تعبیر خواب نجات دادن و نجات یافتن

قبل از آن که به سراغ تعبیر خواب نجات دادن و نجات یافتن برویم، بهتر است قبل از آن به معنای نجات دادن و یافتن در علم تعبیر خواب بپردازیم. در ادامه با تعریف نجات یافتن و نجات دادن در علم تعبیر خواب آشنا می شوید.

معنای نجات یافتن

به مجموعه تمامی فعالیت ها و احساساتی که توسط فرد دیگری در زندگی شما اتفاق می افتد و شرایط و حال و هوای شما را عوض می کند، نجات می گویند.

معنای نجات دادن

به مجموعه فعالیت ها و احساساتی که توسط شما در زندگی فرد یا حیوان دیگری اتفاق می افتد و حال و شرایط را برای آن حیوان یا شخص عوض می کند، نجات دادن می گویند.

تعبیر خواب نجات یافتن

اگر در عالم خواب و رویا مشاهده کنید که در حال نجات یافتن هستید، این خواب در زندگی شما این گونه تعبیر می شود که کارها و احساسات افراد دیگر در زندگی شما تاثیر گذار می شود.

تعبیر خواب نجات دادن حیوان یا شخص

اگر در عالم خواب و رویا در حال تلاش برای نجات دادن یک شخص یا یک حیوان بودید، علامت این است که شما در حال تلاشی برای حل مشکلات عاطفی یا درونی خود هستید و از گذاشتن تمام وجود خود، دریغ نمی کنید.

تعبیر خواب نجات دادن و نجات یافتن

تعبیر خواب نجات یافتن توسط یک حیوان

اگر در خواب مشاهده کنید که توسط یک حیوان نجات یافته اید، نشانه این است که شما در تلاش و تکاپو برای فعالیت های خیرخواهانه هستید. شما علاقه دارید تا به انسان های مختلف کمک کنید و اگر بتوانید نیاز های مالی آن ها را برطرف کنید.این نشان دهنده یک نیروی درونی برای شماست. شما باید قوی و محکم باشید و به راه خود ادامه دهید.

تعبیر خواب نجات دادن جنس مخالف

اگر در عالم رویا مشاهده کردید که در حال نجات دادن جنس مخالف هستید، نشانه های زیادی برای آن وجود دارد. این خواب می تواند نشانه از هم گسستن بند های عاطفی شما باشد. همچنین یکی از علامت های این اصلی این گونه خواب ها برای شخص این است که دیگر مستقل شده است.

تعبیر های افراد مختلف از نجات یافتن در عالم رویا

تعبیر کنندگان بزرگ زیادی نظر های گوناگونی در این زمینه ارائه داده اند که در ادامه بصورت کامل همه ی این نظرات را تفکیک به نام شخص، می توانید مشاهده کنید.

معبرین غربی

معبرین غربی از بزرگان تعبیر کننده خواب جهان عرب است. نظر معربین غربی در مورد نجات یافتن در خواب این است که:

اگر در عالم رویا شما خود را رها یافته از یک خطر بزرگ دیدید، خواب شما این گونه تعبیر می شود که در عالم واقعیت نیاز به کمک افراد برای حل مشکلات خود دارید. اگر در خواب از افراد کمک خواستید و کسی برای کمک به شما اقدام نکرد معنای آن این است که شما نیاز به کمک هیچ کس ندارید. شما به اندازه کافی قوی هستید تا مشکلات و خطرات پیش رویتان را حل کنید و نیاز به کمک کسی نداشته باشید.

تعبیر خواب نجات حیوان

آنلی بیتون

در ضمیر ناخودآگاه این مفهوم که شما در خواب از خطر یا خطراتی نجات پیدا کنید به این معنا است که شما می توانید بر مشکلات غلبه کنید و آن ها به زودی حل خواهند شد. همچنین اگر در عالم رویا و خواب شخصی یا اشخاصی را ببینید که از خطرات مختلف نجات یافته اند به این معنا است که رفتار شما با افراد مختلف خوب است.

تعبیر تعبیرکنندگان خواب در مورد نجات دادن دیگران

مانند نجات یافتن برای تعبیر خواب نجات دادن دیگران در مورد نجات دادن دیگران در عالم غیر واقع تعابیر مختلفی ارائه شده است. در ادامه تعبیر دو تن از بزرگان تعبیر خواب را می توانید بخوانید.

معبرین غربی

اگر در خواب خود در حال نجات دادن افراد دیگر بودید، نشانه و علامت بسیار خوبی برای شما خواهد بود. دیدن این خواب به آن معنا است که شما یک تکیه گاه و یک شخص مورد اعتماد برای اطرافیان و نزدیکانتان به حساب می آیید. منظور از اطرافیان و نزدیکان تنها فامیل های شما نیستند بلکه همکاران و همسایگان شما هم می تواند باشد.

آنلی بیتون

اگر در خواب خود در حال نجات دادن شخصی که در زیر آوار خانه ای گیر افتاده هست، هستید این نشانه را برای شما دارد که به زودی به سفر دور و درازی خواهید رفت اما از نظر مالی زندگی شما تغییر بزرگی هیچ وقت نخواهد کرد.

تعبیر خواب نجات دادن افرادی که در حال غرق شدن هستند!

اگر در خواب دیدید که دارید شخص یا اشخاصی که در آب غرق می شوند را نجات می دهید، باید تعبیر زیر را حتما بخوانید چرا که نشانه ی مهمی این خواب در بر دارد!

این خواب می تواند نشانه های مختلفی از جمله موارد زیر داشته باشد:

به دوست یا دوستان خود کمک خواهید کرد تا به مقام بلند و والایی برسند.

اگر خودتان در حال غرق شدن بودید و توانستید خودتان را نجات دهید، به زودی ثروت زیادی خواهید داشت.

تعبیر خواب نجات شخصی که در حال غرق شدن هست

    تعبیر نجات دادن کودک

    دیدن کودک در خواب با توجه به نشانه های آن می تواند علائم مختلف گوناگونی داشته باشد:

    اگر در خواب بچه های کوچکی را دیدید نشانه ی غم و غصه فراوان است.

    اگر در خواب کودکان بیشماری را در اطراف خود احتمالا به فلاکت و بلای بزرگی دچار می شوید.

     اگر در خواب یک کودک زیباروی خوشچهره را دیدید، شادی و سلامتی برای شما خواهد بود.

    اگر در خواب در حال کتک زدن یک بچه بودید، شما یک شخصی هستید که بی عدالتی انجام می دهید و باید در روند زندگی خود تجدید نظر کنید.

     اگر در خواب کودکی در حال دویدن را مشاهده کردید می تواند نشانه ی خوشبختی و بلند اقبالی شما باشد.

      نظر تعبیر کنندگان بزرگ در مورد تعبیر نجات دادن کودک از مرگ

      لیلا برایت

      لیلا برایت از تعبیر کنندگان بزرگ خواب در غرب است که با تعبیرهای خود توانسته است، مسیر زندگی خیلی از افراد را برای آن ها مشخص کند. تعبیر خواب دیدن کودک از نظر لیلا برایت این است که:اگر در خواب خود بچه ای را مشاهده کردید، این به آن مفهوم است که شما فرصت های خوبی در پیش روی خود دارید و باید از آن استفاده کنید.همچنین اگر شما در خواب یک کودک لاغر را ببینید، متاسفانه یک مشکل در مسیر شما قرار دارد. اگر در عالم رویا یک کودک چاق را دیدید به آن معنا است که شما در مسیر زندگی موفق و ثروتمند خواهید شد.

      اگر در خواب بچه ای را در هنگام خواب مشاهده کنید، نشانه این است که زندگی آرام و خوبی خواهید داشت.

      اگر در خواب در کودکی را به قتل رساندید یعنی شما به یکی از بزرگ ترین اشتباهات زندگی خود به زودی پی خواهید برد.

      اگر در عالم رویا و غیر واقه در حال سرگرم کردن کودکان بودید، نشانه ی یک موفقیت بزرگ در کارهایتان است.

      تعبیر خواب نجات جان کودک از مرگ

      آنلی بیتون

      مشاهده یک کودک بازیگوش و شیطان در عالم غیر واقع در ضمیرناخودآگاه به این معنا است که شما در تفریح و شادی افراط می کنید و به زودی دچار مشکل خواهید شد.

      اگر در خواب تنها یک کودک را مشاهده کنید به این معنا است که شما در خانه خودتان خوشبختی را احساس خواهید کرد و خانه شما مملو از عشق و محبت خواهد شد.

      اگر در خواب فرزند خودتان را مشاهده کردید به آن معنا است که یک کمک بزرگ دریافت می کنید و بوسیله آن می توانید مشکلاتتان را حل کنید.

      دیدن بچه های فامیل هایتان در عالم رویا می تواند نشانه شادی بدون اطلاع قبلی باشد. پس منتظر باشید که به زودی خوشحال می شوید.

      اگر در خوابتان بچه های دوستان و افرادی که فامیل شما نیستند را مشاهده کردید، می تواند معنای بدی برای شما داشته باشد. دیدن این خواب به معنای شروع و آغازی برای مشاجره های فامیلی است.

      تعبیر خواب نجات دادن از سقوط

      اگر در خواب خود پرتگاهی را دیدید، نشانه آن است که چیزی در زندگی شما وجود دارد که به زودی موجب نگرانی و اضطراب شما خواهد شد. شما باید آن چیز را پیدا کنید و بر آن غلبه کنید. شاید نیاز داشته باشید که فرد یا افرادی در این مسیر به شما کمک کنند.

      بنابه گفته جمعی از تعبیر کنندگان خواب اگر شما در حال سقوط هستید، آن مکانی در حال سقوط به آن هستید، انتهای ضمیر ناخودآگاه شماست. در اعماق ناخودآگاه هر کسی معمولا ترس ها، احساسات پنهان و ... پنهان شده اند و این به آن معنا است که به زودی به آن ها روبرو خواهید شد.همچنین اگر در خواب خود مشاهده کردید که از سقوط در پرتگاه نجات یافته اید به آن معنا است که شما از مشکلاتی که دارید به زودی نجات پیدا می کنید و نباید برای آن ها نگران باشید.

      تعابیر تعبیر کنندگان بزرگ از خواب نجات یافتن از سقوط

      آنلی بیتون

      اگر در خواب مشاهده کردید که در لبه ی پرتگاهی عمیق ایستاده اید و ثابت هستید، نشانه این است که خطر بزرگی شما را تهدید می کند و از آن بی اطلاع هستید.

      در عالم رویا اگر در حال سقوط از لبه ی پرتگاه هستید یعنی شما در بدبختی و بیچارگی غرق هستید و باید زودتر برای خودتان فکری بکنید تا مشکلتان را حل کنید.

      اگر در خواب در حال سقوط بودید و نجات یافتید، نشانه ی میمون و مبارکی است که شما از مشکلات رها خواهید شد و نباید اضطراب داشته باشید.

      لیلا برات

      مشاهده یک پرتگاه در عالم غیرواقع به آن مهنا است که مشکلاتی در مسیر شما هستند اما شما می توانید آن ها را حل کنید اگر بخواهید!دیدن این که در حال سقوط در یک پرتگاه هستید به آن معنا است که باید محتاطانه تر عمل کنید. هر قدم جدیدی که می خواهید وردارید ممکن است قدمی برای سقوط به پرتگاه باشد. پس بیشتر مواظب باشید.

      اگر توانستید مانع خودتان از سقوط شوید نشانه ی این است که بر مشکلات پیروز خواهید شد.اگر سقوط کردید و هیچ اتفاقی برای شما نیفتاد و خراشی در بدن شما ایجاد نشد، علامتی است که به شما هشدار می دهد به کسی پول قرض ندهید چرا که پولتان به خودتان باز گردانده نمی شود ، اگر در حال نجات دادن اشخاص از سقوط در خواب هستید به آن معنا است که شما شخص بسیار خوبی هستید و دیگران شما را به عنوان یک حامی و تکیه گاه می شناسند.

      تعبیر خواب نجات کسی از سقوط و افتادن

      تعبیر خواب نجات دادن از آتش

      دانیال نبی این خواب را به بهترین شکل در انواع مختلف آن تعبیر کرده است:

      اگر در خواب آتشی را دیدید که دود نمی کند، در حال نزدیک شدن به پادشاهی هستید و کارهای بسته شما باز خواهند شد.

      اگر در خواب مشاهده کردید که شخصی شما را در آتش می اندازد و شما می سوزید به آن معنا است که یک شخص صاحب قدرت به شما ظلم بزرگی خواهد کرد اما شما از آن رها خواهید شد.

      اگر در جای تاریکی هستید و آتش روشن می کنید تا بتوانید اطراف را ببینید، نشانه این است که به زودی سود زیادی خواهید برد و بینایی و هوشیاری زیادی پیدا خواهید کرد.

      در عالم رویا مشاهده کردن این که آتش شما را نمی سوزاند، خطری است که به سراغ شما خواهد آمد اما نمی تواند گزندی به شما بزند و دفع می شود.

