تعبیر خواب بشقاب

شاید برای شما هم اتفاق  افتاده باشد که نیمه شب یا دم صبح از دیدن خوابی هراسان از خواب بپرید و بخواهید معنی خواب خود را بدانید. در مطلب پیشرو ما با تعبیر خواب بشقاب با شما همراه خواهیم بود.معمولا اینگونه خواب ها نشان دهنده ی خبر هایی از ضمیر ناخودآگاه خواب بیننده می باشند و اشاره به احوالات کنونی او دارد. اینکه شما در خواب چه ببینید همگی به حالات روحی روز یا ماهتان برمیگردد و ممکن است، پیام آور نشانه هایی درونی برای شما باشد.

حال تعبیر خواب بشقاب به چه معناست؟ آیا شما در خواب بشقابی شکسته دید؟ یا دیدید که بشقابی مسی در اختیار دارید ؟ یا شاید حتی بشقابی پر از غذا. در ادامه با تعبیر خواب بشقاب از نظر معبران ایرانی و غربی با ما همراه باشید.       

تعبیر خواب بشقاب

به تعبیر بعضی از معبران دیدن یک بشقاب در خواب پیام آور صرفه جویی در زندگی و پیدا کردن یک همسر شایسته و لایق است.

تعبیر خواب بشقاب از دیدگاه لیلا برایت

او معتقد است که اگر در خواب خود بشقاب ببینید به یک مهمانی دوستانه دعوت می شوید و در آن شرکت می کنید. همچنین درباره ی تعبیر خواب بشقاب شکسته می گوید که می توان تعبیر خواب بشقاب شکسته را به فال نیک گرفت و نشان سوددهی است.

تعبیر خواب بشقاب به روایت آنلی بیتون

او معتقد است که دیدن بشقاب مسی در خواب نشان دهنده ی اخلاق ها و درگیری های خانوادگی است. همچنین او هم به این معتقد است که تعبیر خواب بشقاب می تواند نشانه از یافتن همسری لایق باشد.

تعبیر خواب بشقاب به روایت معبران

تعبیر خواب بشقاب کثیف

برخی از معبران معتقد هستند که دیدن اینگونه خواب ها اشاره ای از ضمیر ناخودآگاه شما به اتفاقاتی است که در دنیای بیرون از خواب برای شما اتفاق می افتد. شاید شما نیاز داشته باشید که فشار ها و استرس ها را جمع آوری کنید و رها شوید.

تعبیر خواب بشقاب غذا

اگر شما بشقابی پر از غذای تازه و خوب در خواب ببینید و ببینید که دور تا دور مجمعی بزرگ یا سفره ای پر برکت نشسته اید و غذا میل می کنید و در خواب احساس رضایت و خشنودی دارید، میشود خواب را به فال نیک گرفت و تعبیر خواب بشقاب غذا نشان دهنده نعمت، ثروت و روزی می باشد.

تعبیر خواب بشقاب شکسته

معمولا بشقاب شکسته در خواب به معنی روحیات و احساسات شما در بیداری است. دیدن یک بشقاب شکسته نشان دهنده این است که شما روحیات لطیف و انعطاف پذیری دارید که به راحتی قابل شکستن است.اگر در خواب ببینید کسی بشقاب شما را می شکند، طبق تعبیر خواب بشقاب شکسته نشان دهنده این است که احساسات شما از طرف دوستان دچار آزار و اذیت قرار می گیرد.

تعبیر خواب بشقاب شیشه ای

تعبیر خواب بشقاب شیشه ای به معنای رسیدن به حاجت است. مخصوصا اگر بشقاب بدون لک و تمیز باشد. اگر شما در خواب ببینید که بشقاب شیشه ای تمیزی دارید و درون آن غذا میل می کنید دیر یا زود به حاجت خود خواهید رسید. دوره های سختی رو به پایان می رود و عاقبت خوشی در انتظار شما خواهد بود.

