متن زیبای تبریک تولد به استاد + عکس نوشته

متن تبریک تولد به استاد:

فرهنگ قدرشناسی و سپاسگزاری ایرانیان همواره زبانزد عام و خاص بوده است. خصوصا زمانیکه این فرهنگ در مورد افرادی اجرا شود که خدماتی بی نظیر همچون آموزش علوم و پرورش روح و جان را به ما به ارمغان آورده­اند. افراد قدر شناس، شاکرند و از خودخواهی بی­زار هستند. ایشان افرادی صبور و فکورند. قدر­دانی از معلم و استاد در فرهنگ ایرانی آنچنان ریشه­دار و غنی است که منابع بسیاری در این زمینه وجود دارد. شاید اختصاص یک روز برای قدردانی از زحمات اساتید و معلمان ریشه در همین فرهنگ دارد. اعلام مراتب تبریک در فرهنگ ایرانی مختص روز معلم و استاد نیست بلکه هر بهانه­ای کافیست که ایرانی جماعت، اصالت و ریشه خود را نمایان کنند. از آنجمله است روز میلاد استاد و معلم که لازم است با بیانی بسیار غنی از فرهنگ و اصالت ادا شود. شاید این امکان برای همگان میسر نباشد که جملاتی ناب را برای انتقال مراتب تبریک به محضر استاد تقدیم نمایند. از این رو می­توان به منابعی آماده برای ادای این وظیفه خطیر رجوع نمود. متون نمونه زیر در همین جهت با موضوع متن تبریک تولد به استاد تنظیم و درج شده­اند.


استاد گرانقدر و دلسوزم اکنون که وارد... سال از زندگی با ارزش تان شده اید از خداوند طول عمر و سلامتی تان را خواستارم و تولدتان را هزاران بار تبریک می گویم.

" " " " "

استاد بزرگوار... خداوند شما را آفرید تا چراغ راه افراد زیادی چون من باشید و با دانایی و فرهیختگی خود معنای واقعی انسان بودن را به ما یاد دهید. خداوند خواست تا شما قدم در این دنیا بگذارید تا عمرتان را صرف شاگردانتان کنید و آن ها را از بی راهه های زندگی شان به سوی راه مستقیم هدایت کنید. تولدتان را هزاران بار به شما و شاگردان تان تبریک می گویم.

متن و عکس نوشته تبریک تولد استاد 2022 جدید

استاد عزیز و گران مایه درس هایی که از شما آموختیم بسیار با ارزش و گران بها هستند زیرا هر کدام حاصل سال ها رنج و زحمت و البته تجربه شما می باشند. امیدوارم من و امثال من لیاقت شاگردی در محضر شما را داشته باشیم. برایتان طول عمر ارزو می کنم و امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید. تولدتان مبارک.

" " " " "

استاد عزیز و دلسوز، بودن در محضرتان و توفیق شاگردی شما لطفی ست که خداوند در حق من نموده است. به خاطر وجود با ارزش تان هزاران بار خدا را شکر می کنم و تلاش خواهم کرد شاگرد لایقی برایتان باشم. تولدتان مبارک.

" " " " "

استاد عزیز بودن در کلاس درس شما برای من افتخار است. تک تک لحظاتی که در محضر شما سپری کرده ام بهترین لحظات عمرم بوده اند چون بهترین و بزرگ ترین درس ها را کسب کرده ام. استاد عزیز من قدر تمامی این لحطات و روزها را دانسته و می دانم و برای همه روزهایی که صرف تربیت و آموزش ما کردید ارزش قائلم. استاد عزیز همه این ها را گفتم تا زاد روزتان را تبریک بگویم و برایتان بهترین ها را آرزو کنم.

جملات کوتاه استاد عزیز تولدت مبارک

استاد عزیز و گران قدر تولدتان مبارک. شما بهترین راهنما برای ما در مسیر علم و دانش بودید و برای خوشبختی و آگاهی ما از هیچ تلاشی دریغ نکردید. ما به عنوان دانشجویان شما به وجودتان افتخار می کنیم و از خداوند منان طول عمر و سعادت هر دو دنیا را برایتان مسئلت می نماییم. تولدتان خجسته و میمون.

