چطوری بفهمیم پسری عاشقمان شده (2)

عشق یک نوع احساس عمیق قلبی می باشد که بین افراد بدون هیچ محدودیتی ایجاد می شود و در زندگی افراد اتفاق می افتد. این امر غیر عادی نمی باشد و برای هر فرد در زندگی حداقل یک بار اتفاق می افتد. که خود احساس شامل دو بخش می باشد:احساسات شهوانی و عمقی. همچنین خواستن و عشق در افراد مختلف می باشد.

چطوری بفهمیم پسری عاشقمان شده!

عشق یک حس عمیق قلبی است که بیانگر دوست داشتن بیش از حد می باشد همچین یک نوع احساس عمیق، علاقه ای شدید و یا نیروی جاذبه بیش از حد می باشد که در بین افراد هیچ محدودیتی به وجود نمی آورد. این احساس و دوست داشتن و عشق در بین تمامی افراد اتفاق می افتد یعنی به گونه ای است که هر فرد در زندگی این احساس را تجربه می کند. عشق گاه در بین افراد نتیجه مثبت به بار میاورد و ثمربخش می باشد و گاه نیز نتایج تلخی با خود به همراه دارد. عشق و احساس دوست داشتن گاه به صورت یک طرفه می باشد و گاهی نیز دو طرفه می باشد. عشق در واقع دو نوع احساس را شامل می شود: احساسات شهوانی، احساسات عمیق یا عمقانی.

عشق یا شهوت؟

احساس شهوانی آن است که به فرد علاقه بسیار زیاد داشته اما تنها به عنوان ابزاری برای رفع نیاز به ان نگاه می کند و علاقه بر اساس هوس و عادت می باشد اما در حالی که حساس عمقانی آن است که با یک نگاه پاک و معصوم شروع می شود و کم کم و به مرور زمان شدت می گیرد. به طور کلی می توان گفت عشق یک بار عمیق و قلبی است که در شرایط مختلف معنی های گوناگونی را در بر می گیرد.

زنان گاهی به دلیل احساسات عمیق خود به دنبال عشق می باشند به گونه ای که آنها را از هر نیازی بی نیاز سازد. برای زنان خیلی اهمیت دارد که مرد چه احساسی به وی دارد و همواره به دنبال عشق می باشند. برخی از علایم و نشانه ها که دوست داشتن شخص را نشان می دهند و زن می تواند تشخیص دهد که مرد عاشق او شده است عبارتند از:

یکی از مهم ترین و بارزترین رفتارهای مرد که نشان دهنده علاقه و عشق می باشد و منجر به ازدواج شود این است که رفتار آنها تغییر می کند و حتی سبک لباس پوشیدن مرد خود نمایانگر علاقه و خواستن آنها می باشد. به طور کلی می توان گفت آدم ها سه دسته هستند: یا مایل هستند که عاشق بشوند یا عاشق شده اند یا دارند عاشق می شوند. زنان در زندگی خود به دنبال مردانی هستند که پشتوانه مالی مناسب، ظاهری زیبا و دلنشین، شغل مناسب و.. داشته باشند. اما بیشتر افراد مهم ترین ملاک پذیرش یک نامزد را وجود احساسات عاشقانه قلمداد می کنند. دختر در زمان انتخاب یک مرد تمامی ملاک های خود را در نظر می گیرد و لازم است که از تمامی جهات آن فرد را سنجید و سپس انتخاب خود را قطعی نماید.

نشانه های عشق چیست ، از کجا بفهمیم پسری عاشقمون شده

بارزترین نشانه های عشق:

یکی از مهم ترین نشانه های عشق و علاقه پسر به دختر این است که زبان بدن او همان چیزی باشد که نشان دهنده عشق می باشد. زبان بدن میتواند نشان دهنده احساسات فرد باشد. مطالعات نشان داده شده که دختران حدود 52رفتار بدنی از خود نشان می دهند که تمامی آنها احساسات قلبی شان به طرف مقابل را آشکار می کند در حالی که پسران تنها 10 حرکت رفتاری دارند که می توانند احساساتشان را به نمایش بگذارند. چشم بزرگترین تاثیر را در نشان دادن علاقه و عشق پسر دارد. مثلا چنانچه پسر به دختر خیره شود خود علاقه را نشان می دهد، مسیذ دست، پا، ساق پا و... خود میتواند علاقه و عشق پسر را به صورت ناخودآگاه به دختر نشان دهد. مثلا زمانی که پسر خود را می آراید و کفش هایش را واکس می زند یا موهایش را مرتب می کند یا به عبارتی به خودش رسیدگی می کند و به دیدار دختر می رود این خود می تواند نشان دهنده عشق دختر باشد. پسر گاهی به صورت مخفیانه و یا خجالتی به دختر نگاه می کند از این رو نشان دهنده علاقه پسر می باشد به عبارتی چشم و زبان می توانند عشق و علاقه دختر را نشان دهد.

یکی دیگر از نشانه های عشق و علاقه پسر به دختر این است زمانی که دختر با پسر هم صحبت می شود چنانچه پسر به آن سخنان گوش فرا دهد تمایل زیادی داشته باشد که با او هم صحبت شود و او را همراهی کند از این رو می تواند از این طریق پسر عشق خود را به دختر اثبات کند. یکی دیگر از نشانه های عشق و علاقه پسر به دختر در رفتارهای متفاوت می باشد یعنی به گونه ای که پسر رفتارهایی از خود نشان می دهد که بیانگر تنوع و تفاوت می باشد به عبارتی مثلا رفتار پسر به گونه ای است که به دختر نشان می دهد که او با دیگران برایش متفاوت می باشد یعنی به چشم دیگری به دختر نگاه می کند این خود می تواند به نوعی ارزش و احترام او را نشان دهد یا اینکه علاقه و عشق پسر به دختر را به نمایش بگذارد.

یکی دیگر از نشانه های عشق و علاقه پسر به دختر لمس می باشد که خود به نوعی نزدیک شدن به دختر است به عبارتی مثلا زمانی که در کنار هم هستند پسر با حرکاتی همچون دست خود را بر روی دست دختر قرار دادن یا پیش را کنار پای دختر می گذارد یا زمانی که محکم دست دختر را می گیرد. در واقع به نوعی این حرکات نزدیک شدن پسر به دختر را نشان می دهد که علاقه و عشق زیاد را از این طریق اثبات می کنند. یکی دیگر از نشانه های عشق و علاقه پسر به دختر در این است که رفتاری متفاوت داشته باشد و رفتار وی به گونه ای باشد که قصد مراقبت از دختر را دارد و در برخورد و حرکت و رفتار و گفتارش با دختر به صورت محتاط رفتار می کند یعنی در واقع به گونه ای می باشد که در برابر شما دارای نجابت می باشد مثلا صندلی خود را در هر مکان با صندلی طرف مقابلش تنظیم می کند یا مثلا بازوی خود را پشت صندلی دختر می گذارد و ... اینها رفتارهایی هستند که علاقه و عشق پسر را به دختر تا حدودی اثبات می کند. نکته قابل توجه در این عبارت این است که بعضی پسرها در برخورد با هر دختری رفتارهای خاصی را برز میدهند و در واقع این رفتارها برای آنان عادی می باشد در واقع این قدرت دختر است که بتواند نوع آن علاقه را بفهمد و تشخیص دهد که عشق آن پسر واقعی می باشد نه بر اساس عادت، به عبارتی این رفتارها تنها در یک صورت می تواند دوست داشتنی و جذاب باشد آن هم زمانی است که فقط برای شما آن رفتارها بروز داده شود.

چطوری بفهمیم پسری به ما علاقمند شده؟

چگونه بفهمیم پسری نسبت به ما علاقه مند است؟

برای این که بفهمیم پسری نسبت به ما علاقه دارد باید با روانشناسی رفتار مرد عاشق آشنا شویم و تکنیک های آن را فرا بگیریم. ما در این جا به پنج رفتاری که یک مرد عاشق از خود نشان می دهد می پردازیم.

