تعبیر خواب نفت

امروز می خواهیم به تعبیر خواب طلای سیاه یا نفت بپردازیم. تعبیر خواب نفت، بشکه نفت، آتش زدن نفت، خرید نفت و ... با هم متفاوت است و باید یادتان باشد که خواب شما چه بوده است تا بتوانید یک تعبیر دقیق از خواب خود داشته باشید. در ادامه بصورت کامل با تعبیر خواب نفت آشنا خواهید شد.

تعبیر خواب نفت از تعبیر کنندگان عربی

اگر در خواب خود، نفت دیدید از نظر نظر تعبیر کنندگان عربی می تواند نشانه ی سه چیز باشد: اول زنی بدیمن و نابکار، دوم مردی قمار باز و عیاش و سوم مال حرام در زندگی شما! برای تعبیر خواب باید به زندگی شخصی هم توجه کرد تا بهترین تعبیر خواب را داشت. شما با توجه به زندگی خود می توانید بدانید که کدام یک از این  3 نشانه در زندگی شماست و فراموش نکنید که خداوند همواره حامی و یاور شماست و شما را تنها نخواهد گذاشت.

تعبیر خواب نفت از محمد بن سیرین

اگر در خواب نفت دیدید، نشانه و علامتی برای یک زندگی است. دیدن این که در خواب به خود نفت می مالید این گونه تعبیر می شود که با زنی بدیمن و شوم ارتباط پیدا خواهید کرد و مال حرام خواهید خورد. از خدا بترسید و در سبک زندگی خود تجدید نظر کنید تا مورد بخشش قرار بگیرید.

تعبیر خواب دیدن نفت از لیلا برات

لیلا برات از تعبیرکنندگان بزرگ خواب در اروپا و آمریکا است که با تعبیر های درست و صحیح خود توانسته است به افراد زیادی در پیدا کردن مسیر موفقیت کمک کند و شهرت زیادی بدست آورد. تعبیر خواب نفت از لیلا برات این گونه است که:

اگر در خواب نفت ببینید، علامت و نشانه ای است که دوستان خوبی پیدا خواهید کرد و با آن ها شاد خواهید بود. پس آن ها را از دست ندهید.اگر بر روی آتش در عالم رویا  و غیر واقع نفت می ریختید، علامت و هشداری است که باید در انجام کارهایتان نهایت دقت را به خرج دهید.

تعبیر خواب نفت سیاه

تعبیر خواب نفت سیاه

اگر در خواب خود نفت سیاه مشاهده کردید، هشدار و علامتی برای شما است که در محل کارتان با همکارانتان اختلاف پیدا خواهید کرد و رابطه بدی خواهید داشت.

تعبیر خواب فروختن نفت

اگر در عالم رویا و غیر واقع در حال خرید و فروش نفت بودید، تعبیر آن این است که یک مشاجره و دعوای بزرگ در خانواده خود خواهید داشت. بهتر است صدقه دهید تا اثر این خواب از بین برود.

تعبیر خواب نفت کش

اگر در عالم رویا و خواب نفت کش دیدید، علامت و نشانه پول و منفعت فراوان برای شما است که به زودی به سمت شما سرازیر می شود.

تعبیر خواب نفت از کتاب جامع و کامل سرزمین رویاها

کتاب سرزمین رویاها از جامع ترین و کامل ترین کتاب های تعبیر خواب است که می توانید از آن برای تعبیر خواب های خود استفاده کنید. در ادامه تعبیر خواب نفت از این کتاب را می خوانید.اگر در خوابتان نفت دیدید، نشانه دعوا و مشاجره شما با یکی از آشنا های شما است و باید بیشتر مراقب باشید تا این مشاجره صورت نگیرد.دیدن استفاده کردن از نفت در عالم خواب و رویا هشداری برای شما است که از مراقبت رقیبان خود باشید که در حال چیدن یک دسیسه برای شما هستند. همچنین این خواب می تواند هشداری برای وقوع یک خیانت باشد پس بیشتر احتیاط کنید.

