم مواد مخدر استفاده کردم.ولی بیش از حد معپول تعادلم رو از دست دادم. حالم بد شد.به حرکت ک افتادم یک گله سگ تو راهم اومدن بلافاصله و یک سگ سفید از بین سگ ها بهم حمله کرد ک صاحابش نزاشت کاری باهام بکنه.بعدش در خواب دیدن دوستم رفتم.ولی بلافاصله بعد در خواب از خواب بیدارشدم و واقعا فک کردم بیدار شدم. تا نشستم (در خواب نه واقعیت) تمامی دندان هایم ریختند یک تعدادی روی زمین و تعداد زیادی کف دستم ریخت جلوی آینه ک رفتم فقط دندان های بلاییم رو دیدم ک همگی ریختند. پدرم و برادرم را در خواب دیدم ب سراغشان رفتم هرچقدر تقلا کردم. آنها من را میدیدند ولی گویی دندان های افتاده ام را نه و پدرم به من توجی نمیکرد. واقعا آشفته ام اگر بتوانید جوابم را بدهید ممنون میشوم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد بدخواهان و دشمنانی در زندگی درصدد ناراحت کردن و اذیت کردن شما درزندگی هستند

  7. محمود مرادیمحمود مرادیsays:

    خواب دیدم ترامپ از بالای ساختمان تقریبا سه طبقه دارد روی من تف آب دهن میاندازد. دو بار را بادست گرفتم.واز آنجا دور میشدم.ولی آب دهان او شاید ۱۵ یا۲۰ متر هم پرتاب میشد.تا اینکه پشت پله مانندی پناه گرفتم. بعد هم فرار کردم.ولی او شخصی افریق۰ایی تبار را برای اسیب زدن به من دنبالم فرستاده بود.(تف او معمولی بود و وسیله فرد تهدید کننده سوزن های کوچک )

  8. مریممریمsays:

    من حدود ۶ سالی میشه شوهرم فوت کرده و الان یک ماهی میشه با یک نفر محرم شدم، و خواب شوهرم رو دیدم که تو خواب سراغ اون آقا رو از من گرفت و اسمش رو گفت و گفت که حالش خوبه یا نه؟ من هم خیلی تعجب کردم و با زبون گرفته گفتم که خوبه و بعد هم گفت دوباره که اومدی پیشم حتما با اون اقا برم پیشش و بعد بلند شد و گفت من ازت راضیم خدا هم ازت راضی باشه

  9. نوشین بیرانوندنوشین بیرانوندsays:

    با سلام من خواب دیدم دارم قران میخونم. چندین صفحه از قران سفید بود هیچ آیه ای ننوشته بود( با خودم گفقتم این کتاب قران چاپش بد بد بوده) کتاب قرانمو عوض کردم.( قبلا یه ختم قران نذر کرده بودم که به ارزوم نرسیدم و همون ختم قران بود که به خواب دیدمش انگار

  10. s.gghs.gghsays:

    سلام من در خواب دیدم ک من و پسرم ی جایی بیرون از شهر تو راه کنار جاده ی زمین رو درست کردیم مث زمین کشاورزی گفتن سیل میخاد بیاد وقتی سیل اومد انگار من اومده بودم توی ی خونه ک انگار خونه خواهرشوهرم بود و آب ب من نخورد ی دفعه داد زدم محمد کجایی یا امام زمان یا امام زمان ی گوسفند نذرت بچم کجاست بعد ی لحظه محمد اومد و گفت ی دفعه ک آب اومده فرار کردم عمش هم گفت این دیوار کوتاهه باید بلندش کنیم ک آب داخل نیاد بعدش ما دو تا سوار ماشین شدیم که برگردیم خونه خودمون. ۱_تعبیر زمین کشاورزی چیه ۲_تعبیر سیل تو جاده چیه ۳_تو خواب نذر کردم تعبیرش چیه باید نذرم رو ادا کنم

  11. دنیادنیاsays:

    سلام من خواب دیدم ک بابام دختر عموم رو میزد اول یکی دوتا سیلی زد دختر عموم توهین کرد بهش بعد بردش توی اتاق بیشتر زدش میشه بگی تعبیرش چی بوده

  12. دنیادنیاsays:

    سلام من خواب دیدم ک بابام دختر عموم رو میزد اول یکی دوتا سیلی زد دختر عموم توهین کرد بهش بعد بردش توی اتاق بیشتر زدش میشه بگی تعبیرش چی بوده

