تعبیر خواب سکنجبین به طعمش بستگی دارد

تعبیر خواب سکنجبین چندان که باید راحت نیست

تعبیر خواب سکنجبین کار دشواری است چرا که شاید برخی ها از ماهیت و مواد اولیه خود سکنجبین خبر نداشته و به طور دقیق ندانند که سکنجبین چیست. از همین روی بهتر است قبل از ورود به بحث رویا، کمی با آن آشنا شویم. به مخلوط سرکه و عسل، سکنجبین گفته می شود. اگر این ترکیب را با برخی از مواد دیگر مانند زعفران، شکر یا نعنا مخلوط کنیم می توان شربت آن را تهیه کرد. 

این شربت اغلب در تابستان خورده می شود بنابراین احتمال دارد که خواب شما نیز مربوط به فصل های گرم سال باشد. علاوه براین در درمان سرماخورگی یا زخم معده نیز از سکنجبین کمک می گیرند. بنابراین اصلا بعید نیست که در خواب خود را دچار یک بیماری دیده باشید که برای درمان آن از سکنجبین کمک می گیرید! همراه ما باشید تا به بررسی تعبیر خواب سکنجبین در رویا بپردازیم.

تعبیر خواب سکنجبین به طعم آن بستگی دارد

تعبیر خواب سکنجبین می تواند به عوامل و شرایط مختلف خواب و بیننده خواب بستگی داشته باشد. به عنوان مثال ترش و یا شیرین بودن مزه آن در تعبیر خواب سکنجبین موثر است. تعبیر خواب سکنجبین شیرین به خصوص اگر خورده شود بسیار مثبت و خوب است به طوریکه اغلب به مال اندوزی و سلامتی مربوط می شود. این در حالیست که سکنجبین ترش تعبیر چندان خوبی ندارد و نشان از غم و اندوه و بیماری است.

معنی سکنجبین در خواب ، مزه دادن سکنجبین

به خصوص اگر مزه ترشی سکنجبین در خواب به حدی باشد که بتوان طعم سرکه را به طور کامل چشید در این حالت احتمال وقوع یک بلا و یا مصیبت نزدیک است. بنابراین اگر شما خود را در حال دادن سکنجبین به شخص دیگری ببینید، این احتمال وجود دارد که باری از غم و اندوه شما کاسته شده و به او منتقل گردد. یا ممکن است این ناراحتی را شما با زخم زبان یا حرفی ناراحت کننده به او بدهید. بالعکس؛ اگر در خواب سکنجبین شیرین را به کسی هدیه داده و یا در دهانش گذارید، به وی نوید داده می شود که از طرف شما خبری خوب به او خواهد رسید.

تعبیر خواب سکنجبین به طور کلی

تعبیر خواب سکنجبین در کل به بدست آوردن پول و ثروت و سرمایه و یا بیماری مربوط می شود. هرچه خوردن آن در خواب و یا محتوای رویایی که دیدید لذت بخش تر باش، یا از بیماری که مدت ها از آن رنج می بردید خلاص می شوید و یا اینکه پولی که خیلی وقت است منتظرش بودید به دست شما خواهد رسید.

این در حالیست که اگر سکنجبین در رویای شما رنگ و طعم خوبی نداشت و یا کلا محتوای رویای سکنجبین حس خوبی به شما نداد، احتمالا خبرهای بدی در راه است که باید خود را برای روبرو شدن با آن ها آماده کنید. چنانچه متذکر شدیم این ناراحتی و اندوه اغلب یا جنبه مادی داشته و یا به سلامتی شما مربوط می گردد. لذا خوردن سکنجبین در خواب فقط وقتی خوب است که طعم شیرین و دلپذیری داشته باشد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

1 نظر

  1. ریحانهریحانهsays:

    سلام و درود ،من خواب دیدم یک لیوان شربت سکنجبین که داخل لیوان انجیر خشک وسنجد هم بود ،یک جرعه خوردم خیلی خوشمزه و شیرین بود ،بعد از خوردنش انگار به سرعت نور حرکت میکردم و از چند تا در به سرعت عبور کردم،.مرسی از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر مال اندوزی و سلامتی تعبیر میشود