تعبیر خواب قیچی جدایی است!

تعبیر خواب قیچی از جنبه های مختلفی قابلیت بررسی داشته و می تواند معانی بسیاری به خود اختصاص دهد. همچنین نوع آن در تعبیر قیچی تاثیر بسیاری خواهد داشت. به عنوان مثال قیچی آرایشگری به مهارت ها مربوط می شود و قیچی آشپزخانه به زنی که قصد جدایی دارد.

کلیات تعبیر خواب قیچی

تعبیر خواب قیچی نشانه از بریدن و جدایی بوده و گاهی اوقات با تیزی و هشیاری ارتباط دارد. هر تعبیر خواب با دنیایی از کلمات و عبارات همراه است که بایستی ارتباط معنایی بین آن ها را نیز پیدا کنیم. بنابراین وقتی صحبت از بریدن و یا تیزی می شود، شاید بتوان اینگونه استنباط کرد که تعبیر خواب قیچی به جدایی یا آسیبی مربوط است که با زبان تند و تیز و کلمات برنده حاصل شود. شاید این رویا نشانه ای باشد مبنی بر احساساتی که دیگر نسبت به شخص یا رابطه خاصی نداریم و برای ما همه چیز تمام شده است.

تعبیر خواب قیچی تیز و برنده

تعبیر خواب قیچی برنده

تعبیر خواب قیچی برنده گاها ممکن است این پیشنهاد را به ما بدهد که احساسات، افراد یا هر وسیله اضافی در زندگی را که دیگر نیازی به آن نداریم کنار گذاشته و بار خود را سبک تر سازیم. اگر تمام آنچه در ذهن و قلب خود انبار کرده ایم را مانند یک چمدان تصور کنیم، طبیعتا این چمدان بسیار سنگین خواهد بود و شما برای آسودگی در زندگی نیاز دارید که مقداری از آن ها را بیرون ریخته و با افکاری سبک تر پیش روید. در اصل قیچی برنده در رویا به تلاش ما برای حذف چیزهای غیرضروری زندگی مربوط می شود. این چیزهای غیرضروری ممکن است افکار، خاطرات بد گذشته، دلخوری ها و یا هر احساس مشابه دیگر باشد. شما از نظر روانشناسی تحت آسیب این افکار و احساسات هستید پس بهتر است قدم های جدی تری برای درمان بردارید.

تعبیر خواب قیچی می تواند شامل رویایی با محتوای زیر باشد:

- از قیچی برای برش دادن چیزی استفاده کنید.

- شما قسمتی از جسم خود را با قیچی می برید.

- شخصی با قیچی آسیبی به شما وارد می سازد.

- قیچی آشپزخانه.

- یک قیچی به عنوان هدیه دریافت می کنید.

- در حال تیز کردن قیچی باشید.

- در رویا یک آرایشگر باشید و با قیچی کار کنید.

- یک قیچی نقره ای یا طلایی داشته باشید.

- یک قیچی شکسته در خواب ببینید.

پندی که باید از تعبیر خواب قیچی بگیرید:

- در رودررویی با مسائل و افراد احتیاط بیشتری به خرج دهید.

- به نگرش خود درخصوص سایر افراد بیندیشید.

- با ترس خود روبرو شوید.

- دلیل رفتار ناپسند سایرین با خود را جست و جو کنید.

- به این فکر کنید که چگونه می توانید جنبه هایی از زندگی خود را بهبود و ارتقا ببخشید.

- با قدرتی که جمع آوری کرده اید به سمت اهداف خود پیشروی کنید.

- زندگی خود را ارزیابی کنید تا شرایط را بهتر سازید.

تعبیر خواب قیچی آشپزخانه و قیچی خیاطی


تعبیر خواب قیچی آشپزخانه

تعبیر خواب قیچی تا حد زیادی به نوع آن بستگی دارد. به عنوان مثال تعبیر خواب قیچی آشپزخانه بدین معناست که مردم بایستی آزار رساندن به شما را متوقف ساخته و رفتار بهتری را در ارتباط با شما انتخاب کنند. اما اگر در رویا قیچی جراحی ببینید که استفاده از آن نیز نیازمند دقت بیشتر و مهارت خاصی است، نشان می دهد که کسی در اطراف شما است که به دلیل مشکلات سلامتی به کمک شما نیاز دارد. قیچی همچنین ممکن است نشانه ای از زبان تند و تیز و یا کتک زدن باشد. اگر یک پسربچه نوجوان خواب قیچی را ببیند، به این معناست که او در مورد مسائل جنسیتی نگرانی هایی دارد. اما شاید معمول ترین تعبیر خواب قیچی آشپزخانه یک جدایی در آینده ای نه چندان دور باشد.

