تعبیر خواب دعا کردن (2)

شکی نیست که خوابهای ما معمولا بازتاب اتفاقاتی هستند که در زندگی واقعیمان رخ می دهند.در این مقاله درباره خواب دعا کردن صحبت خواهیم کرد.اینگونه خواب ها خیلی رایج نیستند ولی اگر پیش بیایند شما باید برای فهمیدن تعبیرش تلاش کنید.همه ی ما می دانیم که مردم سعی دارند با عالم غیب ارتباط برقرار کنند و در مواقع سختی از آنها کمک بطلبند. برخی مواقع هم برای شکرگذاری در گاه خداوند را عبادت میکنند.دلایل بسیاری برای عبادت کردن وجود دارد.

اما خواب دعا کردن چه تعبیری می تواند داشته باشد؟ آیا به این معنی است که شما در شرایط دشواری هستید و به کمک خدا نیاز دارید ؟ اگر شما به خواندن این مقاله ادامه دهید، بیشتر در مورد خواب ها و تعابیر آن‌ها خواهید دانست. ابتدا به شما خواهیم گفت که دعا کردن در خواب نشانه ی چیست و سپس رایج ترین خواب ها را در مورد دعا کردن مشاهده خواهید کرد. ما موقعیت‌های مختلفی را که ممکن است در خواب شما ظاهر شوند را به شما نشان خواهیم داد و خواهید دید که همه این خواب‌ها تعابیر متفاوتی دارند. تعبیر خواب دعا کردن به در گاه خداوند با دعا کردن برای شیطان متفاوت خواهد بود. همچنین این امکان وجود دارد که در یک کلیسا دعا کنید، تنها دعا کنید و یا با کسی دعا کنید، و حتی می‌توانید یک روحانی را در خواب خود ببینید.

 امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت ببرید و بهترین تعبیر خواب را برای دعا کردن بیابید.

دعا کردن در خواب نشانه ی چیست؟

قبل از هر چیزی باید بگوییم که ارتباطی قوی بین دعا کردن در خوابهایمان و الهامات ما وجود دارد. خواب ها با ضمیر ما مرتبط هستند و صرفاً خواسته‌ها، اهداف ، برنامه‌ها و خیالپردازی های ما را منعکس می‌کنند. هم چنین، خواب عبادت نیز می‌تواند انعکاس برخی از احساسات منفی باشد که در اعماق وجود ما هستند. اگر به خاطر کاری که انجام داده‌ایم احساس گناه کنیم و یا اگر در زندگی واقعی احساس ضعیف بودن کنیم، امکان دارد در مورد دعا و دعا کرد.ن خواب ببینیم.

تعبیر خواب دعا کردن برای خود و یا دیگران

دعا کردن راهی برای یافتن راه حل مشکل و داشتن احساس بهتر است. اگر در زندگی ایمان داشته باشیم، مقابله با همه مشکلات و غلبه بر آن‌ها بسیار آسان‌تر خواهد بود. دلیل دیگری که این خواب را می بینید ممکن است از دست رفتن ایمانتان باشد. شاید در زندگی اشتباهاتی داشته باشید و به کمک و نصیحت نیاز دارید، به همین دلیل خواب دعا کردن می بینید.همچنین این خواب در لحظات ترس یا ناامیدی بسیار رایج است. اگر در زندگی آرزوهایی دارید که به آنها دست نیافته اید نیز ممکن است خواب دعا کردن را ببینید.اکنون می دانید که دعا کردن در خواب میتواند نشانه چه چیزهایی باشد و به چه دلیلی ممکن است این خواب را ببینیم، حال برخی خواب های رایج در این زمینه را مطرح خواهیم کرد.

خواب های رایج درباره ی دعا کردن

تعبیر خواب دعا کردن

اگر خواب دعا کردن دیده اید ولی جزئیات آن را به خاطر ندارید نشانه ی خوبی است.تعبیر این خواب رسیدن به اهداف و بزرگترین آزوهایتان است. دورانی عالی پیش روی شما قرار دارد پس جای هیچ گونه نگرانی برای آینده نیست.

تعبیر خواب دعا کردن به درگاه خداوند

اگراین خواب را دیده اید نشانه ی خوبی است  تعبیر آن برآورده شدن آرزوهای بزرگتان در آینده نزدیک است. همچنین این خواب انعکاس دهنده ی ایمان ونگرش ثبت شماست. شما فرد خوش بینی هستید و باور دارید که همه چیز خوب خواهد بود.

تعبیر خواب دعا کردن برای کسی

افرادی که مراقب و محافظ دیگران هستند معمولا این خواب را می بینند.و تعبیر آن نگرانی برای کسی است که در زندگی واقعی دوست دارید از او محاظت کنید.

تعبیر خواب دعا کردن در کلیسا

اگر این نوع خواب را داشتید، به این معنیست که دوباره امیدور شده اید این امکان وجود دارد که شما برای مدتی ایمانتان به خدا کم شده بود زیرا در بسیاری از جنبه‌های زندگی خود شکست خورده اید. اما این خواب به شما می‌گوید که دوباره امیدوار می شوید، شما باور دارید که همه چیز چه از نظر عاطفی و چه از نظر کاری درست خواهد شد.

تعبیر خواب دعا کرد همراه با کسی

اگر خواب دیدید که با کسی دعا می‌کردید، تعبیر آن این است که که شما دوستان زیادی در زندگی واقعی خود دارید. آن‌ها به شما احترام می‌گذارند و هرگز شما را فریب نخواهند داد. شما انسان خوش‌شانسی هستید، زیرا دوستانی دارید که برایتان هر کاری انجام می دهند.

تعبیر خواب دعا کردن با صدای بلند

اگر خواب دیدید که با صدای بلند درحال دعا کردن بودید نشانه ی بسیار بدی است. تعبیر خوابتان این است که شما احساس تنهایی می کنید وکسی وجود ندارد که به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید. شما انسانی افسرده و غمگین هستید که حتی شرایطتتان بدتر هم خواهد شد.

تعبیر خواب دعا کردن با گریه

اگر در خواب دیدید که همراه با دعا کردن گریه میکردید لازم نیست ه نگران شوید این خواب تعبیر بسیار خوبی دارد. تعبیر خوابتان حل شدن تمام مشکلات شما در آینده ی نزدیک است. این خواب به شما می گوید صبور باشید و تواناییهای خود راباور داشته باشید. دوره ای عالی پیشروی شماست و تمام مشکلاتتان حل خواهند شد.

