رازهایی درباره تعبیر خواب ماهی که از آن بی خبر بودید

قبل از اینکه سراغ نوشتن مطالبی درباره تعبیر خواب ماهی برویم می خواهیم بدانیم که اصولاً تعبیر خواب چیست و آیا می توان به خواب ها و تعابیرشان اعتماد کرد؟ همه ما می دانیم که خواب یکی از حالت های اصلی و جدایی ناپذیر زندگی انسان است که در آن خود فرد هیچ گونه قدرت و مهارتی در کنترل محیط فیزیکی ندارد.

تعبیر خواب ماهی را هرگز نباید نادیده بگیرید

حتماً برای شما هم پیش آمده که خواب ماهی را ببینید و دلتان بخواهد بدانید که تعبیر خواب ماهی چیست؟ آیا دیدن ماهی در خواب معنا و مفهوم خاصی دارد؟ آیا تعبیر خواب ماهی به نوع ماهی و خوابی که دیده اید بستگی دارد یا نه؟ برای دستیابی به پاسخ تمامی این سؤالات پیشنهاد می کنیم مطلب ما را مطالعه کنید.

همه چیز درباره تعبیر خواب ماهی

قبل از اینکه سراغ نوشتن مطالبی درباره تعبیر خواب ماهی برویم می خواهیم بدانیم که اصولاً تعبیر خواب چیست و آیا می توان به خواب ها و تعابیرشان اعتماد کرد؟ همه ما می دانیم که خواب یکی از حالت های اصلی و جدایی ناپذیر زندگی انسان است که در آن خود فرد هیچ گونه قدرت و مهارتی در کنترل محیط فیزیکی ندارد. زمانی که انسان در چنین حالتی قرار می گیرد تمامی حواس پنج گانه اش برای مدت زمان کوتاهی غیر فعال شده و میزان سطح آگاهی او پایین می آید.

تعبیر خواب ماهی

می توان گفت حالت خواب نه تنها در انسان ها بلکه در میان تمامی موجودات زنده اعم از پرندگان، پستانداران، ماهی ها و... نیز مرسوم است که شرایطی را در آن ها ایجاد می کند توهم های بینایی جایگزین حس بینایی آن ها می گردد. ممکن است بسیاری از ما بر مزیت های خوبی که خواب برایمان به همراه دارد بی اطلاع باشیم و همان قدر که به یک آرامش نسبی دست می یابیم برایمان کفایت کند. اما واقعیت این است که این حالت می تواند به بازسازی سیستم اعصاب و همچنین سیستم ایمنی بدن کمک کرده و موجبات سلامت و تندرستی را برایمان فراهم می آورد. به طور کلی در دین اسلام و بسیاری متون اسلامی، خواب و خواب دیدن یکی از آیات و نشانه های الهی است که با قرار گرفتن انسان در آن، روح از کالبدش جدا گشته و به سمت عالم ملکوت به حرکت در می آید. تا زمانی که فرد در چنین حالتی قرار دارد هر آنچه را که مشاهده می کند در شکل خواب بر ذهنش نمایان می شود. حال سؤال اینجا است که:

تعبیر خواب چیست؟

به اعتقاد بسیاری از ادیان الهی تعبیر خواب یک علم و موهبت خدادادی است که نه می توان آن را از راه آموزش فرا گرفت نه می شود آن را برای کسی به یادگار گذاشت. برخی از آن ها بر این باور هستند که این علم از سوی خداوند به بندگانش اعطا می گردد. به همین علت خداوند به هر کس که دوست داشته باشد این استعداد لایتناهی را اعطا کرده و تمامی جوانبش را بر وی آشکار می سازد. اما آنچه که در بحث تعبیر خواب اهمیت بسیاری دارد و بایستی مورد توجه اکید قرار گیرد این است که شخص خواب گذار در کنار داشتن ذوق و استعداد خدادادی، شرایط و موقعیت شخص خواب دیده، محیط و افکار و مشغولیت های ذهنی وی را نیز در نظر بگیرد. حتی فصل، زمان، شرایط اخلاقی و روانی و حتی جنسیت شخصی که یک خواب را می بیند می تواند در تعبیر و تفسیر آن تأثیر بسزایی داشته باشد. در این عالم هستی خواب های بسیاری برای دیدن وجود دارند که هر یک از آن ها می تواند مفهوم مختص به خود را برای خواب بین به همراه داشته باشد. یکی از آن ها خواب دیدن ماهی است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیق تری درباره همه آنچه که مربوط به تعبیر خواب ماهی است را کسب کنید.

تعبیر خواب ماهی چیست؟

برای تعبیر خواب ماهی باید گفت که این نیز همانند سایر خواب های دیگر از دیدگاه معبران معنا و مفهوم متفاوتی دارد. همان‌طور که می دانید انسان طی قرن های متمادی است به اسارت خواب ها و رؤیاهای شبانه اش بوده است. برخی از آن ها ممکن است کاملاً بی مفهوم و خالی از معنا باشند و بسیاری دیگر نیز معنا و مفهوم خاصی را با خود به همراه داشته باشند. کاوش و جست و جو در تعبیر خواب ماهی نیز می تواند برای انسان به مثابه گشودن دری باشد که انسان را به سمت آگاهی و اطلاع از چیزی یا موقعیتی در این جهان هستی می کشاند. به جرات می توان گفت خواب ماهی یکی از آشنا ترین و رایج ترین خواب ها در میان مردم است که گاهی اوقات بسیار رازآلود بوده و انسان را به سمت وادی ناآشنا بکشاند

بررسی معنای ماهی درخواب

در یک حالت کلی می توان گفت تعبیر خواب ماهی برای خواب بین نشانه های بسیار خوبی به همراه دارد و ممکن است حامل اتفاقات بسیار خوبی در آینده نه چندان دور باشد. اما باید بدانیم که تعبیر این خواب شامل مواردی نظیر: تعبیر خواب ماهی قرمز، تعبیر خواب ماهی تازه، تعبیر خواب ماهی آکواریوم، تعبیر خواب ماهی سفید و.. است که هر کدام تعابیر متفاوتی را برای خواب بین به همراه دارند. اما جعفر صادر درباره تعبیر خواب ماهی می فرماید. دیدن ماهی در خواب بسیار نیکو است. به خصوص اگر ماهی در آبی روان و شفاف باشد. همچنین ایشان می فرمایند که این خواب معمولاً  تعابیری با خود به همراه دارد:

-دختر دوشیزه

-فر و شکوه

-مال و ثروت

-رسیدن به آمال و آرزو

آیا تعبیر خواب ماهی واقعیت دارد؟

در پاسخ به این سؤال که آیا تعبیر خواب ماهی حقیقت دارد باید پاسخ مثبت داد. واقعیت این است که در احادیث و روایات متعدد بسیاری آمده است که اگر شخصی در خواب بیند که یک یا چند ماهی به او داده شده است بسیار خوب است. زیرا از طرف همان شخص ممکن است یاری و مساعدت های بسیاری ارائه شود. یا اینکه اگر شخصی خواب بیند در کنار رودخانه ای زلال و روان نشسته و مشغول گرفتن ماهی است تعبیرش این می باشد که به آرزوهایش می رسد. همچنین تعبیر خواب ماهی برای کسی که خواب بیند که با دستش ماهی گرفته است این می باشد که از تمامی فرصت های ایده آلی که پیش رویش است نهایت استفاده را می برد. به ویژه اگر ماهی بزرگ و سالم باشد.

تعبیر خواب ماهی ساردین

به طور کلی تعبیر خوابی ماهی از جمله ماهی ساردین می تواند نشان دهنده باورهای ذهن ناخودآگاه انسان باشد که معبران و عالمان بزرگی درباره آن تعابیر مختلفی ارائه کرده اند. به گفته کارل گوستاو یونگ روانشناس بزرگ آلمانی، تعبیر ماهی در خواب بنا به نوع آن و شرایطی که فرد خواب بین قرار دارد می تواند بیانگر موقعیتی باشد که باورهای روحی مان را مورد سؤال قرار می دهد. برخی معبران تعبیر خواب ماهی ساردین را این‌گونه بیان کرده اند:

تعبیر خواب ماهی پخته یا سرخ شده

اگر شخصی در خواب بیند که ماهی ساردین از رودخانه گرفته است تعبیرش این‌گونه است که مال و منفعت بسیاری به زحمت و در محیطی به غیر از محل زندگی اش به دست می آورد. از آنجایی که ماهی ساردین در دریا و در فصل های به خصوصی صید می شود. در نتیجه خواب آن نیز به پول و منفعتی اشاره دارد به زحمت و به دور از محل زندگی کسب می شود.

تعبیر خواب ماهی پخته

واضح است تعبیر خواب ماهی با مهارت ها و شروع هایی جدید در ارتباط است. دیدن ماهی پخته در خواب نیز می تواند نشان دهنده تفکرات جدید، خلاقیت های نو و یا حتی مسیری تازه در زندگی شما باشد. از آنجایی که عمل پختن نیز در بسیاری مواقع با پرورش روح در ارتباط است در نتیجه تعبیر آن می تواند به عنوان یک حرکت معنوی تلقی گردد. به عبارتی تعبیر خواب ماهی پخته این می باشد که شما در حال ترکیب رویدادهای جدید با هویت واقعی تان هستید.

تعبیر خواب ماهی مرده

بسیاری از خواب گذاران و معبران، تعبیر خواب ماهی مرده را ناامیدی و فقدان می دانند. اگر شخصی در خواب بیند که ماهی مرده صید کرده است به این معنی است که با از دست دادن قدرت، ثروت و یا حتی معنویات زندگی اش دچار فقدان می شود. همان طور که قبلاً هم به آن اشاره شد ماهی با ضمیر ناخودآگاه بشر در ارتباط است. از این رو ماهی مرده می تواند نشانه ای از مرگ باشد و معانی مثبت و منفی بسیاری را برای خواب بین به همراه داشته باشد. جابر مغربی می گوید تعبیر این خواب می تواند به چنگ انداختن به چیزهایی اشاره داشته باشد که زمانی طولانی است مانع رشد و پیشرفت شخص خواب بین شده است.

تعبیر خواب ماهی خریدن

لوک اویتنهاو تعبیر خواب ماهی خریدن را این‌گونه بیان می کند: اگر شخصی در خواب بیند که مشغول ماهی خریدن است تعبیرش می توان به مشکل کوچکی در آینده اشاره کند که شخص با آن دسته و پنجه نرم می کند و در آخر نیز وی پیروز خواهد شد. وی در یک بیان دیگر تعبیر این خواب را نشانه اطلاعات غلط و نامفهوم می داند.

تعبیر خواب ماهی مرده ، تعبیر خواب ماهی خریدن و تعبیر خواب ماهی زنده

تعبیر خواب ماهی زنده

به طور کلی تعبیر خواب ماهی زنده نشانه هایی از عشق و علاقه است. اگر شخصی در خواب بیند که ماهی زنده صید کرده است تعبیرش این است که در آینده ای بسیار نزدیک عاشق خواهد شد و یا اینکه علاقه اش به عشق و همسرش دوچندان خواهد شد. همچنین تعبیر این خواب می تواند به نشانه هایی از موفقیت در تمامی مراحل زندگی نیز اشاره داشته باشد.

تعبیر خواب ماهی قرمز

حتماً برای شما هم پیش آمده که به دنبال تعبیر خواب ماهی قرمز باشید و از جانب هر کسی برای دست یابی به معنا و مفهومش اقدام کنید. در حالت کلی می توان گفت ماهی قرمز از آن دسته ماهی های زینتی می باشد که در خواب نشانه هایی از نشاط و شادمانی را برایمان به ارمغان می آورد. اگر شخصی در خواب بیند که در کنار یک حوض پر از ماهی قرمز قرار دارد و یا یک تنگ بلوری پر از ماهی قرمز در دست دارد نشان دهنده این است که اتفاقات بسیار خوب و شادمانی زیاد برایش رقم خورده است. لوک اویتنهاو درباره تعبیر این خواب می گوید: دیدن ماهی قرمز در خواب به ازدواج با یک فرد ثروتمند دلالت دارد. حال تعابیری دیگری از خواب ماهی قرمز:

اگر شخصی در خواب بیند ماهی قرمز مرده در دریا یا خشکی صید کرده است تعبیرش این است که پس از یک شادمانی کوتاه به اندوه و غمی دچار می شود.
تعبیر خواب یک حوض پر از ماهی نشانه اتفاقات بسیار خوب مانند ازدواج یا به دنیا آمدن فرزندی نیکو خرد است.

