تعبیر خواب رستوران فقط برای افراد شکمو نیست !

دیدن رستوران در خواب و تفسیر آن کار چندان ساده ای نیست چرا که این رویا جنبه های بسیار زیادی دارد که بایستی هنگام تعبیر خواب رستوران مدنظر قرار داد. اینکه رستوران شیک بود یا نه، قیمت غذا ارزان بود یا گران و ... همگی در تعبیر این رویا موثر هستند.

کلیات تعبیر خواب رستوران

تعبیر خواب رستوران در کل به اقداماتی که در آن انجام می دهید، غذایی که میخورید، افرادی که با آن ها قرار گذاشته اید، نوع رستوران و در نهایت احساسی که از خوردن غذا در آنجا دارید بستگی دارد. بنابراین بایستی تمامی این موارد را مدنظر قرار دهید. به طور عمومی رستوران مانند آشپزخانه ای است که در خارج از خانه قرار دارد. بنابراین تعبیر خواب رستوران و غذا خوردن در آن نیز نشان می دهد که شما به دنبال سیستمی برای تغذیه احساسی در خارج از محیط خانه و خانواده هستید. در واقع احساسات و روابطی که درون خانه و خانواده شما قرار دارد نتوانسته است آنطور که باید شما را ارضا کند و شما در بیرون از آن به دنبال احساسات مطلوب خود هستید.

جزئیات تعبیر خواب رستوران و اتفاقی که در آن رخ می دهد

تعبیر خواب رستوران چنانچه گفتیم گاهی اوقات به تنهایی معنا ندارد و اتفاقات و رویدادهای درون آن است که به این رویا معنا می بخشد. به عنوان مثال سفارش غذا در یک رستوران یکی از این اتفاقات می باشد. اگر در خواب خود را در حال سفارش غذایی در یک رستوران ببینید و از اینکه منو طولانی و اسامی غذاها دشوار است خسته شده باشید، نشان می دهد که از مسئولیت ها و تصمیماتی که بر دوش شما است خسته شده اید. تصمیماتی که در گذشته گرفته و آن هایی که در آینده بایستی اتخاذ کنید زندگی شما را با دشواری همراه ساخته است. از این همه مسئولیت ذهنی و فکری فراری شده اید. اگر در حین سفارش غذا و مطالعه منو نتوانستید تصمیم بگیرید و آن را به عهده دیگران گذاشتید، به این معناست که در زمان بیداری نیز وقت و انرژی کافی برای تصمیم گیری نخواهید داشت.

تعبیر خواب رستوران غذا خوردن

گاهی اوقات خواب ها و رویاهای ما عجیب به نظر می رسند. مانند خوابیدن در حین غذا خوردن در یک رستوران! دیدن چنین رویایی این هشدار را به ما می دهد که شما در جای اشتباهی به دنبال آرامش می گردید. احتمالا در رابطه ای قرار دارید که فکر می کنید برای شما مناسب و مفید است و یا در شرایطی از زندگی این تفکر را دارید. اما این رویا عکس این موضوع را به شما اطلاع می دهد. بهتر است در جای دیگری به دنبال خوشبختی و آرامش بگردید. حتی اگر در رویا وارد یک رستوران بسیار مجلل و بزرگ شدید اما نیمرو سفارش دادید بازهم چنین تفسیری خواهد داشت. اگر در رویا خود را درون رستوران دیده و در هنگام سفارش غذا مقداری بیش از حد سفارش دهید به طوریکه بیشتر آن در بشقاب شما باقی مانده و به هدر رود، این رویا شیوه زندگی غیرمسئولانه شما از نظر مالی را نشان می دهد.

تعبیر خواب رستوران و پرداخت صورتحساب

تعبیر خواب رستوران و صورتحسابی که پرداخت می کنید نشان می دهد که شما در زندگی واقعی احتمالا برخی از هزینه های دوستان و آشنایان را بر عهده خواهید گرفت. در واقع این موضوع ممکن است در قالب یک مشکل برای دوستان شما مطرح شود که از شما تقاضای یاری و کمک دارند. با تعبیر خواب رستوران در این حالت، احتمال می رود که سخاوتمندانه به یاری آن ها خواهید رفت. اما اگر پس از مشاهده صورتحساب در رویا متوجه شدید که قیمت آن گران است و شما قادر به پرداخت آن نیستید به این موضوع اشاره دارد که احتمالا دوستان در شرایط دشوار زندگی واقعی شما حضور داشته و کمک های مالی کرده بودند اما مقدار این بدهی ها زیاد شده و اکنون شما قادر به بازپرداخت آن نیستید.

