تعبیر خواب دود، یک هاله نامعلوم از آینده

تعبیر خواب دود فقط برای افراد سیگاری است؟!

تعبیر خواب دود می تواند جنبه های مختلفی داشته باشد و این فقط ویژه افراد سیگاری نیست. با اینکه دود در رویا بیشتر سراغ کسانی می رود که دچار مشکلات تنفسی هستند اما به طور کلی تعبیر خواب دود نماد کارهایی است که در گذشته انجام شده و اکنون عواقب آن ها گریبان گیر فرد می شود.

 اگر در خواب خود را میان هاله ای از دود گرفتار دیدید و یا به اصطلاح دودی در حال چرخیدن به دور شما بود، احتمالا اطرافیان به خصوص همکاران با شما مشکل دارند. دود در این خواب از یک سوءتفاهم قدیمی خبر می دهد که مدت هاست بدون حل شدن باقی مانده است. حتی اگر دود اطراف شما به رنگ سفید هم باشد، باز هم به برخی از مشکلات، نگرانی ها، احساس اضطراب و مواردی از این قبیل اشاره می کند. تعبیر خواب دود به رنگ تیره نشان دهنده بدبختی و گرفتاری های بسیار در آینده نه چندان دور می باشد.

کتاب رویای میلر در خصوص تعبیر خواب دود چه نظری دارد؟

تعبیر خواب دود از منظر این کتاب به معنای رسوایی و ناامیدی است که دیگران به بار می آورند. اگر دود در رویا حس خوبی به شما داد و از میان آن بودن لذت بردید، می توان وعده ثروت و شهرت را به شما داد. اما در صورتی که میان دود غرق شدید و نفس کم آوردید نشان دهنده یک بیماری است که دچارش شده اید اما این خواب به شما می گوید که به زودی از آن رهایی خواهید یافت و درمان می شوید. دیدن حلقه های دود در خواب یک پیشگویی در خصوص فردی است که قصد گمراه کردن شما را دارد. این در حالیست که اگر دود در رویا باعث خفه شدن شما شد، پیش بینی می شود که در آینده از فریب و گمراه در امان خواهید بود.

تعبیر خواب دود برخواسته از آتش

تعبیر خواب دود از دیدگاه سایر معبرین

تعبیر خواب دودی که از آتش برمی خیزد، از دیدگاه وانگا پیشگوی بلغارستانی نشان دهنده احساس شادی و خوشحالی از یک اتفاق سودآور غیرمنتظره است. بوی بد و منظره بد دود اگر خانه شما را در رویا پر کرده باشد، از هراس و ترس شما از آینده خبر می دهد. شما از ظرفیت و توانایی های خود بی خبر هستید و از همین روی نمی تواند فعالیت یا کار جدیدی را شروع کنید. اما با این حال شما مجبور هستید عزم خود را جمع کرده و در نهایت یک انتخاب داشته باشید. تعبیر خواب دودی که از مسیر یک لوله در خانه شما بیرون می آید، از یک زندگی صلح آمیز، آرام و دوست داشتنی میان شما و خانواده خبر می دهد.

روانشناسان در خصوص تعبیر خواب دود چه نظری دارند؟

تعبیر خواب دود از دیدگاه فروید، روانشناس مشهور دنیا معنای بسیار متفاوتی با آنچه که تاکنون گفته شد می باشد. فروید معتقد است اگر در رویا یک خط بسیار باریک از دود را در رویای خود دیدید، احتمالا دچار عشقی بسیار عمیق خواهید شد. اما این رابطه عاشقانه پنهان بوده و شما برای مدت های طولانی آن را از دیگران پنهان خواهید کرد. اگر به طور کامل میان دود پنهان شده و از دیدگان محو شده اید، نشان می دهد که اولیا و خانواده آنطور که قبلا شما را دوست داشتند دیگر ندارند. البته این می تواند در خصوص شریک زندگی شما نیز صادق باشد. البته در یک نگاه بدبینانه این خواب به شما هشدار می دهد که برخی از افراد در اطراف شما نیت شوم خود را پنهان کرده و درصدد آسیب رساندن به شما هستند. شما کماکان متوجه نخواهید بود اما آن فرد از شما برای اهداف شوم خود به طور پنهانی بهره خواهد برد.

تعبیر خواب دود سیگار

تعبیر خواب دود سیگار

تعبیر خواب دود سیگار از شرایطی خبر می دهد که احتمالا برای شما مشکلاتی را ایجاد می کند. شما ممکن است دچار اضطراب یا نگرانی باشید که درخصوص مشکل خطرناک مذکور به وجود آمده است. شما براین باور هستید که کنترل شرایط از دست شما خارج خواهد شد. این خواب به طور کلی یک هشدار محسوب می شود. هشدار در خصوص چیزی که به درستی کار نمی کند، فردی که با شما صادق نیست و یا احساس ضعف درخصوص کنترل شرایط حاکم. سیگار و دود آن همچنین بازتاب احساس ترس از وضعیت های مشکوک و اضطراب زا می باشد. اگر دود سیگار در رویای شما از قسمت آشپزخانه بیرون می آمد، پیش بینی آینده کاری است که می خواهید به تازگی انجام داده و یا از انجام آن منصرف شده اید. شما با دیدن این خواب بایستی برنامه ریزی دقیق تری برای آینده خود داشته باشید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

1 نظر

  1. ZaraZarasays:

    سلام مدیر گرامی دو روزه خواب میبینم که سیگار میکشم دم صبحی خواب دیدم که با برادرم سیگار میکشیم توی خیابون بودیم همین که دو سه تا کام گرفتم خیلی دود میداد و از دودش خوشم میومد دیدیم که مامانم داره از ته کوچه میاد سریع به داداشم گفتم خاموشش کنیم الان مامان میاد دعوامون میشه و خودم خاموشش کردم در واقعیت حتی یه سیگاری هم در خانواده نداریم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار گمراهی از طریق دیگران شوید مراقب رفتار خود باشید