تعبیر خواب ارتش و جزئیات آن

تعبیر خواب ارتش با موضوعاتی مانند برنامه ریزی، درگیری و جنگ، نیاز به آرامش و مهاجرت و ... در ارتباط است. حتی گاهی اوقات چنین رویایی ممکن است نشانه دریافت یک نامه یا خبرهای خوب باشد. بهرحال این شما هستید که بایستی براساس جزئیات رویا تعبیر آن را دنبال کنید.

کلیات تعبیر خواب ارتش

تعبیر خواب ارتش اغلب با درگیری های داخلی و خارجی در ارتباط است. چنین رویایی احتمالا نشان دهنده این است که شما نمی توانید راه حل مناسبی برای رویای خود پیدا کنید. این وضعیت باعث شده است تا حدودی شرایط از کنترل شما خارج شده و اوضاع بدتر شود. با این حال اگر شما در رویا ارتش خود را می سازید، می توان تعابیر مثبتی برای آن عنوان کرد. تعبیر خواب ارتش ممکن است به این موضوع بپردازد که نه تنها شما فرد بسیار منظبطی هستید، بلکه به اهداف خود نیز خواهید رسید. یکی دیگر از جنبه های مثبت این خواب،موفقیت و پیشرفت در کار است. یک زمینه کاری برای خود انتخاب کنید و سعی کنید نظم شخصی خود را در آن نیز وارد سازید. به این ترتیب خواهید دید که تا چه حد در این شغل پیشرفت می کنید. تعبیر خواب ارتش و ثبت نام کردن در لیست نیروهای آن نیز از پیشنهاد یک کار جدید خبر می دهد. احتمالا یک پیشنهاد کار جدید خواهید داشت، اگر بتوانید وارد ارتش رویاهای خود شوید.

تعبیر خواب ارتش بزرگ

تعبیر خواب ارتش بزرگ

تعبیر خواب ارتش بزرگ نه تنها به جنگ و تجاوز مربوط می شود، بلکه می تواند نشان دهنده شجاعت و یا قدرت درک دیگران نیز باشد. دیدن یک ارتش بزرگ در رویا احتمالا به نحوه زندگی افراد و شکل برخورد با مشکلات مربوط می شود. این مشکلات گاهی اوقات ممکن است آسیب هایی باشد که سایر افراد به ما وارد می سازند و تعبیر خواب ارتش بزرگ به ما نشان می دهد که بتوانیم قدرتمند با چنین آسیب هایی برخورد کنیم. گاها یک فرد که در زندگی بیداری با مشکلی دست و پنجه نرم کند اما در آستانه حل آن باشد، احتمال دیدن چنین رویایی برای او زیاد است. اگر ارتش بزرگ رویای شما در جنگ شکست بخورد، به این معناست که خود را از طرف دوستان، خانواده و یا در خلوت خود بی اعتبار می بینید. البته چنین دیدگاهی همیشه درست نیست. بهتر است یک بازنگری کلی داشته باشید.

تعبیر خواب افسر ارتش

تعبیر خواب افسر ارتش با درگیری های درونی شما مرتبط است. خدمت در ارتش و یا به استخدام در آمدن ارتش به این موضوع اشاره دارد که احتمالا رابطه نزدیک و یا عاشقانه شما با مشکلاتی همراه خواهد بود. اما اگر در خواب فرد دیگری را به عنوان یک افسر ارتش ببینید، در این حالت تعبیر خواب افسر ارتش به احتمال جر و بحث شما با آن فرد ویژه مربوط می شود. بهتر است در روابط و مکالمات چند روز بعد خود دقت بیشتری به خرج دهید چرا که احتمال شروع یک مکالمه جنجالی در راه است. بنابراین اگر نمی خواهید چنین اتفاقی رخ دهد، بهتر است احتیاط کنید.

تعبیر خواب افسر ارتش

تعبیر خواب ارتش در کتاب فرهنگ لغت رویاها

تعبیر خواب ارتش از دیدگاه این کتاب معروف، نماد یک نامه یا خبر می باشد که نشان از خبرهای خوب دارد. از همین روی جزئیات رویا نیز به اندازه محتوای نامه اهمیت دارند و بایستی به آن ها توجه شود. اگر در رویا خود را به عنوان لیدر یک ارتش ببینید که از طرف شخص دیگری به این سمت گمارده شده اید، به این معناست که احتمالا قصد دور شدن از موقعیت فعلی را در زندگی دارید. آیا واقعا قصد مهاجرت یا سفر دارید؟ البته این دور شدن گاهی نیز ممکن است فیزیکی نباشد. به عنوان مثال شاید قصد دارید به طور فکری و ذهنی از موضوعی دوری کنید و یا از رابطه ای خارج شوید. دیدن یک ارتش در جنگ جهانی به این معناست که احتمالا با شخصی درگیر خواهید شد. 