اما تعبیر دیگری نیز برای این خواب وجود دارد که کاملاً متفاوت است و می‌تواند به این معنی باشد که شما فردی را که دوست دارید از دست می دهید و به همین دلیل بسیار غمگین خواهید شد.

تعبیر خواب دعا کردن برای شیطان

اگر خواب دعا کردن برای شیطان را دیده اید تعبیر آن قرار گرفتن دوره ای بسیار بد در پیشروی شماست. نه تنها در محیط کاری بلکه درزندگی شخصی نیز مشکلات بسیاری دارید شما نمی‌دانید چه کاری برای بهبود موقعیت خود انجام دهید، بنابراین دوست دارید که کسی به شما کمک کند. اما احساس می‌کنید که همه شما را ترک کرده‌اند و کسی به شما کمک نخواهد کرد. همچنین، خوابی که در آن برای شیطان دعا می‌کنید می‌تواند هشداری باشد که چیزی را در زندگی خود تغییر دهید و به خوبی درباره ی تصمیماتتان فکر کنید. هرگز برای اصلاح و بازگشت به مسیر صحیح دیر نیست.

تعبیر خواب روحانی

اگر در خواب خود درباره ی دعا کردن یک روحانی هم دیدید نشانه ی خوبی است و جایی برای نگرانی وجود ندارد. این خواب منعکس کننده آرامش و ایمان شما در زندگی واقعیست. شما می‌دانید که چطور در زندگی خود تعادل داشته باشید و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها شما صبوریست. هم چنین خواب درباره یک روحانی می‌تواند به این معنی باشد که خیلی زود شما توصیه‌های مهمی را از کسی دریافت خواهید کرد. اگر یک روحانی در خواب همراه با شما دعا می‌کرد، این خواب نشانه ی بسیار خوبی است و تعبیرش این است که کسی از شما در زندگی واقعی حمایت می‌کند. با قدردانی از این فرد به همه ی آرزوهای خود خواهید رسید.

همانطور که مشاهده کردید، خواب های متفاوتی در مورد دعا کردن وجود دارند. جزئیات زیادی وجود دارند که می‌توانند در خواب شما در مورد دعا دیده شوند و این جزئیات تعبیر خواب شما را مشخص خواهند کرد.اگر سعی دارید تعبیر خواب خود را در مورد دعا پیدا کنید، باید تمام جزئیاتی که در خواب ظاهر شده‌اند را به خاطر داشته باشید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا تعبیر خواب خود را بهتر درک کنید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

67 نظر

  1. سیده زهراسیده زهراsays:

    سلام طاعات و عبادات انشاءالله قبول باشه. امروز خواب دیدم در کنار خیابان یک زوج که از اقوام هستند را دیدم و لا آنها سلام و احوال پرسی کروم و همون موقع به آسمان نگاه کروم در حالی که هنوز روز بود ماه نو را دیدم خیلی خوشحال بودم ماه بسیار زیبا روشن و کامل بود نه هلال!! چون میدانستم هرکس ماه شب اول را ببیند ه دعایی بکند قبوله با شور و نشاط ویژه ای شروع کردم به دعو کردن و میگفتم الهم عجل لولیک الفرج و چندین مرتبه تکرار میکردم و هر بار با خوشحالی از صمیم قلب و همچنین منتظر بودم اون زوج آمین بگویند و قبل از آنکه ماه غروب کنه با هم همان دعا را باصدای بلندتر گفتم و ادامه دادم والعافیت و النصر، در این لحظه تصویری بر روی ماه نشان داده شد که متحرک بود تصویر عروس و دادماد بود و دستشون در دست هم و لباس عروس صورتی بود . و همه مردم میتوانستند ببینند . من مجردم . و البته منتظر کسی که دوستش دارم هستم آیا این خواب به من و ایشان مربوط میشود؟ تمام ماه رمضان بدنبال نشانه ی وصلش بودم. تشکر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات روزمره زندگیتان است

  2. مریممریمsays:

    سلام وقت بخیر امروز صبح خواب دیدم که داره زلزله میاد و من دستمو رو زمین گذاشتم و برا خودم همراه خواهرم دعا میکردیم(من قبلا شنیده بودم که هر کی موقع زلزله دست رو زمین بذاره و دعا کنه حاجتش برآورده میشه و تو خواب اینو یادم بود)و اصلا از زلزله ترسی نداشتم و چندین باره که این خوابو میبینم پیشاپیش از تعبیرتون ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بر نصرت تعبیر میشود و پیروزی بر مشکلات

  3. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم به دو کلیسای تاریخی و زیبای شهر اصفهان سر زدم بر سر در کلیسای اول تابلوی محل کارم نصب بود ولی به صورت برعکس .... چون بالا نصب شده بود من سعی میکردم با چوب به همراه مسیولم آن را درست نصب کنم ...و در خیابان کناری کلیسای اول دو ماشین لوکس و زیبا در حال کورس بودند ....وارد کلیسای دوم که شدم قصد کردم دست و صورت خود را بشویم ولی محل دستشویی کلیسا چندین روشویی داشت و زیر روشویی ها آب های پاک تجمع کرده بودند و من دو دل شدم که چگونه وارد آن محیط شوم و خانم مسنی که آنجا بود راهنمایی ام کرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به شما می گوید صبور باشید و تواناییهای خود راباور داشته باشید

  4. محیامحیاsays:

    سلام...من خواب دیدم که در یک مجلس نشسته بودم نسبتا تاریک بود وهمه زن بودن چادر سیاه سر کرده بودن ومن هم.چادر سیاه سر کرده بودم..در ان مجلس حدیث کساء خوانده میشد وقتی به انتهاش رسید اون ردیف اخرشو چند بار تکرار کرد من هنگام تکرار دعا کردم..خدا رو به یک امام قسم دادم که حاجتمو براورده کنه..این دعا رو حتی تو بیداری میکنم دقیقا همون دعا ..وهمون حاجتی که واقعا میخوام براورده بشه توی خواب از خدا خواستم بده حاجتمو...خواهش میکنم بگین تعبیر این خواب یعنی چی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، به شما هشدار می دهد که خود را از خطرات خارجی و بیرونی محافظت نمایید.

