تعبیر خواب عدد و ارقام

تعبیر خواب عدد و ارقام اهمیت زیادی دارد و می توان گفت هر فردی به دانستن آن نیاز دارد. اعداد نقش مهمی در رویاهای افراد دارند. هر عدد معنای نمادین و قدرت معنوی بالایی در خواب های ما عهده دار است. تعبیر خواب عدد و ارقام می تواند نشان دهنده مراحل رشد معنوی و انرژی های آرکتایپ های مختلف باشد. اعداد منعکس کننده شرایط و چگونگی زندگی شما در بیداری هستند. البته گاهی اوقات ممکن است اعداد در رویا به طور مستقیم ظاهر نشوند بلکه تعداد کارکترها، اشیا و یا دفعات انجام یک عمل ارائه کننده آن ها در خواب باشد. برای دانستن معنای ارقام در رویاها همراه ما باشید.

صفر در تعبیر خواب عدد و ارقام

صفر در تعبیر خواب عدد و ارقام فلسفه به خصوصی دارد. از آنجایی که این عدد توسط یک دایره توخالی نمایش داده می شود، معنای آن در رویا ممکن است پوچی، موفقیت بی ارزش و یا نمادی از تحقق و ابدیت باشد. همچنین صفر در تعبیر خواب اعداد و ارقام نشان دهنده دلتنگی برای گذشته است. در واقع صفر زمانی در رویاهای ما نمود پیدا می کند که نمی توانیم رابطه قبلی خود را فراموش کرده و وارد رابطه جدید شویم. بدین ترتیب تا زمانی که از خاطرات گذشته خود خلاص نشده اید نمی توانید آینده بهتری بسازید. ما برخی معبرین نیز اعتقاد دارند که دیدن عدد صفر در خواب به شما نشان می دهد که بایستی از پتانسیل نامحدود خود استفاده کنید و در این حالت ممکن است بتوانید در زمینه خاصی به یک استعداد برتر تبدیل شوید.

یک در تعبیر خواب عدد و ارقام

یک در تعبیر خواب عدد و ارقام اغلب نشانه نقطه شروع است. دیدن عدد یک در رویاهای شما نشان می دهد که به زودی شروعی جدید در محل کار و یا روابط عاشقانه خود خواهید داشت. علاوه بر این می توان امیدوار بود مشکلی که مدتی طولانی است شما را آزار می دهد به زودی حل شود.

دو در تعبیر خواب عدد و ارقام

دو در تعبیر خواب عدد و ارقام به معنای ارتباط است. نشان دادن عدد دو توسط انگشتان دست در رویا بدان معناست که شما فردی اجتماعی هستید و می توانید به سادگی با دیگران روابط طولانی مدت برقرار کنید. همچنین رقم دو در تعبیر خواب عدد و ارقام بیانگر رابطه ای شاد و شیرین است که هم اکنون با پارتنر خود تجربه می کنید و یا به زودی وارد چنین رابطه ای خواهید شد.

سه در تعبیر خواب عدد و ارقام

سه در تعبیر خواب عدد و ارقام نشان دهنده نگاهی منفی و بدبینانه به آینده حرفه ای و شغلی و همچنین پیشامدهایی است که ممکن است در آینده تجربه کنید. اگر به هر شکلی عدد سه را در رویای خود دیده و یا درباره آن صحبتی کرده باشید، بهتر است پس از بیدار شدن نسبت به نگرش خود تامل بیشتری نمایید.

چهار در تعبیر خواب عدد و ارقام

چهار در تعبیر خواب عدد و ارقام متاسفانه بیانگر مشکلاتی است که احتمالا در آینده با آن ها روبرو خواهید شد. این رویا شما را متوجه می سازد که پس از برخورد با چنین مشکلاتی یقینا نیاز به استراحت و ریکاوری خواهید داشت!

پنج در تعبیر خواب عدد و ارقام

پنج در تعبیر خواب عدد و ارقام حاکی از داشتن زندگی پایدار و صلح آمیز است. که البته داشتن چنین زندگی ممکن است کمی شما را دلزده و خسته سازد. بنابراین می توانید با ایجاد تغییراتی جدید، شرایط بر وفق مراد خود تغییر دهید.

