همه چیز درباره تعبیر خواب دزدی کردن

آیا می دانید تعبیر خواب دزدی کردن چیست؟

لابد تاکنون برایتان این اتفاق افتاده که در خواب خود دست به دزدی زده اید و یا شخصی در خانه شما مشغول دزدیدن چیزی است. فردای آن شب بلافاصله و سراسیمه سراغ کتاب تعبیرخوابتان را می گیرد. حتماً شما هم دلتان می خواهد بدانید که تعبیر و تفسیر دزدی کردن در خواب چیست؟ ما در این بخش از نوشتار خود می خواهیم تمامی آنچه را که مربوط به تعبیر این نوع خواب است تمام و کمال در اختیارتان قرار دهیم.

تعبیر خواب دزدی کردن چیست؟

علمای بزرگ و معبران بسیاری در طول تاریخ درباره تعبیرخواب دزدی کردن نظریات متعددی ارائه داده اند. به طور کلی دزدی کردن یک شخص در خواب ممکن است به اشکال گوناگونی رخ دهد. اما در حالت کلی می توان این‌گونه بیان کرد که هر آنچه در خوابتان از شما دزدیده می شود به نوعی با هویت باطنی شما در بیداری در ارتباط است. به همین علت بایستی به تمامی چیزهایی که در خواب از شما دزدیده می شوند دقت نمایید. زیرا هر کدام تعابیر و تفاسیر متفاوتی دارند. یقیناً خواب دزدی کردن یکی از آن حالت های عجیب و غریبی است که ممکن است برای هر یک از ما اتفاق بیفتد. مثلاً اگر در خواب خود دیدید که چیز مهم و ارزشمندی را از شما دزدیدند تعبیرش آن است که در کسب و کارتان اختلالی ایجاد می شود. یا اگر خواب دیدید خود اقدام به دزدی کرده اید و لوازم استراحت کسی را دزدیده اید دلیلش آن است که آرامش و راحتی خیال را از آن شخص می گیرید.

تعبیر خواب دزدی کردن از دیدگاه معبران

به طور کلی دزدی کردن در خواب یا به مهمانی رفتن است یا مسافرت خارج از کشور. محمد بن سیرین می گوید تعبیر خواب دزدی کردن درگیری و منازعه با صاحب مال است. اگر در خواب خود بینید که اموال بسیاری را از کسی دزدیده اید تعبیرش آن است که با صاحب همان درگیری بسیاری پیدا می کنید. اما اگر در خواب خود بینید که اموال بسیاری از شما دزدیده شده است و سارق را نمیشناسید نشانه آن است که با شخصی رابطه خویشاوندی برقرار می کنید که شما را بسیار عزیز و گران‌قدر می دارد.

تعبیر خواب دزدی ، تعبیر خواب دزدی کردن از دیگران

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر در خواب خود دیدید که از شخصی چیزی را می دزدید نشانه آن می باشد که به همان شخص در بیداری دروغ می گوید. همچنین ایشان درباره تعبیر خواب دزدی کردن چنین بیان می کند اگر در خواب خود دیدید که گرفتار دزدهای بسیاری گشته اید تعبیرش آن است که به بلا و مصیبتی دچار می شوید.

امام صادق(ع) درباره دزدی کردن در خواب چنین می فرماید: در حالت کلی دزدی کردن یک شخص بر سه چیز دلالت دارد: 1- جنگ و خصومت 2- دروغ گفتن به کسی 3- بیماری و مصیبت

تعبیر خواب دزدی کردن از دیدگاه دانیال نبی: اگر در خواب خود دیدید که از خانه شما دزدی های بسیاری کرده اند نشانه آن است که دشمنان خطرناکی در کمینتان نشسته و در حال ضربه زدن به شما هستند. اگر در خواب خود دیدید که از منزل کسی فرزندش را دزدیده اید حواستان باشد که در کارهایی که رسوایی به بار می آورند شرکت نکنید. زیرا ممکن است دوستان ناباب و ریاکاری در اطرافتان باشند و بخواهند برایتان آبروریزی به بار آورند.

تعبیر خواب دزدی کردن خودمان

تعبیر خواب دزدی کردن خودمان یکی دیگر از تعابیر و تفاسیر این نوع خواب عجیب و غریب است که ممکن است جواب یکی از سؤالات متداول ما نیز باشد. در حالت کلی دزدی کردن خودمان از کسی دیگری نشانه این است که ما به منزل ایشان دعوت می شویم. البته ناگفته نماند ممکن است این خواب در موقعیت های مختلف تعابیر متفاوتی داشته باشد:

به عنوان مثال: اگر در خواب دیدید که مشغول دزدی کردن از خانه ای هستید که همچنان به دنبال اشیاء گرانقیمت مانند طلا آن خانه می گردید تعبیرش آن است که غم و اندوهی بزرگ را از صاحب آن خانه دور می گنید. زیرا طلا و جواهرات در خواب به معنی غم و اندوه است و دزدیدن آن در خواب دقیقاً همین تفسیر را به دنبال دارد.

تعبیر خواب دزدی کردن خودمان

آنلی بیوتن درباره تعبیر خواب دزدی کردن خودمان می گوید:

اگر در خواب خود دیدید که مشغول سرقت و دزدی کردن هستید معنی این خواب دلالت بر عقده ها و کمبودهای زندگی شما دارد.همچنین می گوید چنانچه در خواب خود در حال دزدی کردن هستید و مأموران پلیس در تعقیب شما هستند معنی اش آن است که شما به زودی درگیر یک روابط اجتماعی ناپسند می شوید.به طور کلی اگر در خواب خود دیدید که شما به دزدی کردن متهم شده اید دلیلش آن است که از رفتارهای زشت و ناپسندانه تان قضاوت می شود و این قضاوت می تواند موجب آزار و اذیت شما گردد.

تعبیر خواب دزدی کردن در جایی

چنانچه شخصی در خواب خود بیند که در حال دزدی کردن در جایی است تعبیرش آن است که به شهرت و محبوبیت اجتماعی آن محیط لطمه وارد می شود و شخص خواب بین از آبروی خود در مقابل دیگران دفاع می کند.

تعبیر خواب دزدی کردن طلا

تعبیر خواب دزدی کردن طلا نشانه خبرهای بد از جانب شخص خواب بین است.

تعبیر خواب دزدی کردن پول و طلا

تعبیر خواب دزدی کردن پول

اگر در خواب خود دیدید که شخصی در حال دزدی کردن پول هایتان است و شما او را دستگیر می کنید معنی اش آن است که بر دشمنان و رقیبان خود پیروز می شوید.اما اگر در خواب بینید که دزد تمامی پول هایتان را به سرقت برده است نشانه آن است که از غصه و غم رهایی می یابید.

سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب دزدیدن وسایل مغازه

تعبیر خواب کتک خوردن از دزد

تعبیر خواب دزدیده شده کسی

تعبیر خواب حمله دزد با چاقو

تعبیر خواب دزدیدن ماشینم

تعبیر خواب فرار از دست دزد ها

تعبیر خواب دزدیدن پول و طلا

تعبیر خواب گرفتن دزد در خانه

127 نظر

  1. ثناثناsays:

    سلام.خواب دیدم درمحلی هستم ک نمیدونم کجاس. متوجه شدم ی پسر کوچیک فقیری رفت از ی مغازه یواشکی ی کاهو برداشت و رفت. من رفتم سمتش و بغلش کردم و باهاش حرف زدم ک از این کارا نکن و عادتت میشه و زندگیت رو خراب نکن و بزرگ شدی آینده خوبی نخواهی داشت و .... بعد باهاش رفتم تا خونشون ی خونه نیمه ساز ک تو حیاتشون هم کلی آشغال بود ولی خونه بدی نبود. گفتم خب خیلی هم ک فقیر نیستید. در عین حال دیدم ک دو تا مرد ک فک کنم یکیشون پسرداییم بود به من میگفتن به تو چه و تو چیکارش داری و.... من هم هی در تلاش بودم ک بگم نه این مهمه و مسئولیته و.... سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌‏ى ناراحتى و نگرانى است.