دیدن جنگ های قدیمی و افسانه ای و یا جنگ هایی با تلفات بسیار زیاد مانند جنگ جهانی دوم نشان دهنده این است که بایستی در زندگی خود سازماندهی بیشتری داشته باشید. بنابراین متوجه هستید که تعبیر خواب ارتش تا حد زیادی به سایر جزئیات رویای شما بستگی دارد. به طور کلی نیز دیدن جنگ هایی از گذشته به بی نظمی و بی برنامگی در زندگی مربوط می شود. احتمالا ذهن ناخودآگاه شما در خصوص اینکه برای آینده چه هدف یا برنامه ای دارید سردرگم شده است. اگر در خواب خود را مشاهده کردید که توسط ارتشی بزرگ در حال آزار دیدن است، نشان می دهد که بایستی در زندگی بیداری خود مقابل یک فرد یا مشکل خاص ایستادگی به خرج دهید.

تعبیر خواب لباس ارتشی

تعبیر خواب لباس ارتشی

تعبیر خواب لباس ارتشی که خود شما به تن دارید و یا به عنوان یک افسر ارتش در حال خدمت هستید بدان معناست که روابط خانوادگی خوبی در انتظار شماست. مجازات در ارتش و یا به بیان ساده تر مورد تنبیه واقع شدن مانند اینکه کف زمین را با مسواک تمیز کنید یا هرعمل مشابه دیگر، می تواند نشانه از این باشد که شما برای موفقیت نیاز دارید که کنترل بیشتری بر زندگی خود داشته باشید. اگر در رویا لباس ارتشی به تن دارید و به همراه یک ارتش بزرگ شروع به مبارزه می کنید، در این شرایط براساس تعبیر خواب ارتش پیش بینی می کند که در آینده مجبور به مبارزه با احساسات خود خواهید شد. احتمالا عقل و احساس شما با یکدیگر درگیر می شود و شما باید راه پیشنهادی یکی از آن ها را برگزینید. دیدن وسایل نظامی و ارتشی در خواب نشان می دهد که بایستی در زندگی خود را از یک فرد به خصوص محافظت نمایید. این محافظت می تواند جسمی و یا روانی باشد. دیدن افراد مرده و سربازان زخمی ارتش شما را برای داشتن یک سیستم اعتقادی قوی هدایت می کند. بایستی به باورهای خود مسیر دهید. اگر شما در رویا به یک فرد ارتشی زخمی کمک کنید، در چنین حالتی تعبیر خواب ارتش می تواند نشان دهنده این باشد که شما در برخورد با مشکلات زندگی خوب عمل می کنید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

3 نظر

  1. اسحاقاسحاقsays:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید می خواستم تعبیر خوابم رو بپرسم خواب دیدم تو مراسم صبحگاه مشترک نظامی ایستادم با لباس فرم نظامی اما کلاه سرم نبود منتها کسی ایراد بهم نگرفت البته خودم کمی از این قضیه (که کلاه نداشتم) معذب بودم تعبیر این خواب چیست؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه قرار گرفتن در موقعیت های جدید است

  2. VafaVafasays:

    سلام خواب دیدم باخواهرم رفتیم بیرون ک دیدم خیابان پرازسپاهه،دارن رژه میر ن،کی یکشون انگارفرمانده،بودجلوراهمون،گرفت گفت کجا گفتینم میخواییم،ازاینجا ردشیم،گفت نمیشه،گفتیم،چراماسپاه،دوستداریم،که اجازدادردشیم،اخوندهم،توسپاه،بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید دررابطه با مشکلاتتان راه حل درستی پیدا کنیدد

  3. الیالیsays:

    سلام من خواب دیدم که داشتم شوهرم که تو واقعیت فوت گرده را صدا میزنم ولی انگار یکی دیگست ولی من انگار توب خواب مطمینم که شوهرمه بعد از چند بار که صداش زدم در اتاق باز شد و سوهرم گفت بله ولی دبدم کنارش دو ارتشی وایستادن و دارن میبرنش و یگیشون به من اشاره کرد و به اون یکی گفت زنش را هم بگیرین و بیارین خیلی ممنون میشم تعبیر خوابم رو بگین