مجموعه متن های زیبا درباره ی خستگی از روزگار

در این مطلب از توپ تاپ ، گلچینی از متن های کوتاه ، تک خطی و یا چند خطی غمگین درباره ی خستگی از روزگار تهیه دیده شده است که گزینه ی بسیار خوبی برای اشتراک در شبکه های اجتماعی می باشد ، جملات و یا تکست های مختلفی با موضوع خسته شدن از روزگار مورد استفاده ی خیلی از کاربران در فضای مجازی میباشد بنابراین سعی شده است تا از بهترین و خاص ترین متون برای تهیه این پست استفاده شود ، دعوت میکنیم تا در ادامه همراه باشید.


من به هیچ کس اعتماد نمی کنم. کسی نیست که به او اعتماد کنم و هرچه بیشتر به کسی اهمیت می دهم ، مطمئن تر هستم که خسته می شوم.از این روزگار این چنینی خسته شده ام.


خسته ام از این دیار مهنت بار از این اندوه بی پایان از این روزگار خسته ام.دیگر تحمل ندارم، پاهایم سست شده و دیوار دلم ریخته است.


خسته ، خسته از هیچ چیز ، خسته از همه چیز ، از وزن جهانی که او هرگز انتخاب نکرده بود تحمل کند ، خسته شده است. "


"من خواب زیادی میدیدم. من از خواب دیدن خسته ام اما نه شای هنوز خسته نشده ام. هیچ کس از خواب دیدن خسته نمی شود ، زیرا خواب دیدن گاهی باعث فراموش کردن است و فراموش کردن بر ما سنگین نیست ، این خواب بی خوابی است که در طول آن بیدار می شویم. در رویاها به همه چیز خواهم رسید "


" پیر هستم. پیری مرا خسته کرده است ، اما من هنوز زندگی را در قلبم احساس می کنم. در واقع خوب حفظ شده است! چرا که احساس می کنم هنوز هم زنده هستم اما خسته ، مثل کره ای که بیش از حد با نان خرد شده است. این گونه زندگی کردن شاید درست نیست ، نیاز به تغییر یا چیز دیگری دارم. "

متن های خستگی از روزگار

انسان، یک عمر طول می کشد تا بمیرد

در غروب خورشید، اما

هیچ وقت خسته نخواهد شد


"من باید خوشحال باشم ، اما در عوض هیچ چیز را احساس نمی کنم. این روزها هیچ چیز زیادی احساس نمی کنم. من چندین بار گریه کردم ، اما بیشتر تهی هستم ، انگار هرچه احساس می کنم احساس صدمه دیدن است و می خندم و می خندم و عشق با جراحی برداشته شده است ، مرا رها کرده است مثل پوسته. "و از این روزگار بی عشقی خسته شده ام.


"من قوی هستم ، اما من خسته ام ، خسته و قوی در کنار هم سخت تنیده شده اند ، همیشه کارهای صحیح انجام می دهم تا بتوانم زندگی کنم."


"شما احساس خوبی دارید ، و پس از آن ، وقتی بدن شما نتواند بجنگد ، دیگر حس خوبی نخواهید داشت و احساس خستگی وارد وجودتان می شود.

"چه چیزی می خواهید؟"

"لحظه ای از آرامش و آرامش" ، او با شستن معابد ، به مجسمه ها ضربه زد.

مکث کردم "از چی؟"

او پوست پررنگ خود را ماساژ داد و باعث شد گوشه های چشمانش از بالا و پایین و بیرون و داخل آن آویزان شود. "از این آشفتگی."

من دورتر روی پالت یونجه نشسته ام. من هرگز او را چنان صادق ندیده بودم.

وی ادامه داد: "این عوضی لعنتی مرا خزنده می کند" ، وادامه داد و دستان خود را از بر روی مجسمه قرار داد تا سرش را به دیوار تکیه دهد و گفت دیگر تحمل دنیا را ندارم.از این دنیا خسته شده ام.

متن خسته ام روزگار

"از آنجا که من خسته و تنها هستم ، و شما تنها فردی هستید که می توانم بدون اینکه خودم را در معرض خطر قرار دهم با او صحبت کنم." پروردگارا مرا از این همه خستگی نجات بده.


اگر می خواهید به من توهین کنید می توانید ترکم کنید و بار خستگی عشق را بر دوش من قرار دهید.


چقدر در خستگی روزگار دوش گرفتم و هنوز باز کثیف هستم.دلم دیگر آرامش را به چشم نخواهد دید، خسته، خسته هستم.