تعبیر خواب ماهی خاویار

بسیاری از افراد به هنگام دیدن خواب ماهی، به انواع مختلف آن اشاره دارند. تعبیر خواب ماهی خاویار نیز همانند سایر انواع دیگر آن، دارای تعبیر مختص به خود می باشد. دیدن خواب ماهی خاویار برای فرد خواب گذار بسیار نیکو و مبارک است. به ویژه اگر رنگ ماهی روشن باشد. اگر شخصی در خواب ماهی خاویار بیند تعبیرش آن است که به ثروتی عظیم دست می یابد. خریدن ماهی خاویار در خواب نیز همین تعبیر را دارد. به طور کلی می توان کفت تعبیر خواب ماهی خاویار در هر شرایط و موقعیتی بسیار خوب است.

اما صادق(ع) درباره این خواب تعابیری فرموده اند:

-وزیر

-لشکر

-دختر

-غنیمت

-کنیزک هندو

    برخی دیگر از تعبیرگران درباره این خواب می گویند: تعبیر خواب ماهی خاویار غنیمت و مسافرت است. دیدن خواب ماهی خاویار در آب زلال نشانه آن است افراد قدرتمند و ثروتمند شخص خواب بین را مورد لطف و مهربانی خود قرار می دهند. اگر دختری در خواب خود ماهی خاویار بیند نشانه آن است که در آینده ای نزدیک همسری مهربان و دلسوز به دست می آورد.

    تعبیر خواب ماهی با رنگ های زرد ، و سفید

    تعبیر خواب ماهی سفید

    به طور کلی تعبیر خواب ماهی سفید به نشانه های بسیار خوبی برای شخص خواب بین اشاره دارد. اگر شخصی خواب بیند که یک ماهی سفید، بزرگ تر از آنچه که تصورش را می کند صید کرده است نشانه آن است پیغامی دریافت می کند که بیشتر از تصورش خوشحالش خواهد کرد. بسیاری معبران درباره این خواب می گویند: خواب ماهی سفید به بخت و اقبال بلند اشاره دارد.

    تعبیر خواب ماهی زرد

    تعبیر خواب ماهی زرد پول و مال و ثروتی است که انتظار رسیدن به آن را نداشتید. همچنین خالد ابن علی درباره تعبیر این خواب می گوید اگر شخصی خواب ماهی زرد بیند و تعدادش قابل شمارش باشد تعبیرش این است که صاحب همسری نیکو خواهد شد. چنانچه تعداد آن غیر قابل شمارش باشد اشاره به مال و منفعت بسیار دارد.

    تعبیر خواب ماهی شور

    اگر شخصی در خواب بیند که ماهی شور صید می کند یا از جانب شخصی به او ماهی شور داده شده است تعبیرش این است به بلا و مصیبتی کوتاه مدت دچار می شود.

    سایر مطالب پیشنهای و مرتبط :

    تعبیر خواب ماهی سیاه بزرگ

    تعبیر خواب ماهی سفید بزرگ

    تعبیر خواب ماهی قزل آلا

    تعبير خواب گرفتن ماهي از آب

    تعبیر خواب آکواریوم پر از ماهی

    تعبیر خواب پاک کردن ماهی

    62 نظر

    1. بنی چشم خوشگلهبنی چشم خوشگلهsays:

      سلام و ارادت مجدد. عذر میخوام دوباره مزاحم شدم خواب دیدم تو یه جایی مثل محلمون با چند نفر دم در خونه نشستم یهو یه موج اومد ولی آب نبود یه موج بزرگ ماهی اومد اول یه کوچیک با دست گرفتم و انداختمش و یه بزرگ گرفتم و به همه نشون دادمش رنگ ماهیا هم سفیر شیری بود اگر امکانش هست ممنون و سپاس گذار میشم توضیح بدین

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام نشانه آن است پیغامی دریافت می کند که بیشتر از تصورش خوشحالش خواهد کرد

    2. سحرسحرsays:

      سلام وقتتون بخیر . من دیشب خواب دیدم یه تنگ نسبتابزرگ پر از ماهی قرمز داریم. آب تنگ کدر شده از زیادی ماهی ها . همسرم میگه حتما بعضی ها شون مردن که آبو کدر کردن. بعد تنگو خالی میکنه زمین. میگه برو داخل تنگ آب تمیز بریز. منم زود میرم ظرفو پر آب میکنم میبینم ماهی ها دارن رو زمین جون میدن. با سرعت هی ماهی های زنده رو شناسایی و داخل تنگ میریزم. تا جایی که تنگ دوباره پر شده همسرم میگه بسه دیگه تنگ جا نداره اینایی که رو زمینن دیگه مردن ولی من به هر کدومشون نگاه میکنم میبینم تکون میخورن و زود برش میدارم و میندازم تو تنگ میشه بگین تعبیر این خواب چی میتونه باشه؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام نشانه هایی از نشاط و شادمانی را برایمان به ارمغان می آورد. اگر شخصی در خواب بیند که در کنار یک حوض پر از ماهی قرمز قرار دارد و یا یک تنگ بلوری پر از ماهی قرمز در دست دارد نشان دهنده این است که اتفاقات بسیار خوب و شادمانی زیاد برایش رقم خورده است.

    3. vafavafasays:

      سلام من دخترم خواب دیدم خونمون یک دیگ قلیه ماهی پختن که نخوردم رفتم تواتاق دیدم خیلی ماهی سفیدوبزرگ خریده گرفته بودیم همشون توجایخی گذاشته بودیم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام خبر یا اتفاق خوشایندی به شما میرسد که بیش از حد خوشحالتان میکند

    4. HananeHananesays:

      سلام دیشب خواب دیدم که چندتا ماهی دارم سرخ میکنم تووماهی تابه خیلی تمیز سرخ شده بودن در اخر پوستشونو در اوردم ولی گوشتشون خیلی خوبو سفید بود خواهش میکنم تعبیر کنید مچکرم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام نشان دهنده روزهای خوشایند و اتفاقات مطلوب برای شما خواهدبود

    5. موناموناsays:

      سلام من خواب دیدم دل به دریا زدم و با دستم یک ماهی گرفتم. بعدش از آب بیرون اومدم و با افرادی مشغول خوردن یک ماهی سفید بسیار بزرگ شدم.

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام. وقت بخیر. خواب نیکویی دیده اید که به شادی و شعف در بیداری اشاره دارد.