  5. panahpanahsays:

    سلام من خواب دیدم دارم با مامانم میرمـ جایی توو مسیر از کنار قبرستونی رد میشیم که رو بعضی قبرشاون پارچه های سبزو مشکی انداختن ظهرم بود بعد هوا یکم تاریک میشه میرسیم به جایی که یه اقایی اهنگ مداحی میزاره که درمورد حضرت ابولفظل بود و من مامانم روو به قبله میشیم دستامو برا دعا کردن تا سرم میبرم بالا و گریه میکنم و از خدا حضرت ابولفظل کمک میخوام که حاجت روا شمو و به معشوقم برسم اما نه با صدای خیلی بلندا با خودم زمزمه میکردم . بعد دعا انگار بستنی کیم با روکش میوه ای دستم بود که داشتم میخوردمـ و خوشمزه بود تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر موفقیت و پیشرفت در امورات زندگی است

  6. عسکریعسکریsays:

    سلام خواب دیدم که توی خونه مادر بزرگم دارن دعای جوشن کبیر میخونن بعد منم اومدم که کتاب باز کنم بخونم دیدم توی کتاب این دعا نیست رفتم دوتا کتاب مفاتیح برداشتم که پیدا کنم که توی اون یکی نبود یکی شونم نگشتم چون کسی که داشت میخوند دوتا فراز بیشتر ازش نخوند که اون دوتا هم دقیق یادم نیست کدوما بودن بعدش یه نفر اومد اسمم اشتباه بهم گفت گفتش تو زر علی هستی منم خندم گرفته بود از ته دل میخندیدم که اشتباه گرفته به نظرتون خوابم تعبیر داره ؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به مقاومت شما در مشکلات مربوط می باشد

  7. SaminSaminsays:

    با سلام من عصر خواب دیدم شب وسط خیابون ایستادم و داشتم با بغغض برای خاسته ام دعا میکنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیشتر به سلامت جسمی و روانی شما اشاره دارد.

  8. ساجدهساجدهsays:

    سلام.من خواب دیدم پدرم و عموم مهمان یهودی دارن تو حیاط خونه پدربزرگم..یه خانواده بودن که نشسته بود ن تو ایوون...بعد پدرم به من گفت برم دنبال دختربچه یهودی اون خونواده که تو حیاط میدوید...توی حیاط خونه یه سوله بزرگ هست که من دنبال دختربچه وارد اون شدم...دیدم چندتا روحانی یهودی باهمون لباسای خاصشون مشغول خواندن دعا و یا سرود از روی کتاب بودن...انگار اونجا کنشت بود...من سلام کردم واونها با اشاره جواب دادن....من ازکنارشون عبور کردم کمی جلوتر که رفتم دیدم روحانی اعظمشون نشسته بود و کف اونجا رو کاشیکاری میکنه با سنگهای مرمر کرم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه روایی حاجت و خواسته هاست

  9. کوثرکوثرsays:

    سلام خواب دیدم صلوات یا امن یجیب میگفتم برا پیدا کردن ی وسیله بعد که اینو گفتم و دعا کردم پیدا بشه وسیله پیدا شد و داشتم فک میکردم که دعا چقد تاثیر زیادی داره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، بطور کلی اشاره به دستیابی به برخی از اهداف بزرگ و یا کوچک در زندگی دارد.

  10. سولمازسولمازsays:

    سلام روزتون بخیر، من خواب دیدم رفت جایی ک ی اتاق بود و ی تخت هم اونجا و گفتند اینجا امامزاده است منم رفتم دعا کردم ، بار دوم ک با مامانم قرار بود برم دعا کنم ی خانم مسن اونجا ادرار کرده بود و شست، من و مامانم باز دوباره دعا کردیم، این خواب تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد روزهای خوشی را در روبه رو خواهید داشت

  11. فریبافریباsays:

    دیشب خواب دیدم در منزل یکی از ثروتمندان فامیل مهمان هستم . و من دعا کردم خدایا من را از ثروت الهی و سفره بیکران نصیب بفرما . از خدا ثروت خواستم . دعا کردن رو یادم هست اما نمیدانم با صدای بلند بود یا زمزمه . تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه برآورده شدن حاجات و آرزوهاست

  12. مینامیناsays:

    خواب دیدم خانم فالگیری ک میشناسمش تو حیاط خونمون باهاش تو آفتاب سوزنده نشستم و اون داره با صدای بلند ب زبان عربی و یه زبان دیگه برای وصلت من و معشوقم دعا میکنه،ازش خواستم ک آرومتر دعا کنه کسی نشنوه اما ب کارش ادامه داد و انگاررسم بود،منم از ته دل آرزو کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است دوران خوبی را پیش رو داشته باشید و بیانگر ارزوهای بزرگی است

  13. لیلا احمدیلیلا احمدیsays:

    باسلام۔خواب دیدم سر قبر حضرت علی ع هستم دارم با گریه ازش میخوام کمکم کنه و حاجتم رو بده۔قبر خاکی بود و جوری بود ک دستم رو میزدم به خاک قبر امام و میخواستم نماز بخونم که بیدار شدم۔تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده تلاش شما برای به دست اوردن خواسته هایتان است

  14. مهشید همتیمهشید همتیsays:

    سلام خسته نباشید .من و یه آقایی خیلی همدیگرو دوست داریم ولی به خاطره یه سری از مشکلات چند وقتیه باهم هیچ ارتباطی نداریم .دیشب خواب دیدم مامانش دستاشو به حالت قنوت رو به آسمون برد و واسه رسیدن ما دعا کرد که یهویی از هوش رفت .من روش آب ریختم که به هوش بیاد که از خواب بیدار شدم .تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بهبود روابط عاطفی است

  15. زهرا هادیزهرا هادیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم یه پسر بچه زیبا فک کنم چشمش آبی و نصف موهای طلایی بود داشت بازی میکرد من رفتم.نزدیکش و پسر بچه به من.خنده میکرد و منم.گرفتمش تو بغلم و دعا کردم.خدایا همینجور پسر زیبا نصیب منم کن البته من دختر مجرد هستم. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه آرزوها و خواسته های ذهن شماست

  16. 1234512345says:

    سلام خواب دیدم که اذان میگن ومن دارم دعا میکنم لطفا تعبیرش رو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه روایی حاجت و رسیدن به مقصود است