تعبیر خواب غذا خوردن در رستوران همراه با دوستان

تعبیر خواب رستوران و غذا خوردن با دوستان

تعبیر خواب رستورانی که با چندتا از دوستان خود مشغول غذا خوردن در آن هستید، به لذت ارتباط با دوستان اشاره می کند. گسترش روابط و ملاقات دوستان می تواند به زندگی شما رنگ تازه ای ببخشد. این خواب همچنین یادآوری می کند که بایستی به دوستان قدیمی خود سر زده و روابط خود را از نو شروع کنید. ممکن است آن ها به شما و یا شما به یکی از دوستان قدیمی خود احتیاج پیدا کنید. البته این نیاز صرفا مادی نیست. گاهی فقط برای التیام روح نیاز به هم صحبتی با یک دوست صمیمی داریم.

تعبیر خواب رستوران شیک و تمیز در مقابل رستوران کثیف و زشت

تعبیر خواب رستوران گرانقیمت با سالنی شیک و دکوراسیونی عالی به این معناست که احتمالا به زودی رویداد اجتماعی مهمی در زندگی شما رخ می دهد. این در حالیست که دیدن رستورانی کثیف و پر از حشرات مزاحم در آن، نشان می دهد که دوستان شما افکار سمی و نادرستی را به شما القا می کنند. البته ممکن است گاهی اوقات خود متوجه اشتباه بودن این افکار نباشید و زمانی بدانید که این نصیحت ها سمی و نادرست بوده است که آن ها را با دیگران و افراد عاقل تر از خود سهیم شوید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

21 نظر

1. سمانهسمانهsays:

سلام بنده دیدم که با شوهرم وارد رستورانی (تو بیداری هم یبار باهم رفته بودیم همین رستورانیکه تو خواب دیدم)اولبته اون داشت جلوتر از من حر کت میکرد و منم پشت سرش باهاش وارد رستوران شدم...بعد سر میزی نشستمو ماست خوردم و همون میزی که من نشسته بودم دوتا زن دیگه هم بود فکنم همونی که مُسِن بود داشت باهام حرف میزدو یادمه گفت نمیای بعدا بریم فلان جا..(نمیدونم دقیقا گفت کجا)بعد بنظرم گفتم که باید برم خونمون و اون همی دیگه هیچیزی نگفت ...و عجیبتر از اینا تو خوابم دیدم که شوهرم اصلا چیزی نخوردو فقط یجای دور از میز نشسته بود اصلا سر میز نیومد و یجا فقط روی یه صندلی کنار دیوار تکیه زده بود(اصلا میزی جلوش نبودا)

سلام به نظر میرسد برای رسیدن به خواسته هایتان در تلاش هستید

2. مريممريمsays:

سلام صبحتون بخير خواب ديدم با خواستگارم (كه خانواده اش با ازدواج ما مخالف هستند) و چند تا از دوستانمون رفته بوديم رستوران و خواستگارم صورتحساب غذا را جلوتر و بدون اينكه كسي متوجه بشود پرداخت كرد .خواستگارم در خوابم ؛ لباس مشكي بر تن داشت . ممنون ميشم تعبير بفرماييد .

سلام نشان دهنده مشوش بودن ذهن شمادرعالم واقع ست

3. صباصباsays:

باسلام خواب دیدم بادوتاازخواهرام رفتیم یه رستوارن سنتی بعدسفارش دادیم ویکی ازخواهرم گفت دوتاازدختراش بیرون منتظرهستن منوگفت برم صدابزنم که یکی ازکارکنارستوارن گفت من صدامیزنم که رفت وبادوتاازخواهرزاده هام اومدهردوتاش مدرسه ای وکوچیک هستن بعدغذاآوردن پلوشامی کباب بودوسبزی بعدمامشغول خوردن شدیم البته قبل اینکه غذابیارن یه خانواده ای که اصلاآشنانبوداومدن کنارمانشستن منم توخواب باخودم میگفتم جاکمه که اینا اومدن جایه مابشینن چه تعبیری داره؟

سلام به نظر میرسد برای رسیدن به خواسته هایتان در تلاش هستید

4. HHsays:

سلام من خواب دیدم که با تلاش خیلی زیاد با کمک یکی از همسایه ها ی رستوران خیلی زیبا باز کرده بودم تعبیرش چیه؟