    6. مریممریمsays:

      سلام خواب دیدم دارم ...با مادر کسی که دوستش دارم و ماهی میخورم ....درضمن ایشان از علاقه من به خودشان خبر ندارند و یکی از اقوام هستند

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن شیرین کامی در زندگی شما میباشد

    7. ZhrZhrsays:

      سلام خواب دیدم مادر بزرگم دعوت گیری کرده سفره بزرگ پهن کرده یه عالمه غذا پخته ماهی بزگ پخته شده هم بود ولی گیر من نیومد فقط برنج و سیب زمینی هوردم بعد رفتم تو اشپزخانشوندیدم ماهی های بزرگ دارن بعضی هاشم توآکواریوم هستند

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام ممکن است اخبار و پیغامی در زندگی به شما برسد که باعث شادیتان خواهدشد

    8. علی علیزادهعلی علیزادهsays:

      سلام.در خواب دیدم قسمتی از یک ماهی بزرگ را کباب کردیم با یک نفر دیگه من شروع به خوردن کردم ولی دوستم گفت این ماهی بدرد نمیخورد ماهی مثل جکر بود تصور میکردم جگر ماهی هست و گفتم ماهی خوبی هم نباشد ولی باز ماهی هست و خوردم و مقداری هم از گوشت ماهی اضاف امد که من قصد داشتم همراه خودم به خانه ببرم تا خراب نشود

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا بیانگر تلاشی است که برای کسب روزی و شادی در زندگیتان خواهیدکرد

    9. زهرا رضاییزهرا رضاییsays:

      با درود و سپاس فراوان خواب دیدم تو یک فضای بزرگ اشپزخانه رستوران مانند دارم ماهی های سیاه نسبتا بزرگ را با کارد شکمشون را باز می کردم و یک نوع ماهی کوچیک را داخل شکمش بزرگه جا می دادم و آماده می کردم برای سرخ کردن و تعداد زیاد کارد هام خیلی تیز بودن اول کار خوب بود ولی کم کم دیگر کسی کمکم نکرد من هم رها کردم دز واقع ماهی ندیدم با تشکر از پاسختون

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا بیانگر به دست اوردن رزق و روزی در زندگیتان است که باعث مسرت شما در زندگی خواهدشد

    10. امینامینsays:

      سلام استادهمسرم خواب دیدن که گویا مهمانی گرفتیم ومن ماهی به خونه آوردم وایشان مشغول پخت وپزبودن متشکراگه تعبیرکنید

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا بیانگر رزق و روزی در زندگی است

    11. فهيمهفهيمهsays:

      خواب ديدم منو پسري ك دوس داريم باهم ازدواج كنيم ميريم سمت رودخونه درجريان از سراشيبي و حرف ميزنيم ك منظره رو نگاه ميكرديم لذت ميبرديم يهو يه ماهي بزرگ تقريبا يه متري يا يكم كمتر از تو رودخونه پريد بيرون و افتاد كنارمون ماهم خيلي خوشحال شديمو برديمش خونه بابام با چاقو نصفش كرديم ك نصفشو اون ببره خونه باباش يني بي خودمون تقسيمش كرديم تازه و لذيذ ب نظرميومد

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        این رویا بیانگر اتفاقات خوشایند و مثبتی است که ممکن است برای شما در جریان زندگی برایتان ایجادشود

    12. ساراساراsays:

      سلام من خواب دیدم که کنار یه جوب هستم که آب خیلی تمیز و شفافی از اون جوب میگذره و یهو دیدم که یه عالیه ماهی قرمز تو اون جوب هست و یه تعدادیشون هم درشتن و خوشرنگ و به دوستم میگفتم از این ماهیا عکس بگیریم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        از یه اتفاقی شما ناراحت میشین که این ناراحتی زود گذر

    13. مریممریمsays:

      سلام خواب دیدم توی یک کاسه یک عالمه ماهی کپی کوچولو هست دوتا ازماهیها که رنگی خوشگلتر ازبفیه بود لبه کاسه داشت می افتاد و من تلاش میردمبیرون نیفتن با تشکر از تعبیرما

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام به آرزو های کوچیکی نمیتونین بهشون برسین اشاره داره

    14. منامناsays:

      سلام من خواب دیدم پسری که دوستش دارم و مدتهاست رابطه ای با هم نداریم یه ماهی قزل به من داد، مامانش هم همراهش بود(در واقعیت مامانش فوت شده) من ماهی رو گرفتم، اونا داشتن میرفتن که یهو دیدم قلب ماهی داره میزنه و زندست از دستم افتاد رو زمین و داشت فرار میکرد بره خودشو نجات بده که من پسرو صدا زدم این قضیه رو بهش گفتم و اومد دوتایی دویدیم دنبال ماهی و گرفتش گفت کجا؟ میخوایم بخوریمت. بعد انداختش رو زمین تا بمیره و بخوریمش. بعد منو برد جایی که زندگی میکرد یه جای عجیب یسری پله به سمت پایین بود که باید میرفتیم. من راه میرفتم ولی اون از پله ها میپرید، دو طبقه رو پرید پایین بهش گفتم چرا از روی پله ها نمیای گفت اینجوری بیشتر کیف داره و من عادت کردم بعد رسیدیم جایی ک زندگی میکرد یه جای عجیب انگار تو پاگرد پله ها بود ممنون میشم تعبیرشو بهم بگین

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا نشان دهنده امید هایی است که در زندگی خود باید انهارا تقویت کنید و از مشکلات زندگی هراسی نداشته باشید

    15. مبینامبیناsays:

      سلام وقتتون بخیر,خواب دیدم که برادرم یک گربه ماهی اقیانوس ارام و یک جور عنکبوت که انگار دریایی بوده پیدا کرده بود و میخواست توی اب بندازتشون منم میخواستم کمکش کنم که توی حوض بیندازمش ولی حوض اب نداشت و برای اب ریخت توش باید مبلغ زیادی پول میدادی اینو یک دکتر گفت ولی چون من یکم اب ریختم دیگه اهمیت ندادم و هی اب می ریختم تا ماهیا زنده شن ولی اب حوض گل الود شده بود و ماهی رو ندیدم اونجا دنبالش گشتم اخر پیداش کردم و توی اب گذاشتم و زنده شد

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام رویای اشفته و درهم است

    16. فاطمهفاطمهsays:

      سلام من خواب دیدم یک پسری که قبلا ب من ابراز علاقه کرده بود ولی رابطه ای با هم نداریم یک ماهی ب من داد و رفت بعد دیدم آن ماهی زنده است و قلبش میزند. لطفا بگید تعبیرش چیه ممنون

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام باعث ناراحتی شما میشه

    17. متینمتینsays:

      سلام خسته نباشین استاد خواب دیدم محل قدیم که زندگی میکردیم روبه رو خونه همسایه پر از ماهی بنظرم همسایه ماهی میفروخت منو مادرمم یک پلاستیک پر از ماهی ریزو درشت ازش گرفتیم ممنون میشم تعبیر کنین

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس غمی بهتون میرسه

    18. مهرمریم سیاوشمهرمریم سیاوشsays:

      توپ تاپ سلام خواب دیدم با مامانم رفتیم خرید کنار دریا مامانم سه تا ماهی بزرگ پولک مشکی و چند تا ماهی سفید متوسط میخره موقع برگشتن از خرید ماهی مشکی ها پشیمان میشه و میگه می خوام پس بدم گفتم دیگه خودت نیا من می برم پس میدم من رفتم ولی هرچی گشتم مردماهی فروش رو پیدا نکردم گفتم به خودم که اگر اینا ببرم دل مامانم میشکنه بهتره بدم به کسی و از پس انداز خودم پولش رو بدم به مامانم ماهی ها رو دادم به شخصی گفتم بده کسی که دوست داره ماهی بخوره و از پس انداز خودم ۱۰۵ هزار تا پول به مامانم دادم گفتم چقدر خوب که مامانم ناراحت نشد و یکی دیگه هم ماهی گیرش آمد ولی ناراحت شدم که از پس اندازم کم شده ولی گفتم خدا را شکر که مامانم دلش نشکست مرسی از توپ تاپ

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام در موقعیتی قرار میگیرین که باعث ناراحتیتون میشه

    19. زهرازهراsays:

      سلام من خواب دیدم یه ظرف فلزی پر از ماهی کوچولو و خاکستری بود اون ماهی ها مال عمم بود حس میکنم من اون ظرف رو ریختم بعد بلافاصله برای اینکه ماهی ها نمیرن آب ریختم و نمک فراوون آب کدر شد و ماهی ها معلوم نبودن بعد به عمم گفتم توروخدا بیا ببین اینا زندن آبشو خودت عوض کن بعد عمم اومد آبشو عوض کرد ماهی ها بی حرکت بودن فکر کردیم مردن ولی بعد از چن لحظه همشون دوباره حرکت کردن حتی اون ماهی هایی که عمم جدا کرده بود گفت اینا مردن دوباره حرکت کردن دوتا موجود دریایی بزرگتر از این ماهی ها هم بودن اونام حرکت کردن و نمرده بودن با تشکر

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام ناراحتی براشون پیش میاد

    20. آرزوآرزوsays:

      سلام خواب دیدم خونه همسایه روبروی مون توی یالکنش پر از ماهی ماهی های سفید خیلی بزرگ چیده بود کنار هم انگار برای خوردن و مهمونی خریده بودن ولی ماهی ها هنوز زنده بودن و منم داشتم از تو بالکن نگاهشون میکردم که همون همسایمون تو کوچه با ماشین با یه بچه دوچرخه سوار تصادف کرد و پیاده شد و دنباله پسره کرد که اونو کتک بزنه اونم فرار کرد اومد تو ساختمون ما رفت خونه طبقه پایین مون .اونم اومد دنبالش ولی همسایمون نذاشت کتک بخوره. میشه لطف کنید تعبیر کنید .

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا میتواند بیانگر فراخی روزی حلال در زندگیتان باشد

    21. بهاربهارsays:

      سلام خسته نباشید دیشب توی خواب ماهی های اکواریمم رو از اب بیرون اوردم و به یه ظرف دیگه منتقل کردم اما نمی دونم چیشد که ماهیا روی زمین ریختند و سر از زیر فرش دراوردند جالب این جا بود که روی فرش خیس نبود نمیدونم چجوری اما بعضی از ماهی ها زیر فرش افتاده بودند وحرکت میکردند وجالب تر از اون این که من میدونستم زیر فرش اب وجود داره با این که در واقعیت ماهی هاا رو خیلی دوست دارم اما میترسم که وقتی از اب بیرون پرت میشن اونا رو تو دستم بگیرم به اب برگردونم اما توی خوابم ماهی هارو یکی یکی. از زیر فرش در میاوردم با اینکه حتی ابن ترس تی خوابمم بود اما برای نجات جونشون به اون غلبه کردم و یکی یکی ماهی هارو به داخل اکواریم برگردوندم میشه بگید تعبیر این خواب چیه

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس، ناراحتی براتون میش میاد که از ناحیه ی یه مسئله ی اقتصادیه و سعی در بهبود و تغییر اوضاع خواهید داشت

    22. شادی رحیمیشادی رحیمیsays:

      سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که پسر داییم متشین خریده بود و داییم یه عالمه ماهی گرفته بود و یکی یکی سر میبرید خونشونو میپاشید به ماشینه مثلا ک انگار قربونیه مثلا کاری که تو واقعیت با خروس میکنن بعد ماهیارو میداد به اینو اون

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام ممکن است فرصت های ایده الی در زندگی برایتان ایجادشود

    23. رهارهاsays:

      سلام من خواب دیدم یه تنگ کوچک که برای سفره عید میخرند داخلش دوتاماهی سفید یه زره کوجلو به قرمزی فقط یه ذره بود داخل تنگ بودند ومنم داشتم نگاشون میکردم لطفی کنید تعبیرش رو برام بگید

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام ممکن است تحولاتی را در احساسات خود تجربه کنید

    24. نگارنگارsays:

      روزبخیر خواب دیدم با خواهرم از وسط ی خیابونی ردمیشم که از زیر پامون ی جویباری هست و آبش شفاف و خنک و داخلش پر از ماهی و یدونه اردک هستش منم توی دستم سه تا ماهی داشتم به رنگای سفید و مشکی و قرمز توی ی پلاستیک و منم اونارو توی آب میزارم ولی ولشون نمیکنم توی آب و میخاستم اون اردک رو بخرم ولی قبل من یکی دیگ خریده بودش

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        این رویا نشان دهنده روشنایی و صمیمیت در زندگیتان است