  17. saharsaharsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من الان نزدیک ۴ ساله باشهصی در ارتباطم و‌همدیگرو دوست داریم اما الان یه خانمی که قبلا با این اقا ارتباط داشته وارد رابطه ما شده و میخواد هر جور شده من برم و اون برگزده من برام سخته ولی به نامزدم گفتم اگه تو بخوای من میرم اما اون میگه نه و فلان و بهمان از طرفی میدونم که با اونم داره حرف میزنه ولی دلیلشو که پرسیدم میکه میخوام خودش بره خلاصه من کلی دعا کردم واسه. اینکه این مشکل بین مابرطرف شه و‌ خدا کسی رو سر راه اون قرار بده و‌ رابطه ی مارو خراب نکنه بعد از نماز صبح خواب دیذم اون دختر باز تماس گرفته و‌اینا باهم قرار گذاشتن بعد تو‌ خواب ایه ی جلب معشقوق رو میخونم ( اللهم لین قلب فلان ) و از ته دل از خدا میخواستم رابطمون خراب نشه میشه تعبیرشو بگیذ در ضمن قبل اینکه بره اومد یه قابلمه برنج پخته به من داد گفت برم و برگردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بخاطر همین مسائلی که عرض کردید موجب شده تا این خواب را ببینید و روی ذهنتان تاثیر گذاشته بهتر است فکر و خیالتان را از هر چیز آزار دهنده خالی کنید

  18. مائده خسرویمائده خسرویsays:

    سلام دیشب خواب دیدم برای عروسمون آب میریزم و بهشمیدم بخوره خیلییی تشنش بود بعد دستاشو برد بالا برام دعای خیر کرد تعبیرش چی هست با تشکر?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر روشنایی و صمیمت در زندگیتان است

  19. سمانهسمانهsays:

    سلام من در خواب شنیدم که مادرم درحاله دعای خیر برا من بود بطور زبانی درواقع اشتباه نکنم بنظرم با خودم و نامزدم منظورش بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه عاقبت بخیری و دعای خیر است

  20. فهیمفهیمsays:

    سلام علیکم من خواب دیدم که با گریه دختری که عاشقشم از خدا درخاست میکنم خدا به من برسونه و خدا رو توی دعاهام به دعاهای مادرم قسم دادم گفتم به خاطر من نه به خاطر مادرم منو به اون دختر برسون تعبیرش چه میشود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر نشان دهنده اخبار خوشایند برای شما است

  21. M SadeghiM Sadeghisays:

    با سلام. من کتابچه دعای کوچکی دارم که هر روز قسمت هایی از ان را میخوانم. شب گذشته در خواب دیدم که شخصی کنار من است وبا هم در حال قرائت صفحات بزرگ شده ی دعا هستیم و من هر قسمت می گویم این برای این حاجت شما هم خوب است. خوابم چه تعبیری می تواند داشته باشد؟ تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا و تعبیر آن نشان دهنده عادت های همیشگی و وابستگی های معنوی در بیداری است.

  22. M SadeghiM Sadeghisays:

    با سلام در خواب دیدم همراه مادرم در حال راه رفتن هستم. او به من کاغذی داد که داخل آن دعایی نوشته شده بود که برای من آشنا بود اما خواندن ان کمی سخت بود اما می دانستم دعای مجربی است ودر تلاش برای خواندن آن بودم. تعبیر خوابم چه چیزی می تواند باشد؟ تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر براورده شدن ارزوهای بزرگتان در اینده ای نزدیک است

  23. مريممريمsays:

    سلام.من خواب ديدم ك ي مراسمه.مراسم امام حسين حدودا صدنفري بوديم اونجا ي نفر چهارپنج شاخه گل داشت ك ميگفت اين گل حاجت ميده به من دوتاشاخه گل داد گفت روش اب بريز و اون اب رو بخور.اين خواب رو قبل اذون صبح ديدم واينكه دوسال پيش رفتم مشهد ازحرم امام ىضا ي بسته گل گيرم اومد ك ميگفتن مال بالاي حرمه و خيلي خوبه.من گمش كردم ي هفته پيش باز پيداش كردم.بهم ربط دارن؟؟؟ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده کوششی است که شما برای به دست اوردن حوائج و خواسته هایتان انجام میدهید

  24. ندانداsays:

    سلام.خسته نباشید بارها است خواب میبینم دعای عهد میخوانم خواستم ببینم تعبیرش چیه ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است ارتباط خود را با خداوند تقویت کنید

  25. ستارهستارهsays:

    سلام وقت به خیر من خواب دیدم یک حس ناخودآگاه به من میگه میتونی دو تا ارزو بکنی ولی در اتاقی که ارزو میکنی حتما باید تنها و در تاریکی باشی اون موقع توی مهمونی شلوغی بودم و مدام منتظر میبودم اتاق خالی بشه ولی نشد و بلافاصله که خالی میشد عوامل مختلف حواسم رو پرت میکردن یه نفر میگفت بیا کمک اون یکی میگفت بیا بازی و... اخرش کلافه شدم و رفتم توی اتاق و دیدم بعضیا دارن نماز میخونن منم دو زانو نشستم و هردو ارزو رو کردم با این که حس بهم گفته بود باید تنها و در تاریکی باشی بعد یکی از بچه ها منو از اتاق بیرون کشید و گفت بیا بازی حوصلم سر رفت(هم سن خودمه)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است درروابط خود محتاط تر عمل کنید و در مشکلات به خداوند تکیه کنید به نظر میرسد در صدد یافتن عزت هستید

  26. مریم اسدیمریم اسدیsays:

    سلام وقت بخیر من معلم هستم تو خواب دیدم یکی از مادر های بچه ها به من گفت ان شا ءالله امام زمان حاجتتو بده. من تو بیداری این خانم رو ندیدم بعد من هم با گریه حاجتم خواستم. تعبیر میفرمایید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده امیدواری و تلاش است

  27. ه_فه_فsays:

    سلام من خواب دیدم شب بود توی کوچه ی ما دم در خونمون همه نشسته بودن دعای توسل میخوندن،من به اسمون نگاه کردم اسمون پراز ستاره بود و شهاب باران بود دقیق یادم نیست ستاره دنباله دارهم بود یانه ولی یک عالمه شهاب بین ستاره ها میومد ومیرفت.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با افراد متشخصی نشست و برخواست خواهید داشت، و به موفقیت هایی دست خواهید یافت.