      اگر در خواب دیدید که در حال خوردن پاره های آتش هستید، شما از مال یتیم در زندگی خود استفاده می کنید که امری ناشایسته و بسیار بد است!

      دیدن این که از دهان خودتان آتش و حرارت زیادی بیرون می زند، می تواند نشانه این باشد که شما از دروغ گفتن و ناسزا گفتن هیچ ترسی ندارید.

      اگر اطرافتان در خواب در حال سوختن است، تعبیر می شود که شما به زودی دارای یک مقام بلند والا خواهید شد.

      تعبیر خواب نجات دادن از آتش و چاه

        تعبیر خواب نجات دادن از چاه

        در ادامه با کامل ترین تعبیر خواب نجات یافتن و نجات دادن از چاه و دیگر موارد آشنا خواهید شد. در عالم رویا تعبیر خواب افتادن در چاه، افتادن در فاضلاب، نجات یافتن از چاه، انداختن شخصی در چاه، انداختن فرزند در چاه، افتادن در چاه خشک و ... هر کدام تعبیر مخصوص به خود را دارد که در صورت دانستن همه ی این ها می توانید یک تعبیر خوب از خواب خود داشته باشید.

        اکثر تعبیر کنندگان بزرگ خواب بر این باورند که دیدن چاه در عالم خواب به آن معنا است که مکر و حیله ای در کار است و احتمالا این حیله و مکر از سمت و سوی یک زن خواهد بود. در ادامه تعبیر تعبیرکنندگان بزرگ خواب را در مورد چاه مشاهده می کنید.

        ابن سیرین

        ابن سیرین از بزرگان تعبیر کننده خواب در جهان عرب است که در این باره می گوید: اگر در خواب خود در حال کندن و حفر یک چاه هستید باید بدانید که به زودی ازدواج خواهید کرد.

        دانیال نبی (علیه السلام)

        چاه نشانه ی علم است و اگر در عالم رویا و غیر واقع چاه پر از آبی را دیدید بدانید که عالم و دانشمند بزرگی خواهید شد و روزی حلال فراوانی به سمت شما سرازیر می شود.

        علامه مجلسی (رحمه الله علیه)

        چاه نشانه روزی و مال حلال است و اگر در خواب یک چاه پر از آب مشاهده کردید باید منتظر یک ثروت عظیم باشید.

        آنلی بیتون

        اگر در خواب خود از سقوط در یک چاه نجات پیدا کرده اید، نشانه این است که ازدواجی که در پیش رو دارید به هم خواهد خورد.

        تعبیر خواب افتادن در چاه فاضلاب

         برای افتادن در چاه فاضلاب تعابیر مختلفی از بزرگان نقل شده است که خلاصه آن به این صورت است که اگر در عالم رویا در حال افتادن در یک چاه فاضلاب هستید به زودی مال شخص یا اشخاصی را به ناحق می گیرید.

        تعبیر خواب افتادن بچه در چاه

        اگر یک مادر فرزند دلبند خود را در خواب ببیند که در حال سقوط به درون یک چاه است باید بداند که به زودی فرزند او به مریضی سختی دچار خواهد شد که مادر را به شدت ناراحت و افسرده خواهد کرد.

        تعبیر خواب دیدن چاه خشک

        اگر در خواب خود در حال سقوط به یک چاه خشک یا مشاهده آن بودید باید در ارتباط خود با افراد محتاطانه عمل کنید چرا که این خواب نشانه این است که افراد غریبه با جلب اعتماد شما، ثروت و اموال شما را غارت می کنند.

        تعبیر خواب نجات دادن حیوانات

        اگر در خواب خود حیوانی را نجات دادید، خبر از خیرخواهی و مثبت بودن درون شما را می دهد و به خاطر این کار خود به زودی ثروتمند خواهید شد.

        تعبیر خواب نجات دادن اژدهای دریا

        اژدها در دریا نشانه و علامت برای احساسات هر شخص است. اگر این اژدها در حال اسارت باشد و شما آن را نجات دهید به آن معنا است که شما احساسات خود را به زودی آزاد خواهید کرد.

        تعبیر خواب نجات دادن اسب

        اگر در خواب خود اسب یا اسب هایی را نجات دادید به آن معنا است که شما نیرو و قدرتمندی خود را آزاد می کنید چرا که اسب نشانه و علامت قدرت و نیرومندی است.

        تعبیر خواب نجات دادن اسب تک شاخ

        اسب تک شاخ نماد ایده آل های یک فرد است و اگر در خواب شما در حال نجات دادن یک اسب تک شاخ باشید به آن معنا است که به ایده آل های خود، خواهید رسید.

        تهیه کننده : توپ تاپ

        مطالب مرتبط...

        155 نظر

        1. زهرازهراsays:

          سلام من خواب دیدم از من خواستگاری شده ولی من راضی نیستم از خواب بیدار شدم دوباره ادامه خواب دیدم همون شخص که به خواستگاریم اومده گرفتار شده انگار توی یه زیر زمین پر از خاک زندانی شده و من میرم توی اون زیر زمین نجاتش میدم بعد که نجاتش دادم به دختر عموم میگم من هنوزم جوابم منفی ها.تعبیر خوابم لطف بگید با تشکر.

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام ممکن است فعالیت و احساسات شما توسط اشخاصی مورد تغییراتی قرار بگیرد

        2. فاطمهفاطمهsays:

          سلام من خواب ديدم كه دوتا از خاله هام داشتن پدربزرگم كه فوت شده رو از دريا نجات ميدادن تعبيرش چيه

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            میتوانید برای پدربزرگتان فاتحه بخوانید

        3. آتنااحمدیآتنااحمدیsays:

          سلام خواب دیدم که لایه نفر روی یه ارتفاع خیلی بلند نشستم وازخودم سوال میکردم من چجوری اومدم اینجا هم میترسیدم ونمیتونستم جابجابشم ولی خیلی نمی‌ترسیدم.بعد یهو احساس کردم اومدم پایین وازیه چیزی فرار میکردم .بعد انگار رفتم شمال ویه خونه نزدیک ساحل بود .دریاخیلی شفاف و زلال بود به احساس کردم مواج شد وانگار توساحل دریا برف سنگین نشست ویژه عالمه ماشین سنگین اونحالیز میخوردن ومیخوردن بهم ولی انگار کسی چیزیش نمیشد وماشبنا لیزمیخوردن تا جلوی دیوار خونه میومدن ولی متوقف میشدن ومن رفتم ببینم چه خبره انگار زمین شالی برنج زیر پام وتوی خونه ای بود که ما بودیم .من ازبالکن نگاه کردم ومطمئن بودم آسیبی به مانمیرسه.کلا ازچندتا موقعیت خطرناک فرار کردم ونجات پیدا کردم

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام ممکن است فعالیت و احساسات شما توسط اشخاصی مورد تغییراتی قرار بگیردو جای نگرانی وجود ندارد

        4. بهاربهارsays:

          سلام خواب دیدم رو پشت بام بلندی هستم مثل ساختمان های چند طبقه و روی پشت بام دیواری هست ک من روی دیوار بودم انگار دستشویی بود پعداز اتمام دستشویی ب خودم گفتم اینجا چیکار میکنم داشتم سقوط میکردم تعادل نداشتم خیلی ترسناک بود از برادرم کمک خواستم و واون گفت نگران نباش دستت رو ب من بده بپر بغلم و نجاتم داد

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام ممکن است فعالیت و احساسات شما توسط اشخاصی مورد تغییراتی قرار بگیردو جای نگرانی وجود ندارد

        5. سلیمانیسلیمانیsays:

          خواب دیدم که به دریای شهر یا کشور دیگری رفته بودیم.دریا موج دار و کمی کف داشت دخترم درحال بازی با شن بود یکدفعه دیدم آب سمت ما آمد اولش نجات یافتم و دوبارم دیدم داره میاد از ترس بالای پله رفتم و دیدم فرزندمرا آب میبره و همسرم رفت نجاتش بده.و میخواستم از اونور پله بروم پایین دیدم دیگر پله آمدن نداره یکطرفه بود خیلی بلند بود ترسیدم.بغلهای پله پر از سنگ بود.دیگر نتوستم از پایین بروم و فرار کنم.و با خود گفتم دیگر دریای غریبه نمیروم.

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            تعبیر خوابتان نشانه کمک و همدلی با دیگران و اطرافیان است

        6. محمدرضامحمدرضاsays:

          سلام . خواب دیدم خونه ی همسایمون خوابیده بودم و با صدای آواز خوندن دختر ناشناسی از یه خونه ی دیگه بیدار شدم . صداش منو غرق خودش کرد رفتم کوچه دیدم چند شغال یه کودک یک ساله رو احاطه کرده بودند و کودک رو نجات دادم و به مادرش دادم و با یکی از شغال ها هم درگیر شدم . لطفا لطفا لطفا تعبیرش چی میشه

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام ممکن است در روزهای اتی با افرادی در زندگیتان اشنا شوید که تاثیر به سزایی در سرنوشت شما خواهند داشت

        7. راحلهراحلهsays:

          سلام من خواب دیدم در یک جایی هستیم و یه موجوداتی به ما حمله میکنن هممون بیرون میشیم و فرار میکنیم مادرم و دو برادر کوچکم در مغازه ای که مال عموی من هس که تراشکاری است هستند ‌من به پدرم اشاره میکنم که مادر را نجات بدهیم اما او میگوید خودمان مهم تر هستیم ولی من میرم و مادرم را نجات میدم و سپس فرار میکنیم و یه جای امن توقف میکنیم. تعبیرش چیه؟

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام نشان دهنده تحولاتی دراحساسات شما در زمینه های عاطفی میباشد

        8. خلیل اکبریخلیل اکبریsays:

          سلام من خواب دیدم جان یک بزرگواری که زیاد سرمایه دار هم هست رو نجات میدم از شلیک تفنگ و بعدش اون شخص برام خانه می سازه پول میده ملک میده و... لطفا تعبیر خواب منو نیز بگید!

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام رویای پریشان است

        9. فاطمههفاطمههsays:

          سلام من خواب دیدم که من و دوستم با هم هستیم و در خیابون رو به روی ما دعوا و کتک کاری هستش و مردم زیادی همدیگر رو می زدن و من و دوستم قصد داریم فرار کنیم و در خیابونی که ما هستیم یک گودال بسیار بزرگ بود و ما متوجه شدیم که تنها راه فرار عبور از این گودال بزرگ و خاکی هستش و مردم دیگه هم از این گودال فرار میکردن و من به دوستم گفتم که : اول تو برو داخل گودال و بعد منم میام و دوستم رفت داخل گودال و من ماشین مادرش رو هم همراه خودش داخل گودال فرستادم ولی دوستم از این گودال آویزون موند و گفت : نمی تونم برم پایین ( داخل گودال) و من دستش رو گرفتم و بالا کشیدمش و نجاتش دادم و از مردی تقاضا کردم که ماشینش رو نجات بده ولی اهمیتی نداد و من با دست راستم که حس میکردم خیلی قوی شده به تنهایی و با یک دست ماشین مادرش رو سالم از گودال درآوردم . میشه تعبیر شو بگید؟ ممنونمم

          • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

            چنین خوابی از کنترل موفق شما بر زندگی و اعتماد بنفس خوبی که دارید خبر می دهد.

        10. مهرنوشمهرنوشsays:

          سلام من دیشب خواب های زیادی روتوهم دیدم اینکه پسربچه ای ازنردبون داره میادپایین وانگاربرادرم هست که تودوران کوچکتریش هست بهش میگیم که مراقب باش ویکباره داخل چاهی که زیرپاش بودمیفته ودهانه چاه هم باریک بودوفکرمیکنم که میادبیرون درهمون حین دیدم که ابروهامواصلاح ومرتب میکنم ودیدم که ی مقدارازتاجشوزیادزدم وگفتم همشویکدست کنم بعدفکرکردم که اینجورابروم باریک میشه ودوست ندارم پهنی ابروم بره مدادمیکشمش تادوباره بلندبشه، همینطورخواب دیدم که ظاهراباشوهرم میخوایم بریم مسافرت ودوتاچمدون داریم کوچیکه رولباساموگزاشتم ازشوهرم پرسیدم اون یکی روهم ببریم گفت اره هردوتا توچمدون رونگاه میکردم بلوزاموورق میزدم دیدم همه ی بلوزامو توخواب بردم لباسایی هم بودکه ندارمشون چندتامانتو یکیشونم نووسفیدبودانگارزیادخوشم نمیومدازش ولی پوشیدم گفتم بدنیست ومیگشتم بقیه لباساومانتوهای نومو ببرم ممنون میشم بگیدتعبیرداشته این همه چیزی که توی هم دیدم.

