تعبیر خواب نایلون فریزر از چند زاویه مختلف

ظروف پلاستیکی در واقعیت ماندگاری زیادی نداشته و زود از بین می روند. این خاصیت در تعبیر خواب نایلون فریزر نیز صادق است. شما با دیدن این خواب ممکن است در موقعیت های فریبنده قرار گرفته و یا خود با دروغ وارد رابطه ای شوید.  

مرور کلی تعبیر خواب نایلون فریزر

تعبیر خواب نایلون فریزر و سایر اشیا پلاستیکی در رویا معمولا نشان دهنده جعلی، مصنوعی و یا دروغ بودن بیننده خواب هستند. اگر شما چنین رویایی ببینید احتمالا فردی هستید که با خود صادق نیست. شخصیت ثابتی ندارید و نمی توان گفت فرد منحصر به فردی هستید. در واقع ماهیت پلاستیک در واقعیت، می تواند به رویاهای ما نیز سرایت کند. همچنین تعبیر خواب نایلون فریزر ممکن است به بخش خاصی از زندگی شما اشاره داشته باشد که فکر می کنید قابل بازگشت نیست و فقط یکبار رخ داده است.

تعبیر خواب نایلون فریزر در دیدگاه غربی

تعبیر خواب نایلون فریزر در خواب و کیسه های پلاستیکی نشان دهنده بار موقت و مسئولیت های فعلی هستند که بر دوش دارید. شاید مسئولیتی بر دوش شما گذاشته شده که از وظایف شما نیست و لزوما نیازی به انجام آن ندارید ولی به هرحال ناچارا با خود حمل می کنید. البته بر اساس تعبیر خواب نایلون فریزر بهتر است از پذیرش مسئولیت بیش از حد نیز خودداری کنید. پلاستیک ها تحمل وزن زیاد را ندارند! آستانه تحمل شما نیز برای پذیرش مسئولیت بیش از حد ظرفیت ندارد بنابراین بهتر است قبل از پذیرش مسئولیت جدید، توانایی های خود را مورد بازبینی قرار دهید. البته تعبیر خواب نایلون فریزر می تواند رویای سایر اشیای پلاستیکی را نیز در بر بگیرد. 

به عنوان مثال استفاده از فنجان، بطری یا ظروف پلاستیکی برای غذا یا نوشیدنی در رویا، این هشدار را به شما می دهد که خیلی بر روی ظاهر افراد یا مسائل متمرکز نشوید. شما بایستی نگاه عمیق تری به افراد و رویدادها داشته باشید تا بتوانید به آنچه نیاز دارید برسید. یک بسته بندی پلاستیکی و ساده و ارزان به این معنا نیست که حتما محتویات درون آن بی کیفیت است! بنابراین با ظاهر افراد نیز نمی توان قابلیت های درونی آنان را شناسایی کرد. تعبیر خواب نایلون فریزر نشانه ای از نیاز شما به انعطاف پذیری و البته اعتماد می باشد. شما برای نگهداری و محافظت از ایده ها و افکار با ارزش خود نیاز به مکانی موقت دارید. نمی توانید اسرار خود را به هر کسی بگویید اما بیشتر از این نیز نمی توانید آن ها را برای خود نگه دارید. همچنین پیرو چنین خوابی شما ممکن است با موقعیتی روبرو شوید که نمی توانید تصمیم درستی درباره آن بگیرید.

تعبیر خواب نایلون پلاستیکی

شاید بهتر است قبل از تصمیم گیری بیشتر فکر کنید و اگر قصد رد کردن پیشنهادی را دارید، با استفاده از دروغ های مودبانه برای آن بهانه تراشی کنید. تعبیر خواب نایلون فریزر تکه تکه شده و از هم پاشیده به این معناست که شما ایده های بکر و یا اقدامات ضروری زندگی خود را چند وقتی است به کناری انداخته و روی آن ها تمرکزی ندارید. با اینکه قبلا زمان کافی برای پرداختن به آن ها داشتید اما اکنون فرصت زیادی باقی نمانده و از انعطاف زمانی زیادی برخوردار نیستید. علاوه بر این احتمالا رفتارهای پرخاشگرانه ای از خود بروز می دهید که باعث می شود روابط قدیمی و دوستانه شما کمرنگ تر از قبل شود. تعبیر خواب نایلون فریزر بازیافتی در رویا به نگرانی های شما در خصوص محیط زیست مربوط می شود.

نه فقط نایلون فریزر بلکه بازیافت هر پلاستیک دیگری نیز در رویا همین موارد را در بر می گیرد. شما می خواهید کنترل بیشتری بر محیط زیست زندگی خود داشته و یا زمان و هزینه بیشتری برای نگهداری و محافظت از آن به خرج دهید. استفاده از قاشق پلاستیکی نیز در تعبیر خواب نایلون فریزر این معنی را دارد که شما بایستی به شغل های آسان تر بپردازید. خیلی به دنبال مشاغلی نباشید که بتوانند صورتحساب های عقب افتاده کنونی شما را پرداخت کنند. چنین مشاغلی احتمالا موقت خواهند بود و شما نمی توانید برای مدت طولانی روی آن ها حساب کنید. سعی کنید شغلی آسان اما همیشگی را برای خود برگزینید تا در زمان مناسب به اهداف خود برسید. استفاده از چاقوی پلاستیکی نیز در رویا نشان می دهد که احتمالا در صدد قطع رابطه ای خاص هستید که برای شما مضر است. در اصل این رابطه یکی از مهمترین روابط زندگی شما به حساب می آید اما متاسفانه چندان که باید مفید نیست. شما فکر می کنید که این رابطه مهم است. کافیست از آن دست بکشید تا زندگی شادی های جدیدی را برایتان به ارمغان آورد.

