تعبیر خواب حرم حضرت معصومه

تعبیر خواب حرم حضرت معصومه در وقت معین و زمان های خاص می تواند چند معنی مختلف داشته باشد. به عنوان مثال اگر بیننده خواب قبلا هرگز به زیارت حضرت معصومه نرفته باشد، در این حالت تعبیر خواب حرم حضرت معصومه نشان می دهد که به زودی افتخاری بزرگ به او اعطا می گردد. 

همچنین در صورتی که فرد بیننده بیمار باشد احتمال بهبودی پس از دیدن این خواب بسیار است. اما شاید به طور کلی بتوان چنین رویایی را مثبت تلقی کرده و تعابیر بسیار خوبی را برای آن انتظار داشت. اگر فرد بدهکاری در رویا خود را در حال زیارت حضرت معصومه ببیند، می توان پیش بینی کرد که به زودی بدهی های او تسویه خواهد شد. احتمالا در آینده ای نه چندان دور به تقاضای وام بانکی او پاسخ مثبت می دهند و یا پولی به وی می رسد که انتظارش را نداشت. 

اگر فرد در خواب خود را در حال نشستن در حیاط حرم ببیند، در این حالت تعبیر خواب حرم حضرت معصومه به مسافری اشاره دارد که به زودی از سفر دور و دراز خود بازخواهد گشت. اگر مادری چنین خوابی ببیند، فرزند سربازش از راه دور به خانه بر می گردد. اگر زنی در خواب این رویا را ببیند همسرش که در ماموریت بوده باز می گردد و یا هر فردی که چشم انتظار او هستید که به آغوش شما باز خواهد گشت. در نتیجه می توان اینگونه استنباط کرد که تعبیر خواب حرم حضرت معصومه خبرهای خوبی برای بیننده رویا دارد.

تعبیر خواب حرم حضرت معصومه بر اساس نظر معبران

تعبیر خواب حرم حضرت معصومه از منظر معبرین اسلامی

تعبیر خواب حرم حضرت معصومه از دیدگاه معبرین اسلامی بسیار خوب و پسندیده است. اگر یک تاجر این رویا را تجربه کند می توان انتظار داشت که تجارت او بسیار سودآور خواهد بود. او به زودی در سرمایه گذاری اخیر او موفق خواهد شد. اگر برای استخدام در یک شرکت تقاضا داده اید، در این حالت تعبیر خواب حرم حضرت معصومه به منزله استخدام شما است. اگر بیماری دارید که نیاز به درمان و مداوا دارد ولی در زندگی بیداری از درمان او ناامید شده اید، با دیدن زیارت حرم حضرت معصومه می توان این نوید را به شما داد که بیمار شما به زودی مداوا می گردد و سلامتی خود را باز می یابد.

تعبیر خواب حرم حضرت معصومه به شرایطی اشاره دارد که شما توانایی های خاصی را بدست می آورید، بدهی های خود را تسویه می کنید، اگر بیمار هستید درمان می یابید. در نتیجه از دیدگاه اسلام و معبرین اسلامی تعبیر خواب حرم حضرت معصومه بیانگر روزهای خوبی است که می توانید در همین روزهای آتی تجربه کنید. اگر در خواب هزینه ای برای سفر زیارتی پرداخت کنید، احتمال می رود که در روزهای آتی به افراد فقیر کمک کنید و یا بدهی های فرد دیگری را پرداخت می کنید و با این کار دلی را شاید خواهید کرد.

تعبیر خواب حرم حضرت معصومه و نکات منفی آن

تعبیر خواب حرم حضرت معصومه گاهی نیز ممکن است دربرگیرنده مسائلی باشد که شاید خیلی خوشایند نیست. به عنوان مثال اگر در رویا ببینید که بلیط سفر به حرم حضرت معصومه را از دست داده و یا در مسیر حرکت به آن مقصد به هر دلیلی متوقف شده اید، نشانه های خوبی در بر ندارد. اگر رئیس یک مجموعه در رویا برای سفر به حرم حضرت معصومه ناکام بماند، احتمال اینکه مقام و موقعیت کاری خود را از دست بدهد زیاد است، اگر تجارتی شروع کرده باشد، احتمالا فرد در تجارت خود شکست می خورد. اگر بیننده رویا مسافری در راه دارد و چنین خوابی می بیند، بایستی به مسافر خود تاکید کند که احتیاط بیشتری به خرج دهد چرا که ممکن است اتفاقات بدی در مسیر برای او بیفتد.

تعبیر خواب زیارت حرم حضرت معصومه ، تعبیر خواب رفتن به حرم حضرت معصومه

تعبیر خواب حرم حضرت معصومه و زائر

تعبیر خواب حرم حضرت معصومه می تواند جز بیننده رویا شخص دیگری را نیز تحت تاثیر قرار دهد. اگر شما فرد دیگری را به عنوان زائر حرم حضرت معصومه ببینید اما آن فرد از این سفر رضایت نداشته و یا حتی به مقدسات آن توهین کند، نشان می دهد که چنین فردی ناسپاس و نادان است. این ناسپاسی فقط معطوف به مسائل معنوی نیست. بلکه ممکن است چنین فردی در سایر موارد زندگی و در برخورد با بیشتر افراد ناسپاس باشد. برخی از معبرین بر این باور هستند اگر فردی مادر خود را در حال زیارت حرم حضرت معصومه ببیند، بدین معناست که این فرد بایستی احترام و عزت زیادی نسبت به والدین خود نشان دهد. البته گاهی نیز والدین در رویا نماد استاد، معلم و یا هر فرد دانا و بزرگتری در زندگی ما است که بایستی احترام خاصی به او قائل شویم.

اگر خودتان زائر باشید اما به خاطر نیاورید که به زیارت کدام یک از معصومین رفته بودید، نشانه اعتقاد شما به مقدسات، باور یک فرد خاص مانند روحانی، دستیابی به دانش، ارضای نیازهای شخصی، بهبودی از یک بیماری، توبه از یک گناه و یا پیوستن به گروهی پرهیزکاری از مردم است که شما را در نزد خدای خود عزیزتر می سازد. اگر کسی در خواب برای زیارت حرم حضرت معصومه با وسیله نقلیه سفر کند، در این حالت تعبیر خواب حرم حضرت معصومه به معنای کمکی است که از سوی خداوند متعال دریافت می کنید. اما اگر با پای پیاده و یا شتر به سفری زیارتی می روید نشان می دهد که کاری که به دنبال انجامش هستید به کمک یک زن به اتمام خواهید رساند. اگر خود را سوار بر یک فیل در حال سفر به سمت حرم حضرت معصومه ببینید، در این حالت تعبیر خواب حرم حضرت معصومه برای شما نشانگر داشتن و یا بدست آوردن مقامی بلند و دولتی است.

خلاصه ی مطلب :

تعبیر خواب حرم حضرت معصومه اغلب نشان دهنده بهبودی، سلامتی، مال و ثروت، موفقیت و پیروزی است. اما اگر در راه این سفر و زیارت خود از ادامه راه منصرف شده و یا به هر دلیلی قادر به زیارت نباشید، متاسفانه برعکس این خبرهای خوب برای شما رخ می دهد.   