"من خیلی خسته ام. من نمی دانم که آیا می توانم از گذشته استفاده کنم یا نه؟ در اکنونم خسته شده ام و نمی دانم آینده چقدر شبیه گذشته و حال است.


"چیز سنگین تاریخ ساز گذشته وجود داشت. من مطمئن نبودم که آن را در خود داشته باشم تا به عقب نگاه کنم. در گذشته چیزی جز خستگی ام نیست."


من از لبخند زدن ، صحبت کردن ، کنار گذاشتن ، معاشرت کردن و تا کنون از هر موجود بودن ، به وزن سکوت های فانی احتیاج دارم تا به درون خودم برسم. " و از این خستگی رهایی یابم.

متن خسته از روزگار

"من از احساس اینکه دیوانه شده ام احساس خستگی می کنم.


من از زندگی خسته شده ام دلم می خواهد ستاره ها را در چشمانت ببینم. "


"من می خواهم از تو مراقبت کنم ، اما

وقتی به تو نگاه می کنم ، احساس می کنم خسته شده ام.


با دوش گرفتن. هر اثری از دیروز را بشویید. از بوها از پوست کثیف خسته شده اید. لباس بپوش. قهوه ، پنجره ها را باز کنید ، آفتاب می درخشد. فنجان را با دو دست نگه دارید و متوجه شوید که احساس گرما  را حس می کنید. شما هنوز احساس گرما می کنید. حالا بنشینید و بعد سر کار بروید. و خستگی روزگار را به دست باد بسپارید.


وسط روز از صندلی خود بلند شوید. کفش های خود را بپوشید و در خیابان های باز اطراف مردم قدم بزنید. توجه کنید که چگونه همه آنها قدم می زنند ، با عجله یا به آرامی. با لبخند ، خندیدن یا چشمان مستقیم به جلو ، عجله دارند که به هر کجا که می روند  زودتر برسند بیشترشان از روزگارشان خسته اند و گاهی خود را در لابلای جمعیت همدیگر می خواهند گم کنند.

خسته روزگارم

تا زمانی که چشمان شما خسته و سر سنگین است کار کنید و حتی پس از آن کار خود را ادامه دهید. و خستگی را از بین ببرید. سپس دوش بگیرید ، روز را بشویید. یک لیوان آب بنوشید. اتاق را تاریک کنید. دراز بکشید و چشمان خود را ببندید. به سکوت توجه کنید. به قلب خود توجه کنید. هنوز ضرب و شتم. هنوز در حال جنگیدن. پس از همه شما آن را ساخته اید. شما آن را ساختید ، یک روز دیگر. و شما می توانید خوب کار می کنید. و خستگی روزگار را دم در منزلتان جا بگذارید و ادامه دهید.


همینطور که از بیرون به آب نگاه کردم ، فهمیدم که جایی برای رفتن وجود ندارد ، جایی برای من باقی نمانده است. و من فقط مجبور شدم در اینجا بمانم ، با این حقیقت وحشتناک روبرو شدم. احساس کردم هر چه بیشتر اشک بریزم بهتر است ، چقدر خسته ام ، خستگی که هیچ ارتباطی با ساعت نداشت. من از فرار از این حالت خسته شده ام ، از گفتن مردم خسته شده ام ، از صحبت نکردن در مورد آن خسته شده ام ، و از وانمود کردن چیزها خسته ام وقتی که همه چیز، شبیه خواب بود.


"شما باید به اندازه کافی قوی باشید که بدون خسته شدن اعتصاب کنید ، اعتصاب کنید و اعتصاب کنید. اولین درس این است که خود را قوی کنید. "


من از خودم خسته و عصبانی هستم. برای اینکه گذاشتم خودم کوچکتر و کوچکتر شوم و این امید را داشته باشم که او بیشتر به من توجه کند. اما اگر کوچکتر شوید ، چگونه می تواند به شما توجه کند؟ "


ممکن است بعضی اوقات در ذهنم گیج باشم اما این چیزی نیست که شما باید درباره آن صحبت کنید. قبل از اینکه بتوانید صحبت کنید باید همه چیز را به ترتیب تنظیم کنید و من فقط اجازه می دادم ذهن مرا بچرخاند و درگیر خود کند، از این همه فکر کردن خسته شدم. دلم می خواهد آزاد شوم و رها از زندگی تکراری.

گلچینی از متن های زیبا با موضوع خسته شدن از این روزگار

"بحرانی ترین زمان در هر نبرد که من دیگر خسته نمی شوم ، آن زمان است که من دیگر به هیچ کس و هیچ چیز اهمیت نمی دهم."