  13. زهرازهراsays:

    سلام سلام من خواب دیدم دو بچه دلفین در جایی بدون اب افتاده اند یکی سیاه و یکی سفید سفید تکان خورد و وقتی تکان خورد سیاه شد من در ظرفی آب ریختم و دلفین را در آب انداختم و زنده شد و دلفین سیاه وقتی رویش آب ریختم مانند خونی شد و از بین رفت آن طرف یک دلفین بزرگ بود که در خواب فکر میکردم دلفین است اما شبیه ماهی پولک دار بود به آن ماهی هم کمک کردم و در ظرف آب انداختم و زنده شد و بجه دلفینی سفید به دنیا آورد

  14. آزاده رضاییآزاده رضاییsays:

    من خواب دیدم برادرم که تازه دو هفته است مرده اومد به خوابم و اول باهام دست داد بعدش یه ورق دارو که پشتش به رنگ زرد و قرمز بود بهم داد گفت اینو بخور خوب میشی گفت بابا گفت بیام بهت سر بزنم تو مریضی در حالی که بابام هم فوت کرده بعد بهش میگم تو چرا مواظب خودت نبودی مردی گفت من به زن و بچه ام گفتم منو بیمارستان نبرید من اگه برم بیمارستان میمیرم حالا یه چیزی باید بهونه بشه آدم بمیره دیگع بعدش بهش گفتم بابا و مامان کجان گفت اونا الان اونجا خوابیدند بعد دیدم همه اقوام و آشناهایی که تو اون قبرستان خوابیدند یکی یکی همه دارن میان یه جا جمع میشن اصلا قبری پیدا نبود فقط اونایی که مرده بودند و میدیدم بعد اون قبرستان خیلی خیلی نورانی بود

  15. MohammadMohammadsays:

    سلام دیگه خواب تعبیرنمیشه تواین سایت؟

  16. شیلابهاریشیلابهاریsays:

    سلام شوهرم خواب دیده که شورت برادرش که الان باهاش حرف نمیزنه پاشه وازطرفی نمیتونسته زیپ کاپشنش روبکشه که زیپ کاپشن میگه همون بازکننده زیپ یکیش دست شیطانه شوهرم هم که میخواسته بره دستشویی لباس زیرش تاحدی کثیف کاری میشه براهمون زودمیخادبره دستشویی که ازجلوی یه دراتاق که بالاش شیشه بوده رد میشه درهمون حین شیطان ازاون شیشه میگه بیادراینجاروبازکن اینم میره نگاکنه که درشکل یک زن لاغرشیطان رومیبینه وبسم الله رومیگه وشیطان تقریباسست میشه .لطفااین خواب روتعبیرکنین ممنون

  17. آسمان حاجیانآسمان حاجیانsays:

    سلام من خواب دیدم مادر زن پسرم رو که دوماه پیش فوت کرده دیدم یکی در زد من رفت در رو باز کردمدیدم در بسته شد من به خودم نگاه کردم دیدم لخت هستم مادر زن پسرم چادرش رو داد به من که بپوشم پسرم خونه خواب بود اما سنش پانزده ساله بود تو خواب مادر زنش تو خواب خیلی ناراحت بود من رفتم تلفن همگانی زنگ بزنم پسرم در رو باز کنه نمیشد از خواب بیدار شدم

  18. فاطمه نخفاطمه نخsays:

    سلام خسته نباشید ممنون میشم خواب منو تعبیر کنید خواب دیدم توی یک قبرستان هستم همه جا سفید بود یک قبر جلوی پام بود که جنازش سرش بیرون بود و بقیش خاک شده بود چهره دختری بود باموهای مشکی که سالم بود وانگار خوابیده بود بالای تپه ۴ مرد عرب با لباس سفید مشغول قبر کندن بودند...خیلی ذهنم درگیرشده لطفا راهنمایی کنید

  19. فاطمه کیانی نسبفاطمه کیانی نسبsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم یک آب سردکن در یک مکانی بود که سه شیر داشت یک شیر متفاوت بودمن خیلی تشنه بودم ازاین شیراب خیلی زیاداب میخوردم شخصی به من گفت که این شیراب متعلق به حضرت ابوالفضل هرکس که بخورد شفا می‌گیرد تعبیرخواب من چیه ممنون