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام این رویا بیانگر تشویشات و افکار ذهنی شماست و تعبیر خاصی ندارد

        11. مژگانمژگانsays:

          باسلام و خسته نباشید من دیشب خواب دیدم یه جای برهوتم که همش کوه و دره بود دوروبرم یه نفر بهم میگفت باقایق برو من گفتم اینجا اصلا آب نیست ک با قایق برم بعد جلوتر دیدم که حالت یه برکه آب هست ولی من از کنارش طوری رد شدم که خیس نشم بعد ازاینکه ازونجا رد شدم احساس کردم جایی گیر افتادم که پرازنگهبانه و خیلی بزرگه خیلی ترسیده بودم بعد دیدم که دوتا مرد ک فکر میکردم پسر پادشاه هستن اومدن داخل اون کاخ و منو با پدرشون که پدرشون هم مثل من گیر افتاده بود برداشتن روی اسبهاشون سوار کردن یه اسب دیگ هم برداشتن و وسایل پدرشونو روی اون گذاشتن و همش میگفتن که این وسایل همش از طلاست و خیلی ارزشمنده و مارو ازونجا نجات دادن و بیرون بردن خیلی حس خوبی داشتم اون لحظه

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام ممکن است در زندگیتان تغییر و تحولی ایجاد شود که به نفعتان شود

        12. StarStarsays:

          سلام من خواب دیدم من و چند نفر دیگه که غریبه بودن تو یه خونه بودیم شب بود و هممون خوابیدیم بعد یه پسری اونجا بود که من احساس کردم خودکشی کرده واسه همین بهش ماساژ قلبی دادم و نجاتش دادم وقتی که بلند شدو دید زندست اول ناراحت شد ولی بعدش خوشحال شد انگار پشیمون بود بعد به من نگاه کرد و عاشقم شد به خاطر این که نجاتش داده بودم بعد منو برد بیرون باهم کلی گشتیم پسره از بقیه آدما متفاوت بود مثلا غذایی که میخورد یا کارایی که میکرد با بقیه فرق میکرد ولی با این وجود منم عاشقش شده بودم

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام این رویا به این معنا است که شما می توانید بر مشکلات غلبه کنید و آن ها به زودی حل خواهند شد

        13. مهدی نصیریمهدی نصیریsays:

          سلام من خواب دیدم یک اسب سفید ک برای خواهرم بود وخیلی قشنگ و قوی وتنومند بود را سوارشدم وقبل از سوار شدن اسب زین داشت ولی هنگامیکه من سوارشدم نگاه کردم دیدم برهنه است و این اسب خیلی سریع حرکت نمود تا ب یک باتلاق رسیدیم باان اسب درون باتلاق رفتیم من دیدم ک الان احتمال غرق شدن داریم از اسب پیاده شدم واسب را بالای سرخود گرفتم ک او غرق نشود و ارام ارام حرکت کردم تاازباتلاق ب رود خاته رسیدم واز ان بخشکی وقتی ب رود خانه رسیدم اسب از من تشکر کرد و من هم ج دادم

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            شما آبرو احترام زیادی پیدا می کنین اما ممکن بخاطر یه اتفاق یا موقعیت این حالت به خطر بیوفته که خودتون با درک و تجربتون باعث بیرون اومدن از این وضعیت میشین

        14. احمد انگریاحمد انگریsays:

          خواب دیدن یه دختر بچه افتاد داخل رودخونه شب بود هر چی دوویدم نجاتش بدم نتونستم رفتم به سمتش تا بگیرمش از اب ..از خواب بیدار شدم

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            شما به کسی قصد کمک کردن دارید

        15. علی حسینیعلی حسینیsays:

          خواب دیدم زنم لخت توی ی جمع نشسته که مردم هست یکیشون باجناقم بود بغد صداش زدم.زدم تو گوشش باهاش دعوام شد و اون خودشو داشت از بالکن پرت میکرد که من دستشو گرفتم و اوریزون بود بعد باجناقم اومد و.کشیدیمش بالا تعبیرش چیه؟

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            برهنه بودن همسرتون برداشت شما از میزان شدت اشتباه همسرتون برای همین سعی کنین با او مهربان باشین و اشتباهات کوچکش رو ببخشید

        16. محیامحیاsays:

          سلام خواب دیدم در پرتگاهی ایستادم که یه پیر مردی میاد کمکم میکنه و با طناب منو میکشه بالا

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام این رویا نشان دهنده رهایی از گناهان است

        17. علی حسینیعلی حسینیsays:

          سلام یعنی همه تعبیرش همینه؟برهنه بودنش چی؟پس باجناقم چیه و اون پرت کردنش از بلندی.حتی من تنها نتونستم بکشمش بالا تا باجناقم اومد

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            تعبیر همان است

        18. مهدی نجفیمهدی نجفیsays:

          سلام خواب دیدم افتادم تو آب دارم غرق میشم رفتم زیر آب اومدم بالا دست وپا زدم دونفر از دوستام دستمو کشیدن منو آوردن بالا تعبیرش چیه

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام این رویا نشان دهنده ان است که در حل مشکلات دوستان خود دریغ نخواهید کرد

        19. میکائیل مددیمیکائیل مددیsays:

          سلام من خواب دیدم‌ یه بچه لبه ی یه ساختمونه بلند هست وداره از اونجا میوفته گرفتمش ولی خودمم باهاش افتادم ولی هی لبه هارو میگرفتم وسرعتو کم تر میکردم تا به زمین رسیدیمو چیزیمون نشد بعدش دوباره همچین اتفاقی افتاد و من کمتر تونستم کنرلش کنم و یخورده بهمون ضربه خورد مثلا بچه حالت سرگیجه داشت ولی بازم سالم بودیم

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام به نظر میرسد دچار مشکلات روحی و عاطفی هستید

        20. زهرازهراsays:

          من خواب دیدم تو شهر درگیری بوجود اومده و من یه نوزاد رو نجات دادم و ب مادرش برگردوندم و تیر خوردم

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام به شخصی کمک می کنین که ممکن به خودتون ضرر برسه اما خیری که از اون کمک دریافت می کنین ارزشش رو داره

        21. ......says:

          سلام وقت شما بخیر باشه من دیشب خواب دیدم که تو یه مسجد قدیمی انگار اعتکاف بود همکلاسی های دوران راهنماییمو دیدم و باهاشون حرف میزدم انگار بلند شده بودم که نماز بخونم ولی از مسجد اومدم بیرون بعد رفتم به یه امامزاده ی کوچیکه دیگه که آقای میانسالی داشت اونجارو مرمت میکرد من تو محوطه نشسته بودم که وقتی اون داشت مرمت میکرد من یهویی رفتم کشیدمش اینور و کل سقف امامزاده ریختش نمیدونم تعبیرش چی میشه ؛ تازه بعدشم تو عکس پروفایلایی از دخترعموم دیدم که توخواب عکس های مثلا شاد گرفته بود و از یه جشن تولد یا کافه عکس گذاشته بود

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام وضعیت دشواری رو برای خودتون بوجود میارین

        22. مریممریمsays:

          سلام من خواب دیدم پسر خالم که ۷سالشه افتاد تو حوض خونه مادر بزرگم و من پریدم توی حوض و پسر خالمو بیرون آوردم و هر کار کردم که به هوش بیاد بعد ی مدت که بغل خالم بود به هوش اومد تعبیرش چیه

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام اشتباهی می کنه توی درد سر میندازدش

        23. سایانسایانsays:

          سلام من خواب دیدم که منو یه اشنایی که با من همسن هستش و دختره و یه مرد دیگه که بازیگره داریم از رو پل سنگی که بزرگه رد میشیم و بعدش وقتی تا آخرش میریم متوجه میشویم که پل کامل نیست و درحال ساخت هستش و کلی آدم وان جاست و اون مرده ک پیشم بود و دختره فک میکنن من پشت سرشونم و هم رد میشن ولی بهدش اون مرده میبینه من رد نشدم اخه من از ارتفاع میترسم بعد برمیگرده و با اینکه خطرناک به نطر میرسه میادو منو نجات میده(منو بغل میکنه میذاره تو یه چیزی شبیه جرثقیل و با هم دیگه رد میشیم)میشه بگید تعبیرش چیه.مرسی

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام این رویا میتواند بیانگر موانعی باشد که در زندگی در سر راهتان ممکن است قرار بگیرد

        24. محمدمحمدsays:

          سلام من خواب دیدم که برادرم داشت بازی می کرد افتاد توی دریا بعد من پریدم نجات دادم بد یک دفعه یک سفره ماهی دیدم وترسیدم ودستم روزدم بهش بعد او منو نیش زد بعد بی هوش شدم .

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام مدتی دچار غم و غصه میشین که باید مراقب خودتون باشین و زیاد تو این حال و هوا غرق نشین

        25. حجت رضاییحجت رضاییsays:

          دیدم یک فرد ثروتمندی که حسم بهم میگفت ثروتشو از راه نادرست بدست اورده، داشت به ماشین لوکس خود مینازید و میخواست شیرین کاری بکنه با ماشین خودش ،ناگهان بر اثر یک غفلت ماشینش سقوط کرد توی دریا و داشت غرق میشد و بنا به وظیفه انسانی خودم پریدم تو دریا و با دلهره چند بار یا ابلفضل و یا زهرا گفتم تا که تونستم شیشه رو بدم پایین و پاشو بگیرم و از ماشین کشیدمش بیرون و یواش یواش کشیدمش کنار

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            یکی از اطرافیان و یا آشنایانتون دچار گرفتاری میشن

        26. زهرازهراsays:

          سلام .خواب دیدم در آشپز خانه مادر بزرگم بودم .و بعد رفتم به حیاط خلوت و دیدم که سقف حیاط خلوتشون بازه و بعد دیدم یه دفعه هوا تاریک شد و یه چیزی منو میکشید_انگار جن یا شیطان بود_ به عقب. ترسیدم و دیدم که در حیاط خلوت به طرف آشپزخونه رو از عمد میبندن و از من ترسیده بودن ومن میگفتم اعوذوبلله و بسم الله و خودمو نجات دادم و به زور خودمو به آشپز خانه کشوندم و درو بستم.دیدم مادرم خاله هام نشسته بودن بهشون گفتم.مامانم گفت خب چیکارت کنیم و گفتم نگرانم نبودین گفتن نه برات چیکار کنیم مثلا. رفتم در اتاق ها یه پسر بچه کوچیک فامیلامون یه آمپولی دستش بود از عمد زد به دستم دردم گرفت ودستم زخم شد.ازش گرفتم و بعد رفتم آشپز خونه که آمپولو بندازم دیدم پسر خالم اومد و میخندید گفت موهام خیسه میخوام آبشونو بریزم سرشو به ظرفی اوورد پایین .مامانش اومد گفت اینکارو نکن برو حیاط خلوت دستشو گرفت گفت برو اونجا درو میخواست ببنده ..منم ناراحت شدم که بردش اونجا از عصبانیت گفتم وای شوهرم.. بدون ترس رفتم اونجا اونو از کمر گرفتم کشیدمش داخل آشپز خانه و درو محکم بستم و نجاتش دادم. اولش در بسته نشد بعد بستم و بعد یه قرآنی دیدم دستم یه آیه نوشته بود ..گفته بود این شیطان از آهنگ و آواز اومده. من دختر کمی مذهبی هستم آهنگ گوش نمیدم اما این اواخر آهنگ گوش میدم.در واقعیت پسر خالم شوهرم نیست من مجردم .ودر واقعیت حیاط خلوت مادربزرگم سقف داره و سقفش باز نیست.

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام این رویا نشان دهنده ان است که احساسات و کارهای شما ممکن است تاثیراتی بر روی رفتاروسخنان شما داشته باشد

        27. رهارهاsays:

          سلام و خسته نباشید ببخشید خواب دیدم که طبقه خانوادگی در طبقه دوم ساختمانی که شبیه قلعه میمونه هس هستیم یک دفعه گفتن که قراره ساختمانی که ما توش هستیم منفجر بشه زود دادشم یک ریسمان بزرگ درست کرد منو خواهرم و داداشم نجات پیدا کردیم و بابا هم زود ریسمان را قیچی کرد مامان و یکی از خواهرم توش بود قبل از اینکه منفجر بشه از خواب پریدم ممنون میشم تعبیر خواب رابگین

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام و سپاس دغدغه و نگرانی در اطرافتون هست اینها را از خودتون دور کنید

        28. کیاناکیاناsays:

          سلام. وقت بخیر. من خواب دیدم دو بچه‌ی زیبا و تمیز و مرتب در جایی شبیه اتافکی بالاتر از ما نشسته بودند، یکدفه چیزی باعث شد انها بیافتند، قبل از اینکه بیافتند من هر دوی آنها را نجات دادم و در آغوشم گرفتم، تعبیرش را برایم بگویید. جالب اینجاست چند شب پیش هم خوابی مشابه همین دیدم که یک کودک را گرفته‌ام در آغوش و نجات دهنده‌ی آن هستم.