در امور اقتصادی و مالی زندگیتان پیشرفت های کوچکی خواهید داشت

5. FatemehFatemehsays:

سلام من خواب دیدم تو یه رستوران ک در کشور عراق هست بودیم، و آشنا هم بود صاحبش، یهو همه فامیلامون اومدن داخل و پشت میز نشستن مشغول غذا خوردن، خانواده من فقط پیشم نبودن، عمم و زنداییم اومدن نشستن رو میز ما و غذایی ک برای مادرم اینا نگه داشته بودم رو خوردن، قرمه سبزی بود، زنداییم بیشتر سبزی هاشو خورد و منم هی میگفتم چقد میخوری نخور و تیکه مینداختم اما محل نمی‌داد. خلاصه هیچی نذاشتن

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام. وقت بخیر. بهتر است در رفتار و معاشرت خود با همکاران یا دوستان صمیمیت بیشتری به خرج دهید. این رویا نشان می دهد که برخی افراد در اطراف شما نیاز به حمایت دارند.

6. FatemehFatemehsays:

سلام وقت بخیر. من خواب دیدم که وارد رستورانی شیک شدم بعد همه خانواده به طور اتفاقی وارد آسانسور شدیم آسانسور داشت پایین می اومد در حین پایین رفتن اسانسور تمامی دوستان و آشنایان نزدیک را دیدم که روابط خیلی قشنگی داشتیم خیلی خوش حال بودیم تعبیرخاصی داره؟

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام بیانگر تصمیماتی است که در سر دارید و مسئولیت هایی است که از ان خسته شده اید

7. حجت رضاییحجت رضاییsays:

دیدم با یکی از همکارای قدیمی که باهاش خیلی صمیمی بودم دارم از تو یه جاده زیبا و دور از تهران قدم میزنم و اون دایما میگفت گرسنمه و بعد دیدیم که رستوران صحرایی که در واقع یه کانکس بزرگ بود از دور پیداست و رفتیم اونجا و سفارش دو تا جوجه کباب دادیم و من دیدم رستوران مجللی نیست و بعد وقتی غذا رو اوردن یه تیکه کارتن مقوایی پهن کردن رو میز بعنوان سفره و بعد بشقاب غذا رو گذاشتن جلومون که غذاش خوشمزه بود و من منو رو که دیدم پی بردم گرونه ولی گفتم تو صحرای به این زیبایی از هیچی بهتره و غنیمته و با لذت مشغول خوردن شدم

سلام این رویا بیانگر این است که ممکن است به راه های بدی منحرف شوید

8. ااsays:

سلام من خواب دیدم که تو ی رستوران غذا چلو کباب خوردم خیلی خوشمزه تمیز بود غذای خودم و همراهمم حساب کردم

سلام این رویا بیانگر احساسات مطلوبی است که ممکن است درزندگی برایتان ایجادشود

9. مینامیناsays:

سلام خواب دیدم دختر عموم دعوتم کرد به یه رستوران داخل یه باغ بعد موقع صورت حساب دیدم کلی پولش شد و منم ناراحت از این بودم که اگر بخوام دعوتش کنم همچین پولیو ندارم خرج کنم

در زندگی به خودتون سخت میگیرید و باعث رنجش خودتون میشید

10. رحمانرحمانsays:

سلام این خواب رو دوست من دیده و برام تعریف کرده . ایشون خواب دیدن که من یک رستوران مجلل درست کردم و ایشون امدن و رستوران رو دیدن ولی رستوران نیمه کاره است ولی افتتاح شده و ملت دارن غذا میخورن و من برای ایشون در مورد قسنتهای ناتمام دارم توضیح میدم .چه تعبیری داره ؟

سلام موقعیت مالی خیلی خوبی براتون بوجود میاد

11. میم قیمیمیم قیمیsays:

سلام دیشب خواب دیدم دوستم که باهاش قطع رابطه کردم اتفاقی البته،با خانواده اش یک رستوران دارن و سفرش غذاهارو میبرن سر میز مشتری که پدرش اومد گفت یکی از میزهای رستورانمون رو یکی اومده با اون تکه زمین از رستوران رو خریده و سرقفلیش رو داره،گفتم مبارکه این که خیلی عالیه پیشرفت کردین باید انرژیتون مثبت باشه انشالله بهتر ازین میشه براتون. بعد با دوستم آشتی کردم چون اولش زیاد تحویلم نمیگرف ولی بابا و خواهرش بامن عادی بودن. ببخشید تعبیرش چیه؟