    25. احمداحمدsays:

      سلام خسته نباشید خواب دیدم ماهی رو با چاقو پاک می کنم و می ترسم از این کار

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام تلاش برای افزایش روزی است

    26. khaterekhateresays:

      سلام من خواب دیدم تو خیابون دارم راه میرم ماهی های ریزی مرده تو حفره ها و چاله های ریز خیابون از بی آبی مردن و من دارم بینشون راه میرم و نگاشون میکنم تعبیرش چیه؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام ممکن است شاهد بدشانسی باشید

    27. علیعلیsays:

      با عرض سلام و خسته نباشی. در عالم خواب دیدم با همکارم به بازار ماهی فروشی رفتیم که ماهی خرید کنیم برای خوردن چون با هم کار میکنیم من یک ماهی درشت انتخاب کردم و همکارم گفت کم هست و یه ۳تا یا ۴ تا دیگه ماهی بزرگ همکارام انتخاب کرد من هم گفتم برامون تکه تکه و تمیز کند به ماهی فروش ولی ماههایک چشم بودند و من با تعجب نگاه میکردم و کارگر ماهی فروش به صاحب محل میگفت مشتریهای خوبی هستند کاش شمارشونو میگرفتیم تا هر موقع ماهی میخوان زنگ بزنندخلاصه صاحب ماهی فروشی یکی از دوستانم بود خیلی میانه خوبی نداریم و با هم ارتباطی نداریم به هم سلام کردیم و همدیگرو بوسیدیم ولی من لخت بودم فقط پیراهن به تن نداشتم و دوستم که صاحب ماهی فروشی بود بعد روبوسی نگاهی بدی به من کرد و رفت پیش خودم گفتم حتما بخاطر اینکه لخت بودم بدون پیراهن آمدم ناراحت شوده

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام ممکن است فرصت های ایده ال و خوبی در زندگی برایتان اغاز شود

    28. kingkingsays:

      سلام خسته نباشید من خواب یک مرغ در حال فرار را دیدم که بعدش خواب دیدم یک ماهی سفید را بدون اضافه کردن نمک و ادویه ای درون روغن داغ انداختم بعدش قصد داشتم اب نمک درست کنم و روش بریزم که بیدار شدم. لطفا این خواب را تعبیر کنید با تشکر

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس ناراحتی زود گذری خواهین داشت

    29. نجمهنجمهsays:

      سلام من خواب دیدم یک تنگ ماهی دارم که ابش خشک شده بود و ماهی ها داشتن به سختی نفس میکشیدن بعد تنگ و پر اب کردم ماهی ها پریدن بیرون شروع کردن به پرواز وخودشون رو میزدن به پنجره و دیوار اخرش یکیشون افتاد تو یقه ی لباسی که تنم بود تعبیرش چی میشه؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام ناراحتی زود گذری خواهین داشت

    30. فاطمههفاطمههsays:

      سلام من دختر مجردم و کنکوری ام و من خواب دیدم که من و خواهرم و در یک استخر دایره ای شکل و کوچک نشسته ایم که ناگهان می بینم که از کنار من یک ماهی که تقریبا قرمز بود ( کامل قرمز نبود ) عبور می‌کنه و من که فکر میکردم استخر بدون ماهی است از دیدن این ماهی میترسم و سعی کردم از استخر بیرون برم که نتونستم بیرون برم و در داخل استخر موندم و اندازه این ماهی نه زیاد کوچک بود و نه زیاد بزرگ بود و متوسط بود و من از ترس آرنج دست راستم به این ماهی خورد و ماهی از وسط به دو نیم شد و مُرد و من در این هنگام دوباره از همین، یک ماهی با این رنگ و اندازه که زنده بود از پشت این ماهی مُرده دیدم و تعجب کردم و این ماهی زنده در آب حرکت میکرد . ممنونم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام یه ناراحتی زود گذری خواهید داشت

    31. AtefehAtefehsays:

      سلام خسته نباشید . من بعد از نماز صبح خواب دیدم مادرم به اندازه یک گونی ماهی هایی که پوست نقره ای و گوشت نارنجی بود و بسیار تازه به نظر میرسید خریده بود من ناراحت بودم که چرا ماهی دیگری که دوست دارم نخریده

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیر درست ندارد

    32. فاطمهفاطمهsays:

      سلام عرص میکنم وقت بخیرخواستم ببینم تعبیرخواب ماهی قرمزشدن درخواب چیه ممنونم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام بیانگر روزی است

    33. الالsays:

      سلام وقت بخیر دیشب خواب دیدم با مامانم رفتم یجایی مهمونی وقتی آمدیم بیرون یه آقایی نذر کرده بود ماهی قرمز به همه میداد ولی یه دونه من گفتم کاش به ما ۲ تا میداد بعد اون آقا اولش گفت نه به هر نفر باید یکی بدم ولی بعد ۵ تا داد(من ماهی قرمز خیلی دوست دارم ولی امسال بخاطر کرونا خانواده اجازه ندادن بگیرم)بعد از چند بار رفتن به مهمونی مامانم اون باغ را خرید

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس ناراحتی کوتاه مدتی خواهید داشت

    34. یاسیاسsays:

      سلام وخسته نباشید من خواب دیدم تو خونمون یه عالمه استخر داریم داخل استخرها آب سرد بود لبه استخرها کثیف بودمن مشغول تمیز کردن استخر شدم که البته بقیه خانواده داخلش میرفتن و آب بازی میکردن بعد رفتم یه قسمت دیگه خونه که اونجا هم چند استخر بزرگ بود و من رفتم که با تی کاشی های لبه استخر تمیز کنم یهو چشمم افتاد به استخر کوچیک که توش پر ماهی بود ماهی های کپی اما یکم بزرگتر از سایز عادیشون که داشتن شنا میکردن ابم زلال بود با سنگ های مرجانی و دریایی کفش من ا. ن استخر بخاطر ماهی دست نزدم تعبیرش چیه؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس تصمیمی میگیرین که عواقب خوبی نداره

    35. جباریجباریsays:

      سلام خواب دیدم چند تا ماهی بزرگ تا کر دستشویی بود و من خم شدم دو سه تا از اونا رو برداشتم انداختم تو سطل (ماهی ها زنده نبودن) تعبیرش چیه؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام بیانگر احساسات است

    36. فریناز...فریناز...says:

      سلام و سپاس. دیشب خواب دیدم رفتم کنار دریا یا رودخانه متلاطم و موجودات دریایی زیادی رو میبینم حتی پنگوئن... بعد دیدم که از بین سنگهای بین دریا رفتم کمی جلوتر و روی یک تپه تقریبا بلند شنی وسط رودخانه نشستم که از زیرش اب گذر میکرد و چیزی که جلب توجهم کرد ماهیهای خیلی بزرگ بود و زیادی بودن که با شدت جریان اب از کنار من به اون سمت رودخانه حرکت میکردن و اونلحطه کمی ترسیدم که نتونم خودمو از وسط رودخونه نجات بدم یا ممکنه تپه شنی کم کم با ابی که از زیرش عبور میکنه بریزه که از خواب بیدار شدم...ممنون از تعبیرتون

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام به ناراحتی و غمی اشاره دارد صدقه بندازین

    37. سارا محمدیسارا محمدیsays:

      سلام وبا ارزوی سلامتی . من خواب دیدم که خواهرم فرزندش تبدیل به ماهی شده و اونو توی شکم یه ۳ماهی دیگه گذاشته و بخار داده . بهش گفتم اون مرده گفت نه هیچ چیش نمیشه بعد من به حرفش گوش نکردم شکم ۳تا ماهی رو باز کردم و بچه شو ک ماهی بودو دیدم که آب پز شده و چشمهاش جابجا شده بود بعد داد زدم ببین باهاش چه کردی این مرده ... باز پشت پندش خواب دیدم همین خواهرم اومده خونم برام به ماهی سرخ شده اورد و من گذاشتم جلوم که بخورم دیدم خیلی داغه و میخواستم باز ازش بپرسم اون خوابو براش دیدم و مونده بودم تو خواب بگم یا نه ...

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام به ناراحتی اشاره دارد صدقه بندازین

    38. NaziNazisays:

      سلام و خسته نباشید من خواب دیدم که توی شهرستانمون همه ی کوچه هارو به ارتفاع ۱۰-۱۵سانت اب گرفته با وجود خاکی بودن کوچه ها اب زلال بود و من و خانوادم میخواستیم پیاده به خونه مامانبزرگم بریم من اول فکر کردم که لوله اب ترکیده و منشا اب از اونه ولی بعد که به مامانم گفتم ،گفتن که نه ببین توی اب ماهی هست این اب برای رودخونه هست بعد که به اب نگاه کردم پر از ماهی های خاکستری کوچک بود (اینم بگم که توی شهرستانمون یه رودخونه هست که سالهاست خشک شده و همه مردم از پر شدنش خوشحال بودن) بعدش ما برای رفتن به خونه مامانبزرگم مجبور بودیم از توی اب رد بشیم و این باعث میشد که ماهیا رو له کنیم ولی با اینکه روی ماهی ها پا میگذاشتیم ماهی ها نمیمردن دلم خیلی برای ماهی ها میسوخت و نمیتونستم کاری براشون کنم همش حس میکنم تعبیری داره....

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا نشان دهنده احساسات غلیان یافته شما است که ممکن است دچار لغزش شوید

    39. marjanmarjansays:

      سلام من دیشب خواب دیدم با خواهرم به خونه قدیمیمون برگشتیم. وار د شدیم در یخچال رو باز کردیم دیدم خاموش و کلی گوشت ماهی هم داخلش بود دست زدم بهشون خنک بودن و به خواهرم گفتم هنوز خراب نشدن الان یخچال رو روشن میکنم بعد از خواب بیدار شدم .ممنون میشم تعبیر کنید

    40. زهرازهراsays:

      ديشب خواب ديدم تو يخچال خونم بجز سه تا ماهي زنده يكي سياه دوتا قرمز بودن و بنسبت بزرگ بودن سياهه بزرگتر اون دوتا بود و توي يه تشت و كل يخچال خالي بود و بوي ماهي ميداد اون ماهيا زنده بودن اما بي حال منم داشتم ماهي ميپختم يه دفعه يادم افتاد مرغ گذاشتم تو مواد دو روز پيش رفتم سراغشون ديدم سالم سالمن در صورتي كه بيرون يخچال بودن و در واقع بايد گنده ميشدن

    41. ShShsays:

      سلام وقتتون بخیر، من خواب دیدم با عمه ها و عموهام خونه ی مادربزرگم که فوت شده جمعیم، مادربزرگم به یکی از عمه هام میگه برای ناهار ماهی درست کنه، تعبیرشو میگید لطفا

    42. ننsays:

      سلام من خواب دیدم مهمون اومده برام از اقوام نزدیک بعد من میخواستم براشون غذا درست کنم دیدم یه ماهی خیلی بزرگ وزنده توی آشپزخونه ست و یه نفر اومد یه تیکه ازش جدا کرد ولی اون هنوز زنده بود و من ناراحت از این کار بودم تعبیرش چیه؟

    43. ساراساراsays:

      سلام من خواب دیدم رفتم به یک ماهی فروشی که چند فروشنده داشت ولی اصلا ماهی نداشت و قفسه هاش خالی بود. ومن اسم چند ماهی رو بردم و اونها تعجب میکردن که من چقدر اسم ماهی بلدم, ولی اونها هیچ ماهی برای فروش نداشتن. لطفا تعبیرشو میگید.

    44. علیعلیsays:

      سلام خسته نباشید من خواب دیدم رفتیم دریا و با تور ماهیان زیادی گرفتیم و جای پوست ماهی ورق الومینیومی بود و همه ماهی ها رو پاک کرده بودند و ریخته بودند زیر تخت ممنون میشم تعبیر این خواب رو بفرمایین

    45. ناشناسناشناسsays:

      سلام خواب دیدم در شهری نااشنا هستم مادر و پدرم از هم طلاق گرفتن ما در خیابانی هستیم قرار ماهی بخریم (من خیلی ماهی دوست دارم) یکنفر ماهی بهم نشون داد گفت این واس تو باید از این بخری و بپزی، ماهی ها در سینی بزرگی چیده شده بودن سینی کناری ماهی های کوچک و ریز و معمولی بود ولی اون سینی ک من باید ازش ماهی برمیداشتم ماهی های متوسط که پوسط کاملا شیشه ای سفتی داشتن و داخلشون از یه اب زرد و طلایی پر بود انگار که اصلا گوشت نداشت و من داشتم فکر میکردم که چرا یک ماهی با این خصوصیت بخرم اینکه گوشتی برای خوردن نداره