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

90 نظر

  1. نادیا شریفینادیا شریفیsays:

    سلام،من امروز صبح بعد از نماز خواب دیدم که با پسر کوچیکم رفتم حرم حضرت معصومه و وقتی میخاستیم بیایم بیرون جلو پامومون سفره نذری پهن کردن،سبزی خوردن،آش رشته،عدس پلو،شله زرد جلو من و پسرم گذاشتن و ما خوردیم،وقتی از سر سفره بلند شدیم یکی از فامیلا رو دیدم که گفت به اندازه 30نفر تقبل هزینه سفره نذری رو کردن،خیلی دوست دارم تعبیرشو بدونم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بزودی در کارهایتان گشایش ایجاد میشود و مشکلاتتان کم

  2. علیعلیsays:

    سلام علیکم من چند روز بیش خواب دیدم به زیارت یکی از ائمه رفتم و چسبیده بودم به ضریح و خیلی هم گریه میکردم و دستمو چسبونده بودم به ضریح و گریه میکردم و به نوشته های روی قبر داخل ضریح که طبیعتا تمام نوشته ها هم عربی بود نگاه میکردم . ولی توی خواب احساس میکردم که این ضریح ، ضریح و حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) هستش . ولی خودم با این که اهل قم هستم و بارها به زیارت حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) رفتم ، قبر مطهر حضرت معصومه ارتفاعش بلند هستش یه مقدار ولی این قبری که من از داخل ضریح نگاهش میکردم ، حدود نیم متر ارتفاع داشت . حالا شک من این هستش که این ضریح ، ضریح حرم فاطمه معصومه هستش یا نه ؟! با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان اشاره به سعادت در دنیا و گشایش در کارها و امورات زندگیتان دارد

  3. زیبازیباsays:

    سلام با تشکر از سایت خوبتون چرا بعضی وقتا خواب رو پاک میکنید ؟ من خواب هامو تو سایت شما تعبیر میکنم ، ولی بعضی اوقات کامنتمو پاک میکنید ، خواب دیدم رفتم قم حرم حضرت معصومه خیلیم با حجاب شده بودم و نزدیک ضریح بودم که یه خادم اومد و با لحن خشن گفت خانم یه تار موهات بیرون بپوشون و من گفتم باش ولی چرا اینقد خشن و خادم گفت ببخشید من با خواهر شوهرم دعوام شده حوصله ندارم و گفت بفرمایید زیارت کنید منم درو باز کردم و رفتم داخل و نزدیک ضریح یادم اومد عادت ماهیانم و نباید به ضریح نزدیک بشم همونجا نشستم و زیارتم و خوندم و بعد هم اومدم سمت حیاط که دیدم همون خادم اونجا داره بستنی میفروشه و بچه ها دور یخچالن و منم دوتا بستنی برداشتم و اومدم بیرون و با مامانم با اتوبوس برگشتیم راننده اتوبوس یه جوون بود و خواست به من شماره تلفن بده من قبول نکردم و گفتم گناهه ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در زندگی افتخاراتی نسیب شپا میشود و با اتفاقات مثبتی روبرو میشوید

  4. امیرحسین علیمرادیامیرحسین علیمرادیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم رفتم حرم حضرت معصومه در صحن ها و رواق های ایشون هم بودم ولی وقتی میخواستم برم زیارت ضریح مبارک اذان شد و در ورودی ضریح رو بسته بودند

  5. مبینامبیناsays:

    سلام دیشب خواب میدیم تو حرم حضرت معصومه نشستم و فقط به جا خیره بودم.تعبیرچیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. افتخاری در واقعیت نصیب شما می شود و موجبات شادی و خوشنودی را فراهم می سازد.

  6. آشیانهآشیانهsays:

    سلام من خواب دیدم خیلی با حجاب شدم و رفتم حرم حضرت معصومه و جلوی در ورودی خادم بهم گفت پاشنه کفشات خیلی بلنده و نمیشه بری تو و من دیدم خودش هم کفش پاشنه دار پوشیده ولی یکم از مال من کوتاه تر بود بهش گفتم مال شما هم پاشنه داره و قانع شد و گذاشت برم داخل و من رفتم نشستم نزدیک ضریح و تلویزیون اونجا بود و داشت اغتشاشات آخیر رو نشون میداد و من یکم دلهره گرفتم ولی یهو برگشتم به ضریح خیره شدم و یه حس ارامش خاصی بهم داد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. رویای شما در برگیرنده نشانه های خوب از جمله سعادتمندی است.

  7. رویارویاsays:

    با سلام من دیشب برای حاجتی به حضرت معصومه س توسل کردم..قبل از اذان صبح در خواب گنبد و گلدسته های ایشان را از دور دیدم..ممنونم از تعبیرتان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر خواسته های قلبی شما در دنیااست

  8. محبوبهمحبوبهsays:

    سلام ببخشيد من خواب دیدم که برای زیارت به حرم حضرت معصومه س رفته ام تعبیر ش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر تلاش برای به دست اوردن خواسته هایتان است

  9. مونا احمدیمونا احمدیsays:

    سلام من دیشب خ‌ابدیدم با همسرمو پدرم رفتیمزیارت حضرت معصومه خیلی هم خلوت بودفقط ما سه تا بودیم ضریح حرمم دیدم فقط چادر سرم نبود ولی کاملا پوشیده بودم پدرم به همسرم گفت بهش بگو چادر سرش کنه من این همه سال نذاشتم بدون چادر باشه توام نذار تعبیر این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در بسیاری از موارد به از پدرتون راهنمایی بخواین

  10. نرجس خانمنرجس خانمsays:

    سلام قبل اذان صبح خواب دیدم رفتم حرم حصرت معصومه(شایدم حضرت زینب دقیق نمیدونم) ولی شبیه حرم نبود خیلی ساده بود وخیلی خلوت من رفتم ب ضریح چسبیدم و گریه میکردم اون لحظه تنها بودم تو حرم حتی کلید ضریحو هم داشتم و میتونستم برم داخل زیارت کنم (دیشب قبل خواب نشونه ای از حاجت روایی خواستم این میتونه همون نشونه باشه)؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بله انشاالله اشاره به همین موضوع داره

  11. سعیده هاشمی پژندسعیده هاشمی پژندsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من صبح خواب دیدم ازیه پل هوایی مانند پله برقی مثلا میله هاشومیگرفتم باشلوغی زیادکه شوهرم ازپایین پاهامو حول میداد بلند میکرد بابلندی زیاد میومدم بالا بعد یه مدتی دیدم اومدم بالا روبه روم بقعه حضرت معصومه است سلام میدادم اما پسرم وشوهرم روبه روم طرف مردانه جدابودند سلام میداند منم توخواب تعجب کردم ویه حال بغض وخوشحالی داشتم میخواستم تعبیر خوابم روبدونم ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده کسب روزی حلال در زندگیتان است که برایتان ممکن است ایجادشود

  12. ناصریناصریsays:

    سلام من خواب دیدم که با دوستم سوار یک هواپیما میشویم بعد در هواپیما متوجه میشوم پسری که به او علاقه مند هستم همسفر با ماست. مقصد مسافرت ما حرم حضرت معصومه است و زمانی که هواپیما میخواهد شروع به پرواز کند من متوجه میشوم که کمربند نبسته ام و در یک لحظه میبینم ناگهان در داخل فرودگاه هستم و از پرواز جا ماندم و هیچ وسیله ای هم همراه ندارم و یک تلفن میگیرم که از آشنایی بخواهم به دنبال من بیاید.تعبیر این خواب چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده موقعیت های سفر و مسافرت برای شما در زندگیتان است