  2. ZibaZibasays:

    خواب دیدم یکی ازاقواممون که توواقعیت هم آدم درستی نیست کیف پولمو باتمام کارت بانکی و پول دزدیدوماتصمیم داشتیم بعدتعطیلی بریم ازش شکایت کنیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مورد حسد واقع شوید

  3. الالsays:

    سلام دیشب خواب دیدم مردی با پسر نوجوانش از خانه ی ما دویست هزار تومن دزدیده بودن، پدرم دزد و پسرشو گرفته بود. اما من و خواهرم دلمون براشون سوخت . برای همین پدر و پسر را به حمام بردیم و وقتی کسی نبود اونارو از خونه فراری دادیم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر رهایی از الودگی های روح است

  4. بیتابیتاsays:

    درود من خواب دیدم ناخواسته از یک طلا فروشی چند تکه شمش دزدیدم.مغازه دار با خوش رویی باهام برخورد کرد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در میان جمعی ضایع شوید

  5. سسsays:

    سلام من دیدم که خواهرم انگار یکم پریشون بودو میخواست کاری کنه که دزد نیاد .خونمو..و هم اینکه با خودم این فکرو داشتم که خواهرم تنها کسیه که میدونسته قبلا هم دزد اومده بوده اینجا ولی یادم نمیا دیده باشم چیزی رو دقیقا دزدیه باشه کسی...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد حسادت واقع شوید

  6. لیلالیلاsays:

    سلام.با تشکر از زحمات.خواب میدیدم با دوستم که الان باهاش ارتباطی ندارم تو یه رخت کن جای ورزشی بودیم و اون از کمد های اونجا برای من تو شونه ای (اویز لباس)میدزدید و میذاشت تو کمد بعدی و میگفت حالا همه ی تو شونه ای های کمد بعدی رو باهم برمیدارم و من مخالفتی نمیکردم با اینکارش فقط میترسیدم کسی بفهمه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه کم شدن مال و مکنت است

  7. سحر تسحر تsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید . دیشب خواب دیدم که پسر داییم طلاهای خواهرم رو دزدیده و من متوجه شدم و هی نصحیتش میکردم که طلاهایی که دزدیده رو پس بده . تعبیرش چیه ؟ با تشکر از شما .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد حسادت قراربگیرید

  8. SoheilaSoheilasays:

    سلام خواب دیدم در قسمت سبز یک پیاده رو مشغول درس خواندن بودم چند ثانیه از جا یم بلند شدم و برگشتم پشت سرم را نگاه کردم کیفم کامپیوتر و همه ی وسایلم را دزد برد.خیلی ناراحت بودم که ای کاش اطلا عاتم و کارت های من را به من بر میگرداند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان است

  9. D.nD.nsays:

    سلام دیشب خواب دیدم از خانه ی فردی دزدی کردم و اون فرد نزد مادرم اومده ک کلی گریه کرده و من یواشکی اون پول رو پس دادم 'تعبیرش؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه همدلی و کم شما نسبت به اطرافیانتان است

  10. محسنمحسنsays:

    با سلام لطفا بخونید و جواب بدید من خواب دیدم ک از ی دکه با رفیق فابم دارم دزدی میکنم و موقع رفتن دو ستمو گرفتن ولی من ب راحتی سوار ماشین شدم و برگشتم خونه و دوستم باهام نیومد وارد خونه ک شدم پدرم کیکو موزو کاهو گرفته بود اینارو فقط دیدم و یکی از فامیلای دور ک رفتو آمدی نداریم اومده بود خونه ما بعد از چیدن وسایل دزدی ب مادرم دزدی رو توضیح دادم و بعد خودمو تو ماشین دیدم ک ی طرف عموم نشسته بود و ی طرف زنعموم ک عموم دو س بار مهو شد و زنداییم دیدم ک جفتشون ینی زنعمو و عموم موهاشون بافته بودن و سره موهاشون چراغ داشت و عقب منو مادرم بودیم و بعدش از خاب بیدار شدم لطفا تعبیر خواب منو بگید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در حالت کلی می توان این‌گونه بیان کرد که هر آنچه در خوابتان از شما دزدیده می شود به نوعی با هویت باطنی شما در بیداری در ارتباط است. به همین علت بایستی به تمامی چیزهایی که در خواب از شما دزدیده می شوند دقت نمایید

  11. ثریاثریاsays:

    سلام من چندشب پیش خواب دیدم دزدتمام خونه ی پدرموزده وزن ومادرم بیرون توخیابون بودیم به خونه که نزدیک شدیم من متوجه شدم که انگاردزدبه خونه اومده ی قفل به دربودکه دوتامرد اونجابودن من حس میکردم انگاراینهادزدبودن ومیترسیدم واونهاکمک کردن قفلی که به درحیاط بودبای وسیله بازکردن واردخونه شدیم دیدیم همه چیزوبردن رفتم تواشپزخونه دیدم وسایل آشپزخانه یخچالوفریزر هستن وی کشاب فریزرپرازنون بود اومدم توی هال ناراحت بودم میخواستم گریه کنم مادرم گفت اشکال نداره کهنه بودن وسایل نو میخریم واین خوابوانگارتوی خونه ی قدیمیمون که شهردیگه ای هست بود.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه پیشرفت در امور مالی و اقتصادی زندگیتان است

  12. حسینحسینsays:

    سلام خواب دیدم یک دزد با چاقو منوتهدید میکنه ومیخواد مبایلمو بگیره ولی من پنهانش کردم واز ترس و هیجان از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار سرزنش قرار بگیرید

  13. عباسعباسsays:

    سلام من دو شب پشت سر هم خواب دیدم به دو روش مختلف که دارم از بانک دزدی میکنم شبه اول دیدم چندتا سکه قدیمی دستمه و شبه دوم یه ساک دیدم بود تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، ممکن است در بعضی از مراحل زندگی احساس خستگی و یا کلافگی زیاد کنید و اینکه سردرگم بمانید.

  14. آزادهآزادهsays:

    سلام وقت بخیر..همسر برادرم خواب دیدن ک هردو منزل کسی ک ضربه عاطفی ب بنده زده بودن رفتیم برای دزدی چیز با ارزشی، بعد اومدن دنبال دزد بودن ولی شخص مورد نظر ب ما شک نداشتن اصلا..ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر رویای شما نشان می دهد که در قید و بند گذشته بودن سودی جز اضطراب برای آینده و افسردگی برای گذشته ندارد.

  15. کریمیکریمیsays:

    سلام خسته نباشید،من دوشب پشت سرهم خواب دیدم که دوچرخه پسرم دزدیده شده ولی هربار به یه نحوی،البته بار اول پسر بزرگم دوچرخه راباکلی دعوا پس گرفت ولی بار دوم دوچرخه را ازجلوی مغازه با قفل دزدیدن.ممنون میشم تعبیر خوابم رو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. ثبات و سکون زندگی خانوادگی شما با تحولات و تغییراتی روبرو می شود.

  16. امین مطبوعامین مطبوعsays:

    سلام من خواب دیدم که خانه خواهرم رو دوبار دوزد زد ومن اولی رو تعقیب کردم اما پیدایش نکردم حتی چهرهاش رو ندیدم در ضمن خواهرم خارج از کشور هستش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است روابط خویشاوندی جدیدی برایتان ایجاد شود

  17. ستاره باقریستاره باقریsays:

    سلام. خواب دیدم بابام گفت ۳۰۰ هزارتومن از تو ماشین ازمون دزدیدن. بعدش چن دقیقه دیگه زنی رو دیدم ک موهاش رنگ زده بود نمیدونم آبی بود یا بنفش. بعدش دیدم موهای منم مثل اون رنگ شده بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. اغواگری و نیازهای جنسی در پشت چهره اصلی این رویا خوابیده است.

  18. . ... ..says:

    سلام وقت بخیر.دیشب خواب دیدم ک خالم خبر داد باغ پدربزرگم رو دزد زده.بعد داییم منو برد و نشونم داد.تمااام وسایلی ک تو اتاق باغ بود دزدیده بودن و اتاق کاااامل لخت شده بود.پتو؛وسایل آشپزخونه و هممممه چی... ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسراری در نزد شما فاش شود باید مراقب باشید تا در زندگی محرم باشید

  19. مستانهمستانهsays:

    سلام همسرم خواب دیدن که به رستوران رفته و یک غذا گرفته و بدون اینکه حساب کنه از قصد از رستوران خارج شده و اینکه پلاک یه ماشین رو با یه ماشین دیگه ای از خودمون عوض کرده و پلیس به دنبالش بوده ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر تلاشی است که شما در زندگی برای به دست اوردن شادمانی انجام میدهید

  20. فاطمهفاطمهsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم که دو تا وسیله خیلی ناچیز دزدی کردم از بازار همراه با دوستم و میخاستم این کارو بندازم گردن اون ولی دلم نیومد بعد از فرار کردن اون فرد انگار فهمیده بود منم یا نه نمیدونم ولی درمورد دزدی حرف زد ولی به روی من نیاورد تعبیر این خواب یعنی چی صبح که بیدار شدم خیلی تعجب کردم که چرا این کارو کردم؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با شخصی رابطه خویشاوندی برقرار می کنید که شما را بسیار عزیز و گران‌قدر می دارد.