حدود 93 درصد از ارتباطات در جامعه شامل ارتباطات غیر کلامی می باشد که این مورد دربرگیرنده صدا، حالت چهره و جسم، کلمات و جملات و... می باشد. مردان و زنان در هر شرایطی دارای یک سری حرکت های خاص و ویژه بدنی می باشند. نکته قابل توجه این است که افراد در هر مواقعی به صورت ناخودآگاه یک سری اعمال و رفتار خاص و ویژه از خود نشان می دهند. بنابراین یکی از راه های تشخیص علاقه مرد به زن حرکات بدن و رفتار وی می باشد.

یکی دیگر از نشانه های علاقه مرد به زن این است که نشانه ها و علایق و سلایق زن مورد علاقه خود را بشناسد. مردی که تلاش می کند در هر صورت فاصله بین خود و طرف مقابلش را کم کند و از بین ببرد و به منظور این کار قدم های مختلفی را بر می دارد تا اینکه به دختر نزدیک شود. و دیگر نشانه های علاقه های پسر این است که تمایل زیادی دارد به اینکه دختر را از هر طریقی لمس کند چرا که این عمل باعث نزدیکی دو طرف به یکدیگر می باشد.

یکی دیگر از این نشانه ها ارتباطی است که مرد از طریق چشم با زنان برقرار می کنند که این خود به نوعی می تواند ارتباط بسیار عمیق و گسترده ای را به دنبال داشته باشد. هرگاه پسر و دختری که به همدیگر علاقه دارند ابتدا تماس چشمی با یکدیگر برقرار می کنند اگر این ارتباط به صورت طولانی انجام شود از این روست که ممکن است جلوه بدی به دنبال داشته باشد اما بهتری نوع ابراز علاقه و عشق از طریق چشم است به خصوص زمانی که به صورت خاص انجام گیرد. یعنی به گونه ای باشد که خیره شده باشد و این نگاه با سایر نگاه ها متفاوت باشد.

یکی دیگر از نشانه های علاقه خاص و عشق مرد به زن این است که مرد شانه هایش را به شانه های دختر می مالد یا اینکه او را بغل می کند، از روی خواستن و مهم بودن کت و ژاکت خود را به دختر تعارف می کند زمانی که هوا سرد می باشد، جکهایی را تعریف می کنند و در برخورد با دختر سعی می کنند او را بخندانند، اغلب دختر را به مکان های مناسب دعوت می کند، گونه دختر را می بوسد یا خواستار این است که دختر او را ببوسد و...

از دیگر موارد علاقه و عشق پسر به دختر این است که هنگامی که پسر دختر را می بیند حالت دستپاچگی و خجالت به او دست می دهد. یا اینکه دائما واکنش طرف مقابلش را در برابر چیزهای مختلف می سنجد. مثلا در زمانی که جک تعریف می کنید به صورت شما نگاه میکند که آیا می خندید یا نه.

همچنین نشانه ای که نشان می دهد پسر دختری را دوست دارد این است که به طرف مقابل ابراز علاقه می کند و به او بیان می کند که دوستش دارد. اما اگر هدف پسر دوستی باشد باید مواظب باشد که طرف مقابل را وابسته نکند. در هر صورت  می بایست  در این رابطه ها صداقت و راستگویی بهترین راه است و باید ریسک کرد. همچنین نسبت به احساس باید صداقت داشته باشد و مهم بودن ارزش دوستی را به او نشان دهد.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که پسری که دختری را دوست دارد کارهایی می کند که نظر دختر را جلب کند مثلا زمانی که کنار هم هستید با صدای بلند می خندد یا در زمانی که کنار هم هستید با صدای بلند حرف می زند. یکی دیگر از نشانه های دوست داشتن و علاقه پسر به دختر این است که کارهایی انجام می دهد نظر دتر را به خود جلب کند مثلا زمانی که پیش انها هستید با صدای بلند صحبت می کنند و با صدای بلند می خندند و دیگر کارها که علاقه و عشق پسر را به دختر نشان می دهد. یکی دیگر از نشانه های علاقه و عشق پسر نسبت به دختر این است که زمان صحبت کردن زیاد پلک میزند و این خود نشانگر هیجان و استرس پسر می باشد که در نهایت منجر به خواستن واقعی او می شود. همچنین نشانه های دیگری نیز این می باشد که بی قرار هستند و در جای خود آرام نمی گیرند و زمانی که با دختر برخورد دارند صورت آنها قرمز می شود و زمانی که دچار اشتباه می شوند به آسانی معذرت خواهی می کنند.