  13. اسحاق جباریاسحاق جباریsays:

    سلام بعد از نماز صبح خواب دیدم تو حیاط حرم حصرت معصومه وایسادم روبه روی گنبد به ایشون سلام دادم و ازشون خواستم کاری کنه به دختر موردعلاقم برسم و دفعه بعدی با همسر دلخواهم بیام زیارت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام انشاالله به خواستتون میرسین

  14. ZahraZahrasays:

    سلام من خواب دیدم که کنار قبر مطهر حضرت زینب با یک لباس کثیف و پاره و آستین کوتاه و خجالت زده نشستم و با یک حس شرمندگی به گوشه قبر اون حضرت دست گداشتم درحالی که بقیه خیلی مرتب و تمیز درحال زیارت بودن همینکه با یک حس خجالت از اونجا پامو بیرون گذاشتم خودمو رو تو صحن امام رضا دیدم با یک لباس تمیز و شیک و مرتب و بدون هیچ حس بد و خجالت زدگی . میشه بگید تعبیرش چی میشه و پرا من همچین حالت متفاوتی رو تو این دوجا داشتم ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تلاشی است که برای کسب روزی حلال در زندگیتان انجام میدهید و نشان دهنده سعادتمندی است

  15. فهیمه مقدمفهیمه مقدمsays:

    همسرم دیشب خواب دیده که با کلی ادم شهر بازی رفتیم همه سیاه پوشیدن بجز من و خودش که سفید پوشیدیم همه ناراحتن و گریه میکنن ولی من و خودش میخندیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا بیانگر شرکت کردن در مراسمی شادی بخش در زندگی است

  16. مائده خسرویمائده خسرویsays:

    سلام دیشب خواب دیدم به زیارت حرم حضرت معصومه میرم وارد حرم شدم و در کنار ضریح ایستادم اما یه خانمی بهم گفت ک جلوتر نیا کف کفشت کثیفه گفت ک چون کفشت کفش کثیفه نمیتونی نماز بخونی تو خواب ناراحت شدم ک نذاشت نماز بخونم اما یادمه وارد حرم شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نزدیک شدن شما به خواسته هایتان باشید

  17. زهرازهراsays:

    سلام دیشب خواب دیدم منو مامانمو خالمو پسرخالمو دخترخالم قصد سفر به قم را داشتیم وشب سه شنبه بود میخواستیم کاروانی بریم ک منو مامانم رفتنمون قطعی بود ولی خالم گف زنگ زدیم اگر جا داشتن و کنسلی ماهم میاییم تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نزدیک شدن شما به خواسته هایتان است

  18. م ح ب و ب هم ح ب و ب هsays:

    سلام.خواب دیدم قراره با شخصی ازدواج کنم و وقتی منو بوسید تازه متوجه شدم که کیه و میدونستم که اصلا ازش خوشم نمیاد صداش زدم و گفتم من کِی به تو جواب مثبت دادم؟بعد بااینکه از بابام میترسیدم ولی از مراسم فرار کردم و تو خیابون فقط میدویدم دیگه لباس عروس تنم نبود و پالتو قهوه ای پوشیده بودم میدویدم و گریه میکردم و تمام کاغذایی که برای یه انتخابات به دیوارا بود پاره میکردم تو مسیر بابامو دیدم ولی بازم گریه کردم و دویدم تو خواب حس کردم این خواب نیست و واقعیته و بازم وحشت کردم و دویدم تا اینکه به یه حرم رسیدم با کفش دویدم و خودمو پرت کردم رو زمین و فقط گریه کردم جایی که خودمو پرت کردم تو صف نمازگزارا بود ولی وقت نماز نبود و خلوت بود.تو خواب حس میکردم حرم حضرت معصومه س. شاید لازم باشه بگم این خوابو ظهر دیدم میگن تعبیر نداره! و دوم اینکه خیلی وقته حوصله ی دعا و توسل کردن ندارم و همیشه میگم بخوام توسل کنم به حضرت معصومه توسل نمیکنم به یکی از ۱۴معصوم توسل میکنم و کلا حرم حضرت معصومه رو در حد یه زیارت و فاتحه میرم!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنین با حضرت صمیمی باشین از زندگیتون از روحیاتتون براشون حرف بزنین به نظر میرسه دغدغه ی فکری ذهنتون رو مشغول کرده ایشان رو مثل محرم اسرار خودتون بدونید

  19. محسن رجب پورمحسن رجب پورsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که در حرم حضرت معصومه(س) درحال نماز خوندان مغرب و عشا به جماعت هستم البته فکر کنم بعد از اذان صبح بود خواستم ببینم تعبیرش چی هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در صدد یافتن عزت و کسب بزرگی هستید

  20. امید مامید مsays:

    سلام من تو خواب حضرت معصومه رو دیدم ولی اصلا جسم و صورتی ازشون معلوم نبود ولی ی حسی تو خواب بهم گفت حضرت معصومس و حضرت معصومه اسن جمله رو ب من گفتن:تو یکی از به حق ترین بنده های من هستی.با این ک من ادم خوب و مذهبی نیستم و حتی شاید شب قبل دیدن این خواب هم مرتکب گناه شدم. تعبیر این خواب چیه؟!چرا باید ب منی ک بنده ی خوبی نیستم و حتی نمازم نمیخونم این جمله گفته بشه؟!ایا ممکنه خواب الکی بوده باشه و این حضرت این جمله رو به من نگفته باشن؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شما باطن خوبی دارین قدر خودتون رو بدونین و عمرتون رو به بیهودگی تباه نکنین از حضرت برای سعادت خودتون کمک بخواین

  21. Mostafa  zamaniMostafa zamanisays:

    با سلام . من خواب دیدم به همراه جمعی از ادم ها در صحن حرم حضرت معصومه جمع شده ایم بعد همراه هم به عزاداری پرداختیم در اخرم یکی یه تسبیح سبز بهم داد که نمیدونم کی بود تعبیر چی میتونه باشه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر حاجت روایی است

  22. لالهلالهsays:

    سلام وقت بخیر من دیشب خاب دیدم که از طرف مدرسه دارن میرن قم و من از پدر اجازه گرفتم و وسایل آماده کردم و عازم سفر شدم وقتی که سوار اتوبوس شدم یه تختی توی اتوبوس بود من تا خود قم خابیدم بعدش که رسیدیم داشتیم تصمیم میگرفتیم که کجا ها بریم یه زن چادری گفت تا حرم نرفتیم نبایدبرگردیم اول بریم بازار خریدامونو بکنیم بعد بریم حرمو و بعد سوار اتوبوس میشیم بر میگیردیم که بیدار شدم ....اما من تو خاب حرم رو ندیدم تعبیرش میتونه چی باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس تغییرات مثبتی در زندگیتون اتفاق می افته

  23. پیمان قاسمیپیمان قاسمیsays:

    سلام پسر خواهر زنم منو در حال زیارت در خواب دیده تعبیرش چی میتونه باشه. لطفا جوابشو جمیل کنید اگر ممکنه من قبلا زیارت رفتم و این اواخر هم دلم میخواست برم جمکران ولی این کرونا نمیزاره البته موقعیتش هم برام جور نشده .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام عملی انجام دادین که مورد خوشنودی خدا واقع شده