  20. بهاره صباغبهاره صباغsays:

    تعبیر خواب سلام برادرم فوت شدند و هنوز چهل روزشون هم نشده ، تو خواب دیدم که می گفتند می خوان سرشون رو بشورن ، بنظرتون تعبیرش چیه ؟

  21. زهرازهراsays:

    سلام،من دوماهه زایمان کردم بعدن پدربزرگ و مادربزرگ شوهرم فوت کردن ب خواب یکی از همسایه هاامدن و به ایشون گفتن ک ب نوه ام بگید اسم منو روی فرزندش بزاره و خیلی هردو خوشحال بودن ک نوه شان پسر دار شده ولی مایه هفته بعد زایمانم شناسنامه گرفتیم

  22. مریم رحیمیمریم رحیمیsays:

    سلام من خاب دیدم پسر بچه نوزاد دارم و زیبا رفتم در مسجدی دیدم مردی ب فرزندم شیر داد از سینش تعبیرش چیست؟

  23. فرزادفرزادsays:

    سلام من خواب دیدم اونی که قصد دارم به آینده برم خواستگاریش و نمیدانم اونو برام میدن یا نه مغازه داره و واقعا اونا یه مغازه دارن رفتم مغازش همون لحظه چند خانم باهم اومدن مغازش من کیک میخواستم اون اول به من کیک داد البته پولشم گرفت این میتونه ربطی به خواستگاریم به اون داشته باشه البته اون هنوز یه کم کو چیکه

  24. فرزین شاکریفرزین شاکریsays:

    سلام خواب دیدم با دوستی قدیمی که چندین سال است ندیدم در حال گفتگوی کاری هستیم دیدم لباس کم پوشیده وسرد ش است گفتم سردته بیا روبرو لباس بگیریم گفت کارت بانکی همراه ندارم گفتم من حساب میکنم رفتیم لباس پوشید و داشتیم در مورد لباس صحبت میکردیم یکباره دوست بنده بود از فروشگاه زد بیرون و فروشندگان بدنبالش من جا خوردم گفتم حالا من چکار کنم الان برمیگردن میان یا آدرس و شماره این دوستم رو از من میخوان یا پول لباس رو من هم گفتم بهتره زودتر برم تا به من گیر ندن.

  25. تهتهsays:

    ندرا

  26. ابراهیم رحیمیابراهیم رحیمیsays:

    داخل یک اتوبوس با راننده غریبه درحال حرکت بود که تصادف شدید رخ داد راننده کشته شد ولی من جز دو زخم عمیق روی دو مچ دستم بدون خون ریزی دراین میان فقط همسرم که در حال جدا شدن از من است بالای سرمن بود

  27. باران شرفیباران شرفیsays:

    خواب دیدم تو خونمون یه قبره که مادرم توشه توذهنم هست که هیچکس برای دفن مادرم به ما کمک نکرد منم بلد نبودم قبر روش بازه دیدم سگمون رفته رو قبر واز گوشت مادرم کنده و میخوره و یه حس خیلی بدی گرفتم ساعت ۵صبح این خواب رو دیدم ۲۸شعبان ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید

  28. Ali amaniAli amanisays:

    Emruz khab didm jenaze hazrate fateme jolome baad rushu pushunde budn vli mn enqd bala sare hazrate fateme gerye mikrdm ke ngo zar zar ashk mirikhtm baad engar dashtim mibordimsh mashhad kenar harm emam reza tu hmin heyn migftim famila dune dune miyumdn vli nmidunm chra kasi ounqd nmitunest nzdikesh she vli mn dastm ruye galusho qfse sinash bud baad ashk mirikhtmaaaa gerym band nmiyumd

  29. آیسل محمدیآیسل محمدیsays:

    عشقم میگه خواب دیده من به پسرعموم بله گفتم برای ازدواج این خوابو بامداد دیده به گفته خودش دوشب اینا و یبار دیگم خواب دیده بابام گفته دخترمو بهت نمیدم تعبیرش چیه؟یعنی بهم نمیرسیم؟🥺

  30. طاهر عباسی نیاطاهر عباسی نیاsays:

    من همسر 39 روز پیش فوت کرده خواب دیدم برادر وخواهرش ارتفاع قبر را حدود نیمتر بالا آوردن ومن مات مونده بودم چرا اینکارو میکنن هیچ کاری از دستم بر نمی آمد میگفتن یه نفر دیگرو میخوان خاک کنن پیشش لطفا جواب بدین ممنون