یکی دیگر از نشانه های عشق و علاقه مرد نسبت به زن این است که تلاش می کند در همه امور با وی صحبت کند و مشورت بگیرد  نظر وی را جویا شود که این خود نوعی احترام به طرف مقابلش می باشد. مهم ترین اهداف این مردان از این کارها جلب توجه زن مورد نظر خود می باشد. گاهی دو طرف در برخورد با یکدیگر شروع به شیطنت و آزار و اذیت می کنند که این خود نه تنها برای ناراحت کردن طرف دیگر نیست بلکه به عنوان ابزاری برای دلبری کردن و محبوب کردن خود در نزد طرف مقابل می باشد و این یکی از مهم ترین و پررنگ ترین نشانه های عشق و علاقه پسر نسبت به دختر می باشد. و از دیگر نشانه های علاقه پسر نسبت به دختر این است که زمانی که متوجه کوچکترین تغییر در ظاهر و باطن طرف مورد علاقه اش می شود آنها را سریعا به زبان می آورد به عبارتی می توان گفت زمانی که پسر به ریزترین و جزئی ترین مسائل مربوط به دختر دقت می کند آغاز و شروع پیدا شدن علاقه او می باشد.

از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد یا نه

چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد یا نه؟

یکی از نشانه های دوست داشتن پسر نسبت به دختر این است که ملاقات ها و دیدارهای دائمی و سورپرایز کننده را برنامه ریزی کند و این خود نشانه وابستگی شدید و علاقه قلبی پسر می باشد که این ها اموری هستند که وابستگی فرد را به دنبال دارند. یکی دیگر از نشانه های دوست داشتن و علاقه پسر به دختر این است که در تمامی مواقع و شرایط و در تمامی برنامه های مجازی به دنبال ارتباط با طرف مقابلش می باشد به گونه ای که می خواهد و مایل است که در تمامی شرایط از وی خبر بگیرد و اطلاع داشته باشد. این ارتباط به گونه ای است که می خواهند تنهاییشان را با یکدیگر پر کنند و راجع به تمامی مسائل با یکدیگر سخن بگویند. و نکته قابل توجه این است که این علائم نشان دهنده احساس و دوست داشتن پسر می باشند. یکی دیگر از مهمترین نشانه های علاقه و دوست داشتن و عشق مرد نسبت به زن هنگامی است که حساسیت و غیرت خود را برای او آشکار می کند یعنی به عبارتی مردها بعضی مواقع به گونه ای می باشند که برای انها دشوار است که زن حتی با پدر یا برادر خود صمیمی باشند یا آنها را بغل کنند و ببوسند اینگونه مردان زمانی که زن در موقعیت و شرایطی قرار می گیرد که با جنس مخالف در تعامل است احساس خطر می کنند و ناراحت می شوند. در این شرایط است که مردان می خواهند علاقه و دوست داشتن خود را از طریق حساسیت و حسادت ها به نمایش بگذارند.

یکی دیگر از شرایط و نشانه های دوست داشتن مرد این است که به ریزترین تغییرات زن توجه کند و مدام از او تعریف کند. این در واقع نشان دهنده این است که مدام حواسش به طرف مقابل می باشد و او را ارزیابی می کند و این ها خود به نوعی نشان دهنده توجه بیش از حد می باشد. و یکی از شایع ترین نوع اثبات دوست داشتن و عشق و علاقه پسر به دختر این است که شوخی های دستی زیادی را در هر زمانی انجام می دهد این در واقع به گونه ای می باشد که مانند دوستان خودش با دختر رفتار می کند و این رفتار و شوخی های دستی ممکن است ابتدا جلوه خیلی خوبی نداشته باشد و رفتار ملایمی به نظر نرسد اما در مرحله آخر باعث می شود که پسر شجاعت بیشتری را در رابطه با دختر و اثبات خودش به وی به دست می آورد.