تعبیر خواب بشقاب سفید

تعبیر خواب بشقاب سفید

دیدن بشقاب سفید در خواب به معنای این است که شما روح پاک و بزرگی دارید و تمایلات شما در زندگی بسیار بلند پروازانه و فکر شده می باشد. همچنین تعبیر خواب بشقاب سفید نشان دهنده ی تمایلات مثبت شما نیز می باشد. اما دیدن بشقاب سفید خالی می تواند نشان دادن خلا احساسی شما باشد. احساساتی که در دنیای واقعی شما را ممکن است آزار دهد در خواب به شکل بشقاب خالی نمایان شود.

تعبیر خواب بشقاب از دیدگاه غربی

اگر خانم جوانی در خواب بشقاب ببیند، نشان دهنده ی خوش شانسی در زندگی مالی و یافتن همسری ثروتمند است. اما تعبیر خواب بشقاب برای خانم های متاهل به معنی محکم شدن روابط و ارتباطات زوجین و گرمتر شدن کانون خانواده است.

تعبیر کنندگان دیگری بر این باور هستند که تعبیر خواب بشقاب نشان دهنده ی تمایلات اجتماعی و حرص و طمع شما در زندگی است. و دیدن یک بشقاب خالی، نشان دهنده ی خلا احساسی در زندگی بیداری شماست. شاید شما احساس کنید که کنار گذاشته شدید و بخواهید دوباره در بیداری موقعیت هایتان را بازبینی کنید.

به تعبیر ابن سیرین تعبیر خواب بشقاب به معنی معشوق می باشد. یا میتواند به معنی گذراندن شرایط سخت باشد. همچنین به عقیده ی او تعبیر خواب بشقاب میتواند نشان دهنده ثروت و مال و پول باشد. دیدن بشقاب در خواب برای خانم جوان نشان دهنده ی مردی شایسته در دایره اطرافیان اوست.

تعبیر خواب بشقاب از نظر معبران هندی

معبرانی بر این عقیده هستند که دیدن بشقاب در خواب نشان دهنده ی به روز شدن اتفاقات خوب است، شرایط مالی مناسب، خرید ملک و... . همچنین بعضی معتقد هستند که تعبیر خواب بشقاب شکسته به معنی قبول یا شرکت در کاری است که دیگری آن را قبول نکرده است. و سود دهی از جایی که فکرش را هم نمیکردید. اگر ببینید که بشقابی شکسته است، یا شما یا افرادی دیگر بشقاب را می شکنید، درآمد شما دو چندان می شود تا حدی که بتوانید مقداری از آن را پس انداز کنید.

همچنین تعبیر خواب شستن بشقاب نشان دهنده سود آور شدن چیزی است که جدید خریدید، مثل خانه ماشین یا ... و به معنی این است که ارزش ملک شما بیشتر می شود. همچنین اگر ببینید کسی بشقاب می شوید از طرف آن شخص یا اشخاصی از بستگان خود نصیحت می شنوید.

دیدن یک بشقاب کثیف به تعبیر معبران هندی میتواند نشان دهنده ی دست کشیدن از هر چیزی که دوست دارید یا دست کشیدن از فردی است که عاشق او هستید.اندازه ی بشقاب در خواب شما به معنی مقدار حقوق دریافتی شغل شماست. اگر بشقاب بزرگ ببینید به معنی این است که شما حقوق زیادی دریافت می کنید و اگر بشقاب کوچک ببینید حقوق کمی از شغل جدید نصیب شما می شود.

تعبیر خواب بشقاب با جنس فلزی

تعبیر خواب بشقاب فلزی

تعبیر خواب بشقاب فلزی گاهی نشانه این است که شما ناگهان عاشق می شوید و عشق خود را ستایش می کنید و برای رسیدن به خواسته خود نهایت تلاش خود را می کنید.

همچنین تعبیر خواب بشقاب شیشه ای یا کریستال در خواب به معنی این است که شما برای کاری اقدام می کنید که حقوق خوبی دارد، یا کسانی شما را مجبور به انجام کاری میکنند که موفق نخواهد بود. دیدن یک بشقاب سفید کرمی در خواب به معنای این است که شما به خوبی با تمایلات و غرایز خود روبرو می شوید و با آنها مبارزه می کنید.