    46. مهریمهریsays:

      سلام و تشکر از زحمات شما یکی از دوستان خواب دیده شوهرم تعداد زیادی ماهی درشت سفید و کپور با قلاب گرفته و من آنها را بین دیگران قسمت کردم لطفا برای ما تعبیرش کنید

    47. فاطمه طاهریفاطمه طاهریsays:

      سلام خواب دیدم من و همسرم ماهی بودیم توی دریا یا رودخانه سه تا بچه هم داشتیم که دوتاشون کاملا شبیه هم بودند و یکیشون کلا فرق میکرد توی اون آب یه کانال بود که برای فاضلاب بود یکی از بچه ها رفت اون سمت ماهم برای نجاتش رفتیم که اون کانال بیشتر ماهیها و وارو بلعید و دیدم که کلی آب و ماهی از داخل مترو بیرون ریخت ومرد روی آبها بازی میکردند و سر می‌خوردند

    48. گندمکگندمکsays:

      من خواب دیدم خاله ام کلی ماهی های بزرگ و سفید خریده. میخواستم بدونم آیا تعبیر به من که خواب رو دیدم بر میگرده.

    49. مونا باقريمونا باقريsays:

      سلام مدير محترم من ديشب خواب ديدم با پسري كه ساله هاي قبل به من علاقه داشت و از من خواستگاري كرده بود در خيابان راه مي وريم تا اينكه در يك مغازه مقداري وسايل خريد كه يادم نمياد ولي يك جعبه ماهي قرمز خريد كه طاهرًا مرده بودن ولي من فكر مي كردم اينها رو بايد ببره خونه بريره تو آب زنده مي شه و به من گفت من ازدواج نكردم ممكنه تعبير بفرماييد

    50. زهرازهراsays:

      سلام خواب دیدم که چند ماهی نایلونی دارم که دردکور تلویزیون خانه مان پرآب است وسریکی از آن ماهی ها نصفش از آب بیرون است من گفتم چرا مشکل داره؟ رنگش قرمز ورنگ بالا سرش سفید ومادرم میگفت این طبیعی است که سرش ازآب بیرون باشد ومن هم قبول کردم ویک ماهی دیگر هم انگار درآب مرده رنگش قرمز ودیگری هم کمی سرش از آب بیرون بودوآن هم رنگش ترکیبی ازسفید وقرمز وکنارشان سفره هفت سین این رابگویم که زنداییم درخواب این ماهی هارا به ما داد که درعالم واقع ازپشت به ماخنجرمیزند ودرظاهر دوست است وماسه سه خواهریم

    51. زهرهزهرهsays:

      ادمین عزیر قصد تعبیر خواب ندارید؟

    52. ااااااااااااااااااsays:

      سلام من پسرم و ۱۶ سالمه امروز عصر خواب دیدم ک توی جایی که شلوغ بودیم و همه رو میشناختم همه نمیدونم واسه چه کاری از اونجا رفتن و من موندم بعد رودخونه داشت از آب خالی میشد و ماهی های شبیه توله ماهی بود ولی بزرگ که داشتم روی زمین بالا پایین میکردن بعد من داشتم از بین اینها رد میشدم با سرعت که یکی از اون ها اومد توی شلوارم بعد از خواب بیدار شدم

    53. زهرهزهرهsays:

      یکی خواب روتعبیرکنه لطفا

    54. حمزه ملکیحمزه ملکیsays:

      سلام خواب دیدم روداخانه ماهی بزرگ قزل الا باسیم ماهی گیری گرفتم

    55. پوریا عربپوریا عربsays:

      سلام استاد من خواب دیدم با اعضای خانوادهم در یاحل دریا هستیم و دریا ارام است و من در ساحل چند گودال کوچک دیدم که داخلشان چند ماهی کوچک بود یکی از گودالها ابش کم بود و به همسرم گفتم کمی اب بیاره بریزم روش ناگهان دریا خروشان و طوفانی شد و یک نفر گفت برادرت داخل دریا رفته روی سنگی ایستاده و خیلی عجله داره که بیاد ساحل اگه بیاد خفه میشه ما همه داد میزدیم صبر کن نیا اما کمی بعد دیدم با پدرم دارد به ساحل می اید از وسط دریای طوفانی و شنا نمیکردند راه میرفتند تعبیرش چیست

    56. امیرامیرsays:

      خوابه منو چرا تعبیر نمیکنید

    57. حسینحسینsays:

      من دیشب خواب دیدم که توی محلمون رفتیم برای ماهی گیری بعد یه جای اب عمقش کم بود حدود ۱متر بعد یه ماهی بزرگ تقریبا ۹۰سانتی داخل اب بود ابرهم زلال بود چون ماهی رو دقیق می دیدیم بعد ما هی می خواستیم اون رو بگیریم نمی تونستیم و یا می گرفتیمیش اما از دستمون سر می خورد می رفت تو اب

    58. فاطیمافاطیماsays:

      سلام من دختر مجرد ششم رمضان خواب دیدم از پستان سمت چپم مایعی شبیه آب شش ماهی بیرون اومد و بعد یه ماهی بززگ حدود یک و نیم دومتر بیرون اومد زنده بود، برادرم با چاقو شکمشو پاره کرد و گفت عجب گوشتی داره بعد ماهیه تبدیل به دوتا ماهی بزرگ یک متری مشکی شد که دنبال آب میگشتن تکون تکون میخوردن. میشه تعبیرشو بگید حس میکنم معنی خاصی داره ممنون میشم

    59. فاطیمافاطیماsays:

      سلام چرا دیگه خوابا رو تعبیر نمیکنید لطفا اگه خوابم تعبیر خاصی داره بهم بگید

    60. رهارهاsays:

      من خواب دیدم که ماهی سیاه مرده را در اب انداختم و دوباره زنده شد ایا تعبیری دارد؟

    61. رهارهاsays:

      من خواب دیدم که ماهی سیاه مرده را در اب انداختم و دوباره زنده شد ایا تعبیری دارد؟

    62. نازینازیsays:

      سلام من دیشب خاب دیدم ک ی ماهی بزرگ با باله های طلایی ک انگار از طلا بودن و من ب داداشم و خونوادم میگفتم این ماهی از طلاس ولی اونا ماهی رو خرد میکردن تعبیرش چیه☆