  21. مرضیه شمرضیه شsays:

    درود دیروز صبح خواب دیدم درحالی که چادر بر سر کردم(البته چادری نیستم) ودمپایی پام هست چشمم به درپارکینگ آپارتمانی افتاد که باز مانده بود،وارد ساختمان شدم واز طبقه اول آپارتمان از جا کفشی،،کفش قهوه ای جلو بازی انتخاب کردم وپوشیدم باخودم میگفتم من که دزد نیستم ،،مجبورم این کفش را بردارم (چون به دلیل نامعلومی دمپایی پام بود ودر خواب دلیل قانع کننده ای داشتم که یادم نیست) کارم که تمام شد دمپایی را زیر بغلم زدم با عجله از ساختمان بیرون آمدم نفس راحتی کشیدم در راهم بستم.. در همان لحظه ماشینی جلو درب همان منزل وایستاد وکسی پیاده شد.. در خواب حس کردم صاحب همان خانه است... از راننده خواهش کردم مرا تا جایی که مسیرش به مسیرم میخورد ببرد واونیز قبول کرد ... کنار راننده نشستم از بزرگراهها وپل هوایی عبور میکرد شهر زیبا بود.... استادعزیز لطف کنین،،تعبیر کنین. با تشکر..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده آن است که دشمنان خطرناکی در کمینتان نشسته و در حال ضربه زدن به شما هستند

  22. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب ديدم كه مدارك پروژه هاي كاري خودم رو ميارم تو مغازه اي بدون هيچ توضيحي ميزارم و ميرم اين كارو چند بار تكرار ميكنم و صاحب مغازه فكر ميكنه من دزدم و اين كارا ازخودم نيست و يه روز كه ميرم مدارك پروژم رو بزارم دنبالم مي كنه و منم فرار ميكنم توي خواب نتونست من رو بگيره و منم توضيحي ندادم بازم كه دزد نيستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که ممکن است در زندگی شما رو متهم به کاری که نکرده اید بکنند

  23. فاطمه حسنيفاطمه حسنيsays:

    سلام وقت بخير، خواب ديدم صبح حدودا ساعت ٦ ، كه دخترم رفته خونه ي يكي از دوستانمون و داره دزدي ميكنه، منم بهش ميگم توروخدا چيزي برندار، ولي دخترم پافشاري ميكنه و ميگه حقشه بزار ازش دزدي كنم، ولي بعدش احساس پشيموني ميكنه و همه ي وسايلي كه جمع كرده بود بياره، رو از خونه بيرون نمياره و منصرف ميشه از دزدي. ممنون ميشم از تعبير خوابتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دخترتون اسراری رو از شخصی برملا می کنه که به ضرر اون شخص و خودش هم پشیمون میش

  24. فرشتهفرشتهsays:

    سلام خواب دیدم با کسی هستم که اورا نمیشناسم و او به دلیل اینکه پول نداشت هرچیزی که دلش میخواست را میدزدید من هم با او و در کنارش بودم ولی از این کارش اصلا خوشم نمیآمد.تا اینکه نمیدونم چجور ولی یکدفعه کلی النگوی طلا در دستم دیدم که ۶ تای ان برای خودم بود ولی بقیه اش را میگفتم دزدی هست و همش استرس داشتم کسی متوجه شود که اینها دزدی هستن و شروع به فرار کردیم و دائم به اون شخص میگفتم من نمیخوام اینارو ۶تاش فقط برای منه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بایدکمی بیشتر مراقب بد خواهان و افراد مکار در زندگی خود باشید به نظر میرسد در صدد ناراحت کردن شما هستند

  25. رحمانرحمانsays:

    سلام چند وقت پیش خواب دیدم که با همکاران شرکت از محل کارمون پول دزدیدیم و درحال فرار کردن تو فرودگاه دستگیر شدیم ولی دوباره سرکار برگشتیم این تعبیرش چیه ممنون ازتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است درگیری ها و ناارحتی هایی در زندگی برایتنا ایجادشود

  26. فاطمه کوهیفاطمه کوهیsays:

    باعرض سلام و خسته نباشید به جناب معبر عزیز خواب دیدم رفتم باقلوا بخرم به فروشنده گفتم برام یه جعبه بریز اون هم ریخت یکیشو که تست کردم دیدم تازه نیست گفتم که نمیخوام دعوامون شد و من یدونه باقلوای بزرگ دزدیدم و تو راه فرا خوردمش تعبیرش چیه😂

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در کارهایتان اختلال و خلی وارد شود

  27. بیتابیتاsays:

    درود من خواب دیدم رفتم بازار و هرجا میاستادم یه جیزی کش میرفتم ولی همشون خرتو پرت بودن مثل گلدان توپ و اینا.بعد یه مرد برهنه با دوتا بال سفید دنبالم کرد میخواست بگیره منو ولی من فرار کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      استعدا هایتان را برای امور بی ارزش صرف می کنین در حالی که به ضرر شماست و متوجهش نیستین

  28. علیعلیsays:

    با سلام خواب دیدم که تو یک تالاری ههستیم و مراسم نه عروسی هست و نه عزا. یک بار غذا خوردم و بعد از چند ساعت مجددا در حال کشیدن غذا از سلف بودم که چند نفری به من حسادت کردن و ناغافل ظرف سالادم رو دزدیدن. رفتم ظرف غذا رو قایم کردم و دیدم موبایلم که تو شارژ زده بودم هم دزدیدن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما شانس و موقعیت خوبی بدست میارین و دیگران بخاطر حسادت قصد آسیب زدن به شما رو دارن

  29. نازنیننازنینsays:

    خواب دیدم انگار تو مدرسه ی دودان دبیرستانم هستم و دانش آموزام و پدر و مادرم‌و مادر بزرگم و همچنین پدربزرگم که فوت شدن اومدن دنبالم....سوار ماشین شدم یادم افتادم چیزی جا گذاشتم تو مدرسه برگشتم برداشتم حین برگشت یکی از معلمام رو دیدم که تو دستش یه چیزایی مثل عروسک بود و خیلی گوگولی بودن ؛تو خواب متوجه شدم یکی از اونا مال من بوده و معلممون اشتباهی ازم گرقته و حق من بود نگهش دارم ...منم اول اونی که مال خودم بود رو برداشتم‌ بعد چشم خورد به چن تایی که خیلی ناز بودن و از هر کدوم دو تا اونجا بود یواشکی برداشتمشون و ریختم کف دستم و منتظر بودم که همون معلم چیزی برام بیاره وقتی رسید و خواست اون وسیله رو بهم بده من حول شدم و دستم رو دید به خودم گفتم وای فهمید دزدی کردم ولی دستش دردنکنه به روم نیاورد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه خواسته دارین که مربوط به دوران کودکیتون میشه اما شما فراموش کردین با این حال تاثیر مسئله در شما مانده که بهتره این مسئله رو حل کنین برای راحت ترشدن و حل این مسئله برای پدر بزرگ و مادربزرگتون خیرات کنین و سوره ی الرحمن بخونین و بهشون سر بزنید

  30. نرگسنرگسsays:

    سلام و عرض ادب و احترام در خواب پسر بچه کوچکی رو دیدم که وارد اتاقم شد و موبایلم رو که رو تختم بود خواست بدزده من متوجه شدم و به زور و سختی ازش گرفتم پسر بچه که حرصش در اومده بود تخت منو آتیش زد مامانم رو صدا کردم که آب بیاره اما آب اوردنش طول کشید و تشک تختم کاملا سوخت مامان با یک قابلمه روحی ‌پر آب اومد و من فقط تونستم اتیش رو خاموش کنم بعد پسر بچه میخواست فرار کنه من نمیذاشتم و مدام به دیگران میگفتم مراقب باشید فرار نکنه و نمیدونم فکر کنم بالاخره اجازه دادیم بره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اختلالاتی در کسب و کارتان ایجادشود مراقب باشید

  31. احمداحمدsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم که تو جایی که شبیه بازار هفتگی بود و مردم همه در حال فروش بودن بساط پهن کردم و دارم می‌فروشم ولی یادم نیست چی؟! تو این بین جایی دعوا شد و من از این فرصت استفاده کردم و یه سرویس قاشق چنگال از بین وسایل یکی از بساط‌های دیگه دزدیدم و قائمش کردم و مدام در حال محاسبه سودی بودم که از این دزدی به دست میاوردم!!! اون بنده خدا که ازش دزدی کردم هم میدیدم که داره دنبال وسیلش می‌گرده! تو خوابم آشنا بود ولی الان یادم نیست کی بود! شاید شبیه همکلاسی دوران ابتدایی!!!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده خصومت و درگیری هایی است که در زندگی ممکن است برایتان ایجادشود

  32. شادی رحیمیشادی رحیمیsays:

    سلام صبحتون بخیر. من دیشب خواب دیدم از یه خیابونی رد میشد یه ماشین عروس رد شد یه عروس خیلی خوشگل یه ماشین دیگم رد شد ساق دوشایی عروس بودن اونام خیلی خوشگل بودم یه دفعه احساس کردم یکی دستمو گرفته برگشتم یه پیر زن خیلی خوشگل بود که تو ماشین نشسته بود و دستشو کشیده بود بیرون گفت عزیزم مرسی و من رفتم یه دختر همسن و سال خودم دستمو گرفت و دلم براش میسوخت خیلی خوشگل بود باهاش تا مترو رفتم و دستشو که گرفته بود با خودم میگفتم عزیزم چه دستای نرم و تپلی داره. تو مسیر تو پیاده رو درختایی که این طرف اون طرف و احاطه کرده بودن پر گل بود گلای سفید و قشنگ که میگفتن هر مرد و زنی که بهم وفادارن از این گلا میچینن برای هم. منم تو خوابم به گلا نگا میکردمو با خودم میگفتم با حسرت یعنی میشه خدا دعای منم براورده کنه و منم به اونی که دوسش دارم برسم. رسیدیم به مترو تو مترو 800 هزار تومن پول تو کیفم بود 100 هزار تومنشو گرفتم تو دستم دو جفت گوشواره م داشتم یکیشو انداختم یکیشو گذاشتم تو کیفم که یه دفعه کیفمو دزدیدن دنبالش دویدم پلیسا گرفتنش و منتظر بودم که کیفمو پس بدن ولی نمیدونم چی شد از مترو اومدم بیرون با همون دختریه جایی کوچیک مثل حوض بود آبش زلال بود یعنی میشد کفشو دید اما انگار زلال نبود مثل اب غورباقه بود یه غورباقه یه دفعه از توش پرید بیرون رفت و دور شد دیگه نبود. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس شخصی به شما علاقه مند است

  33. شادی رحیمیشادی رحیمیsays:

    سلام صبحتون بخیر. من دیشب خواب دیدم رفتم به مترو تو مترو 800 هزار تومن پول تو کیفم بود 100 هزار تومنشو گرفتم تو دستم دو جفت گوشواره م داشتم یکیشو انداختم یکیشو گذاشتم تو کیفم که یه دفعه کیفمو دزدیدن دنبالش دویدم پلیسا گرفتنش و منتظر بودم که کیفمو پس بدن ولی نمیدونم چی شد از مترو اومدم بیرون یه جایی کوچیک مثل حوض بود آبش زلال بود یعنی میشد کفشو دید اما انگار زلال نبود مثل اب غورباقه بود یه غورباقه یه دفعه از توش پرید بیرون رفت و دور شد دیگه نبود. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام درگیری های ذهنیتون رو کم کنین تا آرامش داشته باشین بعلاوه شب ها با استشمام بوی گلاب بخوابین

  34. مینا شبانیمینا شبانیsays:

    سلام وقتتون بخیر من در خواب دیدم به خونه دختر عمم رفتم و از کشوی لباسش دوتا شورت نو ب رنگ سفید و ابی برداشتم و ی لباس نو سریع گذاشتم تو کیفم تو کشوش ی عالمه لباسای نو داشت انقد زیاد بود ک گفتم نمیفهمه هم لباس زیراش زیاد بود هم کشوی لباساش پر از بافت و بلوز و پیرهن ممنون از پاسخگویتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد حسادت واقع شوید

  35. شادیشادیsays:

    سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم از یه دسفروش که طلا میفروخت طلا دزدیدم و پشیمون شدم دوباره گذاشتمشون سر جاش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به نماز هایتان قید و بند بیشتری داشته باشین

  36. پیمانپیمانsays:

    سلام وقتتون بخیر امکانش هست ادرس ایمیلی یا id تلگرامی به ایمیلم بفرسید راجب به یه خواب باهاتو صحبت کنم اخه داستانش طولانیه نمیشه همشو اینجا نوشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس موردی نداره همینجا بذارین

  37. ص رص رsays:

    سلام وقتتون بخیر من دیشب خواب دیدم ک دزدی ک برای سرقت اومده بود خونمون و یسری وسیله ها ازجمله لپ تابو دزدیده بود تعبیرش چیه ایا تعبیری دارد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس مهمانی براتون می آید

  38. محمدمحمدsays:

    سلام از اینکه خوابم رو تعبیر میکنین ممنونم من دیشب دیدم که با مادرم و خواهرم به دزدی یکی از دوستان خوبمان رفتیم در شب در قفل خانه شان را باز میکردیم و به دزدی میرفتیم و معلوم نبود چی میدزدیدیم 3 شب همین کار را انجام دادیم و دوستان هر 3 شب خانه نبودند و ما هر 3 شب دزدی میکردیم ازشان میتونید خوابم رو تعبیر کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از شخصی بهتون خیری میرسه

  39. ندانداsays:

    سلام وقت بخیرخسته نباشید خواب دیدم کیفمو جایی گذاشتم تویه رستوران وفوری دزدیدنش دزدم نفهمیدم کیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب بدخواهان باشید

  40. اتانازاتانازsays:

    با سلام خواب دیدم با کسی که بشدت اختلاف دارم‌ و مشکل بزرگی بینمون‌پیش امده برای خرید به مغازه ای رفتم و گوشیم دزدیده میشه من دزد که یه پسر کوچولو هست را میگیرم و گوشیم را ازش پس میگیرم. تعبیر خوابم چیه .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد حسد واقع شوید

  41. مینا پولادیمینا پولادیsays:

    سلام خواب دیدم تو بازارم و دزدکی اجناس در مغازه هارو میندازم تو کیفم و هیچ کسی هم منو نمیبینه بعدشم بر میگردم خونه تعبیرش چیه مرسی ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بلحاظ مالی پیشرفت می کنید

  42. فرشتهفرشتهsays:

    باسلام. دیشب خواب دیدم داشتم نماز جماعت میخوندم لپ تاپم همراهم بود وقتی نمازم تموم شد دیدم کیفم خالیه و لپ تاپمو دزدیدن..همونموقع یه زن جلوم بود و دیدم لپ تاپم زیر بغلش هست گفتم دزد دزد و گرفتنش.یه مرد اومد و گفت که این زن خواهرشه و میگفت ببخشش.توی خوابم آومهای غریبه زیاد بودن و شلوغ بود. لطفا بفرمایید تعبیرش چیه؟ باسپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد حسادت قرار بگیرید

  43. علیعلیsays:

    سلام خسته نباشید. در مغازه با همکارم بودم که یک نفر رفته بود پشت دخل مغازه ایستاده بود که دیدم فندکی را دزدید که بگو گفتم ولی زیر بار نرفت با عصبانیت شدید سرش داد زدم که گفت برداشتم و گذاشت سر جاش و من دوباره بهاش سرو صدا کردم و جرو بعث کردم و به همکارم گفتم شاید از دخل هم دزدی کرده باشد و آن مرد دزد رفت بیرون انگار رفت توالت و من همین جور سرش داد و بیداد میکردم خیلی جرو بعث کردم و تحدیدش کردم که آشنا دارم در کلانتری میخوام تحویلت بدم و او هیچ نمی گفت سکوت کرده بود و من یکدفعه پیش خودم گفتم نکنه آشنای داشته‌باشه در کلانتری برام مشکل درست بکنه این دزده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به اختلاف شما با شخصی اشاره داره

  44. SetayeshSetayeshsays:

    سلام سال نو مبارک من دیش خواب میدیدم با دوتا از دخترام خونه یه غریبه رفتم که تو اون خونه یه مرد و زن مهربون بود رفتیم تو خونشون یکم نشستیم و بعد خواستیم بیاییم چشممون افتاد به حیاط پر از گل های خوشگل بود من و دختر بزرگم که مجرد بدون اینکه خانوم اون خونه بفهمه از اون گلها دو سه تا دزدیدیم بدون اینکه اون خانوم بفهمه اسم گلها رو نمیدونم چیه تعبیرش چیه ممنون میشم بگین با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس احساس خوبی براتون پیش میاد

  45. نازنیننازنینsays:

    تعبیر خواب دزدیدن پول چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است دچار اندوه شوید

  46. SetayeshSetayeshsays:

    سلام سال نو مبارک من دیشب خواب میدیدم با دوتا از دخترام خونه یه غریبه رفتم که تو اون خونه یه مرد و زن مهربون بود رفتیم تو خونشون یکم نشستیم و بعد خواستیم بیاییم چشممون افتاد به حیاط پر از گل های خوشگل بود من و دختر بزرگم که مجرد بدون اینکه خانوم اون خونه بفهمه از اون گلها دو سه تا دزدیدیم بدون اینکه اون خانوم بفهمه اسم گلها رو نمیدونم چیه تعبیرش چیه ممنون میشم بگین با تشکر تعبیر خواب منو نمیگین؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس نسبت به شخصی غبطه می خورین

  47. عسلعسلsays:

    سلام من دختر جوان و مجردی هستم خواب دیدم دزد اومده خونمون و من دارم باهاش همکاری میکنم از اون ور خواننده اومده شهرمان و من میگم بریم؟ کنسرتش مامانم میگه باشه میبرم ولی بعدَش میزنه زیرش و میگه نمی ریم تو خواب خیلی ناراحت بود م رفته بودم خونه آقا دزد چیه تعبیرش لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است رابطه خویشاوندی برایتان ایجادشود

  48. PegahPegahsays:

    سلام خسته نباشید.خواب دیدم توخونه مادربزرگم که فوت شدن واون خونه خیلی وقته فروخته شده هستیم وخانمی ناآشنا اونجا اومدن وتو۱جمعی بودیم که انگار دخل مغازه ما اونجا بود واون خانم ازدخل پول دزدید ومن بهش نگفتم تابعددوباره دیدمش همونجا وکیفشوگرفتم وبازکردم چندتاتراول داخلش بودبهش گفتم چقدازدخل پول برداشتی وتراولارو برداشتم که یک وخورده ای شد ونصیحتش کردم که چرا اینکارومیکنی وچطورمیخوای این پول روبخوری که بغضم گرفته بود ممنون میشم تعبیرشولطف کنیدبگید🙇‍♀️

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس در جایی احتمال دارد شخصی سرتان کلاه بذاره

  49. ايمانايمانsays:

    سلام خواب ديدم با همسرم رفتيم دزدي تويه خونه اي كه همسرم از روي كليدش ساخته بود به همراه ريموت درب پاركينگ رفتيم ماشين رو توي پاركينگ پارك كرديم رفتيم تويه اتاق خواب يه جايي روي ديوار انگار با اسپري رنگ طلايي شده بود كه همسرم گفت اينجارو رنگ زده بودم ' بعد روي ديوارو با دست انگار كه مقوا بود پاره كرديم زيرش چندتا نقاشي قيمتي بود كه بدون قاب لوله شده بود برشون داشتيم رفتيم كه بريم ديدم همسرم نيست و تلويزيون خونه هه روشنه منم دنبال اينم كه اثر انگشتم جايي نمونه بعدش فرار كردم تشكر از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است روابط خوایشاوندی تازه ای در زندگی برایتان ایجادشود

  50. علیعلیsays:

    سلام. خواب دیدم خیلی ناخواسته وارد دزدی از یک خونه شدم و حین دزدی حالم خراب بود که من اینجا چکار میکنم و چرا اومدم دزدی و بعد از دزدی متوجه شدم که قضیه لو رفته و تحت تعقیب هستم و کلا تو این خواب خیلی استرس و وحشت داشتم.

  51. سوگلسوگلsays:

    سلام خدمت مدیر خوب و محترم و زحمت کش خسته نباشید دیشب خواب دیدم که با مادرم به یک فروشگاه میرم و یواشکی کلی لباس بر میدارم اما پولشو نمیدم بعد مغازه دار به مامانم میگه که لباسامو نیست اما مامانم خبر نداشت که من دزدی کردم و به اون میگه نه ما برنداشتیم اما من عذاب وجدان میگیرم و به مامانم میگم اونم پولشو پرداخت میکنه ولی لباسام خیلی بودن کلی لباس بود

  52. مریم  عفراویمریم عفراویsays:

    با سلام. خدا قوت. خواب دیدم انگار من بجای پدرم در مغازه بودم چون ایشان در بیمارستان بستری شدند. انگار از مغازه برای کاری خارج شدم وقتی برگشتم دیدم که دزد تمامی پولها را دزدیده و من بسیار ناراحت شدم دوباره انگار چند مرد سیاهپوش را دیدم که گروه نوازندگی داشتند و در مغازه پدرم در حال نوازندگی بودند که من با سروصدا از آنها خواستم که خارج شوند ولی یکی از آنها به من حمله کرد و قصد تجاوز داشت که در همین حین همسرم از راه رسید و با او درگیر شد ولی همسرم را مورد ضرب و شتم شدید قرار داد

  53. امیرامیرsays:

    سلام خواب دیدم تو یه هتل همراه دو نفردیگه که نمیشناختمشون بودم و من کتاب و چندتا چسب پنج سانتی دزدیم اونم هی میگفت دیدی چیزایی رو که خواستی پیداکردی تعبیرش چیه؟ ممنون ازوقتی که میگذارید.

  54. فیضیفیضیsays:

    سلام من چند تا خواب دیدم هر جا میرم همه به من شیرینی میدن اما یکی هی میخواد از کیفم دزدی کنه اما نمیتونه اما آخرش یه نفر که میخواد به من یه چیزی بده از دست اون میدزدن اما طرف به من شیرینی میده و میگه نگران نباش میگیریمش

  55. ..says:

    سلام وخسته نباشید من دیشب خواب دیدم خالم دسته کلیدی که برای من است رو میگه ت از من دزدی دی و من چندبار قسم خوردن میگم به خدا برای خودم هست ولی چندان باور نکرد ... خیلی ممنون تعبیرش چیست ؟

  56. عادل فروتنعادل فروتنsays:

    سلام من خواب دیدم سه تا چسب دوزدیم و صاحب چسب دیدو من هم مجالش کردم انداختم دور بعد مزرعه دیدم بصورت کمی تاریکی جوانانه زده بود

  57. عادل فروتنعادل فروتنsays:

    سلام من خواب دیدم سه تا چسب دوزدیم و صاحب چسب دیدو من هم مجالش کردم انداختم دور بعد مزرعه دیدم بصورت کمی تاریکی جوانانه زده بود

  58. اصلی عظیمیاصلی عظیمیsays:

    سلام.من امروز صبح خواب دیدم که میخوام ماشین شرکت گاز رو بدزدم ماشینو به کارانداختم ولی ازترس زیاد پشیمون شدم و فرار کردم.لطفا تعبیرشو برام بگین

  59. محمد حسین ربیعیمحمد حسین ربیعیsays:

    سلام، من دیشب خواب دیدم به همراه مادرم در یک مدرسه ی قدیمی بودیم و درحیات آنجا تعدادی گلدان طبیعی آورده بودند و من به مادرم گفتم که دوتا گلدون بدزدیم اول اون گفت نع ولی بعدش قبول کرد و اولیشو دادم به مادرم برد بیرون و دومیش رو که دادم داشت میبرد بیرون مدیر و یکی از کارکنان اونجا فهمیدن و مدیر مارو برد دفترش و گفت چرا دزدی میکردین و از این حرفا و ماهم داشتیم براش توضیح می دادیم. ممنون میشم تعبیرش رو بگین

  60. نیمانیماsays:

    سلام من خواب دیدم از ی ماشین وانتی که پول دزدی توش بود با چند نفر رفتیم پول قدیمی پیدا کردم برداشتم بعد همش از دست چند رفت که میخواستم مارو بگیرن فرار میکردیم آخرش از دستشون فرار کردم

  61. لیلی روزلیلی روزsays:

    سلام خواب دیدم پدرم دزدی کرده وازاین پول دزدی یه سرویس کامل عقیق قرمز که گاهی سرویس فیروزه میشد داد و من همش میترسیدم که کسی بفهمه که پدرم دزدی کرده وبه دوتا برادرهام هم مقداری پول پدرم داد با تشکر

  62. محمد بستانیمحمد بستانیsays:

    باسلام واحترام به مدیر سایت....بنده خواب دیدم توی یک مغازه موبایل فروشی هستم غیر از من چند نفر دیگه بعنوان مشتری در مغازه بودن؛ناخداگاه یکی با چماغ محکم تو سر صاحب مغازه میزنه!همه اونهایی که داخل مغازه هستن از قرار دزد بودن٬برق رو قطع کردن تا مغازه تاریک شه که بهتر سرقت کنن٬منم از فرصت استفاده کردم و با یک جستجو ساده یک جعبه پر از بسته های تراول پنجاهی پیدا کردم و زود جعبه رو برداشتم از مغاره پا به فرار گذاشتم و به سمت خونمون رفتم...لطفا بفرمایید تعبیر خوابم چیست ؟! ممنون.