شش در تعبیر خواب عدد و ارقام

شش در تعبیر خواب عدد و ارقام به تمایل شما برای برقراری رابطه با جنس مخالف اشاره دارد. اشتیاق و تمایل غریزی که یک فرد از زمان تولد در خود احساس می کند در پیام این رویا نهفته است.

هفت در تعبیر خواب عدد و ارقام

هفت در تعبیر خواب عدد و ارقام نشانه رمز و راز است. همچنین خلاقیت جزو اصلی ترین بخش های این عدد در رویا می باشد. شما می توانید پس از دیدن این رویا در فعالیت های هنری جدید شرکت کنید چرا که احتمال موفقیت شما در این حرفه افزایش یافته است.

هشت در تعبیر خواب عدد و ارقام

هشت در تعبیر خواب عدد و ارقام نمادی از صداقت، بی انتها بودن و ابدیت یک موضوع در زندگی شما است. علاوه بر این عدد هشت می تواند نشانگر نعمت روزافزون و موفقیت نیز باشد.

نه در تعبیر خواب عدد و ارقام

نه در تعبیر خواب عدد و ارقام به تغییرات چشمگیر در محیط زندگی و پیرامون شما اشاره دارد. این تغییرات اغلب مثبت هستند که از جمله آن ها می توان به پایان روزهای سخت و کارهای دشوار اشاره کرد.

صد در تعبیر خواب عدد و ارقام

صد در تعبیر خواب عدد و ارقام بر کمال دلالت دارد. ظهور این عدد به هر شکلی در رویای شما، بدان معناست که شما فردی کمال گرا هستید و برای شروع هرکاری بیشترین انرژی خود را صرف می کنید.

تکرار عدد 6 و 7 در تعبیر خواب عدد و ارقام

تکرار عدد 6 و 7 در تعبیر خواب عدد و ارقام مانند دیدن 666 در رویا به شیطان و افکار بد و منفی و کارهای ناپسند مربوط می شود. شنیدن یا دیدن این رقم در خواب ممکن است نشان دهنده فعالیت های غیرقانونی و یا انجام کارهای گناه در زندگی بیداری باشد. این در حالیست که عدد 777 نشانه ای خوش شانسی و رویدادهای خوب است. آینده طبق خواسته شما رقم خواهد خود. در برخی از منابع تعبیر خواب نیز عدد 7 به رقم خدایی تشبیه شده است که دیدن آن در رویا به معنای غلبه بر شیطان است.

خلاصه ی مطلب :

اعداد چه به صورت مستقیم و چه به شکل نمادین در رویاهای ما ظاهر شوند دربرگیرنده معناهای بسیاری هستند که می تواند برای بیننده خواب جالب و البته حائز اهمیت باشد. حتی تکرار و ترکیب اعداد نیز در تعبیر خواب عدد و ارقام اهمیت بالایی دارد.

تهیه کننده : توپ تاپ

45 نظر

  1. محمد کاظمیمحمد کاظمیsays:

    با سلام واحترام در خواب دیدم در دانشگاه هستم و استاد نمره یازده به من دادو من به نمره یازده زیاد نگاه کردم ضمنا پنج سال پیش فارغ التحصیل شدم .با سپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کسب تجربه های جدید است

  2. الهامالهامsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم عدد چهل و پنج انتخاب کردم ،،خیلی ممنونم از تعبیر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که به زودی شروعی جدید در کار یا رابطه ای عاشقانه خواهید داشت

  3. سحر نسبسحر نسبsays:

    سلام خواب میدیدم که اول با مادرم برای خرید جهاز یه دختر ناشناس که نمیدیدمش میخوایم بریم و من دارم مادرم رو سرزنش میکنم که تقصیر تو بوده که نداشتن غرور رو به من یاد ندادی که من با همسرم قهر کردم.بعد با همسرم که تو واقعیت قهر هستیم و مادرم میخوایم جایی بریم که همسرم داره با ماشین رد میشه و من دستم رو با سه انگشتم نشون میدم و انگار برای ساعت ۳ باهاش قرار میذارم و اونم سرشو به نشانه قبول کردن تکون میده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که به زودی شروعی جدید در کار یا رابطه ای عاشقانه خواهید داشت

  4. مژگانمژگانsays:

