دیدن فندق در خواب چه تعبیری دارد؟

اگر به دنبال تعبیر خواب فندق هستید می توانید با ما در این مقاله همراه باشید. تعبیر خواب فرآیندی است برای معنا دادن به رویاهایی که در خواب می بینیم. تعبیر خواب فندق بسته به حالت های مختلفی که در خواب می بینیم و بر اساس تفسیرها و تعبیر های عالمان و معبران متفاوت می باشد که ما در این مقاله انواع تعبیر های فندق را تشریح کرده ایم.

فندق در خواب ممکن است به شکل های مختلفی دیده شود به همین علت تعبیر خواب فندق بسته به شکل های دیده شده در خواب متفاوت است. ممک ناست در خواب ببینیم فندقی را می شکنیم یا می خوریم یا شکل های دیگر، از این رو اگر می خواهید تعبیر خواب فندق را بدانید با ما در این مقاله همراه باشید.

تعبیر خواب فندق چیست؟

دیدن فندق در خواب از نظر معبران و روانشناسان تعبیرهای خاص و متفاوت خود را دارد. دیدن فندق در خواب نشان دهنده و نمایان گر هماهنگی، صلح و سرمایه گذاری های بزرگ تجاری سودآور که مخاطره آمیز است می باشد. همچنین فندق خوردن در خواب نشان دهنده و نمایان گر دوستان و صادق و وابسته است.

تعبیر خواب فندق از نظر روانشناسی

در واقع دیدن فندق در خواب به اوقات خوب و خوش، شادی و لذت شادمانی اشاره می کند. از این رو اگر دیدید که در خواب فندق می خورید تعبیر و نشانه این خواب این است که همراه با همسر یا خانواده خود در زمان تعطیلات به سفر می روید. یا اگر در خواب دیدید که پوسته فندق را شکستید یا پوسته آن ترک خورده باشد و موفق شدید که فندق را بخورید این خواب نیز نشاندهنده و اشاره به این دارد که به سفر می روید اما با این تفاوت که این بار سفری نسبتا طولانی در انتظار شماست و شما به این سفر می روید.

شکل دیگر فندق در خواب این است که امکان دارد شما در خواب خمیر فندق را ببینید که این خواب به خریدن وسایل و لوازم راحتی برای منزل شما اشاره می کند. در شکل دیگر اگر دیدید که فقط مغز فندق را می خورید در این صورت خواب شما نشان دهنده این است که سفر شما در تعطیلات کوتاه مدت خواهد بود.

تعبیر خواب فندوق

شکل دیگر فندق در خواب این است که میوه فندق را بر تنه درخت مشاهده کنید این خواب به این مسئله اشاره می کند که در آینده ای نزدیک لوازم یا وسایل یا اجناس بزرگی را خواهید خرید. تفسیر این خواب را نیز میتوان به باغی با کیفیت نسبت داد. اگر در خواب تعداد زیادی فندق را دیدید این خواب نیز اشاره به این دارد که پول زیاد و فراوان و زمان بسیار زیاد برای تفریح کردن دارید.

معبران تعابیر دیگری برای دیدن فندق در خواب آورده اند. تعبیر خواب فندق به روایت محمد ابن سیرین بصری این است که دیدن فندق در خواب را به معنای مال می داند. از این رو اگر در خواب تعداد زیادی فندق دیدید نشان دهنده این است که مال و ثروت زیادی نصیبتان می شود. تعبیر خواب فندق از نظر مطیعی تهرانی یکی دیگر از معبران اسلامی این است که اگر در خواب دیدید که در حال پوست کندن فندق و خوردن آن هستید این خواب اشاره به نعمت برای شما دارد.

تعبیر خواب فندق از نظر آنلی بیتون این است که اگر درخواب فندق دیدید اشاره به زندگی صلح آمیز همراه با تفاهم و صمیمیت دارد. تعبیر آن اقدام به کاری پرمخاطره ولی سودآور دارد.

همچنین در سرزمین رویاها آمده اگر خواب فندق دیده اید یعنی یک ازدواج پر پول در پیش دارید. اگر در خواب فندق می خرید نشانه این است که دعوا و مشاجره با افراد در پیش دارید و چیدن فندق در خواب نشانه از دست دادن بستگان می باشد.

تعبیر خواب درخت فندق

اچ میلر می گوید اگر در خواب درخت فندق دیدید تعبیر آن اشاره به موفقیت در کارها دارد.

تعبیر خواب فندق از دید معبران

معبران اسلامی دیدن فندق در خواب را بسیار نیکو می دانند از سوی دیگر معبران غربی نیز دیدن فندق در خواب را نشانه و سمبل سرگرمی، تفریح و تعطیلات می دانند و دیدن تعداد زیادی فندق را به نشانه به دست آوردن پول و ثروت فراوان تعبیر می کنند.

