تعبیر خواب سیب زمینی به خوشمزگی آن است؟! (2)

تعبیر خواب سیب زمینی به خوشمزگی یک شام عالی!

تعبیر خواب سیب زمینی بیشتر به خاصیت خود این سبزی مربوط می شود. در واقع سیب زمینی یک از سبزیجات خوشمزه ای است که تقریبا در بیشتر غذاهای روزمره ما استفاده شده و با هر طعمی قابلیت مخلوط شدن دارد. بنابراین رویایی که در آن سیب زمینی باشد نماد انعطاف پذیری، ماهیت اجتماعی و سایر جنبه های رفتاری شما می باشد. اما طبیعتا نمی توان به این کلی گویی اکتفا کرد، بنابراین همراه ما باشید تا به جزئیات تعبیر خواب سیب زمینی بپردازیم.

تعبیر خواب سیب زمینی از دیدگاه نمادگرایی

تعبیر خواب سیب زمینی بیشتر اوقات دربرگیرنده خبرهای شادی آور است. اگر در رویای خود سیب زمینی دیدید به این معناست که شما طبیعتی انعطاف پذیر و سازگار دارید و به همین دلیل است که سایرین از دیدن شما و گذراندن وقت با شما خوشحال می شوند. سیب زمینی های کوچک به موضوعاتی مانند شادی و عشق اشاره دارند. در صورتی که یک کیسه پر از سیب زمینی های کوچک داشته باشید می توان امیدوار بود که در آینده همه چیز به لحاظ مالی و احساسی خوب و عالی خواهد بود. همچنین تعبیر خواب سیب زمینی می تواند تلنگری باشد مبنی بر اینکه شما بایستی به سرنوشت و خودتان اعتماد داشته باشید. سیب زمینی پوسیده در خواب به روابط قدیمی با دوستان اشاره دارد. این رویا به شما می گوید که به زودی تمامی نگرانی ها در خصوص روابط دوستانه برطرف خواهد شد.

سیب زمینی

تاثیر جنسیت در تعبیر خواب سیب زمینی

تعبیر خواب سیب زمینی مانند بسیاری از نمادهای دیگر به جنسیت بیننده خواب نیز مرتبط می شود. به طوریکه اگر یک زن رویایی مرتبط با سیب زمینی داشته باشد، به دستاوردهای مالی او اشاره می شود. این در حالیست که سیب زمینی در خواب مردان با توجه به ماهیت خواب بیشتر به شادی اشاره دارد. به طور کلی سناریوهای بسیاری در خصوص تعبیر خواب سیب زمینی وجود دارد که به این سادگی قابل درک نیست.

رویاهای رایج در تعبیر خواب سیب زمینی

تعبیر خواب سیب زمینی فروشی: چنین خوابی یک نشانه است که به شما می گوید به زودی تغییراتی در نقش شغلی و حرفه ای خود ایجاد خواهید کرد که این جهش به هموارتر شدن مسیر موفقیت می انجامد. اما برای پذیرش این نقش بایستی آمادگی داشته باشید چرا که چالش های زیادی پیش روی شماست بنابراین هر کسی نمی تواند از عهده آن ها برآید.

تعبیر خواب سیب زمینی سرخ کرده: این یک علامت هشدار است. خبرهای بد، احساسات غم انگیز و ...همچنین از به پایان رسیدن یک رابطه نیز خبر می دهد. هرچند رویاهای این چنینی ممکن است از شما بخواهند که ناامید نشده و به تلاش های خود ادامه دهید. شکاف های کوچک زندگی قابل ترمیم هستند. البته این رابطه صرفا قرار نیست عاشقانه باشد. ممکن است یک شراکت کاری یا یک پروژه باشد که با آن موافقت نگردیده است. البته سرخ کردن سیب زمینی در رویا می تواند به رژیم غذایی شما نیز ارتباط داشته باشد. به اصطلاح زنگ خطر آسیب های چاقی را برای شما به صدا در می آورد.  

تعبیر خواب سیب زمینی از دیدگاه یونگ

یونگ از معروفترین روانشناسان و مفسران خواب می باشد که از شهرت جهانی در این زمینه برخوردار است. یونگ دیدن سیب زمینی در خواب را به سادگی و ساده لوحی فرد ربط می دهد. وی همچنین معتقد است که اگر فردی در خواب ببیند که سیب زمینی می خورد بدین معنا است که در زندگی فردی به موفقیت های زیادی دست پیدا خواهد کرد. هر چند وی دیدن آن را به تنهایی و بدون آن که پخته باشد می تواند نشانه ی نگرانی و  دغدغه های او در زمینه مسائل و مشکلات مالی می باشد. البته وی به تعبیر سادگی و متواضع بودن او بیشتر از سایر تعبیرها می پردازد و اعتقاد دارد که تعبیر خواب سیب زمینی برای بیننده خواب در درجه اول می تواند نشانه ای از سادگی و صفای نفس وی باشد که امر پسندیده ای است.  