"من شعر تمام شده نیستم ، و من آهنگی نیستم که مرا به آن تبدیل کرده ای. من یک انسان جدا شده و در دنیایی هستم که دائماً سعی می کند مرا کنار بگذارد ، و شما که نامه ها و ایمیل ها و هدایای زیبا برای من ارسال می کنید حتی اگر مرا دیدید در خیابان هایی که در آن زندگی می کنم ، مرا نمی شناسید.


 فردا

زیرا من شعر نیستم

من خسته و فرسوده ام و چشمی که می بینید نقاشی یا الهام بخش نخواهد بود

اما خالی و خسته

از نوشیدن زیاد

همواره

و من زندگی مهمانی شما نیستم که آواز می خواند و سخنان پرشکوه ای برای گفتن دارد

زیرا من زیاد صحبت نمی کنم، اصلاً

و صدای من نشاط آور و ناپایدار از زندگی ناسالم و خواب زیاد نیست و من فقط هنگام خواندن از آن استفاده می کنم و همیشه زیاد می خوانم

یا اصلاً نیستم

مردم دور هم هستند زیرا انتظار شعر و سمفونی را دارند و من اینگونه نیستم

یک شعر، اما یک جادوگر، در بهترین حالت شاید من باشم.

جملات کوتاه با مضمون خسته ام از روزگار

جانی من را متهم به تعقیب می کند. او با اشک عصبانی می شود و می پرسد آیا دلیل پیر شدن چیست او هر روز چشمگیر تر می شود - در حالی که من هنوز ایستاده ام. آرامش را اینجا ترجیح می دهم. من از زمین خسته ام. از این مردم. من از گرفتار شدن در گرفتگی زندگی آنها خسته شده ام.


انسانی به عقب نگاه کرد و با چرخاندن سرش ، به ساختمان های قهوه ای تاریک پروژه هایی که برای بلوک های دراز کشیده بودند ، نگاه کرد. چیزی درون او غرق در چشمانش برق زد  و ناگهان احساس شکست کرد، و خستگی را پذیرفت.


او با ناراحتی در صندلی خود جابجا شد. در یک سال گذشته ، شروع به تجربه این لحظه های پوچی ناامیدی کرده بود ، گویی که هیچ چیز برایش مهم نبود ، هرگز چیزی تغییر نمی کرد ، چیز جدیدی وجود نداشت. و او می تواند زندگی خود را در حال کشش مثل قبل ببیند - یک روز بی پایان طولانی بعد از روز دیگر ، که در آن هر روز اساساً یکسان بود.


ماری ، راهپیمایی می کرد و تمام اتفاقاتی که برای او رخ می داد این بود که او پیرتر و کوچکتر می شود و روزی او بزرگتر از یک نقطه نخواهد بود و سپس به سادگی از بین می رود. پوف! مثل برگ کوچکی که زیر ذره بین در آفتاب سوزانده شده است. این احساسات برای او تکان دهنده بودند ، زیرا او قبلاً هرگز فرسودگی جهانی را تجربه نکرده بود.


یک انسان در تمام زندگی تلاش می کند و تلاش خود را برای تبدیل شدن به چیزی که خود او بود - موجودی بوجود آمده بود و سپس ، یک روز صبح ، او را گرفتار کرد و او از خواب بیدار شده بود و فهمید که در جهان زندگی می کند. او به مقصد خود رسیده بود و هر آنچه را که در آن کار کرده بود سخت بود: یک حرفه ای خیره کننده ، یک شوهر دوست داشتنی (خوب ، بهترین )که به او احترام می گذارد و یک دختر یازده ساله زیبا که او را دوست داشت. انسان هیجان زده شد. اما در عوض ، او احساس خستگی کرد. زیرا همه چیزها متعلق به شخص دیگری بود.

متن + عکس نوشته در مورد خستگی از روزگار

از احساس مثل دراکولا بودن خسته شدم. می خواستم نور روز را ببینم ، و نه فقط ساعت شش صبح. "


 "من می خواهم که خصومت ها را متوقف کنید ، نه به این دلیل که شما برای جنگیدن بیش از حد خسته هستید ، بلکه به این دلیل که جنگ در اصل بد است.


"حماقت بی صدا می خوابد ، در حالی که دانش با هر ساعت تفکر می چرخد ​​و طلوع آفتاب جوابها را می طلبد ، پس دیگر از این روزگار پر از پاسخ های جذاب خسته نباش.