  31. dianadianasays:

    من دیشب خواب دیدم که در حیاط خانه دراز کشیده بودم و آسمان شب پر ستاره های زیبا بود انگار پدرم هم در حیاط خانه دراز کشیده بود که شروع کرد به سیگار کشیدن و دود سیگار به آسمون رفت و وهمه جارو گرفت البته پدرم در واقعیت سیگار میکشن و مادرم اومد که حیاطو بشوره و کمی هم با شلنگ آب پدرمو خیس کرد تا بیدار بشه

  32. کرامت ساقیکرامت ساقیsays:

    سلام من ساعت ۶ صبح خواب دیدم که با دوستانمون داشتیم پیاده می‌رفتیم در مسیر باغچه ای روباهی قصد شکار پرنده و مرغ و خروسهارو داشت،نزدیک که شدیم روباه مارو ترسوند و ما فرار کردیم،بعد از چند دقیقه من از یک مسیر دیگه رفتم در کنار چند مغازه که روباه به من و مرغی که نزدیک من بود نزدیک شد دست به سر مرغ کشید ولی شکارش نکرد،چند دقیقه ای کنار ایستاد و رنگش سیاه شدو یک گربه یا پلنگ سیاه اونو گرفت،بعدش پلنگ تبدیل به یه مرد انتقام‌جو و روباه تبدیل به یه مرد کوتوله شد که مرد انتقام‌جو توضیحاتی داد که گویا مرد کوتوله از زنها سواستفاده می‌کرده و منم اونو به این دلیل کشتم،البته زمانی که به آدم تبدیل شدن وارد تلویزیون شدن و ما اونطوری دیدیم

  33. sarasarasays:

    خواب دیده ام که مرا پیش یک گرگینه بردن، آن گرگینه هر آدمی رو که میبردن پیشش آن را میکشت و اعضای بدن آن را در میاورد، یک دختر دیگه هم با من بود، دو مرد دست مارا از پشت گرفته بودن، آن گرگینه تغییر شکل نداده بود و شبیه یک آدم بود، با ناخن های بلندش آن دختری که با من بود رو کشت به من گفت بنشینم و باهاش صحبت کنم معلوم بود قصد کشت من را ندارد به من زل زده بود و به حرف هایم گوش میداد، خیالم راحت بود که آن مرا نمی کشد اما ناگهان با پنجه هایش انگشت شست دست من را گرفت و زخمی کرد من شوکه بودم که از هوش رفتم و همه چه سیاه شد، چند لحظه بعد همه جا از سیاهی در آمد و من خودم رو روی تخت دیدم که بالای سینه ام تا نوک انگشتانم بخیه خورده و یک کاغذ روی من بود که روی آن قرمز نوشته شده بود خوش شانس بودی که زنده ماندی داشتم به هوش میامدم که از خواب بیدار شدم. میشه این رو واسم تعبیر کنید؟؟

  34. فیروزه رفیعیفیروزه رفیعیsays:

    خواب دیدم خواهرم دخترمو برده روبه روی خونه مادرم اینا که خونه ویلایی سالها خالی وانبار استفاده میشه الان آرایشگاه شده موهاشون قشنگ ومرتب مرتب و کوتاه کردن حالت مصری و قصد رفتن بیرون و مهمونی داشتن منو شوهرم نگاشون میکردیم شوهرم خوشش اومده بود و گفت همیشه همین حالت موهاشو کوتاه کن منم همش دنبال ی خلوت بودم که با شوهرم سکس کنم گفتم حالا بیا بریم که از خواب بیدار شدم

  35. حسام صحسام صsays:

    سلام خواب دیدم در چاهی پراب و بسیار زلال که پر از نور بود درخت سرو(کاجی) بیرون زده بود از اب و سرسبز بود،میشه تعبیر کنید

  36. فاطمهفاطمهsays:

    من خواب دیدم که یه عده با تفنگ تعداد زیادی آدم رو میکشن در همون حین دوستمو دیدم هر دو ترسیده بودیم من به اون گفتم خودتو بزن به مردن یکم که گذشت فهمیدم اونا دارن به همه دوباره شلیک میکنن به ما که رسیدن بار اول به سرم شلیک کردن و بلافاصله به سر دوستم شلیک کردن ولی من هنوز داشتم با دوستم صحبت می‌کردم برای اینکه ترسم کمتر شه اما اون مردی که بهمون شلیک کرد با گریه و عصبانیت دوباره برگشت گفت چرا صداتون آنقدر تو مغزمه و باز شروع کرد به شلیک کردن به سرم من کاملا دردشو حس میکردم اما بازم میتونستم حرکت کنم... خیلی خواب عجیبی بود تعبیرش چی میشه!؟

  37. سارا منصوریانسارا منصوریانsays:

    سلام ،من خواب دیدم تعدادی سیب پوست گرفته شده بر روی بشقاب داشتم و در خیابان به دیگران تعارف میکردم اما کسی از سیب ها بر نداشت تا اینکه سیب های من رنگ تغییر دادند و سیاه شدن ،بعدش ی آقا پسر جوونی خودشون و پدرشون سر راه من قرار گرفتن پسره به من گفت من سیب هات رو میبرم انشاالله که عروس پدرم میشید. ممنون میشم خوابم رو تعبیر کنید 😃

  38. سارا منصوریانسارا منصوریانsays:

    سلام ،من خواب دیدم تعدادی سیب پوست گرفته شده بر روی بشقاب داشتم و در خیابان به دیگران تعارف میکردم اما کسی از سیب ها بر نداشت تا اینکه سیب های من رنگ تغییر دادند و سیاه شدن ،بعدش ی آقا پسر جوونی خودشون و پدرشون سر راه من قرار گرفتن پسره به من گفت من سیب هات رو میبرم انشاالله که عروس پدرم میشید. ممنون میشم خوابم رو تعبیر کنید 😃

  39. ZahraZahrasays:

    سلام وقت شما بخیر. خواب دیدم،رفتم کره جنوبی،میخواستم کارت بکشم ولی یادم اومد اعداد به کره بلدنبودم. یکنفر پرسیدمگه مدرسه نرفتی بعد پدرم که یکنفردیگه بود جواب داد گفت دخترم مدرسه رو تو ایران گذراند. بعد به اون طرف گفتم ایران خیلی خوبه مردمانش خیلی مهربونن.... به نظر شما تعبیرش چیه؟

  40. ZahraZahrasays:

    راستش من خیلی از ۱۰ سالگی به کره علاقه مند بودم. این خواب دیدم بلافاصله ساعت ۱۰ صبح از خواب بیدار شدم.

  41. ZahraZahrasays:

    ببخشید نزدیک یکماه پیش یک خوابی دیدم که مربوط به علاقه من به نجوم و هوافضا میشه. خواب دیدم شب بود و گویا هر کس سرش تو کار خودش بود مامانم چادر نماز داشت انگار تو صف نماز بود پر،از خانم این مدل بودن کنار ش انگار محوطه پارک بود . از طرفی عروسی بود که بقیه خانوادم تو راه عروسی رفتن بودن. همه سرشون پایین بود حتی غریبه ها، و تنها سرمن بالا بود به سمت آسمان که اتفاقات داخل آسمان می‌دیدم،حرکات ستاره ها ، کلی چیزا عجیب تو آسمان بود که با چشمان شفاف بدون چیزی اونا رو می‌دیدم که با صدا بلند بدون اینکه کسی ببینه گفتم من آخرش یک منجم میشم مطمئنم،دقیقا همین گفتم.

  42. فرزانهفرزانهsays:

    سلام من چند وقت پیش خواب دیدم یه شخص مسنی اومده دفترشو باز کرده میگ ک تو باید هر ماه شب بیست وسوم سوره توبه رو بخونید میشه تعبیر کنید برام،

  43. نگارین آتشنگارین آتشsays:

    وقت بخیر . خواب دیدم سوار بر قایق که پدرِمرحومم نوک قایق ، من و ۲ خواهرم در وسط قایق نشستیم‌. آب رودخانه ما را به سرعت از خشکی دور میکرد و خواهر دیگرم در خشکی نظاره گر بودن. با تشکر

  44. ترانه سوریترانه سوریsays:

    سلام من خواب دیدم دوست دختر سابق همسرم از دوتا پا فلج شده و روی ویلچر نشسته همسرمم داره می‌برتش دکتر و با خودم فکر می‌کنم که پس قبلا فلج بوده الان خوب شده.در خواب هم همسرم بهش توجه می‌کرد اما اون اعتنایی نمی‌کرد