    سلام دیشب خواب وحشتناکی دیدم ی موجود خبیث داره بهم میگ ی سری اعداد بگو ک اخرش گفت بگو ۹۱۴ من گفتم وانقد ترسیده بودم که گفتن این عدد رو تو بیداری گفتم و از خواب پریدم یعنی از شدت ترس دیدم دارم میگم ۹۱۴ مجرد هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که به زودی شروعی جدید در کار یا رابطه ای عاشقانه خواهید داشت

  5. SomiSomisays:

    سلام،صبح خواب یکی از دوستان را دیدم که در واقعیت یک دختر یک ساله داره،در خوابم یک پسر هم داشت به من گفت ۲۸ ساله ازدواج کردم،در واقعیت دیدمش گفت دارم میرم کربلا این عدد یعنی چی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و وقایع روزمره زندگیتان است

  6. موناموناsays:

    سلام خواب ديدم ١٠ ميليون داشتم ٥ ميليونشو با دوستم تقسيم كردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه همدلی شما با دیگران است

  7. ماندانا .ماندانا .says:

    با عرض سلام و ادب خواب عدد ۲۴ و ۴۸ رو دیدم لطفا تعبیرش را بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده درگیری ذهنی شما از مسائل مالی است

  8. ماندانا .ماندانا .says:

    تعبیر خواب عدد ۲۴ سمبلی از پاداش، شادی، عشق، پول، موفقیت و خلاقیت است. به ملاحظات و تعاملات شما با مردمی با جایگاه و قدرت بالا اشاره دارد یعنی به معاشرت تان با افراد بالا دست اشاره دارد. این عدد ممکن است به شما بگوید که در عشق یا موفقیت، زیادی متکبر هستید. تعبیر دیگر این است که عدد ۲۴ ممکن است بیانگر زمان باشد، مثل ۲۴ ساعت یا کل یک روز. تعبیرش این هست در مورد ۴۸ ،۸ و ۴ رو جمع میکنیم تعبیر عدد ۱۲ میخونیم

  9. فاطمههفاطمههsays:

    با سلام من خواب عدد ۷۰ و ۷۱ را دیدم میشه تعبیر شو بگید؟ من دختر مجردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است استعداد خود را در زمینه درست مصرف کنید

  10. مریم اسدیمریم اسدیsays:

    سلام تعبیر خواب عدد هفت و هفده چی میشه. هر دو عدد رو تو یه خواب دیدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر این رویا نشان می دهد که زمان تحول در زندگی شما فرا رسیده است.

  11. مژگانمژگانsays:

    سلام وقت بخیر،خواب دیدم همسرم گفت ۷تا دختر بمن پیشنهاد دادن برا زندگی و ۵۰۰میلیون مهریت رو میدم، میخام بدونم تعبیر خواب این اعداد چی هستن سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر پتانسیل وجودی شما است

  12. الناز ...الناز ...says:

    سلام ..دیروز یه خواب دیدم ..تو خواب به خودم می گفتم اگر سال ۹۵ میرفتم سرکار خوب بود گریه میکردم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بخاطر حسرتی در گذشته خودتون رو آزار میدین

  13. زهرازهراsays:

    با سلام دیشب یه خوابی دیدم ...رفتم خونه عموم اونجا انگار مهمونی بود من بشقاب پر از برنج میکنم و سالاد میریرم پیش دختر عموم ..به یک نفر میگیم من میخواهم تو این ۱۰۰ روز پوست عالی باش....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اتفاق خوشایدی برایتان می افتد

  14. سمانهسمانهsays:

    سلام ، خواب دیدم روی یقه دشمنم نوشته۲۰۷

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید از استعدادهای خود به خوبی استفاده کنید

  15. سیده زهراسیده زهراsays:

    سلام خسته نباشید شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی تسلیت باد. خواب دیدم یک کیف مشکی زنانه دارم که داخلش75000 تومان پوله ولی یک زن غریبه آن را از من میدزدد. هرچه گشتم کیفم را پیدا نکردم. لطفا بگویید تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شخصی به شما تهمت می زند

  16. NazninNazninsays:

    سلام تعبیر عدد۲۰۰ رو میتونید بیان کنید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اعداد به تنهایی تعبیری ندارد

  17. امیر علی خمسهامیر علی خمسهsays:

    سلام خسته نباشید من خواب میدیدم بهم میگن ۳۶۵ یا ۳۶۶ بار اسم خدا را صدا بزن تا حاجت بگیری

