تعبیر خواب اسکی احساسات خوبی را منتقل می کند

تعبیر خواب اسکی نشان دهنده احساس آسودگی بی مسئولیتی است. به بیان ساده تر حال خوب حاصل از تنبلی و هیچ کاری نکردن. عروسی، تعطیلات و آسایش مطلق. خود را در موقعیتی تصور کنید که موقعیت های سخت مثل ازدواج، کنکور، بچه دار شدن و ... را پشت سر گذاشته و اکنون در شرایط ثابت و نرمالی قرار دارید. احساس آرامش بعد از طوفان. یا تجربه یک تعطیلات بی دغدغه با خانواده. چنین احساسات خوبی جنبه ای از تعبیرات خواب اسکی را در بر دارد. 

تعبیر خواب اسکی و نکات منفی آن

تعبیر خواب اسکی به طور منفی به احساساتی اشاره دارد که از بی احتیاطی در برخی کارها حاصل می شود. زیاده روی در مهمانی رفتن، تفریح بیش از حد، تنبلی و ...

فرصت هایی که به دلیل تنبلی و سستی از دست رفته است، پیشنهاد کارهایی که از روی بی فکری رد کرده اید، موقعیت های جدی که برای ازدواج داشتید اما با خیال بافی های بیهوده از آن ها به سادگی گذشته اید... همگی این موارد می تواند تعابیر منفی برای خواب هایی با محتوای اسکی رفتن باشد.

تعبیر خواب اسکی کردن روی یخ

تعبیر خواب اسکی بر روی یخ

تعبیر خواب اسکی بر روی یخ در رویای شما نشان می دهد که وظیفه کنونی شما بسیار مفید بوده و می تواند آرزوهای بعدی شما را تحقق بخشد. اگر در رویای خود بر روی تکه یخ نازکی در حال اسکی بودید، این خواب نشان می دهد که شما فرد سخت کوشی هستید و تمام تمرکز خود را صرف انجام کارهای مفید می کنید. برای شما تنبلی و خانه نشین بودن کار دشواری است. شما دوست دارید که سریع تر کارهایی که شروع کرده اید را به اتمام برسانید. این در حالیست که اگر در حین اسکی به زمین بیفتید بایستی در بیداری بیشتر مراقب خود باشید چرا که خطرات زیادی شما را تهدید می کند.

تعبیر خواب اسکی و بررسی جزئیات

تعبیر خواب اسکی روی یخ به شخصیت متعادل شما اشاره دارد که باعث می شود محیط اطراف خود را نیز تعادل ببخشید. اگر در حین اسکی رفتن دچار مشکل شده و یا پی در پی تعادل خود را از دست می دهید چنین خوابی معنای خوبی نداشته و نشان می دهد که در برخی موقعیت ها ناامید شده و خود را می بازید. در صورتی که شما در رویای خود به شخص دیگری برای اسکی رفتن روی یخ کمک می کنید، تعبیر این خواب می تواند پیش بینی کند که در برخی از مواقع و در برخورد با مشکلات شخصی این شخص از شما پشتیبانی خواهد کرد.

تعبیر خواب اسکی روی یخ از دیدگاه معبرین عربی

تعبیر خواب اسکی روی یخ از دیدگاه معبرین غربی بیشتر شامل ناامیدی و مایوس شدن است. اما اگر با سرعت بسیار بالایی در حال اسکی رفتن بودید، می توان گفت که در زندگی واقعی سعی دارید تا مهارت های حرفه ای خود را نشان داده و چنین کاری حس خوب به شما می دهد. تعبیر خواب اسکی سایر افراد در رویای شما به ما می گوید که بیننده نسبت به رقبای خود در زندگی و کار قوی تر بوده و عملکرد بهتری بر جای می گذارد.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. نازیلانازیلاsays:

    سلام خسته نباشید روزتون خوش، ببخشید خواب دیدم با کسی که دوسش دارم روی اب موتور اسکی سواری می کردیم و گاز میدادیم، چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرگرمی های جدیدی است که درزندگی ممکن است برایتان ایجادشود

  2. سنبلسنبلsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم یه نفر بهم آموزش اسکی میده خودمو دیدم در حال اسکی کردن روی برف روی یه منطقه ی شیب دار خیلی با سرعت میرفتم تعجب میکردم از ایکنه چطور دارم کنترل میکنم ولی مشکل خاصیم برام پیش نیومد