  28. VafaVafasays:

    سلام خواب دیدمم همه خواب بودیم بعدیک دفه خواهرم ازخواب پریدگفت من تونستم شیطان گول بزنم وبهترین چیزش که یک پلاک گران قیمت بودازش گرفتم بعدگفت براهمتون دعاکردم گفتم برامن چی گفت براتوهم دعاکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا بیانگر براورده شدن حاجات و ارزو های بزرگتان در زندگی است

  29. سسsays:

    سلام وقت بخیر ساعت پنج یا شیش غروب خواب دیدم رفتم پیش ی فالگیر یکی از فالاش ک شبیه کارت بودو ب زور میگیرم باز میکنم میبینم خوب نیومده باز دوباره میگم ی فال بده پولشو پرداخت کنم ی کارت بهم داد انگار سوره اول قرآن یا ی ایه بود ک نوشته بود روش یک حتی اسم منم روش نوشته بود خیلی هم خوب اومده بود فالش بعد ک اون دعا رو گرفتم اومدم خونه دیدم ی لباس دارم انگار طلسم شده باشع بعد گرفتن اون دعا پلاسیدع و سبز شده بود بردمش جلو آتیش از لباس میکندم میریختم تو شعله ی گاز شعله ی گاز سبز میشد ی نوشته هایی روش ظاهر میشد و دود میشد میرفت هوا منم پیش خودم فک میکردم ی سحری و باطل کردم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس خواب های دم غروب تعبیری ندارن و پریشان هستن

  30. زهرا بهرامیزهرا بهرامیsays:

    دوستم خیلی وقت پیش ب من گف حدیث کسارو بخون حاجتت برآورده میشه بعدازچن روز اومد گف خواب دیدم ک گفتی حدیث کسارو خوندم و بعداز۳روز حاجتمو گرفتم و باهمون پسری ک میخواستم ازدواج کردم تعبیرش چیه والان من تقریبا۳ماهه دارم میخونم و نذر کردم تا براورده شدن حاجتم بخونم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام انشاالله نتیجه می بینین

  31. شادیشادیsays:

    سلام روزتون بخیر من خواب دیدم خونه ی پدر بزرگم بودیم من و دو نفر دیگه که یادم نیست کیا بودن، تو روستا که همشون فوت کردن و اون خونه دیگه خالی هستش و تو خوابم انگار روح داشت و ما میترسیدیم و تو خونه یه قبر بود ما باید میرفتیم از تو قبر یه چیزی ور میداشتیم فک کنم قبر پدر بزرگم بود.با کلید رفتیم تو از در و همینطوری که اونا قبر و میکندن من از ترسم دعای مقاتل رو از تو گوشیم میخوندم. بعد از پنجره رفتیم بیرون.تو خوابم یه پول پاره قدیمی دستم بود که طلسم در بود دو تا سوزن فرو کرده بودن به پوله اگه یکیشو در میاوردی درباز میشد ولی اگه دو تاشو درمیاوردی جنا میومدن سراغت. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس در کارهایتان اشکالی پیش بیاد به شانس و اقبال ربط میدین و منطقی فکر نمی کنین

  32. R.eR.esays:

    با سلام . آقای جوانی هست که تا جایی که اطلاع دارم متاهل هستن . خواب دیدم ایشون در کنج اتاقی مایل به جایی که من با چادرسفید همراه مادرم نشسته بودم ، نشسته اند و محجوبانه سرشون پایین بود و در فکر بودن . چند آقای متشخص کت شلواری روبه روی ایشون و پشت به من و مادرم نشسته بودن که صداشون رو شنیدم لابه لای صحبتهاشون برای ازدواج این آقا دعا میکردن . من خیلی تعجب کرده بودم و با خودم میگفتم اگر هم بنا به چنین دعایی باشد باید برای منی که مجرد هستم دعا کنند ، چرا برای ازدواج او دعا میکنند ؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تلاش و کوششی است که در زندگیتان باید برای رفع اندوه انجام دهید

  33. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم که خونمونو عوض کردیم وبرگشتیم همون جای که قبلا بودیم و من تنها از از جای دیگه ای به اونجا رفتم وقتی که رسیدم نمیدونستم که خونمون کجاست اونجام از نظر ظاهر خوب نبود بعدش یادم میاد رفتم دستشویی عمومی و وقتی اومدم بیرون دیدم پدر و مادرم اونجا ایستادن و رفتم بغلشون کردم بعد باهم رفتیم جایی که انگار بین دو رشته کوه بود کلی فرش پهن کرده بودن . انگار برای دعای عرفه بود پدرم تو خواب میگفت که اباعبدالله و اینجا شهید کردن و من به پدرم گفتم که امام حسین تو کربلا شهید شدن نه اینجا جاوتر که رفتیم یه منظره خیلی قشنگ بود ومن میگفتم که مپل بهشت میمونه همون جا نشستیم ولی کم کم اون منظره انگار محو شد دو تا تونل انجا بود یکیش واسه قطار بود بعد یه ساختمون دیدم و با خودم میگفتم که حیف اینجا که این ساختمونه خرابش کرده بعد دیدم دارن برای مردم برنامه اجرا میکنن و اراف ما مردم نشستن یه پسر بچه ام اونجا بود از من و پدرم به ترکی سوال میپرسید ومن جواب سوالاشو درست میدادم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تغییر و تحولاتی مثبت ممکن است در زندگی برایتان ایجادشود

  34. ناشناسناشناسsays:

    خواب دیدم مادرم خوابیده با صدای ربنا از خواب بیدارشد و من هم یک تسبیح در دست داشتم و داشتم صلوات میفرستادم سه تا صلوات فرستادم و از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به بینش و روشن ضمیری که بدست میارین اشاره داره

  35. شعله خلیلی نژادشعله خلیلی نژادsays:

    من به آقایی علاقمند هستم و در خواب دیدم مادر ایشون یه خونه آماده کرده برای ازدواج سه پسرش فرشهای قرمز پهن کرده و میگه میخوام پسرام ازدواج کنن که یکیش این آقاییه که من علاقه دارم بهشون بعد دیدم توی هال یه دختر خانمی وایساده با لبخند یعنی زن این آقاست بعد من دعا کردن گفتم خدلیا چی میشه من عروس این خونه بشم بعد به اون دختره نگا کردم که داشت لبخند میزد ولی اینبار خواهر این آقا بود و من تو دلم گفتم عروس این خونه بشم خواهر به این‌مهربونی داره یه بار هم توی خواب دیدم یه دختر بچه دو سه ساله هست و جایی نشسته منم با دستام اونو گرفتم سه بار گفتم انشالله از این بچه نصیب فلانی نمیشه یعنی به آقایی که بهش علاقه دارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای مسئله ی ازدواج به شما هم توجه دارن

  36. هانیههانیهsays:

    با سلام..من خواب دیدم تو یه مسجد هستیم..دو طبقه بود..اونجا نماز میخوندن..مادرمم بود..دیدم سمت دیگه نماز میخونن گفتم عه مگه قبله اینور بود؟!..بعد دیدم دوتا از فامیل هامون امدن رفتن طبقه پایین نشستن..سمت چپ نماز میخوندن..بعد داشتم از پله پایین میومدم که پسر اون فامیلمونم باهام بود مادرش نماز باطل کرد و باهاش حرف زد یادم نیس چی گفت..بعد پسربچه گفت آب میخوام من گفتم باشه بیا برات آب بدم..انگار مثلا تو مسجد مثل خدمای اونجا بودم..بعد نماز تموم شد..و اخرش از امام حسین نوحه سرایی کردن و دعا خوندن به حالت سرپا منم شردع کردم باهاشون دعا خوندن..و چشم هام اشک گرفت ولی نه زیاد..(من نذر کردم زیارت عاشورا میخونم هر روز نمیدونم به اون ربط داره یا نه)..بعد با مادرم از مسجد خارج شدیم..رفتیم سمت خونه تو راه یکی از همسایه ها رو دیدم نشسته در یه خونه غریبه قران میخونه..گفتم چرا اینجاست ماارم گفت نمیدونم فکر کنم خونشو بفروشه بیاره اینجا..بعد مادرم نشست در خونه گفت برام یدونه چایی و نون پنیر بیار...منم رفته خدنه دیدم سفره مون هنوز بازه از اون یکم نون پنیر برداشتم..ببرم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بخاطر توسل و محبت به اهل بیت مسیر زندگیتون در جهت عاقبت به خیری خواهد بود

  37. MaryamMaryamsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از همکلاسی هام که دختر هستن به من میگن انشالله توهم زودتر عقد کنی, و من توی ذهنم پسری ک در واقعیت دوستش دارم را تصور میکنم و در جواب دوستم میگویم انشالله و لبخند میزنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است روزهای شادی را در پیش رو داشته باشید

  38. ستارهستارهsays:

    سلام ببخشيد من برام مشكل بزرگي پيش اومد و به امام حسين توسل كردم خواب ديدم مقدار زيادي برف داخل خونمون هست كه پدرم داره پارو ميكنه و برفا خود به خود دارن آب ميشن و بيرون ميرن و رقصنده هايي دارن جلوي در خونه ميرقصن كه همسايه بيرونشون ميكنه ميگه مزاحم اين خانواده نشين... پدرم گفت دخترم اينا از دعاي امام حسينه خدا به حرمت امامحسين كسي رو بي جواب نميذاره... اين خواب رو ديدم گذشت و اتفاقي نيفتاد تا اينكه خواب ديدم نذرم رو ادا كردم بارها اين خواب رو ديدم و باز بارها خواب كبوتر زيبا و سفيد ديدم... مادرم خواب نماز خوندن و زيارت عاشورا ديده... الان يعني من حاجتم رو گرفتم؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بر تمام شدن مشکلات و حل شدن گرفتاری ها دلالت دارد بر خداوند توکل کنید مشکلات گذرا هستند

  39. رقیه قراقیهرقیه قراقیهsays:

    سلام. دیشب خواب دیدم تو حیاط امام رضا رو به گنبد دستام بالاس و برا حاجت دلم دعا می کردم ممنون تعبیرش و بگید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام عنایت حضرت شامل حالتون میشه

  40. مهتابمهتابsays:

    سلام خسته نباشید،من تقریبا برای ادای حاجت و درخواست حاجت دیگه ای ماه پیش رفتم امامزاده صالح،دیشب سر نماز برای حاجتم خیلی گریه کردم،وقتی خوابیدم خواب دیدم با دوستم رفتیم امامزاده صالح،کلی دعا ک کردیم،بعد رفتیم سر مزار شهدای داخل امامزاده من خیییلی گریه میکردم بعد دیدم سر مزارشون چنتا تسبیح بود ولی مهره هاش ۳۳تایی بود فک کنم یا ۳۴تایی،ازین تسبیح چوبی قهوه ایا،خلاصه ازون تسبیح ها برداشتم و صلوات فرستادم،هی تو خواب انگار میگفتم ۱۰۰۰تا صلوات میفرستم،اگه حاجت روا بشم تسبیح میارم اینجا نذر میدم،بعدم انگار نزدیک اذان صبح بود ک از امامزاده داشتیم میومدیم بیرون...میشه لطفا تعبیرشو بگید خیلی بیقرارم😔

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده کوششی باشد که برای پیروزی در زندگیتان انجام میدهید

  41. لیلالیلاsays:

    باسلام،من خواب دیدم شب من پشت پنجره یه خانه ای که نمیدونم کجابود وایساده بودم،دیدم آسمون رعدوبرق زد و بارون شروع شد، من رفتم بیرون زیر بارون ،دستهامو به سمت آسمون بردم و حاجت های دلمو به خدا گفتم ودعا کردم، چه تعبیری دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صبور باشین و خالصانه با خداوند ارتباط داشته باشین

  42. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم که از دعا نویس سه تا دعا گرفتم برای پسرم یه نفر که نمیدیدمش فقط صداش می اومد گفت دعا هارو وردار اولی رو ور داشتم گفت دومی رو هم وردارشتم گفت سومی روهم وردار

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید کمی واقع نگرتر باشید

  43. فروغفروغsays:

    سلام ممنون از سایت خوبتون دیشب خواب دیدم که مادربزرگم (فوت کرده) یه ظرف دستشه و یواشکی از ماده سفیدی که تو ظرفه میزنه به دیوار بعد مامانم که تو خواب یه بچه کوچیک شیرخوار داشت هر کاری کرد بچه شیر نمیخورد منم رفتم به مامانم گفتم مادر بزرگ دعا کرده و بچه اینطور شده و پشت سر مادربزرگم رفتم هر جا به دیوار یا در دست میزد با اسکاج پاکش میکردم بعد فک کنم اثر دعا از بین رفت در واقعیت مادربزرگم خیلی ما رو دوس داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای شما دعا خواهند کرد برای ارامش روحشان قران بخوانید

  44. شادیشادیsays:

    سلام. یه سری از مسایل باعث شد از همسرم دور بشم و ممکنِ ازش جدا بشم. دیشب خواب دیدم رفتم دادگاه دنبال کارهای طلاق کارمند دادگاه دنبال پرونده ام میگشت در همین حین نمیدونم چندتا خانم از مردم عادی بود یا کارمند بودن داشتن خداحافظی میکردن که برن مکه. من ناخودآگاه دست یکی از اون خانم هارو گرفتم و با گریه و التماس بهش میگفتم تو رو به فاطمه زهرا قسم رفتی مکه تو حجر اسماعیل برای من خیلی دعا کن. از گریه من اون خانم هم گریه اش گرفت و اشک از چشماش جاری شد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گریه از روی اندوه بر سلامتی و تندرستی دلالت دارد در زندگی قران بخوانید

  45. کوکبکوکبsays:

    خواب دیدم دختر عمویم که ازدواج کرده عروسیش است ماشینهای فامیل با صدا وکل شعر آوردنش تو خونه خودمون فامیل تا داخل کوچه بیشتر همراهیش نکردند ولی دختر عمه ام که خواهرش هم عروسش تا داخل حیاط همراهیش کرده و باصدای بلند دعای خیر وخوشبختی برایش میکند من وخواهرم توی اتاق هستیم وبیرون نیامدیم واهمیت نمیدهیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دوران خوبی در پیش رویتان قرار خواهد گرفت

  46. امينامينsays:

    سلام استادخواب ديدم مادرم برام دعانوشته وباسوزن به جيبم وصل كرده ممنونم اگه تعبيركنيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در گرفتاری ها به خداوند توکل کنید

  47. M SadeghiM Sadeghisays:

    در عالم واقعیت پدرم را از دست داده ام اما به مادرم کاملا رسیدگی میکنم . به خاطر رسیدگی های من وهمسرم برای ما خیلی دعا می کند.برای من وهمسر وپسرم از ته دل دعا می کند. من همه ی تلاشم را برای آسایش او انجام میدهم. در خواب دیدم که مادرم کاری انجام داده بود که من ناراحت شدم به او گفتم که کارش صحیح نبوده. اما او به ناگهان شروع به نفرین های زیادی کرد. همسرم به روی خودش نیاورد واز آنجا بیرون رفت اما من ناراحت شدم وگفتم این نفرین حق ما نبود ،حالا مرا نفرین کردی که دخترت هستم. دیگر چرا همسرم را نفرین می کنی؟ این حق او نیست. چون این حالت را هیچگاه ندیده ام و رضایت و دعای مادرم برایم خیلی مهم است این خواب مرا شدیدا پریشان کرده.تعبیر خوابم چه می تواند باشد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای ارامش روحشان قران بخوانید انشاالله خیر است

  48. فاطمهفاطمهsays:

    سلام تو خواب توی یه کتاب متن یه دعایی رو میدیم که بهم الهام میشد که برای حضرت اباالفضل ع است ولی وقتی بیدار شدم تو اینترنت سرچ کردم همچین دعایی نبود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به حضرت ابلوفضل متوسل شین

  49. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم دارم با صدای بلند برای یک‌جمعی دعای فرج ( الهی عظم البلا) ( طبق قرار شبانه ک هر شب ساعت ۱۰ میخونیم) میخونم و خیلی دقت میکردم که مخرچ حروف رو ب درستی و به عربی ادا کنم و اخرهای دعا ک مخاطب خود امام زمان عج هستن رو با تضرع میخوندم ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگین

  50. الهامالهامsays:

    سلام من حدود چندماهه که از عشقم جدا شدم یعنی اون منو ول کرد.تا دیشب خواب دیدم که یه شیلنگ اب دستم بود و معشوقم با لباس دراز کشیده بود اب ریختم رو پاهاش بعد ریختم روسرش و کامل خیسش کردم انگار قصد دوش گرفتنش داشتم که اونم هی منو دعا میکرد میگفت خدا خیرت بده هرچی بخای بهت بده.

  51. هانیههانیهsays:

    سلام من خواب دیدم دعای عظم البلا رو میخونم البته در دعا از یا علی و یا محمد اکفیانی و بعد امام زمان و صدا زدم و گفتم الغوث الغوث تعبیرش چیه؟البته فقط همین قسم و خوندم بهم تلقین میشد و من میخوندم

  52. سحرسحرsays:

    من تازه با خانومایی آشنا شدم که باهاشون قرار یه ختم مجرب رو گذاشتیم باهم تو یه ساعت بخونیم برای حاجتامون . شب که خوابیدم خواب دیدم تو یه مسجد با خانومایی که نمیشناسمشون گرد نشستیم و دستامونو بردیم بالا و داریم دعا میکنیم میخواستم تعبیرشو بدونم ممنون از شما

  53. ستاره کریمیستاره کریمیsays:

    سلام مادرم در خواب دیده که زنی غریبه برای ازدواج من دعا می کند تعبیرش چیه؟ممنون.

  54. محسنمحسنsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه آقای روحانی اومدن خونمون و یه کتابی مثل مفاتیح دستشون دارن ورق میزنن و میگن که چرا دعای توسل نداره یا پیداش نمی کنم و من با ذوق میگم که من از حفظم و شروع میکنم با گریه به خوندن دعا ولی یه دفه وسطاش دعا یادم میره و خیلی ناراحت میشم ... اگه میشه لطف کنید خواب منم تعبیر بفرمایید ،ممنون

  55. فرانفرانsays:

    سلام،من خواب دیدم کسی بهم گفت روزی هفت بار دعای عظم البلا( دعای سلامتی امام زمان(عج)) رو بخونم.ممنون میشم تعبیرشو بفرمایید.

  56. فاطمه قربانیفاطمه قربانیsays:

    سلام خسته نباشید دیشب خواب دیدم که رفتم مدرسه دخترعموم و با حجاب اسلامی یعنی با چادر ،به من گفته بودن که اونجا دعای اللهی عظم البلا رو بخونم وقتی وارد اونجا شدم با دختر عموم سلام و علیک کردم و دیدم که یکی از عمو هام که پلیسه اونجا با لباس نظامی نشسته و با ایشون هم سلام و علیک کردم و بقیه تعجب کردن که من چرا با عموم و دختر عموم احوال پرسی کردم که دختر عموم گفت ایشون دختر عموی من و اون مرد عموی من هستن ولی از خواب بیدار شدم و دعا رو نخوندم

  57. الناز نظامیالناز نظامیsays:

    باسلام ، میشه لطفا تعبیر خواب آمین گفتن در خواب بفرمایید از جزئیات خواب یادم نمیاد فقط یادمه ی آقایی لاک ناخن منو پاک کرد دید شکل ناخنم شکل آ شده گفت یعنی آمین بدو برو دنبال عشقت که من میدونستم عشقی ندارم ولی دویدم . من در بیداری لاک نمیزنم با تشکر