تهیه و تنظیم : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

6 نظر

  1. محدثهمحدثهsays:

    سلام من خواب دیدم با دوستم بیرونم و اولش از دو تا پیر مرد قد کوتاه فرار کردیم و رفتیم پیش بقیه دوستامون توی کافه ولی چیزی نخوردیم و اونجا یکم غذای مونده بود که ما اصلا بش دست نزدیم و از اونجا اومدیم بیرون توی راه یه دختر داد زد دوستمو صدا‌کرد و بش یه نی پلاستیکی داد که قهوه ای بود و بش گفت اینم نشونه ای که میخواستی و یکم با دوستم حرف‌زد من ازشون فاصله گرفتم که راحت باشن ولی هر چقد دور میشدم دوستم هم‌میومد طرفم و‌صداشون از نزدیک‌میومد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر فراز و نشیب هایی در زمینه های مالی برای شماباشد

  2. ممsays:

    سلام من خواب دیدم خونه ی مادربزرگم هستم و یه اقایی که میشناسمش همش وایساده اونجا به من نگاه میکنه در حالی که توی اتاق خودش مهمون داره اما همش طاقت نداره و میاد بیرون و من بش یه نایلون مشکی از رو میز برداشتم و بش دادم و تو اشپزخونه پیش مادربزرگم بودم و اون عسل میزاره تو دهنم اون اقا هم وایساده کنار میز

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که باید دقت خودتان را انجام دادن کارهایتان بالا ببرید

  3. خانمخانمsays:

    خواب دیدم که خواهرم یاشایدم خواهرشوهرم بود یه بچه نوزاد داشت و من تنهاکسی بودم که کمک حالش بودم، رفتم مغازه پلاستیکفروشی و ابعادی رو به فروشنده گفتم و به همون اندازه برام پلاستیک بُرش زد و دوباره به همون ابعاد پارچه خرید کردم و میخاستم برای بچه نوزاد زیرانداز(با پلاستیک و پارچه) بدوزم، که وقتی جیش میکنه نریزه روی فرش، بعد تو همون مغازه از آقای فروشنده یه دونه پارچه نرم و لطیف درخاست کردم تا برای بچه لیف درست کنم برای حمومش، بعداز خرید به خونه برگشتم دیدم دیرشده و شام نذاشتم خواهرم( یا خواهرشوهرم) دست تنهامونده، یخچالو بازکردم چندتا بادمجان برداشتم+چندتا سیب زمینی+ یه بسته مرغ و همه رو ریختم تو قابلمه بعد چشمم خورد به غذاهایی که از وعده قبلی باقیمونده و اضافی غذاها تو یخچاله تصمیم گرفتم همونا رو گرم کنم( گفتم چه بهتر که غذا داریم) یکیش بادمجان و گوجه بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که شما در زندگی خود به مسائلی بدبین شده اید بهتر است در زندگیتان کمی معقولانه تر رفتارکنید

  4. نوحانوحاsays:

    خواب دیدم که در خانه ای ناشناس نشسته ام و گرسنه هستم. و دارم پلاستیک(کیسه فریزر ) با یه میوه کمپوت میخورم. انگار به ذهنم میاد همیشه در حال گرسنگی این کارو کردم. ۱ لحظه پدرم میبینه و میگ پلاستیکشو کمتر بردار بهش توجه نمیکنم و منتها یه دفعه با خودم فکر میکنم پلاستیک خوردن برای جسمم بده و نباید می خوردم و اون چیزی که در دهانم بود را بیرون می اورم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باید مراقب باشید در زندگی فریب دیگران را نخورید

  5. صصsays:

    سلام من خواب دیدم به خاطر کرونا خیلی خودمو پوشوندم کیسه فریزرو کشیدم به سرو صورتم ودیدم یه اقایی کناردست من هست اونم همون کاروکرده واینکه جلوی مسجدبودیم انگار عاشورا بود وهمه لباس سیاه داشتن

  6. ارزو محمدیارزو محمدیsays:

    سلام من خواب دیدم سر کلاس درس هستم. استادم آقایی هست که داره از بچه های کلاس امتحان میگیره یادم نیست چه درسی بود شاید ریاضی. من امتحان رو خیلی خوب دادم و موقع تحویل به استاد برگم رو داخل کیسه فریزر گذاشتم و تحویل دادم. شاید خنده دار باشه ولی توی خواب احتمال ریزش نوشته ها و اعداد و ارقام از کاغذ بود و من با کیسه فریزر حفظشون کردم و تحویل دادم.