"گاهی اوقات فرسودگی نتیجه ای نیست که بیش از حد وقت صرف چیزی شود ، بلکه بدانید که در جای خود ، دیگر هیچ وقت برای چیز دیگری صرف نمی شود. و خستگی رخ می دهد.


من خسته و بیمار از جنگ هستم. جلال آن همه مهتاب کشته شده. فقط کسانی هستند که شلیک نکرده اند و فریادها و ناله های زخمی ها را نشنیده اند که با صدای بلند برای خون ، انتقام جویی ، بی حرمتی گریه می کنند. جنگ جهنم است و از روزگار تو را خسته و درمانده می کند.


درک این مسئله بسیار مهم است که هر وقت ناراحت می شوید ، انرژی عاطفی شما را تخلیه می کند. از دست دادن خونسردی شما را خسته می کند. عصبانی شدن و دیگر خستگی شما را افسرده خواهد کرد.

خستم ، متن خستگی از دنیا

آه، من بسیار خسته ام ، گرچه اشک دیگر جاری نمی شود. چشمانم از گریه خسته شده است ، قلب من بیمار است. این بازگشت بسیار طولانی بوده است. همه چیز برای من خیلی تاریک بود. اما من اکنون ایمان دارم ، و این باعث می شود همه چیز برایم خسته کننده نباشد. من مدت طولانی از خدا عصبانی بودم چون از خودم ناراضی بودم. من یاد نگرفته ام که بین خدا و پدر و مادرم تفاوت قائل شوم. اما اکنون صلح وجود دارد. در پایان ، من بیمار و خسته می شوم و کسی جز خدا را ندارم.


من از کار خسته نمی شوم زیرا نمی توانید از چیزی که دوست دارید لذت ببرید و خسته شوید! اما با گفتن این مطلب ، من آرزو می کنم چهار تا پنج روز یا حداقل سه روز استراحت داشته باشم ، تلفن همراه خود را خاموش کنید و کاری را که می خواهید انجام دهید.


بی احترامی خسته کننده است. سایه قدیمی است. نوشیدن «چای» زیبا نیست. اما دوست داشتن ، حمایت ، دادن ، سپاسگزاری و زنده ماندن همانند نوری است در زندگی.


تو را سپاس که خستگی روزگار را به جان خریدی و دلت دریا شد و در این غمگینی محنت بار هزار بار برخواستی و به زندگی دوباره ات آری گفتی.


خسته از بی ملایمتی ها و ناعدالتی های روزگار و از تمامی آنچه زندگی باری بر دوشم نهاده خسته ام. به کدامین راه پناه ببرم که کسی باشد تا نگاه دوباره ام را روشن کند.


مرد، مرگ را ترجیح داد به جای خستگی از حرف ها، از تهمت ها و از نا عدالتی ها و بالهایش را باز کرد تا بتواند در دنیایی جدید نفس های زیباتری را بکشد و در پایان لبخند زد.


وارد بزرگسالی شدم و دیدم میانسالی چقدر جوانتر بودم و احساس خستگی سالها را بدوش کشیدم تا پیر شوم.

متن های غمگین خستگی از روزگار

خسته نباش از روزگاری که با همه یک برخورد را دارد و همه را محک می زند، خستگی را با استراحتی کوتاه از بین ببر و شاد زندگی کن تا بتوانی بیشتر زنده بمانی.


مرا خستگی روزگار از پای درآورد وگرنه شیری در بیشه ای سهمگین بودم که غرشم سالها بر جای می ماند ولی از پس این روزگار بی تلاطم و اندوهگین برنیامدم.


بگذار در خستگی هایت خداوند وارد شود، بگذار نورش را پخش کند و تو را به رقص درآورد.


خستگی هایت را به قایق پر تلاطم دریاها بسپار و بگذار موجش قایق را به ساحلی آرام و دوست داشتنی ببرد.


چراغ راهنمای زندگیت را روشن کن و به دنبال نور سبز باش و خستگی هایت را در ترافیک شهری به جای بگذار و وارد خانه ات شو.


خسته شدم و دلم می خواهد تو مرا از این مکان های خسته کننده ببری و دستم را بگیری تا به آرامش برسیم.


خستگی از روزگار حسی است که بسیاری از افراد همیشه همراه خود دارند. نرسیدن به عشق و نرسیدن به آنچه می خواهد انسان را می شکند و روزگار گاهی سر فرود می آورد و با او همراه می شود و گاهی با تکبر و غرور به او نگاهی می اندازد و می گوید بیا، خسته شو و دیگر زندگی از زمان خستگی بی معنی خواهد شد.


تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...