  24. SomiSomisays:

    با سلام و احترام من خواستگاری نافرجام داشتم که باعث ناراحتی بیش از حد من شد.خواب دیدم به حیاط حرم معصومه (س) رفتم،خادمانی دیدم که از بین زائران فقط بعضی را انتخاب میکردند،با دست مرا به هم نشان دادند و یکی از آنها به سمتم آمد و کاغذی به من داد و گفت این برات کربلا است،من شگفت زده به سجده رفتم و گریه میکردم،اما زنی که انگار از فامیل ما بود حین سجده ی من از پشت دستش را داخل لباس من کرد. و مرا لمس میکرد حس بدی بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید در زندگی به خداوند توکل کنید و بدانید که مشکلات حل خواهند شد

  25. MahtabMahtabsays:

    سلام خسته نباشید، ببخشید من و عشقم همو خیلی دوست داریم متاسفانه خانوادشون مخالفن،من نذر کردم اگر این وصلت جور بشه چادر سر کنم برای همیشه،دیشب خواب دیدم تو حیاط حرم حضرت معصومه با خواهرم چادر به سر نشسته بودیم،حجاب کامل داشتم،بعد یه نوشته دعا مانند رو دیوار بود خوندم انگار برای حاجت روایی بود،وقتی دعا رو خوندم و طلب حاجت کردم، چند دقیقه بعدش کلی گریه میکردم که من چرا قبل درخواست حاجت خودم برای ظهور حضرت مهدی دعا نکردم،رفتم دوباره دعا رو بخونم دیدم خادمای حرم دعا رو برداشته بودن،خواهش کردم که دعا رو باز نصب کنن،اوناهم دعا رو آوردن خودشون نصب کردن ولی به من یه پرچم بزرگ قرمز رنگ دادن،گفتن اینو نصب کن،یه خانوم هم اونطرف پرچم رو گرفته بود،موقع رفتن سمت دیوار بلند طوری که کل حرم صدامو میشنیدن داد میزدم اللهم عجل اولین الفرج،سه مرتبه این جمله رو گفتم و بقیه الهی آمین میگفتن،وقتی رسیدم ب دیوار خواستم پرچمو نصب کنم بلند گفتم یا حسین و نصب کردم، خیلی حس خوبی داشتم،بعدم برای سلامتی همه دعا کردم ،وقتی نصب شد دیدم روی پرچم نوشته شده اللهم عجل الولیک الفرج،یا حسین میشه تعبیرشو بگید لطفا،آیا مرتبط به خواسته ی دلم هست؟

  26. MahtabMahtabsays:

    سلام خسته نباشید من و عشقم همو خیلی دوست داریم و میخوایم ازدواج کنیم ولی خانوادشون مخالفن نذر کردم اگه ردیف شد برای همیشه چادری بشم،دیشب خواب دیدم با خواهرم تو حیاط حرم حضرت معصومه نشستیم،من چادر سر کرده بودم با حجاب کامل،بعد یه نوشته رو دیوار بود،دعا مانند انگار برای حاجت روایی بود،از روش خوندم و طلب حاجت کردم،بعد چند دقیقه کلی گریه کردم که چرا اول برای ظهور حضرت مهدی دعا نکردم،رفتم که دوباره از روی دعا بخونم دیدم نیست ،از خادمای حرم خواهش کردم که دعا رو دوباره نصب کنند،آوردن و نصب کردند،ولی یه پرچم بزرگ قرمز رنگ دادند به من گفتند اینو نصب کن رو دیوار حرم،منم تا برسم ب دیوار پرچمو باز کرده بودم بلند داد میزدم طوری که همه ی حرم صدامو میشنیدن سه بار داد زدم اللهم عجل الولیک الفرج،همه بلند گفتند الهی آمین،وقتی رسیدم ب دیوار موقع نصب فریاد زدم یا حسین و پرچمو نصب کردم دیدم رو پرچم یه طرفش نوشته یاحسین،یه طرفش نوشته اللهم عجل الولیک الفرج،خیلی حال خوبی داشتم هم برای ظهور دعا کردم هم برای عشقم و خانوادم میشه لطفا تعبیرشو بگید؟آیا ربطی به حاجتم داره؟

  27. MahtabMahtabsays:

    میشه لطفا جواب بدید

  28. نرگسنرگسsays:

    باسلام و تشکر از شما معبر مهربان خواب دیدم با مادر و خواهرانم به مشهد رفتیم و من میگفتم میخوام هر روز حرم باشم و انرژی بگیرم روز اول با مامانم داخل حرم بودیم ایشون داشتن گوشت کوبیده رو روی نون میذاشتن و میخوردن من دلم میخواست ولی روم نمیشد و مامان هم تعارف نزدن روز دوم دیدم رفتم دستشویی وقتی خواستم خودم رو بشورم شیلنگ افتاد داخل چاه من به ناچار رفتم حرم ولی نمیتونستم نماز بخونم و میگفتم همین که انرژی حرم رو دریافت کنم خوبه روز سوم خانمی روی سینی میوه پخش میکرد وقتی خواستم بردارم انگوره قوره سبز و درشت و میوه ای دیگه ای بدستم اومد ولی ایشون فقط انگور رو جدا کردن و به من دادن و من خوردم خوشمزه بود روز بعد افرادی از کشورهای مختلف اومده بودن و مراسم مولودی بود و زن و مرد داخل حرم میرقصیدن و شادمانی میکردن و خانم‌ها حجاب نداشتن مردم مبهوت بودن بعد دیدم اومدیم خونه و مامانم داره سوغاتی ها رو که کلی شیرینی و شکلات و نوتلا بود به خواهر زاده هام که زنگ زده بودن و سوغاتی میخواستن تصویری نشون میداد من هم دست انداختم و دو سه تا از شکلاتهای رنگی رو با ترس خوردم

  29. رعنارعناsays:

    سلام .خواب دیدم تو حرم حضرت معصومه هستم ‌.ومیخام نماز بخونم ‌.مادرمم بود ‌‌دیدم مامانم تو تلفت داره باپدر مرحومم صحبت میکنه ‌.وبه پدرم گفت براش. منظورش من بودم ‌.دورکعت نماز بخون ‌.

  30. دختر مجرددختر مجردsays:

    ، خواب دیدم من و مامانم وارد حرم حضرت معصومه میشیم (در واقعیت یکبار رفتم)، چادر به سر میکنیم و میخوایم که بریم داخل من دختر عمه م رو که قم زندگی میکنه و خیلی رابطه ای باهاش نداریم میبینم اونم منو میبینه اما سلام نمیکنیم... با مامانم داخل میشیم و من در تعجبم چرا به خاطر کرونا مردم رعایت نمیکنن، بعد میفهمم امروز استثناعن در حرم رو باز کردن به خاطر شهادت امام موسی کاظم. وارد حیاط حرم میشیم و میبینم آدمای خیلی زیادی اونجا نشستن و دعا میخونن، انگار مجلس زنونه س، چندتا از فامیلامون از جمله همون دختر عمه و عمه م و زندایی و دختردایی هامو میبینم و سلام علیک و روبوسی میکنیم

  31. بهاربهارsays:

    من خواب دیدم از پدرم فرار میکنم بخاطر کاری بدی که در واقعیت کردم فهمیده و فرار کردم و یهو دیدم توی حرم حضرت معصومه ام و موقع اذان ظهره و هی فرار میکردم و درها رو بسته بودن و من همون موقع زنگ زدم به عشقم که تازگیا باهاش تموم کردم اون به من گفت من توی ارایشگاهم ولی حین فرار کردنم توی حرم اون رو توی حرم دیدم که خادم هست و دیدمش بغلش کردم و بهش گفتم من فرار کردم میخوام بیام خونتون و یا بیا باهم بریم خارج از کشور. تعبیرش چیه خیلی پیچیده شد... بعد حتی دیدم یبار لباس خادمیش یهو رفت چادر مشکی خادمهای زن رو پوشید با شال سبز. و معشوقه ام سیده... تعبیرش چیه

  32. فاطمهفاطمهsays:

    باسلام خواب دیدم من و خواهرم سوار ی ماشین هستیم، راننده تو مسیر که بودیم جایی نگه میداره میگه باید از اینجا رد بشیم تا به مقصد برسیم، اونجا حرم حضرت معصومه س بود، اقای راننده جلو میره تا مسیرو بهمون نشون بده، داخل حرم که شدیم سفره پهن بود کلی غذا بود، خانوما جلوتر داشتن نماز میخوندن که بعدش بیان سر سفره، اقای راننده به ما گفت شما مهمان هستید بیایید ی چیزی بخورید، ما هم نشستیم، دیس برنج بود و ته دیگ، کلی ذوق کردیم، و ازشون خوردیم، میشه تعبیرشو بفرمایید، ممنون

  33. حامدحامدsays:

    سلام دیشب خواب دیدم دم در صحن (حیاط) حرم حضرت معصومه ع نشستم و فک کنم گریه میکردم دقیقا یادم نیست یا ناراحت بودم چیز دیگه ای یادم نمیاد ممنون میشم برام تعبیرشو بگید.

  34. شهروندشهروندsays:

    . در خواب دیدم در حرم حضرت معصومه به من یک دست لباس بچه گانه پسرانه دادند تعبیرش چی می دونه باشه

  35. فاطمه یگانهفاطمه یگانهsays:

    من خواب دیدم با چنتا از دوستام میرم قم و وضو گرفتم‌تو وضو خونه و در حرم حضرت معصومه نماز خوندم و موقع برگشت از بازارچه اومدیم و از خواب بلند شدم

  36. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من در خواب دیدم دم در حرم حضرت معصومه نشستم اما حرم رو نمیدیدم در اونجا دختر بچه ای بود که خانواده ی او اصرار داشتن اونو بغل کنم من اونو بغل کردم و گریه کردم و از او دختر بچه خواستم که برام دعا کنه بچه دار شم چون من بچه ندارم به نظر شما تعبیرش چیه؟

  37. ثریاثریاsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم در حیاط حرم حضرت معصومه ام و دارم درس میخونم همون روز هم کنکور دارم ساعت رو نگاه میکنم میبینم ساعت دیر شده باید سریع برم سر جلسه از قسمت ورودی حرم که میخوام برم میبینم جشنه و مردم جمع شدن شکلات و غذا و شربت پخش میکنن میفهمم عیده غدیره منم یه قرص فلافل برمیدارم میخورم و خیلی اروم میشم بعدش دیگه بلند شدم تعبیرش چیه؟؟؟

  38. فریدهفریدهsays:

    سلام من تو همین شب های محرم قبل خواب همش گفتم خدایابهمون کمک کن تا بتونیم چیزی که میخوایم بخریم. وقتی که خوابیدم دیدم رفتم قم زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها اونحاگفتن باید قبل زیارت بدی حموم من رفتم حموم که بادبه آب میوردن میرختن تاخودتو بشوری منم خودم شدم رفتم زیارت خانم اونجا هم باز همون گفتم کمکم کن تا بتونم چیزی میخوایم روبگیرم

  39. هدیههدیهsays:

    سلام من دیدم سوار هواپیما هستم تویه آسمون که به زمین نگاه میکنم هم گنبد حرم امام رضا رو میبینم هم گنبد حرم حضرت معصومه رو میبینم و خیلیییی خوشحال بودم که این سفر رو کردم با خواهرم بودم ولی معشوقم بود اول کنارم ولی بعد فقط حسش بود که هست خودش را ندیدم و تمام خواب کنارم بود انگار تو دلم گفتم خدایا شکرت با معشوقم تونستم بیام 😍

  40. عسلعسلsays:

    سلام من خواب دیدم کل فامیل های ما قرار برای مراسم ختم مادربزرگم برن قم من اول قصد رفتن داشتم ولی بعد پشیمان شدم و هرکاری میکردن تا نرم

  41. سیده لیلا کاظمیسیده لیلا کاظمیsays:

    سلام امشب خواب دیدم مادرم به رحمت خدا رفت و من از غصه داشتم‌دق میکردم یه آن تودم‌و تو حرم حضرت معصومه دیدم دویدم ‌رفتم ‌طرف ضریح و گریه میکردم و با صدای بلند میگفتم ‌مادر مادر جالب اینجاست پدرم و که به رحمت خدا رفته زنده میدیدم و گفتم پدر نمیدونم‌ چه طوری این خبر و به برادرم که خارج از کشوره بدم؟ میترسم خودکشی کنه . تروخدا این خواب برام‌تعبییر کنید ممنون میشم🙏🙏🙏🙏

  42. ماهورماهورsays:

    خواب دیدم توی قطار عازم مشهد هستم توی راه پیاده شدم و رفتم زیارت حضرت معصومه س،خیلی از فضا خوشم اومده بود و تمام حرفامو به بی بی گفتم جلوی حرم یه درخت توت سفیدبودکه بچه ها ازش بالا رفته بودن وتوت میخوردن،از توتایی که پایین می‌ریخت خوردم خیلی شیرین بود،متوجه شدم قطار رفته وکیفم را هم دزدبرده وبلیط هم داخل آن بودناراحت بلیط قطار بودم بودم ولی بلیط را پیدا کردم،،خیلی برف آمده بود ولی داخل حرم انگار تابستان بود،دنبال تاکسی می‌گشتم تا به قطار برسم وبه مشهد بروم

  43. محدثهمحدثهsays:

    سلام من خواب دیدم داخل حرم حضرت معصومه با مادرم هستم که یک نفر با چاقو دنبال ماهست زمانی که رفتیم وضو بگیریم . من رفتم تا به خادم حرم اطلاع بدم که دیدم اون فرد به مادرم چاقو زده و من به شدت گریه میکنم به طوری که از حال رفتم اما حال مادرم کمی بهتر بود تعبیر خواب چیست

  44. ZeynabZeynabsays:

    من امروز خواب ديدم كه مامانمو گم كردم اما تو حرم حضرت معصومه(س) پيداش كردم اين تعبيرش چي ميشه؟! متن بالا منو دچار دوگانگي كرده،قطعي تعبيرش چي ميشه؟!

  45. نگیننگینsays:

    سلام خواهرم خواب دیدکه مراسم عقدم است وروسری سفید پوشیدم وخواهرم میگفت سریع روسری تودرست کن مراسم بهم نخوره ومن هم داشتم مرتب می کردم وداماد رفت دستشویی ومادربزرگم هم روی تخت نشسته بودبعدازان خواهرم میره جایی وقتی میادبه من میگه عقد کردی که مادرم بهش میگه برای حفظ آبرو مادربزرگت طلا رافراموش کرده بودچندروز دیگه که آورد مراسم عقد برگزار میشه واز خواب بیدارمیشه.