تعبیر خواب سیب زمینی از دیدگاه بیتون

آنلی بیتون تعبیر خواب سیب زمینی را بدین صورت بیان می کند که سیب زمینی در خواب می تواند نشانه ای از رشد و برآوردن اهداف فرد در زندگی و به خصوص موقعیت های مالی باشد. به عبارتی تعبیر خواب سیب زمینی جنبه های مثبت زندگی فرد را نمایان می سازد که با به وقوع پیوستن اتفاقات مسرت بخش تکمیل می شود. از نظر بیتون خوردن سیب زمینی منافع مادی فراوانی را برای فرد به همراه خواهد داشت و همچنین رویاهای او محقق خواهد شد. بیتون می گوید اگر فردی ببیند که سیب زمینی را در داخل خاک پنهان می کند بدین معنی است که زندگی او با موفقیت های فراوانی توام خواهد بود. همچنین جنبه دیگر تعبیر خواب سیب زمین از نظر بیتون به مشاغل و حرفه فرد مرتبط است. از این دیدگاه نیز دیدن سیب زمین در خواب می تواند به منزله یافتن کاری متناسب با روحیات وی می باشد. بیتون حتی فاسد شدن یا خراب بودن سیب زمینی را هم نشانه هایی از دستیابی به لذات مقطعی و زودگذر و همچنین از دست رفتن فرصت های طلایی در زندگی می داند. از نظر وی سیب زمینی فاسد شده سست طبعی و کاهلی فرد را در تلاش برای رسیدن به اهدافش بیان می کند. حتی کاشتن آن نیز از نظر بیتون می تواند تعبیری عالی را در بر داشته باشد که به منزله تحقق آرزوهای او می باشد.

دیدگاه میلر در زمینه تعبیر خواب سیب زمینی

 میلر نیز به نوعی ضمن مطرح کردن همان مواردی که بیتون نیز به آنها اشاره کرده معتقد است که دیدن سیب زمینی در خواب می تواند به معنای کسب سود در زمینه تجارت یا کسابت مربوطه فرد است. همچنین موفقیت و پیشرفت در شغل و تحقق رویاهای وی نیز از جمله مواردی است که برای تعبیر خواب سیب زمینی می توان برشمرد. البته از نظر میلر تعبیر سیب زمینی پخته یا آب پز شده بهتر است و می تواند نشانه هایی از اقبال خوب و وضعیت معیشت درخشان فرد را به نمایش بگذارد که در آینده ای نه چندان دور این اوضاع وی  رنگ و رونق بیشتری خواهد گرفت.

سایر دیدگاه های مربوط به تعبیر خواب سیب زمینی

تعبیر خواب سیب زمینی به موارد ذکر شده محدود نبوده بلکه افراد . معبرین دیگری نیز تعبیرهای دیگری را در این زمینه ارائه داده اند که قابل توجه می باشند. به عنوان مثال تعبیر خواب سیب زمینی خام می تواند نشانه کاهلی و سستی فرد باشد یا زمانی که سیب زمینی را در خواب پوست می کنید یک نوع هشدار است که مراقب افراد نیرنگ باز در محیط کار باشیم و نشانه ای از ظلمی است که در آینده بر او روا داشته می شود.

خلاصه ی مطلب:

معبرین اعتقاد دارند که تعبیر خواب سیب زمینی به پیشرفت های فردی در زندگی اشاره دارد که می تواند موجب سعادتمندی فرد شود. البته وضعیت دیدن سیب زمینی در خواب نیز می تواند در این تعبیرها متفاوت باشد. بدین معنی که اگر سیب زمینی خراب یا فاسد باشد می تواند بیانگر مشکلات مقطعی بوده که در زندگی فرد وجود داشته و رفع می گردد.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

9 نظر

  1. ايمانايمانsays:

    سلام خواب ديدم سيب زميني پخته اي دستمه پوست كنده يه لكه كوچيك سياه روش بود كه با ناخنم روش رو سائيدم لكه رفت آماده براي خوردن شد ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مسائلی موجب نگرانیتان شود