تعبیر خواب بشقاب چوبی به معنای یک هدیه ی غیر منتظره است. و دیدن بشقاب پلاستیکی در خواب به معنی این است که به سفر کوتاه لذت بخشی می روید.به تعابیر دیگر دیدن بشقاب در خواب به معنی هدایت شدن به سمت یک زندگی راحت یا بالاتر رفتن فعالیت های اجتماعی می باشد.همچنین دیدن یک بشقاب براق در خواب نشان دهنده ی یک زندگی راحت و موفق برای فرد خواب بیننده می باشد.

دیدن خواب بشقاب کثیف ممکن است نشان دهنده بیماری برای شخص خواب بیننده یا پیام آور عذاب و بیماری برای اقوام یا خانواده می باشد. همچنین دیدن بشقابی پر از غذا را میتوان به فال نیک گرفت و پیام آور این است که خواب بیننده شانس خوبی دارد و زندگی خوبی را در پیش رو دارد.دیدن بشقاب خالی نشان دهنده ی این است که زندگی تحصیلی یا کاری فرد خواب بیننده ممکن است با مشکلات موقتی مواجه شود.

تعبیر خواب بشقاب شستن می تواند به وضوح نشان دهنده ی خوش شانسی برای شخص خواب بیننده باشد.دیدن یک بشقاب در خواب با طرح ها و نقش و نگار های ساده نشان دهنده ی زندگی ساده و معمولی خواب بیننده است، و نشان می دهد که شخص دچار مشکلات زیاد و بالا و پایین های زیادی در زندگی خود نمی شود و زندگی ساده و راحتی را پیش رو دارد. همچنین میتواند نشان دهنده ی سادگی و پاکی روحیات و شخصیت اصلی شخص نیز باشد.

تعبیر خواب شستن بشقاب ، تعبیر خواب بشقاب شیشه ای

دیدن اینکه شما در خواب بشقاب ها را روی میز می چینید یا به طور کلی بشقابی را در دست دارید، نشان دهنده ی این است که شکر گذار نعمت و لطف اطرافیان هستید. همچنین دیدن اینکه شما بشقابی را هدیه میگیرید یا بشقابی را به عنوان هدیه به کسی می دهید می تواند نشان دهنده ی این باشد که خوشحالی و شادی را با بقیه افراد تقسیم میکنید.

دیدن خواب بشقاب گرد و گود برای خانم ها نشان دهنده بارداری و بچه دار شدن می باشد.به تعبیر معبران هندی دیدن بشقاب در خواب به معنی مسائل و مشکلاتی است که شما در زندگی با آن مواجه می شوید. و میزان غذای موجود در بشقاب اشاره به میزان مشکلات و مسائلی است که در زندگی بیرون خواب به سراغ شما می آید و شما با آن مواجه می شوید.

به طور کلی تعبیر خواب بشقاب را با توجه به حالات روحی و زندگی بیداری خواب بیننده می توان تعبیر کرد و می توان گفت به طور کلی دیدن بشقاب در خواب را میتوان به فال نیک گرفت مگر اینکه احوالات شخص خواب بیننده در خواب یا در بیداری ناراحت و افسرده باشد. یا به دلایلی مشکلاتی را متحمل شده باشد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

20 نظر

  1. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم در خانه رو باز کردم همسایه یک ظرف میوه برامون میاره من از ظزفش خیلی تعجب کردم و خوشم اومد بیشتر شبیه ظرف تزیینی بود پیش خودم گفتم دستش نشکنه بعد میبینم در همچنان بازه وهمسایه اومده ظرف رو ببره که چون ظرف خالی رو جلو در گذاشتیم دسته اون شکسته از همسایه عذر خواهی میکنم و من و همسرم دسته ظرف رو با چسب میچسبانیم و من خیلی ناراحتم از این اتفاق میگم ای وای ظرف مثل اولش نشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده یافتن همسری شایسته و مهربان برای مجردان است

