تعبیر خواب ساق پا، راه را به شما نشان خواهد داد.

تعبیر خواب ساق پا چیست؟!

تعبیر خواب ساق پا براساس تصویری که از آن در رویا می بینید، معانی مختلفی می تواند داشته باشد. بیشتر اوقات در خواب پای قطع شده خود را می بینیم که در این حالت شما یا چیزی را از دست داده و یا در آینده از دست خواهید داد. بنابراین خیلی مهم است که از آن جلوگیری کنید. وقتی شما رویای از دست دادن یکی از پاهای خود را می بینید، احتمالا در خصوص از دست دادن چیزی نگران هستید. البته این نگرانی می تواند در مورد خوب پیش نرفتن کارها نیز باشد. یا در هر حالت چیزی وجود دارد که شما را ناراحت و نگران می سازد.

تعبیر خواب ساق پا شامل چه رویاهایی می شود؟!

- ساق پای خود را در خواب ببینید.

- فقط یک پا داشته باشید.

- پاهای شما بلندتر از معمول شده باشد.

- یک حیوان با پاهای قطع شده.

- پای شما قطع شده باشد.

- شما در حال قطع کردن پای کس دیگری هستید.

- ساق پای مصنوعی

تعبیر خواب ساق پا می تواند با سناریوهای احتمالی زیر ارتباط داشته باشد:

- شما هدف مشخصی ندارید و برای تعیین یک هدف در زندگی مشکلات زیادی سد راه شما هستند.

- شما فکر می کنید که نیاز دارید تا سریعا بر مشکلات غلبه کنید و این خواب یک نشانه روشن است تا بدانید که با مشورت گرفتن از دیگران می توانید به کسب و کار خود رونق داده و بر مشکلات غلبه کنید.

- ممکن است به نقطه ای رسیده باشید که از مشکلات به وجود آمده در محیط کار فرار می کنید.

- شما احساس می کنید که وجود شما در این دنیا ناامید کننده است.

- شما در تلاش برای پیدا کردن راه صحیح هستید بنابراین آینده شاد در انتظار شماست.

ساق پا

معنای تفصیلی تعبیر خواب ساق

تعبیر خواب ساق پای شخص دیگر، به شما می گوید که احتمالا یکی از نزدیکان برای مشورت و کمک گرفتن نزد شما خواهد آمد. البته احتمال دارد شما نیز برای کمک گرفتن از او به نزدش رفته باشید. تعبیر خواب ساق پای خود به شما نشان می دهد که برای ورود به برخی از حوزه های زندگی خود نیاز به اطلاعاتی دارید که از دیگران کسب می کنید. درواقع برای اینکه بتوانید از دیگران سود ببرید باید کمی با آن ها مهربان تر باشید.

تعبیر خواب ساق پاهای جابجا شده از شما می خواهد تا در مورد آنچه در گذشته اتفاق افتاده و آنچه در آینده رخ می دهد کمی بیشتر بیاندیشید. اقدامات کنونی شما بسیار مهم است چرا که آینده شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

تعبیر خواب ساق پای لخت به شما خبر می دهد که اگر به نیمه پر لیوان نگاه کنید حتما موفق خواهید شد. اگر ساق پای خود را به شکل غیرطبیعی و غیر نرمال دیدید به این معناست که کارهای قایمکی شما احتمالا خیلی سریع تر از آنچه انتظار دارید به گوش معشوق می رسد.

تعبیر خواب ساق پای آسیب دیده به شما هشدار می دهد که در برابر آسیب هایی که اطرافیان به شما خواهند زد، از خود محافظت نمایید. به طور کلی در سطح ناخودآگاه این رویا به شما کمک می کند تا برای رسیدن به مسیر درست قدم بردارید و به جلو حرکت کنید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

5 نظر

  1. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم یکی از آشنایان که پاشو عمل کرده بود پاش خوب شده و خیلی پاهای کشیده و صافی داره ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که شما هئفی مشخص در زندگیتان ندارید

  2. مریممریمsays:

    سلام در خواب دیدم دوپایم را دراز کردم وبه آنها نگاه کردم ودیدم هردو ساق پای من لاغر ونحیف است وقسمت پنجه آن پهن است

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند به اراده و عزم شما برای پیش بردن اهدافتان اشاره داشته باشد که باید تقویت شود

  3. حیدریحیدریsays:

    سلام من خواب دیدم ساق پام رو عمل کردم و بسیاری از مردم عملی مثل من داشتند . من درد شدیدی داشتم اما هر چی به دکتر می گفتم بعد از یه معاینه سطحی می گفت مشکلی نداری انقدر این جمله رو تکرار می کرد که من فکر می کردم دارم دروغ می گم اما بعد از چند روز کسایی که عملی مثل من داشتند به طور مشکوکی فوت کردند بعد من به دکتر گفتم دیدی درد هایی که داشتم الکی نبود و بعد بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تصمیمی خواهین گرفت که ریسک بالایی داره

  4. جعفرجعفرsays:

    با سلام و احترام' خواب دیدم همسر سابقم اومده و از دور ساق پاش رو بمن نشون میده که ساق پاش سفید بود و کمی موی سیاه روش داشت.لطفا تعبیرش رو بفرمایید.با تشکر

  5. سایهسایهsays:

    خواب دیدم دو‌ تا پاهای همسرم که شلوار نداشت، یه جوری شده بود. نمیدونم زخمی بود یا کثیف بود. وقتی دیدم یه جورایی بدم اومد و توی دلم گفتم اگه دوسش داشتم حتما بهش تذکر میدادم اما الان که دوسش ندارم، به من ربطی نداره که چجوریه. ممنون میشم اگه تعبیرشو بگین😔