  2. ریحانهریحانهsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که با یه عالمه خرید میوه رفتم دانشگاه و توی پلاستیک و که نگاه کردم متوجه شدم بدون اراده من چند سیب زمینی کوچک و خاکی که مثلا متعلق به زمین دانشگا بود هم توی وسایل من هست....ممنون میشم توی تعبیرش کمکم کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کسانی هستند که به شما بسیار وابسته هستند

  3. NNsays:

    باسلام خواب دیدم که مادر دوست پسر سابقم سوغاتی برام سیب زمینی آورده بود وخیلیم مهربون بودباهام اینم بگم که اصلا بهش فکرنمیکردم تعبیرشو میشه بگید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کسانی هستند که به شما بسیار وابسته هستند

  4. سمانهسمانهsays:

    شوهرم خواب دیده تا یه لباس خیلی قشنگی تنمه و چادر سر کردمه داریم میریم خریدبعد توی بازار که رسیدیم هرچی میگفته بریم چیزایی که لازم داریمو بگیریم ولی من همش گیر داده بودم رو پیاز و سیبزمینیادیگه یالاخره فکر کنم یکی دوتا گونی سیبزمینی برداشته بودمیکیشو من یکیشم خودش رو زمین داشتیم میکشیدیم و میاوردیمش تنه منم یه مانتو خیلی باحال و قشنگی بوده بالاش تنگ و چسبون بود پایینش پف پفی همش هم خودمو بهش میزدمه و بهش میچسبوندمه تازه بعضی وقتا پهلوشو فشار میدادمه و بلند بلند میخندیدمه اخه تو بیداری هم قلقلکیه?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان اشاره به اتفاقات و وقایع روزمره زندگیتان دارد

  5. ثناثناsays:

    خواب دیدم تو خیابون رفتم تو ی مغازه و ی گونی بزرگ پر از سیب زمینی و ی عالمه سبزی و ی عالمه چیزای دیگه برداشتم گفتم من اینا رو میبرم. گونی سیب زمینی خیلی تو خوابم واضح بود حتی دیدم یک سیب زمینی ازش افتاده زمین من برداشتمش و گذاشتمش تو گونی. بعد ی تاکسی گرفتم ک ببرمشون خونه ک یهو مامانمم دیدم ی عالمه خرید دستشه اومد سوار شد و با هم رفتیم خونه. تو خونه ک وارد شدیم همسایه ها تو راهرو جلو در خونه ما نشسته بودن ما هم نشستیم. بعد نمیدونم چرا نشسته بودن. به مادرم گفتم پاشیم بریم خونه. پاشدیم ک بریم خونه، دیدم ک من و مامانم چادر مشکی سر داریم. ( در واقعیت ما ساده پوشیم ولی اصلا چادری نیستیم )

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      می توان امیدوار بود که در آینده همه چیز به لحاظ مالی و احساسی برایتان خوب و عالی خواهد بود

  6. آتنااحمدیآتنااحمدیsays:

    سلام خواب دیدم روی گاز جایی که انگار ناشناس بودولی شباهت زیادی به خونه بچگی‌ام داشت یه پلاستیک خیلی خیلی بزرگ سیب زمینی گذاشته بودن که بپزه .دوتا ازدوستام .بعد من اومدم گفتم چقدر زیاده .بعضی سیب زمینی‌ها آنقدر بزرگ بودن اندازه هندوانه بودن ‌‌.یه ورشون کمی پخته بود که من برسون داشتم واز پلاستیک بیرون آوردم وگفتم خیلی زیاده ویه عالمه سیب زمینی کوچیک ومتوسط روگاز در حال پختن بود بعد انگار دیدم رو همه شعله های گاز سیب زمینی درحال کباب کردن هست طوری پخته شده بودن که پوست خودش جدا شده بود .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده روابط شما باشد و به زودی تمامی نگرانی ها در خصوص روابط دوستانه برطرف خواهد شد.

  7. آیداآیداsays:

    سلام. من دقیق خوابم رو‌یادم نیست متاسفانه. ولی توی خواب فکر کنم کشت سیب زمینی داشتم. همراه برادرم. ی سیب زمینی خیلی بزرگتر از نرمال دیدم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر تلنگری برای شما در رابطه با رفتارتان با دیگران باشد

  8. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم وانتی سیب زمینی و پیاز میفروشه رفتم و ازش سیب زمینی و پیاز خریدم برای خونه خواهرم و با خودم گفتم وقتی اینجا هستم خودم هزینه ها رو میدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهش کمک و خیر میرسونین

  9. minaminasays:

    سلام خواب دیدم سیب زمینی پوست کنده در دست دارم و یه گاز از ان میخورم از طمع خامش خوشم نیومد و از دهنم بیرون ریختم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب هوای نفس خود باشید