تعبیر خواب نفت کش ، تعبیر خواب فروش نفت

مشاهده کردن خریدن نفت در خواب می تواند نشانه ی شوم یک دعوا و نزاع درون خانواده شخص خواب بیننده باشد که باید خود را برای آن آماده کند.اگر در حال حفر کردن یک چاه نفت در خواب خود هستید، نشانه ی مال و اموال زیادی است که به سمت شما سرازیر می شود. پس خدا را شکر کنید و از اموال بدست آمده به فقیران کمک کنید.دیدن تصفیه نفت در عالم رویا و غیر واقع نشانه ی هیجان زیاد شما در کار است که بسیار خوب است و نشان می دهد که شما یک فرد مسئولیت پذیر هستید که وظایف خود را به درستی انجام می دهید.

تعبیر خواب تانکر نفت

اگر در عالم رویا و غیرواقع در حال مشاهده یک تانکر نفت هستید نشانه و علامتی است که به شما می گوید یک کوه فرصت در برابر شما است که باید هر چه زودتر از آن استفاده کنید. فرصت ها زودگذر هستند و اگر از آن ها استفاده نکنید تبدیل به یک حسرت بزرگ می شوند و شما بسیار ناراحت خواهید شد.

تعبیر خواب بنزین

اگر در خواب خود بنزین ببینید، نشانه ی این است که فرصت های خود را با دست خود خواهید سوزاند پس بیشتر مراقب رفتارهای خود و عصبانیت های خود باشید. یک عصبانیت کوتاه و زودگذر می تواند یک عمر حسرت و پشیمانی برای شما داشته باشد.

تعبیر خواب دیدن چاه نفت

تعبیر خواب دیدن چاه نفت مانند تعبیر خواب تانکر نفت است و نشانه ی فرصت های زیاد ولی زودگذری است که اگر از آن ها استفاده نکنید، تبدیل به حسرت و غم می شوند.

تعبیر خواب بشکه نفت

اگر در خواب خود در حال حمل بشکه های نفت بودید، به زودی شترهایی از طلا با خود حمل خواهید کرد.مشاهده کردن خرید بشکه نفت می تواند نشانه ی دعوا شما با اطرافیانتان باشد. پس سعی کنید یکم خوش اخلاق تر باشید و کم تر عصبانی شوید تا تاثیر این خواب خنثی شود.

تعبیر خواب بشکه نفت

دیدن فروش بشکه های نفت توسط خودتان در عالم رویا و غیر واقع یعنی شما ثروت زیادی در راه تجارت می توانید بدست آورید و باید وارد تجارت شوید.اگر در عالم رویا و خواب در حال پر کردن بشکه های نفت بودید، علامت و نشانه ای برای شما است که باید بیشتر در نحوه انجام کارهایتان دقت کنید. احتمالا نیاز به مشورت دارید.

تعبیر خواب ریختن نفت روی فرش

اگر شما در حال ریختن نفت بر روی فرش خانه خودتان بودید، نشانه این است که به زودی مال یا اموالی را به بدترین شکل ممکن از دست می دهید.مشاهده کردن ریختن نفت بر روی فرش خانه کس دیگری می تواند علامتی میمون و مبارک برای آن شخص باشد که در حال ریختن نفت بر روی فرش خانه او هستید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

34 نظر

  1. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    سلام من خواب دیدم یه جایی هستم پر از بشکهای خالی بود روی هم گزاشته بود یهو یکی از دوستام قایم شده بود لای اینا اومدم درش بیارم که بشکها ریخت همه رو زمین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، این رویا به شما هشدار میدهد که ممکن است در محیط بیرون از خانه یا در محل کارتان دچار اختلاف و بحث شوید !