  45. فرزانه. جفرزانه. جsays:

    سلام من دیشب که شب جمعه هم بود خواب دیدم پسر. داییم اومده بود خونمون و نذری اوارده بود و یه بسته لوبیا قرمز پخته ب من داد ممنون میشم تعبیرشو بگید

  46. AmirmahdiAmirmahdisays:

    خواب دیدم ک تصادف کردم گوشه خانه افتاده ام و دختر همسایه مون میاد با خانواده شون خونمون بعد دختر همسایه پدر مادرش با من اوکی بودن دختر همسایه وقتی میبینه مت گوشه خانه افتادم گریه می‌کند تعبیر این چیه؟

  47. سعیدموسویسعیدموسویsays:

    سلام چندوقت پیش خواب دیدم شوهرخاله همسرم که فردی مسن هست به همراه پسرش که فردی متاهل است وسن او از همسر من کمتر است ایستاده اند. همسر من باچهره ای خندان با شوهر خاله اش دست میدهد و چند ثانیه ای دستش در دست او باقی میماند و سپس با پسر خاله اش دست میدهد ولی اینبار سریعتر. لطفا تعبیر خواب رابفرمایید

  48. زهرا اکبریزهرا اکبریsays:

    سلام خواب دیدم که ریش و سبیل تقریبا نیم سانتی دارم و خجالت میکشم سعی میکنم یپوشونم ولی باز هم مشخص میشه در حالی که در مدرسه هم هستم و معاون مدرسه هم منو با این وضعیت می بیند (شغلم معلمی است )لطفا تعبیرش را بگویید

  49. الی میرالی میرsays:

    سلام.وقت بخیر.چند روز پیش خواب دیدم میخام به ناخنهای یک گاو لاک بزنم.ولی ترسیدم بهم لگد بزنه.از مادرم پرسیدم لگد نمیزنه؟... بعد رفتم جلو ببینم گاوه عصبانی نباشه.رفتم جلو دیدم تبدیل به چهره یک مرد میانسال شد.ازش پرسیدم به پاتون لاک بزنم.دیدم خوش برخورده.ترسم از بین رفت.انگار اون مرد در شرف ازدواج هم بود. بعد رفتم به ناخن پاش لاک بزنم.که دوباره تبدیل به پای یک گاو شد.من بین لاکها رنگ قرمز و بنفش رو انتخاب کردم و رفتم لاک بزنم.یادمه در حیاط منزل پدربزرگ مرحومم هم بودیم. سپاس از لطف شما.

  50. DonyaDonyasays:

    خواب دیدم همسرم یه پالتو چرم زرشکی پوشیده که بعضی چاهاش پر داره منم تعجب میکردم اونو پوشیده بود و داشت ماشین میشست انگار مسافر کشی میکرد منم چادر سرم بود ولی انگار از بیرون داشتم تماشاش میکردم

  51. رهارهاsays:

    سلام .من خواب دیدم تو حیاط خونه ی دهاتمون همه دنبال زیر خاکی هستیم و پدرشوهرم که به تازگی فوت شده توی خواب سنگ قبرش تو حیاط بود و خودش هم کنار قبر نشسته بود گفت که زیر خاکی اینجاست و من رفتم باهم سنگ قبر را بلند کردیم یه نور زیادی از قبر بیرون زد.ولی ظاهرا پدرشوهرم ناراحت بود.تعبیرش چی میتونه باشه؟

  52. سارا احمدیانسارا احمدیانsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم تو حرم شاهچراغ دو تا مهر و سجاده به رنگ سبز تو دستم بود روی قبر تبرکشون میکردم بعد دختر عمویی دارم دستشو دراز میکرد که دست بزنه به مهر و سجاده منم خواستم یکیشون بدم به اون دو تا شو برداشت رفتم یکی شو دادم بهش و گفتم اون یکی برای خودمه تعبیر خواب من چیه ممنون میشم بگید

  53. هانیههانیهsays:

    سلام،من پریروز تقریبا حدودای ساعت ده صبح خواب دیدم که دو نفر سوار یک بالگرد بودند.بعدچند بالگرد دشمن از پشت سر دیده شدند.دوست خلبان به او گفت شلیک کن ولی او گفت میترسم اتهام جنگ افروزی به ما بزنند.بعد دشمن شلیک کرد،خلبان هم شلیک کرد ولی نتیجه نداد چون دشمن خیییلی به آنها نزدیک شده بود و هر دوی آنها شهید شدند.بعد بالگرد دشمن بیرون یک باغ فرود آمد.آنها وارد باغ شدند و لباس عربی به تن داشتند و مواظب بودن کسی آنهارا نبیند،بعد سوار بالگرد شدند و رفتند.بعد دیدم که از همسرم خواستند که همان روز قبل این اتفاقات سوار بالگرد بشه و همسرم قبول نکرد و من و همسرم روز بعد سوار بالگرد شدیم و پرواز کردیم.لطفا تعبیرش رو بفرمائید.

  54. هانیههانیهsays:

    سلام،من پریروز تقریبا حدودای ساعت ده صبح خواب دیدم که دو نفر سوار یک بالگرد بودند.بعدچند بالگرد دشمن از پشت سر دیده شدند.دوست خلبان به او گفت شلیک کن ولی او گفت میترسم اتهام جنگ افروزی به ما بزنند.بعد دشمن شلیک کرد،خلبان هم شلیک کرد ولی نتیجه نداد چون دشمن خیییلی به آنها نزدیک شده بود و هر دوی آنها شهید شدند.بعد بالگرد دشمن بیرون یک باغ فرود آمد.آنها وارد باغ شدند و لباس عربی به تن داشتند و مواظب بودن کسی آنهارا نبیند،بعد سوار بالگرد شدند و رفتند.بعد دیدم که از همسرم خواستند که همان روز قبل این اتفاقات سوار بالگرد بشه و همسرم قبول نکرد و من و همسرم روز بعد سوار بالگرد شدیم و پرواز کردیم.لطفا تعبیرش رو بفرمائید.

  55. ساراساراsays:

    سلام دیشب نزدیک های صبح۱۳ رجب خواب پدر فوت شده ام رو دیدم که در خواب گفت که رضایت بگیرم برای استفاده از وسایل عمومی رو لازم دارد و بعد بیدار شدم لطفا تعبیرش رو بفرمایید

  56. ساراساراsays:

    سلام دیشب نزدیک های صبح۱۳ رجب خواب پدر فوت شده ام رو دیدم که در خواب گفت که رضایت بگیرم برای استفاده از وسایل عمومی رو لازم دارد و بعد بیدار شدم لطفا تعبیرش رو بفرمایید

  57. نادیا یزدانینادیا یزدانیsays:

    سلام من نمیدونم چرا همش خواب جاهایی مثل بودن در حموم عمومی زیر زمینی پوسیده که ترس ریختن هست یا خونه های سست و کوچیک یا دسشویی عمومی بدون در و پیکر و به شدت کثیف و مدفوع و همین طور جاهایی زندان یا خوابکاه مانند که به شدت کثیف و پوسیده و تاریک و ترسناکه رو میبینم . حتی از یاداوریش هم میترسم و بدم میاد اگه میدونید راهنماییم کنید.

  58. فرزانه علیزادهفرزانه علیزادهsays:

    سلام ، تو خواب بهم خبر دادن بابام نمرده زنده س ، بعد من خوشحال رفتم ببینمش گفتن دوباره فوت کرد. تو خواب همش همش گریه میکردم چرا دوباره خدا ازم گرفتش .....تعبیرش چی میشه؟

  59. فرشته سجودیفرشته سجودیsays:

    من در واقعیت با خالم قهر هستم الان یکسالو نیمه که قهرم خواب میبینم میاد منت کشی با لب خندان که منو ببخش منم باهاش آشتی نمیکنم دیشب هم دیدم هم منت کشی می‌کرد هم برام شال کادو آورده بود ولی من نه آشتی کردم نه کادوش رو گرفتم تعبیرش چیه

  60. فرزانه بیگیفرزانه بیگیsays:

    برای بچه دومم باردارم و جنسیت بچم دختر هس خواب دیدم خواهرم یه دختر مریضی داره ومن خیلی ناراحتم ودختران بغل میکنم وخیلی دلم میسوزه

  61. فرزانه بیگیفرزانه بیگیsays:

    من برای بچه دومم باردارم وجنسیت بچم دختر هست خواب دیدم خواهرم یه دختر مریض داره خیلی ناراحت شدم ودختر ش رو بغل میکردم تعبیر خوابم چیست ؟؟؟؟‌؟؟؟؟

