تعبیر خواب بانک صرفا پول نیست !

تعبیر خواب بانک همیشه به موضوعات مالی و مشکلات مربوط به آن اشاره نمی کند. گاهی اوقات ممکن است روابط شما را هدف قرار داده و یا موقعیت اجتماعی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین با دیدن چنین خوابی فورا مسائل مالی شما را نگران نسازد.

نگاهی کلی به تعبیر خواب بانک

تعبیر خواب بانک نماد انرژی و فعالیت می باشد که بازتاب آن در احساسات واقعی شما در دنیای بیداری نمود پیدا می کند. اگر هنگام خواب خود را در یک بانک مشاهده کنید که در حال دریافت سکه از متصدی بانک هستید، به این معناست که شما ثروتمند و پولدار خواهید شد. اگر شما فردی هستید که سکه ها را به بانک واگذار می کند به معنای کارهای خیرخواهانه، دست و دل بازی و یا سخاوت در بخشیدن می باشد. تعبیر خواب بانکی که هیچ فردی در آن نبوده خالی است، نشان دهنده مشکلاتی در کسب و کار و یا برخی مسائل در محل کار می باشد. دیدن بانک یا محیط کاری که در آن پول نقد به امانت نگهداری می شود، آگاهی شما از منابع موجود در زندگی بیداری را نشان می دهد. 

بانک نماینده بخش کنترل شخصیت شما است و همچنین می تواند نشان دهنده مبادله میان قدرت و نفوذ باشد. اگر شما به عنوان بیننده خواب یک مرد هستید، احتمالا معنای این جمله را بیشتر درک خواهید کرد. سرقت از بانک در رویا به یک آرزوی حل نشده و یا ناکام مانده اشاره دارد. همچنین دلبستگی که فراتر از کنترل شماست و نمی توانید به راحتی از آن رهایی یابید بخشی از تعبیر خواب بانک و سرقت از آن محسوب می شود.

تعبیر خواب رفتن به بانک

تعبیر خواب بانک رفتن

تعبیر خواب بانک رفتن گاهی اوقات نشان دهنده امنیت می باشد. به خصوص اگر در رویا پول یا اسناد مهم خود را به بانک بسپارید به این معناست که امنیت خوبی در اطراف شما حاکم است. به طور خلاصه بانک نماینده شخصیت های مسئول در زندگی شما است. اما اگر برای سپردن پول نقد یا اسناد مهم خود به بانک تردید داشتید، بهتر است در دنیای بیداری نیز نسبت به موضوع امنیت پیرامون خود اطمینان حاصل کنید. احتمالا شخصیت هایی وجود دارند که نسبت به شما سوء قصد دارند. بایستی این نکته را مدنظر داشته باشید که تعبیر خواب بانک رفتن لزوما به مشکلات و نگرانی های مالی مربوط نمی شود. گاهی اوقات بانک نشان دهنده قدرت و نفوذ شما در زندگی است. تعبیر خواب بانک رفتن اگر با احساسات منفی همراه باشد، احتمالا نشان دهنده یک سود مالی است که از راه صحیح و درست بدست نمی آید.

تعبیر خواب بانک از دیدگاه معبرین غربی

تعبیر خواب بانک در منابع غربی می تواند به ماه تولد شما نیز مربوط باشد. هر رویایی برای هر فردی می تواند معنای متفاوتی داشته باشد. برای برخی ها تعبیر خواب بانک به معنای از دست دادن سپرده ها است و برای برخی دیگر نشانه یک بحران روانشناختی. اما بهرحال دیدن یک مکان با مقدار بسیار زیادی پول، در اصل معنای متفاوتی در واقعیت دارد. اگر روز تولد شما در ماه های سپتامبر، اکتبر، نوامبر یا دسامبر باشد و خود را هنگام رویا در یک بانک مشاهده کنید، به این معناست که شما به زودی در دنیای واقعی نیز راهی بانک خواهید شد اما اگر سهام خود را بفروشید و یا آن ها را انتقال دهید، احتمالا تمام پس از اندازهای خود را از دست می دهید. 

برای کسانی که ماه تولد آن ها مه، ژوئن، جولای یا اوت باشد و در عین حال با رویای سرقت از بانک روبرو شوند، به این معناست که احتمالا به زودی قدرت خود در جامعه را از دست خواهند داد. تعبیر خواب حساب بانکی بسیار پر پول و غنی، برخلاف ماهیت خود رویا به شما هشدار می دهد که خود را از خطرات خارجی و بیرونی محافظت نمایید. این مراقبه و حفاظت می تواند جنبه های متفاوتی مانند، اخلاقی، جسمی، معنوی یا عاطفی داشته باشد. تشخیص اینکه کدام خطر شما را تهدید می کند به شرایط زندگی و روانی بیننده خواب بستگی دارد.

تعبیر خواب بانک ملی

تعبیر خواب بانک ملی!

تعبیر خواب بانک ملی یقینا با بانک مسکن و رفاه و ... تفاوتی ندارد و شما حتی اگر در رویا یک بانک خارجی یا بدون اسم را نیز ببینید، طبیعتا هیچ تفاوتی در تفسیر آن نخواهد داشت. کتاب تفسیر رویای آذر (Azar) تعبیر خواب بانک را به عنوان نشانه ای از شکست غیرمنتظره عنوان می کند. هیچ کس نمی داند دقیقا چه اتفاقی خواهد افتاد اما شما باید همیشه برای یک رویداد شگفت انگیز در سرنوشت خود منتظر بوده و خود را آماده کنید. در یکی دیگر از منابع تعبیر خواب، بانک به عنوان نشانه ای از زندگی ساکت و آرام تفسیر شده است. اگر در رویا پول خود را به بانک سپرده باشید، احتمالا در بیداری بیشتر از حد صرفه جویی می کنید و این حق زندگی کردن شاد را از شما گرفته باشد.

تعبیر خواب بانک و کار کردن در آن

تعبیر خواب بانک ممکن است زندگی شخصی شما را در بر داشته باشد. به عنوان مثال اگر هنگام خواب در رویا ببینید که در یک بانک مشغول به کار هستید این رویا به پیشرفت های شخصی زندگی شما مربوط می شود. مانند ارتقا شغلی یا رشد در یک حرفه خاص یا تحصیلی. اما اگر به عنوان یک مشتری بانک خود را در رویا ببینید، به این معناست که شما از اشتباهات گذشته خود آگاه هستید و سعی دارید آن ها را جبران کنید.

گفت و گو با یک بانکدار در رویا یا هرگونه تعامل با آن ها هشدار می دهد که تا حد امکان از سفته بازها و اراد زمین خوار برحذر باشید و دوری کنید. اگر یکی از شعبات بانک را در رویای خود ببینید، بهتر است برای یک سری از مشکلات مالی و نزاع خانوادگی آماده باشید. تعبیر خواب بانکی که مقدار زیادی طلا و نقره در آن وجود دارد، به این معناست که احترام خاصی به شما خواهد شد و در واقع به محبوبیت شما در اجتماع افزوده می شود.

سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب کارت عابر بانک

تعبیر خواب دفترچه حساب

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...