" " " " "

استاد من چقدر خوشحالم که با شخصیتی بی نظیر چون شما آشنا شدم و خداوند شما را در مسیر زندگیم قرار داد. شما بهترین، بی نظیرترین، دلسوز ترین، فوق العاده ترین و مهربان ترین انسانی هستید که در طول زندگیم با او روبه رو شده ام. شما با رفتار شایسته و اخلاق نیکویی که دارید هر لحطه مارا شگفت زده کرده و بیشتر مجدوب خویش می کنید. در محضر شما بودن افتخاری ست که نصیب هر کس نخواهد شد و من چه خوشبختیم که قرعه به نامم افتاده تا چند صباحی در خدمتتان باشم. در این روز فرخنده که روز میلادتان است برایتان سلامتی و سعادت آرزو می کنم.

میلادتان مبارک.


متن کوتاه و زیبای تولدت مبارک استاد + عکس نوشته


استاد عزیز و گرانقدر، اکنون ..... سال است که از زمان تولد شما میگذرد. درست در ..... سال پیش خدا خواست که یک انسان دانا، یک انسان فرهیخته و یک انسانِ به معنای واقعی انسان قدم در این دنیا بگذارد و برای همین شما را به این دنیا اورد. خدا را شکر میکنم که شما استاد بنده هستید و در مسائل مختلف زندگی مرا راهنمایی میکنید و کاری میکنید که همیشه درست ترین مسیرها را انتخاب کنم. تا همیشه در دل و قلب من جای دارید و من تا عمر که دارم شما را استاد خطاب خواهم کرد. با آرزوی سلامتی و طول عمر برای شما بزرگوار، تولدتان مبارک باشد.

تبریک تولد شاگرد به استاد ، استاد عزیزم تولدت مبارک

استاد عزیز، درس هایی که به ما میدهید از ارزش بسیاری برخوردار هستند. هر کدام از این درس ها حاصل تجربه های شما می باشند که سالیان سال برایشان زمان گذاشتید. اگر ما خودمان می خواستیم به این درس ها در زندگی پی ببریم باید سال های زیادی از عمرمان را می گذاشتیم اما شما جلوی این اتفاق را گرفتید و این درس ها را به ما دادید. بی نهایت از شما متشکریم و میخواهم بدانید که شما برای یک انسانِ به معنای واقعی ارزشمند هستید. خدا شما را برای ما نگه دارد. تولدتان مبارک.

متن تولد استاد ، تولدت مبارک استاد

استاد عزیز و گرانقدر، گاهی سخت میگیرید، گاهی شوخی میکنید و گاهی هم جدی هستید و با همه اینها سعی میکنید که درس را به شیوه ای بهتر به ما بیاموزید. ما قدر آن لحظاتی که سخت می گیرد، شوخی میکنید و یا جدی هستید را کامل می دانیم و برای تک تک ثانیه هایی که بر سر کلاس شما هستیم ارزش قائلیم. یقینا اینکه استادی به مانند شما سخن بگوید و ما از دانش ایشان استفاده کنید یک فرصت طلایی برای همه ماست. استاد عزیز، با گفتن همه اینها خواستم در نهایت بگویم که شما برای ما بسیار ارزشمند هستید. خدا شما را برای ما حفظ کند. تولدتان مبارک.

تبریک تولد به استاد ورزش ، متن تبریک تولد برای استاد

استاد عزیزم، تولدتان مبارک. شما در مسیر علم و دانش برای ما دانشجویان کم نمی گذارد و ما شاهد تلاش های شما بر سر کلاس های درس هستیم. خیلی از افراد که نام خود را استاد می گذارند این چنین نیستند و فقط به فکر تمام شدن زمان کلاس هستند که شما اینگونه نیستید و همین ارزش تان را برایمان بالا می برد. نمی دانید که چقدر عاشق ساعت هایی هستیم که بر سر کلاس تان مینشینیم و به حرف های شما که هر کدام راهنمایی فوق العاده برای زندگی هستند گوش می دهیم. استاد جان، تولدتان مبارک.

عکس نوشته و متن تبریک تولد به استاد عزیزم

استاد گرانقدر، چقدر خوب است که شما استاد ما هستید. شما بی نظیرترین، فوق العاده ترین و شگفت انگیزترین انسان روی این کره خاکی هستید. شاید بگویید چرا شگفت انگیز که من دلیلش را در این میدانم که هر لحظه با دانش تان ما را شگفت زده میکنید و ما غافل گیر می شویم. شما هر لحظه چیز جدیدی برای گفتن دارید و این نشان می دهد که چه انسان آگاه و فهمیده ای هستید. خدا را شکر که شما استاد بخشی از زندگی ام بودید چرا که می دانم قرار است از آموزه های شما تا عمر که دارم استفاده کنم. تولدتان مبارک باشد.