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام رویای اشفته و درهم است

        29. یاسینیاسینsays:

          خواب دیدم یک همکارم با دختر کوچکش داخل چاه اب خانه من افتادن ومن رفتم داخل چاه واول پدر و بعد دخترشو از زیر آب بیرون آوردم.البته هنوز سه نفری داخل چاه روی آب بودیم.

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            ممکن است موانعی در سر راهتان ایجادشود

        30. ElmiraElmirasays:

          سلام خسته نباشید من خواب دیدم ما داریم خونمونو درست میکنیم انگار قرار بود یه مهمونی تو خونمون باشه دو تا از دوستای متاهل من هم اومده بودن خونمون به ما کمک میکردن هر کدوم یه طرف مشغول بودیم به خاطر اون مهمونی اما میدیدم کف خونمون پر از آب شده اونورتر من رفتم وسایلمو بردارم دیدم دوستم بچشو تو یه جایی خوابونده و روش یه پارچه ای رو به صورت چادر انداخته روش و کنارش یه آتیش کوچیک روشن کرده که بچه سردش نشه اما من رفتم بالا سرش دیدم چادر داره آتیش میگیره و بچه هم کم مونده بسوزه اما من رفتم بچه رو نجاتش دادم تو دنیای واقعی هم دوستم اون بچه رو نداره اصلا و بعدش دیدم با دوستام به جای دیگه رفتیم ظرف بشوریم که نمیشناختم اونجا کجاست اما یه خرده اونورترش یه ضریح رو دیدم نمیدونم ضریح کی بود اما داشتن ضریح رو میشستن تعبیرش چیه؟

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام در تلاش برای کسب روزی حلال درزندگیتان هستید

        31. فاطمهفاطمهsays:

          سلام..وقت بخیر..من صبحی خواب دیدم شوهرم در حال غرق شدن تو دریا هست من برای نجاتش میرم اما تو اب نفس کم میاوردم و نمیتونستم پیداش کنم ..از اب اومدم بیرون و از،بقیه کمک خواستم چند نفر از اقوام رفتن تو دریا و نجاتش دادن...ولی دقیق نمیدونم نجاتش دادن یا خودش از اب اومد بیرون..چون تا اونجایی که یادمه بقیه داشتن دنبالش میگشن که شوهرم کلشو از اب اورد بیرون.. تعبیرش چیه؟

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام سپاس صدقه بندازین و ختم انعام داشته باشین

        32. محینمحینsays:

          سلام من خواب دیدم البته ظهر بودا داخل خوابم چند تا بازیگر های ترکی هم بودن بالا داخل اسمون چند تا بند بود ماهم خودموون رو با بند نگه داشته بود چون زیر پاهامون دریا بود نمیددنم چی شد که یکی یکی افتادیم داخل دریا من همه شون رو نجات دادم یکیشون موند اونم بر اثر نفس مصنوعی زنده شد خلاصه همه شون از من تشکر کردند منم دیدم چند تا انگشتر و.. دستمه به همشون دادم اخه گویا مال خودشون بود بعد یادم میاد پسر داییم میخواسته بیاد خواستگاریم پدربزرگم گفت این چرا میخواد بیاد بابام گفت ولش کنا یه بنایی بیشتر نیست منم به مامانم گفتم چون چند وقت پیش خوایتگار داشتم به مامانم گفتم خب زن اون پسره میشدم بهتر بود که تا اینجا یادمه اگه تعبیری داره ممنون میشم بگید

        33. رضوانرضوانsays:

          خواب دیدم ک منو دوستام میریم سمت رودخونه چون گفته بودن ی نفر هست بیشتر پرتاب سنگ رکودش دست خودشه و نقطه هدف مشخص کردند ما هم تماشا کردیم اما قبل ازینکه شروع بشه مام سنگ ور میداشتیم و بازی میکردیم من سنگارو زدم ب ی تیکه سنگ بزرگ ک ازاد شد و رو اب شناور شد ک خیل هیجان داشت بعد رفتیم کنار رودخونه ک رو خاک ها من یهو رفتم پایین افتادم تو اب کم عمق داشتم غرق میشدم ک با تمرکز به بازوهام و خودم ناگهان اومدم بالا و خودمو بزور عجیبی کشیدم بیرون قبلش همه تماشای من میکردن اخرش اومدم بیرون و احساس راحتی میکردم این خواب من چ تعبیری داره؟اولین باره خواب رودخونه مبینم

        34. MobinazanjaniMobinazanjanisays:

          من خواب دیدم دخترم تو خواب افتاده تو دریا داره خفه میشه من دستشو گرفتم نجاتش دادم تعبیرش چیه بهم بگیدلطفا

        35. یاسینیاسینsays:

          سلام خواب دیدم همسایه ما که نزدیک یه ساله فوت شده تو خونه ماست وچشماش تقریبا بسته و پر چرک هست واختلال حواس داره و فکر میکنه خونه خودشه .بهم گفت بیا این سیم تلفن درست کن منم به روش نیاوردم و گفتم باشه ولی عصبانی شد و خواست بزنه که مادرم گفت اینجا خونت نیست و در باز کرد و خونشو نشونش داد.انگار تازه فهمیده بود ولی بازم ول نمیکرد من رو.ممنون

        36. AnahitaAnahitasays:

          سلام خسته نباشيد من خواب ديدم رفتيم يه جاى پارك مانند بعد رفتيم روى يه سكو پايين سكو گرگ بود سه تا نميتونستن از پله ها بيان بالا انگار ميترسيدن از يه چيزى بعد يه گرگ اخر اومد بالا بقيه هم اومدن ما همه فرار كرديم رفتيم ولى بابام موند يه گرگ بهش حمله كرد و من رفتم گرگ و با زور از رو بابام كشيدم اون ور زدم رو سرش بيهوش شد بعدم رفتيم ممنون ميشم تعبيرشو بگيد

        37. حسنحسنsays:

          خواب دیدم دارم یه بچه رو از اعدام شدن نجات میدم تعییرش چیه

        38. سماسماsays:

          سلام. دختر مجردم. خواب دیدم در ی‌ مکانی هستم انگار ی عده ای میخواستن ما رو بکشن بعد من در صدد نجات بقیه بودم. با کلی تلاش راه نجات رو پیدا کردم و همه رو بردم از اون راهه پایین، بعد اونجا ی دکمه ای رو فشار دادم یهو تبدیل به یه سفینه یا زیردریایی شد بعد همه رو سوار کردم کلی حرص خوردم ک سریع سوار بشن تا اون ادمایی ک دنبالمون هستن نرسن. خلاصه ک من سوارشون کردم و ما سفر کردیم. یهو دیدم تو ی شهر کوچیک و خلوت هستیم. از یکی پرسیدیم اینجا کجاست؟ گفت اینجا نجفه اشاره ای کرد گفت اونم مرقد امام علی (ع) است و من نگاه کردم ی گنبدهای کوچیک دیدم. سپاس

        39. صالحصالحsays:

          سلام. خواب دیدم ک کودکی درون یک گودال گل بسته بودن بودن و درحال خفه شدن و دست و پا زدن بود ک نجاتش دادم و اوردمش بالا جای اسن اتفاق هم نزدیک محلمان هست ک در خواب دیدم. خیلی متشکرم اگه تعبیرش رو بگید

        40. ستاره دنباله دارستاره دنباله دارsays:

          سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم خونه یکی از بستگان بودیم یه بچه کوچیک داشت خونشونم آپارتمانی طبقه چهارم پنجم بود یه دفعه بچه دوید رفت سمت پنجره به نرده آویزون بود من رفتم طرفش همین اومد سقوط کنه دستم دراز کردم سمتش افتاد تو دوتا دستام نجاتش دادم میشه تعبیرش بفرمایید ممنون

        41. M yyyyyM yyyyysays:

          سلام من دیشب خواب دیدم که برای ملاقات دوستم که مریض شده باید برم پیشش اما هر چی میگشتم نبودش اما بعدش رفتم خونشون همه جارو گشتم اخر سر رفتم زیر زمین صداش زدم خیلی هم واضح به گوشم می رسید بعد کلی گریم گرفت اما زیر زمین تموم نمیشد (با توجه به اینکه من و دوستم خیلی وقته از هم جدا شدیم و دوستیمون تموم شده)

        42. M. DM. Dsays:

          سلام خسته نباشید من دیدم روی لبه پرتگاهی ایستادم ولحظه آخر که میخواستم پرت شم خودمو کشیدم عقب ولبه پرتگاه هم خیلی هم بلند نبود متوسط بود می‌شه تعبیرش رو بفرمایید

        43. M. DM. Dsays:

          سلام خسته نباشید من دیدم روی لبه پرتگاهی ایستادم ولحظه آخر که میخواستم پرت شم خودمو کشیدم عقب ولبه پرتگاه هم خیلی هم بلند نبود متوسط بود می‌شه تعبیرش رو بفرمایید

        44. پویا حسابیپویا حسابیsays:

          من خواب دیدم میخوام نماز بخونم یک سید اومد و با حرکات دستش قبله رو بهم نشون داد و من سمت قبله ایستادم برای نماز دیگه چیزی یادم نیست

        45. عسلعسلsays:

          با سلام . من خواب دیدم که با همسرم در جایی بسیار سرسبز و پر از درخت و یک رودخانه که آرام بود قدم می زنیم یکدفعه سر خوردم و در رودخانه افتادم . ولی یک سنگ رو گرفته بودم که آب منو نبره . دیگران رو و همسرم رو برای کمک صدا می کردم انگار همسرم ازم دور بود یه آقای غریبه دستشو دراز کرد کمکم کنه و همسرم بعدش اومد و اونم همینطور و هر دو منو نجات دادن . اون آقا رو نمی‌شناختم ولی حس خوبی بهش داشتم

        46. صادق محمدیصادق محمدیsays:

          خواب دیدم همسرم از یک ارتفاع بلند سقوط کرد در لحظه سقوط من سریع دستمو دراز کردم وبا سختی از سقوط نجاتش دادم.چه تعبیری داره؟

        47. امیدامیدsays:

          سلام من دو شب خواب دیدم با ماشین میخوام از پرتگاه پرت بشم ولی بیدار شدم.

        48. الالsays:

          سلام من خواب دیدم بچه کوچیک فامیل که داشت از تراس آپارتمان میافتاد از پاهاش گرفتم و نجات دادم تعبیرش چیه؟

        49. زینب طاهریزینب طاهریsays:

          سلام من خواب دیدم ک با سه چهارتا پسر بچه ای داشتم بازی میکردم درحین بازی یکی دوتا از بچه ها تو چاه کناریمون افتاد منم رفتم اونارو نجات بدم با یه دست دوتاشونو یکی یکی کشیدم بیرون ولی باز که توچاه نگا کردم دیدم پسر بچه ای خیلی کوچیک دیگه ای هم هست وقتی که دستمو دراز کردم که بکششمش جوری دستمو بغل کرد که نخواس جدا بشه ولی خیلی کوچیک بود اسمشم ت وخواب انگار مهدی بود این پسر بچه رو برا خودم بردم چونکه خیلی کوچیک بود ونخواست ول کنه دستمو لطفا بگین تعبیرش چیه

        50. زهرا رحیمی زادهزهرا رحیمی زادهsays:

          من خواب دیدم که دریا موج های خطرناکی داشت و خونه ی ما نزدیکه دریا بود ما بیرون نشسته بودیگ که وقتی موج های خطرناک رو دیدیم همرو به داخل خونه هدایت میکردم که یک اقایی که آشنای من هست با ناراحتی و ناامیدی از جمعیت خارج شد و به سمته دریا حرکت کرد و وارد دریا شد و وقتی داشت دور میشد همش داد میزدم برگرد و بقیه هم صدام شده بودند ولی این آقا اومد جلوتر و روبه ما کرد و گفت نمیخوام ( مشخص بود از من ناراحت بود) بعد ک موج وحشتناک تر شد این آقا میگفت دیگه نمیتونم ازش خارج شم و همه داد میزدند ک من با اینکه موج خیلی وحشتناک بد بود وارد ابها شدم و به سمته این اقا حرکت کردم و اون اقا دست و پا میزد و کمک میخواست من هم به اون آقارو از آب کشیدم بیرون و به سمته خونه بردمش و همه خوشحال شدن

        51. YeganehYeganehsays:

          خواب دیدم که خواهرم داره یکی از بچه های فامیلمون رو از ی جای بلند پرت می‌کنه پایین منم وقتی دیدم رفتم به سمتشون و بچه رو آوردم پایین . لطفاً بگین تعبیرش چیههه؟؟؟

        52. فایزه رادفایزه رادsays:

          سلام خسته نباشید من چن باریس ک خوابه یه خالمو همش میبینم ک انگار درحال نذری هن هستش .ولی الان خواب دیدم ک ما از بالکن یه خونه دارم کوه و دره روبه رومو نگا میکنم یه جوب اونجا هست ک سیلاب افتاده و سگی نزدیک هست همراه با اب بره .خالم سریع اومد موهایه سگو گرفت ک عرق نشه .ولی سگ رفت تو تا اینک خالم کامل خودش تا نیمه برد تو جوب سگو با هزار بدبختی بود نجاتش داد.خیلی برام مهمه بدونم معنی ای داره یا ک نه