تعبیر خواب فندق شکستن

تعبیر خواب فندق خوردن به روایت معبران اسلامی و غربی

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید: دیدن فندق در خواب نشان دهنده این است که نعمتی حلال و نیکو نصیب شما می شود. دیدن فندق در خواب شکل های مختلفی دارد از این رو تعبیرهای متفاوتی نیز برای آن صورت گرفته است. مثلا اگر در خواب دیدید که فندق پوست می کنید و سپس آن را می خورید این خواب اشاره به این دارد که نعمتی به دست می آورید که همان طور که در خواب پوست فندق را کندید باید زوائد و آلودگی های این نعمت را بزدایید و بعد از نعمت بهره مند شوید.

پوست اطراف فندق نشان دهنده دشواری است که باعث پوشاندن نعمت داخل میوه فندق که همان مغز فندق است شده است لذا برای به دست آوردن مغز فندق باید به شکستن و زدودن پوست آن پرداخت و سپس به خوردن نعمت فندق که همان مغز است پرداخت این خواب این مفهوم و تعبیر را می رساند که برای به دست آوردن نعمت مد نظر خود باید چیزهای نامطلوب و خشن را از آن دور کرد.

نتیجه می گیریم که به طور کلی دیدن و خوردن فندق در خواب بسیار نیکو است.

آنلی بیتون می گوید: خوردن فندق در خواب به معاشرت های نشاط آور و شاد اشاره دارد که باعث یافتن دوستان حقیقی برای شما می شود.

تعبیر خواب شکستن فندوق ، تعبیر خواب فندوق برای زن باردار

تعبیر خواب فندق شکستن

مولف نفایس الفنون در مورد شکستن پوست فندق بر این عقیده می باشد که دیدن شکستن پوست فندق در خواب به نشانه نعمت را از دست و چنگ بخیل بیرون کشیدن است.اچ میلر می گوید شکستن پوست فندق در خواب اشاره به انجام کارهای زیاد دارد.

تعبیر ابن سیرین در مورد شکستن پوست فندق در خواب این است که از دست بخیلی منفعت به دست می آورید. او پوست دشوار فندق را بخیل دانسته و مغز فندق را نعمت و مال، که زمانی که مغز از پوست فندق پاک می شود به این می ماند که نعمتی را از چنگ بخیلی بیرون کشیده باشید.

تعبیر خواب فندق برای زن باردار

اگر زن باردار در خواب ببیند که در حال چیدن فندق است تعبیر این خواب نشان دهنده سلامتی نوزاد و دوران خوب و پر خیر و برکت بعد از به دنیا آمدن فرزندش می باشد. اگر در خواب ببیند که تعداد زیادی فندق دارد یا خریده است اشاره به این دارد که خوشحالی و شادمانی به تدریج به زندگیش اضافه می شود. اگر ببیند در حال شکستن فندق است و مغزهای فندق را در گوشه ای نگه می دارد یعنی صاحب نوزادی پسر می شود و اگر مغز ها را می خورد نشان دهنده این است که صاحب نوزادی با جنسیت دختر می شود.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

4 نظر

  1. هلیاهلیاsays:

    سلام. خواب دیدم یه درختی تو حیاط خونمون هست که سه جور میوه داده, سیب سفید, انگور سیاه و فندق. من هر چی فندق داشت چیدم و لایه پر روسریم بستم تا بعدا بخورمشون. خواهر زاده ام هم یکم از فندق ها چید ولی بیشترش رو من چیدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا نشان می دهد که در آینده امید، شادی، دانش و رشد و بالندگی نصیب شما خواهد شد.

  2. افسانه مولاییافسانه مولاییsays:

    سلام. دختری مجرد هستم. خواب دیدم در خانه پدرم مقداری مثلا یک یا دو کیلو فندق شکسته شده (مشابه فندق آجیل که ترک خورده است)توی یک سینی هست که مغز فندق ها از پوست جدا نشده بود ولی شکسته شده بودن و این فندق ها هم متعلق به پدر و مادرم بودن. خواهرم مغز فندق ها رو درمیاره و میخوره و به پدرم هم تعارف میکنه. (البته این رو اضافه کنم که هر سال برای عید مادرم مقداری فندق رو دقیقا به همین صورت که در خواب دیدم می شکنه و بو میده الان هم به تازگی این کار رو انجام داده)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در عید اتفاق خوبی براتون می افته

  3. ریحانه فراریریحانه فراریsays:

    سلام میبخشید تعبیرها ر خوندم ولی متوجه تعبیر خواب خودم نشدم....یک ساعت قبل از نماز صبح خواب دیدم داشتم یه چیزایی رو میخوردم ولی نمیدونستم چیه...هول هولکی و درسته خوردمشون....بعد از چند دقیقه بالا آوردم فندق درسته وتازه بود حتی برگهاشم بهش بود.... اصلا شبیه چیزی که بالا آورده شده باشه نبود...کاااااملا تمییز و تازه بود. تو خواب تنها نبودم با چند نفر رفتم و اومدم و حرف زدم ولی برگشتم به جای اولم و بالا آوردم....

  4. رهارهاsays:

    سلام خواب دیدم فندق پوست میکنم و اندازه یه مشت توی دهن کسی میذارم تعبیرش ررو لطف کنید بگید