  63. افضل ساعدیافضل ساعدیsays:

    خیلی خیلی سپاسگزارم از سایت بسیار عالیتون

  64. نفس میرقربانینفس میرقربانیsays:

    سلام و وقت بخیر من تا امروز 3 بار خواب دیدم که دارم دزدی میکنم جاهای مختلف بود و هیچکدوم طلا نبود اما از خونه کسی هم نبوده. اما چیزایی که میدزدیدم دقیق یادم نیست فقط یه بار سیب بود

  65. ويدا رضاييويدا رضاييsays:

    خواب ديدم بعد أز دعوا با مادر شوهرم و قبل أز خروج أز خانه آنها كارت ملي اش رااز كيفش دزديدم و رفتم ، تعبيرش چيست ؟

  66. مرجانمرجانsays:

    خواب دیدم که با دوستم به شهر دیگری برای انجام کار دانشگاهی او رفته ام در مسیر بساط های لباس که شهرداری از دستفروش ها گرفته بود ریخته بود و دوستم بهم گفت جمع کن باهم مشغول جمع کردن اجناس شدیم ولی چند نفر به ما میگفتن دارین دزدی میکنیدو کم کم جمع شدن که جلوی ما رو بگیرن از مسیری رفتیم بالا که سوار ماشین دوستم بشیم دوستم گفت من تو رو نمی برم خودت بیا در صورتی که من بخاطر انجام کاری او به اون شهر رفته بودم

  67. کاوه تقوییکاوه تقوییsays:

    سلام خواب دیدم به خونه عموم ک وضع مالی خوبی داره رفتم، و ناخواسته سوییچ ماشین لکسوسش رو برداشتم، وماشینش رو برداشتم و بعد از یک هفته ماشین رو سر جاش گذاشتم، و در این هنگام عموم منو دید و متوجه شد، خودم جریان رو گفتم، دیدم گله کرد که تو این یه هفته کلی هزینه آژانس داده، و حدس می زده من ماشین رو برداشتم، و ته دلش خوشحال بود ک ماشینش پیدا شده، من هم خجالت زده در صدد جبران کارم بودم .....

  68. افسانه آریایی نسبافسانه آریایی نسبsays:

    سلام من چندین ماه هرشب خواب میبینم که درحال دزدی کردن ازجاهای مختلفم دائما هم چیزهای باارزش وپول وطلا میدزدم وتوخواب خیلی احساس گناه میکنم

  69. پگاه اسفندیپگاه اسفندیsays:

    سلام وقتتون به خیر من خواب دیدم که رفتم درخونه خانواده ای که دخترشونو دوست دارم وقبلا ازشون خاستگاری کردم وجوابشون منفی بود، خواب دیدم که توی کوچشونم و خونشونوزیرنظر دارم خونشون دو یاسه طبقه بود بعدیواشکی رفتم و از نمای خانه شان چندتا تیکه آهن رنگ شده به رنگ مشکی کندم و با احتیاط فرار کردم

  70. Alireza Torabi HosseiniAlireza Torabi Hosseinisays:

    سلام من خواب دیدم در جایی از یه سری ادم بد کلی وسایل با ارزش مثل دوربین و ادکلن و این جور وسایل دزدی میکنم اول یه کیسه پر میکنم میزارم کنارم تا میام کیسه بعدی و پر کنم میبینم کیسه ای که پر کردم دزدیده شده و میدونستم که یکی از آشناها دزدیه ازم ازش خواستم بهم برگردونه ولی اون یه ادرس اشتباهی داد رفتم دیدم نیست وسایل وقتی برگشتم خودشم نبود

  71. مهدیهمهدیهsays:

    سلام من خواب دیدم از صاحب کارم میخوام برم دزدی خونشونم رفتم ولی بعد خودش فهمید تعبیرش چیه؟

  72. AlaAlasays:

    سلام من خواب دیدم که در یک فروشگاه خارجی درحال خرید هستم و انگار اتفاقی مثل تیراندازی رخ میده و همه با استرس میخوابن روی زمین و برقا روشن خاموش میشه و من چندتا از اجناس و یواشکی در جیبم قایم میکنم.تعبیرش چی میشع:/؟

  73. امید مرادیامید مرادیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم بامادرم رفتیم یچیزو بدزدیم ولی نتونستیم صاحبش فهمید دنبالمون اومد ازمن گلگی میکرد.صاحبشم میشناختم

  74. هادیهادیsays:

    با سلام من خواب دیدم که در خواب به یه هتلی رفته و وسایل ضبط خودم را برده درآنجا گذاشتم و بعد بیرون آمدن از آن برداشتم ببرم نگهبان فکر کرد که من وسایل هتل را دزدیده فرار کردم همه به دنبالمن و می خواستم فرار کنم برادرم آمد منو گرفت و نگذاشت من فرار کنم بعد میخواستن منو بگیرن بیدار شدم...

  75. محبوبه جاودانيمحبوبه جاودانيsays:

    سلام من ديشب خواب ديدم از مغازه دختر داييم يه كيك با يه ران گوسفندي بزرگ دزديدم برا بچه هام دختر داييم متوجه كيك شد و فكر كرد دخترم دزديده اومد خونمون كه بهم بگه ولي نفهميد كه گوشت هم دزديدم و من هم نگران بودم هم خداروشكر ميكردم كه نفهميد ممنون ميشم بگيد چيه

  76. مهدی کریمیمهدی کریمیsays:

    سلام من خواب دیدم از یک فروشگاه خیلی شلوغ کلی خوراکی دزدیدم میشه لطفا تعبیرش رو بگید ممنون.

  77. ........says:

    سلام من خواب دیدم به همراه داداشم از مدرسه ای که تا حالا ندیده بودم مداد رنگی دزدیدم. اما آخرش گیر افتادیم . میشه تعبیرش رو بگین لطفاممنوووون

  78. SajjadSajjadsays:

    سلام.من خواب دیدم منو دوستم ک اصلا نمیدونم کدوم دوستم بود قیافش مشخص نبود به یک دزدی بزرگ رفتیم از یه انبار بعدش ک میخواستیم بریم بیرون پلیس ها مارو میگیرن و میشینیم تو ماشین پلس بعد یه اقایی قد بلندی با ماشین میاد و با پلیس ها حرف میزنه بعدش اون میره و مارو ازاد میکنن . این خواب تعبیر داره ؟ مخمو درگیر کرده

  79. رویارویاsays:

    سلام من خواب دیدم که در مکانی هستم که از کیف زنی کیف پول می افتد و در اون پول های زیادی بوده و من اون هارو برمیدارم و کیف رو دوباره روی زمین میزارم و در همون لحظه زن دیگری متوجه میشود و پلیس را خبر میدهد تعبیرش چیست؟

  80. ریحانهریحانهsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که رفتم برنج دزدیم و آن را به دوستم دادم و بعد اتفاق مشاجره ای شد و در آخر من از دوستم عذر خواهی کردم؟ تعبیر این خواب چیست؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدید

  81. زینب گلمحمدیزینب گلمحمدیsays:

    باسلام من فروشنده ی مغازه ای هستم که خواب دیدم تو خوابم از من نزدیک به هشت میلیون دزمودی کرده مشتری و من به شدت ناراحت بودم که چطوری باید پولو به صاحبکارم برگردانم تعبیرش چیست

  82. شاکریشاکریsays:

    خواب دیدم توبازارم باچاقو به ناخونک به عسل فروشنده زدم وخوردم اما فروشنده نفهمیدعسل خوشنزه وخوشرنگی هم بود اما بهدش فروشنده اومدتوبازارجلومو گرفت وبدوبیراه گفت وگفت دزدی کردی ومن گفتم خوب بله دزدی کردم هرچقدرمیشه بگوپولشوبدم ناراحت شد گفت عسل من کلا خراب کردی منم گفتم خوب بقیه اش روهم بده به خودم میخرمش پولشومیدم خیلی عصبی شده بودم وکنلرمادرم واقوام آبرومو برد

  83. شیرینشیرینsays:

    خواب دیدم همسرم از خانه فامیلش دزدی کرده و طلا دزدیده با دوربین دیدنش ،به داداشم گفتم طلاق من رو بگیر گفت باشه ،بهد داداشم که فوت کرده اومد پیشم و گفت چقدر بهت گفتم بزار یه کیم برا من بخره تو نزاشتی ...

  84. جواد غلامیانجواد غلامیانsays:

    ببا سلام و عرض ادب من خواب دیدم که رفته بودم باغ یکی از آشنا ها ها که یادم نمیاد کی بود شب که همه خابیدن شروع کردم به دزدیدن چیز های مختلف یادم نمیاد دقیقا چی بودن رو پشت بوم بودم که سقف خونه به اندازه کف دست ناگهانی آتیش گرفت منم خاموشش کردم بعد منو دیدن و متوجه دزدی من شدن بهم اتهام زدن اما من گفتم که اومدم آتیشو خاموش کنم و از اتهام دزدی رها شدم روز بعدش پدرم منو برد سر کار سیم پیچی گذاشت تا کار یاد بگیرم ولی من ناراضی بودم تعبیرشو لطفا ایمیل کنید باتشکر از زحماتتون

  85. محمد مهدی محمدیمحمد مهدی محمدیsays:

    خواب دیدم که با دوستام رفتیم از معازه خرید و دزدی کردیم بعدم همه فرار کردی باهم

  86. فاطمه بهرامیفاطمه بهرامیsays:

    سلام من خاب دیدم که از یک خونه ک حالت موزه داشت یکسری گردنبند و بدلیجات برداشتم و در آخر اونارو گذاشتم سرجاشون و اومدم و فقط حلقه خودم رو ک مال خودم بود اوردم

  87. ثنا رهیثنا رهیsays:

    سلام من خواب دیدم به یه خونه بزرگ دعوت شدم ک واقعا خیلی بزرگ بود اتاق های تو در تو داشت و یه حال بزرگ ادماش اهل روستا بودن ولی داخل خونه ظاهر مرفه داشت همه چیز خیلی ترتمیز و قیمت دار احساس میکردم منو میشناسن چون اسممو صدا میزدن و من تو اتاق ها میگشتم و چیزای کوچیک و خوشگل برمیداشتم و میذاشتم جیبم ب نوعی دزدی میکردم اما گرون قیمت نبودن چیزای کوچیک و بی اهمیت .احساس میکردم خونهٔ مادرم شوهرم هستش درحالی ک من مجردم و حتی ت خواب هم شخص مذکری نبود اما احساس تاهل میکردم میخواستم ببینم چ تعبیری داره!ممنون

  88. اشکان طرهانیاشکان طرهانیsays:

    سلام خسته نباشید . کوتاه میگم : دیشب خواب دیدم که تو خونه ای که میشناختم اما یادم نمیاد مال کی بود دزدی کردم بعد از اون دزدی که انجام دادم همش استرس داشتم که نکنه من رو پیدا کنن .