        53. علی سلیمانیعلی سلیمانیsays:

          من خواب دیدم که که بچه ای افتاد بود توی چاه فاضلاب اما وقتی نجاتش دادم بزرگ شده بود و خیلی خوشهال بود که نجاتش دادم ور همین موقع کسی رو که دوسش داشتم که از اونجا رد شد برگشت به من گفت که خیلی پرو رویی که خیال داری من همیشه بیام طرفتت در صورتی که تو هیچ وقت نمیایی بگی که دوست دارم الان نمیدونم معنی این خواب چیه

        54. هدی تقی زادههدی تقی زادهsays:

          من خواب دیدم بچه ی ۶ماهه ازدست پدرش افتادتورودخونه من این صحنه رودیدم افتادم دنبال بچه که نجاتش بدم ودادم بعداینکه اینکاروکردم گفتن این بچه ساداته ولبش خندون تعبیرش چی میشه

        55. قطرهقطرهsays:

          سلام. خواب دیدم در کوچه ای راه میروم و ناگهان عروسک پسرم را روی زمین پیدا میکنم و دلم اشوب میشود و در به در دنبالش میگردم که او را در مغازه ای پیدا میکنم در حالی که فرزندم را یکی از کسبه ها گروگان گرفته و دست و دهنش را بسته و انگار که فرزندم یک کار اشتباهی کرده باشه بازخواست میکند. فرزندم را نجات میدهم و به سراغ تک تم همسایه ها میروم تا شکایت نامه ای را علیه این فرد تنظیم کنیم که همه ی همسایه ها قبول میکندد. فرد گروگان گیر که متوجه میشود شروع به دعوا کردن میکند اما همه اهل کوچه جلوی او می ایستند و او را از خوشان طرد میکنند و مصمم تر می شوند برای شکایت کردن و تحویل دادن او نزد پلیس. و این که افراد محل و ان فرد گروگان گیر و کلا ان محله را نه دیده بودم از قبل و نه انجا هستم در حال حاضر و جایی نا اشنا بود.

        56. N.MN.Msays:

          سلام.ایام به کام من خواب دیدم 4_5 تا بچهٔ کوچیک 3_4 ساله ، به ترتیب از یه سطح با ارتفاع یک متری و شیب دار، پرت میشن می افتن تو آب و غرق میشن اما من حس میکردم هنوز امید به نجاتشون هست و دست میکردم تو اب و یک پا و یا یک دستشونو میگرفتم و با سرعت از آب میکشیدمشون بیرون!این یعنی چی؟!لطفا راهنمایی کنید

        57. N.MN.Msays:

          سلام.ایام به کام من خواب دیدم 4_5 تا بچهٔ کوچیک 3_4 ساله ، به ترتیب از یه سطح با ارتفاع یک متری و شیب دار، پرت میشن می افتن تو آب و غرق میشن اما من حس میکردم هنوز امید به نجاتشون هست و دست میکردم تو اب و یک پا و یا یک دستشونو میگرفتم و با سرعت از آب میکشیدمشون بیرون!این یعنی چی؟!لطفا راهنمایی کنید

        58. حسنا بیاتحسنا بیاتsays:

          سلام من خواب دیدم که بچه های زیادی را که در دریا در حال غرق شدن بودند را نجات دادم تعبیر خواب من چیست؟

        59. RayanRayansays:

          خواب دیدم دوست با لباس عروس از پرتاگه نجات دادم چند نفر هم بودن کسی کمک نکرد.

        60. میناجوانمردمیناجوانمردsays:

          سلام من خواب دیدم ک بالاسر ی خانومی بودم ک داشت زایمان میکرد انگارک پرستارش بودن ووقتی ک زایمان کرد ی پسر بود بچش ک نیمدونم کیامیخواستن بکشنش ومن اونو برداشتم فرارکردم نجاتش دادم و بعد دیدم ک بزرگش کردم فقط همینقد یادمه تعیبرش چیه

        61. FFsays:

          سلام خسته نباشید پدر من در خواب دیده بود ک جوانی وارد خونه ما میشه و قصد کشتن او رو داره ک ناگهان من جون پدرمو نجات میدم میشه بدونم تعبیرش چیه؟!

        62. زهرازهراsays:

          سلام ممنون از مطالب مفیدتون نجات دادن کودکی از فامیل از سقوط در چاه چه تعبیری داره؟ تو مطالب این ذکر نشده و یه سوال اینکه تعبیر خواب رو نباید به کسی بگیم؟ حتی خود شخصی که خواب دیده

        63. س عس عsays:

          سلام .خواب دیدم که در محل کار خانومم یک چاه آب هست و همکار خانومم که بچه یک ساله اش را هرروز با خود سرکار میبرید بچه اش داخل چاه هست و رفتم نجاتش بدم از زیر آب درون چاه کشیدمش بیرون و زنده ماند و نجاتش دادم و درخواب هنگامی که خواستیم با خانومم برگردیم یه آشنایی یک جعبه نیم متری چوبی که کاملا با آیینه پوشیده شده بود به من داد که بدم دست خانومم .... لطفا تعبیرش را میشه بفرمایید.

        64. .‌...‌..says:

          سلام ببخشید من خواب دیدم که با اقوام در یک مرکز خرید هستیم و وقتی میخواهیم داخل آسانسور شویم آسانسور خراب میشه و یک پسر بچه خیلی کوچیک حدود ۶ ماهه بین آسانسور و زمین می مونه و همه سعی در نجات اون کودک دارن ولی زمانی که میبینن فایده ای نداره بچه رو رها میکنن و بچه داشت لِه میشود ولی من خیلی ناراحت شدم و سریع رفتم با یک دست کودک رو نجات دادم ممنون میشم بگید تعبیرش چیه

        65. بهارهبهارهsays:

          سلام خواب دیدم بابام در حال سقوط در چاهه و خیلی تلاش میکرد ک نجات پیدا کنه منم کنارش در حال‌گریه بودم تا اینکه تونستم با ی نیروی باور نکردنی نجاتش بدم تعبیرش چیه

        66. مطهره بمطهره بsays:

          خواب دیدم کلی بچه رو از سیلی ک ازسرکوچه به سمت منزل ما میاد بالا(کوچه ما شیب داره ) با پدربزرگم نجات میدم میفرستم توخونه بدون هیچ ترسی بعد سیل کلا فروکش میکنه من تنهایی کلی ماهی زئینتی که سیل اورده بود توکوچه جم میکنم توچندتا ظرف ک افتاده بود اونجا نمیدونم ماهی ها زنده بودن یا ن.لطفا تعبیرشو بگین

        67. طاهر خوش روشطاهر خوش روشsays:

          سلام. خواب دیدم یک نفر که داشت میمرد رو با احیا قلبی و و تنفس مصنوعی برگرداندم

        68. حمیده میرزاییحمیده میرزاییsays:

          سلام من خواب دیدم که با دو دوست م گیرد و بر توالت نشستیم که یک دوست م خیلی لاغره داخل غار توالت میره😪 بعد من و دوست دیگرم به سختی اون رو از چاه بالا میاریم اما حال دوست م که افتیده بود خیلی خراب بود و ما جان ش را شستیم اما دوست م خوابیده بود فقط ما جان ش ر شستیم و من هم همانجا حمام کردم چی معنای میتانه داشته باشه؟

        69. حمیده میرزاییحمیده میرزاییsays:

          سلام من خواب دیدم که با دو دوست م گیرد و بر توالت نشستیم که یک دوست م خیلی لاغره داخل غار توالت میره😪 بعد من و دوست دیگرم به سختی اون رو از چاه بالا میاریم اما حال دوست م که افتیده بود خیلی خراب بود و ما جان ش را شستیم اما دوست م خوابیده بود فقط ما جان ش ر شستیم و من هم همانجا حمام کردم چی معنای میتانه داشته باشه؟

        70. مالک شهنوازیمالک شهنوازیsays:

          سلام دیشب خوابی دیدم ما چهار نفر بودیم تو استخر ابی و استخر ارتفاعش خیلی زیاد بود دوتا از دوستانم داشتن توی استخر شنا میکردن. من و یکی از دوستانم لبه استخر بودیم یهو دوستم داشت ایستاده نگاه میکرد یهو درحال افتادن بودن توی استخر بود کمک میخواست از ترس منم دراز کشیدم بودم بغل استخر میخواستم کمکش کنم یهو منم داشتم لیز میخوردم که بیفتم داخل استخر شروع به داد فریاد و کمک خواستن گرفتم مبادا بیفتم بمیرم در همین حال خدایی خیلی وحشت کرده بودم.یهو همسرم منو از خواب بیدار کرد .بهم گفت داشتی تو خواب جیغ میکشیدی ممنون میشم بگین تعبیر این چی میشه در حال افتادن تو اب بودم

        71. امیر محمد کیانفرامیر محمد کیانفرsays:

          سلام من خواب دیدم که درحال خوردن دونه های تسبیح بودم و دخترداییم که کوچیکه حدودا۱سالشه اومد سمتم و خواست که من از اون دونه ها بهش بدم وقتی بهش دادم مه بخوره پرید گلوش و خواست خفه بشه ولی ابنقدر پشتش زدم تا دونه های تسبیح پرید بیرون بعد گذاشتمش روی میز کنسول بعد میخواست که بیاد بقلم و بقلش کردم. میشه راهنماییم کنید ممنونم

        72. فاطمهفاطمهsays:

          سلام،خواب دیدم بادوستم براتمرین ورزش جایی رفتیم و یهوواردساختمان چندطبقه شدیم ویه خرس ودوادم کنارش به ارامی راه میرفتن منودوستم سریع دویدیم وازشون فرارکردی م سرپیچ پله بچه ای بوداونو برداشتموفرارکه نکنه خرس بیاد سراغش اخرپله هامادرش انگارمنتظربودمیدونست بچش دست منه بدون توضیحی بالبخندازمن گرفتش میشه بگین تعبیرش چیه ؟

        73. بهروز محمدیبهروز محمدیsays:

          در خواب دیدم که زمین در حال موج خوردن است و من و دو نفر دیگه در حال فرار سپس رو به کوه بلندی در حال فرار بالا میرفتیم و کو در حال ریزش به سمت مابود ابتدا با ماشین سپس بادوسدن در حال بالارفتن بودیم و بعد چهار دست و پا بالا میرفتیم اما کوه داشت رو به ما ،میامد و ما دیگر راهی نداشتیم و سقوط کردیم ناگاه موجی از زیر کوه امد و زیر پای ما قرارگرفت دختر بچه که بچگی کسی بود که دوستش دارم دیگه توان راه رفتن نداشت او و پسر بچه ای که احساس میکردم خودم هستم رو دیدم که کرکتشان کم شده و ممکن است در موج بعدی سقوط کنند تبدیل به سربازی شدم هردو را در آغوش گرفتم و باسرعتی بالا دویدم و آنهارو به بالای کوه رساندم

        74. سیناسیناsays:

          سلام من خواب دیدم که با پدرم لب ی دریایی ایستادیم که کلی صخره داره و یعنی انگار که تا اینکه بخوای به اب برسی کلی فاصله و ارتفاع داره و یهو من ‌پدرم افتاد تو اب و من به کمک دوستم رفتم نجاتش دادم و خدارو شکر هیچ مشکلی واسش پیش،نیومد این چه تعبیری داره

        75. کیمیا79کیمیا79says:

          سلام من صبح ساعت8بیدلرشدم ودوباره خوابیدم واین خوابو دیدم که باخانواده ام رفته بودیم طبیعت وخواهر شش ساله ام میخندید وبازی میکرد من توی ماشین نشسته بودم وعمم به تازگی فوت شده وخیلی صمیمی بود توجمع خانواده داشت میخندید وحرف میزد یه دفعه خواهر من دوید سمت جاده ویه ماشینم باسرعت داشت میمو من تادر ماشینو باز کردم بدوام دیدم همین عموی فوت شدم خواهرمو بغل کرده وجونشو نجت داده توروخدا تعبیرشو میگید؟؟؟؟؟

        76. ......says:

          سلام من خاب دیدم یا کسی ک دوسش دارم ولی خیلیی ازم دوره و حتی تو یه کشور دیگس تو کشتی هستم و دارم ازش عکس میگیرم بعدش من تعادلمو از دست میدم و پرت میشم تو آب بعد یه مدت کوتاه اون کسی ک دوسش دارم میاپو منو نجات میده ولی من بسهوش شده بودمو وقتی بیدار میشم داخل کشتی سالم و لامت هستم اون فردم کنارمه. تعبیرش چیه؟؟؟؟؟؟