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای صادقه بوده به همین تعداد ذکر یا الله رو بگین با باوری که در اون اعتماد و اعتقاد وجود داره ان شاءالله به حاجتتون میرسین و فرج بعد از حرج اتفاق می افته

  18. هالههالهsays:

    سلام بعد ظهر نمیدونم خواب بودم یا یه چیزی بین خواب و بیداری برام عجیب بود دیدم تو خیابونم حالت ترافیک مانند. نگاه به پلاک ها میکردم تو همشون عدد سه رو می دیدم همش سه سه سه تو سرم می چرخید نمیدونم چرا این عدد هی اومد جلو چشمم ممکنه علامت فرشته ها باشه ؟چون به شدت به حضورشون معتقدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اتفاقی در گذشته ی شما افتاده که با عدد سه در ارتباط و شما باید حلش کنید

  19. NazninNazninsays:

    سلام خواب دیدم خواهرم میگه یه اقایی قرار بهش سیزده میلیون پول بده.ممنون

  20. ستارهستارهsays:

    سلام,مادرم خواب دیده که پدرشوهرش که فوت کرده با2نفر دیگه که نمیشناختشون اومد خونه و 22میلیون کارت کشید ممنون میشم تعببرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سعی کنید اینده ای جدیدی را برای خود رقم بزنید

  21. سمانهسمانهsays:

    سلام من قبل از خواب نیت کردم که چه موقع به خواسته ام میرسم و در خواب 4/39 این عدد رو دیدم .آیا تعبیر داره فکرکنم بعد از اذان صبح دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اینکه یه عدد خاص اومده احتمال اینکه صدق بر نشانه داشته باشه هست

  22. رویارویاsays:

    تعبير خواب عدد 250 یعنی چی مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است دچار بی هدفی شوید

  23. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام روزتون به خیر ببخشید من خواب دیدم که هم اتاقیم نشسته رو تختش و عدد 22 رو توی دستش گرفته جنسش رو نمیدونم ولی سفید رنگ بود و ازش نور تشعشع میشد و بهم گفت این عدد ما هست. تعبیرش چی هست؟ خیلی ممنونم که هستید اگه نبودین کی خوابای مارو درست تعبیر میکرد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نظمی است که باید به زندگی خود دهید

  24. مهتابمهتابsays:

    با سلام.بهد نماز صبح خواب دیدم ازمون زبان قبول شدم و نمرم ۵۷ شدم در کنارش عدد ۶۰ هم دیدم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موفقیتی بدست میارین

  25. گلیگلیsays:

    سلام دیشب نیت کردم که چند روز دیگه کار مدنظرم درست میشه قبل نماز صبح خواب دیدم یکی بهم عدد ۲۲ رو گفت تعبیرچیه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در تصمیم گیری های خود عجول نباشید

  26. پگاهپگاهsays:

    وقت بخیر. خواب دیدم همراه پدر مرحومم با کت شلوار و کراوات همراه خانمی از اقوام شوهرم که ایشون هم فوت کرده با لباس عروس تو مجلسی بودیم. پدرم دائم در مورد تو حرفاش با من از عدد ده صحبت می‌کرد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سپاس شما را از ارتکاب به اشتباهی آگاه کردن براشون سوره ی یس بخونین

  27. میم قیمیمیم قیمیsays:

    سلام خسته نباشین،مادرم خواب فامیلمون رو میبینن که ووی یه راهپیمایی شلوغ بودن یکدفعه این خانوم از توی جمعیت برمیگردن عقب رو نگاه میکنن به مامانم میگن شوهرم سه تا تقویم از شرکتشون براتون گذاشته کنار،در بیداری این خانوم از شوهرشون ده ساله که جدا شدن ولی،بعد مامانم دیدتشون که یک کالسکه داشتن میبردن ندیدن توش بچه هست یا نه اما به مامانم گفتن مادر شوهرم اینا اومدن خونمون،تعبیرش چیه،ممنون باز هم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید زندگی و کارهای خود را مدیریت کنید

  28. هالههالهsays:

    سلام وقت به خیر .بنده نیمه شب نزدیک صبح خواب های مختلفی دیدم .یه جا خواب دیدم با خواهرم و دختر خاله ام و چند نفر از دوستان میرقصیم ولی پایکوبی نیست فقط رقص .جای دیگه میبینم قراره جایی برم یکی از اقوام تو خیابون ایستاده بهم آدرس میده میگه همین راه رو مستقیم برو داخل هر کوچه رو نگاه کن پلاک ۵ دیدی برو داخل .همین طور که مبرم یه عالم پله میبینم ولی می گم اینا اصلا زیاد نیست اصل اینه اونجا برسم یادم نیست پله ها رو بالا رفتم یا پایین شایدم بالا بوده .به همون خونه که می رسم یه دختر بچه اونجاست حس میکنم باید حموم برم وارد حموم میشم شروع میکنم دوش گرفتن دوش ابش فوق العاده پر و زیاد بود ..صدای پدرمم میشنوم میگه برام پول کارت به کارت کنید صد تومن من نقدی بهتون میدم فقط صداش خودشو ولی تو خواب نمی بینم

  29. K.pshK.pshsays:

    سلام .من خواب دیدم توی یه مکانی بودم انگار سالن ورزشی بود همه دخترای ورزشکار بودن .منم بودم .یکیشون رفت اب بخوره .انگار من بهش ۲۰ تومن بدهکار بودم و قبلا زیاد گفته بودم پولتو بدم و گفته بود نه و اینا .و در اون لحظه من یادم نبود .اون دختر داشت از ابخوری اب میخورد که به شوخی و با صمیمیت گفت پول منم ندادی و لازم دارم و اینا .ولی جوری نبود که ناراحت شم .فقط خجالت کشیدم یکم .تو کیفمو نگاه کردم دوتا ۱۰ تومنی داشتم ولی نتونستم بگم فراموش کردم گفتم یادم بود ولی پول خورد نداشتم میرم عابر بانک بگیرم بیام .همینکه از در رفتم بیرون چند قدم جلو تر یه دختر گدا دیدم که داشت سمتم میومد و ترسیدم و اومدم تو دوباره .اون گدا هم اومد .به اون دختره گفتم ببخشید فکر کردم ۲۰۰ تومن بوده .۲۰ تومن دارم و فکر کنم پولشو دادم .ممنون میشم تعبیرشو بگین .لطف میکنین واقعا .

  30. پگاهپگاهsays:

    سلام خواب دیدم برای کوتاه کردن موهام ب آرایشگاه رفتم و قبل از اینکه کوتاه کنه گفت هزینش 7000تومنه. ممنون

  31. پگاهپگاهsays:

    سلام خواب دیدم برای کوتاه کردن موهام ب آرایشگاه رفتم و قبل از اینکه کوتاه کنه گفت هزینش 7000تومنه. ممنون

  32. زریزریsays:

    با عرض سلام ، من خواب دیدم که کنار سنگ قبر مادرم نشسته ام و سنگ قبر به رنگ سفید است و سن مادر که ۵۶ سال دارد بر روی آن نوشته شده که در این سن فوت شده اند ( در حال حاضر مادرم در قید حیات میباشند و ۵۶ ساله هستند)

  33. A DMA DMsays:

    سلام تعبیر خواب عدد 575 چیه؟ بارها بهم یادآوری شد

  34. بهاره سلطانیبهاره سلطانیsays:

    سلام خواب میدیدم یه صدایی بهم میگفت ما 20 عدد گوسفند به تو میدهیم به شرطی که یکی از انها را قربانی کنی تعبیرش چیه

  35. ZahraZahrasays:

    سلام خواب دیدم تاریخ ازدواجم رو قبر زده بودن 3/20/.14 ۳و ۲۰ دریت مطمئن نیستم چند بود یعنی روز و ماه اما تاریخش عادی بود عجیب نبود اما سالش خیلی عجیب ۱۴که یه نقطه کنارش بود تو خواب فکر میکردم سال ۱۴۰۰ هست ولی نمیدونم

  36. ZahraZahrasays:

    سلام خواب دیدم تاریخ ازدواجم رو قبر زده بودن 3/20/.14 ۳و ۲۰ درست مطمئن نیستم چند بود یعنی روز و ماه اما تاریخش عادی بود عجیب نبود اما سالش خیلی عجیب ۱۴که یه نقطه کنارش بود تو خواب فکر میکردم سال ۱۴۰۰ هست ولی نمیدونم

  37. FatemehFatemehsays:

    سلام خسته نباشید من ۵تا عدد یک خواب دیدم کنار هم توی یک خط بطوری که دوتاش کنارهم بصورت۱۱ خونده میشد و سه تای دیگ۱۱۱ به این صورت.تعبیرش چیه؟؟ممنونم از شما