تعبیر خواب قیچی خیاطی

تعبیر خواب قیچی خیاطی با نوع آشپزخانه آن متفاوت است. به عنوان مثال اگر شما در رویا عده ای مردم را ببینید که به سمت شما هجوم آورده و از یک قیچی خیاطی به عنوان سلاح استفاده می کنند، طبیعی است که بایستی به دنبال دلیل این اتفاق باشید. احتمالا تجاوز به حق و حقوق در زندگی شما گاهی اوقات اتفاق می افتد و شما بایستی نگرش و شیوه زندگی خود را تغییر دهید تا بتوان جلوی این زورگویی ایستادگی کرد. در اصل تعبیر خواب قیچی در چنین شرایطی یک هشدار برای شما است که بایستی تغییراتی در زندگی خود اعمال کنید چرا که در غیر اینصورت شرایط وخیم تر خواهد شد. اگر شما در رویا از شخصی قیچی هدیه بگیرید، به این معناست که احتمالا نیاز دارید تا رابطه بین شما و فردی که این هدیه را داده است تمام شود.

تعبیر خواب قیچی آرایشگری

تعبیر خواب قیچی آرایشگری

تعبیر خواب قیچی آرایشگری برای فردی که در زندگی بیداری نیز یک آرایشگر است، به این معناست که وی می ترسد اعتبار شغلی خود را از دست داده و نقاط قوت خود را گم کند. به طور کلی می توان گفت قیچی نمادی مبهم است و در شرایط متفاوت تعابیر متفاوتی ممکن است داشته باشد. با اینکه قیچی در برخی از رویاها نماینده جدایی، از دست دادن و یا یک برش است اما گاهی نیز بازتابی از اتحاد معنوی و فیزیکی است. دیدن یا استفاده از قیچی در رویا به شما این پیشنهاد را می دهد که بهتر است در نزاع بین افراد دیگر شرکت نکنید زیرا در این حالت ممکن است با اینکه بی گناه هستید اما همه برعلیه شما باشند. تعبیر خواب قیچی تیز کردن در رویا به این معناست که شما بایستی مهارت های ارتباطی خود را بهبود ببخشید و با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید. اگر در رویا از سمت اشتباه قیچی استفاده کنید، نشان می دهد که ارتباطات شما در زندگی بیداری احتمالا با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

تعبیر خواب قیچی از بعد روانشناسی

تعبیر خواب قیچی از دیدگاه روانشناسان با جدایی همراه است. قیچی در اصطلاح آنان یک سلاح زنانه است و در رویا به این معناست که آن ها قصد دارند احساسات، رابطه یا رفتاری را به انتها برسانند. شما بایستی به عنوان بیننده خواب کشف کنید که آن ها در پی تمام کردن چه چیزی هستند؟ گاهی اوقات می تواند بسیار بزرگ مانند طلاق و یا بسیار کوچک مانند احساس حسادت باشد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

3 نظر

  1. سولمازسولمازsays:

    درود خواب دیدم تو شرکت هستم و دوتا اقایی که من ازیکدومشون خیلی خوشم میاد هستن از اون یکی هم بدم نمیاد. و یکی از اونهایی که نسبت بهش خیلی احساسی نیستم کیفشو به عنوان امامت داد بزارم کمدم .کمدم باز کردم توش پر از قیچی پلاستیکی بود. رفتم خدمه صدا کنم که اون قیچی هارو برداره.که گفت باید سرپرستشون بگه و من عصبانی شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سپاس در رفتار و اعمالتون دقت و مراقبت داشته باشین

  2. رویا مظفریرویا مظفریsays:

    سلام خواب دیدم که داخل خانه قدیمی مادر بزرگم زیر یه قالی دست باف دوتا قیچی بود که یکی شون می گفتن مال یکی از بچه ها است که سال ها پیش فوت شده ویک قسمت از دسته اش شکسته بود و دیگری مال مادرم بود که در واقعیت هم دارند و کند است من این دو تا رو برداشتم و در کنار پنجره گذاشتم و در آخر یه کتاب که شامل یه مفاتیح الجنان و یه دیکشنری قدیمی و یه کتاب داستان بود برداشتم واز خونه رفتم بیرون بعد سر امتحان بودم و کتاب ها رو گذاشتم داخل کیفم وبعد یه خانم اومد یه کتاب فلسفی که در واقعیت هم دارمش رو بهم داد و گفت این هم برای توست و اونو داخل کیفم گذاشت بعد من شروع کردم به اشک ریختن و پسری که قبلا بهم علاقه داشت اومد در صندلی کنار من نشست مو هاش فر شده بود و ریش داشت فقط با دلسوزی و ناراحتی بهم نگاه می کرد

  3. عاطفهعاطفهsays:

    سلام خواب دیدم داخل شکمم قیچی پزشکی جا مونده وشکمم درد داشت.رفتم دکتر وبدون هیچ خونی قیچی را درآوردند لطفا تعبیرکنید