        77. Z.sZ.ssays:

          خواب دیدم ازدواج کردم و یه دختر و یه پسر دارم و برا تفریح رفتیم سمت آبشار اونجا یه پرتگاه میبینم جلو که میرم یه پسر بچه رو میبینم که نمیشناسمش فقط تو خواب تو ذهنم گذشت که شبیه پسر بچه همسایمونه و از پرتگاه آویزونه و داره صدا میکنه بابا کمک به شوهرم میگم کمکش کن میگه نمیشه الان سقوط میکنه میرم و دنبال یه چیز بلند میگردم بیام نجاتش بدم وقتی بر میگردم اون سقوط کرده وقتی سقوط میکنه ولی هنوز چشماش بازه ازش پیپرسم خوبی میگه آره فقط نمیتونم خوب ببینم و منم میگم صبر کن الان میام کمکت و اون خودش پسیری که بتونم برم پیشش رو بهم نشون میده

        78. عسلعسلsays:

          سلام من یه خوابی دیدم اونم اینه که من میرم یه ادم معروف رو از نزدیک ببینم اسمم رو ازم میپرسه منم وقتی اسمم رو بهش میگم اونم دستم رو میگیره فراریم میده و میگه من میخوام تو رو به یه جای امن ببرم چون میخوان بکشنت من همون لحظه می ایستم یهو یه ماشین میاد سمتم تو ماشین مادربزرگ و زن عموم نشسته بودن جلو منو باماشین زدن تو واقعیت هم وقتی کوچیک بودم چندبار مادربزرگم خواست منو بکشه میشه بگین تعبیرش چیه؟؟

        79. LalehkhairolahLalehkhairolahsays:

          سلام من خواب دیدم مادرم که سالهاست فوت کردند روازغرق شدن نجات میدم بعد ایشون نفس میکشه واستفراغ میکنه بشدت .تعبیر پیه .ممنونم

        80. سلطانیسلطانیsays:

          در حرم امام رضا بودم و همه مردم دور هم جمع بودیم داشتیم قرآن میخوندیم من پشتم به ضریح بود میخواستم تکیه بده قاری قرآن گفت چیکار میکنی نمبینی آیه های قرآن نوشته من پشتم را دیدم آیه های قرآن مثل الحمدلله.سبحان الله نوشته بود گفتم اشکال نداره توی درون یا مردم بهم گفته شد گناه داره منم کمی جلوتر رفتم که با آیه ها برخورد نکنم.

        81. محیا 12محیا 12says:

          در خانه ی یکی از اقوام بودیم و دیدم یک فردی که مجنون دختر خالم هست و دختر خالم هیچ حسی نسبت بهش نداره داره به دختر خالم آسیب وارد میکنه. منم دختر خالمو نجات دادم(البته اصلا یه هم فحش ندادیم فقط در حد همون بی محلی و دعوا بود) و بعدش با هم بگو مگو کردیم. میشه بگین تعبیرش چیه؟!

        82. فاطیما رضاییفاطیما رضاییsays:

          سلام فاطیما هستم دیشب خواب دیدم خواستم. خودمو بندازم تو آب آب روشن بود پسرعموم اسمش میلاد اصلا ب فکرش نیستم بخدا تو بیداری قراره واسمون مامان بگیر بعد این جدا. بعد دیدم منو نجات داده اومده بوسم کرد لبامو منم بوسش کردم بخدا اصلا ب فکر ش نبودم معنیش چیه جان عزیزت معنیش چیه؟

        83. فاطیما رضاییفاطیما رضاییsays:

          سلام فاطیما هستم دیشب خواب دیدم خواستم. خودمو بندازم تو آب آب روشن بود پسرعموم اسمش میلاد اصلا ب فکرش نیستم بخدا تو بیداری قراره واسمون مامان بگیر بعد این جدا. بعد دیدم منو نجات داده اومده بوسم کرد لبامو منم بوسش کردم بخدا اصلا ب فکر ش نبودم معنیش چیه جان عزیزت معنیش چیه؟

        84. سحررضائیسحررضائیsays:

          خواب دوتاسگ دیدم ک یک سگ را ازمرگ نجات دادم اما یک سگ مرده بود

        85. مریممریمsays:

          سلام من خواب دیدم که یک پیره مرد منو از ی گله سگ نجات میده که سگا با من حرف میزدن و مرد میگف چشماتو ببند صلوات بفرس بعد منو به دست خانوادم سپرد تعبیرش چیه؟

        86. امیرحسینامیرحسینsays:

          سلام من خواب دیدم که جوجه کبوتری پاش شکسته بود،و من نجاتش دادم..اون تو دستای من اروم گرفت

        87. مهدیهمهدیهsays:

          سلام خسته نباشید اگر میشه تعبیر خواب من رو بگید دیشب خواب دیدم که با یکی از دختر های فامیل داشتیم با ماشین از یه منطقه ای که اعتراض و جنگ بود رد می‌شدیم که ماشین خراب شد و باعث شد من هم بین مردمی که اعتراض داشتن بیوفتم که چند تا نظامی من رو گرفتن و قصد داشتن بکشن که پسر عمم از توی جمعیت دیدم و صداش زدم و اون منو نجات داد از این شرایط تعبیرش چی هست؟

        88. ناشناسناشناسsays:

          سلام من خواب دیدم که یه نحسی افتاد و مردم اونجا رو آب داشت با خودش میبرد و من تمام مردم و وسایل و ماشین هارو به تنهایی و سختی نجات دادم و اونها همش منو دعا میکردن همش میگفتم به لطف تو زنده موندیم من الان منتظر یه پیام خیلی مهمم که اگه انشاءالله قبول بشم به آرزوم میرسم واسش سخت تلاش کردم به نظرتون خوابم به آرزوم بستگی داره ؟ مثلا نشانه قبول شدن من باشه؟

        89. یاسمینا کرمانییاسمینا کرمانیsays:

          خواب‌من این بود که دیدم کسی چیزی به سمتم پرت کرد اما یک پسر جونمو نجات داد و منو از اون محیط دور کرد، یه جورایی ازم مراقبت کرد و من اون پسر رو نمی‌شناختم ، میشه بگین تعبیرش چیه ؟

        90. احمدرضا صفریاحمدرضا صفریsays:

          سلام من خواب دیدم که یکی از دوستانم رو از دست یه خرس سیاه نجات میدم تعبیرش چی میتونه باشه؟؟

        91. حسینحسینsays:

          خواب دیدم تو یه کشتی بودیم از من یک کودک رو از, مرگ نجات دادم بعد دریا طوفانی شد و دیدم یک گنچشک توو دردسر افتاده و وقتی ما از به خشکی رسیدم و از طوفان نجات پیدا کردیم. مم هم کنچشگ رو نجات دادم ولی پاهاش قطع شده بود انگار و دوتا پرنده دیگه هم بودن ک تصمیم نجات دادنشون رو داشتم

        92. علی آزادواریعلی آزادواریsays:

          سلام خواب دیدم که برادر خودرا از بلندی نجات دادم وازهر‌که میخواهم بیاید کمکم کند نمیامدن لطفا تعبیر خواب منو بگید

        93. خزانخزانsays:

          ببخشید من خواب دیدم که کنار یه دیوار ایستاده بودم و که هر دو کنارم دیوار بود و پشتم یه تور اهن محکم بو بعد احساس میکرم کسی پشتمه ولی هیچی نبود بعد کنار یه دیوار راه افتادم که صدای یه موتور اومد هیجان زده شدم که ساعت 2 شب یه صدا اومد بعد موتور روبه روی من اومد بعد یه دستش و بیرون اورد و چاقو دستش بود من هم خشک شده بودم من هم که اصلا نمی ترسم و دعوام خوبه بعد از پشت یه پسری که همیشه تو هرجا تو خوابمه و فقط میگه مراقب خودت باش با یه تک خنده کوچک بعد یه چشمک میزنه در گوشم میگه من همیشه باهاتم

        94. مریم.مریم.says:

          سلام من خواب دیدم کودکی که نزدیک یه چاه بود نجات دادم تعبیرش چیه؟

        95. وصالوصالsays:

          سلام خسته نباشید من خواب دیدم یه ساختمون بلندی دارم که خودم ساخته بودمش بعدش یادم نمیاد که چه اتفاقی افتاد ساختمونم که خیلی بلند بود فرو ریخت. کنار اون ساختمون بلند یه دیوار کوتاه اجری بود،که خودم زیر اوار گیر افتادم البته همش خاک بود و من زیر اوارهای خاکی گیر کردم بعد از یه مدت تونستم نجات پیدا کنم،مردم زیادی هم اون دور و ور بودن افرادی مردن و افرادی هم مث من نجات یافتند ممنون میشم تعبیرشو زود بگید، ممنون بخاطر سایت خوبتون❤

        96. مهسا مهسا مهسامهسا مهسا مهساsays:

          سلام من تو خواب دیدم که با خانواده مسافرت رفتیم و اونجا با یه بچه گرم گرفتم. بعد ماشین مامانم خراب میشه و ترمز نمیکنه. خواهرام کنارمن و همگی به طرفی می دوییم. یهو دیدم همون بچه داره با دوچرخه میگذره. برای این که ماشین بهش نزنه نجاتش دادم و خودم هم زخمی شدم

        97. شوان اسماعیلیشوان اسماعیلیsays:

          من در خواب دیدیم و این خواب رو دوبار دیدم ،کسی که واقعاً عاشقش هستم ازدواج کرد و موضوع خواب من این بود که اون با گریه و التماس از من میخواست که نجاتش بدم ولی من نتونستم هیچ کاری کنم در خواب و هر دو باری که این خواب رو دیدم دقیقا این شکل بود بنظرتون چکار کنم ؟

        98. احمدیاحمدیsays:

          سلام من خواب دیدم در حال برگشت ار سفر زیارتی به گمانم مشهد بودیم همه ی خانواده در حال بالا رفتن از کوه یا تپه بودیم برادر کوچیکم پرت میشه پایین من میرم که نجاتش بدم دوباره یه ارتفاع بیشتر ی پرت میشه و من در تلاشم برا رسیدن بهش تعبیر ش چی میشه 😔

        99. شهرهشهرهsays:

          خواب دیدم، لب ساحل هستیم، و ماشین بابام و فکر کنم شوهر خواهرم لب ساحل بود، یکدفعه موج خیلی بلندی اومد که من داد زدم فرار کنید، همه داشتند فرار میکردن که من برگشتم که بچه ۲ ساله خواهرم رو نجات بدم که دیدم مادربزرگش از تو ماشین درش اورد و نجاتش داد و داشتن جلوی من میدویدن، بعد از چند لحظه هوا اروم گرفت، ولی دیگه دریا نبود همه جا پر از تپه خای شنی بود و ماشینهای همه تو شن گیر کرده بود، ماشین بابام رو پیدا نمی کردم، و باهاش دنبال ماشین می گشتیم، ولی ماشین شوهر خواهرم سرجاش بود. همینطور که دنبال ماشین میگشتیم، یک ون که جلوش شن بود، شن روپاک کردم و درش رو باز کردم دو تا بچه داشتن گریه میکردن، ولی هرچی دنبال ماشین بابا گشتم پیداش نکردم. تعبیرش چی هست؟؟

        100. ایت الله علی بیگیایت الله علی بیگیsays:

          یاساکان من خواب دیدم کودکی زیبا دارم که در ی استخر بسیار بزرگ تمیزافتاد ودرحال غرق بود برادر بزرگم کنارش بود هرچه داد زدم اپل گفت بزار شنا یاد بگیر بعد از مدتی اونو از آب بیرون آورد زد پشتش که آب کلا از ششهاش تخلیه شد و بیرون آوردن بدون اینکه صدمه ببینه

        101. ایت الله علی بیگیایت الله علی بیگیsays:

          باسلام من خواب دیدم کودکی زیبا دارم که در ی استخر بسیار بزرگ تمیزافتاد ودرحال غرق بود برادر بزرگم کنارش بود هرچه داد زدم که نجاتش بده گفت بزار شنا یاد بگیره بعد از مدتی اونو از آب بیرون آورد زد پشتش که آب کلا از ششهاش تخلیه شد و بیرون آوردن بدون اینکه صدمه ببینه

        102. زهرا لاوریزهرا لاوریsays:

          سلام من خواب دیدم که یک درخت آتش گرفت و سگی که بالای اون درخت بود در حال سوختن بود. من نجاتش دادم و نذاشتم که بسوزه اون سگ می خواست زایمان کنه تعبیر خوابم چیه؟

        103. SSsays:

          سلام من خواب دیدم وقتی تو استخر شنا میکردم برادرم افتاد تو اب و تلاش میکرد بیاد بالا من اونو نجات دادم لطفا بگین تعبیرش چیه❤️❤️❤️❤️❤️

        104. SSsays:

          سلام من خواب دیدم وقتی تو استخر شنا میکردم برادرم افتاد تو اب و تلاش میکرد بیاد بالا من اونو نجات دادم لطفا بگین تعبیرش چیه❤️❤️❤️❤️❤️

        105. YYsays:

          سلام بنده خوابی دیدم که صبح مقداریش یادم رفت اما از اینجا یادمه که تو اتوبوس بودم که متوجه میشم یه مردی دختربچه‌ی دخترخالم رو دزدیده و تو کیسه کرده من هم کیسه رو به زور درگیری ازش میگیرم و بعد جلو راننده و مسافرا دخترو بیرون میارم و بغلش میکنم، اون اصرار داشت جلوه بده که بچه مال خودشه اما من نمیذاشتم دست به بچه بزنه، راننده و بقیه هم به من اعتماد داشتند و از من حمایت می‌کردند، تمام ترس و دلهره‌ام از این بود که موقع رسیدن به مقصد نکنه با چند نفر بریزن سرمون و دختربچه رو ازم بدزدن اما همین که بچه پیشم بود خوشحال بودم که نجاتش دادم تو همین حین بود که بیدار شدم

        106. ......says:

          من خواب دیدم که یه پسربچه رفته بود بالای یه سرسره و انگار اون سرسره تاب هم بود و داشت تاب میخورد ولی داشت خیلی بلند بلند گریه میکرد و نمیتونست بیاد پایین و خودش رو نجات بده، بعد من رفتم کمکش کردم و نجاتش دادم و بعد که اومد پایین دست کشیدم روی صورتش اشکاش رو پاک کردم و اونم خوشحال شد و رفت. سرسره خیلی بلند بود و ارتفاع داشت.