  89. اشکان طرهانیاشکان طرهانیsays:

    سلام خسته نباشید . کوتاه میگم : دیشب خواب دیدم که تو خونه ای که میشناختم اما یادم نمیاد مال کی بود دزدی کردم بعد از اون دزدی که انجام دادم همش استرس داشتم که نکنه من رو پیدا کنن .

  90. ........says:

    سلام من دیشب قبل از اذون خواب دیدم توی خونه بودیم با خانوادم بعد صدای یک بچه گربه شنیدم منو پدرم رفتیم توی پذیرایی چزاغ های اونجا هم خاموش بود بعد دیدم یک بچه گربه توی تاریکی رنگشم فکر کنم روشن بود شاید طلایی بعد اون ترسید میخواست فرار کنه نزدیک بود یک ساعت پایه دار بیوفته روش بعد اومد سمت ما وسص پذیراییمون یک میز بود بعد اومد روی اون میز منم اونجا وایسادمو کاری نکردم تا شاید زود بره بعد در همین حین یک دزد دیدم اومد جتی میز یک چیزی برداشت که فکر میکنم بی ارزش بود و داشت به من نگاه میکرد بعد زود از پنجره رفت بیرون ولی یادم نمیاد دیگه گربه رو بعدش دیدم یا نه میشه بگین چه معنیی داره

  91. AhuraAhurasays:

    سلام خواب دیدم از یکی که قبلا با هم دوست بودیم یک وسیله سواری قرض میگیرم و بعد میرم بیرون و با یکی بحثم میشه و تمام وسایل داخل ماشین رو میبرن و حالا یجورایی حالت اشفته ای دارم تا حالا همچین حالتی نداشتم

  92. ۰۰۰۰۰۰۰۰says:

    سلام من خواب دیدم که از یک مغازه 5/6 انگشتر نقره مردانه و یک چاقوی کوچک دزدیدم میخام بدونم که خوابم چه تعبیری داره ممنون میشم جواب بدید

  93. MohamadMohamadsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که از یک مغازه5/6 انگشترنقره مردانه و یک چاقوی کوچک دزدیدم توی خواب همسرمم همراهم بود اما خب من وسیله هارو برداشتم توی ی جایی مثل پاساژ بودیم وقتیم برداشتیمش هیچکس مارو ندیدو کسیم دنبالمون نیومد باخیال راحتم اومدیم خونه میخام بدونم که این خواب چه تعبیری داره

  94. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم قصد داشتم لباسی رو از کسی که با ماشین لباس میفروخت بخرم که چندتا دزد اون لباسارا دزدیدند و دزدها الکی ناله و گریه میکردند و بعد فرار کردند

  95. نازلینازلیsays:

    سلام خواهرم که متاهل است خواب دیده که من واون به یک پتو فروشی رفته ایم وصاحب مغازه ما را به زیر زمین میفرستد تا تنوع بیش تر ببینیم وخودش نماید وبه ما میگویه که به شما اعتماد دارم خودتان تنها بروید ومن وقتی در حال نگاه کردن هستم یک لیوان قیمتی را می دزدم و بعد صاحب مغازه مچ من را می گیرد؟تعبیرش چیست

  96. ثناثناsays:

    من خواب دیدم رفتم خونه ی کسی که مرده است سه ماهه یک دوربینوعکاسی رو دزدیدم

  97. م.بم.بsays:

    سلام.من خواب دیدم که رفتم خونه یکی که فقط اشناییم و هیچ رفت و امدی نداریم.از طرف چند نفر برای دزدی طلا رفته بودم بعد از وارد شدن به خونه پشیمان شدم زود اومدم بیرون دیدم تو مسجد هم دارن مراسم شب احیا برگزار میکنن و صداش میاد کلی توبه کردم و ناراحت شدم تعبیرش چی میشه؟

  98. بهروز صفدریبهروز صفدریsays:

    سلام من یه خواب عجیب و غریب دیدم رفته بودم یه کشور عربی بعد مترو کارت نمی‌خواست بزنی من میرفتم چند نفر دیگه بهم وصل شدن از همون مترو سر از یک پشت بوم درآوردیم بعد می‌خواستیم بریم پایین که راهی نداشت تو همین حال و هوا از خواب بیدار شدم.

  99. مهتاب محمدیمهتاب محمدیsays:

    خواهر و مادرم خواب دیدن که دزدی از در خونه اومده داخل خواسته از خواهر بزرگم لباس و طلا بدزده، ولی دزدو بیرون کردن و دزد از روی دیوار اومده داخل باز تلاش کرده اما موفق نشده و باز بیرونش کردن

  100. مهتاب محمدیمهتاب محمدیsays:

    خواهر و مادرم خواب دیدن که دزدی از در خونه اومده داخل خواسته از خواهر بزرگم لباس و طلا بدزده، ولی دزدو بیرون کردن و دزد از روی دیوار اومده داخل باز تلاش کرده اما موفق نشده و باز بیرونش کردن

  101. رضارضاsays:

    سلام خواب دیدم رفتم یه جایی که متروکه ماننده بعد رفتم تو دیدم پر کبوتر وجوجه و مرغ هست چند نفرم اونجا دارن جای گوساله تمیز میکنن منم یه جفت کبوتری که وحشی بودن رنگشون بین آبی و سبز بود دزدیدم و فرار کردم اونام نفهمیدن

  102. فرارفرارsays:

    سلام خواب دیدم‌ نیاز به ماشین‌ دارم و به همین دلیل چند بار یه ماشین ناشناس رو دزدیدم و دوباره میذاشتم سره جاش ، سریه اخر فراموش کردم و گیر افتادم روز بعد خواب دیدم ۲ بار‌ تو یه روز از خونم دزدی شده ولی معلوم نبود چه چیزی کم شده!

  103. ..................says:

    خواب دیدم رفتم دزدی با پدرم ؛ و چیزای کم ارزشی که معلوم نبود چی بودن می دزد دیدیم

  104. مصطفی سیفیمصطفی سیفیsays:

    تو خواب دیدم که گوسفندای عمومو دزدیدم اونا هم دنبال گوسفندا میگشتن منم استرس داشتم بردم گوسفندا رو قایم کردم یک بره گوسفند هم بینشون بود که تازه متولد شده بود اونو هم زیر علفا قایم کردم فرداش که اومدم گوسفندها رو ببرم دیدم اون بره گوسفند مرده و چن تا بره دیگه بین گوسفند ها اضافه شده.ممنون میشم تعبیر کنین

  105. AlirezamAlirezamsays:

    سلام من خواب دیدم با بهترین دوستم میرم دزدی میخوان گیرنمون دوستم میگه فرار کن فرار میکنیم اونم که میخواست بگیرتمون زن بود معنیشو بگین لطفاا

  106. StrStrsays:

    سلام من خواب دیدم که دختر خالم که ۳ ماهه فوت شده ،زنده شده و من وقتی رفتم خونشون ازش یه سری وسایل مثل ماشین و کتاب و.. دزدیدم ولی نه به قسط دزدی بعد اونم هعی تلاش داره به ثابت کنه من اون وسایلو دزدیدم منم انکار میکنم و هعی میگم چرا این زنده شده بازم بد اخلاقه تعبیرش چیه؟

  107. رضا شمسرضا شمسsays:

    سلام خواب دیدم داخل یه کوچه خیلی از این لوله های آب گذاشتن من فقط نگاه میکردم بعد یه آقایی اومد دست منو گرفت گفت میخواستی دزدی کنی بعدش اونجا خیلی شلوغ شد همه مردم جمع شدن

  108. مهساسلطانیمهساسلطانیsays:

    خواب دیدم خانوادگی پول یکی ازاقوام بالا کشیدیم وسایل یا همون پول ونمیدونم دزدیدیم ..چندنفر ازفامیل نزدیک هم.میدونن ولی نمیگن مثل که کمک کنن ....وسکوت کنن...فقط داداش بزرگم ناراحت خودش به در ودیوار میزنه میریم آرومش کنیم تو داد وبیداد بیدارشدم

  109. مریم محمدیمریم محمدیsays:

    خاب دیدم با خواهرم از خانه ای عموم که هم خودش هم خانمش مرده خونه اش هم الان خراب شده ولی من خاب دیدم که از خونه عموم سیب درختی و خوراکی دزدیدیم و فرار کردیم پلیس افتاد دنبالمون ما همه چی رو انداختیم بیرون و پلیس هم گممون کرد تعبیرش چی میشه؟؛

  110. مریم محمدیمریم محمدیsays:

    خاب دیدم با خواهرم از خانه ای عموم که هم خودش هم خانمش مرده خونه اش هم الان خراب شده ولی من خاب دیدم که از خونه عموم سیب درختی و خوراکی دزدیدیم و فرار کردیم پلیس افتاد دنبالمون ما همه چی رو انداختیم بیرون و پلیس هم گممون کرد تعبیرش چی میشه؟؛

  111. علی حاتمیعلی حاتمیsays:

    خواب دیدم که کابل برق دزدیدم

  112. ZezeZezesays:

    سلام من خواب دیدم زن عمو وسایل عتیقه تو ی اتاق گذاشته و خیلی زیبا بودند و من یک دستبند برداشتم برای خودم و یک تابلو هم برداشتم و در آخر دستبند و گذاشتم تو جیبم آمدم خونه و بعدا شک کرده بودن من برداشتم و نوه اش غیر مستقیم بهم میگفت تو برداشتی و من زیر بار نرفتم

  113. ZezeZezesays:

    سلام من خواب دیدم زن عمو وسایل عتیقه تو ی اتاق گذاشته و خیلی زیبا بودند و من یک دستبند برداشتم برای خودم و یک تابلو هم برداشتم و در آخر دستبند و گذاشتم تو جیبم آمدم خونه و بعدا شک کرده بودن من برداشتم و نوه اش غیر مستقیم بهم میگفت تو برداشتی و من زیر بار نرفتم

  114. امیر بهارامیر بهارsays:

    با عرض سلام خواب دیدم از خونه یه فقیر غذا میدزدم

  115. ‌مهرو مهاجری‌مهرو مهاجریsays:

    سلام و عرض ادب خوب دیدم توی ماشین در حال حرکت کنار همسرم نشستم یه دزد با موتور با ارامش میاد طرفم اینقد اروم که فک میکنم اتفاقی داره نزدیک میشه در ماشین و باز میکنه یهو از ترس با قفل فرمون زدم تو سرش

  116. سمیرا هاشمیسمیرا هاشمیsays:

    سلام خسته نباشید، من خواب دیدم تعدادی وسیله از هتل دزدیده ام و دستم پیش آشنایی که با ما آمده بود ، و برای کسی که اتاق رو تحویل میگرفت رو شد و من به اون مرد التماس و گریه میکردم که آبروی من را نبرد و داشتم به او میگفتم که مرا پیش کسی که با ما آمده ضایع نکند، و در این حین همان لحظه ، آن مرد دسته مرا گرفت و با خوشرویی و محبت گفت خودت رو ناراحت نکن عزیزم و.... و مرا به آرامش دعوت کرد .چیست؟

  117. سمیرا هاشمیسمیرا هاشمیsays:

    سلام خسته نباشید، من خواب دیدم تعدادی وسیله از هتل دزدیده ام و دستم پیش آشنایی که با ما آمده بود ، و برای کسی که اتاق رو تحویل میگرفت رو شد و من به اون مرد التماس و گریه میکردم که آبروی من را نبرد و داشتم به او میگفتم که مرا پیش کسی که با ما آمده ضایع نکند، و در این حین همان لحظه ، آن مرد دسته مرا گرفت و با خوشرویی و محبت گفت خودت رو ناراحت نکن عزیزم و.... و مرا به آرامش دعوت کرد .چیست؟

  118. ستاره سیدیستاره سیدیsays:

    سلام من خواب دیدم از محل کارم دزدی شده و فقط اشیای قیمتی داروخانه دزدیده اند و این دزدی توسط دوستان صاحبکارم انجام شده است

  119. تبسمتبسمsays:

    درود بیکران در خواب عروسی دختر عمویم بود و کل هدیه های عروس در دست من بود لحظه ای خواستم از پول هایی که در پاکت هستند برای خودم بردارم یا بهتر بگم دزدی کنم ناگهان به خودم گفتم نه دیگه قرار شده هیچ وقت این کارو انجام ندی و دزدی نکنی و بلافاصله باخوشحالی از این تصمیمم از هدایا فاصله گزفتم دوست داشتم تعبیرش رو بدونم از اینکه وقت با ارزش خود را دز اختیار ما میگذارید سپاسگزارم

  120. علیرضا ملاشاهیعلیرضا ملاشاهیsays:

    خواب دیدم برادر بزرگم یک چادر بزرگ صورتی رنگ را از وسط گرفته و به دنبالش میکشد,من به کمک او رفته و این چادر بی صاحب را می کشیدم که متوجه شدم دو نفر به سمت ما می دوند تا ما چادر را رها کنیم, من رها کردم و فرار کردم آنها به دنبال من اما موفق نشدن مرا بگیرند.

  121. اروین نوریاروین نوریsays:

    خواب دیدم که در مترو بودم و اومدم کارت من کارتمو در یارم و چند تا از وسایلم افتاد مثل کارت هام کلید ونفهمیدم یکدفعه دست زدم تو جیبم دیدم نیست برگشتم رفتم دنبالشون که دو نفر شکل زن با چادر ولی مرد بودند ما آنها را تعقیب کردیم و دویدیم آن کسی که وسایل ها را برداشت گم کردم ومن منصرف شدم و برگشتم. که اون یکی دو دیدم بقیه گرفتن و من رفتم تا ببینم چه آدرسی اون یکی دزد میده و در جیبم وقتی دست کردم دوباره دیدم یک حالت شناسنامه مانند پیدا کردم ولی مال من نبود و کارت هم کنارش بود هم بود مار فتین تو راه که یک دفعه فرار کرد و پیاده شد ما رفتیم دنبالش گفت شماره هاتونو سیو کنید بعد دوستم گفت فرار کن ولی اون به من رسید و چاقو خوردم پشت کمرم

  122. فاطمهفاطمهsays:

    خواب دیدم پسر بزرگم را و بردم شهر بازی وقتی اومدم کارت بکشم که بازی کند از جایگاه کلی پول بیرون زد و من اونا رو برداشتم و بعدش فکر کردم که الان ممکنه تو دوربین منو دیده باشم و وقتی رفتیم از پارک بیایم بیرون قبل بازرسی خودم‌پولدها رو‌دادم به صاحب پارک و‌گفتم پول ها افتاد و من آوردم‌و اون تحویل گرفت پول ها رو ولی در کل قصد اولیه ام در خواب برداشتن بود که پشیمان شدم

  123. محمد سعید البوغبیشمحمد سعید البوغبیشsays:

    سلام من یک زن هستم خواب دیدم دوتا از پتوها یمان که با آن ها میخوابیم رو از دیوار یک دزد آنها را کشید من فقط پاهایش را از زیر در دیدم که جیغ کشیدم واز خواب بیدار شدم تعبیرش چیست

  124. HHsays:

    سلام من تو خوابم دیدم با خواهرمو خالم داشتیم کفشای پاشنه بلند و رنگی میدزدیدیم که فرار میکنیم و بعدش ما رو میگیرن و دوباره پسشون میدیم 14 سالمه دخترم

  125. سارا احمدیسارا احمدیsays:

    سلام من در خواب دیدم از یک مکان مهم دزدی کردم و یک نفر منو هنگام دزدی دید و در ان مکان افراد زیادی بودند ولی هیچ کدوم متوجه این قضیه نشدن ولی این دزدی در خواب باعث رسوایی من در خانواده ام شد

  126. ف.اف.اsays:

    سلام وقتتون بخیر مادر بزرگم خواب دیدن من از خونه مادر شوهرم چیزی دزدیدم و اونا منو انداختن بیرون و حتی میخواستن منو طلاق بدن میشه بگید تعبیرش چی میشه لطفا

  127. مسعودمسعودsays:

    دم صبح خواب دیدم رفتم یه جای تاریخی ،یه عالمه صنایع دستی بود وکلی چشم نظر قاب مانند ،چنتاشو دزدیدم گذاشتم تو کیفم ،چند دقیقه بعدشم یه آقایی اوند گفت هرچی برداشتی بزار جاش ،منم گذاشتم ...تعبیرش؟