  58. ایداایداsays:

    سلام .خاب دیدم که به ی در بسته که انگار امام زاده بود دقیق مشخص نبود روبه رو شدم خاستم دعا کنم گفتن امروز دوشنبس تعطیله تو باید سه شنبه و چهارشنبه بیای منم ی کم خجالت کشیدم فک کنم و تاسف خوردم دقیق یادم نی تعبیرش ینی چی ؟

  59. المیراالمیراsays:

    با سلام. خواب دیدم که در اتاقم روی تخت دراز کشیده ام و از پشت پنجره یک مادر و دختری را دیدم که چهره شان را نمی شناختم. مادر چادری و دختر روسری با حجاب کامل به سر داشت. به محض اینکه به پشت پنجره رسید زن شروع به خواندن دعا کرد و من خودمو زدم به خواب که شاید بره. اما نرفت متوجه نمیشدم که چی میخونه اما مطمئن دعا میخوند و بعد از اینکه تموم شد رفت و من بلند شدم و مامانمو صدا کردم و شروع کردم به گریه کردن که مامان اون خانم برام دعا خوند. تعبیرش رو لطف می کنید؟؟؟

  60. Sa....Sa....says:

    سلام پدرم خوب دیده بودند که من در جمعی که همه فامیل نزدیک نشسته اند با صدای بلند دعا می خواندم که می گفتم:(البته این ی تیکه از دعایی که پدرم بخاطر میارن) اللهم مع الحاجات. تعبیرش چی میشه؟

  61. نجوانجواsays:

    سلام من خواب ديدم از حمام اومده بودم و يك حوله تنپوش پوشيده بودم و تو يه مكاني كه نميشناختم از پله ها بالا ميرفتم و با صداي بلند تكرار ميكردم الغوث الغوث خلصنا من النار يا رب

  62. رویارویاsays:

    سلام خواب دیدم پشت پنجره هستم و باران با دونه های درشت میباره و از سقف آب باران قطره قطره میریزه رو دستم و من با اون صورتم رو می شورم و با خدا حرف میزنم که بختم رو باز کنه و اینکه مهرم رو به دل پسری که دوسش دارم بندازه

  63. فاطمه اعتمادفاطمه اعتمادsays:

    با سلام من دختری دارم که خیلی با‌هوشه ولی اصلا درس خوان نیست و همش سرش توی گوشی و فیلمه. یک شب دلم شکست و از ته دل دعا کردم برای دخترم. همون شب خواب دیدم که یک زن که چادر سیاه سرشه با چهره ی گندمی و معصوم و با قد میانه میاد خونمون و بعد از سلام میره همه ی اتاق های خونه رو میبینن بعدش داخل اتاق پذیرایی میشه و رو به قبله می‌ایسته و به عربی دعا میکنه من نفهمیدم چی گفت ولی هر دفعه بعد از دعا از من درخواست گفتن (آمین) رو داشت و بعد می خواست بره که من اون رو به چای و پذیرایی کردنش دعوت کردم اون نیومد و من ازش پرسیدم که کجا زندگی می‌کنه گفت در اوایل راه با اتوبوس و اواخر را پیاده اومدم

  64. ملیحملیحsays:

    سلام وقتتون بخیر،امشب ساعت ۱.۴۵ دقیقه شب خواب دیدم دوستم مراسمی انجام میده برای شیطان ،اول تو خواب دیدم که خوابم و بالهای شیطان و پشت تختم دیدم و تو خواب از خواب بیدار شدم بعدش دیدم که پشت در اتاقمون شیطان وایستاده و در میزنه و همه جا تاریکه بعدش من و دوستم در وباز نکردیم و از ترس نشستیم رو تخت بعدش خود شیطان در و باز کرد و وارد شد و دنبال ما میگشت دوستم گریه میکرد و منم دستامو برای دعا کردن بالا گرفتم و دعا میکردم برای خدا،و بلندو گریه کنان میگفتم خدایا دوستت دارم و تو کمک میکنی و چیزای دیگه که یادم نیست دوستم گفت ساکت که شیطان صدامون و می‌شنوه و شیطان شنید صدای دعا کردنمو و خودش و سمت ما کرد و ولی صورتش به طرف چپ بود و اسم منو صدا میکرد منم بهش بی‌اعتنایی میکرد و دعا میکردم تا دیدم دوستم منو از خواب بیدار کرد و از خواب بیدار شدم ،میشه بگید چیه تعبیرش،ممنون

  65. ملیحملیحsays:

    سلام وقتتون بخیر،امشب ساعت ۱.۴۵ دقیقه شب خواب دیدم دوستم مراسمی انجام میده برای شیطان ،اول تو خواب دیدم که خوابم و بالهای شیطان و پشت تختم دیدم و تو خواب از خواب بیدار شدم بعدش دیدم که پشت در اتاقمون شیطان وایستاده و در میزنه و همه جا تاریکه بعدش من و دوستم در وباز نکردیم و از ترس نشستیم رو تخت بعدش خود شیطان در و باز کرد و وارد شد و دنبال ما میگشت دوستم گریه میکرد و منم دستامو برای دعا کردن بالا گرفتم و دعا میکردم برای خدا،و بلندو گریه کنان میگفتم خدایا دوستت دارم و تو کمک میکنی و چیزای دیگه که یادم نیست دوستم گفت ساکت که شیطان صدامون و می‌شنوه و شیطان شنید صدای دعا کردنمو و خودش و سمت ما کرد و ولی صورتش به طرف چپ بود و اسم منو صدا میکرد منم بهش بی‌اعتنایی میکرد و دعا میکردم تا دیدم دوستم منو از خواب بیدار کرد و از خواب بیدار شدم ،میشه بگید چیه تعبیرش،ممنون

  66. رادین امیرارادین امیراsays:

    باسلام. دیشب نزدیک صبح خواب دیدم تسبیح زردرنگی دستم بودوداشتم ذکراللهم عجل لولیک الفرج میخوندم وگاهاً صلوات هم میفرستادم.لطف کنیدتعبیرکنیداجرکم عندالله ان شاءالله.

  67. جوادجوادsays:

    سلام خواب دیدم اعوذوبالله من الشیطان رجیم میگم و یه روح سیاه از بدنم بیرون میاد و یه جسم غول پیکر سیاه کنار تختم نشسته بود هردو ازاتاقم فرار میکنن و میرن نشانه چیست؟