        107. نسرین تولینسرین تولیsays:

          خواب دیدم تو ی ساختمان گیر افتادیم بعد از مدتی من پیشنهاد دادم از پنجره خودمون را بندازیم بیرون همونجور که نگاه میکزدم از پنجره بیرون را پدرم را دیدم که میخواد بیاد کمکم کنه ولی میفته تو ی رودخونه گل آلود ولی میاد بیرون وخودشو نجات میده بعد من به ی آقای قد بلند که زیادم ازش خوشم نمیومد گفتم و کمکم کرد خودم را پرت کردم پایین و افتادم روی زمین و انقدر خوشحال بودم که سجده کردم و زمین را بوسیدم ولی اون آقا ی چیز خیلی کوچیک و بی ارزش ازم برد و فرار کرد ولی من حس خوبی داشتم که نجات یافتم و بعد دیدم بقیه هم از من یاد گرفتن و دارن از پنجره میپرن پایین و خودشون را نجات میدن ناگفته نمونه اون زمین ی جای تمیز و دلبازی نبود ولی من حسم خوب بود

        108. s zers zersays:

          سلام تو خاب دیدم من و برادرم و یه بچه رویه یه جسم مربع که درحال تکان خوردن هس هستیم او ما از روی اون به دریایه طوفانی افتادیم من بچه رو نجات دادم و چون برادرم شنا بلد بود گفتم خودت بیا و هممون نجات یافتیم

        109. فرامرزفرامرزsays:

          من تو خواب پسر عموی کوچیکم رو دیم که ۳ ساله اش هست میفته تو حوض ۵ یا ۶ متر کسی نیست نجاتش بده ولی با این وجود من شنا کردن بلد نبودم میپرم توی آب نجات اش میدم

        110. MdhMdhsays:

          سلام من خواب دیدم که درحال قدم زدن هستم و اونور رو که نگاه میکنم میبینم یه خانواده در حال غرق شدن هستن اولش توجهی نمیکنم ولی بعدش میرم برا نجاتشان یک آقا و یک پسر بچه(مادرشون ار آب آمده بود بیرون) رو از اونجا نجات میدم و بلافاصله اونجارو ترک میکنم و میرم به مدرسه که دیر رسیده بودم

        111. مهلامهلاsays:

          سلام مندخواب دیدم که به مکانی مثل سد میریم و پسر داییم که ۵ سالشه در حال بازیرکردن او اب هستش که یو دفع به سمت عمیق سد میره و یقیه از من میخان که کمکش کنم منم به دنبال اون میرم و میبینم که بپه های کوجیکی که بنظر نوزاد هستن روی دوشک روی اب شناور هستن و من بیدار شدم از خواب تعبیرش چیع؟

        112. رضا رحیمیرضا رحیمیsays:

          سلام چند شب پیش خاب دیدم در خانه نشستم َناگهان عقربی طلایی شکل و بسیار بزرگی از دیوار خانه بهذپایین میاد اهالی خانه یهو ناپدید میشن در خانه بسته شده بود و من در خانه به فرار پا میزارم لحظه ای عقرب مرا دنبال میکند که از خاب بلند میشم لطفا تعبیرش چیست

        113. رضا صمیمیرضا صمیمیsays:

          دیشب خاب دیدم در مکانی شلوغ پا میزارم که متوجه میشم انجا توسط پلیس محاسره شده و چند نفر را به دار و چند نفر دیگر را بر زمین سر میبرن چند نفری هم به سف کشیده شده بودن نفر اخر ان سف یکی از انها اشناهایم بود و من دست به نجات او زدم او را لهظه ای که جمع شلوغ و +أموران به مردم رسیدگی میکردن از صف خارج نموده و به بیرون برده و فراری دادم ولی چون اون طرف ادمی بود که من اصلا حتی خوب نمیشناسمش برام تعجب شد لطفا تعبیر را بگو

        114. لالهلالهsays:

          سلام من خواب دیدم درحیاط خانه حیوانات زیادی به من حمله میکنند ولی مادرم که درکنارم بود دست من را میگیرد ودرخانه را باز میکند ومن را از دست حیوانات فراری میدهد ومن نجات پیدا میکنم تعبیر این خواب چیست؟؟

        115. رضارضاsays:

          خواب دیدم که دو بار روی دیوار بلند بودم که سر گیجه میگیرم و هر دوبار درخواست کمک میکنم هر دو بار هم نجات پیدا میکنم و همچنین یک نفر دیگه روی دیوار سقوط می‌کنه

        116. آرزوآرزوsays:

          باسلام من خواب دیدم خاله بزرگم به شدت داره خاله کوچکمو کتک می‌زنه خیلی دلم شکست و گریه شدیدی کردم یه مبلغی به خاله بزرگم دادم و خاله کوچکمو که از خودم هم گوچیکتره نجات دادم ممنون میشم اگه تعبیرشو بفرمایید.

        117. عبدالمنان ارشدعبدالمنان ارشدsays:

          سلام من خواب دیدم که دختر چهارساله من در آب غرق میشد ومن نجات اش دادم لطفآ تعبیر اش را برم بگوید

        118. فرزاد محرابیفرزاد محرابیsays:

          من خواب دیدم. معشوقه ام که فعلا با کسی دیگری نامزد است در چاه آب خت که لبریز است بیرون میکنم و نجات می‌دهم. و در همان شب معشوقه ام خواب دیده که در گل و لای راه می‌رود. می‌شود بگوید این چی تعبیر دارد؟

        119. فاطمه جعفریفاطمه جعفریsays:

          من خواب دیدم یک کوچه بود که در راستای این کوچه در های خونه بود خونه کناری ما همه چی توش عجیب بود بابام رفت ببینه چه خبره دیگه بر نگشت بعد من و چند نفر دیگه پنهان شدیم و بعد من به اون خونه رفتم دیدم داییم معتاده نشتسته توی خونه و نمیذاشت بریم تو یک اتاق.من یواشکی رفتم دیدم سه تا دختر بچه اونجاست بعد فهمیدم اونارو دزدیده دخنر بچه ها خیلی ناراحت بودن من و مامانم فراریشون دادیم بعد رفتیم از مدرسه پروندشونو بگیریم با خودمون از این شهر ببریمشون که مدرسشون خیلی بزرگ و با امکانات زیاد بود این سه تا دختر هم زیبا و هم دوست داشتنی و کوچولو بودند

        120. بهنام غلامیبهنام غلامیsays:

          سلام من خواب دیدم که کودکی غذا تو گلوش گیر کرده و من سعی به نجات اون دارم و بعد از تلاش زیاد دستم و بردم تو گلوش و بچه همرو بالا اوورد و خوب شد و نجات یافت و البته مادرش خیلی خوشحال شد لطفاً تعبیر خواب منو بگید ممنونم

        121. اتنااتناsays:

          سلام ،من پدرم خاب دیده افتادم تو چاه و نمیتونه نجاتم بده

        122. سارا احمدیسارا احمدیsays:

          سلام مادرم خواب دیده یک بچه نوزاد را که افتاده تو چاه دستشویی خونمون نجات میده تعبیرش چیست

        123. مهدیس میرلوحیمهدیس میرلوحیsays:

          سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که در یک خانه، یک پیرزنی مورد آزار قرار گرفته و من اون رو نجات دادم تعبیرش رو ممنون میشم بگید

        124. علیرضا محمدیعلیرضا محمدیsays:

          سلام.خواب دیدم یه دختر بچه جلوی چشمام افتاد توی یه چاه پر از آب بد بو بعد رفتیم نجاتش بدیم.طناب فرستادیم پایین صداش زدم گفت یه دختر بچه دیه هم اینجاس.طناب فرستادم پایین گفتم ببند بهش بعدش اونو اول نجات دادم.دوباره طناب فرستادم پایین گفتم طنابو محکم بگیر میارمت بالا، گفت عروسکم پس چی گفتم باشه اول عروسکت میارم بعد تو ...که از خواب پریدم.

        125. مهدیمهدیsays:

          سلام خسته نباشید مجردم ۲۴ سالمه پسرم من‌ خواب دیدم رو‌ پشت بوم اتاق خوابم هستم بعد رو یه قالیچه که تو دنیای واقعی میشناسمش نشستم زیادم تمیز نیس دیدم سوسک بزرگی هست بعد من دنبالش رفتم و‌ رو‌ لبع پشت بوم کشتمش و انداختمش پایین بعد اومدم دیدم قالیچه م پارع پوره شده بعدش برگشتم دیدم یه ماهی بزرگ تو یه چیزی مثل تنگ یا نایلون هست ماهی به من گفت من دارم میمیرم تو شکمم بچه دارم من به زایمان کردنش کمک کردم بچه شو به هر قیمتی زنده نگه داشتم ولی مادرش مرد بعدش دیدم تو نایلون به جای یه ماهی دو یا بیشتر هست ضمنا رنگ ماهی مادر سفید یا زرد بود ولی رنگ ماهی های بچه ابی یا قرمز بود

        126. فاطمهفاطمهsays:

          سلام و خسته نباشید من خوابی دیدم ک قصد خودکشی داشتم و از سرسره ای بالا رفتم و میخواستم خودم را بندازم پایین وقتی خودم را انداختم پایین جنس مخالفی من را نجات داد اگر میشه تعبیرشا بگید

        127. هستیهستیsays:

          خواب دیدم که با یه شخصی که نمیشناسمش دارم از دریا ماهی گیری میکنم اون ماهی گرفت و بعدش منم همینکارو انجام دادم نمیدونم چی شد رفتیم اونطرف و برگشتیم دریا خشک شد کامل فقط یکم جلوتر میرفتی حالت گلی بود بعد دیدم یه اسب داره میره همون جای گلی و مثل باتلاق بود و اسب پایین تر میرفت منم رفتم کمکش و اسبو نجات دادم

        128. فاطمهفاطمهsays:

          سلام من دوبار خًواب ديدم كه دو بچه در حال بازي جانشون به خطر ميوفته بچه اول گمشده ولي با كمك همسرم پيدا ميشه و بچه دوم در حال بازي راه تنفسيش گرفته ميشه و كامل از هوش ميره تا اينكه شوهر عمم نجاتش ميده تعبير اين خواب چي هست😰😰😰

        129. حنانهحنانهsays:

          سلام من خواب چندین بار این خواب رو به صورت مکرر دیدم ولی گاهی درنجات یک پسر بچه بودم و این آخری یک دختر بچه بود. من خواب دیدم که گوی در محل زندگی الانمان هستیم و انگار اتفاق بدی در بیرون از خانه افتاده که مردم همه در رفت و آمداند ولی خانواده ما با خیال راحت خواب بودند. که من صدای در زدن مکرر را شنیدم وار خواب برخواستم و دختری را پشت در دیدم که ترسیده بود و پست سر هم در میزد و کمک میخواست.من هم در را باز کردم او را نمی‌شناختم ولی انگار که همان بچه همسایه مان باشد که هنوز بدنیا نیامده است . در را باز کردم واو را در بغل گرفتم و او را آرام کردم . تعبیرش چی میشه؟

        130. محمد حسین برزگرمحمد حسین برزگرsays:

          سلام خواب دیدم پدرم در حال غرق شدن نجات دادم

        131. سالارسالارsays:

          خواب دیدم از کوچه ای در حال رد شدنم ی دفه ی صدایی از بالا سرم امد دیدم ی بچه داره از پنجره میوفته سریع بدون فکر کردن به چیزی ارچیزی تو دستم بودو پرت کردم ی طرف صدای شکسته شدنشونو شنیدم ولی بچه رو گرفتم نزاشتم بیوفته زمین از خواب بیدار شدم میشه تعبیرشو بگین