  2. گل بهاریگل بهاریsays:

    من بعد اذان صبح خواب دیدم، با همکاری چند نفر روی شوهرم نفت ریختم و بقیه شو ریختم روی فرش تا دم در که از دم در آتیش بزنم تا برسه به شوهرم اونم بسوزه تا بمیره، یه دفعه ای یادم افتاد طلاهامو برنداشتم، بدو بدو رفتم اتاق طلاها و پول‌هامو بردارم شوهذم هم میخواست بیاد داد زدم که نیا. هی طلا درمیاوردم انگاری طلاهایی داشتم که یادم رفته بود حتی دو تا آویز به اسم الله مستطیلی شکل داشتم، مامانم گفت زود باش تا کسی نیومده برو بیرون، اگه یکی بیاد نمیتونیم اتیش بزنی. (شوهرم خیلی ناراحت بود ولی ممانعت نمیکرد و توو واقعیت خیلی از دستش ناراحتم و زندگیمو و شوهرمو دوست ندارم دعا میکنم بتونم جدا بشم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتر است در سبک زندگی خود تجدید نظر کنید تا دچار گرفتاری نشوید

  3. خیراللهخیراللهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم در حیاط خانه دوستم ۱۲ تا بشکه پر نفت رو هم چیدن و من داشتم از لای درب حیاط به بشکه ها نگاه میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه مال حرام و تلف کردن وقت های باارزش زندگی است

  4. نازیلانازیلاsays:

    سلام خسته نباشید، خواب دیدم ی جای قدیمی هستم انگار جایی بود که نفت نگهداری می کردن اما نفت ها به همه جا نشت کرده بود اطراف اون هم ی دریاچه بزرگ بود دور تا دور که نفت به داخل اب هم کمی نشت کرده بود بعد با پدرم سوار اسکی روی اب شدیم و حیوانات روی اب رو نگاه می کردیم و حسرت می خوردیم که اب دریاچه الوده به نفت شده تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مرتکب گناهی می شوید که بخاطر نحسی اش دچار مشکل می شوید

  5. MjMjsays:

    سلام وقت بخیر خواب میدیدم سه نفر از اقوام خیییییلی دور که اصلا ارتباط نداریم اومدن درب منزل که از روی حسادت ماشینم رو خراب کنن،منم متوجه شدم رفتم پایین یه مرد جوان که باهاشون بود رو زدم و روی هر سه تاشون نفت ریختم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشید با افراد شوم و بد ذات ارتباط نداشته باشید ممکن است مالی حرام را وارد زندگیتان کنند

  6. Mona.rMona.rsays:

    سلام خدمت شما.خواب دیدم که مادرشوهرم ررا ک فوت شده.خیلی خوشحاله .از او پرسیدم آن دنیا چگونه س؟ گفت حیلی خوبه ولی دو هفته س دنبال نفت میگردم پیدا نیمکنم..تعبیرش چیه؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براشون خیرات کنید نیاز دارن همچنین قرآن هم بخونین

  7. LeylaLeylasays:

    باسلام . مادرم خواب دیده است که یه بشکه نفت گرفته دستش و از پلها میاره بالااا واینکه اون بشکه رو میزاره اونجا بعد چند لحظه میبینه که نفت داره میریزه زمین یواش یواش داره همشون میارع .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به ناراحتی زود گذری اشاره دارد

  8. زهرا درخشانزهرا درخشانsays:

    سلام بعدازظهر خواب دیدم ۴پایه روشن است در مغازه مان، ولی چپ شد و نفت میریخت از ۴پایه گازی داخل مغازه ک مقداری روی اجناس پاشیدخ شد و هر چ تلاش میکردم خاموش نمیشد. تعبیرش چیست؟ ممنون

  9. رضارضاsays:

    سلام،خواب دیدم تو زمینی بایر هستیم برای کارشناسی و با مالک صحبت میکردیم که مالک ما رو برد یه کنج زمین و یه چشمه جوشان نفت نشون ما داد ولی نه بهش دست زدم نه کاری داشتم باهاش فقط داشتم نگاه میکردم که نفت میجوشه از زمین تعبیرش رو میفرمایید؟

  10. ماریماریsays:

    سلام. خواب دیدم با فردی که عاشقش هستم کنار دریا هستیم و یه کشتی کوچکی که ظاهرا چوبی و کهنه و قدیمی بود، کنار ساحل بود. بعد گفت با هم بریم دریا و جوری که تو خواب دیدم کشتی با نفت حرکت میکرد و داخلش نفت پر کرد و سوار کشتی شدیم و به دریا رفتیم. ممنون میشم اگه تعبیر خوابم بگید.

