تعبیر خواب دوجنسه بودن نشانه سردرگمی است!

تعبیر خواب دوجنسه بودن گاهی اوقات می تواند محتوای جنسی داشته و گاهی نیز کاملا غیرمرتبط به تمایلات و موضوعات جنسی می باشد. این خواب نشانگر دوراهی و یا سردرگمی در انتخاب نیز ممکن است باشد. تمایلات جنسی سرکوب شده بخش دیگری از تعبیر این رویا است.

تعبیر خواب دوجنسه بودن شاید در ابتدا عجیب به نظر برسد و یا شما به عنوان بیننده رویا این احساس را داشته باشید که این خواب فقط برای شما بوده است، این در حالیست که بسیاری از افراد در طول عمر خود حداقل یکبار چنین رویایی را تجربه می کنند. تعبیر خواب دوجنسه بودن احتمالا به مسائل و مشکلات جنسی شما اشاره دارد که نیاز به برطرف شدن سریع آن ها دارید. اما در صورتی که شما در زندگی واقعی فردی با تمایلات دوجنسه بودن نیستید اما در رویا چنین حالتی را تجربه می کنید، بدین معناست شما احتمالا تمایلات سرکوب شده جنسی دارید که بایستی ابراز شوند و شما یا شرایط لازم برای ابراز آن ها و یا اعتماد بنفس کافی ندارید. تعبیر خواب دوجنسه بودن و یا تجربه این حالت در رویا لزوما به این معنا نیست که شما در زندگی واقعی نیز فردی دوجنسه هستید. بنابراین بهتر است بدون قضاوت های شخصی، همراه ما باشید تا جزئیات بیشتر این رویا و معنای آن ها در علم تعبیر خواب را جستجو کنیم.

تعبیر خواب دوجنسه بودن

تعبیر خواب دوجنسه بودن می تواند شامل رویاهایی با محتوای زیر باشد:

- بوسیدن شخصی که همجنس شما است.

- قرار عاشقانه داشتن با شخصی همجنس خودتان.

- دیدن فردی دوجنسه در رویا.

- عاشق شخصی باشید که دوجنسه است.

- روابط جنسی داشتن با فردی همجنس خودتان.

- تجربه برانگیختگی جنسی هنگام روبرو شدن با فردی همجنس خودتان.

- نسبت به فردی هم جنس خودتان احساس کشش داشته و یا او را جذاب و سکسی ببینید.

- تجربه همجنسگرایی با فردی کاملا غریبه که او را نمیشناسید.

- از احساس خود نسبت به یک فرد همجنس سردرگم و یا پشیمان باشید.

- به همسر یا پارتنر خود با یک فرد هم جنس خیانت کنید.

اتفاقات خوبی در پی تعبیر خواب دوجنسه بودن در راه است، اگر:

- در خواب به طور آشکار دوجنس گرا باشید؛ نشان می دهد که شما نیروی خود را برای فتح قله های موفقیت در زندگی جمع کرده اید.

- در خواب یک ارگاسم کامل را با فردی همجنس خودتان تجربه کنید؛ به معنای رهایی و یا آزادی از چیزی یا شرایطی که شما را آزار می داد.

- دیدن یک شریک جنسی همجنس در رویا که این فرد در بیداری نیز دوست شما است؛ نشاندهنده تقویت رابطه شما و محکم تر شدن ارتباطات دوستانه است.

- اگر احساس کلی شما در رویا مثبت باشد؛ می توان تجربیات و رویدادهای خوبی را انتظار داشت.

تعبیر خواب دوجنسه بودن مرد

تعبیر خواب دوجنسه بودن می تواند هم پتانسیل جنسی مردانه و یا زنانه را نشان می دهد. اما دیدن همجنسگرایی مردانه در رویا عموما مثبت و خوب است. تعبیر خواب دوجنسه بودن برای مردان در رویا( در شرایطی که فرد در بیداری این تمایلات را نداشته باشد) نشان دهنده خود کنترلی از نوع درونی و بیرونی فرد است. البته گاهی اوقات این کنترل می تواند بیش از حد مجاز بوده و آزادی فرد در زندگی را تحت تاثیر قرار دهد. البته ماهیت رویاهای جنسی بیشتر به فقدان و یا تمایلات سرکوب شده مربوط می شود.

بنابراین برای شما نیز ممکن است چنین خوابی یادآور سرکوب های گذشته و یا نیازهای کنونی است که پاسخ درستی دریافت نمی کند. به نظر می رسد این رویا برای مردان زمانی اتفاق می افتد که آن ها یک میل جنسی ذاتی همراه خود داشته و همواره قادر به ابراز و بیان آن نیستند. تعبیر خواب دوجنسه بودن مرد می تواند با حس تنهایی و یا گرفتار شدن در دام اندیشه های جنسی همراه باشد.

تعبیر خواب دوجنسه بودن زن

تعبیر خواب دوجنسه بودن زن

تعبیر خواب دوجنسه بودن زن می تواند نشانه ای از فقدان اعتمادبنفس در روابط عاشقانه و یا جنسی باشد. اگر زنی که در زندگی بیداری چنین تمایلات جنسی ندارد اما در رویا دوجنسه بودن را تجربه می کند احتمالا معتقد است که عدالت میان زنان و مردان در اجتماع برقرار نشده است. همچنین این فرد ممکن است در رابطه ای قرار داشته باشد که فکر می کند شخص مقابل از بودن با او لذت نمی برد و یا او را نادیده می گیرد. اگر فردی در رویا توسط شخص همجنس خود برانگیخته شود، بدین معناست که نیرویی برای بدست گرفتن کنترل زندگی وی پافشاری می کند و بیننده رویا بایستی تلاش زیادی به خرج دهد تا بتواند دوباره شرایط را به حالت عادی بازگردانده و یا با این نیروی مزاحم مقابله کند.

تعبیر خواب دوجنسه بودن برای افراد همجنسگرا

تعبیر خواب دوجنسه بودن برای افراد همجنسگرا لزوما به معنای یک مشکل در روابط جنسی یا پیامدهای جنسی نیست. در اصل رویاهای جنسی همیشه پیامد و یا تفسیرهای جنسی ندارند. برخی مواقع آن ها نشان دهنده قدرت، کنترل، هویت و یا سایر موضوعات غیرجنسی زندگی صحبت می کنند. تعبیر این رویا مانند سایر انواع آن ها بسیار شخصی نگر بوده و کلی سازی درباره آن دشوار است. به عنوان مثال چنین خوابی ممکن است نشانه دوست داشتن خود یا فردی دیگر باشد.

اگر فردی همجنسگرا چنین رویایی داشته و فرد مقابل رابطه او، شخصی آشنا باشد می توان به نگرش های بیننده رویا نسبت به این تمایلات جنسی اشاره کرد که برای او احتمالا بسیار خوشایند و قابل قبول است. اگر در رویا یک رابطه جنسی سه نفره را تجربه کنید به معنای ناتوانی شما در ایستادن به پای عقاید و باورها است. احتمالا خیلی زود موضع خود را در زندگی بیداری تغییر می دهید و این موضوع نمی تواند خیلی جالب و یا خوشایند باشد.

احساسات و سناریوهای مربوط به تعبیر خواب دوجنسه بودن

جذابیت، برانگیختگی جنسی، تمایلات سرکوب شده، سردرگمی در انتخاب، کنجکاوی زیاد، هیجان، صمیمیت، نیاز به عشق، شور و لذت جنسی، وسوسه های نامطلوب، کاهش اعتمادبنفس، دوراهی های زندگی

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...