        132. زهرازهراsays:

          سلام من خواب دیدم که دارم با چند تا دوستام که توی خوابام فقط هستن دارم از باشگاه برمیگردم بعد یهو یه صف بزرگ دوچرخه از کنارمون رد شد که دیدم بالای آخرین دوچرخه یه پسر وایساده سرپا و داره تلو تلو میخوره بعد میخواست که تعادلش حفظ شه خم شد و دستشو گذاشت روی پشتم بعد دوچرخه ها داشتن مستقیم با یه مغازه برخورد میکردن منم سر دوچرخرو چرخوندم و مسیرشو عوض کردم خلاصه یجورایی نجاتش دادم آخرشم ازم تشکر کرد اون پسره هم همسایه طبقه بالاییمونه روز قبلشم ینفر با اسمش بهم پیام داده بود قسمت جالب این خواب اون سه نفرن که همیشه توی خوابام هستن تازه همشونم ازم کوچیکترن میشه بگین تعبیرش چیه خواهش میکنمم

        133. اس اچاس اچsays:

          من خواب دیدم یک شخص که توی فیلم بازیگر مورد علاقم بود رو از یک اتاق پر از عقرب نجات دادم تعبیرش چی می‌تونه باشه؟ و اینکه من داخل اتاق رو ندیدم بیرونش چند تا عقرب زرد بود که کاری با من نداشتن

        134. زهرازهراsays:

          سلام من خواب دیدم که یه جاده بود با شیب پایین زیاد که ممکن بود لیز بخوری و پایینش نیزه داشت یه بچه چند ساله پاش لیز خورد و داشت میرفت پایین نزدیک نیزه ها من شوکه شدم خودمو انداختم پایین و لیز خوردم بچه رو گرفتم سمت مامانش پرت کردم و خودم چشام بستم داشتم نزدیک نیزها میشدم که یه پسره منو گرفت و نجاتم داد دوتامون از کنار نیزه ها لیز خوردیم

        135. SomayeSomayesays:

          سلام من خواب دیدم بچه ی دوستمون که الان خیلی سنش بالاتره داره چهار دست و پا هی فرار میکنه و من هی میدوام و نجاتش میدم و اون هی میخنده،بچه دخترم بود،خیلی زیبا وباچشمای روشن،درصورتی اون خانم چشماش تیره س،از دست سگ،خیابون،همجا نجاتش دادم

        136. علیرضاعلیرضاsays:

          سلام .خواب دیدن در حال نجات یک دختر بچه حدود 4یا 5 ساله در حال دزدیده شدن بودم و به دنبال پدر و مادر بچه می‌گشتم.

        137. علیرضاعلیرضاsays:

          سلام .خواب دیدن در حال نجات یک دختر بچه حدود 4یا 5 ساله در حال دزدیده شدن بودم و به دنبال پدر و مادر بچه می‌گشتم.

        138. زهرازهراsays:

          سلام خسته نباشید مادر من خواب دیده من وقتی کوچیک بودم با پسر عموم که اون هم کوچیک بود دعوام شد بعد مادرم اومد دنبالم که دید من تو دریا بین چند شاخه داشتم غرق میشدم که اون پرید منو نجات بده که بیدار شد

        139. رقیه جمشیدیرقیه جمشیدیsays:

          سلام من خواب دیدم تو لشکری از همسن وسالام هستم داشتیم تو خیابون راه میرفتیم که یکدفه یه لشکر با اسلحه به ما تیر اندازی کردن ویه سرتیپ مسن که یه پاش هم میلنگید دستور داد به ما تیراندازی کنند ما هیچی در دست نداشتیم همه کشته شدن الا من ،اخه من جنازه ای گذاشتم روی خودم که فکر کنن مردم بعد که همه رو کشتن سرتیپه پا گذاشت روی جنازه ها وگفت نگاه کنید کسی زنده نباشه منم که زنده بودم نفسمو حبس کردم که متوجه نشن بعد از ترس بیدار شدم

        140. الهه عباسیالهه عباسیsays:

          سلام،من خواب دیدم تو یه مدرسه یکی همه بچه هارو دزدیده و من همشونو نجات دادم و وقتی ازادشون کردم انقدرررر از ته دل گریه میکردم ک از خواب بیدارشدم..ممنون میشم تعبیرشو بگین

        141. مرینا توانمندمرینا توانمندsays:

          با سلام من خواب دیدم که داخل هتلی هستم که تو کشور آلمان هست و هتل هم خیلی بزرگه و چند بقه. جمعیت زیادی هم اونجا بودن. بعد یه لحظه دیدم که چند نفر دارن با سرعت از هتل خارج میشن منم احساس خطر کردم و از هتل اومدم بیرون. همین که اومدم بیرون هتل منفجر شد. با خودمم می‌پرسیدم که چرا بقیه که دیدن ما داریم میایم بیرون نیومدن. اون دری هم که ما میومدیم بیرون یکی بود و خیلی بزرگ نبود.

        142. محمدمحمدsays:

          سلام من خواب دیدم توی یه جزیره هستم و یه سری چیز های عجیب غریب دارن به کل جزیره حمله میکنن وباید فرار کنم که داییم نجاتم داد (دوبار تو کل خواب) و به یه جای امن منو برد بعد دوباره کل خانواده رو به یه جای امن برد و در اخر چنتا سک رو کلا انگار اون جای امن خونش بود و همه ی مارو جدا جدا به اونجا میبرد اگه میشه بگید تعبیرش چیه ممنون میشم🙏

        143. F.jF.jsays:

          سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که یه بنده خدایی که مرد بود تصادف کرد و هیچکی به دادش نمیرسید من که داشتم فقط نگاه میکردم که داره جون میده سری به خودم اومدمو کمکش کردم که از ماشینش پیاده شه و وضع و حال خوبی نداشت با کمک یکی دو نفر اونو داخل یه ماشین دیگه گذاشتیم که به بیمارستان برن ممنون میشم که تعبیر خواب منو بگید🙏

        144. مازیار آزادمازیار آزادsays:

          خواب دیدم در فضای کوهستانی در حال عبور هستم و به محدوده پرتگاه رسیدم و خواستم که عبور کنم اما ناگهان به پرت شدم ولی دستم رو به لبه پرتگاه گرفتم آویزان بودم و تقاضای کمک کردم شخصی که در اون حوالی بود با معطلی خیلی زیادی آمد و طنابی به دست من بست و منو بالا کشید . این خواب رو دومین بار هست که میبینم چه تعبیری داره

        145. فاطمهفاطمهsays:

          سلام من خواب دیدم که دارم از یک پرتگاه میفتم با دستم لبه پرتگاه رو گرفته بودم و از همه میخواستم منو نجات بدن اما هیچکس به سمت من نیومد جز یه پسری که می‌شناسمش اومد و دست منو گرفت و نجاتم داد خیلی هم عجیب

        146. اسماعیلاسماعیلsays:

          خواب دیدم خانه پدر بزرگم هستم چندین نفر اونجا بودن که گفتن سد اب شکیته وسبل شروع شد ارتفاع اب از ساختمان ده متر بالا تر بود وسرعت زیادی داشت من تلاش میکردم مردم را راهنمای کنم تا فرار کنن ولی نشد یه بچه اونجا بود که کسی رو نداشت و من اون رو برداشتم و پیش خودم گفتم نجاتش بدم برگشتم تو یکی از اتاقها اونجا نان بود چندتای نان برداشتم ومیگفتم بردارم تا بدم به دیگران واومدم طرف مردم وبهشون میگفتم بیاد عقب دیواره اب بلند بلند بود اسمان رو نمیشد دید بعد پیش خودم‌میگفتم خدا نگهدار من هست خدا نمیزاره این سرپناه خراب بشه ازلابه لای اجرهای چنان بافشار اب داخل میومد ولی خراب نمیشد

        147. محسن رو۱نمحسن رو۱نsays:

          سلام من شب تو خواب دیدم سه نفر آدم وسه سگ در چاه هی هستند که من کمک کردم یک نفرو درآوردم و وقتی سگ ها دیدند که یک نفر درآو ردیم موقع در در آو ردن نفر بعد این سگها دیگه نمیزاشتند آنها رادر بیاریم ازپایین پای نفر گازمیگرفتند وول نمی کردند لطفا خواب بنده را تعبیر کنید ممنون میشم

        148. محسن رو۱نمحسن رو۱نsays:

          سلام من شب تو خواب دیدم سه نفر آدم وسه سگ در چاه هی هستند که من کمک کردم یک نفرو درآوردم و وقتی سگ ها دیدند که یک نفر درآو ردیم موقع در در آو ردن نفر بعد این سگها دیگه نمیزاشتند آنها رادر بیاریم ازپایین پای نفر گازمیگرفتند وول نمی کردند لطفا خواب بنده را تعبیر کنید ممنون میشم

        149. مائده ورداسبیمائده ورداسبیsays:

          یه خونه ی سفید میدیدم ک ۳طبقه بود انگار وسط یه جنگل خیلی قشنگ بود بعد ک داخل خونه شدم فقط راه پله ی پیچ در پیچ بود ک تا آسمون رفته بود خیلی ادامه دار بود کل اونجارو کاکتوس دور نرده ها و دیوار پیچیده بود ک گل رز قرمز داشت بعد من منتظر کسی بودم ولی بالا نمی رفتم به اونجا هم تو خوابم لبنان بود

        150. مصطفی جهانبازیمصطفی جهانبازیsays:

          من خواب دیدم یک دختر بچه کوچیک خیلی زیبا با چشمهای ابی داره از یه پله به زور بالا میره و من از کنارش رد شدم ویه دفه فکر کردم اونور پرتگاه باشه و برگشتم دیدم دختره از اون ور پله اویزونه وداره تقلا میکنه نیفته و من دیتمو دراز کردم بگیرمش که نوک انگشتاش اومد تو دستم ولی افتاد پایین و مرد و تا صبح گریه میکردم تو خواب و همه مردم اومدن برای تشیع

        151. MahlinMahlinsays:

          سلام من خواب دیدم تو یه گودال سر پوشیده گل و لایه یه آدم فضایی گیر کرده و از من کمک میخواست تا گیر آدم های بد میوفته و من نجاتش دادم تعبیرش چی می‌تونه باشه ممنون از پاسخگویی تون .

        152. maryamzahedimaryamzahedisays:

          سلام من خواب دیدم توی مدرسه استم و به مدرسه مون توسط انسان های عجیب غریب حمله میشه بعدش کراشم دستمو میگیره و نجاتم میده وبه خونه مون منو میرسونه بعدش بهش میگم تو چجوری میری خونتون اگه گیرشون بیفتی چی میگه نگران نباش راه زیادی نیست ولی اگه دلواپسی شماره مو بگیر بهم زنگ بزن احوالمو بگیر که رسیدم یانه بعدش شماره شو میده و من بیدار میشم تعبیرش چی است؟

        153. نادره ابراهیم خلیلینادره ابراهیم خلیلیsays:

          سلام خسته نباشید من یه دختر مجردم و چند روز پیش خواب دیدم که کنار دریا هستم یهو سونامی میشه همه فرار میکنن و یه مرد و من میمونیم که من سعی میکنم اون رو نجات بدم من این خواب رو دو بار دیدم بار اول نتونستم نجاتش بدم بار دوم تونستم.ممنون میشم تعبیرش کنین و ممنون بخاطر تلاشتان🙏💐

        154. نادره ابراهیم خلیلینادره ابراهیم خلیلیsays:

          سلام و خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که تو یه مدرسه هستم و دیدم که یه دختری به میله های سالن مدرسه که میله کشیده بودن تا کسی از طبقه ی اول نیوفته پایین دیدم که یه دختری به میله ها تکیه داده بود که یهو یکی از میله ها از جاش در میاد و زود دستشو میگیرم و میخواستم بکشمش بالا که خیلی سنگین بود نمیشد و به دختره گفتم که پای منو بگیره تا بیارمش بالا و از دو نفر یه دختر و یه پسر کمک خواستم که بیان و ما رو بکشن بالا ولی خیلی دیر اومدن تنبل بودن و اون دختره افتاد پایین اما روی یه چیز نرم مثل تشک بادی افتاد و یهو دیدم که با همکلاسیام تو پارک هستیم و پام به خاطر اون اتفاق صدمه دیده خراشیده شده و داشتم میرفتم تا درمانش کنم.ممنون میشم تعبیرش کنین🙏💐

        155. ممدممدsays:

          سلام من خواب دیدم که دختر دایم پشت تراکتور پدرش بود و پدرش راندگی میکرد ولی تراکتور کنترلشو از دست داد و دنده عقب نیرفت دختر اییم هم نزدیک بود زیر کرفته بشه منم رفتم که هلش بدم تا هلش دادم افتادم اونو تونستم از جلوی تراکتور ببرم اون ور ولی خودم هفتادم زیر گرفته شدم ولی زنده مندم و بیرونم توردن داییم اینا ام سرزنشم کرد.. میشه تعبیرشو بگین