  46. م مم مsays:

    سلام من مجردم چند وقت پیش خواب دیدم همراه با همسرم به زیارت حضرت معصومه می رویم و به قم رسیده ایم و داریم اتاق می گیریم برای استراحت. چهره همسرم رو نمی بینم ولی می دونم شخصی که همراهم هست همسرم هستند. قبلش هم خواب دیده بودم چند نفری داریم میریم مسجد. اگر ممکنه تعبیرش رو بگید.

  47. لطفیلطفیsays:

    سلام من شب جمعه قبل از اذان صبح خواب دیدم رفتم حرم حضرت معصومه زیارت کردم ودر حال خارج شدن از یکی از درهای حرم به خیابان هستم که اون در کنار یه کوچه تنگ و قدیمی باز میشد از در که پام رو بیرون گذاشتم یه شخص ناشناس که چهرش رو هم نمی دیدم به کنار من اومد و گفت شما زیارت عاشورا رو هر روز بخون وبعد ۷مرتبه سوره حمد و ۱۱ مرتبه دوباره سوره حمد که من تو خواب از ۱۱مرتبه خوندن حمد به نماز شب فکر کردم و گفتم منظور ایشون نماز شب هست که بخونم و بعد گفت که این کار ها رو انجام بده نیازی نیست دنبال ما بگردی ما خودمون میایم دنبالت بیدار که شدم نمازم رو خوندم و راهی قم شدم و رفتم زیارت خانم حضرت معصومه

  48. mahsamahsasays:

    باسلام من دیشب خواب دیدم حرم حضرت معصومه بودم نماز خوندم و رفتم بیرون دیدم خواهرم اومد گفت از طرف حرم برات یه کادو اومده بازش کردم دیدم یه سکه تمام بود،میشه تعبیرشو بهم بگید

  49. همههمهsays:

    سلام ببخشید من خوابی دیدم که اولاش متاسفانه یادم نیست ولی چیزی یادمه من توی انباری خونه مادربزرگم نشسته بودم بعد دیدم یک پیرزن زشت ترسناک لاغر چرخید من نگاه کرد ولی به من چیزی نگفت بعد بلند شد سجادشو پهن کرد و شروع کرد به نماز خواندن رکوع هم رفت بعد ببخشید چیزی دیگه یادم نمیاد و این خواب ۱۴ شعبان دیدم ممنون میشم اگر تعبیرش کنین

  50. سمیه مهربانیسمیه مهربانیsays:

    سلام من خواب دیدم که من و همسرم داخل یه حرم هستیم بعد همدیگه رو ول میکنیم بعدش من شنیدم که میگفتن همسرت داره یه زن میگیره با پدرم هم دعوا میکردن معنیش چیه ؟

  51. ابراهیمابراهیمsays:

    سلام صبح بود خواب دیدم رفتم خونه یکی از دوستام ازخونه ک بیرون اومدم دیدم رسیدم به حرم حضرت معصومه پرسیدم اینجا کجاست یکی گفت حرمه اشک تو چشام حلقه زد و رفتم زیارت و بیدرشدم

  52. زهراعباسیزهراعباسیsays:

    سلام ساعت سه و چهار بود که در خواب بودم و دیدم در حرم حضرت معصومه حضور دارم و هنگام نماز بود اما کسی به غیر از من در حرم نبود و وقتی دیدم چقد تنها هستم جلوتر رفتم و به ضریح حضرت معصومه رسیدم و درد و دل هایم را با حضرت معصومه گذاشتم تعبیرش چیست؟

  53. زهراعباسیزهراعباسیsays:

    سلام ساعت سه و چهار بود که در خواب بودم و دیدم در حرم حضرت معصومه حضور دارم و هنگام نماز بود اما کسی به غیر از من در حرم نبود و وقتی دیدم چقد تنها هستم جلوتر رفتم و به ضریح حضرت معصومه رسیدم و درد و دل هایم را با حضرت معصومه گذاشتم تعبیرش چیست؟

  54. ساناز ایارساناز ایارsays:

    سلام روزتون بخیر مادر من خواب دیدن که تمام مردم دنیا به خونه ما میان و به من مشکلاتشون رو میگن و ازم میخوان براشون دعا کنم...من وارد خونه ای میشم و اونجا براشون دعا میکنم و تمام مشکلاتشون حل میشه...مادرم توی خوابشون از من میپرسن که چجوری اینکارو برای مردم انجام میدم و من پاسخ میدم که توی این خونه حضرت معصومه اقامت میکنه من با اون صحبت میکنم و ازش میخوام مشکلات مردم رو حل کنه و ایشان هم تمام خواسته های من رو براورده میکنن... میشه بفرمایید تعبیرش چی میشه؟

  55. نازملکنازملکsays:

    سلام من خواب دیدم دارم وضو میگیرم واسه نماز بعد وارد حرم شدم تا قبل نمازم زیارت بکنم دیدم ضریح بازه و یه عروس و داماد خونین داخل هستن البته مرده بودن من وحشت کردم ولی انگاری یکی منو حل میداد داخل ضریح.میشه تعبیرش بکنی لطفا ممنونم

  56. امینامینsays:

    سلام وقت بخیر چند شب پیش خواب دیدم تولد حضرت معصومه هست و رفتم صحن و نشسته‌م روی زمین… و یه اتفاقی می‌افته "یادم نیست چه اتفاقی" و من مجبور میشم بیام تهران و بعدش که دوباره میخواستم راه بیوفتم برم حرم نشد و همش به مشکل میخوردم مثلا ماشین خراب شد، راه بسته شد و…

  57. سماسماsays:

    سلام دیروز مادر بزرگم خواب دیدن که من در حرم حضرت معصومه خادم شده ام و او حسرت میخورد که چطور من رو قبول کردن بعد دیدن که یک خادم به من غذای نظری داده و در آخر بقیه خادم ها به من یک گوسفند هدیه دادن میشه بگید تعبیرش چیه

  58. ف بف بsays:

    سلام من چند وقته پیش بعد انجام یه کار مهم تو خواب دیدم داریم خانوادگی با ماشین میریم قم اما بین راه چندتا توقف داشتیم که باعث شد نتونم بفهمم بالاخره رسیدیم یا نه الان منتظر نتیجه همون کارم هستم میخوام بدونم اینا به هم ربطی دارن؟!!