سلام این رویا نشان دهنده تنش ها و نگرانی هایی است که ممکن است برایتان ایجادشود

12. نازنین_فنازنین_فsays:

خواب دیدم با چندتا از دوستام رفتیم رستوران شیکی ک نزدیک ب شهر بازی بود موقع ورود متوجه شدم پول کمی داخل کیف و کارت بانکیم دارم داخل خواب این دغدغه رو داشتم ک آیا ده تومن داخل کیف با پول داخل کارت روی هم میتونن هزینه غذامو بدن یا ن و این ک خجالت میکشیدم دوستام بفهمن ک پولم کافی نیست یا درخواست پول کنم

در جایی نیاز به کمک پیدا می کنین

13. FatemehFatemehsays:

سلام خواب دیدم از یه مسیری ک سنگ فرش های گل گلی بود وارد شدم و تا تهش رفتم و رسیدم به یه رستوران سنتی شیک که همه فامیل اوونجا بودن و آرایش کرده بودن و زیبا بودن. من تعجب کرده بودم

سلام دلخوشی های زودگذری ممکن است نصیبتان شود

14. امیرامیرsays:

من مغازه دارم و خواب دیدم جلو یک رستوران نشستم که داخل خواب معلوم نبد رستوران است و از حرف دیگران فهمیدم رستوران است یک شخصی که میشناسم آدم خیلی موفقی است از داخل رستوران با کارمندش اومدن بیرون و به من تبریک گفتن و دباره همان شخص با یه کار مند دیگرش آمد بیرون و باز به من تبریک گفتن

موقعیتی براتون پیش میاد که باید ازش استفاده کنین

15. MobinaMobinasays:

Salam man khab didam ke ba khanevade be restorani raftim ke dar an taatr ham ejra mikardand mesoe mosiqie zende lotfan age beshe tabiresh ro begin mamnon❤️

16. افسانه بهروزیافسانه بهروزیsays:

سلام خواب دیدم یه رستوران داریم و خونواده عموم اومدن اونجا غذا بخورن، بعد خودمونم داشتیم کارای رستورانو انجام میدادیم

17. سید ابوالفضل علویسید ابوالفضل علویsays:

سلام و عرض ادب دیشب دوستم خواب دیده که من مغازه کافی شاپ بازکردم و من خیلی خوشحالم گ از بهترین میوه ها برای مشتریام آب میوه درست میکنم میخواستم ببینم نعبیر خواب دوستم چیه متشکرم

18. کیمیا صالحیکیمیا صالحیsays:

سلام وقت بخیر من دوازدهم هستم و امسال کنکور دارم خواب دیدم که داخل یک رستوران خیابانی بودم کنار جاده ساحلی و با خانواده و بقیه مردم بودیم که من یه دفه اونجا رو ترک کردم و رفتم نزدیک ساحل که یه قایق دیدم که روی آب بود وخیلی زیبا که یه دفعه آب دریا تیره شد و هوا و آسمان هم تیره شد و قایق رو برد میشه لطفا بگید تعبیرش چی میشه لطفا ممنون

19. کیمیا صالحیکیمیا صالحیsays:

20. حناحناsays:

من در خواب دیدم که در مغازه پدرم هستم و یک رستوران خیلی بزرگ و شیک در جلوی آن است که خیلی شلوغ است و در پشت رستوران پنجره هایی است که از آنجا میشود فرودگاهی رو دید و از بالای رستوران هم افراد زیاد سوار هواپیما میشدند و ما هم در آن رستوران فیش گرفته بودیم اما به دلایلی میگفتند چند دقیقه بعد همه بیایید داخل و بعد از تقریبا سه بار رفتیم داخل و داخل مغازه هم در حال خوردن انواع و اقصام باقلوا بودیم که شکل های بسیار زیبایی داشتن

21. سمانه دولت خواهسمانه دولت خواهsays:

درخواب دیدم من وهمسرم یه رستوران شیک وگرونی بازکردیم وفکرکنم چهارنفرهم کارگرای رستوران بودن دوتاخانوم ودوتاآقا-کنار رستوران هم لباس فروشی بازکرده بودیم ازغذاهای رستوران خودمون میخوردیم و من وهمسرم به خودمون افتخارمیکردیم رستوران خیلی لوکس وعالی بودحتی لباسهایی که پوشیده بودیم فوق العاده بودکارگرامون راضی بودند ازمون