تعبیر خواب برگ از چند دیدگاه مختلف

تعبیر خواب برگ به طور کلی و عمومی :

تعبیر خواب برگ بیشتر به زمان رشد شما یا زمان رشد خود اشاره می کند. برگ در خواب شما بیشتر از هرچیزی با احساسات، افکار و سایر فرایندهای ذهنی مرتبط است. اما مهم تر از همه این است که شما در خواب خود برگ را به چه شکلی ببینید؛ برگی که تازه جوانه زده، برگی که به طور کامل شکل گرفته و یا برگی که از درخت افتاده است. در ادامه با تعبیر خواب برگ به شکل های مختلف آشنا خواهیم شد.

تعبیر خواب برگی که جوانه زده است: برگی که تازه جوانه زده است در رویای شما نشان می دهد که برای رسیدن به نیازها و آرزوهای خود توانایی کافی دارید. علاوه بر این شانس بالایی نیز برای رسیدن به موفقیت دارید.

تعبیر خواب برگ سبز: برگ سبز در رویا نشانه ای از امید و فرصت های جدید در زندگی است و تاکید می کند که به اهداف خود خواهید رسید.

تعبیر خواب برگ که زمین افتاده است: این خواب نشانه ای از دوره و زمان عزاداری، غصه و بدبختی است. همچنین برگ های رنگارنگ اما خشکیده و زمین افتاده نیز ناامیدی، شکست، احساسات و اندیشه های منفی را بازگو می کند که البته بایستی هرچه سریع تر با آن ها خداحافظی کنیم.

تعبیر خواب برگ در حالی که در هوا می چرخد: چنین خوابی به شما هشدار می دهد که احتمالا برای رسیدن به خواسته های خود راه درست را انتخاب نکرده اید. بنابراین هرچه سریع تر مسیر خود را تغییر دهید. البته تعداد زیادی برگ در یک جا نشان دهنده ی تنوع اندیشه و ایده است.

تعبیر خواب برگ از دیدگاه روانشناسی: برگ در خواب به طور کلی بسیار معنادار و دارای ارزش خلاقانه می باشد. در واقع از نظر بیشتر متخصصین در این زمینه، برگ در رویا نشان دهنده ی راه زندگی و یا بخشی از حیات است. به طوری که برگ های تازه و سبز رنگ، یک زندگی سالم و راه صحیح زندگی شما را بازگو می سازد. برگ های پژمرده در رویای ما نیز از اختلال یا ضعف روانی ما خبر می دهد. همچنین به شما می گوید که پیچیدگی هایی در زندگی دارید که باید از آن ها خلاص شوید. برگ های در حال سقوط از درخت از شما می خواهد تا برای بهبود بخشیدن به شرایط روحی و توازن ذهنی خود قدمی بردارید.

تعبیر خواب برگ از بعد معنوی: برگ در این دیدگاه نماد رشد و پیشرفت است. از آنجایی که هر برگ منحصر به فرد است، تعبیر رویای برگ می تواند به عنوان نشانه از زیبایی خلقت تفسیر شود. بنابر یک دیدگاه قدیمی، یهودیان و مسیحیان بر این باور هستند که دیدن برگ سبز در خواب نشان دهنده ی موفقیت شما در کسب و کار، تحقق رویاها و ایده پردازی های جدید شماست. همچنین آن ها معتقد بودند اگر خود را در حال چیدن یک برگ از درخت ببینید، بایستی منتظر شنیدن خبری خود از نزدیک ترین دوستان خود باشید. اما اگر برگ های رنگی را دیدید که از درخت جدا شده اند، احتمالا شما نیز از یار خود جدا شده و یا خبر ناگواری در خصوص مرگ یک عزیز خواهید شنید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. فایقفایقsays:

    من درخواب دوبرگ سبز دیدم که به زمین افتاده درخاک و خانمم گفت اوه برگ افتاده شگون بد دارد البته درخواب بودم که گفت خانمم برایم .

  2. فایقفایقsays:

    من درخواب دوبرگ سبز دیدم که به زمین افتاده درخاک و خانمم گفت اوه برگ افتاده شگون بد دارد البته درخواب بودم که گفت خانمم برایم .