عکس نوشته تبریک تولد به استاد+ جملات رسمی و زیبا

متن شماره 1 تبریک تولد به استاد:

استاد ارجمندم؛

به پاس هزاران آموخته­ای که بدون منت به من ارزانی داشته­اید

سالروز ولادتتان را از صمیم قلب و با عشق تهنیت عرض می­کنم

متن شماره 2 تبریک تولد به استاد:

سالروز ولادت مبارک استاد گرانقدری نظیر شما

بهانه­ای شده است که قدردان سالها ایثار و فداکاری شما باشم

استاد گرامی زادروزتان خجسته باد

متن شماره 3 تبریک تولد به استاد:

راست گفته­اند که آموزش عبادت و آموزش دهندگان قدیسان گم نام جامعه­اند

استاد ارجمند سالروز تولد شما را صمیمانه تهنیت عرض می­نمایم

متن شماره 4 تبریک تولد به استاد:

به خود می­بالم که میلاد شخصیتی نظیر شما شانس شاگردی را نصیب اینجانب نمود

استاد عزیزم؛ سالروز ولادتتان مبارک

عکس نوشته تولد استاد

متن شماره 5 تبریک تولد به استاد:

ما را به مانند والدینمان حفاظت کردید، به مانند یک مربی دلسوز هدایتمان کردید

خدا را به جهت برخورداری از این نعمت شاکرم

استاد گرانقدر، سالروز ولادتتان خجسته باد

متن شماره 6 تبریک تولد به استاد:

تمامی سخنان گوهر بارتان مملو از خرد است

برای من شما بزرگترین استاد هستید و خواهید بود

استاد معظم، مراتب تبریک این شاگرد را به مناسب سالروز ولادتتان پذیرا باشید

متن زیبا با عکس برای تبریک تولد به استاد دانشگاه

متن شماره 7 تبریک تولد به استاد:

گرچه صبر و فداکاری استادی نظیر شما را باید هر روز جشن گرفت

ولی امروز سالروز میلادتان بهانه­ای شد که با عرض تبریک این روز خجسته

ادای دینی هرچند کوچک را در مقام شاگردی بجای آورم

متن شماره 8 تبریک تولد به استاد:

قدرت الهام بخشی شما بی نظیر است و ما آرزوی ظهور افراد الهام بخش را داریم

سالروز میلاد این ظهور پر از عشق را به محضر استاد گرانقدرم تهنیت عرض می­نمایم.

عکس پروفایل استادم تولدت مبارک

متن شماره 9 تبریک به استاد:

استاد اخلاق، رفتارو هزاران فضیلت غیر قابل وصف،

سالروز میلاد­تان؛ که امکان داد اینجانب در زمره شاگردان شما باشم را صمیمانه تبریک عرض می­نمایم

متن شماره 10 تبریک به استاد:

استاد عزیزم،

آنچه را می­دانم، مدیون فداکاری بی منت شماست

آنچه را دارم؛ مدیون حفاظت بی دریغ شماست

میلاد آن وجود روحانی که جمله داشته­هایم مدیون ایثار اوست، مبارک

متن شماره 11 تبریک به استاد:

فراتر از تخیل من است

که چگونه انسانی اینگونه فرشته­وار مرا در مسیر علم و دانش بدون منت حمایت نمود

استاد ارجمندم، زاد روزتان خجسته

عکس نوشته استاد عزیزم تولدت مبارک

متن شماره 12 تبریک به استاد:

به پشتوانه استادی بزرگی نظیر شما؛ آموختم که در مسیر زندگی چگونه سفری موفق داشته­باشم

ولی نمی­توانم قدر­دان این همه تلاش شما باشم

شاید با تبریک سال روز میلادتان و ابراز خرسندیم از بهره­مندی از وجودی نازنینی نظیر شما؛

 بتوانم ادای دین کوچکی کرده باشم.


مطلب پیشنهادی :

متن زیبا برای تشکر از معلم و استاد,1395 جدید

عکس تبریک تولد


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...