  59. تفرشیتفرشیsays:

    خواب دیدم شدم رییس تولیت حرم حضرت معصومه وقتی داخل شدم ورفتم داخل ریاست تولیت شدم دوروحانی داخل اتاق نشسته بودن وبه احترامم بلندشدندوقتی پشت میزنشستم سمت چپم یک روحانی عمامه سفیدوسمت راستم یک روحانی عمامه مشکی نشسته بودبعدهمون موقعه یک زنی چادری داخل شدخواسته ای ازمن خواست بهش گفتم بروکناروایساتامشکلتوحل بکنم

  60. احمداحمدیاحمداحمدیsays:

    سلام خواب دیدم تو حرم حضرت معصومه هستم و میخوام برم داخل که یک دفعه سه تا مرد غول پیکر میان و از داخل جمعیت راه برای من باز میکنن توی خواب خیلی تعجب کردم چون حرم ضریح نداشت و تونستم سرمو بزارم روی قبر حضرت و گریه کنم در ضمن نوشته هایی روی قبرشون دیده میشد و قابل خوندن بود اما الان یادم نیست تعبیرش چیه لطفا پاسخ بدید ممنون

  61. محمدمحمدsays:

    سلام من ۱۷ ابان ۱۴۰۰ در ماه ربیع اول خواب دیدم که در یه محوطه بزرگ که سنگ فرش هس نشستم یه گوشه ای بعد یه اقایی امد بالا سرم یکم که صحبت کردیم گفت که سوره حضرت معصومه رو بخون . با تشکر

  62. ساراساراsays:

    سلام من صبح خواب دیدم که در مسیر رفتن به داخل حرم حضرت معصومه هستم ولی لباس مناسب نپوشیدم و با لباس راحتی تو خونه هستم مادرم کنارم بود چادرشو گرفتم و چادرشو سرم کردم و رفتم داخل حرم نشستم و چادرو سفت گرفته بودم حواسم بود که لباسم مشخص نشود تعبیرش چیه؟

  63. ساراساراsays:

    سلام من صبح خواب دیدم که در مسیر رفتن به داخل حرم حضرت معصومه هستم ولی لباس مناسب نپوشیدم و با لباس راحتی تو خونه هستم مادرم کنارم بود چادرشو گرفتم و چادرشو سرم کردم و رفتم داخل حرم نشستم و چادرو سفت گرفته بودم حواسم بود که لباسم مشخص نشود تعبیرش چیه؟

  64. جمیله احمدیجمیله احمدیsays:

    سلام پسر خاله ام، داداش ام رو برده بود به یک کوه توی افغانستان، معلوم نیست اونجا چه بلایی سرش آورده بود ما رو گفته بودیخ زده و از بین رفته اما علایم یخ زدگی اصلا داداشم نداشت و الان پسرخاله ام یواشکی فرار کرده رفته ایران چند وقت پیش خواب دیدم آرامگاه داداشم که توی یکی از شهرهای افغانستان هست، وسط حرم بی بی معصومه هست و همه خانواده و خود داداش شهیدم هم دور آرامگاهش توی حرم ایستادیم و پسر خاله هم اومده اعتراف میکنه میشه بگید تعبیرش چیه

  65. عرفانعرفانsays:

    سلام من امروز تقریبا ساعات 6 6ونیم خواب دیدم که تو حرم حضرت معصومه دارم گریه میکنم و به سمت ضریح میرم بعد ضریح رو دیدم که دارم دستم رو میکشم روش بعد دیدم که تو قبرستانمون یه جای بزرگی حفر شده بود و من افتادم توش و نتونستم تکان بخورم بعد بیدار شدم

  66. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم رو به روی حرم حضرت معصومه جانماز پهن کردم و همراه دعا و زیارت گریه میکنم..حرم خیلی خلوت بود وقتی اطراف رو نگاه میکنم امام خمینی رو میبینم که مثل خودم جانماز پهن کردن و دعا و گریه میکنن میشه بگید تعبیرش چیه؟!

  67. نسرین  پیرخنداننسرین پیرخندانsays:

    من دیشب خواب دیدم رفتم حرم حضرت معصومه رفتم داخل گنبد حرم حضرت معصومه ولی گنبد خانم همش پارچه سبزه بود دوبرش شمع روشن بود تعبیر این خواب چیه

  68. مینامیناsays:

    سلام امروز من خواب دیدم بادوطوفن شدیدیه که در حیاط روداشت میکند از جاش یهو دخترمو تو کوچه دیدم ک نیمه برهنه سعی داره بیا داخل نمیتونه باد نمیزاره یهو یه خانوم کم سنوسال خوشگل با موهای مرتب ولی روسری داشت، بایه اسب سفید ظاهرشد و مدام می‌گفت من ام معصومه هستم من ام معصومه هستم....بچمو برام آورد میشه برام تعبیر کنید

  69. اکرم صبوحیاکرم صبوحیsays:

    سلام مادر من کنسرروده دارددیشب قبل خواب درحال فکربودم می گفتم خدایاچجوربه همه حاجت میدی وشفامیدی بعضیابیمارمیشن میگن حضرت ابوالفضل شفامون دادیاامام حسین چرامادرمنوشفانمیدین صبحش خواب دیدم که بامادرمووخواهرم حرم حضرت معصومه رفتیم ماتوحیاط حرم بودیم ولی مادرم رفت زیارت کردواومدپیشمون میخواستم تعبیرشوبدونم

  70. فرشتهفرشتهsays:

    سلام من خواب دیدم تو یه مسیری پیچ در پیچ به بالای یه کوه میریم که پایینش دره بود و پر از آب جای خیلی قشنگی بود ولی در عین حال ترسناک و وحشت اور من تواوج یکی از کله صخره های کوه ایستاده بودم و بعدش اومدم پایین دیدم دوست پسرم که قراره با هم ازدواج کنیم توی ارایشگاه نشسته دارن ریشش ومیزنن سه تیغه کرده بود و موهاشو کوتاه کرده بود من رسیدم بهش دوست منم اونجا بود از دوستم نظر میخواست و بعدش به خودش عطر زد و از عطرش به منم زد وبعدش رفتیم بیرون همه جا تاریک بود من چیزی نمیدیدم اومدم چراغ گوشیمو روشن کنم که ماشین و پیدا کنم دیدم چراغ ماشین روشن شد دوستم داشت جلوی ماشین مینشست انگاری من اصلا نبودم دوتاشون داشتن میخندیدم یهو مات موندم دوستم نگام کرد و گفت اِ تو اینجایی بیا برو جلو بشین من خیلی ناراحت شده بودم گفتم بشین من عقب میشینم . ممنون میشم تعبیرش کنید

  71. امینامینsays:

    سلام امشب خواب زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها رو دیدم

  72. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من یک فرزند به دلیل زایمان زودرس از دست دادم...و در همین روز ها دوباره یک‌سقط داشتم ...دیشب خواب دیدم ناگهان در حرم حضرت معصومه هستم و خیلی گریه میکنم...میگفتم من که قصد آمدن و نداشتم حتی ب شما فکر نمی‌کردم ولی با این همه غمی ک دارم من را طلبید...

  73. آآآآsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم حرم حضرت معصونه و چسبیدم به ضریح ایشون و داخل را نگاه میکنم و دعا میکنم .میخواستم بیام خونه که دیدم حرح خالی شد و من تنها اونجا بودم خوشحال شدم و با طمانیه و آرامش بیشتر نشستم کنار ضریح و دو باره دعا کردم. در ضمن تا حالا قم هم نرفتم

  74. فاطمه رضاییفاطمه رضاییsays:

    سلام من خواب دیدم که در یک مهمانی هستم و یه ظف پر از قاشق و چنگال دستم هست و من دارم اونارو ببین مهمون ها پخش میکنم مابین مهمون ها پدربزرگم که فوت شدن را می‌بینم که حسابی گرسنه هستند و بهم میگن قاشق و چنگال بده وقتی بهشون قاشقو میدم خیلی با ولع غذا رو میخورن بعد با خودم میگم چقد بنده خدا گرسنه بود الان غذا رو بخوره دیگه سیر میشه.