  2. Taraneh tegrabiTaraneh tegrabisays:

    سلام خواب دیدم یکی از دوستام یه سینی مسی زیبا که داخلش پر لیوان مسی وقندون وقوری مسی بود داشت وبعدش گفت من به ترانه نمی گم از این ظرف ها دارم چون ترانه ظر فاشو دزدیدند وبه خاطر همین ناراحت می شه و من هر چی تلا ش کردم برم ظرف بخرم ظرفها تموم شده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان اشاره به اتفاقات و امورات روزمره زندگیتان دارد

  3. Taraneh tegrabiTaraneh tegrabisays:

    سلام مامانم خواب دیدن که من یه جوراب شلواری مشکی نو پوشیده بودم ویه چادر نماز سفید سرم بود وحجابم کامل بود بعد مامانم بعد رفتیم خونه یه نفرکه خیلی پول دار بودن ویه پسر که تقریبا تو سن من بود داشتن و من داشتن خیلی سنگین و موقرانه باهاشون صحبت میکردم خاله ودختر خالشون هم همون جا بودن بعد من رفتم وظرفهاشون شستم مامانم گفت ترانه جان نباید میرفتی شاید خاله اش فکر بدی راجع بهت کنه ولی اصلا این طور نشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شرایط شرکت در یک مهمانی دوستانه برایتان مهیا شود

  4. vafavafasays:

    سلام خواب دیدم یک خانمی درخونمون زدوقتی دربازکردیم دیدم خیلی بشقاب سفید برامون اورده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در یک مهمانی دوستانه شرکت کنید

  5. فاطمه صادقیفاطمه صادقیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب میدیدم در داخل یک بشقاب نقره که شبیه کاسه هست آب ریختن ودست من وخاستگارم را داخل ان آب انداختن وما دستهایمان داخل آببود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اگر مجرد باشید میتواند نشان دهنده یافتن همسری لایق باشد

  6. aasays:

    سلام دم صبح خواب دیدم کسی( که در واقعیت به سفر رفته بود،) در خواب برام یه سری ظرف شیشه ای آورده. ازش پرسیدم برای دردی که الان دارم(در واقعیت مدتیه پا درد دارم) دارویی نیاوردی؟ گفت نه. ظروف شیشه ای که آورده بود پر حباب ریز بود. یه بشقاب شیشه ای چهار گوش هم بود که توش دو تا شیرینی با کمی پودر شیرینی بود. خانمی از پرسنل محل کارم می گفت این ظرفو بذار اینجا بمونه، من میدونم اینو نمیبری خونه. بعد دیدم یه بشقاب گرد شیشه ای تو اتاق محل کارم گذاشتن که پر از شیرینی های ریز بسسییار خوشمزه بود و در محل رفت و آمد عموم بود و همه میتونستن بردارن. من یه پاکت رو برداشتم و مغز گردوهای خرد شده رو روی ظرف شیرینی ریختم..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای مشکل پاتون به یه طب سنتی مطمئن برین احتمالا سودا غلبه کرده انشاالله بهبود پیدا می کنین

  7. unknownunknownsays:

    سلام ببخشید طولانیه من خواب دیدم که مهمان داریم و اونا رو نمیشناسم و مادرمم خونه نیست و پذیرایی با منه و نمیدونم چه غذایی داشتیم اما داشتم سفره ی پهن میکردم سفره کوچیک و سفید بود و بعد اینکه بشقاب ها رو انداختم قاشق و چنگال یا کم می اومد یا وقتی نگا میکردم خیلی کوچیک بودن و واسه غذا خوردن مناسب نبود با خودم گفتم اشکال نداره همینجوری بخورن بعد یکمی تاریک بود فضای خونه چون لامپ بالای سفره کار نمیکرد و به بابام گفتم عوضش کنه .باز دیدم قاشق و چنگالا خیلی کوچیکن با صدای بلند به خواهرم گفتم بزرگا رو بیاره و اونا هم زیادی بزرگ بودن .تو این مدت من خیلی معذب بودم پیش مهمونا که همشون بچه بودن و فقط یه مرد بزرگ باهاشون بود که خیلی باهاش چشم تو چشم میشدم و اون هم خیلی بهم خیره میموند . بعد یک دفعه ای دیدم به سفره ی خیلی بزرگتر پایین سفره ای که من گذاشتم هست که دور اون خیلی شلوغه و مامانم هم بود انگار سفره ش هم غذا داره ولی سر اون یکی سفره من و اون مرد و پدرم بودیم که بشقابا خالی بودن یکم رفتم پیش مامانم و بهش تکیه دادم بهد رفتم اشپزخونه باز اون مرد یه جوری عجیبی نگاه میکرد و من روسری سرم نبود و منو دید با خودم گفتم اشکال نداره همین چند لحظه بوده الان سر میکنم و رفتم ظرفارو بشورم که دو دختر اومدن انگار خواهرای اون مرد بودن و اصرار میکردن که کار نکنم ولی قبول نکردم .اشپزخونه هم قالی نداشت . بعد مهمونا مامانم میخواست بره بیرون و من نمیذاشتم میگفتم خطر داره تنهایی بری ولی به حرفم گوش نکرد و رفت وقتی برگشت رنگ مو خریده بود که صورتی بودم ولی من میگفتم رنگ موهای خودت که زرده خوشکلتره ولی این هم خوشکله .ببخشید طولانی شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مسافرتی براتون پیش میاد که خیر براتون بهمراه داره

  8. ManMansays:

    سلام من خواب دیدم با دختر داییم بودم و دوتا بشقاب دستمان بود و یادمه توی خواب از پدرم ترس داشتم که ببینه بشقاب هارو و من هم دنبال راهی بودم که به نحوی قایمش کنم بشقاب هارو و آخر هم رسیدم به کنج یک دستشویی که یک دیوار کوچیکی داشت و در اون و باز کردم اون جا گذاشتم و دختر داییم هم همراهم بود و اون هم کمکم کرد تو مخفی کردن بشقاب ها البته راهی که تو خواب دیدم مثل یک مکان فروشگاه مانندی بود و یک جایی بیرون از خونه بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در جایی برای حفظ منفعت شخصیتون تلاش می کنید

  9. کیاناکیاناsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم یه پسر مجرد که میشناسمش بهم یه سینی داد که دوتا ظرف سفید و بسیار زیبا داخلش بود و ازم خواست واسش چیزی ببرم که بخوره منم سینی رو ازش گرفتم به طرف آشپزخونه رفتم دیدم تمام ظروف ست این ظرفهای داخل سینی رو دارم که سفید و براق و بسیار زیبا هستن، تصمیم گرفتم همه اون ظروف رو جمع کنم و بسته بندی کنم چون با خودم میگفتم من قراره از اینجا برم پس باید همشونو جمع کنم و با خودم ببرم ممنون میشم تعبیرش کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر زیبایی های زندگی دلالت دارد

  10. علیعلیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم توی یک مجلس ختم بودم،اونجا با یه دختر خانم که اتفاقا توی دنیای واقعی می شناسمش،زیادی چشم نو چشم میشدیم،اونجا هم یه ظرف بشقاب غذا که توش یه میله فلزی بود دیدم.تعبیرش چی میتونه باشه؟

  11. سارا محمدیسارا محمدیsays:

    سلام من مجردم، دیشب خواب دیدم که یه دختر کوچولو دارم که خیلی زیباست و توی اتاق کلی ظرف چینی به رنگ بنفش روی هم چیده شده بود ودخترم یکی از ظرفارو شکست وگریه کرد ومن رفتم بغلش کردم و ارومش کردم تعبیر خوابم چیه؟

  12. حدیثحدیثsays:

    سلام من متأهل هستم دیشب خواب دیدم عموی من که فوت شده بود ۲۸دانه بشقاب رنگارنگ به من هدیه داد.یکیشون گوشش کمی ترک خوردگی داشت که من یجورایی تعمیرش کردم اما مثل اولش نشده بود .اینم بگم اطرافم مثل ابنکه داخل کلاس مدرسه بودم چون بشقابهارو روی نیمکتها چیدم و بعد دوباره جمعشون کردم. قصد ادامه تحصیل هم ندارم. ممنون میشم تعبیر کنید.تشکر از سایت خوبتون.یاحق