چگونه بفهمیم پسری عاشقمونه

به طور کلی می توان گفت چنانچه پسر در رابطه خود جدی باشد نشان می دهد که آن رابطه را جدی گرفته و به ازدواج با آن دختر فکر می کند اما اگر مدام دچار تردید شود و رفتار خود را مدام تغییر دهند این نشان دهنده این است که پسران رابطه را جدی نگرفته و هر لحظه امکان فروپاشی رابطه وجود دارد. اگر بخواهیم به صورت خلاصه این مطالب را جمع بندی کنیم باید گفت که مردان چنانچه بخواهند عشق و علاقه و دوست داشتن خود را به زنان ابراز کنند در شرایط خاص و ویژه احساسات خود را به زبان می آورند و همچنین مدام درخواست دیدار می کنند و از تفریحات و سرگرمی های خود با دوستانشان کم می کنند و بیشتر می خواهند با دختر بیشترین زمان خود را سپری کنند. زمانی ه علاقه پسر بیشتر می شود و قصدش ازدواج می شود حرکاتی خاص را از خود نشان می دهد و سعی می کند رفتار بسیار محجوبانه ای از خود بروز دهد. و در صحبت ها و رفتار خود به دنبال نقاط مشترک زیادی می باشند و این امیدواری برای انها به دنبال دارد.نکته دیگر این است که مرد در تمامی شرایط برای ان زن زمان می گذارد و بیشتر وقت خود را با وی می گذراند به عبارتی دیگر هیچگاه طوری با زن رفتار نمی کند که نشان دهد سرش شلوغ است یا حوصله او را ندارد. از دیگر نکات بارز این است که هر زمان که دختر به پسر پیامک ارسال می کند یا تماس می گیرد وی در اولین فرصت جواب او را می دهد و در پاسخ دادن هیچگونه درنگی نمی کند.

از نکات قابل توجه در بروز عشق و علاقه مرد نسبت به زن این است که مرد همیشه می خواهد خود را به اشکال و شیوه های گوناگون در نظر طرف مقابلش بزرگ جلوه دهد و همیشه برای او به مانند یک قهرمان باشد این خود به طرف مقابلش نشان می دهد که وی قدرت حفاظت و مراقبت از وی را دارد و زمانی که زن می خواهد او را به دوستان و آشنایان خود نشان دهد نوعی احساس غرور می کند. مردی که عاشق باشد همیشه از خود و شرایط زندگی خودش به طرف مقابلش می گوید و سعی می کند که اعتماد او را به هر طریقی که ممکن است به دست آورند. 

چگونه بفهمیم مردی عاشقمان شده است؟

مردی که عاشق کسی می شود نباید در وهله ی اول به او ابراز علاقه و دوست داشتن کند مثلا برای گفتن اینکه عاشقش هستید می توان  در یک فرصت  از قبل برنامه ریزی شده او را به سینما یا کافه یا پارک دعوت کرده تا بیشتر همدیگر را شناخته و از خلقیات هم آگاه شوید. در این صورت است که به احساسات همدیگر باید احترام گذاشته و گام به گام پیش رفت. اما اگر طرف مقابلتان در خواست شما را رد کرد به هیچ وجه بیش از اندازه به او اصرار نکنید و کمی صبر کنید و در فرصت دیگر و باری دیگر درخواستتان را بازگو کنید.نکته حائز اهمیت این است که آنچه زن را شیفته مرد می کند اعتماد به نفس  است. به هیچ وجه در هنگام بیان احساسات تان ترس نداشته باشید و با ثبات و اراده قوی برای اظهار عشق تان قدم بردارید.

براساس تمام مطالب ذکر شده دوست داشتن و عشق و علاقه ی پسر به یکباره اتفاق نمی افتد و گاه نیز با گذشت زمان و شناخت طرف مقابل انجام می گیرد. و در آخر باید گفت زمانی که هر یک از نشانه های فوق مشاهده شد می توان احتمالی به این داشت که پسر به شما علاقه مند می باشد

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...