  38. الیالیsays:

    با سلام‌.. خواب دیدم میرم پیش مامانم که دو ماهه فوت کرده... یه جای سالن مانندی بود و میز مستعطیل شکلی اونجا بود... کلی باهاش حرف میزنم... موقع رفتن بهم یه کارت آبی رنگ با مهر و امضا میده که انگاری کارت خروج منه... تنها چیزی که تونستم از روش بخونم عدد ۲:۱۰ دقیقه و ۱۰:۱۰ دقیقه بود..‌ بعد که این کارت و میگیرم، بلند میشم خداحافظی میکنم میرم از اونجا... ممنون میشم راهنمایی کنید تعبیرش چیه؟؟؟؟

  39. نازنیننازنینsays:

    سلام، خواب دیدم تو آزمون استخدامی، نمره ۲۲ شدم و قبول نشدم میشه لطف کنید تعبیر بفرمایید؟

  40. زهرازهراsays:

    سلام من چند وقته واسه ازمون استخدامی میخونم و خبری از ازمون استخدامی نبود تا اینکه یه شب دیگه کلا قید استخدام شدن و سرکار رفتن زدم اون شب بعد اذان صبح خواب دیدم که رفتم شهر پدریم و به محل کار قبلیم رفتم و مسئول اونجا میگه خانم تبریک میگم شما استخدام شدید ما ۲۰۰ نفر رد کردیم تا شما استخدام بشید باور نمیکردم استخدام شدم خیلیییی خوشحال شدم . اخه اونجا چند سال پیش استخدامی گرفتن و الان نیرو نمیخواستن .جالبه الان تو بیداری شهر پدریم نیرو میخواد استخدام کنه .به نظرتون تعبیر این خواب چی میتونه باشه

  41. مهسا احمدیمهسا احمدیsays:

    سلام من در خواب سه تا کارت عابربانک داشتم که مال همسرم بود و پیش من بود که یکی از اونا رو دادم به آقای احسان علیخانی که در یه برنامه ای که ایشون مجری بودن شرکت کرده بودم و یکی از اونا رو دادم به ایشون که با تعجب گفتم 6میلیون تومان و بعدش داشتم با خانم لیلا اوتادی صحبت میکردم که آقای احسان علیخانی گفتن ایشون زن من هستن و یه دختر 5یا 6ساله هم داشتن که تو تماشاچیان داشت می‌رفت بیرون و گمش کرده بودن ممنون میشم تعبیرشو بگید البته من دخترشون رو دیدم و بهشون میگفتم اینجاست

  42. مهسا احمدیمهسا احمدیsays:

    سلام ببخشید اشتباه تایپ شد آقای احسان علیخانی تعجب کرده بودن و میگفتن 6میلیون تومان و منم یه خورده مردد شده بودم که مبلغ به این زیادی رو بهشون داده بودم و با خودم میگفتم اگه همسرم گفت میگم یکیشو گم کردم

  43. مسیحامسیحاsays:

    خواب دیدم مادر خدابیامرزم کنارم بود و از دستم ناراحت بود میگفت بلند شو یه کاری کن ، یه کاری باید کنی . بعد گفت بهش بگو ۲۰۰ لیر ! نمی‌دونم منظورش به کی بود ، البته من در ترکیه زندگی میکنم و برای همین در خواب دیدم مامانم میگه ۲۰۰ لیر ! ولی منظورش رو متوجه نشدم

  44. امینامینsays:

    من دیشب خواب دیدم تصادف کردم و بعدش هی تو خواب به هم میگفتن 39 روزه بیهوشی نزدیک سی چهل بار یا بیشتر فکر کنم تکرار می کردند

  45. ساراساراsays:

    سلام خسته نباشین.من دیشب سرنمازم از خدا خواستم که درمورد یک اقایی که علاقه دارم بهشون نشونه ای توی خوابم بده.و خواب دیدم خواهر زادم سال تولد اون اقا رو بهم خبر داد و گفت که این شخص متولد سال ۶۶ هست..من خودم‌متولد ۶۶ هستم ‌و درواقعیت هم از سال تولد دقیق اون اقا خبر ندارم که متولد چه سالی هست..میخاستم ببینم تعبیر خوابم چی هست و این نشونه چه معنی داره؟