  11. فاطمهفاطمهsays:

    سلام. وقتتون بخیر. مادرم خواب دیدن دست راستشون پر نفته و هر کاری میکردن پاک نمیشده. تعبیرشو میشه بگیین؟

  12. مریم مرادیمریم مرادیsays:

    سلام یه ساختمون نیمه کاره داریم خواب دیدم شوهرم آدم آورده بود وداشتنن با شیلنگی که وصل بود به تانکر نفت ساختمون و پر نفت میکردن تازه شوهرم به آدما میگفت تا ارتفاع ۳ متر نفت بریزید میخواست ذخیره کنه.میشه تعبیر بفرمایید.

  13. عزیزیعزیزیsays:

    سلام بنده خواب دیدم که در خانه ی پدر زلزله شد ویه چراغ روشن بود خواهرم اومد چراغ خاموش کنه که حواسش نبود نفت ریخت روش اون خواهر یکیم اومد که کار اشتباه اونو درست کنه اونم باز نفت ریخت رو اتیش من که در حال فرار بودم عصبی شدم ظرف نفت و بردم بیرون که دیدم پدربزرگم که فوت شده یه جا خوابیده یه بچه بغلش نفت و ریختم رو صورت اون

  14. شکوفه ناصریشکوفه ناصریsays:

    خواب دیدم یک جوی نفت دورتادور اداره ام است وهرچه اتش میندازم توش آتش نمیگیره

  15. امیرپارساامیرپارساsays:

    سلام من بعدازظهر خواب دیدم از نوی خونمون نشتی نفت فواره میکرد انگار میگفتیم لوله نفت نشتی داره یکمم فرشم خیس شده بود

  16. ایت کریمیایت کریمیsays:

    خواب دیدم که در آشپز خانه قدیمی مادرم یک بشکه گاسولین گزاشته رفتم که یک ظرف دگری بیاورم که گاسولین را به اون‌ظرف بریزم ولی دیدم که بشکه سوراخ شده و همه گاسولین بروی سطح‌ زمین آشپز خانه نشت کرده‌ و همه جای را گرفته ،من مانده بودم که چطور جمع کنم و پاک کنم ،متوجه شدم که مادر مرده‌من با یک نفر دگر همه را پاک و تمیز کردند ،لطفا تعبیرش کنید؟ تشکر

  17. منا غانمی زادهمنا غانمی زادهsays:

    صبح خواب دیدم روی فرش خونه ی مادر شوهرم که ۱۶ ساله پیش فوت شدن نفت ریخته و اون از من خواسته فرش رو جمع کنم

  18. m.mm.msays:

    سلام دیشب مادرم خواب دید که از خونه همسایه بغلیمون که یه پیرمرد هست یه تانکر نفت دارند که همش از زیر زمین ریخته خونه ما و همه چیز نفتی شده دیوار فرش میشه لطف کنید توضیح بدید. ممنون

  19. مینا کرمیمینا کرمیsays:

    با سلام خواب دیدم اول اب تمیز از شیر اب بیرون اومد بعد اب گل الود و بعدش نفت از شیر اب اومد تعبیرش چیست ؟ قبلش هم زنی باردار نااشنایی رو نجات داده بودم ی عده اونو کشتن همون افراد در تعقیب من بودن ک منو بگیرن

  20. بنده خدایی هستمبنده خدایی هستمsays:

    من خوب دیدم وسط دعوایی که بر سرمن شده نفت بنزین رو بر روی هم و ماشین ریخته و نمیتونستم انها را جدا کنم

  21. ناشناسناشناسsays:

    سلام خواب دیدم توی یه بشکه نفت سیاه هست ک من اونو خالی میکنم رو زمین واتش میزنم ب قصد آسیب رسوندن ب یکی ک ازش بدم میاد کنارمم ی خانم هست ک ابراز خوشحالی می‌کنه

  22. هانیه هستمهانیه هستمsays:

    سلام من خواب دیدم یه دختر افتاده توی چاهی که جلوی مکانیکی هس که توش پر نفت هس بعد پسر خاله ام دوید رفت که اون دختر رو بیرون بیاره اون دختر بیرون آورد ولی خودش بیرون نتونست بیاد بالا و مرد من خیلی گریه کردم میشه بگید یعنی چی

  23. فاطمهفاطمهsays:

    سلام یکی خواب دیده در جایی از حیاط کسی که دوستش داره نفت گذاشته مادر اون اقا میگه بیا نفتو بردار میخواییم اینجارو تمیز کنیم پسرم میخواد عروسی کنه بعد اونم برمیداره میذاره گوشه اشپزخانه میبینه از بالاو پایین ظرف نفت داره میریزه میگه نه جاش اینجا نیست میخواد جای دیگه بذاره بیدار میشه

  24. سید حلافکارسید حلافکارsays:

    خواب دیدم بیرون خوابیدم داخل حیاط بخاطر اینکه جانوران خطرناک اینا نیان تو حیاط نفت ریختم روی زمین جلوی در و جاهایی که امکان ورود جانوران هست ممنون میشم جواب بدین و تعبیرش کنین این خواب دقیقا ساعت ۵ دیقه به۶صبح دیدم

  25. سید خلافکارسید خلافکارsays:

    مشتی جواب بده دیگه تو کف موندیم.هر چن سال یه بار از مخفیگاه بیرون میای جواب ملت و میدی...؟

  26. هانی حسنیهانی حسنیsays:

    من خواب دیدم ک نفت میریختم روی تیکه های چوبی که شبیه ب دارچین بودن و انهارو میخوردم . لطفا میشه تعبیرشو بهم بگید ؟

  27. هانی حسنیهانی حسنیsays:

    من خواب دیدم ک نفت میریختم روی تیکه های چوبی که شبیه ب دارچین بودن و انهارو میخوردم . لطفا میشه تعبیرشو بهم بگید ؟

  28. FtmFtmsays:

    خواب ديدم روى بابام نفت ريختم و بعد با فندک اتیش گرفت ولی نسوخت 🤦‍♀️🚶‍♀️

  29. ف حف حsays:

    سلام خواب دیدم یه جای نا مشخص هستم زمین و دارم میکنم یه دفعه دستم سیاه شد دیدم نفت داره از زمین میزنه بیرون تو خواب گفتم به چاه نفت رسیده خوشحال بودم

  30. جیم جیمجیم جیمsays:

    خواب دیدم چهارتا لوله تخلیه نفت از راه‌پله دم در خونمون به طول یه متر زده بیرون رفتم شیر تخلیه رو باز کردم و همه نفت های ذخیره خونه رو ریختم تو کوچه ، طوری که جلو خونمون شده بود دریای نفت، تعبیری در مورد تخلیه نفت درون خونه به بیرون پیدا نکردم اما در عالم واقعیت خونمو فروختم و کلی پول دسته و این تمام ثروتمه ، خداکنه راهو عوضی طی نکنیم ، خیلی بد میشه اگه اشتباه کنم

  31. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم از آسمان باران میاد ولی روی زمین بصورت نفت سیل راه انداخته و خونه ها رو خراب کرده چه تعبیری دارد؟

  32. امیر کیاامیر کیاsays:

    سلام خواب دیدم پدر مرحومم را که تاکید می‌کرد برو شمال واز خونه که اشاره می کرد دبه های نفت را بردار و بیار.خواستم تعبیرش را بدانم

  33. Sayed ashrafSayed ashrafsays:

    سلام در خواب دیدم در بالای کوه هستم و از زمین نفت سیاه مثل چشمه می آید و من میگیرم لطفا معلومات بدهید ممنون

  34. شهدادشهدادsays:

    سلام وقت بخیر ،خواب دیدم با لباس پریدم توی استخر خاکی پر از نفت(مثل دریاچه نفت کوچولو) و یک مشت پنبه آغشته به نفت رو دارم میخورم ،طوری که وقتی صب بیدار شدم دهنم مزه نفت میداد و یهو خوابی که دیدم یادم اومد