  13. الههالههsays:

    من مجرد هستم و خواب دیدم در یک خانه ی بزرگ و زیبا و تمیز هستم که همه جای خانه سفید هست و خانه متعلق به دختر خاله بود

  14. هستی اکبرنژادهستی اکبرنژادsays:

    درخواب دیدم درجایی که تردد جمعیت ان هم زنان بسیاری هستند که بنظرمیرسد راهروهای ورودی ویا خروجی حرم وزیارتگاهی باشدودرپله ها باینکه برویخ هست که قبلا باریده ومن ازدیگران حتی باداشتن 3بشقاب چینی سفید خالی خورش خوری وپلو خوری ویک خودکاربدست کیف وغیره راحتترازدیگران حرکت میکنم ومردی که خادم حرم بود مرادرجاییکه صعب العبور بود وقفل بردرش داشت باز کرد وکمکم مرد براحتی ومعجزه است عبور کردم

  15. Zhi zhiZhi zhisays:

    من خواب دیدم با پسرخاله دخترهاییم بعد ظرفای شکسته بودن بعد همه ظرفارو گذاشتم رفتیم اتاق .بازم یه ظرف از دوطرف شکسته سفید جلو روم بود نمیدونم چی داخلش بود اخر هرچی بود خوردمو نخوردم گذاشتمش کنار اومدم بیرون از اتاق.

  16. رویا رحیمیرویا رحیمیsays:

    سلام من ازدواج کردم و ۴تا بچه دارم خواب دیدم میرم سبزی بخرم خانمی که سبزی میفروخت به من ۶تا بشقاب کهنه استیل داد و متعجب شدم که چطور به تعداد اعضای خانواده ام بشقاب استیل داده ..

  17. رویا رحیمیرویا رحیمیsays:

    سلام من ازدواج کردم و ۴تا بچه دارم خواب دیدم میرم سبزی بخرم خانمی که سبزی میفروخت به من ۶تا بشقاب کهنه استیل داد و متعجب شدم که چطور به تعداد اعضای خانواده ام بشقاب استیل داده ..

  18. دهنویدهنویsays:

    سلام من عصر پنجشنبه خواب دیدم چندتا بشقاب به صورت عمودی با دو دست گرفته ام و از یک راه شیب دار بالا میرفتم و آفتاب به شدت مانع بالا رفتن میشد و به سختی قدم برمیداشتم و یک سایه کوه هم کنارم بود سعی میکردم از سایه برم ممنون میشم در تعبیر این خواب راهنمایی کنید

  19. مریممریمsays:

    سلام مادربزرگ من چند وقتی است فوت کردن ....زن دایی من خواب دیدن که من به همراه دوتا بچه هام ومادرم به خانه مادربزرگم که حال خوبی نداشته رفتیم درآنجا آش خوردیم وظرف هایمان رو نشستیم ورفتیم وخاله ام به خانه مادربزرگم رفته وبسیار مادربزرگم را دعوا کرده که چرا ما به آنجا رفته ایم وآش خوردیم وظرف هایش را نسشتیم ..‌‌ودر عالم خواب مادربزرگم بسیار مریض بوده

  20. مریممریمsays:

    سلام مادربزرگ من چند وقتی است فوت کردن ....زن دایی من خواب دیدن که من به همراه دوتا بچه هام ومادرم به خانه مادربزرگم که حال خوبی نداشته رفتیم درآنجا آش خوردیم وظرف هایمان رو نشستیم ورفتیم وخاله ام به خانه مادربزرگم رفته وبسیار مادربزرگم را دعوا کرده که چرا ما به آنجا رفته ایم وآش خوردیم وظرف هایش را نسشتیم ..‌‌ودر عالم خواب مادربزرگم بسیار مریض بوده