  75. فاطمهفاطمهsays:

    خواب دیدم با دوتا از نزدیکانمون رفتیم زیارت حضرت معصومه قم ولی حرم مثل یه مسجد بود من نماز خوندم به چیز قاب مانند بهمون دادن گفتن وقتی صداتون زدیم اینو بیارین غذا بگیرین بعد همینجور ک منتظر بودم یهو شنیدم اسممو صدا زدن واسه غذا و یه هدیه سفر دوباره به قم رو هم بهم دادن ممنون میشم تعبیرشو بگین بهم

  76. جوادجوادsays:

    سلام دم دمای صبح بود که خواب دیدم به واسطع شغلم انتقال شدم استان قم در حال انجام وظیفه ام یه دفعه دیدم صحن حرم حضرت معصومه ام خیلی شلوغ بود مردم درحال خوندن دعا بودن من چندتا عکس از گنبد گرفتم رفتم داخل دیدم مردم زیادی تو رواق ها هستن خادم ها نمیزارن برن پیش ضریح من با چند نفر دیگه دونه دونه گذاشتن رفتیم داخل نزدیک ضریح شدم دیدم افراد دیگه ای هم هست ومیشه مردم باز بیان ولی خادما نمی ذاشتن دور ضریح شیشه های خیلی بزرگی بود دیدم چندتا میز وسیستم هستن وچندتا خادم هم بااونا دارن کار میکنن بعد دیدم یه زن داخل ضریحه ویه مرد اومد گفت اون به چه جرئتی رفته اونجا شلوغ شد وقسمتی از ضریح باز شد مردا بیشتر بودن دقیق یادم نمیاد به جز اون زن زن دیگه ای هم باشه بعد خادما اومدن اطرف ضریح رو گرفتن وباز دونه دونه میفرستادن داخل ضریح باز نفر دو سوم بود رفتم داخل چشم به ضریح افتاد سجده کردم داشتم گریه میکردم بعد هم رفت سمت ضریح دیگه از خواب بیدار شدم تااونجایی که میتونید میشه تعبیرش کنید

  77. داوریداوریsays:

    سلام. من خواب دیدم به همراه پدرم که به رحمت خدا رفته اند در حیاط حرم هستم و ایشان مرا از ورودی حرم هل میدهد که داخل حرم و نزدیک ضریح بشوم اما من به شدت مقاوت میکنم و چارچوب ورودی را چسبیده ام و داخل نمیشوم و در نهایت پدرم مرا رها کرد و من از درد بدنم به خاطر هل دادن به پدرم اعتراض کردم. معبر گرامی من بیماری ام اس شدید دارم و قادر به حرکت نیستم.

  78. داوریداوریsays:

    منظورم حرم حضرت معصومه است.

  79. مهدیمهدیsays:

    سلام . خواب دیدم در حرم حضرت معصومه در حال پخش غذا بین زائرها هستم بعد که غذاها تمام شد دیدم که نامزد کردم و با نامزدم جهت خرید به سمت بازار رفتیم .( بنده مجرد هستم) . حس خیلی لذت بخشی داشتم

  80. هماهماsays:

    سلام من خواب خواهر شوهر و پدر شوهرم که فوت شدن رو دیدم هر دو لباس مشکی تنشون بود و خواهر شوهرم میگفتن که توی مزارم همش آب میاد و گچ‌میریزه و میگفتن مزارشون شیرازه درحالی که اصفهانن منم گفتم خب جاتو عوض کن گفتن که نه اخه از روز اول اینجوری بوده )هر دو در قبر دوطبقه دفن شدن

  81. محمدمحمدsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم رفتم قم دیدم همه کاسبان شهر ورانندهای شهر زن هستن کار می‌کنند مردا کار نمی‌کنند اینم اضافه کنم من خانم مریضی زنانه داره و مشکلش حل نمیشه نمیدونم تعبیرش چی اگه میشه لطفا بگید خدا خیرتان بده ممنونم

  82. محمدمحمدsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم رفتم قم دیدم همه کاسبان شهر ورانندهای شهر زن هستن کار می‌کنند مردا کار نمی‌کنند اینم اضافه کنم من خانم مریضی زنانه داره و مشکلش حل نمیشه نمیدونم تعبیرش چی اگه میشه لطفا بگید خدا خیرتان بده ممنونم

  83. AidaAidasays:

    خواب دیدم باپسری که دوستش دارم داخل ماشین بودیم بعنوان نامزدش که بهش گفتم هوس پفک کردم گفت بریم فروشگاه هرچی میخوایی بخر تابریم جمگران یه دفع بهم گفت بیابریم قم وجمکران منم گفتم باشه گفتم تعبیرش چیه

  84. رعنا ملکیرعنا ملکیsays:

    با سلام من خواب دیدم که با خانواده بودم و من را دستگیر کردند و من و خانواده ام به حرم حضرت معصومه رفتیم و من درحال گریه و زاری بودم دعا میکردم که دستگیر نشوم و یک خانم در گوش من گفت که شما دستگیر نمی شوی همین که این رو به من گفت من آرام شدم و دیگر خبری از دستگیری من نبود لطفا تعبیرشو به من بگید

  85. منصور پرويزيمنصور پرويزيsays:

    با سلام خدمت شما من خواب دیدم در حرم حضرت معصومه هستم وسخت گریه میکردم وقتی از حرم آمدم بیرون یه گاو سفیدمشکی به من دادن معنی خابم چیست ممنون

  86. خانم غفوریخانم غفوریsays:

    .سلام خسته نباشید. من دیشب خواب دیدم که توی حرم حضرت معصومه نمک تبرکی یا نذری روی سر مردم می ریختم تعبیرش موندم چیه و در ادامه نان نذری میپختم. خانم هستم میشه راهنمایی کنید سپاس از شما

  87. حسین خلیلیحسین خلیلیsays:

    من خواب دیدمـ... رفتم حرمـ.. سنگ قبرحضرت رفته بودبرای تعویض من که رسیدم سنگ قبر اومد ومن زیارت کردمــ.. یه پسر بچه عقب افتاده هم همراه من بود... اونم ذوق زیارت داشت

  88. مهسا ذاکرمهسا ذاکرsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم رفتم حرم حضرت معصومه ضریحش باز بود رفتم سر قبرش زیارت کردم آخر خوابم جسدش رو که حالت خاک بود دیدم حس خوبی داشتم ممنون میشم تعبیرش رو بگید

  89. آرین هستمآرین هستمsays:

    من علاقه شدیدی به حضرت خانم فاطمه معصومه علیها السلام دارم به صورتی که اگه یک پول رفت و برگشت به قم دستم بیاید، حتماً یک سر به محضر ایشان می روم. دیروز یعنی ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ در خواب دیدم حرم مطهر هستم و حرم پر شده از جواهرات، انگشتر و گردنبند و.... جواهرات متنوع همه رقم که در معرض عموم است و اصلا محافظ ندارد از را پله ها گرفته همه وهمه جا و بیشترشان نقره است با نگین های زمرد و عقیق وخلاصه همه چی ! من یک انگشتر نقره‌ای با نگین برای همسرم برداشتم که زنانه بود و وقتی دنبال انگشتر مردانه بودم از خواب بیدار شدم.خواهشمندم این خواب را برایم تعبیر کنید. ممنون میشم ،🙏🌹

  90. زهرازهراsays:

    خواب دیدم حرم حضرت معصومه ام یه عده ی زیادی صف واستاده بودن پشتشون بودم یهو انگار صف از بین رفت و خلوت شد رفتم داخل ضریح بزرگ سبز رنگ وسط بود زیارت کردم و بعدش هم در اومدم از یه تیکه از صحن بعدشم انگار حرم امام رضا بودم