  62. حسین نهاوندیحسین نهاوندیsays:

    سلام.پدربنده سه ماهی هست ازدنیا رفتن بعلت بیماری.الان مدتی هست که چندباری درزمانهای مختلف به خواب خواهر میان که خواهرم میگن هربار به خوابشون میان هنوز بیمارهستن وتوی هر خواب یه بیماری متفاوتی دارن مثلا یبار سرطان یبار دیالیز وهر سری یجور بیماری.وهربار خواهر میبینن بابا تازه داره از دنیا میره و هرسری فوت و غسل وتدفین داره به شکلای مختلف تکرار میشه.ممنون میشم راهنمایی کنین دلیل این خوابها چیه.سپاسگزارم

  63. حسین نهاوندیحسین نهاوندیsays:

    سلام.پدربنده سه ماهی هست ازدنیا رفتن بعلت بیماری.الان مدتی هست که چندباری درزمانهای مختلف به خواب خواهر میان که خواهرم میگن هربار به خوابشون میان هنوز بیمارهستن وتوی هر خواب یه بیماری متفاوتی دارن مثلا یبار سرطان یبار دیالیز وهر سری یجور بیماری.وهربار خواهر میبینن بابا تازه داره از دنیا میره و هرسری فوت و غسل وتدفین داره به شکلای مختلف تکرار میشه.ممنون میشم راهنمایی کنین دلیل این خوابها چیه.سپاسگزارم

  64. یگانه عبدییگانه عبدیsays:

    سلام وقت تون بخیر خواب دیدیم پارتنرم برام مخروط کاج هدیه گذاشته تو خونمون میشه تعبیرش رو بگید🙏

  65. سهیل رازیسهیل رازیsays:

    مردی خواب ببیند تکه های بزرگ از گوشت خام گوساله را به یکی از اقوام خود میدهد چه تعبیری دارد؟

  66. شادی میلادیشادی میلادیsays:

    باسلام وعرض احترام.بنده خواب دیدم که درمکانی نشستم ویک خانم که لخت بودازجلوی ماردشد سپس یک خانم دیگه که مقابل بنده نشسته بود به من گفت میره پیش همسرت .این روهم بگم که من همسرمو درخواب ندیدم.باتشکر

  67. مهسامهساsays:

    من با ی آقایی دوستی میکنم که متاهله تو خواب دیدم منو این آقا تو ی مهمونی دعوتیم بعد این آقا ب خاطر من با یکی درگیر میشه همو بدجور میزنن بدن این آقا زخمی ،خونی،کبود میشه بعد من مجبور میشم برم این آقا با گریه پشت سرهم بهم میگفت قلب منی تو قلب منی تو منم گریه میکردم مثل خودش میگفتم توهم قلب منی تعبیر این چیه

  68. لیلالیلاsays:

    سلام خواب دیدم پسریی که دوست دارم با دختری به نام میترا یکجا بود. و پسر برگشت گفت خب میترا قرار نبود بامن باشه ولی اومد. از خواب پریدم

  69. مامان جونمامان جونsays:

    خواب دیدم دخترم که چهار سال و نیمه هست خونه عموم دخترم دستشوییش گرفت هیجا پیدا نکردم که بزارمش جز بالای راه پله شون که ادرار کرد اونم خیلی زیاد و ادرار میریخت داخل قوطی روغنشون ولی زن عموم گفت من این روغنو بیرون نمی ریزم و ازش میخوریم من تا اونجایی ک میشد روی سطح روغن رو با دستم برداشتم و بیرون می ریختم ولی باز نگران این بودم که قراره خورده بشه. لطفا تعبیرش بگید

  70. شیداشیداsays:

    با سلام و احترام برادرم شش ماه پيش فوت شده... عمه م يكبار خواب ديده كه در يك مراسمي بودن و همه لباس مشكي داشتن و مادرم با پيراهن سبز با شكوفه هاي كرم وارد شد دوباره خواب ديدن برادرم يه باكس كادو شده به عمه م داده و گفته من هديه گرفتم براي به مادرم لطفا بهش بده، داخلش يك پيراهن سبز با شكوفه هاي سفيد بود لطفا تعبيرشو بفرماييد با سپاس از سايت خوبيتون